Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.03.02. 01:54:08 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balat86
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26105
Látogatók:
Vendégek: 362
Tagok: 0
Összesen: 362

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

2 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Galileo


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2006.07.26 19:31:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 31
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia Pity!!

Szeretném megkérdezni, hogy jutottál valamire a már szinte tele tanknál történő lefulladás problémában?
A Focusomban több mint 1/2-ig van a tank, és már jelentkezett a probléma, egyébbként eddig csak 1/4-nél szokott előfordulni (3x).
Érthetetlen!
_________________
Focus I Sedan 1.6 Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Galileo


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2006.07.26 19:40:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 32
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egyébbként ma 120 km-t mentünk az autóval, és 500 méterre a lakásunktól fulladt le.
Levettük a gyújtást, vártunk 1 percet, úraindítás után hazáig -ezen a rövid távon- úgy ment, mintha semmi sem történt volna.
_________________
Focus I Sedan 1.6 Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.08.02 17:24:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 33
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üzemanyagszűrőt cseréltetek mostanában? Ha kicsi a keresztmetszete a sok dzsuva miatt, hiába is tankolod tele. Cool
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pity


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 20.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2006.08.07 09:43:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 34
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Galileo írta:
Egyébbként ma 120 km-t mentünk az autóval, és 500 méterre a lakásunktól fulladt le.
Levettük a gyújtást, vártunk 1 percet, úraindítás után hazáig -ezen a rövid távon- úgy ment, mintha semmi sem történt volna.


Szia,

Úgy tűnik, hogy megoldódott a probléma...
Kiszedték a tankot és abban van egy fehér műanyag doboz. Innen megy az üzemanyag a motorhoz, illetve itt található a szintjelző érzékelője is. Ebben a dobozban kb. 5 centi magasan állt egy fekete szurokszerű massza, ami nem engedte át az üzemanyagot. Ezt kipucolták. Azt, hogy az hogyan került oda, nem tudták megmondani.
A tisztítás óta minden rendben!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Galileo


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2006.08.07 11:04:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 35
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia,

Úgy tűnik, hogy megoldódott a probléma...
Kiszedték a tankot és abban van egy fehér műanyag doboz. Innen megy az üzemanyag a motorhoz, illetve itt található a szintjelző érzékelője is. Ebben a dobozban kb. 5 centi magasan állt egy fekete szurokszerű massza, ami nem engedte át az üzemanyagot. Ezt kipucolták. Azt, hogy az hogyan került oda, nem tudták megmondani.
A tisztítás óta minden rendben![/quote]

Szia!

Örülök, hogy megoldódott a problémád.
Ez tehát azt jelenti, hogy a hiba orvosolható.
Mivel már nem garis az autóm, ezért maszekhoz fogom vinni, és felhasználom a tapasztalataidat.
Köszi!
Galileo
_________________
Focus I Sedan 1.6 Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barosati


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 28.
Hozzászólások: 108


HozzászólásElküldve: 2006.08.07 11:53:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 36
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

A szintjelzővel nekem is van egy kis problémám. Kb. 2 hete használom az elsőt. Fél tankkal vettem át, majd negyed tankot fogyasztottam, mielőtt előszőr tankoltam, azaz negyednél ált a szintjelző. A következő tankolás szintén negyedtankos állapotban volt. Mind a két alkalommal 36 litert nyelt el a 2.-3. kattanásig.
Mivel anno 4-re érettségiztem matekból, tehát jól ment, nekiláttam egy kicsit számolgatni. ha 3/4 tank kb. 36 l akkor az egész 48 l. De nem 55 literes a benzintank? Hol lehet az a 7 liter?
Eddig még nem mentem negyed tank alá, most is azon áll, de még nem is találkoztam a fentebb vázolt problémákkal?

Üdv
_________________
barosati
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peter4


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 16.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2006.08.07 14:22:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 37
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A szintjelző nálam éppen ellenkezőleg működik (ugyanúgy 1.4 Ambiente), a felső tartományban túlbecsli a szintet. Computer hiányában a fogyasztást a szintjelző figyelésével szoktam saccolni, illetve két tankolás között sokszor mérem is a megtett kilométereket. Tele tanknál max. fölött van a mutató, aztán kb. 100 km megtételéig gyakorlatilag meg sem mozdul, 150 km körül is talán éppen a max. jelzésig csökken. Tehát a fél tank jelzés ténylegesen nem fél tank pl. nálam, hanem inkább harmad. Az alsó tartományban már gyorsan pörög lefelé a mutató, így a nullához közelítő tank mellett már jól mutatja a szintet.

