Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.07.13. 16:37:19 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Anita87
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 25788
Látogatók:
Vendégek: 436
Tagok: 1
Összesen: 437

Jelen lévő tagok:
01: oxyff2

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 151, 152, 153  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 153 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  bekov


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.01.06 02:10:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
bekov írta:
sziasztok

valaki nyugtasson meg, megálltam a kocsival (még nem állitottam le a motort) és azt láttam a fedélzeti számitógépen, hogy "engine systems fault" ez mitől lehet? 2.0 tdci-ről van szó... gondolom vihetem szervizbe azonnal, de az leghamarabb szerda, jó lenne tudni valamit addig is Sad

köszi előre is


Na várjuk a fejleményeket. Lehet az h csak behülyült a szoftver ha nem tapasztalsz semmi különöset.

először úgy tűnt 2-dikán a szervizbe menet, hogy eltűnt a hibaüzenet... a szervizben azt mondták üzemanyag probléma, ki kell járni amennyira csak lehet, aztán rátankolni... nosza elkezdtem kijárni, kábé 20 km után újra előjött a hibaüzenet és gázadásra gyorsulás helyett rángatással felelt az autó... na irány megint a szerviz, kapu előtt 5 méterrel totál megadta magát, leállt és nem is volt hajlandó elindulni többet... legalább a trélert megúsztam, betoltuk a járgányt, kaptam helyette egy 1.4es benzinest (ha visszakapom a sajátom legalább azt hiszem ferrariban ülök Very Happy )... na szal szerdán történt mindez, mikor otthagytam továbbra is fenntartották, hogy valószinűleg üzemanyagprobléma... tegnap hivtak, hogy fingjuk sincs mi a gond Neutral most ez van, én is kiváncsian várom a fejleményeket...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2008.01.06 11:42:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
...hogy valószinűleg üzemanyagprobléma...


Hol szoktál tankolni és mit?
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bekov


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.01.06 20:29:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
bekov írta:
...hogy valószinűleg üzemanyagprobléma...


Hol szoktál tankolni és mit?

shellen, diesel extrát...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2008.01.06 22:40:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:

shellen, diesel extrát...


Akkor passz.Szólj ha tudsz valamit!!! Crying or Very sad
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GeeUnit


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 06.
Hozzászólások: 354


HozzászólásElküldve: 2008.01.07 13:43:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
eric20 írta:
bekov írta:
sziasztok

valaki nyugtasson meg, megálltam a kocsival (még nem állitottam le a motort) és azt láttam a fedélzeti számitógépen, hogy "engine systems fault" ez mitől lehet? 2.0 tdci-ről van szó... gondolom vihetem szervizbe azonnal, de az leghamarabb szerda, jó lenne tudni valamit addig is Sad

köszi előre is


Na várjuk a fejleményeket. Lehet az h csak behülyült a szoftver ha nem tapasztalsz semmi különöset.

először úgy tűnt 2-dikán a szervizbe menet, hogy eltűnt a hibaüzenet... a szervizben azt mondták üzemanyag probléma, ki kell járni amennyira csak lehet, aztán rátankolni... nosza elkezdtem kijárni, kábé 20 km után újra előjött a hibaüzenet és gázadásra gyorsulás helyett rángatással felelt az autó... na irány megint a szerviz, kapu előtt 5 méterrel totál megadta magát, leállt és nem is volt hajlandó elindulni többet... legalább a trélert megúsztam, betoltuk a járgányt, kaptam helyette egy 1.4es benzinest (ha visszakapom a sajátom legalább azt hiszem ferrariban ülök Very Happy )... na szal szerdán történt mindez, mikor otthagytam továbbra is fenntartották, hogy valószinűleg üzemanyagprobléma... tegnap hivtak, hogy fingjuk sincs mi a gond Neutral most ez van, én is kiváncsian várom a fejleményeket...



Akkor szerencséd van vele, hogy megmondták, hogy nem tudják mi a baja, mert sajnos legtöbbször marketing, üzleti és más egyéb szempontból nem mondhatják azt a "szakemberek": nem tudom. E helyett azt csinálják, hogy valamit kicserélnek (jó pénzért), ami feltételezhetően okozhatta az adott problémát (mondjuk az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a mai fejlett technológiák miatt 1db hibát kb 10 dolog okozhatja, amit ha rákötnek a gépre , nem tudja megállapítani), legtöbbször az ügyfél visszaviszi a kocsit a szervízbe ugyanazzal a problémával, ekkor megint kicserélnek rajta valami... és így tovább. Remélem meg találják a probléma IGAZI okát és jobb lesz a motor, mint új korában, szurkolok neked!
_________________
FordFocus 1.8TDCi

Nyáron: Continental SportContact 2 (205/50 R17)
Télen: Michelin Primacy Alpin 3 (205/55 R16)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bncsk


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 05.
Hozzászólások: 78


HozzászólásElküldve: 2008.01.07 14:26:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája: Re: engine systems fault
Hozzászólás az előzmény idézésével

GeeUnit írta:
bekov írta:
eric20 írta:
bekov írta:
sziasztok

valaki nyugtasson meg, megálltam a kocsival (még nem állitottam le a motort) és azt láttam a fedélzeti számitógépen, hogy "engine systems fault" ez mitől lehet? 2.0 tdci-ről van szó... gondolom vihetem szervizbe azonnal, de az leghamarabb szerda, jó lenne tudni valamit addig is Sad

köszi előre is


Na várjuk a fejleményeket. Lehet az h csak behülyült a szoftver ha nem tapasztalsz semmi különöset.

először úgy tűnt 2-dikán a szervizbe menet, hogy eltűnt a hibaüzenet... a szervizben azt mondták üzemanyag probléma, ki kell járni amennyira csak lehet, aztán rátankolni... nosza elkezdtem kijárni, kábé 20 km után újra előjött a hibaüzenet és gázadásra gyorsulás helyett rángatással felelt az autó... na irány megint a szerviz, kapu előtt 5 méterrel totál megadta magát, leállt és nem is volt hajlandó elindulni többet... legalább a trélert megúsztam, betoltuk a járgányt, kaptam helyette egy 1.4es benzinest (ha visszakapom a sajátom legalább azt hiszem ferrariban ülök Very Happy )... na szal szerdán történt mindez, mikor otthagytam továbbra is fenntartották, hogy valószinűleg üzemanyagprobléma... tegnap hivtak, hogy fingjuk sincs mi a gond Neutral most ez van, én is kiváncsian várom a fejleményeket...



Akkor szerencséd van vele, hogy megmondták, hogy nem tudják mi a baja, mert sajnos legtöbbször marketing, üzleti és más egyéb szempontból nem mondhatják azt a "szakemberek": nem tudom. E helyett azt csinálják, hogy valamit kicserélnek (jó pénzért), ami feltételezhetően okozhatta az adott problémát (mondjuk az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a mai fejlett technológiák miatt 1db hibát kb 10 dolog okozhatja, amit ha rákötnek a gépre , nem tudja megállapítani), legtöbbször az ügyfél visszaviszi a kocsit a szervízbe ugyanazzal a problémával, ekkor megint kicserélnek rajta valami... és így tovább. Remélem meg találják a probléma IGAZI okát és jobb lesz a motor, mint új korában, szurkolok neked!


Hali,

nekem is írt ki ilyeneket, én is elbizonytalanodtam egy kicsit.
De nála az volt, hogy húztam valami szutyok utánfutót és zárlatos volt benne valami, elég viccesen hangzik de még az utánfutók is csinálhatnak csodákat. Kicsapott egy pár biztit, nem volt féklámám, ABS-em, indexem, stb. Szerencsémre én "jól" jártam megúsztam a biztosítékokkal. Leakasztottam az utánfutót és elhúztam lámpák nélkül. Veszélyes de az autómat legalább nem tette tönkre. Szerintem nézz körül az autón lehet, hogy csak pára vagy latyak került valahova. Egyébként az enyém 1,6 Tádé.

