Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.11.13. 10:44:35 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: JudiO12164
Mai: 0
Tegnapi: 6
Összesen: 25653
Látogatók:
Vendégek: 345
Tagok: 3
Összesen: 348

Jelen lévő tagok:
01: Kapeti
02: Helm
03: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

1 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  tux


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2006.11.02 18:46:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1
 Hozzászólás témája: 1,8 TDCI villogo izzitó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szasztok márkatársak!
Pár napja menet közben elkezdett villogni a fent emlitett visszajelzö.
Ettöl a pill.-tol a foka gyengusan, régi dieseles hangokat idézöen kezdett viselkedni.
A szerviz kod P2338 ami a 3-injektorra utalo hiba.
Egyik kérdésem a gurukhoz, hogy a villogo izzito egy általános hiba, jelesül a motor "csökkentett modra" valo váltásának jelzésére utal v. esetleg valami konkrét hibát jelez.
A másik, hogyan lehetne a hiba codot törölni, mert állitolag esélyes hogy az injektor v.mi kosz miatti bekopogás okán tiltott le, és elsö esetben a szervizben is lehet, hogy csak ezt végzik rajta, amit sajna csak jövöhétre vállalnak.

Köszi elöre is.
By Tux
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AndrewBoy
Házigazda


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 09.
Hozzászólások: 6689


HozzászólásElküldve: 2006.11.02 19:47:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dízeleket annyira nem vágom, főleg a tdcit, komoly műszer. A hibakódot akku levétellel tudod orvosolni. Ha folyamatosan ég akkor nincs baj, ha villog akkor azonnal szerviz viszont.

Ha garis a kocsi akkor ótó leállít és trailerrel bevitet.
_________________
Ne írj se e-mailt, se pm-t, se semmit, használd a fórumot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  AteszTDCI115


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 27.
Hozzászólások: 103


HozzászólásElküldve: 2006.11.02 20:12:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3
 Hozzászólás témája: Re: 1,8 TDCI villogo izzitó
Hozzászólás az előzmény idézésével

tux írta:
Szasztok márkatársak!
Pár napja menet közben elkezdett villogni a fent emlitett visszajelzö.
Ettöl a pill.-tol a foka gyengusan, régi dieseles hangokat idézöen kezdett viselkedni.

A villogó izzító jelzés izzítás, izzitó gyertya hibáját jelzi, nekem is volt tavaly télen, gyertya csere után megoldódott. Viszont ez csak izzításnál kéne, hogy villogjon, üzem közben nem. A motor hibát nem ennek kellene jeleznie, szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tux


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2006.11.02 23:19:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4
 Hozzászólás témája: Re: 1,8 TDCI villogo izzitó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a segitöszándékot.
Szal "root" vagyok egy általános auto szervizben és megkértem öket dugjuk rá a fokát a Bosch gépre, az nagy nehezen kiköpte a fenti kodot, amit a Ford oldalrol letöltött pdf-táblázattal értelmeztem.
P2338 = Cylinder #3 Above Knock Threshold
Ami valami olyasmi, hogy a 3 injektor küszöb értéken kivül van.
Az izzito vissza jelzö rendesen jelzi az izzitás tényét, majd kb. 5" mulva elkezd villogni, ha csak a gyujtást teszem rá akkor is.
A szakszervizekbe telefonálás, és a info morzsák össze rakása után szürtem le, (remélem helyesen), hogy a motor, akár egy téves jelzéstöl is, lekapcsol ilyen vészüzemszerüségbe, ami lehetövé teszi a haza, ill. a szervizbe jutást.
Gondolom ezt jelzi a villogás.
(köszi az écát, de az akku lehuzás sajna nem segitett, letesztelte magát a joszág, izzitott és megint villogott a vissza jelző)
(Izzitók kimérve, sajna jok, egyszerübb lett volna az életem, ha azok a rosszak)
Mégegyszer THX!

by Tux
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vasza


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 13.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2006.11.24 19:57:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5
 Hozzászólás témája: Re: 1,8 TDCI villogo izzitó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia
Nekem ugyan nem TDCI-m van hanem még az első körös TD, de hasonló hibával szenvedtem sokáig. Kéthete szakszervizben kiovlasattam ahibát és nekem kidobta hogy a gázpedáltól érelmezhetetlen jelet kap. Nekem is ez volt a jel,(+ meg megtorpant, mintha nem kapna naftát) de általában gyujtás le ujraindit és ment tovább minden gond nélkül. De azóta pedálcsere megvolt és hímvesszőán megy. Szóval a sok beéptett ámítógép ugy látszik nemhazudik.
Üdv
sz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Josef


