Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2019.08.25. 17:50:39 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: varlac
Mai: 2
Tegnapi: 2
Összesen: 25342
Látogatók:
Vendégek: 383
Tagok: 4
Összesen: 387

Jelen lévő tagok:
01: krazek
02: attila64
03: theseus
04: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

34 / 93 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Xebulon


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2009.06.04 19:44:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 991
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kiírta a fedélzeti, hogy "Limited EPB function", és ég a sárga lámpa (nem a motor hiba jelző). Ugyanaz az az oldaló sárga led, ami akkor gyullad fel, mikor kifogyóban van a gázolaj (utolsó 80km) - jelzi, hogy van valami üzenet a fedézetin.

Nincs kiolvasható DTC kód, sem OBD eszközzel, sem a fedélzeti sem ír vissza DTC kódot Test módban.

Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy akkumulátor vagy generátor hiba.
Valóban alacsony az akksi feszültség ~12V.
Kicseréltem az akksit, mert úgyis rossz volt.
Töltés van, legalábbis fordulaton 14.1V-ra felmegy a feszültség.

Igen, de a hibajelzés nem múlt el.
Minden vacak beállítást elfelejtett, a számlálók nullázódtak, a rádiónak kódot kellett adni, de az üzenetet nem felejtette el. Ráadásul rögtön a gyújtás ráadás után jelentkezik - szóval még nem is mozgatja az elektronikus féket.

Ha nincs semmi ötletetek, akkor viszem szervizbe, de ha valahogy lehetne törölni ezt az üzenetet...
A fék persze kifogástalanul működik, behúz-kienged, mindkét oldalon.

Ford Focus CMAX 2 literes Diesel motor, 130LE.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2009.06.17 19:56:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 992
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jó estét C Maxos társaim !

Valaki megtudná mondani (tanulván a hozzásolásokból) hol van a gázolajszűrő az 1.6 tdci motoros cmaxban?

Köszi Caki
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dexa


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 02.
Hozzászólások: 285


HozzászólásElküldve: 2009.06.18 07:01:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 993
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xebulon írta:
Kiírta a fedélzeti, hogy "Limited EPB function", és ég a sárga lámpa (nem a motor hiba jelző). Ugyanaz az az oldaló sárga led, ami akkor gyullad fel, mikor kifogyóban van a gázolaj (utolsó 80km) - jelzi, hogy van valami üzenet a fedézetin.

Nincs kiolvasható DTC kód, sem OBD eszközzel, sem a fedélzeti sem ír vissza DTC kódot Test módban.

Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy akkumulátor vagy generátor hiba.
Valóban alacsony az akksi feszültség ~12V.
Kicseréltem az akksit, mert úgyis rossz volt.
Töltés van, legalábbis fordulaton 14.1V-ra felmegy a feszültség.


Utána keresgélvén sok helyen írkálták, hogy a hiba a generátortól indul, ami aránylag hamar kiteljesedik az akksinál, ez után jelentkezhet több más probléma is, mint pl az EPB hibakód is. Ahogy néztem, mindegyiküknél cseréltek generátort is, akksit is, aztán még az EPB-t kellett beállítani (manuálisan is be lehet).
_________________
Focus II Sport
&
Focus II Trend
...mi kellhetne még...? Smile

Nyáron: Hankook Ventus K110 225/45 R17
Télen: Kleber Krisalp 205/55 R16
ill:
Nyáron: Bridgestone T 195/65 R15
Télen: Goodyear UG7 195/65 R15
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xebulon


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2009.06.22 07:50:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 994
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dexa írta:
Xebulon írta:
Kiírta a fedélzeti, hogy "Limited EPB function", és ég a sárga lámpa (nem a motor hiba jelző). Ugyanaz az az oldaló sárga led, ami akkor gyullad fel, mikor kifogyóban van a gázolaj (utolsó 80km) - jelzi, hogy van valami üzenet a fedézetin.

Nincs kiolvasható DTC kód, sem OBD eszközzel, sem a fedélzeti sem ír vissza DTC kódot Test módban.

Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy akkumulátor vagy generátor hiba.
Valóban alacsony az akksi feszültség ~12V.
Kicseréltem az akksit, mert úgyis rossz volt.
Töltés van, legalábbis fordulaton 14.1V-ra felmegy a feszültség.


Utána keresgélvén sok helyen írkálták, hogy a hiba a generátortól indul, ami aránylag hamar kiteljesedik az akksinál, ez után jelentkezhet több más probléma is, mint pl az EPB hibakód is. Ahogy néztem, mindegyiküknél cseréltek generátort is, akksit is, aztán még az EPB-t kellett beállítani (manuálisan is be lehet).


Hol lehet az EPB beállítani?

Kösz...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Klevi75

Érvényes: 2019.09.20.

Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 29.
Hozzászólások: 1406


HozzászólásElküldve: 2009.06.22 10:18:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 995
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Hol lehet az EPB beállítani?


A modulja hátul van, bontani kell hozzá az autót elég rendesen. Rolling Eyes
De hogy állítani lehet-e ott, azt nem tudom. Embarassed
_________________
Levente
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dexa


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 02.
Hozzászólások: 285


HozzászólásElküldve: 2009.06.22 14:38:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 996
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xebulon írta:
Hol lehet az EPB beállítani?


Konkrétan nem ismerem a fóka felépítését, így a netről mazsolázok én is. Rolling Eyes

http://www.petercoopercarrepairs.co.uk/ford_focus_and_c_max_electronic.htm
Csak este tudom lefordítani, ha kellene... remélhetőleg addig végezni tudok a dolgaimmal. Rolling Eyes
_________________
Focus II Sport
&
Focus II Trend
...mi kellhetne még...? Smile

Nyáron: Hankook Ventus K110 225/45 R17
Télen: Kleber Krisalp 205/55 R16
ill:
Nyáron: Bridgestone T 195/65 R15
Télen: Goodyear UG7 195/65 R15
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tolmika


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 15.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2009.07.07 08:13:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 997
 Hozzászólás témája: elektromos anomáliák
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

új vagyok, múlt hét szombat óta egy 2004-es benzines 1.8 Ghia tulajdonosa.
A következők történnek azóta: még aznap délután betolattam a parkolóba, majd 2 óra múlva indításnál csak köszörül... be kellett nyomni a bal oldalt lent levő biztonsági "benzin nyomógombot". Ezzel egyidőben lenullázódott az óra, valamint azóta nem jelzi az égve hagyott lámpát és a biztonsági öv becsatolására sem figyelmeztet. Tegnap este bal első fényszóróm kiégett. Ma reggel óra megint nullázódott. Elképzelhető, hogy az akkumulátor a végét járja? Köszi a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  salakos


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 01.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2009.07.07 20:28:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 998
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van valakinek ötlete,hogy mit lehet tenni?
2003.novemberi Ford Focus C-Max 1,6,benzines. Jobb első fényszóró magasságállítása nem működik,csak a bal dolgozik rendesen.Soha nem állítgatjuk,még a gyerekek sem piszkálják.Ezért is bosszantó Very Happy
Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2888


HozzászólásElküldve: 2009.07.08 12:40:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 999
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos ez elég gyakori hiba. Az én Fiestámnak is beteg az egyik lámpája. Crying or Very sad

A magasságállító működési alapelve, hogy a műszerfalon levő tekerő egy potmétert mozgat. A lámpák ezzel a potméterrel beállított feszültséget kapják szabályozó jelként.
Mindkét lámpában van egy-egy potméter, ami a lámpával együtt mozog és egy elektronika, ami addig adja a mozgatófeszültséget az állító motornak, amíg a műszerfali potméter és a lámpabeli potméter feszültsége kb. egyenlő.

Mivel az egyik lámpád mozog, a műszerfali egység működik.
Megpróbálhatod kivenni a lámpákat és megcserélni a csatlakozókat. Ha a rossz lámpa megjavul, akkor a vezetékezésben vagy a csatlakozóban van a hiba.

Ha nem, akkor a lámpán belül van a baj.
Ha a műszerfali szabályozó állításakor hallasz búgást, akkor a motor működik. Ha nem, akkor vagy az elektronika, vagy a motor a hibás. Ha csak egy tartományban állítódik a magasság és utána daráló hang hallatszik (az enyém ilyen), akkor a mozgató mechanikában lehet a zavar. (Pl. egy fogaskerék fogai lerágódtak.)

Sajnos a lámpa hivatalosan nem szedhető szét.
A neten olvasni, hogy tuning célokból (angel eyes) többen szétkapták, sütőben vagy hajszárítóval melegítve.

Én nem mertem ebbe belefogni. Inkább egy olyan állásban a hagytam a szabályozót, ahol nem darál a motor és kicsit átállítottam a lámpát.

De nagyon érdekelne, ha Nálad van valami fejlemény. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabesz73


Offline
Csatlakozott:
2007. 07. 09.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2009.07.12 07:28:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1000
 Hozzászólás témája: Szélvédő gumitömítés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Új jelenség C-maxon (eddig a Fusion betegsége volt):
1. szélvédő gumi kerete a nagy meleg okozta hőtágulás miatt kifordul a helyéről, először a tetőnél, majd kezd megmozdulni az A-oszlopoknál is. Garanciában megcsinálják (tisztítás és ragasztás)

2. a szélvédő alatti műanyag, szintén a hőtágulás miatt először csak szépen kiemelkedik a rögzítő vájatból, aztán 1-1,5, esetenként majd 2 cm-el elemelkedik a szélvédőtől. javítás: nincs, szerviz javítási tapasztalatai alapján nem érdemes vele semmit tenni, mert ha leragasztják feltépődik, vagy csúnyán hullámos lesz.

Tapasztalta más is?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24325


HozzászólásElküldve: 2009.07.12 07:36:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1001
 Hozzászólás témája: Re: Szélvédő gumitömítés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gabesz73 írta:
Sziasztok!

Új jelenség C-maxon (eddig a Fusion betegsége volt):
1. szélvédő gumi kerete a nagy meleg okozta hőtágulás miatt kifordul a helyéről, először a tetőnél, majd kezd megmozdulni az A-oszlopoknál is. Garanciában megcsinálják (tisztítás és ragasztás)

2. a szélvédő alatti műanyag, szintén a hőtágulás miatt először csak szépen kiemelkedik a rögzítő vájatból, aztán 1-1,5, esetenként majd 2 cm-el elemelkedik a szélvédőtől. javítás: nincs, szerviz javítási tapasztalatai alapján nem érdemes vele semmit tenni, mert ha leragasztják feltépődik, vagy csúnyán hullámos lesz.

Tapasztalta más is?


A felső részen nekem is csinálta a gyári tömítés, majd egy kavics megoldotta a problémát üvegcserével egybekötve.
Ez egy tipushiba lehet, beázást emiatt sosem tapasztaltam.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  west76


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 25.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2009.07.21 12:21:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1002
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy van egy C-Max-om, aminek az újfajta üvegteteje van, hirtelen nem jut eszembe a pontos elnevezése (talán panoráma tető) de belülről van alatta egy szúnyogháló szerű takaró szövet, amit a minap elhúztam kb. 1 éve először és azt tapasztaltam, hogy az üvegtető sarkánál belülről van egy hajszálrepedés, ez kívülről nem látszik, de idegesít. Szerintetek ezt garanciában kicserélik nekem? Mivel én nem tettem vele semmit, kvázi magától, megrepedt.

Vélemény? Vagy esetleg tapasztalat másnál?

Előre is kösz a választ.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CsP


Offline
Csatlakozott:
2006. 04. 01.
Hozzászólások: 168


HozzászólásElküldve: 2009.07.21 13:05:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1003
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

west76 írta:
Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy van egy C-Max-om, aminek az újfajta üvegteteje van, hirtelen nem jut eszembe a pontos elnevezése (talán panoráma tető) de belülről van alatta egy szúnyogháló szerű takaró szövet, amit a minap elhúztam kb. 1 éve először és azt tapasztaltam, hogy az üvegtető sarkánál belülről van egy hajszálrepedés, ez kívülről nem látszik, de idegesít. Szerintetek ezt garanciában kicserélik nekem? Mivel én nem tettem vele semmit, kvázi magától, megrepedt.

Vélemény? Vagy esetleg tapasztalat másnál?

Előre is kösz a választ.


Ki kéne hogy cseréljék garanciában....
_________________
C-Max 1.6 Ti-VCT Titanium 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kuczykz


Offline
Csatlakozott:
2006. 08. 03.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2009.07.22 21:02:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1004
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok!

egy 1.6-os C-Maxom van... kb három hónapja jelentkezett először... indításkor nem indult "pöccre" a motor, hanem olyan hangot adott, mintha ráindítoztam volna a járó motorra...

Solymáron garanciában önindítót cseréltek egy hónapja, azóta nem jelentkezett a hiba... a szerelő szerint gyakori hiba, mert az önindító megtellik porral (?)

nem értek hozzá, így nem kommentálom...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24325


HozzászólásElküldve: 2009.07.22 21:05:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1005
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kuczykz írta:
sziasztok!

egy 1.6-os C-Maxom van... kb három hónapja jelentkezett először... indításkor nem indult "pöccre" a motor, hanem olyan hangot adott, mintha ráindítoztam volna a járó motorra...

Solymáron garanciában önindítót cseréltek egy hónapja, azóta nem jelentkezett a hiba... a szerelő szerint gyakori hiba, mert az önindító megtellik porral (?)

nem értek hozzá, így nem kommentálom...


Ez a jelenség a régi gépemen megvolt, és azt mondták, tipus hiba, az önindító csere jelentette a végleges megoldást.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Weah_


Offline
Csatlakozott:
2007. 11. 13.
Hozzászólások: 97


HozzászólásElküldve: 2009.07.29 09:07:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1006
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok!

megpróbálom röviden és érthetően leírni a problémámat(?). a c-maxomban elvileg 100e km van (használtan vettem, kintről), és mostanság az egyik ismerősöm amikor vittem őt lehúzott ablakkal felhívta a figyelmemet, h főleg lassabb tempónál csilingel a motor felől valami, konkrétan a motor. összevetve az autóm hangját és egy másik ismerősöm ugyanilyen motorral szerelt hasonló korú (3éves) fókáját, az övének valahogy sokkal halkabb, letisztult a hangja, de ami a lényeges, nincs ez a csilingelő hang, csak a megszokott dízel moraj.
sztetek mi lehet? most volt olajcserén, megbízható szerelőnél, kérdeztem van-e valami különös, aszonta nincs.
_________________
Forza Milan !!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dobozos


Offline
Csatlakozott:
2006. 02. 22.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2009.08.14 16:00:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1007
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A nagyobbik első ablaktörlő tövéről eltünt - vagy leesett - egy szürke -fekete hosszúkás krumpli alakú műanyag takaróelem. Mi a frász történt ? Járt már valaki így, honnan lehet ezt pótolni.
/Ha a szervízben több ezer forint volt az ablakmosótartály kék kupakja, akkor ez tízezres nagyságrendben lesz, hiszen háromszor akkora darab műanyagról van szó.../l
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  klemark


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 19.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2009.08.15 11:47:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1008
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Weah_ írta:
sziasztok!

megpróbálom röviden és érthetően leírni a problémámat(?). a c-maxomban elvileg 100e km van (használtan vettem, kintről), és mostanság az egyik ismerősöm amikor vittem őt lehúzott ablakkal felhívta a figyelmemet, h főleg lassabb tempónál csilingel a motor felől valami, konkrétan a motor. összevetve az autóm hangját és egy másik ismerősöm ugyanilyen motorral szerelt hasonló korú (3éves) fókáját, az övének valahogy sokkal halkabb, letisztult a hangja, de ami a lényeges, nincs ez a csilingelő hang, csak a megszokott dízel moraj.
sztetek mi lehet? most volt olajcserén, megbízható szerelőnél, kérdeztem van-e valami különös, aszonta nincs.