üdv
_________________
bncsk TDCI - diesel fun
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bekov


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.01.10 17:52:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deki


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 15.
Hozzászólások: 2654


HozzászólásElküldve: 2008.01.10 20:29:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...

Ez azért kissé meredek... Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2008.01.10 22:00:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...


Ugyogy kijelenthető h a motornak az ég vilégon semmi baja!Ennek külön örülök! Wink
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bekov


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.01.11 00:08:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
bekov írta:
nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...


Ugyogy kijelenthető h a motornak az ég vilégon semmi baja!Ennek külön örülök! Wink
ja, annak én is, viszont most teszem azt áttérek a molra és 3-4 hónap múlva megint előjön ez a hiba akkor nem tudom mit csinálok...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Random_


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 07.
Hozzászólások: 209

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.01.11 15:50:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hasonló hibaüzim volt és általában első indítás után kigyorsításkor adta meg magát a rendszer. 1.6 benzines ma volt a szervízben. Azt mondták valami elkoszolódott és kitakarították szerintük nem jön elő újra, de ha mégis akkor csörögjek és rendelnek alkatrészt cserére oszt kicserélik. Mondta konkrétan mi volt eldugulva vagy koszolódva, de már nem emlékszem.

Amúgy én is shell-nél tankolok csakis.
_________________

Random_ autói
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fejjelafalnak


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 13.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2008.01.13 10:39:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája: motormeghibásodás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem még nem volt gondom a II vct motorjával
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Random_


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 07.
Hozzászólások: 209

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.01.14 09:00:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na ma reggel ismét kifagyott a motor egymás után szóval vissza a szervízbe.
_________________

Random_ autói
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2008.01.14 09:58:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...

Remélem nincs igazam, de a Mondeoklubban (ott rengeteg a dízel), azt mondanák, hogy a nagynyomású szivattyúból jön a forgács, de ha nem is onnan, a fémrészecskék miatt akkor is egy teljes üzemanyagrendszer takarítást, tankmosást kéne eszközölni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2008.01.14 10:31:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
bekov írta:
nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...

Remélem nincs igazam, de a Mondeoklubban (ott rengeteg a dízel), azt mondanák, hogy a nagynyomású szivattyúból jön a forgács, de ha nem is onnan, a fémrészecskék miatt akkor is egy teljes üzemanyagrendszer takarítást, tankmosást kéne eszközölni.


Nem jol tudom h a szürő még a nagynyomásu elött van?
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.01.14 12:09:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
bekov írta:
nnnnnna, fejlemény van, a szűrőben fémforgácsot találtak és az okozta a bajt... hogy hogy került oda azt nem tudták megmondani, minden esetre azt tanácsolták ne tankoljak a shellen... hát nem is tudom... Neutral még nem kaptam vissza az autót, kiváncsi vagyok rá...

Remélem nincs igazam, de a Mondeoklubban (ott rengeteg a dízel), azt mondanák, hogy a nagynyomású szivattyúból jön a forgács, de ha nem is onnan, a fémrészecskék miatt akkor is egy teljes üzemanyagrendszer takarítást, tankmosást kéne eszközölni.
Nehogy azt higgye bárki ezt a nagy nyomásemelést és stb sokáig lehet fokozni. 2000 bar, valaki elgondolkodott már rajra, hogy mekkora nyomás is ez? Akármilyen műszaki szerkezetet teszünk alá nagy pontos illesztés szükséges, és igen jó kenés hozzá. Tehát nagyon érzékeny a szerkezet. A problémák még csak most fognak jönni...
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2008.01.14 15:19:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:

Nem jol tudom h a szürő még a nagynyomásu elött van?


Jól tudod.

Egy idézet a Mondeo.hu-ról. Persze ez nem feltétlenül igaz Focusra, és remélhetőleg erre az esetre sem, de szerintem fontos tisztázni a fémreszelék forrását, mert agyonvághatja a csúcsokat is.

"Sajnos most átéled azt, amit Én is átéltem 1 hónapja.

Az összeg nekem: 325000pénz...komplett. Nagyon okosba! Csúcsok felujítottak, szívattyú ujszerű, tank és Üzemanyag rendszer mosás, tisztítás, üzemanyag szűrő + munkadíj.

A működés a következő:
A tankban van egy pumpa ami tolja az üzemanyagot a szűrőn át a magasnyomásű szivattyúba és onnan a csúcsokhoz. A csúcsok visszafolyó csövén keresztűl megy vissza egyenest a tankba a maradék gázolaj. Ezért kell az egész komlpett mindent mosni, tisztítani. A szűrőt utána ajánlatos kb k ezrenként cserélni és ellenőrizni, hogy a benne levő üzemanyagban vannak-e még fémszemcsék. Az Én tankom mosás után kapott egy mágnest, hogy ha esetlek még kering a rendszerben fémszemcse, akkor azt összeszedje és ne menjen még köröket. Elvileg a szűrő le tudja szűrni a nagy részét a szemcséknek, de biztos lesz egy-két példány ami átjut. A magyasnyommású csövetek és a szívósort berakták egy ultrahangos tisztítóba is és utána ótvar nagy nagyítóval keresték, hogy maradt-e még rajta szemcse. Azért kellet még az utrahangos tisztítás, mert sima tisztítással és sürített levegős fujkálással nem sikerült teljesen szemcsételeníteni.
"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bekov


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2008.01.15 21:58:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaki írta:
eric20 írta:

Nem jol tudom h a szürő még a nagynyomásu elött van?


Jól tudod.

Egy idézet a Mondeo.hu-ról. Persze ez nem feltétlenül igaz Focusra, és remélhetőleg erre az esetre sem, de szerintem fontos tisztázni a fémreszelék forrását, mert agyonvághatja a csúcsokat is.

"Sajnos most átéled azt, amit Én is átéltem 1 hónapja.

Az összeg nekem: 325000pénz...komplett. Nagyon okosba! Csúcsok felujítottak, szívattyú ujszerű, tank és Üzemanyag rendszer mosás, tisztítás, üzemanyag szűrő + munkadíj.

A működés a következő:
A tankban van egy pumpa ami tolja az üzemanyagot a szűrőn át a magasnyomásű szivattyúba és onnan a csúcsokhoz. A csúcsok visszafolyó csövén keresztűl megy vissza egyenest a tankba a maradék gázolaj. Ezért kell az egész komlpett mindent mosni, tisztítani. A szűrőt utána ajánlatos kb k ezrenként cserélni és ellenőrizni, hogy a benne levő üzemanyagban vannak-e még fémszemcsék. Az Én tankom mosás után kapott egy mágnest, hogy ha esetlek még kering a rendszerben fémszemcse, akkor azt összeszedje és ne menjen még köröket. Elvileg a szűrő le tudja szűrni a nagy részét a szemcséknek, de biztos lesz egy-két példány ami átjut. A magyasnyommású csövetek és a szívósort berakták egy ultrahangos tisztítóba is és utána ótvar nagy nagyítóval keresték, hogy maradt-e még rajta szemcse. Azért kellet még az utrahangos tisztítás, mert sima tisztítással és sürített levegős fujkálással nem sikerült teljesen szemcsételeníteni.
"

Shocked Az autóm még elég fiatal, 7000 km van benne, nem lehet, hogy az alkatrészek sorjásak voltak és a bekopás közben kerültek oda a fémbiszbaszok? erre viszont nem nagyon érdeklődtem rá, hogy hogyan pucolták ki az egészet. segáz, van még gari egy ideig...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szaki


Offline
Csatlakozott:
2003. 05. 29.
Hozzászólások: 2590


HozzászólásElküldve: 2008.01.16 08:09:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bekov írta:
Shocked Az autóm még elég fiatal, 7000 km van benne, nem lehet, hogy az alkatrészek sorjásak voltak és a bekopás közben kerültek oda a fémbiszbaszok? erre viszont nem nagyon érdeklődtem rá, hogy hogyan pucolták ki az egészet. segáz, van még gari egy ideig...


Nem hiszem. Mondjuk az is érdekes, hogy annyi sorja hogy kerül oda, ami teljesen eldugítja a rendszert.
A lényeg, hogy garanciális...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Viktor


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 08.
Hozzászólások: 3980


HozzászólásElküldve: 2008.01.19 22:18:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

persze, hogy rossz helyen kérdeztem meg reggel Evil or Very Mad :
szóval akombi Exclamation
amíg állt a kombi a szervízbe, előjött egy motorhibajel
valamejik kipufogó jeladó jelzett be
1.6 tdci pdf nélkül 2005ös évjárat
volt valakinek hasonó gondja?
esetleg kérdezlém a hozzáértőbbeket, hogy speckó körülmények sokat áll hidrgbe aztán 1-2 percet jár a motor, ilyenektől előjöhet-e
még garis tehát szivem szerint végérejárnék
most törölték a jelet, hogy lássuk újra produkálja-e
köszi
bár lehet, hogy mindegy mert motorhiba, de hátha nem egyforma a kipfrendszer
_________________
1.6 TDCI Sport Kombi 2005 bring into focus my new focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  logic


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 26.
Hozzászólások: 21

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.01.20 20:17:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nekem a fiestám csinált ilyet, túl magas károsanyag kibocsájtást érzékelt a katalizátor utáni lambda szonda, mert gyújtás hiba miatt elégetlen üzemanyag került a rendszerbe. aztmondták hajtsam meg jól, magas fordultszámon, elmúlik. nem múlt, katalizátor csere 120ezer ft :O bár a Te eseted merőben más a helyzet, mert dízel autó

Viktor írta:
persze, hogy rossz helyen kérdeztem meg reggel Evil or Very Mad :
szóval akombi Exclamation
amíg állt a kombi a szervízbe, előjött egy motorhibajel
valamejik kipufogó jeladó jelzett be
1.6 tdci pdf nélkül 2005ös évjárat
volt valakinek hasonó gondja?
esetleg kérdezlém a hozzáértőbbeket, hogy speckó körülmények sokat áll hidrgbe aztán 1-2 percet jár a motor, ilyenektől előjöhet-e
még garis tehát szivem szerint végérejárnék
most törölték a jelet, hogy lássuk újra produkálja-e
köszi
bár lehet, hogy mindegy mert motorhiba, de hátha nem egyforma a kipfrendszer

_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qko


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 14.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2008.01.22 13:16:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája: Folyadék a gyertyatérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akinek ilyen gondja van, nézesse meg a gyertyák között a fagydugókat. Azok ugyanis nem alumíniumból vannak és átlyukadhatnak (ettől lesz rozsdás minden a gyertyatérben). Nekem most csinálták meg, a hengerfej leszedése nélkül 40 rugó.
Korábban én is azt hittem, hogy esővíz, vagy az ablakmosó fuvóka csövétől jön, de nem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.01.22 18:03:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája: Re: Folyadék a gyertyatérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

qko írta:
Akinek ilyen gondja van, nézesse meg a gyertyák között a fagydugókat. Azok ugyanis nem alumíniumból vannak és átlyukadhatnak (ettől lesz rozsdás minden a gyertyatérben). Nekem most csinálták meg, a hengerfej leszedése nélkül 40 rugó.
Korábban én is azt hittem, hogy esővíz, vagy az ablakmosó fuvóka csövétől jön, de nem.
Ezt jó helyre írtad, tudom, de nem látom az előzményt. Pedig ez fontos dolog. Kifejtenéd részletesebben?
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24776


HozzászólásElküldve: 2008.01.22 18:19:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája: Re: Folyadék a gyertyatérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
qko írta:
Akinek ilyen gondja van, nézesse meg a gyertyák között a fagydugókat. Azok ugyanis nem alumíniumból vannak és átlyukadhatnak (ettől lesz rozsdás minden a gyertyatérben). Nekem most csinálták meg, a hengerfej leszedése nélkül 40 rugó.
Korábban én is azt hittem, hogy esővíz, vagy az ablakmosó fuvóka csövétől jön, de nem.
Ezt jó helyre írtad, tudom, de nem látom az előzményt. Pedig ez fontos dolog. Kifejtenéd részletesebben?


Azt hiszem, hogy arra gondolt, hogy a fagydugónál szivárgás volt.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.01.22 19:06:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája: Re: Folyadék a gyertyatérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:

Azt hiszem, hogy arra gondolt, hogy a fagydugónál szivárgás volt.
Sejtem, csak biztos emlkészel a Duratecnél ez a rozsdásodó gyertya már több problémát is okozott. Ezért gondolom, hogy fontos lenne itt most pontosítani.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  qko


Offline
Csatlakozott:
2007. 06. 14.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2008.01.23 06:57:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája: Re: Folyadék a gyertyatérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

otvoslajos írta:
Ezt jó helyre írtad, tudom, de nem látom az előzményt. Pedig ez fontos dolog. Kifejtenéd részletesebben?

Az előzmény csak annyi, hogy a 60000-e szerviznél gyertyákat is cseréltettem és kiderült, hogy vízben állnak a gyertyák. A gyanú először az ablakmosó volt, aztán az esővíz, mígnem kiderült, egyik sem, hanem a fagydugó engedte át a fagyállót. Nem a jég nyomta ki, mert mindig fagyállóval járok, hanem egyszerűen átrozsdásodott vagy valami ilyesmi.
Jele nem volt, nem rángatott, nem ment rosszabbul, csak az AM sáv hallgatásakor lehetett hallani, hogy valami szikra van a motortérben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TangoT


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2008.02.13 22:50:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 87
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Mint sokan mások eddig én is passzív tagja voltam a klubnak. Gyűjtöttem az infót, hogy lássam, jó járgányt választok. Lassan egy hónapja már a gázt is nyomom. Előtte G Astrám volt. A választásom az 1.6-os Ti- vct-re esett. Eddig minden remek. Leszámítva egy kis remegést, ami 1200-es és 2300-as fordulatszám körül érzékelek. Hasonló, mint amikor a gyújtással van gond. Van valakinek ötlete erre?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2008.02.14 06:46:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 88
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TangoT írta:
Sziasztok!
Mint sokan mások eddig én is passzív tagja voltam a klubnak. Gyűjtöttem az infót, hogy lássam, jó járgányt választok. Lassan egy hónapja már a gázt is nyomom. Előtte G Astrám volt. A választásom az 1.6-os Ti- vct-re esett. Eddig minden remek. Leszámítva egy kis remegést, ami 1200-es és 2300-as fordulatszám körül érzékelek. Hasonló, mint amikor a gyújtással van gond. Van valakinek ötlete erre?
Ha valósnak gondolod a problémát és zavar menj be vele egy márkaszervízbe, és mutasd meg, mondd el a problémát. Sokminden lehet, rezonancia több helyen ébredhet, mindenképpen érdemes megnézetni.
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  stillcig


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 22.
Hozzászólások: 337


HozzászólásElküldve: 2008.02.14 07:15:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 89
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csatlakozok Lalához, nekem is ilyen motor van az autóban, 15000 km, és nincs semmilyen remegés. Érdemes megnézetni!
_________________
FORD FOCUS 2.1.2 COLLECTION 1.6 Ti-VCT
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szekelyk1981


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 26.
Hozzászólások: 126


HozzászólásElküldve: 2008.02.14 07:48:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 90
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nálam sincs gond, semmi remegés. szerviz mindenképp! Ezért vannak Very Happy
_________________
kari
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4 ... 151, 152, 153  Következő
Ugrás:   

3 / 153 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.83 másodperc