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.03.20 19:11:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 6
 Hozzászólás témája: izzitó villog
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is egy 1.8-as 115 Lovas TDCI-m van. Az autópályán egyszer csak le állt a motor és villogni kezdett az izzitó visszajelzöje. Felhivtam a szerelöt azt mondta, hogy kb 5km-t tudok vele menni, majd a megint le fog tiltani a számítógép. Na én kb 2 km-t tudtam menni vele, majd 500 m-t és ott megadta magát. Nem tudtam elinditani folyamatosan villogott az izzitás jelzö.
Hazavontattak majd otthon pöcre indult. Másnap elvittem a szerelöhöz, aki valamiket csinált rajta, és ki is próbálta a kocsit. Ment vele kb 50 km-t és semmi gondot nem talált, majd egy 10 km-t autóztunk együtt, aztán a motort leállitottam. Kb 10 perc múlva nem indult el, csak villogott az izzitó visszajelzöje. A szerviz nem tudott mit kiolvasni állitólag. Most nem tudom mit tegyek. Van -e valami ötlete valakinek??????
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2007.03.20 21:54:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7
 Hozzászólás témája: Re: izzitó villog
Hozzászólás az előzmény idézésével

Josef írta:
Nekem is egy 1.8-as 115 Lovas TDCI-m van. Az autópályán egyszer csak le állt a motor és villogni kezdett az izzitó visszajelzöje. Felhivtam a szerelöt azt mondta, hogy kb 5km-t tudok vele menni, majd a megint le fog tiltani a számítógép. Na én kb 2 km-t tudtam menni vele, majd 500 m-t és ott megadta magát. Nem tudtam elinditani folyamatosan villogott az izzitás jelzö.
Hazavontattak majd otthon pöcre indult. Másnap elvittem a szerelöhöz, aki valamiket csinált rajta, és ki is próbálta a kocsit. Ment vele kb 50 km-t és semmi gondot nem talált, majd egy 10 km-t autóztunk együtt, aztán a motort leállitottam. Kb 10 perc múlva nem indult el, csak villogott az izzitó visszajelzöje. A szerviz nem tudott mit kiolvasni állitólag. Most nem tudom mit tegyek. Van -e valami ötlete valakinek??????

Ha engem kérdezel, csak 1 javaslatom van: cseréld le egy akármilyen benyásra Mr. Green
Komolyra fordítva: mindenképpen menj be márkaszervízbe, ahol a computerrrel diagnosztizálhatják a gépsast. Ez nem játék!!!! Mi lenne, ha egy előzés közben állna le a moci?!?!? Shocked Shocked
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bozso


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 21.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2007.03.21 10:17:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8
 Hozzászólás témája: Re: izzitó villog
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Josef írta:
Nekem is egy 1.8-as 115 Lovas TDCI-m van. Az autópályán egyszer csak le állt a motor és villogni kezdett az izzitó visszajelzöje. Felhivtam a szerelöt azt mondta, hogy kb 5km-t tudok vele menni, majd a megint le fog tiltani a számítógép. Na én kb 2 km-t tudtam menni vele, majd 500 m-t és ott megadta magát. Nem tudtam elinditani folyamatosan villogott az izzitás jelzö.
Hazavontattak majd otthon pöcre indult. Másnap elvittem a szerelöhöz, aki valamiket csinált rajta, és ki is próbálta a kocsit. Ment vele kb 50 km-t és semmi gondot nem talált, majd egy 10 km-t autóztunk együtt, aztán a motort leállitottam. Kb 10 perc múlva nem indult el, csak villogott az izzitó visszajelzöje. A szerviz nem tudott mit kiolvasni állitólag. Most nem tudom mit tegyek. Van -e valami ötlete valakinek??????

Ha engem kérdezel, csak 1 javaslatom van: cseréld le egy akármilyen benyásra Mr. Green
Komolyra fordítva: mindenképpen menj be márkaszervízbe, ahol a computerrrel diagnosztizálhatják a gépsast. Ez nem játék!!!! Mi lenne, ha egy előzés közben állna le a moci?!?!? Shocked Shocked

