Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.10.18. 05:48:08 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: B3128
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 26306
Látogatók:
Vendégek: 384
Tagok: 2
Összesen: 386

Jelen lévő tagok:
01: Laszlo71
02: attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Erősítő
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Autóhifi -> Erősítő
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

2 / 2 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Szolti


Offline
Csatlakozott:
2007. 05. 02.
Hozzászólások: 292


HozzászólásElküldve: 2008.11.14 13:19:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 31
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pice írta:


Tápkábel cserével ill a testpont megerösitésével csökkentheted a hunyorgást !
http://www.connection.hu/ itt találsz kábel méretezőt nézd meg mit kiván a rendszered Exclamation


Most látom csak, hogy félreolvastam a dolgot, a hunyorgatást az autó fényszóróra értettem. Azt vettem észre, hogy amikor megállok az előttem lévő autó hátulján látszik, hogy visszavesz, kicsit majd újra erősödik a fény. A tápkábel ki lett számolva az szerencsére ok.

OFF:
Bár második alkalomra sikerült csak elsőre egy vékony kábel szettet vettem, amit most el is kellene hogy adjak, összedobok egy hirdetést hátha érdekel valakit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  betcy911


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.03.26 13:36:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 32
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali! Az lenne a kérdésem, hogy a remote szálat a cd6000-resbe pontosan hova kell bekötni? Csak mert a kapcsolási rajzokon nem igazodok ki és nem egyértelműek...
Eddig ezt nézegettem: http://mondeo.fordclubs.org/clanky/kon_ford_6000_en.htm
_________________
Betcy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14353


HozzászólásElküldve: 2011.03.27 15:49:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 33
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

betcy911 írta:
Hali! Az lenne a kérdésem, hogy a remote szálat a cd6000-resbe pontosan hova kell bekötni? Csak mert a kapcsolási rajzokon nem igazodok ki és nem egyértelműek...
Eddig ezt nézegettem: http://mondeo.fordclubs.org/clanky/kon_ford_6000_en.htm
Itt egy másik rajz: <<klikk ide>>
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  betcy911


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.03.27 20:24:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 34
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezzel az a gond, hogy ami nekem van az olyan mint a fent linkelt, csak azon nincs megnevezve. Közben haverral megpróbáltuk úgy berakni, mint ahogyan a fusion-ös terven láttam (annak a kiosztása is ilyen), de ami ott remote volt az ebben az esetben földelés (b6). Szánalmas, hogy képesek ráírni mindre, hogy cd 6000, közben a kábelkiosztás meg tök más.... Nem is értem, hogy mi értelme van ennyifélét gyártani. Szerintem bemegyek fordékhoz (a szervízbe) és megkérdezem, hogy melyik az...

A másik ami szintén meglepett, hogy a kapcsolószál nem jól működése ellenére az erősítő bekapcsolt, de hang nem jött. Ami a fent linkelt ábrán SubW + meg - az valójában marhára nem az volt. Sad

Csak el akartam kerülni, hogy súlyos ezreket fizessek azért, hogy egyáltalán információt kapok a saját autómról... :S
_________________
Betcy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rchrd


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2011.04.14 20:18:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 35
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

betcy911 írta:
Ezzel az a gond, hogy ami nekem van az olyan mint a fent linkelt, csak azon nincs megnevezve... :S


szia,

nekem nem fordos szerelők méregették és azt mondták, h ez már CAN-BUS-os és nem jön ki belőle remote szál, ezért nekem (más megoldás nem lévén) sajnos a gyújtásra kellett kötni.

mindenesetre, ha Neked megoldódik, jelezd, plz

előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  betcy911


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.04.14 20:36:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 36
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

Bementem a Fordosokhoz és az egyik szerelő elmondta, hogy melyik a kapcsoló (lényegében gyújtáskapcsoló) szál, így onnantól már sikeresen be tudtam kötni. A jel pedig az anyós oldali ajtó irányába menő szálakra lett kötve.
Egyszerű fázisceruzával kimérhető, ha forgatjuk a kulcsot gyújtás és kikapcs közt. Ekkor ugyebár az felvillan és kialszik. Ez a remote a fő oldalon van, ha jól emlékszem a 16-os helyen. Azóta megszenvedtem a hátsó ülés támlájával is, ugyanis annak hátoldala egy elég erős és helyenként tök vastag lemez és a kis kézi fúró megszenvedett mire előfurkáltam a rögzítőcsavarok helyét. De most már szól mint a bitang! Meglepett, hogy a rendszám nem rezeg (miután kipárnáztam), de a kipufogó meg igen. Smile
_________________
Betcy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rchrd


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2011.04.14 20:45:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 37
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

betcy911 írta:
Hali!

Bementem a Fordosokhoz és az egyik szerelő elmondta, hogy melyik a kapcsoló (lényegében gyújtáskapcsoló) szál, így onnantól már sikeresen be tudtam kötni...


igen, nekem is csak így lehetett. de ez ugye nem a korrekt megoldás, mert így egyből bekapcsolódik a gyújtás ráadásával.
ha a rádióból jönne, akkor pedig csak úgy, ha a rádió is megy.

nekem csak a rendszám zörög, a kipufogó nem Very Happy

ha kis önreklámot megengedsz, vannak jó hangszigetelő anyagaim.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  betcy911


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 04.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2011.04.14 21:08:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 38
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A fő kérdésem az volt haverom felé, hogy az aksi mennyire fogja bírni, de megnyugtatott, hogy még kondi sem kell, mert bírni fogja. Ha ugyebár gyújtás nélkül megy a rádió akkor nincs mélyláda (egyértelműen), ha meg gyújtáson van az erősítő állandóan megy, de a jel erősségétől függ, hogy mennyire eszi az aksit. Gondoltam rá, hogy az alsó konzolra a vakkapcsolókhoz levezetem a remote szálat és kapna egy kapcsolót amivel manuálisan is kapcsolhatnám, de egyszerűbb ha a fejegység menüjében leveszem a mélyet. Így most kb mínusz 3-ason is szépen szól, gondolhatod, hogy plusz7-en nem is hallani semmit csak a búgást. Bár erősen zenefüggő. A komolyabb és gyorsabb zenék basszusát néha a hangszóró nem tudja lekövetni mozgásban, ám ez alig vehető észre, és ritkán fordul elő. Szeretem.
_________________
Betcy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rchrd


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2011.04.15 09:19:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 39
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

betcy911 írta:
A fő kérdésem az volt haverom felé, hogy az aksi mennyire fogja bírni, de megnyugtatott, hogy még kondi sem kell, mert bírni fogja...


igaz, viszont engem zavar a pukkanás, ami gyújtás ráadásakor jön a sub-ból.
nekem a hátsó hangszórók kimenetére lett kötve a sub, így fader-rel egyszerűen szabályozható.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  f0cUs


Offline
Csatlakozott:
2005. 03. 26.
Hozzászólások: 1591


HozzászólásElküldve: 2011.04.15 09:37:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 40
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az jó megoldás? Mármint a legtöbb autórádiónak már van külön mélynyomó kimenete..

rchrd írta:
betcy911 írta:
A fő kérdésem az volt haverom felé, hogy az aksi mennyire fogja bírni, de megnyugtatott, hogy még kondi sem kell, mert bírni fogja...


igaz, viszont engem zavar a pukkanás, ami gyújtás ráadásakor jön a sub-ból.
nekem a hátsó hangszórók kimenetére lett kötve a sub, így fader-rel egyszerűen szabályozható.

_________________
Lilike (jelenlegi), Boglárka és Patrícia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rchrd


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2011.04.15 09:46:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 41
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

f0cUs írta:
Az jó megoldás? Mármint a legtöbb autórádiónak már van külön mélynyomó kimenete..


nálam maradt a gyári rádió, aminek nemhogy sub, de még egy nyomorult rca kimenete sincs. szerencsére az erősítő fogad nagy jelszintet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Autóhifi -> Erősítő
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2
Ugrás:   

2 / 2 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.15 másodperc