Hello!

Nekem volt egy kis fémes ciripelésem alacsonyabb fordulatnál. A kipuffogó cső tartó fém volt elrepedve a motornál, sima hegesztéssel megoldották. Állítólag típushiba.
_________________
Focus C-Max 1.6 Tdci Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ed


Offline
Csatlakozott:
2009. 07. 31.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2009.08.15 14:40:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1009
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kuczykz írta:
sziasztok!

egy 1.6-os C-Maxom van... kb három hónapja jelentkezett először... indításkor nem indult "pöccre" a motor, hanem olyan hangot adott, mintha ráindítoztam volna a járó motorra...

Solymáron garanciában önindítót cseréltek egy hónapja, azóta nem jelentkezett a hiba... a szerelő szerint gyakori hiba, mert az önindító megtellik porral (?)

nem értek hozzá, így nem kommentálom...



Szia!

Kuplung porral megy tele az önindító bendix része, ezt tolja ki az önindító fogaskerekét a lendkeréken lévő fogasívhez, így forgatja meg a motort. Amikor ebbe sok kuplung por beletapad akkor szokott "leragadni" és a kulcs elengedése után is tovább indítózni. Amúgy gari lejárta után nem kell cseréltetni önindítót, elég azt szétszedni és alaposan kitakarítani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszcemaksz


Offline
Csatlakozott:
2008. 07. 29.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2009.08.17 13:36:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1010
 Hozzászólás témája: hirtelen motorleállások...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Kb. 5 hete kezdődött, hogy a C-max 1.6TDci (80kw) -m minden előzmény nélkül leállt... Kiírja, mindig hogy ESP SYSTEM FAILURE, aminek elvileg sok köze nem lehet, hozzá (ezt a szervízben is mondták). 4-5 perc pihenés után pöcre indul és 4-500km -ig semmi. Ezt megcsinálta már 3x. A szervízben azt mondják, akkor vigyem ha megáll... Na de mindig elindul pár perc múlva.

Valakinek hasonló tapasztalat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2009.08.18 14:49:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1011
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Weah_ írta:
sziasztok!

megpróbálom röviden és érthetően leírni a problémámat(?). a c-maxomban elvileg 100e km van (használtan vettem, kintről), és mostanság az egyik ismerősöm amikor vittem őt lehúzott ablakkal felhívta a figyelmemet, h főleg lassabb tempónál csilingel a motor felől valami, konkrétan a motor. összevetve az autóm hangját és egy másik ismerősöm ugyanilyen motorral szerelt hasonló korú (3éves) fókáját, az övének valahogy sokkal halkabb, letisztult a hangja, de ami a lényeges, nincs ez a csilingelő hang, csak a megszokott dízel moraj.
sztetek mi lehet? most volt olajcserén, megbízható szerelőnél, kérdeztem van-e valami különös, aszonta nincs.
Több dolog is lehet. Vagy a rezgéscsillapitó "harisnya" a kipufigó leömlőcsonkja utáni flexibilis csövön, vagy valamelyik kettős tömegű ékszijtárcsa. Legrosszabb esetben a lendkerék. Az is kettőstömegű. Ezek sajnos nálam mind megvoltak szépen sorjában.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gry


Offline
Csatlakozott:
2009. 08. 27.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2009.09.05 20:58:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1012
 Hozzászólás témája: Első szélvédő gum
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Most vettem egy C-maxot 2 éves és a csigazabálóktól hozták be.Vezetett szervízkönyves 4 ezerrel ezelőtt volt az utolsó szerviz.A lényeg az első szélvédőm tetején kifordult a gumi. szerintetek mit tegyek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JBela


Offline
Csatlakozott:
2004. 05. 09.
Hozzászólások: 6677


HozzászólásElküldve: 2009.09.05 22:57:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1013
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kérj árajánlatot egy márkaszerviztől. Ha sokallod, akkor szélvédősnél is próbálkozhatsz. Házilag ne próbálkozz szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2009.09.06 19:27:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1014
 Hozzászólás témája: Re: hirtelen motorleállások...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fokuszcemaksz írta:
Sziasztok!

