Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.03.01. 22:32:53 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balat86
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 26105
Látogatók:
Vendégek: 425
Tagok: 3
Összesen: 428

Jelen lévő tagok:
01: sparta2
02: pedrosa24
03: attila64

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 2 szervizelése
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 200, 201, 202  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

158 / 202 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  atpozs


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 15.
Hozzászólások: 242


HozzászólásElküldve: 2014.08.02 22:43:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4711
 Hozzászólás témája: szelephézag
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ha jól tudom a benzineseknél 150-e km-nél ellenőrizni kell a szelephézagot, szükség esetén utánállítani.
Érdeklődnék, kellette-e már valakinek a szelephézagot állítatni.
(Most 192e km-nél vagyok.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  egykutya


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 30.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:32:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4712
 Hozzászólás témája: Olajteknő tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Szerintetek van értelme az olajteknő tisztításnak?

Azért kérdezem, mert több helyen is olvastam, hogy ennél a motornál (1.6 TDCI) elő szokott fordulni, hogy a turbo megadja magát az elégtelen kenés miatt, totalcaron meg olvastam egy cikket, ahol javasolják az olajteknő tisztítását.
180.000 km-rel vettem az autót, előtte céges volt, de rendesen szervízelve, karbantartva, 20ezrenként volt olajcsere. Mióta nálam van, 10ezrenként cserélek olajat, most 208.000 km-nél járunk.

Szóval, mi a véleményetek az olajteknő tisztításáról megelőzés céljából?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25102


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:35:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4713
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Olajcsere alkalmával olajöblítőt szoktam adni neki.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:39:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4714
 Hozzászólás témája: Re: Olajteknő tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

egykutya írta:
Sziasztok!

Szerintetek van értelme az olajteknő tisztításnak?

Azért kérdezem, mert több helyen is olvastam, hogy ennél a motornál (1.6 TDCI) elő szokott fordulni, hogy a turbo megadja magát az elégtelen kenés miatt, totalcaron meg olvastam egy cikket, ahol javasolják az olajteknő tisztítását.
180.000 km-rel vettem az autót, előtte céges volt, de rendesen szervízelve, karbantartva, 20ezrenként volt olajcsere. Mióta nálam van, 10ezrenként cserélek olajat, most 208.000 km-nél járunk.

Szóval, mi a véleményetek az olajteknő tisztításáról megelőzés céljából?

Nem vagyok egy nagy dízel tudós, de ha 10 ezrenként valóban cserélsz olajat, akkor az többet használ, mint az olajteknő takarítás!
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  egykutya


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 30.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:39:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4715
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Motoröblítést én is szoktam kérni olajcserénél. Kérdés, hogy az mennyit ér a már meglevő lerakódások ellen.

Attila64 írta:
Olajcsere alkalmával olajöblítőt szoktam adni neki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  egykutya


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 30.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:41:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4716
 Hozzászólás témája: Re: Olajteknő tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, én cserélek. De előtte 180ezerig 20ezrenként cserélték, és ez kicsit aggaszt Smile

Mézi írta:
egykutya írta:
Sziasztok!

Szerintetek van értelme az olajteknő tisztításnak?

Azért kérdezem, mert több helyen is olvastam, hogy ennél a motornál (1.6 TDCI) elő szokott fordulni, hogy a turbo megadja magát az elégtelen kenés miatt, totalcaron meg olvastam egy cikket, ahol javasolják az olajteknő tisztítását.
180.000 km-rel vettem az autót, előtte céges volt, de rendesen szervízelve, karbantartva, 20ezrenként volt olajcsere. Mióta nálam van, 10ezrenként cserélek olajat, most 208.000 km-nél járunk.

Szóval, mi a véleményetek az olajteknő tisztításáról megelőzés céljából?

Nem vagyok egy nagy dízel tudós, de ha 10 ezrenként valóban cserélsz olajat, akkor az többet használ, mint az olajteknő takarítás!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  egykutya


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 30.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:42:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4717
 Hozzászólás témája: Re: Olajteknő tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen, én cserélek. De előtte 180ezerig 20ezrenként cserélték, és ez kicsit aggaszt Smile

Mézi írta:
egykutya írta:
Sziasztok!

Szerintetek van értelme az olajteknő tisztításnak?

Azért kérdezem, mert több helyen is olvastam, hogy ennél a motornál (1.6 TDCI) elő szokott fordulni, hogy a turbo megadja magát az elégtelen kenés miatt, totalcaron meg olvastam egy cikket, ahol javasolják az olajteknő tisztítását.
180.000 km-rel vettem az autót, előtte céges volt, de rendesen szervízelve, karbantartva, 20ezrenként volt olajcsere. Mióta nálam van, 10ezrenként cserélek olajat, most 208.000 km-nél járunk.

Szóval, mi a véleményetek az olajteknő tisztításáról megelőzés céljából?

Nem vagyok egy nagy dízel tudós, de ha 10 ezrenként valóban cserélsz olajat, akkor az többet használ, mint az olajteknő takarítás!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 409

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:47:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4718
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Olajcsere alkalmával olajöblítőt szoktam adni neki.

Egy észrevétel a téma kapcsán: Az olajleeresztő csavar be van süllyesztve az olajteknőbe, így akármennyire is pöpecül engedjük le az olajat, meg belsőtisztítóval mossuk a motort (ahogy én is), akkor is fog maradni az alján egy ujjnyi olaj(sár). Szerintem, aki tudja és megteheti, az vegye le néha és pucolja ki.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1347


HozzászólásElküldve: 2014.08.04 19:48:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4719
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Olajcsere alkalmával olajöblítőt szoktam adni neki.

Az pontosan mi is? Olaj le, szűrő?, öblitő be, járatás, öblitő ki, új szűrő+olaj és tovább...?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oggy


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 05.
Hozzászólások: 1570


HozzászólásElküldve: 2014.08.05 08:52:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4720
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

..ha 10 ezrenként van olajcsere, netán még öblítés is van rendszeresen, nehogymá olajsár álljon a teknő alján!
Nem MTZ ez!
A t.c-n keringtek képek arról az elhanyagolt 30e+ os fókamotorról.., na ott volt trutyi rendesen!
_________________
1.6 TDCI 80kW Turnier 2006
képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsoti


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 20.
Hozzászólások: 882


HozzászólásElküldve: 2014.08.05 10:36:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4721
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Olajcsere alkalmával olajöblítőt szoktam adni neki.

Hamarosan nálam is aktuális az olajcsere és ezzel az olajöblítővel kapcsolatban hallottam érdekességet. A minap voltam a Würth-nél és érdeklődtem erről is. Az eladó azt mondta, hogy amennyiben eddig nem használtam olajöblítőt, akkor óvatosan kell bánni vele. Ugyanis ez a szer leoldja az eddig lerakódott koszt az olyan helyekről is, ami az olajnyomást befolyásolhatja, pl: mikronban mérhető bordák, stb. Vagyis szerinte az öblítő használata után azon se kell meglepődni, ha olajnyomás problémák adódnak...természetesen van olyan szerük amivel ez a mikronos érdesség kezelhető. Smile
Értettem, hogy mit próbált ecsetelni, de érzésem szerint ez a motor még nem olyan kopott, hogy ilyen dologtól kellene tartani.
Kérdésem az, hogy az öblítő használatát követően volt-e bárkinek ilyen jellegű problémája?
_________________
Újra Focus-al!
Galéria
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  elemes


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 13.
Hozzászólások: 287

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.08.05 13:29:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4722
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Dzsoti"]Hamarosan nálam is aktuális az olajcsere[/quote]
Az öblítőről nem tudok, de az 1.6TDCi olajcserénél érdemes figyelni, hogy a szűrőbetét cseréje előtt NE csavarják vissza az olajleeresztő csavart. A szűrőbetét kiemelésének pillanatában még kifolyik belőle jó adag koszos, sáros olaj. A márkaszervizek ezt szeretik elsumákolni (az olajleeresztéskor meg van emelve az autó, de a szűrőcseréhez leengedik és előtte visszarakják az leeresztő csavart a teknőbe).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  egykutya


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 30.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 04:39:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4723
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem nem volt semmilyen problémám motoröblítés után.

Dzsoti írta:
Attila64 írta:
Olajcsere alkalmával olajöblítőt szoktam adni neki.

Hamarosan nálam is aktuális az olajcsere és ezzel az olajöblítővel kapcsolatban hallottam érdekességet. A minap voltam a Würth-nél és érdeklődtem erről is. Az eladó azt mondta, hogy amennyiben eddig nem használtam olajöblítőt, akkor óvatosan kell bánni vele. Ugyanis ez a szer leoldja az eddig lerakódott koszt az olyan helyekről is, ami az olajnyomást befolyásolhatja, pl: mikronban mérhető bordák, stb. Vagyis szerinte az öblítő használata után azon se kell meglepődni, ha olajnyomás problémák adódnak...természetesen van olyan szerük amivel ez a mikronos érdesség kezelhető. Smile
Értettem, hogy mit próbált ecsetelni, de érzésem szerint ez a motor még nem olyan kopott, hogy ilyen dologtól kellene tartani.
Kérdésem az, hogy az öblítő használatát követően volt-e bárkinek ilyen jellegű problémája?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Online
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25102


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 06:51:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4724
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

egykutya írta:
Nekem nem volt semmilyen problémám motoröblítés után.

Nekem sem volt problémám.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mozgatomi


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 08:12:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4725
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Furcsa rendellenességet tapasztaltam a kocsin: kb. 80 és 110 között gázadásra az egész kasztni remeg. Alatta-felette semmi. CSAK akkor ,ha nyomom a gázt. Mi lehet az oka? Találkozott már valaki ilyennel?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 08:50:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4726
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mozgatomi írta:
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Furcsa rendellenességet tapasztaltam a kocsin: kb. 80 és 110 között gázadásra az egész kasztni remeg. Alatta-felette semmi. CSAK akkor ,ha nyomom a gázt. Mi lehet az oka? Találkozott már valaki ilyennel?

belső féltengelycsukló, egy vagy mindkettő
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 08:59:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4727
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
mozgatomi írta:
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Furcsa rendellenességet tapasztaltam a kocsin: kb. 80 és 110 között gázadásra az egész kasztni remeg. Alatta-felette semmi. CSAK akkor ,ha nyomom a gázt. Mi lehet az oka? Találkozott már valaki ilyennel?

belső féltengelycsukló, egy vagy mindkettő

Bizony, a féltengely lesz a ludas. Nekem is cserélni kellett annak idején, de már nem emlékszem, hogy melyiket, csak arra, hogy a jobb oldalon.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mozgatomi


Offline
Csatlakozott:
2013. 08. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 09:11:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4728
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
Bagoly600 írta:
mozgatomi írta:
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Furcsa rendellenességet tapasztaltam a kocsin: kb. 80 és 110 között gázadásra az egész kasztni remeg. Alatta-felette semmi. CSAK akkor ,ha nyomom a gázt. Mi lehet az oka? Találkozott már valaki ilyennel?

belső féltengelycsukló, egy vagy mindkettő

Bizony, a féltengely lesz a ludas. Nekem is cserélni kellett annak idején, de már nem emlékszem, hogy melyiket, csak arra, hogy a jobb oldalon.



Köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 18:07:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4729
 Hozzászólás témája: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Új vagyok a fórumon, remélem jó helyen kérdezek. Lenne sajnálatosan egy olyan problémám amiben szeretném a segítségeteket kérni. A kocsi mostanában (2007 focus 1.6 tdci dpf) többet fogyaszt (5 helyett 6l ) és gázadásnál mintha "sűvitene a szél" kb mint a tuningolt wrx imprezáknál. Gondoltam, turbo közeli dolog lesz, de végül átnéztem és nem a turbo cső hanem talán a légtömegmérőből ami megy a hűtőben az a cső repedt meg. Csináltam képeket róla remélem így ez hozzáértő valamennyire látja, hogy melyikről beszélek és segítene beazonosítani, hogy hogyan tudnám megvenni az új darabot ebből. (cikkszám vagy pl link) illetve szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy hol érdemes vennem az új alkatrészt. Próbáltam keresni robbantot ábrát a fókáról de sajnos nem találtam (vagy olyan programot se mint pl vw etka ) szóval ha egy rajz linket küld ír valaki az is tökéletes majd én kibogarászom. Linkelnék két képet amin valamennyire látható az említett cső 1 2 . Végezetűl meg szeretném köszönni előre is a segítséget. Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 18:24:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4730
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, remélem jó helyen kérdezek. Lenne sajnálatosan egy olyan problémám amiben szeretném a segítségeteket kérni. A kocsi mostanában (2007 focus 1.6 tdci dpf) többet fogyaszt (5 helyett 6l ) és gázadásnál mintha "sűvitene a szél" kb mint a tuningolt wrx imprezáknál. Gondoltam, turbo közeli dolog lesz, de végül átnéztem és nem a turbo cső hanem talán a légtömegmérőből ami megy a hűtőben az a cső repedt meg. Csináltam képeket róla remélem így ez hozzáértő valamennyire látja, hogy melyikről beszélek és segítene beazonosítani, hogy hogyan tudnám megvenni az új darabot ebből. (cikkszám vagy pl link) illetve szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy hol érdemes vennem az új alkatrészt. Próbáltam keresni robbantot ábrát a fókáról de sajnos nem találtam (vagy olyan programot se mint pl vw etka ) szóval ha egy rajz linket küld ír valaki az is tökéletes majd én kibogarászom. Linkelnék két képet amin valamennyire látható az említett cső 1 2 . Végezetűl meg szeretném köszönni előre is a segítséget. Gábor

Szerintem a jobb oldali (autóban ülve) intercooler cső (töltőlevegő hűtő) adta meg magát, az új cirka 27700 Ft. A kép alapján úgy tűnik, hogy valaki már próbálta javítani, mivel a gyárin nincs ilyen szövet cucc.
Alkatrészeket akár nálam is vásárolhatsz.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ikim2025


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 10.
Hozzászólások: 92


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 19:05:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4731
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, remélem jó helyen kérdezek. Lenne sajnálatosan egy olyan problémám amiben szeretném a segítségeteket kérni. A kocsi mostanában (2007 focus 1.6 tdci dpf) többet fogyaszt (5 helyett 6l ) és gázadásnál mintha "sűvitene a szél" kb mint a tuningolt wrx imprezáknál. Gondoltam, turbo közeli dolog lesz, de végül átnéztem és nem a turbo cső hanem talán a légtömegmérőből ami megy a hűtőben az a cső repedt meg. Csináltam képeket róla remélem így ez hozzáértő valamennyire látja, hogy melyikről beszélek és segítene beazonosítani, hogy hogyan tudnám megvenni az új darabot ebből. (cikkszám vagy pl link) illetve szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy hol érdemes vennem az új alkatrészt. Próbáltam keresni robbantot ábrát a fókáról de sajnos nem találtam (vagy olyan programot se mint pl vw etka ) szóval ha egy rajz linket küld ír valaki az is tökéletes majd én kibogarászom. Linkelnék két képet amin valamennyire látható az említett cső 1 2 . Végezetűl meg szeretném köszönni előre is a segítséget. Gábor







Bocsi,senkinek nem akarom rontani a bótját,de nekem már többször eldurrant,és (utoljára 2 hónapja) ez lett jó
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/7489-toltolevego-huto-cso-ford-focus-2004-2008/c-max2003-2007-1_6

Először én is a drágábbat vettem,de akárhogy forgattam nem ment a helyére.Vissza ,csere.Erre meg vettem az ócsóbbat és tádám ,jó lett.A Cromaxba se tudták pontosan,hogy melyik megy az autóba Shocked
_________________
http://vizszereles.hupont.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 19:34:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4732
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
priceg87 írta:
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, remélem jó helyen kérdezek. Lenne sajnálatosan egy olyan problémám amiben szeretném a segítségeteket kérni. A kocsi mostanában (2007 focus 1.6 tdci dpf) többet fogyaszt (5 helyett 6l ) és gázadásnál mintha "sűvitene a szél" kb mint a tuningolt wrx imprezáknál. Gondoltam, turbo közeli dolog lesz, de végül átnéztem és nem a turbo cső hanem talán a légtömegmérőből ami megy a hűtőben az a cső repedt meg. Csináltam képeket róla remélem így ez hozzáértő valamennyire látja, hogy melyikről beszélek és segítene beazonosítani, hogy hogyan tudnám megvenni az új darabot ebből. (cikkszám vagy pl link) illetve szeretnék tőletek tanácsot kérni, hogy hol érdemes vennem az új alkatrészt. Próbáltam keresni robbantot ábrát a fókáról de sajnos nem találtam (vagy olyan programot se mint pl vw etka ) szóval ha egy rajz linket küld ír valaki az is tökéletes majd én kibogarászom. Linkelnék két képet amin valamennyire látható az említett cső 1 2 . Végezetűl meg szeretném köszönni előre is a segítséget. Gábor

Szerintem a jobb oldali (autóban ülve) intercooler cső (töltőlevegő hűtő) adta meg magát, az új cirka 27700 Ft. A kép alapján úgy tűnik, hogy valaki már próbálta javítani, mivel a gyárin nincs ilyen szövet cucc.
Alkatrészeket akár nálam is vásárolhatsz.

Köszönöm a gyors válaszokat! Én tekertem körbe, hogy időlegesen amíg találok hozzá alkatrészt, hátha javít a helyzeten. Cromaxos kép alapján ő lesz a "tettes" . És lehet én vagyok a filléreskedő (mivel munkámból kifolyólag műanyaggal is foglalkozunk mint újrahasznosítást stb) azért 20-30 e forintért melegnek gondolom egy műanyag darabért. De ha esetleg az utángyártottal másnak rossz tapasztalat lenne az még légyszíves írjon( a következő segítő írta, hogy neki is volt ez , ergo ez valami típushiba vagy csak szimplán elöregedett az anyag?)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 19:41:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4733
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:
Köszönöm a gyors válaszokat! Én tekertem körbe, hogy időlegesen amíg találok hozzá alkatrészt, hátha javít a helyzeten. Cromaxos kép alapján ő lesz a "tettes" . És lehet én vagyok a filléreskedő (mivel munkámból kifolyólag műanyaggal is foglalkozunk mint újrahasznosítást stb) azért 20-30 e forintért melegnek gondolom egy műanyag darabért. De ha esetleg az utángyártottal másnak rossz tapasztalat lenne az még légyszíves írjon( a következő segítő írta, hogy neki is volt ez , ergo ez valami típushiba vagy csak szimplán elöregedett az anyag?)

Típushiba. Csak azért tudtam egyből, mivel a napokban ezt a csövet vette mexy91 is. Smile
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók | Elektronikus alkatrész-katalógus
Doppingmentes táplálékkiegészítők:
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kozoli70


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2014.08.06 22:02:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4734
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2006 évvégi Focus 2 Dupla digit klímás.
A hibajelenség a következő:
Párátlanítás: minen OK.
Ablakra fújás: (csak fel) esetén megy lábra is.
Csak lábra fújásnál: csak lábra megy vagyis OK
Középre (a négy nagy ovális kiömlőnél) semmi Sad

Megnéztük mindhárom mozgató motor rendben üzemel, külön-külön is.
A motorok ki be szerelésénél ellenőrizte a szerelő a lamellákat, nincsenek megszorulva a fűtésboxban, mindegyik elfordult könnyedén. (az egyetlen amit nem néztünk, az az, hogy a fűtésboxon belül tényleg működnek-e a terelő lamellák)
A dupla digit elektronikát kicseréltük egy másik autóéra, azzal sem változott semmi, tehát az is OK.

Mi lehet a hiba???

Nem gazdaságos a szét és összeszerelése, mivel közel 6-8 óra. A teljes, pontos hiba megállapításhoz az ajtókat is le kellene szedni... Sad

Valakinek van ötlete? Szedett szét már valaki ilyet?
Esetleg tud valaki egy digit klímás bontott fűtésbox-ot? (fűtés és motorok nélkül...)
Előre is köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oggy


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 05.
Hozzászólások: 1570


HozzászólásElküldve: 2014.08.07 08:44:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4735
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:

Köszönöm a gyors válaszokat! Én tekertem körbe, hogy időlegesen amíg találok hozzá alkatrészt, hátha javít a helyzeten. Cromaxos kép alapján ő lesz a "tettes" . És lehet én vagyok a filléreskedő (mivel munkámból kifolyólag műanyaggal is foglalkozunk mint újrahasznosítást stb) azért 20-30 e forintért melegnek gondolom egy műanyag darabért. De ha esetleg az utángyártottal másnak rossz tapasztalat lenne az még légyszíves írjon( a következő segítő írta, hogy neki is volt ez , ergo ez valami típushiba vagy csak szimplán elöregedett az anyag?)

Teljesen jó ez a cső!
Jó féléve ugyanilyet tettem be, sokkal erősebb a bordázott gyárinál, ami az összeeresztésnél nyílik ki mint a tubarózsa.
Bár a végéről hiányzik a derékszögű kanyar, de ez neked úgy látom megvan.
_________________
1.6 TDCI 80kW Turnier 2006
képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2014.08.07 12:01:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4736
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

oggy írta:
priceg87 írta:

Köszönöm a gyors válaszokat! Én tekertem körbe, hogy időlegesen amíg találok hozzá alkatrészt, hátha javít a helyzeten. Cromaxos kép alapján ő lesz a "tettes" . És lehet én vagyok a filléreskedő (mivel munkámból kifolyólag műanyaggal is foglalkozunk mint újrahasznosítást stb) azért 20-30 e forintért melegnek gondolom egy műanyag darabért. De ha esetleg az utángyártottal másnak rossz tapasztalat lenne az még légyszíves írjon( a következő segítő írta, hogy neki is volt ez , ergo ez valami típushiba vagy csak szimplán elöregedett az anyag?)

Teljesen jó ez a cső!
Jó féléve ugyanilyet tettem be, sokkal erősebb a bordázott gyárinál, ami az összeeresztésnél nyílik ki mint a tubarózsa.
Bár a végéről hiányzik a derékszögű kanyar, de ez neked úgy látom megvan.

Ma felhívtam a cromaxot alvázszám után azt mondták, hogy nekem az nem jó hanem ez lenne a jó de ugye készleten lévő az gyári utángyártott meg sok idő amig megérkezne erre esetleg valakinek ötlet, hogy ezt honnan lehetne (amúgy úgy néz ki mint amit itt linkeltek plusz az idom (de ugye az nem sérült ergo nem lenne rá szükségem) nagyon kezdem úgy érezni, hogy ebből gyári lesz mert ezt nagyon megtervezte/kitalálta a ford Confused
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oggy


Offline
Csatlakozott:
2010. 09. 05.
Hozzászólások: 1570


HozzászólásElküldve: 2014.08.07 12:16:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4737
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:

Ma felhívtam a cromaxot alvázszám után azt mondták, hogy nekem az nem jó hanem ez lenne a jó de ugye készleten lévő az gyári utángyártott meg sok idő amig megérkezne erre esetleg valakinek ötlet, hogy ezt honnan lehetne (amúgy úgy néz ki mint amit itt linkeltek plusz az idom (de ugye az nem sérült ergo nem lenne rá szükségem) nagyon kezdem úgy érezni, hogy ebből gyári lesz mert ezt nagyon megtervezte/kitalálta a ford Confused

Bárditól szereztem pontezt a csövet, nem volt nekik készleten, de kivártam mert cimbimnek ott van 50%-os kedvezménye, s így megállt tizenpárezer Ft-ból, idomostul.
_________________
1.6 TDCI 80kW Turnier 2006
képeim
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  LacBp


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 22.
Hozzászólások: 632


HozzászólásElküldve: 2014.08.07 12:20:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4738
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!

én szedtem már szét! Szopás! Az ajtó levétel is korrekt. Az a baj, hogy lehet másik boxot kapni, de olyan 35e től indul. Talán azt még megpróbálnám, hogy a terelő motort lebontanám, és megmozgatva a terelő lemezt felmegy -e a levegő a középső rostélyokhoz. Iletve, a másik boxhoz, ha egyben cserélik klíma és víz leengedés feltöltés is szükséges...
_________________
Focus II 1.6 TDCI 109 Le
Extrák utólag (fedcomp,tempomat,sonymp3,bluetooth,USB lejátszás,tükörindex,Digitklíma)
http://fordfocus.5mp.eu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kozoli70


Offline
Csatlakozott:
2009. 09. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2014.08.07 13:00:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4739
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a választ.



LacBp írta:
Szia!

én szedtem már szét! Szopás! Az ajtó levétel is korrekt. Az a baj, hogy lehet másik boxot kapni, de olyan 35e től indul. Talán azt még megpróbálnám, hogy a terelő motort lebontanám, és megmozgatva a terelő lemezt felmegy -e a levegő a középső rostélyokhoz. Iletve, a másik boxhoz, ha egyben cserélik klíma és víz leengedés feltöltés is szükséges...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  scarabot


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 13.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2014.08.15 17:30:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4740
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bocsi. sajnos nem találok a problémámnak helyet igyide irom.
szeretném az óracsoportot kiszedni a kocsiból. az alsó 2 csavart kiszedtem, de nem tudom a helyéről kiszedni. felül mi fogja. vmi fül?Válaszokat előre is köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 200, 201, 202  Következő
Ugrás:   

158 / 202 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.78 másodperc