Autózz egyszer az üzemanyagszint jelző felvillanásáig. Valszeg 50 l fölött bele fog pörögni a gépbe.


barosati írta:
Hali!

A szintjelzővel nekem is van egy kis problémám. Kb. 2 hete használom az elsőt. Fél tankkal vettem át, majd negyed tankot fogyasztottam, mielőtt előszőr tankoltam, azaz negyednél ált a szintjelző. A következő tankolás szintén negyedtankos állapotban volt. Mind a két alkalommal 36 litert nyelt el a 2.-3. kattanásig.
Mivel anno 4-re érettségiztem matekból, tehát jól ment, nekiláttam egy kicsit számolgatni. ha 3/4 tank kb. 36 l akkor az egész 48 l. De nem 55 literes a benzintank? Hol lehet az a 7 liter?
Eddig még nem mentem negyed tank alá, most is azon áll, de még nem is találkoztam a fentebb vázolt problémákkal?

Üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.08.07 14:39:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 38
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a színtjelző nagy mókamester;-)

Valóban 100km-ig el sem tud mozgulni, ekkor persze a fogyi nagyon jó (nekem;D) utána 150nél nekem a negyeden van, aztán 280 körül ér a felére, utána hírtelen lezuhan a háromnegyedre olyan 380 körül, majd a további 100km-ig kb ott is marad, majd hírtelen megint esik egyet, aztán felvillan a tankolás, ez általában azt jelenti h 49-50 litert fogok tankolni. ez általában 9,5-10 lityis fogyasztásnál volt így. de volt már olyan hogy a negyednél 250km-t tettem már meg;) ez volt a rekord, 5,5 literes fogyim;-)

Amég nem volt fogyi mérő a kocsiban, addig is halál pontosan meg tudtam mondani a fogyasztást, hiába, 4-5 tankolás után már tudja az ember mi történik;-) és ugyanúgy mikor tankolsz, literre pontosan tudod mennyinél fog elkattanni.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TripleB


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 17.
Hozzászólások: 750


HozzászólásElküldve: 2006.08.07 17:55:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 39
 Hozzászólás témája: magas alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok
inditáskor (F1 1.6 16v) a ford.szám felszökik 1300 körülire és megáll egy időre 1100-on,majd szép lassan lemegy 850-900 körüli értékre?
ez normális lehet?
_________________
-=B.B.B.=-
Bárdi Autó, értékesítő-kiszállító
TheSilverArrow
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  brian


Offline
Csatlakozott:
2003. 11. 08.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2006.08.15 19:29:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 40
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !

Nálam úgy látszik mególdódik a probléma. A tartályt kiszedve a tartály alján van egy szürő, ami szerintem finomabb mint a benzinszűrő (érdemes ezt is pucolni mivel ez is el tud tömődni, ha esetleg a benzinszűrő csere nem segít), ezt kipucoltuk illetve a tartály alján levő "trutymákot" kiszedtük. Ez még nem oldotta meg a problémát, de az alján levő érzékelő meg volt repedve. Csere után úgy néz ki, hogy megodódott a probléma. Még egyenlőre tesztelem mivel eddig csak egyszer tankoltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barosati


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 28.
Hozzászólások: 108


HozzászólásElküldve: 2006.08.15 20:05:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 41
 Hozzászólás témája: Re: magas alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

TripleB írta:
sziasztok
inditáskor (F1 1.6 16v) a ford.szám felszökik 1300 körülire és megáll egy időre 1100-on,majd szép lassan lemegy 850-900 körüli értékre?
ez normális lehet?


Erre én kiváncsi lennék, mivel nálam is jelentkezett ez a probléma, de nem minden esetben. Rendszert még nem véltem felfedezni.
_________________
barosati
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zverenczj


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 20.
Hozzászólások: 439


HozzászólásElküldve: 2006.08.15 20:24:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 42
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Indítás után néhány percig magasabb fordultszámon tarthatja a motort, hogy hamarabb bemelegedjen. Csodálkozom azonban, hogy ez nem tűnt fel eddig és hogy nem találsz benne rendszert mert ez hideg motornál mindig meg kell hogy jelenjen.
_________________
Üdvözlettel: Józsi
Ford Focus 1.4 ambiente
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barosati


Offline
Csatlakozott:
2006. 07. 28.
Hozzászólások: 108


HozzászólásElküldve: 2006.08.15 20:47:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 43
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zverenczj írta:
Indítás után néhány percig magasabb fordultszámon tarthatja a motort, hogy hamarabb bemelegedjen. Csodálkozom azonban, hogy ez nem tűnt fel eddig és hogy nem találsz benne rendszert mert ez hideg motornál mindig meg kell hogy jelenjen.


