Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.03.01. 23:56:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balat86
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 26105
Látogatók:
Vendégek: 408
Tagok: 0
Összesen: 408

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 152, 153, 154  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

101 / 154 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.09.21 15:32:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3001
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Exclamation Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Arrow Márkaszervíz Arrow megint qrva sokba fog kerülni

Ennyit a FORD megbízhatóságról...

Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sutyi


Offline
Csatlakozott:
2011. 08. 21.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2014.09.21 20:54:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3002
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 TiVCT probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
Felvillanó fényszórók indítózáskor, rádió kódot kér, napi számláló nullázódik.... Ezek a lehetségesek többek között, de nem törvényszerű hogy mindegyik egyszerre előjöjjön.
Terhelővillás méréssel el lehet dönteni hogy maradhat-e az akku.
(FókaII és afelett, FókaI-nél nincs felvillanás)


Köszi!
2* dobott ESF, meg AR hibát, de mindig állt előtte több napot, kicsit járt azután nem csinálta, ezért gyanakszok az akksira.
(2008-as 1.6 vct)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2014.09.21 21:36:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3003
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 TiVCT probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

sutyi írta:
percy írta:
Felvillanó fényszórók indítózáskor, rádió kódot kér, napi számláló nullázódik.... Ezek a lehetségesek többek között, de nem törvényszerű hogy mindegyik egyszerre előjöjjön.
Terhelővillás méréssel el lehet dönteni hogy maradhat-e az akku.
(FókaII és afelett, FókaI-nél nincs felvillanás)


Köszi!
2* dobott ESF, meg AR hibát, de mindig állt előtte több napot, kicsit járt azután nem csinálta, ezért gyanakszok az akksira.
(2008-as 1.6 vct)

nézz rá a fojtószelepre, lehet, csak az koszos
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vakrepulo


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 06.
Hozzászólások: 48


HozzászólásElküldve: 2014.09.25 08:43:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3004
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

l0rd-nak a malfunction lámpájára:


olvasd el 2 lappal hamarabb az én beírásaim, nagyon hasonló problémán volt és a házi gagyi kódolvasó nekem sem mutatott hibát
az én tippem:
vagy a turbó utána coller csöved lyukatt ki, ha ez van akkor egyre jobban füstőlni fog a kocsi nagyobb gázkor és erősödni kezd gázadás közben egy sziszegő hang a motortérből, vagy a légtömegmérőd halt meg

az első az olcsóbb azzal kezd az ellenőrzést, (nekem a szerelő 7rugóért talált egy csudakék csövet, ilyet szoktak az idétlen tuningos csávók felrakni) ha a másodikról van szó, akkor pedig van eladó használt légtömegmérőm, mert én feleslegesen vettem egyet
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2014.09.27 10:10:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3005
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem ez a hibaforrás és szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy volt e valakivel hasonló probléma?! Jövök le az M7 autópályáról (szóval stabil 130km/h sebesség után, nyugis lassú tempó) meg kellet állni utána gyorsítanék 2-es ben és elkezdi 2000-es fordulatról szépen visszavenni a gázt (pedig én ugyanannyira nyomtam a pedált ) és 1200-es fordulat környékén leállította a kocsit. Utána lehetett indítani megint és azóta nem csinálta. Hibakódot nem írt ki ezalatt csak azok a piktogramok jelentek meg miután leállt a kocsi(mint amikor pl lefullad az ember ugye). Szervizben megnézettem hibakód kiolvasás után sem lettem okosabb mert nem írt ki ott sem semmi hibát. Mondanom sem kell, hogy ez lehet akár roppant kellemetlen illetve balesetveszélyes azért szeretnék ezzel kapcsolatban valami infót szerezni. A kocsi 2007-es 1.6 tdci 109(vagy 110 Very Happy) lovas. Köszönöm előre is a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eric20


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 04.
Hozzászólások: 3211


HozzászólásElküldve: 2014.09.29 08:39:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3006
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

priceg87 írta:
Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem ez a hibaforrás és szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy volt e valakivel hasonló probléma?! Jövök le az M7 autópályáról (szóval stabil 130km/h sebesség után, nyugis lassú tempó) meg kellet állni utána gyorsítanék 2-es ben és elkezdi 2000-es fordulatról szépen visszavenni a gázt (pedig én ugyanannyira nyomtam a pedált ) és 1200-es fordulat környékén leállította a kocsit. Utána lehetett indítani megint és azóta nem csinálta. Hibakódot nem írt ki ezalatt csak azok a piktogramok jelentek meg miután leállt a kocsi(mint amikor pl lefullad az ember ugye). Szervizben megnézettem hibakód kiolvasás után sem lettem okosabb mert nem írt ki ott sem semmi hibát. Mondanom sem kell, hogy ez lehet akár roppant kellemetlen illetve balesetveszélyes azért szeretnék ezzel kapcsolatban valami infót szerezni. A kocsi 2007-es 1.6 tdci 109(vagy 110 Very Happy) lovas. Köszönöm előre is a segítséget.
üzemanyag szűrőt mikor cseréltél utoljára?
_________________

2.0 TDCi Titanium
"Ha azt gondolod,képes vagy rá,vagy ha azt,hogy nem,mindenképpen igazad van."
/Ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sutyi


Offline
Csatlakozott:
2011. 08. 21.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2014.09.29 17:49:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3007
 Hozzászólás témája: Re: 1.6 TiVCT probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
sutyi írta:
percy írta:
Felvillanó fényszórók indítózáskor, rádió kódot kér, napi számláló nullázódik.... Ezek a lehetségesek többek között, de nem törvényszerű hogy mindegyik egyszerre előjöjjön.
Terhelővillás méréssel el lehet dönteni hogy maradhat-e az akku.
(FókaII és afelett, FókaI-nél nincs felvillanás)


Köszi!
2* dobott ESF, meg AR hibát, de mindig állt előtte több napot, kicsit járt azután nem csinálta, ezért gyanakszok az akksira.
(2008-as 1.6 vct)

nézz rá a fojtószelepre, lehet, csak az koszos


Köszi, holnap megnézem, ezeket sikerült kiolvastattni:
U0155: null
U0001: null
P1260: Theft Detected - Engine Disabled
U1900: null
U2202: null
U2012: null
U2510: null

Egyszer volt egy akksi lemerülés, a P1260 az lehet attól, hogy riasztózás alatt lett próbálva indítva?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  priceg87


Offline
Csatlakozott:
2014. 08. 06.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2014.09.29 21:28:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3008
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

eric20 írta:
priceg87 írta:
Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem ez a hibaforrás és szeretnék segítséget kérni tőletek, hogy volt e valakivel hasonló probléma?! Jövök le az M7 autópályáról (szóval stabil 130km/h sebesség után, nyugis lassú tempó) meg kellet állni utána gyorsítanék 2-es ben és elkezdi 2000-es fordulatról szépen visszavenni a gázt (pedig én ugyanannyira nyomtam a pedált ) és 1200-es fordulat környékén leállította a kocsit. Utána lehetett indítani megint és azóta nem csinálta. Hibakódot nem írt ki ezalatt csak azok a piktogramok jelentek meg miután leállt a kocsi(mint amikor pl lefullad az ember ugye). Szervizben megnézettem hibakód kiolvasás után sem lettem okosabb mert nem írt ki ott sem semmi hibát. Mondanom sem kell, hogy ez lehet akár roppant kellemetlen illetve balesetveszélyes azért szeretnék ezzel kapcsolatban valami infót szerezni. A kocsi 2007-es 1.6 tdci 109(vagy 110 Very Happy) lovas. Köszönöm előre is a segítséget.
üzemanyag szűrőt mikor cseréltél utoljára?

Az lehet a probléma? relative a legdrágább való a kocsiba(15-20e)(ez de szarrágón hangzik Sad ) ezért "gyakran" szoktunk tiszítóadalékot használni. Bár tudomásom szerint amikor megvettük a kocsit (190e km) sohasem végeztek rajta üzemanyagszűrő cserét de mindig rendszeresen adalékot öntöttek bele. De mi cseréltünk benne kb 60e km óta. Most lenne hamarosan a következő csere és őszintén most se adalékot meg semmit se szeretnénk cserélni benne hanem, a szokásos szűrők illetve kenőanyagokat. Kérdésem az lenne egy üzemanyagszűrő(aminek a cserélje 30e km ha jól tudom de kérlek javítsatok ki ha nem jól mondom)a cseréje megoldaná a problémát?(ui:20 e helyett az olajat 15 e-ként szoktuk cserélni illetve a kocsi "csak" autóúton szokott közlekedni) .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jozsaCS


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 15.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 06:36:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3009
 Hozzászólás témája: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 431

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 07:53:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3010
 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

jozsaCS írta:
Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???

Ha regenerál az autó, akkor megy a venti is. Wink
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jozsaCS


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 15.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 08:49:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3011
 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

pfpetee írta:
jozsaCS írta:
Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???

Ha regenerál az autó, akkor megy a venti is. Wink


Oké vettem, köszönöm a gyors választ!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 431

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 10:15:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3012
 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

jozsaCS írta:
...Oké vettem, köszönöm a gyors választ!!!

Nincs mit. Smile
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  G5238B


Offline
Csatlakozott:
2011. 09. 09.
Hozzászólások: 238


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 13:50:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3013
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most a hétvégen vettem észre, hogy a Focus2 1.6 Ti-Vct-mnél a motortartó bak megadta, vagy kezdi megadni magát, mert úgy néz ki, hogy áll rajta az olaj.

Meddig lehet ezzel még menni? Mennyire sürgös a csere? Mit okozhat még áttétesen? Érdemes bontottat venni belöle? Valakinek ment már tönkre? Mennyire bonyolult és mennyi idöt vesz igénybe a javítása? (én nem kezdenék neki magam, csak tudjam, hogy ha a szerviz azt mondja, hogy x óra, az reális vagy próbálnak átverni)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 933


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 17:56:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3014
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mi volt a baj az autóval?


merQree írta:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Exclamation Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Arrow Márkaszervíz Arrow megint qrva sokba fog kerülni

Ennyit a FORD megbízhatóságról...

Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zsolt77


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 15.
Hozzászólások: 51


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 18:24:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3015
 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

pfpetee írta:
jozsaCS írta:
Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???

Ha regenerál az autó, akkor megy a venti is. Wink


ha azt vetted észre hogy többször megy a ventri, mit korábban (ergo sokszor próbál regenerálni) akkor már nincs sok hátra a telítettségig... nekem is az volt hogy utsó 2-3-4 héten már mintha állandóan próbálta volna
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 25102


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 18:56:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3016
 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zsolt77 írta:

ha azt vetted észre hogy többször megy a ventri, mit korábban (ergo sokszor próbál regenerálni) akkor már nincs sok hátra a telítettségig... nekem is az volt hogy utsó 2-3-4 héten már mintha állandóan próbálta volna

Ki kéne menni vele az autópályára, és el kéne kenni a száját, mint annak idején tettük ezt a Wartburgokkal.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 20:18:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3017
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Mi volt a baj az autóval?


merQree írta:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Exclamation Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Arrow Márkaszervíz Arrow megint qrva sokba fog kerülni

Ennyit a FORD megbízhatóságról...

Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.

Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvilike


Offline
Csatlakozott:
2012. 06. 18.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 20:33:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3018
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:

Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...

"Go Further" Laughing

(sajnálom amúgy Confused )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.09.30 20:37:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3019
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvilike írta:
merQree írta:

Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...

"Go Further" Laughing

(sajnálom amúgy Confused )

Minőség, megbízhatóság, FOS.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14350


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 00:28:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3020
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....
Azért annak örülök, hogy ilyen gondoskodó és tisztességes szervizek vannak, akik segítenek tompítani a márkával szembeni érzéseid. Majd gondolj bele, ha majd egy másik márka másik autójában csücsülsz és jönnek elő a gondjai és viszed szervizbe mi történt veled akkor mikor Ford-od volt..... Wink

A Ford-ok előtt nekem is voltak tévelygéseim, mikor a 180 ezres szerviznél vezérműszíjat cseréltek és elkérték érte az autó értékének majd' negyedét akkor szakítottam meg azzal a másik kedves márkával való összes kapcsolatom....
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 933


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 05:25:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3021
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ilyenkor történik nagyobb baj, vagy nem kócolja össze a motort, "csak" forog a főtengely?

merQree írta:
kelly írta:
Mi volt a baj az autóval?


merQree írta:
Ma délelőtt ez a rakás ürülék megállt Érden alattunk.
Hibajelzés semmi Exclamation Hasonló, mint amikor elszakadt a vezérlést rögzítő csavar, azaz az önindító pörgeti a főtengelyt, de nem indul be a motor.
Tréler Arrow Márkaszervíz Arrow megint qrva sokba fog kerülni

Ennyit a FORD megbízhatóságról...

Egy pozitív dolog: a tréler Budapestről cca fél óra alatt megérkezett, és ez idő alatt ÖT (!) autós is megállt, és érdeklődött arról, hogy segíthet-e.

Elszakadt a vezérműszíj meghajtótárcsájának a csavarja. Immáron másodszor!
Csak most az Ess Ford szervízben garanciában megcsinálják!!!
Többé nem veszek Fordot, egy rakás ürülék...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5118


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 07:08:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3022
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Ilyenkor történik nagyobb baj, vagy nem kócolja össze a motort, "csak" forog a főtengely?

16 szelep elköszön Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 07:24:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3023
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
kelly írta:
Ilyenkor történik nagyobb baj, vagy nem kócolja össze a motort, "csak" forog a főtengely?

16 szelep elköszön Smile

A hengerfej pedig forgácsolóüzembe kerül, szintén nem kevés pénzért...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 07:24:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3024
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....

Most még Panther black a kocsi színe, de még egy ilyen, és koromfekete lesz, mert felgyújtom Twisted Evil Mr. Green
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 933


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 15:45:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3025
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is így lennék vele. Confused
Ezt a csavar dolgot már multkor sem értettem. Hogy lehet ilyen car megoldással dolgozni a mai világban. Csak azt remélem, hogy az én 1.8-am más konstrukció. Mondjuk ha minden igaz ez mazda motor.


merQree írta:
percy írta:
merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....

Most még Panther black a kocsi színe, de még egy ilyen, és koromfekete lesz, mert felgyújtom Twisted Evil Mr. Green
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Josh


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 04.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 19:24:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3026
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. (Előre is elnézést, ha volt már szó ilyen jellegű meghibásodásról, de egyszerűen nincs időm végig olvasni a fórumot Wink )Tehát van egy 2007-es 1.6 100 Le-s Focusom. Pár hete az alapjára elkezdett ingadozni, de néha olyannyira leeesik, hogy megrázza az egész kasznit. Emellett gyorsításkor és váltásokkor is leejti a fordulatot, rángatni kezd és én gyengébbnek is érzem az autót.
Elvittem szerelőhöz, nem tudtak kiolvasni belőle semmit, valamint a trafógyere sem volt megoldás.
Ha valakinek van valami ötlete, hogy merre induljunk el az nagyon megköszönném.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 20:14:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3027
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

percy írta:
merQree írta:
Minőség, megbízhatóság, FOS.
Jól kifogtad.....
Azért annak örülök, hogy ilyen gondoskodó és tisztességes szervizek vannak, akik segítenek tompítani a márkával szembeni érzéseid. Majd gondolj bele, ha majd egy másik márka másik autójában csücsülsz és jönnek elő a gondjai és viszed szervizbe mi történt veled akkor mikor Ford-od volt..... Wink

A Ford-ok előtt nekem is voltak tévelygéseim, mikor a 180 ezres szerviznél vezérműszíjat cseréltek és elkérték érte az autó értékének majd' negyedét akkor szakítottam meg azzal a másik kedves márkával való összes kapcsolatom....

Megjelentek olyan márkák a piacon, amelyek 5 vagy 7 év garanciát adnak. Ez már számomra elgondolkoztató Fos 2 éves garanciájával szemben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2030.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4107

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 20:25:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3028
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

merQree írta:

Megjelentek olyan márkák a piacon, amelyek 5 vagy 7 év garanciát adnak. Ez már számomra elgondolkoztató Fos 2 éves garanciájával szemben.


Csak egy halk kérdés: az 5 vagy 7 év alatt mennyi pénzt fogsz otthagyni azoknál a márkáknál a "szakszervizekben", hogy megmaradjon a garanciád???? Shocked

Azért, mert te erősen megszívtad, nem kéne folyamatosan szidni a "márkát", tavaly nekem is elszakadt az ékszíj és vitt mindent a motorban, mégsem a kocsit szidtam! Rolling Eyes
De te tudod!
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  merQree


Offline
Csatlakozott:
2005. 01. 30.
Hozzászólások: 2840


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 20:30:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3029
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

peti77 írta:
merQree írta:

Megjelentek olyan márkák a piacon, amelyek 5 vagy 7 év garanciát adnak. Ez már számomra elgondolkoztató Fos 2 éves garanciájával szemben.


Csak egy halk kérdés: az 5 vagy 7 év alatt mennyi pénzt fogsz otthagyni azoknál a márkáknál a "szakszervizekben", hogy megmaradjon a garanciád???? Shocked

Azért, mert te erősen megszívtad, nem kéne folyamatosan szidni a "márkát", tavaly nekem is elszakadt az ékszíj és vitt mindent a motorban, mégsem a kocsit szidtam! Rolling Eyes
De te tudod!

Ami fos, az fos.
Összességében kevesebbe kerülhet, és csak Zoli miatt nem kell ismét 160-180ezret a kocsira költenem.
Egyéb kérdés?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jozsaCS


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 15.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2014.10.01 20:43:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3030
 Hozzászólás témája: Re: SOKSZO BEKAPCSOL A HŰTŐVENTILLÁTOR!!!???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zsolt77 írta:
pfpetee írta:
jozsaCS írta:
Sziasztok! Lehet köze egymáshoz, a részecskeszűrőnek és hogy gyakran bekapcsol a hűtőventillátor???

Ha regenerál az autó, akkor megy a venti is. Wink


ha azt vetted észre hogy többször megy a ventri, mit korábban (ergo sokszor próbál regenerálni) akkor már nincs sok hátra a telítettségig... nekem is az volt hogy utsó 2-3-4 héten már mintha állandóan próbálta volna


Vettem bele DPF adalékot, és úgy fest hogy jót tett neki! Még reménykedem, hogy kitisztúl! Amúgy az autópályás regenerációt ajánlja mindenki! Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 152, 153, 154  Következő
Ugrás:   

101 / 154 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.68 másodperc