 |
Szerző
|
Üzenet |
Előző téma megtekintése
:: Következő téma megtekintése |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Galileo

Csatlakozott: 2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39
|
Elküldve:
2006.07.26 19:31:53
Hozzászólás sorszáma a témában: 31
Hozzászólás témája: |
|
|
Szia Pity!!
Szeretném megkérdezni, hogy jutottál valamire a már szinte tele tanknál történő lefulladás problémában?
A Focusomban több mint 1/2-ig van a tank, és már jelentkezett a probléma, egyébbként eddig csak 1/4-nél szokott előfordulni (3x).
Érthetetlen! _________________ Focus I Sedan 1.6 Ghia |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Galileo

Csatlakozott: 2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39
|
Elküldve:
2006.07.26 19:40:21
Hozzászólás sorszáma a témában: 32
Hozzászólás témája: |
|
|
Egyébbként ma 120 km-t mentünk az autóval, és 500 méterre a lakásunktól fulladt le.
Levettük a gyújtást, vártunk 1 percet, úraindítás után hazáig -ezen a rövid távon- úgy ment, mintha semmi sem történt volna. _________________ Focus I Sedan 1.6 Ghia |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Bala75

Csatlakozott: 2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857
Fogyasztás:

|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Pity

Csatlakozott: 2006. 07. 20.
Hozzászólások: 3
|
Elküldve:
2006.08.07 09:43:32
Hozzászólás sorszáma a témában: 34
Hozzászólás témája: |
|
|
Galileo írta: | Egyébbként ma 120 km-t mentünk az autóval, és 500 méterre a lakásunktól fulladt le.
Levettük a gyújtást, vártunk 1 percet, úraindítás után hazáig -ezen a rövid távon- úgy ment, mintha semmi sem történt volna. |
Szia,
Úgy tűnik, hogy megoldódott a probléma...
Kiszedték a tankot és abban van egy fehér műanyag doboz. Innen megy az üzemanyag a motorhoz, illetve itt található a szintjelző érzékelője is. Ebben a dobozban kb. 5 centi magasan állt egy fekete szurokszerű massza, ami nem engedte át az üzemanyagot. Ezt kipucolták. Azt, hogy az hogyan került oda, nem tudták megmondani.
A tisztítás óta minden rendben! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Galileo

Csatlakozott: 2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39
|
Elküldve:
2006.08.07 11:04:00
Hozzászólás sorszáma a témában: 35
Hozzászólás témája: |
|
|
Szia,
Úgy tűnik, hogy megoldódott a probléma...
Kiszedték a tankot és abban van egy fehér műanyag doboz. Innen megy az üzemanyag a motorhoz, illetve itt található a szintjelző érzékelője is. Ebben a dobozban kb. 5 centi magasan állt egy fekete szurokszerű massza, ami nem engedte át az üzemanyagot. Ezt kipucolták. Azt, hogy az hogyan került oda, nem tudták megmondani.
A tisztítás óta minden rendben![/quote]
Szia!
Örülök, hogy megoldódott a problémád.
Ez tehát azt jelenti, hogy a hiba orvosolható.
Mivel már nem garis az autóm, ezért maszekhoz fogom vinni, és felhasználom a tapasztalataidat.
Köszi!
Galileo _________________ Focus I Sedan 1.6 Ghia |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
barosati

Csatlakozott: 2006. 07. 28.
Hozzászólások: 108
|
Elküldve:
2006.08.07 11:53:21
Hozzászólás sorszáma a témában: 36
Hozzászólás témája: |
|
|
Hali!
A szintjelzővel nekem is van egy kis problémám. Kb. 2 hete használom az elsőt. Fél tankkal vettem át, majd negyed tankot fogyasztottam, mielőtt előszőr tankoltam, azaz negyednél ált a szintjelző. A következő tankolás szintén negyedtankos állapotban volt. Mind a két alkalommal 36 litert nyelt el a 2.-3. kattanásig.
Mivel anno 4-re érettségiztem matekból, tehát jól ment, nekiláttam egy kicsit számolgatni. ha 3/4 tank kb. 36 l akkor az egész 48 l. De nem 55 literes a benzintank? Hol lehet az a 7 liter?
Eddig még nem mentem negyed tank alá, most is azon áll, de még nem is találkoztam a fentebb vázolt problémákkal?
Üdv _________________ barosati |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
peter4