Azt hiszem rájöttem. Neked van igazad, ha csodálkozol, mert - "hirtelen felindulásból" - csak a konkrét problémát láttam és nem a körülményekkel együtt.
Igazából visszagondolva csak akkor tűnik fel, mikor fent vagyok Budapesten és reggelente dolgozni megyek. Ugyan is egy öt lépcsőházas házsor legbelső épületében lakom és a belső udvaron végigcammogva (ált. 1-esben) a kapuig hallom. Máskor amikor pl. vidéken otthonról, vagy it fenn Bp.-en a munkahelyemről indulok akkor nincs ilyen hosszas lassúmenet, hanem gyorsabb kigyorsítás utazósebességig.
Bocs az elhamarkodottságért és a butaságomért.
_________________
barosati
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zverenczj


Offline
Csatlakozott:
2004. 07. 20.
Hozzászólások: 439


HozzászólásElküldve: 2006.08.15 21:18:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 44
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én nem haragszom Laughing Laughing Örülök ha segíthetek, de a vélt hibákért nem kell bejönni a szervizbe bár mindenkit szívesen látok Wink
_________________
Üdvözlettel: Józsi
Ford Focus 1.4 ambiente
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Galileo


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 07.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2006.08.17 16:06:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 45
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Megoldódott a probléma!
Elvittem a Fókát egy szerelőhöz, aki leszedte a benzintankot, és láss csodát mit talált benne Question : egy kék, kis darabokra szétmart gumikesztyűt! Shocked
Valami balfék még az előző tulajnál tehette bele! Evil or Very Mad
(Kereskedőnél vettem az autót két hónapja)
Ki lett mosva a tank, kitisztítva a szivattyú.
Most a benzinszint mutatója jóval az 1/4 szint alatt van, de az autó csak úgy száguld! Very Happy

Remélem véglegesen megoldódott a probléma.
Hamarosan hosszabb útra megyünk, igazából csak akkor fogom tudni letesztelni. Rolling Eyes

Üdv: Galileo
_________________
Focus I Sedan 1.6 Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Williem


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 22.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2006.08.22 22:01:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 46
 Hozzászólás témája: Egy misztifikus hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!

2001 óta egy 1.6 Focus kombival járok. Rögtön a beszerzés után lecseréltem a gyári rádiót, és beszereltettem egy kihangosítót. Minden tökéletesen működött évelejéig. Akkor kicseréltem a rádiót egy újabb készülékre. És innen kezdődtek a gondok. A jelenség olyan, mint ha az autó rövid ideig áram nélkül maradna: kikapcsol a műszerfal, rádió, villognak a alámpák, megszólal az égve hagyott lámpára figyelmeztető hang. Többször voltam a szervizben. Azt mondták, hogy ilyennel már találkoztak, végignézik az autó fontosabb kábeleit, amitől megjavul. Ezt meg is tették, amitől átmenetileg meg is szűnt a hiba. Sajnos ez (átnézés-javulás-ismét hiba) 3x történt meg. Elmentem a hifi szervizbe, ahol a rádiót és a kihangosítót szereltettem. Ott sem tudtak igazából mit mondani. Visszatetettem a gyári rádiót, nem változott a helyzet. A legutóbbi átvizsgálás uta "csak" rádió kapcsol ki-be időnként. Most kikötettem a kihangosítót, hátha, de sok reményt ehhez sem fűzzök.

Esetleg találkozott már valaki ilyennel?

Williem
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.08.23 06:37:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 47
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valahol komoly kontakt hiba van Rolling Eyes tényleg át kell nézni a kábeleket.
Esetleg nézd meg a reléket, biztosítékokat.

Illetve 5-6 éves kocsinál döglődhet az akksi is. Nézd meg a negatív sarut, hogy nem folyt e rá sav. A sav a rászorító csavart szétmajra és utána a saru tud mozogni rajta.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Williem


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 22.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2006.08.23 07:06:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 48
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
Valahol komoly kontakt hiba van Rolling Eyes tényleg át kell nézni a kábeleket.
Esetleg nézd meg a reléket, biztosítékokat.

Illetve 5-6 éves kocsinál döglődhet az akksi is. Nézd meg a negatív sarut, hogy nem folyt e rá sav. A sav a rászorító csavart szétmajra és utána a saru tud mozogni rajta.


Szia!

Sajnos ezeket a szervizben megnézték, mert ők is erre gyanakodnak. Most fogok telefonálni, mert megint beviszem.