Szia! Én szinteén hasonló cipőben járok, nekem egy tTd 18-asom van, Ausztriában, egy alagútban, kezdett villogni a sárga lámpa és azonal elment az erő a gépből, csak alapjáratvolt. Leállítás után azonali indítást követően jól működött a gép, kb 50kmig. 5x6szor csinálta ezt. Olaszban pihent kb 4 órát és utánna semmi gond nem volt vele 1000 kmen át. Itthon pár nap múlva reggel Pöcre indult, de a második inditás kb20 perc múlva nehezen ment. Másnap ugyan igy csinálta, csak ahogy kiáltam az utcára leállítottam egy pillanatra, és többet nem indult be. Elhúzattam Villamosság szerelőhöz, az bemérte és elkeserített, At mondta mind a négy izzító gyertya rosz, de a nagyobb baj az adagoló adta meg magát. 250000Ft egy felújított. A kocsi még áll, hihetetlennek tünik a hiba számomra. üdv Bozso
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisindian


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 08.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2007.03.21 12:23:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9
 Hozzászólás témája: Re: izzitó villog
Hozzászólás az előzmény idézésével

bozso írta:
At mondta mind a négy izzító gyertya rosz, de a nagyobb baj az adagoló adta meg magát. 250000Ft egy felújított. A kocsi még áll, hihetetlennek tünik a hiba számomra. üdv Bozso


Én ugyan nem vagyok szakember, de első hallásra szerintem a villanyász "halovány fogalma sincs" effektusban szenved. Mind a négy izzító, egyszerre, meg még az adagoló is.... Nem mondom esély van rá, de én azért keresnék egy diesel szakértőt mielőtt megveszed a cuccokat... Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bozso


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 21.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2007.03.21 14:37:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem is gyanús ez a villanyász, de 32000-el már levett, az autót pedig csak kötélel lehet vezetni. Lehet, hogy beadom egy Ford szervizbe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kisindian


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 08.
Hozzászólások: 62


HozzászólásElküldve: 2007.03.22 06:49:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 11
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bozso írta:
Nekem is gyanús ez a villanyász, de 32000-el már levett, az autót pedig csak kötélel lehet vezetni. Lehet, hogy beadom egy Ford szervizbe.


Ugye nem a fenti 'diagnosztika' került ennyibe ? Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bozso


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 21.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2007.03.22 11:21:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 12
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kisindian írta:
bozso írta:
Nekem is gyanús ez a villanyász, de 32000-el már levett, az autót pedig csak kötélel lehet vezetni. Lehet, hogy beadom egy Ford szervizbe.


Ugye nem a fenti 'diagnosztika' került ennyibe ? Shocked


A hibamegállapítás+ a 4 izzítógyetya. a Gyertyák db-ja 5100Ft
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Josef


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.03.24 21:15:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 13
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A német "sorstársak" is észlelték ezt a hibát. Ott ez egy már ismert probléma, melynek megoldása a legtöbb esetben egy úgynevezett "Nockenwellensensor" magyarul valami bütykös tengely szenzornak a cseréje. Hétfön viszem a szervizbe és megjavittatom velük. Majd beszámolok.

Hétfön kicserélték a szenzort, és azóta a kocsi ismét száguld. A kütyü 5700 Ft volt. A szerelö azt mondta, hogy ismerte ezt a problémát, de a computer nem irta ki. Jelzem ez egy MÁRKASZERVIZ volt.


Legutóbb Josef szerkesztette (2007.04.01 21:20:15), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bozso


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 21.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2007.03.26 08:32:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 14
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Josef írta:
A német "sorstársak" is észlelték ezt a hibát. Ott ez egy már ismert probléma, melynek megoldása a legtöbb esetben egy úgynevezett "Nockenwellensensor" magyarul valami bütykös tengely szenzornak a cseréje. Hétfön viszem a szervizbe és megjavittatom velük. Majd beszámolok,
Szia! nekem a számítógép adagoló hibát jelzett, (elfordulási szög szabályzó) IWP. Vettem egy bontott adagolót, már felrakták csak újra kell programozni, ( csak Ford szakszervizben lehet) ma programozák. Remélem beindúl.Vagy inkább az lenne a jó ha nem indulna mert akkor talán kissebb értékű lenne a baj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Robbbi


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.04.10 20:55:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 15
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14342


HozzászólásElküldve: 2007.04.11 00:19:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 16
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Robbbi írta:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.

Úgy nézem ezek igazán tartós motorok.... Shocked Crying or Very sad
Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is.....
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bozso


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 21.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2007.04.17 08:56:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 17
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Robbbi írta:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.

Úgy nézem ezek igazán tartós motorok.... Shocked Crying or Very sad
Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is.....

Sziasztok!
Az én gépemben csak 140000 volt, ugy, hogy nem mérvadó a km.
Egy bíztos, hogy az adagolóban van valami, szerintem elektronikai próbléma.
Nekem a bontott adagolóval kíválóan működik. Azt ajánlom hosszú útra ne menj, mert egyszer csak nem fog beindúlni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sberenyi


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 30.
Hozzászólások: 1429


HozzászólásElküldve: 2007.04.17 10:09:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 18
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem ugyanez a probléma előfordult villogó izzítólámpa, eredmény egy jeladó cseréje bütyköstengegy felső holtpont érzékelő cca 6000FT.
_________________
mindegy az hogy mi de legalább 280Nm legyen
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Robbbi


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2007.04.27 20:26:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 19
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bozso írta:
percy írta:
Robbbi írta:
Szevasztok!
Nekem is sikerűlt tapasztalni az említett dolgot, a villogást.
Márkaszervíz, agolósok, egyébb szakmuksik izzítógyertya csere után,fél évre megállapították, hogy a porlasztó adták fel a harcot. Most ott tartok, hogy az autó 5x initásra indul el,menet közben meg 5. sebességben kis fordulaton nekiáll villogni.Leállítom , újrainditom akkor jó. Azt mondtrák azért van ez mert ezekben a porlasztókban elkopik a kis elzáróbütyök ami elzárja a gázolajat Állítólag 250.000 km bírnak ki. Az enyémben 240 van most. Esetleg ha tud valaki nekem olcsóbban szerezni azt megköszönném.

Úgy nézem ezek igazán tartós motorok.... Shocked Crying or Very sad
Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is.....

Sziasztok!
Az én gépemben csak 140000 volt, ugy, hogy nem mérvadó a km.
Egy bíztos, hogy az adagolóban van valami, szerintem elektronikai próbléma.
Nekem a bontott adagolóval kíválóan működik. Azt ajánlom hosszú útra ne menj, mert egyszer csak nem fog beindúlni.

Kicseréltem 4 porlasztót az autó "új" lett 160000 Ft-om bánta.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dexi


Offline
Csatlakozott:
2007. 02. 08.
Hozzászólások: 544


HozzászólásElküldve: 2007.04.28 14:20:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 20
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:

Bármelyik benyás is röhögve elgurul 250.000-et sztem, több 100.000Ft ráköltés nélkül is.....


Látom nem bírtad kihagyni Laughing
_________________
"Amit ma megtehetsz, megteszed?"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VVitya


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 10.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2007.07.03 11:56:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 21
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali,

nekem is előjött a gond, villog az izzító. A gond az, hogy 4 FORD szerviz közül egy tudta miről beszélek. A hiba a 3 porlasztónál van, de kimérték visszafolyásilag, és ezek szerint a 4. porlasztó is gyengus. Egy porlaszto 60-70 e + gázolajszűrő, meg valami nagynyomású cső cseréje lesz. Nem lesz olcsó. Sad Csak azt nem étem, hogy minden TDCi-nél a 3 porlasztó megy el elsőnek? Említettem a jeladó esetleges hibáját, de ők csak a számítógép hibáját figyeli. Én is ezt tenném, de lehet azért olvasgatnám a fórumokat, ha már Ford-ot javítok. Ja, azt momdták, hogy biztos kannázok, és piszok került bele! Én nem kannázok!!!!! Twisted Evil
Remélem holnapra meglesz, s frissítek a hírekkel, hacsak nem kapok infarktust az számla miatt! Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bozso


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 21.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2007.07.04 16:33:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 22
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Embarassed Az a baj, hogy a villogó izzító, controll lámpa, tehát minden féle bajnál ezt csinálja. Ezért van, hogy kinek kinek más a problémája. Nekem adagoló csere után kb 1000- 1500 km ismét élő jőtt. 50 km-en kb 50x állt meg. Újra indítás után ment pár száz métert, 1x megpőrgettem 4000 fordulatig és utánna jó lett. Gépre tették újra és a kipufogó rendszerben jelzett hibát, van benne valami szelep és az ragadhatott le. Minden esetre nekem elment a bizalmam a Fordtól. Márkát váltottam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VVitya


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 10.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2007.07.05 07:19:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 23
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

VVitya írta:
Hali,

nekem is előjött a gond, villog az izzító. A gond az, hogy 4 FORD szerviz közül egy tudta miről beszélek. A hiba a 3 porlasztónál van, de kimérték visszafolyásilag, és ezek szerint a 4. porlasztó is gyengus. Egy porlaszto 60-70 e + gázolajszűrő, meg valami nagynyomású cső cseréje lesz. Nem lesz olcsó. Sad Csak azt nem étem, hogy minden TDCi-nél a 3 porlasztó megy el elsőnek? Említettem a jeladó esetleges hibáját, de ők csak a számítógép hibáját figyeli. Én is ezt tenném, de lehet azért olvasgatnám a fórumokat, ha már Ford-ot javítok. Ja, azt momdták, hogy biztos kannázok, és piszok került bele! Én nem kannázok!!!!! Twisted Evil
Remélem holnapra meglesz, s frissítek a hírekkel, hacsak nem kapok infarktust az számla miatt! Shocked


hali megint,

szóval elhoztam az autót, a 3. porlasztócsúcsot cserélték, illetve a 4. -et átprogramozták, mert a poharas teszt alapján az sem az igazi már. Nem tudni meddig fog elmenni, de lehet5 vagy 50 ezer km is. Hát meglátjuk. Kicsit más lett a hangja, illetve mintha 130-140 körül remegne az autó, de lehet csak beképzelem- Állítólag a számítógépnek tanulnia kell, majd meglátom, de ha nem lesz jobb, visszaviszem a Cromax-hoz, ők csinálták, igaz a 3 órás munkából 3 nap lett, mert hétfőn nem volt WDS műszer (csak egy van nekik!!!!!!!!!, hihetetlen), illetve nem jött meg a nagynyomásó cső (nem rendelték meg a csúccsal!!!). Rendesek egyébként, csak ekfelejtenek szólni mi is a gond, nekem kellett telcsiznem párszor, viszont az árak tényleg jók, és tudják hova kell nyúlni.
egyébként én is egy kicsit csalódott vagyok az autóval kapcsolatban, de szerintem más sem jobb. De sokat megyek vele, így kopik is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wolfi


Offline
Csatlakozott:
2004. 08. 30.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2007.07.05 13:55:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 24
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

,,hogy biztos kannázok, és piszok került bele! Én nem kannázok!!!!!"


Na és ha kannázol? Van üzemanyagszűrőd, nem? A kúton kapható anyag sem vegytiszta,eleve ezért kell üzemanyagszűrő a kocsiba, nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VVitya


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 10.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2007.07.05 14:00:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 25
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Így van, meg minden TDCi-s kannázik, akinek a 3. porlasztócsúcs szál el? Nem inkább ez egy konstrukciós hiba lehet? Mindegy, remélem rendesen megcsinálták.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  arvayk


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 08.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2007.07.05 15:06:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 26
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezek a problémák amikről írtatok, kb. mennyi km-nél jöttek elő. Lehet ez akár a hazai üzemanyagtól is?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VVitya


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 10.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2007.07.05 15:14:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 27
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

arvayk írta:
Ezek a problémák amikről írtatok, kb. mennyi km-nél jöttek elő. Lehet ez akár a hazai üzemanyagtól is?


Hát kérlek szépen, az enyémben elvileg 150.000 körül lehet, mivel használtan vettem ez nem biztos, de nagyn valószínű, mert megtaláltam a pótkerék alatt (!) a szervízkönyvet, és 100.000 km-ig vezetve volt, és ebből erre lehet követleztetni.
Valószínűleg lehet a magyar üzemanyag is az egyik oka, de szerintem ez valami konstrukciós hiba lehet. Én SHELL -lel járok, általában a jobbikból.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  geike


Offline
Csatlakozott:
2007. 11. 01.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2007.11.03 21:12:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 28
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 1,8 TDCI kombit de pár napja én is hasonló problémával álltam meg az úton. Megnéztem hogy hogyan húz, de kb 3700-as fodulatnál köhentett egyett majd leállt az autó. Az izzítógyertya visszajelző villogot, de utána azonnal el tudtam indítani az autót. A szerelőm azt mondta hogy injektorcsere lenne ami kb 250.000huf. Mellb vágott. Tud valaki segíteni akinek hasonló gondja volt és megcsinálták? Olvastam hogy a bűtyköstengely felső holtponti jeladó csere előtt is hasonló probléma volt. Éredkelne a tapasztalat, kinek mit csináltak.
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 415


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 21:36:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 29
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Srácok a TDCI-nek még a kutas üzemanyag se való. Az sem számít ha 2 mikronos
a szűrőd és ebből kettőt beszerelsz. 2-3 százezernél sorba megy tönkre a csúcs
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24420


HozzászólásElküldve: 2007.11.05 21:46:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 30
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
Srácok a TDCI-nek még a kutas üzemanyag se való. Az sem számít ha 2 mikronos
a szűrőd és ebből kettőt beszerelsz. 2-3 százezernél sorba megy tönkreaz inji.


Megjegyezném, hogy a hagyományos adagolók élettartama is véges, és ekkor teljesítmény már összemérhető a motor élettartamával is.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

1 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.22 másodperc