Csatlakozott: 2005. 06. 16.
Hozzászólások: 42
|
Elküldve:
2006.08.07 14:22:00
Hozzászólás sorszáma a témában: 37
Hozzászólás témája: |
|
|
A szintjelző nálam éppen ellenkezőleg működik (ugyanúgy 1.4 Ambiente), a felső tartományban túlbecsli a szintet. Computer hiányában a fogyasztást a szintjelző figyelésével szoktam saccolni, illetve két tankolás között sokszor mérem is a megtett kilométereket. Tele tanknál max. fölött van a mutató, aztán kb. 100 km megtételéig gyakorlatilag meg sem mozdul, 150 km körül is talán éppen a max. jelzésig csökken. Tehát a fél tank jelzés ténylegesen nem fél tank pl. nálam, hanem inkább harmad. Az alsó tartományban már gyorsan pörög lefelé a mutató, így a nullához közelítő tank mellett már jól mutatja a szintet.
Autózz egyszer az üzemanyagszint jelző felvillanásáig. Valszeg 50 l fölött bele fog pörögni a gépbe.
barosati írta: | Hali!
A szintjelzővel nekem is van egy kis problémám. Kb. 2 hete használom az elsőt. Fél tankkal vettem át, majd negyed tankot fogyasztottam, mielőtt előszőr tankoltam, azaz negyednél ált a szintjelző. A következő tankolás szintén negyedtankos állapotban volt. Mind a két alkalommal 36 litert nyelt el a 2.-3. kattanásig.
Mivel anno 4-re érettségiztem matekból, tehát jól ment, nekiláttam egy kicsit számolgatni. ha 3/4 tank kb. 36 l akkor az egész 48 l. De nem 55 literes a benzintank? Hol lehet az a 7 liter?
Eddig még nem mentem negyed tank alá, most is azon áll, de még nem is találkoztam a fentebb vázolt problémákkal?
Üdv |
|
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
AndrewBoy
Házigazda

Csatlakozott: 2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689
|
Elküldve:
2006.08.07 14:39:59
Hozzászólás sorszáma a témában: 38
Hozzászólás témája: |
|
|
a színtjelző nagy mókamester;-)
Valóban 100km-ig el sem tud mozgulni, ekkor persze a fogyi nagyon jó (nekem;D) utána 150nél nekem a negyeden van, aztán 280 körül ér a felére, utána hírtelen lezuhan a háromnegyedre olyan 380 körül, majd a további 100km-ig kb ott is marad, majd hírtelen megint esik egyet, aztán felvillan a tankolás, ez általában azt jelenti h 49-50 litert fogok tankolni. ez általában 9,5-10 lityis fogyasztásnál volt így. de volt már olyan hogy a negyednél 250km-t tettem már meg;) ez volt a rekord, 5,5 literes fogyim;-)
Amég nem volt fogyi mérő a kocsiban, addig is halál pontosan meg tudtam mondani a fogyasztást, hiába, 4-5 tankolás után már tudja az ember mi történik;-) és ugyanúgy mikor tankolsz, literre pontosan tudod mennyinél fog elkattanni. _________________ Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot! |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
TripleB

Csatlakozott: 2006. 07. 17.
Hozzászólások: 750
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
brian

Csatlakozott: 2003. 11. 08.
Hozzászólások: 13
|
Elküldve:
2006.08.15 19:29:14
Hozzászólás sorszáma a témában: 40
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok !
Nálam úgy látszik mególdódik a probléma. A tartályt kiszedve a tartály alján van egy szürő, ami szerintem finomabb mint a benzinszűrő (érdemes ezt is pucolni mivel ez is el tud tömődni, ha esetleg a benzinszűrő csere nem segít), ezt kipucoltuk illetve a tartály alján levő "trutymákot" kiszedtük. Ez még nem oldotta meg a problémát, de az alján levő érzékelő meg volt repedve. Csere után úgy néz ki, hogy megodódott a probléma. Még egyenlőre tesztelem mivel eddig csak egyszer tankoltam. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
barosati

Csatlakozott: 2006. 07. 28.
Hozzászólások: 108
|
Elküldve:
2006.08.15 20:05:58
Hozzászólás sorszáma a témában: 41
Hozzászólás témája: Re: magas alapjárat |
|
|
TripleB írta: | sziasztok
inditáskor (F1 1.6 16v) a ford.szám felszökik 1300 körülire és megáll egy időre 1100-on,majd szép lassan lemegy 850-900 körüli értékre?
ez normális lehet? |
Erre én kiváncsi lennék, mivel nálam is jelentkezett ez a probléma, de nem minden esetben. Rendszert még nem véltem felfedezni. _________________ barosati |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zverenczj

Csatlakozott: 2004. 07. 20.
Hozzászólások: 439
|
Elküldve:
2006.08.15 20:24:38
Hozzászólás sorszáma a témában: 42
Hozzászólás témája: |
|
|
Indítás után néhány percig magasabb fordultszámon tarthatja a motort, hogy hamarabb bemelegedjen. Csodálkozom azonban, hogy ez nem tűnt fel eddig és hogy nem találsz benne rendszert mert ez hideg motornál mindig meg kell hogy jelenjen. _________________ Üdvözlettel: Józsi
Ford Focus 1.4 ambiente |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
barosati

Csatlakozott: 2006. 07. 28.
Hozzászólások: 108
|
Elküldve:
2006.08.15 20:47:45
Hozzászólás sorszáma a témában: 43
Hozzászólás témája: |
|
|
zverenczj írta: | Indítás után néhány percig magasabb fordultszámon tarthatja a motort, hogy hamarabb bemelegedjen. Csodálkozom azonban, hogy ez nem tűnt fel eddig és hogy nem találsz benne rendszert mert ez hideg motornál mindig meg kell hogy jelenjen. |
Azt hiszem rájöttem. Neked van igazad, ha csodálkozol, mert - "hirtelen felindulásból" - csak a konkrét problémát láttam és nem a körülményekkel együtt.
Igazából visszagondolva csak akkor tűnik fel, mikor fent vagyok Budapesten és reggelente dolgozni megyek. Ugyan is egy öt lépcsőházas házsor legbelső épületében lakom és a belső udvaron végigcammogva (ált. 1-esben) a kapuig hallom. Máskor amikor pl. vidéken otthonról, vagy it fenn Bp.-en a munkahelyemről indulok akkor nincs ilyen hosszas lassúmenet, hanem gyorsabb kigyorsítás utazósebességig.
Bocs az elhamarkodottságért és a butaságomért. _________________ barosati |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
zverenczj

Csatlakozott: 2004. 07. 20.
Hozzászólások: 439
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Galileo

Csatlakozott: 2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Williem

Csatlakozott: 2006. 08. 22.
Hozzászólások: 8
|
Elküldve:
2006.08.22 22:01:23
Hozzászólás sorszáma a témában: 46
Hozzászólás témája: Egy misztifikus hiba |
|
|
Szevasztok!
2001 óta egy 1.6 Focus kombival járok. Rögtön a beszerzés után lecseréltem a gyári rádiót, és beszereltettem egy kihangosítót. Minden tökéletesen működött évelejéig. Akkor kicseréltem a rádiót egy újabb készülékre. És innen kezdődtek a gondok. A jelenség olyan, mint ha az autó rövid ideig áram nélkül maradna: kikapcsol a műszerfal, rádió, villognak a alámpák, megszólal az égve hagyott lámpára figyelmeztető hang. Többször voltam a szervizben. Azt mondták, hogy ilyennel már találkoztak, végignézik az autó fontosabb kábeleit, amitől megjavul. Ezt meg is tették, amitől átmenetileg meg is szűnt a hiba. Sajnos ez (átnézés-javulás-ismét hiba) 3x történt meg. Elmentem a hifi szervizbe, ahol a rádiót és a kihangosítót szereltettem. Ott sem tudtak igazából mit mondani. Visszatetettem a gyári rádiót, nem változott a helyzet. A legutóbbi átvizsgálás uta "csak" rádió kapcsol ki-be időnként. Most kikötettem a kihangosítót, hátha, de sok reményt ehhez sem fűzzök.
Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Williem |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
AndrewBoy
Házigazda

Csatlakozott: 2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Williem

Csatlakozott: 2006. 08. 22.
Hozzászólások: 8
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
gvarga

Csatlakozott: 2005. 05. 04.
Hozzászólások: 36
|
Elküldve:
2006.08.28 09:37:09
Hozzászólás sorszáma a témában: 49
Hozzászólás témája: |
|
|
Sziasztok!
Indítás után, amíg hideg a motor, füstöl a gépem. (1.8 TDI) Tipikusan az el nem égett gázolaj-füst látszik. Melegen teljesen megszűnik a probléma. Van ötletetek, hogy mi okozhatja? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Bala75

Csatlakozott: 2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857
Fogyasztás:

|
Elküldve:
2006.08.28 12:05:16
Hozzászólás sorszáma a témában: 50
Hozzászólás témája: |
|
|
Lehet, hogy túldúsít az adagoló, az előtöltés- szabályzó sok anyagot zúdít a motorba a melegjárati fázisban. _________________ Szerkesztés alatt... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
JBela

Csatlakozott: 2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677
|
Elküldve:
2006.08.28 12:15:20
Hozzászólás sorszáma a témában: 51
Hozzászólás témája: |
|
|
gvarga írta: | Sziasztok!
Indítás után, amíg hideg a motor, füstöl a gépem. (1.8 TDI) Tipikusan az el nem égett gázolaj-füst látszik. Melegen teljesen megszűnik a probléma. Van ötletetek, hogy mi okozhatja? | Hány km van a kocsiban? Porlasztócsúcs is lehet, ha nem porlaszt eléggé (bepisil). |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Bala75

Csatlakozott: 2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857
Fogyasztás:

|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
gvarga

Csatlakozott: 2005. 05. 04.
Hozzászólások: 36
|
Elküldve:
2006.08.28 12:24:16
Hozzászólás sorszáma a témában: 53
Hozzászólás témája: |
|
|
Hány km van a kocsiban?
Na ezt nem mondom meg. Ugyan 140.000 km körül van az óra, de mivel kereskedőtől van a kocsi, biztosan több van benne. Az érdekesség az, hogy csak most, a hűvösebb reggeleken csinálja. Ha 20-25 fok van a hőmérséklet, akkor nem. Ha pisilne a porlasztócsúcs, akkor melegen is füstölne, vagy nem? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
JBela

Csatlakozott: 2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677
|
Elküldve:
2006.08.28 21:38:02
Hozzászólás sorszáma a témában: 54
Hozzászólás témája: |
|
|
Szerintem érdemes megnézetni a porlasztó csúcsokat. Nem kerül sokba. Már a 140.000 km is indokolná. Ha még csak kezd bepisilni akkor melegedés után már nem füstöl (annyira). Ja amikor füstöl nem "kopog" jobban a motor? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Atomizer

Csatlakozott: 2006. 04. 20.
Hozzászólások: 221
|
Elküldve:
2006.08.28 21:58:41
Hozzászólás sorszáma a témában: 55
Hozzászólás témája: |
|
|
JBela írta: | Szerintem érdemes megnézetni a porlasztó csúcsokat. Nem kerül sokba. Már a 140.000 km is indokolná. Ha még csak kezd bepisilni akkor melegedés után már nem füstöl (annyira). Ja amikor füstöl nem "kopog" jobban a motor? |
Szerintem a dízelnek alapból kopogósabb hangja van míg be nem melegszik... ilyen porlasztócsúcs ellenőrzést bármelyik szervízben olcsóé elvégeznek? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
JBela

Csatlakozott: 2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677
|
Elküldve:
2006.08.28 22:03:43
Hozzászólás sorszáma a témában: 56
Hozzászólás témája: |
|
|
Aki ismeri a diesel autójának a hangját annak feltűnik, ha másfajta kopogása van. Ha bepisil akkor olyan, mintha pici kalapáccsal kopognának a motorban. Kicsit olyan, mintha főtengelyes lenne. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Atomizer

Csatlakozott: 2006. 04. 20.
Hozzászólások: 221
|
Elküldve:
2006.08.28 22:14:32
Hozzászólás sorszáma a témában: 57
Hozzászólás témája: |
|
|
JBela írta: | Aki ismeri a diesel autójának a hangját annak feltűnik, ha másfajta kopogása van. Ha bepisil akkor olyan, mintha pici kalapáccsal kopognának a motorban. Kicsit olyan, mintha főtengelyes lenne. |
sejtem mire gondolsz... a porlasztócsúcsokat megfelelő vezetési stílussal tisztán lehet tartani? mit szeret az? |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
gvarga

Csatlakozott: 2005. 05. 04.
Hozzászólások: 36
|
Elküldve:
2006.08.29 10:23:40
Hozzászólás sorszáma a témában: 58
Hozzászólás témája: |
|
|
Szerintem a "normálisnak" mondható vezetés nem hat ki a porlasztócsúcsok élettartamára, tehát véleményem szerint nem...
A rövid hidegen füstöléskor semmi másságot nem hallok, csak rángat kicsit, hisz nem ég el az anyag. Gyanítom, hogy az adagolással lesz valami baj. |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Bala75

Csatlakozott: 2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857
Fogyasztás:

|
Elküldve:
2006.08.29 10:29:58
Hozzászólás sorszáma a témában: 59
Hozzászólás témája: |
|
|
Ennyi kilométer után mindenképp érdemes a porlasztócsúcsokat, a porlasztási képet megnézetni, hiszen azok a használat során a vezetési stílustól gyakorlatilag függetlenül elhasználódnak. _________________ Szerkesztés alatt... |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Williem

Csatlakozott: 2006. 08. 22.
Hozzászólások: 8
|
Elküldve:
2006.11.26 11:01:06
Hozzászólás sorszáma a témában: 60
Hozzászólás témája: |
|
|
AndrewBoy írta: | Valahol komoly kontakt hiba van tényleg át kell nézni a kábeleket.
Esetleg nézd meg a reléket, biztosítékokat.
Illetve 5-6 éves kocsinál döglődhet az akksi is. Nézd meg a negatív sarut, hogy nem folyt e rá sav. A sav a rászorító csavart szétmajra és utána a saru tud mozogni rajta. |
Szia!
Fordulat történt. A hiba elég stabilan kezdett jelentkezni, így el tudtam menni Sólymárra, ott járó motornál kihívtam a szerelőt, megnézték. Bár ez sem volt egyszerű, mert járó motornál nem tudom felnyitni a motorháztetőt. De úgy tűnik, a generátor volt a hibás, de úgy, hogy időnként jól töltött, időnként nem, határeset volt a működőképessége.
Üdv
Williem |
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
|
|
|
|
|
Vissza az elejére |
|
|
 |
|
 |