Williem
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gvarga


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 04.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 09:37:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 49
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Indítás után, amíg hideg a motor, füstöl a gépem. (1.8 TDI) Tipikusan az el nem égett gázolaj-füst látszik. Melegen teljesen megszűnik a probléma. Van ötletetek, hogy mi okozhatja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 12:05:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 50
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lehet, hogy túldúsít az adagoló, az előtöltés- szabályzó sok anyagot zúdít a motorba a melegjárati fázisban.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 12:15:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 51
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gvarga írta:
Sziasztok!

Indítás után, amíg hideg a motor, füstöl a gépem. (1.8 TDI) Tipikusan az el nem égett gázolaj-füst látszik. Melegen teljesen megszűnik a probléma. Van ötletetek, hogy mi okozhatja?
Hány km van a kocsiban? Porlasztócsúcs is lehet, ha nem porlaszt eléggé (bepisil).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 12:19:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 52
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akár az is lehet, bizony de akkor a dugó is hamar megsülhet Exclamation
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gvarga


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 04.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 12:24:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 53
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hány km van a kocsiban?

Na ezt nem mondom meg. Ugyan 140.000 km körül van az óra, de mivel kereskedőtől van a kocsi, biztosan több van benne. Az érdekesség az, hogy csak most, a hűvösebb reggeleken csinálja. Ha 20-25 fok van a hőmérséklet, akkor nem. Ha pisilne a porlasztócsúcs, akkor melegen is füstölne, vagy nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 21:38:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 54
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem érdemes megnézetni a porlasztó csúcsokat. Nem kerül sokba. Már a 140.000 km is indokolná. Ha még csak kezd bepisilni akkor melegedés után már nem füstöl (annyira). Ja amikor füstöl nem "kopog" jobban a motor?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atomizer


Offline
Csatlakozott:
2006. 04. 20.
Hozzászólások: 221


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 21:58:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 55
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela írta:
Szerintem érdemes megnézetni a porlasztó csúcsokat. Nem kerül sokba. Már a 140.000 km is indokolná. Ha még csak kezd bepisilni akkor melegedés után már nem füstöl (annyira). Ja amikor füstöl nem "kopog" jobban a motor?


Szerintem a dízelnek alapból kopogósabb hangja van míg be nem melegszik... ilyen porlasztócsúcs ellenőrzést bármelyik szervízben olcsóé elvégeznek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 22:03:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 56
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aki ismeri a diesel autójának a hangját annak feltűnik, ha másfajta kopogása van. Ha bepisil akkor olyan, mintha pici kalapáccsal kopognának a motorban. Kicsit olyan, mintha főtengelyes lenne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atomizer


Offline
Csatlakozott:
2006. 04. 20.
Hozzászólások: 221


HozzászólásElküldve: 2006.08.28 22:14:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 57
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

JBela írta:
Aki ismeri a diesel autójának a hangját annak feltűnik, ha másfajta kopogása van. Ha bepisil akkor olyan, mintha pici kalapáccsal kopognának a motorban. Kicsit olyan, mintha főtengelyes lenne.


sejtem mire gondolsz... a porlasztócsúcsokat megfelelő vezetési stílussal tisztán lehet tartani? mit szeret az?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gvarga


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 04.
Hozzászólások: 36


HozzászólásElküldve: 2006.08.29 10:23:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 58
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem a "normálisnak" mondható vezetés nem hat ki a porlasztócsúcsok élettartamára, tehát véleményem szerint nem...
A rövid hidegen füstöléskor semmi másságot nem hallok, csak rángat kicsit, hisz nem ég el az anyag. Gyanítom, hogy az adagolással lesz valami baj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2006.08.29 10:29:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 59
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ennyi kilométer után mindenképp érdemes a porlasztócsúcsokat, a porlasztási képet megnézetni, hiszen azok a használat során a vezetési stílustól gyakorlatilag függetlenül elhasználódnak.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Williem


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 22.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2006.11.26 11:01:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 60
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

AndrewBoy írta:
Valahol komoly kontakt hiba van Rolling Eyes tényleg át kell nézni a kábeleket.
Esetleg nézd meg a reléket, biztosítékokat.

Illetve 5-6 éves kocsinál döglődhet az akksi is. Nézd meg a negatív sarut, hogy nem folyt e rá sav. A sav a rászorító csavart szétmajra és utána a saru tud mozogni rajta.



Szia!

Fordulat történt. A hiba elég stabilan kezdett jelentkezni, így el tudtam menni Sólymárra, ott járó motornál kihívtam a szerelőt, megnézték. Bár ez sem volt egyszerű, mert járó motornál nem tudom felnyitni a motorháztetőt. De úgy tűnik, a generátor volt a hibás, de úgy, hogy időnként jól töltött, időnként nem, határeset volt a működőképessége.

Üdv
Williem
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

2 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc