Elküldve:
2014.09.21 15:32:36 Hozzászólás sorszáma a témában: 3001 Hozzászólás témája:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Márkaszervíz megint qrva sokba fog kerülni
Ennyit a FORD megbízhatóságról...
Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.
Elküldve:
2014.09.21 20:54:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 3002 Hozzászólás témája: Re: 1.6 TiVCT probléma
percy írta:
Felvillanó fényszórók indítózáskor, rádió kódot kér, napi számláló nullázódik.... Ezek a lehetségesek többek között, de nem törvényszerű hogy mindegyik egyszerre előjöjjön.
Terhelővillás méréssel el lehet dönteni hogy maradhat-e az akku.
(FókaII és afelett, FókaI-nél nincs felvillanás)
Köszi!
2* dobott ESF, meg AR hibát, de mindig állt előtte több napot, kicsit járt azután nem csinálta, ezért gyanakszok az akksira.
(2008-as 1.6 vct)
Elküldve:
2014.09.21 21:36:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 3003 Hozzászólás témája: Re: 1.6 TiVCT probléma
sutyi írta:
percy írta:
Felvillanó fényszórók indítózáskor, rádió kódot kér, napi számláló nullázódik.... Ezek a lehetségesek többek között, de nem törvényszerű hogy mindegyik egyszerre előjöjjön.
Terhelővillás méréssel el lehet dönteni hogy maradhat-e az akku.
(FókaII és afelett, FókaI-nél nincs felvillanás)
Köszi!
2* dobott ESF, meg AR hibát, de mindig állt előtte több napot, kicsit járt azután nem csinálta, ezért gyanakszok az akksira.
(2008-as 1.6 vct)
nézz rá a fojtószelepre, lehet, csak az koszos _________________ ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd -> info@essmotor.hu
Elküldve:
2014.09.25 08:43:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 3004 Hozzászólás témája:
l0rd-nak a malfunction lámpájára:
olvasd el 2 lappal hamarabb az én beírásaim, nagyon hasonló problémán volt és a házi gagyi kódolvasó nekem sem mutatott hibát
az én tippem:
vagy a turbó utána coller csöved lyukatt ki, ha ez van akkor egyre jobban füstőlni fog a kocsi nagyobb gázkor és erősödni kezd gázadás közben egy sziszegő hang a motortérből, vagy a légtömegmérőd halt meg
az első az olcsóbb azzal kezd az ellenőrzést, (nekem a szerelő 7rugóért talált egy csudakék csövet, ilyet szoktak az idétlen tuningos csávók felrakni) ha a másodikról van szó, akkor pedig van eladó használt légtömegmérőm, mert én feleslegesen vettem egyet
Elküldve:
2014.09.27 10:10:59 Hozzászólás sorszáma a témában: 3005 Hozzászólás témája:
Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem ez a hibaforrás és szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy volt e valakivel hasonló probléma?! Jövök le az M7 autópályáról (szóval stabil 130km/h sebesség után, nyugis lassú tempó) meg kellet állni utána gyorsítanék 2-es ben és elkezdi 2000-es fordulatról szépen visszavenni a gázt (pedig én ugyanannyira nyomtam a pedált ) és 1200-es fordulat környékén leállította a kocsit. Utána lehetett indítani megint és azóta nem csinálta. Hibakódot nem írt ki ezalatt csak azok a piktogramok jelentek meg miután leállt a kocsi(mint amikor pl lefullad az ember ugye). Szervizben megnézettem hibakód kiolvasás után sem lettem okosabb mert nem írt ki ott sem semmi hibát. Mondanom sem kell, hogy ez lehet akár roppant kellemetlen illetve balesetveszélyes azért szeretnék ezzel kapcsolatban valami infót szerezni. A kocsi 2007-es 1.6 tdci 109(vagy 110 ) lovas. Köszönöm előre is a segítséget.
Elküldve:
2014.09.29 08:39:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 3006 Hozzászólás témája:
priceg87 írta:
Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem ez a hibaforrás és szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy volt e valakivel hasonló probléma?! Jövök le az M7 autópályáról (szóval stabil 130km/h sebesség után, nyugis lassú tempó) meg kellet állni utána gyorsítanék 2-es ben és elkezdi 2000-es fordulatról szépen visszavenni a gázt (pedig én ugyanannyira nyomtam a pedált ) és 1200-es fordulat környékén leállította a kocsit. Utána lehetett indítani megint és azóta nem csinálta. Hibakódot nem írt ki ezalatt csak azok a piktogramok jelentek meg miután leállt a kocsi(mint amikor pl lefullad az ember ugye). Szervizben megnézettem hibakód kiolvasás után sem lettem okosabb mert nem írt ki ott sem semmi hibát. Mondanom sem kell, hogy ez lehet akár roppant kellemetlen illetve balesetveszélyes azért szeretnék ezzel kapcsolatban valami infót szerezni. A kocsi 2007-es 1.6 tdci 109(vagy 110 ) lovas. Köszönöm előre is a segítséget.
üzemanyag szűrőt mikor cseréltél utoljára? _________________ 2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
Elküldve:
2014.09.29 17:49:43 Hozzászólás sorszáma a témában: 3007 Hozzászólás témája: Re: 1.6 TiVCT probléma
Bagoly600 írta:
sutyi írta:
percy írta:
Felvillanó fényszórók indítózáskor, rádió kódot kér, napi számláló nullázódik.... Ezek a lehetségesek többek között, de nem törvényszerű hogy mindegyik egyszerre előjöjjön.
Terhelővillás méréssel el lehet dönteni hogy maradhat-e az akku.
(FókaII és afelett, FókaI-nél nincs felvillanás)
Köszi!
2* dobott ESF, meg AR hibát, de mindig állt előtte több napot, kicsit járt azután nem csinálta, ezért gyanakszok az akksira.
(2008-as 1.6 vct)
Elküldve:
2014.09.29 21:28:32 Hozzászólás sorszáma a témában: 3008 Hozzászólás témája:
eric20 írta:
priceg87 írta:
Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem ez a hibaforrás és szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy volt e valakivel hasonló probléma?! Jövök le az M7 autópályáról (szóval stabil 130km/h sebesség után, nyugis lassú tempó) meg kellet állni utána gyorsítanék 2-es ben és elkezdi 2000-es fordulatról szépen visszavenni a gázt (pedig én ugyanannyira nyomtam a pedált ) és 1200-es fordulat környékén leállította a kocsit. Utána lehetett indítani megint és azóta nem csinálta. Hibakódot nem írt ki ezalatt csak azok a piktogramok jelentek meg miután leállt a kocsi(mint amikor pl lefullad az ember ugye). Szervizben megnézettem hibakód kiolvasás után sem lettem okosabb mert nem írt ki ott sem semmi hibát. Mondanom sem kell, hogy ez lehet akár roppant kellemetlen illetve balesetveszélyes azért szeretnék ezzel kapcsolatban valami infót szerezni. A kocsi 2007-es 1.6 tdci 109(vagy 110 ) lovas. Köszönöm előre is a segítséget.
üzemanyag szűrőt mikor cseréltél utoljára?
Az lehet a probléma? relative a legdrágább való a kocsiba(15-20e)(ez de szarrágón hangzik ) ezért "gyakran" szoktunk tiszítóadalékot használni. Bár tudomásom szerint amikor megvettük a kocsit (190e km) sohasem végeztek rajta üzemanyagszűrő cserét de mindig rendszeresen adalékot öntöttek bele. De mi cseréltünk benne kb 60e km óta. Most lenne hamarosan a következő csere és őszintén most se adalékot meg semmit se szeretnénk cserélni benne hanem, a szokásos szűrők illetve kenőanyagokat. Kérdésem az lenne egy üzemanyagszűrő(aminek a cserélje 30e km ha jól tudom de kérlek javítsatok ki ha nem jól mondom)a cseréje megoldaná a problémát?(ui:20 e helyett az olajat 15 e-ként szoktuk cserélni illetve a kocsi "csak" autóúton szokott közlekedni) .
Elküldve:
2014.09.30 13:50:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 3013 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Most a hétvégen vettem észre, hogy a Focus2 1.6 Ti-Vct-mnél a motortartó bak megadta, vagy kezdi megadni magát, mert úgy néz ki, hogy áll rajta az olaj.
Meddig lehet ezzel még menni? Mennyire sürgös a csere? Mit okozhat még áttétesen? Érdemes bontottat venni belöle? Valakinek ment már tönkre? Mennyire bonyolult és mennyi idöt vesz igénybe a javítása? (én nem kezdenék neki magam, csak tudjam, hogy ha a szerviz azt mondja, hogy x óra, az reális vagy próbálnak átverni)
Elküldve:
2014.09.30 17:56:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 3014 Hozzászólás témája:
Mi volt a baj az autóval?
merQree írta:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Márkaszervíz megint qrva sokba fog kerülni
Ennyit a FORD megbízhatóságról...
Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.
Elküldve:
2014.09.30 18:24:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 3015 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
pfpetee írta:
jozsaCS írta:
Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???
Ha regenerál az autó, akkor megy a venti is.
ha azt vetted észre hogy többször megy a ventri, mit korábban (ergo sokszor próbál regenerálni) akkor már nincs sok hátra a telítettségig... nekem is az volt hogy utsó 2-3-4 héten már mintha állandóan próbálta volna
Elküldve:
2014.09.30 18:56:12 Hozzászólás sorszáma a témában: 3016 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Zsolt77 írta:
ha azt vetted észre hogy többször megy a ventri, mit korábban (ergo sokszor próbál regenerálni) akkor már nincs sok hátra a telítettségig... nekem is az volt hogy utsó 2-3-4 héten már mintha állandóan próbálta volna
Ki kéne menni vele az autópályára, és el kéne kenni a száját, mint annak idején tettük ezt a Wartburgokkal. _________________ Peace and Love! (J.Lennon)
Elküldve:
2014.09.30 20:18:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 3017 Hozzászólás témája:
kelly írta:
Mi volt a baj az autóval?
merQree írta:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Márkaszervíz megint qrva sokba fog kerülni
Ennyit a FORD megbízhatóságról...
Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.
Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...
Elküldve:
2014.09.30 20:33:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 3018 Hozzászólás témája:
merQree írta:
Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...
Elküldve:
2014.09.30 20:37:55 Hozzászólás sorszáma a témában: 3019 Hozzászólás témája:
rvilike írta:
merQree írta:
Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...
Elküldve:
2014.10.01 00:28:27 Hozzászólás sorszáma a témában: 3020 Hozzászólás témája:
merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....
Azért annak örülök, hogy ilyen gondoskodó és tisztességes szervizek vannak, akik segítenek tompítani a márkával szembeni érzéseid. Majd gondolj bele, ha majd egy másik márka másik autójában csücsülsz és jönnek elő a gondjai és viszed szervizbe mi történt veled akkor mikor Ford-od volt.....
A Ford-ok előtt nekem is voltak tévelygéseim, mikor a 180 ezres szerviznél vezérműszíjat cseréltek és elkérték érte az autó értékének majd' negyedét akkor szakítottam meg azzal a másik kedves márkával való összes kapcsolatom.... _________________ "Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan." Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni
Elküldve:
2014.10.01 05:25:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 3021 Hozzászólás témája:
Ilyenkor történik nagyobb baj, vagy nem kócolja össze a motort, "csak" forog a főtengely?
merQree írta:
kelly írta:
Mi volt a baj az autóval?
merQree írta:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Márkaszervíz megint qrva sokba fog kerülni
Ennyit a FORD megbízhatóságról...
Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.
Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...
Elküldve:
2014.10.01 07:08:24 Hozzászólás sorszáma a témában: 3022 Hozzászólás témája:
kelly írta:
Ilyenkor történik nagyobb baj, vagy nem kócolja össze a motort, "csak" forog a főtengely?
16 szelep elköszön _________________ ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd -> info@essmotor.hu
Elküldve:
2014.10.01 15:45:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 3025 Hozzászólás témája:
Én is így lennék vele.
Ezt a csavar dolgot már multkor sem értettem. Hogy lehet ilyen car megoldással dolgozni a mai világban. Csak azt remélem, hogy az én 1.8-am más konstrukció. Mondjuk ha minden igaz ez mazda motor.
merQree írta:
percy írta:
merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....
Most még Panther black a kocsi színe, de még egy ilyen, és koromfekete lesz, mert felgyújtom
Elküldve:
2014.10.01 19:24:58 Hozzászólás sorszáma a témában: 3026 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. (Előre is elnézést, ha volt már szó ilyen jellegű meghibásodásról, de egyszerűen nincs időm végig olvasni a fórumot )Tehát van egy 2007-es 1.6 100 Le-s Focusom. Pár hete az alapjára elkezdett ingadozni, de néha olyannyira leeesik, hogy megrázza az egész kasznit. Emellett gyorsításkor és váltásokkor is leejti a fordulatot, rángatni kezd és én gyengébbnek is érzem az autót.
Elvittem szerelőhöz, nem tudtak kiolvasni belőle semmit, valamint a trafógyere sem volt megoldás.
Ha valakinek van valami ötlete, hogy merre induljunk el az nagyon megköszönném.
Elküldve:
2014.10.01 20:14:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 3027 Hozzászólás témája:
percy írta:
merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....
Azért annak örülök, hogy ilyen gondoskodó és tisztességes szervizek vannak, akik segítenek tompítani a márkával szembeni érzéseid. Majd gondolj bele, ha majd egy másik márka másik autójában csücsülsz és jönnek elő a gondjai és viszed szervizbe mi történt veled akkor mikor Ford-od volt.....
A Ford-ok előtt nekem is voltak tévelygéseim, mikor a 180 ezres szerviznél vezérműszíjat cseréltek és elkérték érte az autó értékének majd' negyedét akkor szakítottam meg azzal a másik kedves márkával való összes kapcsolatom....
Megjelentek olyan márkák a piacon, amelyek 5 vagy 7 év garanciát adnak. Ez már számomra elgondolkoztató Fos 2 éves garanciájával szemben.
Elküldve:
2014.10.01 20:25:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 3028 Hozzászólás témája:
merQree írta:
Megjelentek olyan márkák a piacon, amelyek 5 vagy 7 év garanciát adnak. Ez már számomra elgondolkoztató Fos 2 éves garanciájával szemben.
Csak egy halk kérdés: az 5 vagy 7 év alatt mennyi pénzt fogsz otthagyni azoknál a márkáknál a "szakszervizekben", hogy megmaradjon a garanciád????
Azért, mert te erősen megszívtad, nem kéne folyamatosan szidni a "márkát", tavaly nekem is elszakadt az ékszíj és vitt mindent a motorban, mégsem a kocsit szidtam!
De te tudod! _________________ Nem narancssárga,de ST
Elküldve:
2014.10.01 20:30:27 Hozzászólás sorszáma a témában: 3029 Hozzászólás témája:
peti77 írta:
merQree írta:
Megjelentek olyan márkák a piacon, amelyek 5 vagy 7 év garanciát adnak. Ez már számomra elgondolkoztató Fos 2 éves garanciájával szemben.
Csak egy halk kérdés: az 5 vagy 7 év alatt mennyi pénzt fogsz otthagyni azoknál a márkáknál a "szakszervizekben", hogy megmaradjon a garanciád????
Azért, mert te erősen megszívtad, nem kéne folyamatosan szidni a "márkát", tavaly nekem is elszakadt az ékszíj és vitt mindent a motorban, mégsem a kocsit szidtam!
De te tudod!
Ami fos, az fos.
Összességében kevesebbe kerülhet, és csak Zoli miatt nem kell ismét 160-180ezret a kocsira költenem.
Egyéb kérdés?
Elküldve:
2014.10.01 20:43:34 Hozzászólás sorszáma a témában: 3030 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Zsolt77 írta:
pfpetee írta:
jozsaCS írta:
Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???
Ha regenerál az autó, akkor megy a venti is.
ha azt vetted észre hogy többször megy a ventri, mit korábban (ergo sokszor próbál regenerálni) akkor már nincs sok hátra a telítettségig... nekem is az volt hogy utsó 2-3-4 héten már mintha állandóan próbálta volna
Vettem bele DPF adalékot, és úgy fest hogy jót tett neki! Még reménykedem, hogy kitisztúl! Amúgy az autópályás regenerációt ajánlja mindenki!
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban