Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2020.06.02. 14:15:23 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PR81
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 25726
Látogatók:
Vendégek: 276
Tagok: 6
Összesen: 282

Jelen lévő tagok:
01: PR81
02: sparta2
03: Kapeti
04: wobbler74
05: lucifer
06: Dan9405

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 108, 109, 110  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

64 / 110 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24715


HozzászólásElküldve: 2013.11.23 11:08:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1891
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem bontanám vissza a kábelköteget.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3210


HozzászólásElküldve: 2013.11.23 14:46:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1892
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Szerintem arra gondolt amivel bent állítod a magasságot. De az nem lehet rossz ha egyiket állítja a másikat meg nem.
jaaaa. Very Happy Azzal minden oké Smile nem is terveztem vissza bontani. de kellene valami megoldás ha 4-en ülünk mindenki villog rám... :S
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsoti


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 882


HozzászólásElküldve: 2013.11.23 16:03:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1893
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Segítséget kérnék, hogyan kell kicserélni faceliftes Focus II első helyzetjelző izzóját? Útmutató semmit nem ér. Az izzótartót húzni kell vagy tekerni, esetleg térden állva könyörögni, hogy kijöjjön? Smile
_________________
Újra Focus-al!
Galéria
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sopet


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 07.
Hozzászólások: 1367

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.11.23 17:55:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1894
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dzsoti írta:
Segítséget kérnék, hogyan kell kicserélni faceliftes Focus II első helyzetjelző izzóját? Útmutató semmit nem ér. Az izzótartót húzni kell vagy tekerni, esetleg térden állva könyörögni, hogy kijöjjön? Smile

tekerni kell. fel fordulatot. probald meg hosszuszaju fogoval
_________________
album
dízellel járok - bármikor szó nélkül ráborítok fél millió Ft-ot
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takvan


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2013.11.24 16:57:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1895
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kösz a tippet!
Valóban, az óramútató járásával ellentétesen kellett tekerni kb. negyed fordulatot, de elég erősen és húzni is elég erősen kellett.
Egyébként kékes-fehér fényt adó izzó berakható? Vagy már a led -es is megengedett és szabályos?

sopet írta:


Helló!

Én is hasonló cipőben jártam, nem mertem feszegetni. Pedig a megoldás az, hogy tekerni kell a műanyag nyelvet (ha jól emlékszem óra mutató járásával ellentétesen), próbáld meg hosszú fogóval.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6094

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.11.24 18:38:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1896
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Takvan írta:
Egyébként kékes-fehér fényt adó izzó berakható? Vagy már a led -es is megengedett és szabályos?

http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/11/21/kicserelhetem_a_tompitottat_led-es_izzora/
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takvan


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2013.11.24 19:29:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1897
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tompítottnál nem, de helyzetjelzőnél sem?

Mézi írta:

http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/11/21/kicserelhetem_a_tompitottat_led-es_izzora/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FokaDriver


Offline
Csatlakozott:
2004. 09. 29.
Hozzászólások: 1259


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 16:10:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1898
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szevasztok,

Egy céges F2 1.8 bifuel autót néha vezetek (csak benzinnel megy) , és sokáig alig alig tartotta az alapjáratot, mondtam a gazdájának hogy szervizben alapjárati szelepet cseréltessen.
Szervízből visszajött, az alapjáratot most már jól tartja, de túl jó lett, most meg minden váltásnál amikor elengeded a gázpedált, és kinyomod a kuplungot, felpörög plusz 2-300 fordulatot a motor mielőtt elkezdené ejteni a fordulatot.

Van tippetek hogy ez mitől lehet ? Úgy gondolom nem normális a dolog, egy enyhe bakkecskézést hoz bele a vezetésbe.

Köszönet,

üdv, FD.
_________________
...Run Forrest Run...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5109


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 16:36:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1899
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FokaDriver írta:
Szevasztok,

Egy céges F2 1.8 bifuel autót néha vezetek (csak benzinnel megy) , és sokáig alig alig tartotta az alapjáratot, mondtam a gazdájának hogy szervizben alapjárati szelepet cseréltessen.
Szervízből visszajött, az alapjáratot most már jól tartja, de túl jó lett, most meg minden váltásnál amikor elengeded a gázpedált, és kinyomod a kuplungot, felpörög plusz 2-300 fordulatot a motor mielőtt elkezdené ejteni a fordulatot.

Van tippetek hogy ez mitől lehet ? Úgy gondolom nem normális a dolog, egy enyhe bakkecskézést hoz bele a vezetésbe.

Köszönet,

üdv, FD.

nincs is benne alapjárati szelep. Valami mást kellett, hogy végezzenek rajta.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 18:47:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1900
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Takvan írta:
Tompítottnál nem, de helyzetjelzőnél sem?

Helyzetjelzőnél sem. Az összes látható világítóegységnek a típusra jellemző fajtájú és színű, E-jelzéssel ellátott izzóval kell rendelkeznie. Ahogy írtam, a látható helyeken. Vagyis az utastérben is! Csomagtérben nem Smile! KÖHÉM rendeletet tessék tanulmányozni!
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 18:52:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1901
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FokaDriver írta:
Szevasztok,
... most meg minden váltásnál amikor elengeded a gázpedált, és kinyomod a kuplungot, felpörög plusz 2-300 fordulatot a motor mielőtt elkezdené ejteni a fordulatot.

Van tippetek hogy ez mitől lehet ? Úgy gondolom nem normális a dolog, egy enyhe bakkecskézést hoz bele a vezetésbe.

Egy teszt oldalon szintén ezt a jelenséget írták Focussal kapcsolatban és azt mondták, valószínű a környezetvédelmi értékek betarthatósága miatt a vezérlés szándékosan felpörgeti a motort. Lehet, hogy netto butaság, de nekem is ilyen. Igaz, 1.6 diesel.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 930


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 20:04:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1902
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezt én is így tudom. Régi autóknál is van ilyen.


fefe1968 írta:
FokaDriver írta:
Szevasztok,
... most meg minden váltásnál amikor elengeded a gázpedált, és kinyomod a kuplungot, felpörög plusz 2-300 fordulatot a motor mielőtt elkezdené ejteni a fordulatot.

Van tippetek hogy ez mitől lehet ? Úgy gondolom nem normális a dolog, egy enyhe bakkecskézést hoz bele a vezetésbe.

Egy teszt oldalon szintén ezt a jelenséget írták Focussal kapcsolatban és azt mondták, valószínű a környezetvédelmi értékek betarthatósága miatt a vezérlés szándékosan felpörgeti a motort. Lehet, hogy netto butaság, de nekem is ilyen. Igaz, 1.6 diesel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takvan


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 21:10:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1903
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

OK! Kösz.
fefe1968 írta:

Helyzetjelzőnél sem. Az összes látható világítóegységnek a típusra jellemző fajtájú és színű, E-jelzéssel ellátott izzóval kell rendelkeznie. Ahogy írtam, a látható helyeken. Vagyis az utastérben is! Csomagtérben nem Smile! KÖHÉM rendeletet tessék tanulmányozni!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takvan


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 02.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2013.11.26 21:37:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1904
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyesbítem magam!
A bal oldalinál balra (órajárásával ellentétesen), a jobb oldalinál jobbra kellet tekerni, hogy ki lehessen venni a helyzetjelző izzót.
Azaz mindig a lámpa külső széle fele.
Egyébként fogó helyett lehet célszerűbb hosszúnyelű csavarhúzót használni, ugyanis a nyelvecske egyik oldala rést formál,
ahova a csavarhúzó bedugható, így könnyebb elfordítani.


Takvan írta:
Kösz a tippet!
Valóban, az óramútató járásával ellentétesen kellett tekerni kb. negyed fordulatot, de elég erősen és húzni is elég erősen kellett.
Egyébként kékes-fehér fényt adó izzó berakható? Vagy már a led -es is megengedett és szabályos?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  myki01


Offline
Csatlakozott:
2008. 04. 12.
Hozzászólások: 97


HozzászólásElküldve: 2013.11.28 18:34:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1905
 Hozzászólás témája: Tempomat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello,

a következő problémám lenne: van egy 1.6 Ti -m s az utóbbi időben a tempomattal rángatott az autó , mivel a folytószelepre gyanakodtam vettem hozzá egy potmétert ...utánna sokkal jobb lett de még egy picit mindig rángat, most vettem az ebayen egy hasznalt folytószelepet (2S6U-FA) hátha az a gond. Csere után már gyujtás után egyböl beadott egy engine fail hibát. Ezután a a használt folytószelepre felraktam az uj potmétert.Ezzel már gyönyörűen megy (mintha simábban is járna a motor) de viszont most nem kapcsol be a tempomat Very Happy...kimehetett valami bizti? Van egyáltalán neki bizti? Vagy nem érzékeli a rendszer?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Peci


Offline
Csatlakozott:
2008. 04. 20.
Hozzászólások: 72


HozzászólásElküldve: 2013.11.29 22:58:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1906
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Takvan"]Köszönöm, akkor azzal fogok próbálkozni.
Szóval bátorság és erő... Very Happy

Na ez nálam megvolt... Volt is reccs! Confused
Tényleg kalandos a megoldása a helyzetjelzőnek. Nálam 5 és fél éves összesülés volt kiégéskor és nem igazán adta magát. A fogó ugyan győzött, de hangosan és hirtelen. A szerencsém az volt, hogy a külső (fészek?) pattant el. Még Bagoly Mestert is felhívtam ijedtemben...
A megoldás az lett, hogy égőcsere, cucc vissza, és némi forrasztópákás plasztikai sebészettel rögzítés. Ha szerencsém lesz és nem olvadt át az egész akkor talán ismét cserélhető lesz. Ha nem akkor meg lesz némi gond a következő cserénél, de remélem nem hamarabb mint újabb 5 év múlva... És még hideg sem volt, kb. nyár eleje...

A könyv meg tényleg csak a lényeget nem írta... Merre tekerd ha egyik irányba sem moccan...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  myki01


Offline
Csatlakozott:
2008. 04. 12.
Hozzászólások: 97


HozzászólásElküldve: 2013.12.09 21:10:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1907
 Hozzászólás témája: Tempomat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nincs valakinek egy kapcsolási rajza egy F2-es 1.6 Ti-nek a tempomat működéséről?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.12.10 10:30:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1908
 Hozzászólás témája: Re: Tempomat
Hozzászólás az előzmény idézésével

myki01 írta:
Nincs valakinek egy kapcsolási rajza egy F2-es 1.6 Ti-nek a tempomat működéséről?
Bagoly?
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.12.19 08:49:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1909
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Utóbbi 1-2 hétben egyre inkább jelentkezik egy új hiba, amit nem tudok egyelőre hova tenni. Leírom a szerintem ide vágó dolgokat, lehet hogy nem is egy hiba, hanem több kicsi különálló.
- 2 hónapja autóval járok munkába, mert az iroda átköltözött új helyre és a bkv irgalmatlan lassú lenne (napi 1 óra spórolás így). Ez az jelenti, hogy naponta 2 x 8,5 km-t utazom (2 x 30 perc), reggel nyitott parkolóból indulva a mínuszokban, hazafelé már jobb a helyzet, mert mélygarázsból (14-15 fok) indulok vissza. A hideg idő miatt a fűtés végig maxon ment, illetőleg ment a rádió/CD lejátszó és a tompított fényszóró egész úton.

1. hiba: indításnál ciripel az autó, mintha valami nehezen akarna elindulni és 15-30 másodpercig lehet hallani a ciripelést. Ventillátor vagy valami fémdarab súrlódik/ütközik neki valaminek? Generátor nehezen pörög fel? Kb. fél perc után teljesen elcsendesedik, utána nem hallható.

2. hiba: indításhoz elfordítom a slucskulcsot koppanásig, de 2 teljes másodpercig semmi nem történik, majd utána elindul a beindítási folyamat. Hogy miért nem indul rögtön, nem értem?

Hibajelzés nincs az autón, szerinte minden tökéletes. A furcsa indítási folyamatot leszámítva, semmi nem tapasztalható utána, minden jól üzemel, a kocsi fűt, rángatás nélkül gyorsít, stb. Eleinte lemerült akksira gyanakodtam, ezért utóbbi pár napban fűtés, ventillátor és rádió nélkül tettem meg a reggeli távokat. De nem javult a helyzet, ráadásul az akksi alig 1-2 éves lehet. Szóval egyelőre nincs több ötletem.

Tipp, javaslat, hogy esetleg mire kéne ránéznem?

Előre is köszönöm!
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24715


HozzászólásElküldve: 2013.12.19 09:51:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1910
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A ciripelést lehet hogy a szelepvezérlés okozza?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.12.19 10:14:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1911
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
A ciripelést lehet hogy a szelepvezérlés okozza?

Ezen belül mi okozhat ilyet? Hidrotőke?

A Ti-VCT állító egység 2,5 éve cserélve volt, idén nyáron friss olajat kapott az éves szerviz során Bagolynál. Más nem jut eszembe, de logikusnak tűnik a felvetésed. Amint kap elég olajat a szelepek környéke (indulást követő fél perc), utána elhalkul.

De ez valószínűleg nem lehet okozója a másik hibának, a lassan beinduló gyújtásnak Sad
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16092

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.12.19 12:42:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1912
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
Attila64 írta:
A ciripelést lehet hogy a szelepvezérlés okozza?
Ezen belül mi okozhat ilyet? Hidrotőke?

A Ti-VCT állító egység 2,5 éve cserélve volt, idén nyáron friss olajat kapott az éves szerviz során Bagolynál. Más nem jut eszembe, de logikusnak tűnik a felvetésed. Amint kap elég olajat a szelepek környéke (indulást követő fél perc), utána elhalkul.

De ez valószínűleg nem lehet okozója a másik hibának, a lassan beinduló gyújtásnak Sad
A hidrotőke tuti nem, mert nincs benne.Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Klubkártyás partnercégek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 24715


HozzászólásElküldve: 2013.12.19 18:50:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1913
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
A hidrotőke tuti nem, mert nincs benne.Wink

A vezérlőegység lehet a ludas.
Azt hiszem az lenne a legjobb, ha a Bagoly megnézné.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  newlocal


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 25.
Hozzászólások: 214


HozzászólásElküldve: 2013.12.20 13:18:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1914
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:

Tipp, javaslat, hogy esetleg mire kéne ránéznem?
Előre is köszönöm!


Én generátorra gyanakodnék a ciripelés miatt, főleg mert csak rövid ideig tart és hidegindításkor van. Mélygarázsban indításnál is ciripel?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.12.20 14:32:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1915
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

newlocal írta:
Én generátorra gyanakodnék a ciripelés miatt, főleg mert csak rövid ideig tart és hidegindításkor van. Mélygarázsban indításnál is ciripel?

Igen, de rövidebb ideig.
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2013.12.20 20:48:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1916
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
Ezen belül mi okozhat ilyet? Hidrotőke?

A Ti-VCT állító egység 2,5 éve cserélve volt, idén nyáron friss olajat kapott az éves szerviz során Bagolynál. Más nem jut eszembe, de logikusnak tűnik a felvetésed. Amint kap elég olajat a szelepek környéke (indulást követő fél perc), utána elhalkul.

De ez valószínűleg nem lehet okozója a másik hibának, a lassan beinduló gyújtásnak Sad
Hosszbordás szíj mikor volt utoljára cserélve? (ha megnézed és esetleg repedezett, kopottas akkor csere, ez szvsz megoldja a problémád)
Ezt a hidrotőke ügyet mikor veritek már ki a fejetekből? Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1343


HozzászólásElküldve: 2013.12.20 23:34:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1917
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Aleox írta:
Ezen belül mi okozhat ilyet? Hidrotőke?

A Ti-VCT állító egység 2,5 éve cserélve volt, idén nyáron friss olajat kapott az éves szerviz során Bagolynál. Más nem jut eszembe, de logikusnak tűnik a felvetésed. Amint kap elég olajat a szelepek környéke (indulást követő fél perc), utána elhalkul.

De ez valószínűleg nem lehet okozója a másik hibának, a lassan beinduló gyújtásnak Sad
Hosszbordás szíj mikor volt utoljára cserélve? (ha megnézed és esetleg repedezett, kopottas akkor csere, ez szvsz megoldja a problémád)
Ezt a hidrotőke ügyet mikor veritek már ki a fejetekből? Wink

Ha majd látjuk, hogy nincs....Amúgy merre keressem? Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 369

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2013.12.21 10:46:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1918
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Hosszbordás szíj mikor volt utoljára cserélve? (ha megnézed és esetleg repedezett, kopottas akkor csere, ez szvsz megoldja a problémád)
Pontosan nem tudom, de amikor vettem az autót 2,5 éve, akkor voltak szíjak cserélve. Szerintem akkor ez is kicserélődhetett, de biztosan Bagoly tudja megmondani.

Tegnap délután kicsit többet mentem az autóval, a jelenség időtartama azóta nagyon lecsökkent, kb. néhány másodpercre. Ezek szerint nagyon innen fújhat a szél.

percy írta:
Ezt a hidrotőke ügyet mikor veritek már ki a fejetekből? Wink
A régi benzines (10-20 éves) Scorpioimnál ez általános probléma volt, így beleívódott az emberbe, hogy ha ilyenkorú egy autó, akkor ez tuti csereérett alkatrész Wink Laughing
_________________
2018- : Ford Focus III 1.6 tdci Titanium (2011)
2011-2018: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5109


HozzászólásElküldve: 2013.12.21 13:42:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1919
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
percy írta:
Hosszbordás szíj mikor volt utoljára cserélve? (ha megnézed és esetleg repedezett, kopottas akkor csere, ez szvsz megoldja a problémád)
Pontosan nem tudom, de amikor vettem az autót 2,5 éve, akkor voltak szíjak cserélve. Szerintem akkor ez is kicserélődhetett, de biztosan Bagoly tudja megmondani.

Tegnap délután kicsit többet mentem az autóval, a jelenség időtartama azóta nagyon lecsökkent, kb. néhány másodpercre. Ezek szerint nagyon innen fújhat a szél.

percy írta:
Ezt a hidrotőke ügyet mikor veritek már ki a fejetekből? Wink
A régi benzines (10-20 éves) Scorpioimnál ez általános probléma volt, így beleívódott az emberbe, hogy ha ilyenkorú egy autó, akkor ez tuti csereérett alkatrész Wink Laughing

az összes szíj cserére kerül vezérlés csere alkalmával. Benzinesnél, az önfeszítős szíjaknál nem jellemző szíjzaj a szíj miatt, inkább a szíjtárcsák rozsdásodása szokott az oka lenni. Ha többet mész vele akkor jobban letisztul és nem zajong annyira.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14349


HozzászólásElküldve: 2013.12.21 23:05:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1920
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Aleox írta:
A régi benzines (10-20 éves) Scorpioimnál ez általános probléma volt, így beleívódott az emberbe, hogy ha ilyenkorú egy autó, akkor ez tuti csereérett alkatrész Wink Laughing
Azok a régi szép idők... Wink
A mostani (értsd: Focus megjelenésétől kezdődő Smile ) Ford motorokban nincs, talán egyedül csak az 1.6 TDCi rendelkezik ilyen alkatrészekkel.
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 108, 109, 110  Következő
Ugrás:   

64 / 110 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.58 másodperc