A szervízben azt mondják, akkor vigyem ha megáll...


A hátadon vagy tréleren? Ne mondd meg nekik rögtön a hibát is mindjárt? Lehet a jeladó, akkor aztán mindegy hogy áll vagy megy. De nem értek hozzá, csak szerintem.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  C-MAX_user


Offline
Csatlakozott:
2006. 11. 17.
Hozzászólások: 32


HozzászólásElküldve: 2009.09.24 23:07:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1015
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

caki56 írta:
Jó estét C Maxos társaim !

Valaki megtudná mondani (tanulván a hozzásolásokból) hol van a gázolajszűrő az 1.6 tdci motoros cmaxban?

Köszi Caki


Én is szeretném tudni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  caki56


Offline
Csatlakozott:
2007. 01. 05.
Hozzászólások: 429


HozzászólásElküldve: 2009.09.25 13:41:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1016
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

C-MAX_user írta:
caki56 írta:
Jó estét C Maxos társaim !

Valaki megtudná mondani (tanulván a hozzásolásokból) hol van a gázolajszűrő az 1.6 tdci motoros cmaxban?

Köszi Caki


Én is szeretném tudni.


Ha szemben állsz az autóval motor jobb oldalán hátul a burkolat alatt.
csere megoldható kb20000ft caki56@freemail.hu keress meg megoldható a csere
_________________
üdv a Ford családnak
Autó Gumi - Lökhárító - Klímaszerviz - Fényszóró polírozás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Klevi75

Érvényes: 2019.09.20.

Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 29.
Hozzászólások: 1406


HozzászólásElküldve: 2009.11.26 21:47:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1017
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://autozz.blog.hu/2009/11/26/kigyulladt_es_teljesen_kiegett_az_autom#more1553503
_________________
Levente
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  steve


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 02.
Hozzászólások: 919


HozzászólásElküldve: 2009.12.18 09:14:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1018
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
A sima fókusznál többször volt említve a gyújtótrafó probléma.
No azt én is beszívtam. Nem volt egyszerű hétvégén, meg vidéken. Ki kellett cserélni.
_________________
Steve(C-Max 1.6 Trend).
Fényképalbum
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Robika


Offline
Csatlakozott:
2006. 03. 03.
Hozzászólások: 3270


HozzászólásElküldve: 2009.12.19 14:19:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1019
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Reggel -8 c volt,25 km. megtétele után is csak 60 c felett volt a víz hőfok,de meleget azért nyomott.Hazának kb. 3 óra állás után elindultam egy ideig szintén ez volt a jelenség,egyszer csak meg javult emelkedni kezdett, be állt a normálisra.
Szerintetek? Termosztát gyanús a dolog. Rolling Eyes
_________________
Üdv.: Robika
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24325


HozzászólásElküldve: 2009.12.19 14:31:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1020
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Robika írta:
Reggel -8 c volt,25 km. megtétele után is csak 60 c felett volt a víz hőfok,de meleget azért nyomott.Hazának kb. 3 óra állás után elindultam egy ideig szintén ez volt a jelenség,egyszer csak meg javult emelkedni kezdett, be állt a normálisra.
Szerintetek? Termosztát gyanús a dolog. Rolling Eyes


Nem, nem hinném.
Az enyém is csak hegymenetben melegedett fel a soproni utazás alkamával.
Amúgy a 70 fokot jó ha elérte a hosszú utazás alkalmával.
Nincs veszteséghő szinte semmi.
A héten a pesti utazások alkalmával egyetllenegyszer sem érte el az üzemi hőfokot.

Majd hétfőn felmelegszik, amikor megjárom Hódmezővásárhelyet.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 91, 92, 93  Következő
Ugrás:   

34 / 93 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.45 másodperc