Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2021.04.18. 03:49:24 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: petres82
Mai: 0
Tegnapi: 0
Összesen: 26150
Látogatók:
Vendégek: 407
Tagok: 0
Összesen: 407

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

6 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  kant


Offline
Csatlakozott:
2015. 06. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.06.16 18:00:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 151
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szép összegért... Amit a U**x-nál néztem, csak a pumpa volt 30, de nekem valami gyári pumpát tudnak hozni 15-ért, vagy szettben 30-ért. Akkor ez gyengébb minőség lehet? Nem írtak gyártót az árajánlatban.

Ha elvileg csak a pumpa halt meg, akkor elég lehet csak a pumpa is, vagy inkább szedessem szét és nézzük meg, mi? Gondolom a többi alaktrész is 15 éves lehet a kocsiban lévő pumpa mellett, nem édemes esetleg azt is cserélni a biztonság kedvéért?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.06.17 11:08:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kant írta:
Szép összegért... Amit a U**x-nál néztem, csak a pumpa volt 30, de nekem valami gyári pumpát tudnak hozni 15-ért, vagy szettben 30-ért. Akkor ez gyengébb minőség lehet? Nem írtak gyártót az árajánlatban.

Ha elvileg csak a pumpa halt meg, akkor elég lehet csak a pumpa is, vagy inkább szedessem szét és nézzük meg, mi? Gondolom a többi alaktrész is 15 éves lehet a kocsiban lévő pumpa mellett, nem édemes esetleg azt is cserélni a biztonság kedvéért?

Az jó ár érte. Az enyémben a teljes egység 140e körül lett volna, ezért csak szivattyút cseréltem szűrővel. A pumpán kívül nem sok dolog tud elromlani, talán csak a szintjelzó jeladó potija. Szerintem a szettben 30-ért gyári az korrekt, akkor cseréld egyben.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  key


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 13.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2015.06.17 15:29:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Az lenne a kérdésem,hogy egy szervíznek mennyi idő kicserélni az ac pumpát?Mert reggel elvittem az autót 8ra a szerelőhöz és semmi hír az autóról.....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.06.17 21:18:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 154
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

key írta:
Sziasztok

Az lenne a kérdésem,hogy egy szervíznek mennyi idő kicserélni az ac pumpát?Mert reggel elvittem az autót 8ra a szerelőhöz és semmi hír az autóról.....

Én 2 óra alatt kicseréltem az egység szétszedésével, összerakásával.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  key


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 13.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2015.06.18 05:03:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 155
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bala75 írta:
key írta:
Sziasztok

Az lenne a kérdésem,hogy egy szervíznek mennyi idő kicserélni az ac pumpát?Mert reggel elvittem az autót 8ra a szerelőhöz és semmi hír az autóról.....

Én 2 óra alatt kicseréltem az egység szétszedésével, összerakásával.


Köszi

ui:elkészült az autó..az ac cserével megszűnt a meleg motornál jelentkező ráadom a gyújtást várok 2-3 secet aztán indítok,de nem indul dolog,illetve most nem gyengül az autó magas fordulaton, a tankban kevés benzinnel sem....nem gondoltam ,hgoy az ac tud gyengülni..azt hittem vagy működik vagy nem..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tanczenesz


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2015.07.08 17:42:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 156
 Hozzászólás témája: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Sorstársak!
Segítségre van szükségem, mert minden szerelő feltette a kezét és nem tud megoldást találni a problémámra.
Megpróbálom leírni érthetően.
Egy keveset futott 1,4-es benzines 2002-es Focusom van. Hidegen rendesen viselkedik az autó, de melegen megbolondul. Ha gázt adok "fulladozik". Olyan a jelenség, mintha elfogyna a benzin. Hibajelző nem világít.
Mértük a benzin nyomást, kicseréltük az AC pumpát. Ki lett takarítva a tank, a szűrő és persze a nyomást tartó szelep is jól működik. Jó a szellőztető is, a katalizátor sincs keresztbe fordulva...
És persze a fulladozás közben, ha kilököm üresbe és leveszem a lábam a gázpedálról, akkor alapjáraton gyönyörűen muzsikál. Ha a lábamat nem veszem le, akkor megáll a motor. Ha gurulás közben újraindítom, akkor egy darabig megint jó, de kis idő múlva újra elkezdi a fulladozást.
Gyújtás jó, benzin van és persze levegő is.
Most volt vezérlés cserélve és gyertyák is, de a hibát már előtte is csinálta.
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?

D. Dávid
_________________
Köszönöm a segítséget!
DD
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  key


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 13.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2015.07.08 18:45:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 157
 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
Hozzászólás az előzmény idézésével

tanczenesz írta:
Kedves Sorstársak!
Segítségre van szükségem, mert minden szerelő feltette a kezét és nem tud megoldást találni a problémámra.
Megpróbálom leírni érthetően.
Egy keveset futott 1,4-es benzines 2002-es Focusom van. Hidegen rendesen viselkedik az autó, de melegen megbolondul. Ha gázt adok "fulladozik". Olyan a jelenség, mintha elfogyna a benzin. Hibajelző nem világít.
Mértük a benzin nyomást, kicseréltük az AC pumpát. Ki lett takarítva a tank, a szűrő és persze a nyomást tartó szelep is jól működik. Jó a szellőztető is, a katalizátor sincs keresztbe fordulva...
És persze a fulladozás közben, ha kilököm üresbe és leveszem a lábam a gázpedálról, akkor alapjáraton gyönyörűen muzsikál. Ha a lábamat nem veszem le, akkor megáll a motor. Ha gurulás közben újraindítom, akkor egy darabig megint jó, de kis idő múlva újra elkezdi a fulladozást.
Gyújtás jó, benzin van és persze levegő is.
Most volt vezérlés cserélve és gyertyák is, de a hibát már előtte is csinálta.
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?

D. Dávid


Nem értek hozzá,de nem lehet,hogy valamelyik jeladó szarakodik?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2015.07.09 10:29:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 158
 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
Hozzászólás az előzmény idézésével

tanczenesz írta:
...
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?

D. Dávid


Menet közben ELM 327-el és laptoppal, vagy telefonnal kellene figyelni az első lambda szonda jelét.
Hogy amikor fulladozik, elszegényedik-e a keverék?

Vagy menet közben kellene mérni a benzinnyomást. Hosszú csöves nyomásmérőt kivezetve a szélvédőre. Vagy nyomásmérő + zseblámpa + fényképezőgép video módban a motortérben.

Rá lehetne kötni egy feszültségmérőt a benzinpumpa kapcsaira.
Vagy egy árammérőt berakni a pumpa áramkörébe. Lehet a biztosíték helyébe is, ha csak a pumpa van rajta.

Vagy amikor lefullad a motor, azonnal kivenni a gyertyákat, hogy benzinesek-e.

...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tanczenesz


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2015.08.10 19:08:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 159
 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
Hozzászólás az előzmény idézésével

update:
A diagnosztika és minden mért adat szerint az autó tökéletes.
A karter csövet kicserélte a Ford márkaszervíz (végső elkeseredesemben mar elvittem oda), s mindenki csak értetlenül áll a probléma előtt, de az autó nem lett jó... illetve 100km-t jó volt, most megint rossz. Az autót 5 hónapja vettem, s ebből 2 hónapot tudtam használni, 3 hónapja csak áll és bosszant, de a legrosszabb, hogy senki nem tudja, hogy mi a megoldás. Sad
Azóta tanultam pár Fordos aranyköpést:
"Aki Fordot vesz gondot vesz!"
"Aki Forddal megy busszal jön...."


....


fiesta írta:
tanczenesz írta:
...
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?

D. Dávid


Menet közben ELM 327-el és laptoppal, vagy telefonnal kellene figyelni az első lambda szonda jelét.
Hogy amikor fulladozik, elszegényedik-e a keverék?

Vagy menet közben kellene mérni a benzinnyomást. Hosszú csöves nyomásmérőt kivezetve a szélvédőre. Vagy nyomásmérő + zseblámpa + fényképezőgép video módban a motortérben.

Rá lehetne kötni egy feszültségmérőt a benzinpumpa kapcsaira.
Vagy egy árammérőt berakni a pumpa áramkörébe. Lehet a biztosíték helyébe is, ha csak a pumpa van rajta.

Vagy amikor lefullad a motor, azonnal kivenni a gyertyákat, hogy benzinesek-e.

...

_________________
Köszönöm a segítséget!
DD
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2015.08.11 02:24:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 160
 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
Hozzászólás az előzmény idézésével

tanczenesz írta:
update:
A diagnosztika és minden mért adat szerint az autó tökéletes.
...


Érden van egy cég. A honlapjuk injektor.hu. Pont ilyen problémákra szakosodtak. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  esztifocus


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 11.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2015.08.11 08:29:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 161
 Hozzászólás témája: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

a 2007-es Fókám 2 hete fura játékot játszik velem, a hiba a következő:

Kereszteződés vagy körforgalom előtt lassítok, majd kuplung, teszem a 2-est közben kanyar, műszerfal lámpák kigyullad, fények teljes pompában, szervó viszlát = a motor megállt.
Nagy nehezen beveszem a kanyart, menet közben gyújtás újra, indul, megyünk tovább mintha mi se történt volna!.
Első alkalommal majdnem üres volt a tank, még nem világított a visszajelző. Gondoltam valami felszaladt a motorban, jó kis vizezett benzin vagy valami.
Tegnap viszont tank 3/4-ig, jelenség ugyanaz.
Computerben semmi.
Ötletek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2015.08.11 09:37:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 162
 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Hozzászólás az előzmény idézésével

esztifocus írta:
Sziasztok,

a 2007-es Fókám 2 hete fura játékot játszik velem, a hiba a következő:

Kereszteződés vagy körforgalom előtt lassítok, majd kuplung, teszem a 2-est közben kanyar, műszerfal lámpák kigyullad, fények teljes pompában, szervó viszlát = a motor megállt.
Nagy nehezen beveszem a kanyart, menet közben gyújtás újra, indul, megyünk tovább mintha mi se történt volna!.
Első alkalommal majdnem üres volt a tank, még nem világított a visszajelző. Gondoltam valami felszaladt a motorban, jó kis vizezett benzin vagy valami.
Tegnap viszont tank 3/4-ig, jelenség ugyanaz.
Computerben semmi.
Ötletek?


Akkor milyen motor is van ebben az I.-es fókában???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  esztifocus


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 11.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2015.08.11 10:15:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 163
 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
esztifocus írta:
Sziasztok,

a 2007-es Fókám 2 hete fura játékot játszik velem, a hiba a következő:

Kereszteződés vagy körforgalom előtt lassítok, majd kuplung, teszem a 2-est közben kanyar, műszerfal lámpák kigyullad, fények teljes pompában, szervó viszlát = a motor megállt.
Nagy nehezen beveszem a kanyart, menet közben gyújtás újra, indul, megyünk tovább mintha mi se történt volna!.
Első alkalommal majdnem üres volt a tank, még nem világított a visszajelző. Gondoltam valami felszaladt a motorban, jó kis vizezett benzin vagy valami.
Tegnap viszont tank 3/4-ig, jelenség ugyanaz.
Computerben semmi.
Ötletek?


Akkor milyen motor is van ebben az I.-es fókában???


Ott van a tárgyban: 2007 Focus 1.6 benzin, és már II-es fóka!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2015.08.11 10:30:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 164
 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Hozzászólás az előzmény idézésével

esztifocus írta:


Ott van a tárgyban: 2007 Focus 1.6 benzin, és már II-es fóka!


Valahonnan sejtettem, hogy a 2007-es autó az már II.-es fóka. Csak ez a topic az elsőről szól!


A computer nem is nagyon fog kiírni sokat!
Diagnosztika kell neki.
A legutóbbi hasonlókat produkáló autó szívótorok nyomásérzékelőre (MAP) panaszkodott. Csere megoldotta a dolgot.
Itt nem biztos, hogy ez a probléma, tehát először a hibakódokat kell kiolvasni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  esztifocus


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 11.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2015.08.11 10:33:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 165
 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
esztifocus írta:


Ott van a tárgyban: 2007 Focus 1.6 benzin, és már II-es fóka!


Valahonnan sejtettem, hogy a 2007-es autó az már II.-es fóka. Csak ez a topic az elsőről szól!


A computer nem is nagyon fog kiírni sokat!
Diagnosztika kell neki.
A legutóbbi hasonlókat produkáló autó szívótorok nyomásérzékelőre (MAP) panaszkodott. Csere megoldotta a dolgot.
Itt nem biztos, hogy ez a probléma, tehát először a hibakódokat kell kiolvasni.


Nem dob hibakódot. Semmi nincs a computerben. Elég titokzatos...
Elnézést,benézhettem, általános topicnak tűnt. Már itt sem vagyok!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mozola


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 16.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2015.10.14 10:03:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 166
 Hozzászólás témája: AC vagy nem?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004

Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.
_________________
Mielőtt megszólalsz, gondold végig, hogy amit mondani akarsz értékesebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele... (Stuart Wilde)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2015.10.14 22:09:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 167
 Hozzászólás témája: Re: AC vagy nem?
Hozzászólás az előzmény idézésével

mozola írta:
Sziasztok!

Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004

Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.


Lehet pl. a baleseti benzinleállító kapcsoló. A kesztyűtartó mögött piros gombot kell visszanyomni.
Kb. ott van, de nekem Fiestám van, nem tudom pontosan.

Nem tudom, hogy ez-e a baj, de ennél olcsóbb javítás nincs, az biztos. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mozola


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 16.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2015.10.14 22:14:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 168
 Hozzászólás témája: Re: AC vagy nem?
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
mozola írta:
Sziasztok!

Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004

Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.


Lehet pl. a baleseti benzinleállító kapcsoló. A kesztyűtartó mögött piros gombot kell visszanyomni.
Kb. ott van, de nekem Fiestám van, nem tudom pontosan.

Nem tudom, hogy ez-e a baj, de ennél olcsóbb javítás nincs, az biztos. Smile


Nos az a kapcsoló nekem is arra felé van csak az "A" oszlop alján, de ott nincs gond. Smile
_________________
Mielőtt megszólalsz, gondold végig, hogy amit mondani akarsz értékesebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele... (Stuart Wilde)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mozola


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 16.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2015.10.21 20:31:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 169
 Hozzászólás témája: Re: AC vagy nem?
Hozzászólás az előzmény idézésével

mozola írta:
fiesta írta:
mozola írta:
Sziasztok!

Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004

Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.


Lehet pl. a baleseti benzinleállító kapcsoló. A kesztyűtartó mögött piros gombot kell visszanyomni.
Kb. ott van, de nekem Fiestám van, nem tudom pontosan.

Nem tudom, hogy ez-e a baj, de ennél olcsóbb javítás nincs, az biztos. Smile


Nos az a kapcsoló nekem is arra felé van csak az "A" oszlop alján, de ott nincs gond. Smile


Sziasztok!

Megoldódott. El volt törve az üzemanyagcső és ezért falsot szívott. Így nem volt meg a megfelelő nyomás és az üzemanyag sem hűtötte az AC pumpát...leégett...cső megjavítva és AC cserélve.
Köszönöm a segítséget.

Üdv!
_________________
Mielőtt megszólalsz, gondold végig, hogy amit mondani akarsz értékesebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele... (Stuart Wilde)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gixerbiker


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.10.26 13:03:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 170
 Hozzászólás témája: Segítség!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Tisztelt Fórumozók!

Végső elkeseredésemben fordulok hozzátok az autómmal kapcsolatban. Az autóm egy 2000-es évjáratú MK1-es 1.8-as dízel Focus. A gép külföldről lett behozva igen ramaty állapotban, rengeteg pénzt fektettem már bele, sajnos jóval a piaci ára fölött járok már költségekben, azonban egy problémát a mai napig nem sikerült megoldani. Alapjáraton úgy megy az autó, mintha egy henger nem menne és alacsonyabb fordulaton is dadog kicsit. Magas fordultaszám tartománnyal nincs gond, ott megy mint a rakéta.
Ezidáig felújításra került az adagoló, aminek keretében a annak elektromos vezérlését kicserélték, csak ezért 140.000 Ft-ot fizettem. Azt már nem is mondom, hogy márkaszervízben 100.000 Ft-ba került az adagoló levétele, felrakása, mindez 3x, merthogy több adagolót is próbáltak. A lényeg, hogy az adagoló fel van újítva. A porlasztó csúcsokat 3 helyen is bemérték, azokkal sincs semmi baj...A motor kompressziója tökéletes. A főtengely jeladójával is játszottak már, merthogy korábban egy ilyen autónál ez oldotta meg a problémát. A számítógépes diagnosztika nem hoz hibát. Az EGR is rendben van. Pöccre indul a vadiúj izzítóknak köszönhetően, de kb. 10-15 másodperc egyenletes járás után kezdődik a dadogás....Eddig 5-6 szerelőnél járt a kocsi, de senki nem tudott megoldást. Jelenleg az az álláspont, hogy mégiscsak az adagoló a ludas, ezért autóstól elvittem oda ahol az adagolót korábban felújították. Egy hete már ott van, de állítólag az adagoló jó, keresik a megoldást, de egyenlőre nem találják....javasolták, hogy ha tudok náluk okosabbat vigyem oda!
Kérlek benneteket, bármi ötletetek van, jelezzétek!
Vagy ha van olyan szerelőtök, aki ezt megoldja, adjatok elérhetőséget hozzá.
Aki segít megoldani ezt a gondot vendégem egy láda (tálca) sörre!
Isten engem úgy segéljen!

Üdv:Laci


Legutóbb gixerbiker szerkesztette (2015.10.27 17:05:42), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2015.10.27 12:52:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 171
 Hozzászólás témája: Re: Segítség!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

gixerbiker írta:
...
Vagy ha van olyan szerelőtök, aki ezt megoldja, adjatok elérhetőséget hozzá.
...


Nézd meg ezt a társaságot.
Több cikk is szól a dizel hibakeresésről, látszik, hogy értenek hozzá. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gixerbiker


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 26.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.10.27 17:04:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 172
 Hozzászólás témája: Re: Segítség!!!
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
gixerbiker írta:
...
Vagy ha van olyan szerelőtök, aki ezt megoldja, adjatok elérhetőséget hozzá.
...


Nézd meg ezt a társaságot.
Több cikk is szól a dizel hibakeresésről, látszik, hogy értenek hozzá. Smile


Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nzi0119


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 10.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2016.04.15 20:17:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Vásároltam januárba egy 2001-es 1.8-as tddi (90le DNW) focus-t. Eddig hibátlanul indult, télen is a -7c°-ba. Ahogy bejött a tavasz, egyik napról a másikra lett vele valami, és jóval hosszabban kellett indítózni hogy beinduljon. Menet közben nem vettem rajta észre semmit, ha leállítottam utána már pöccre indult.
Kicseréltem benne a gázolaj szűrőt, hátha megoldódik a probléma. A szűrő szelepen is kicseréltem a gumi gyűrűket. Összeraktam, és szépen indult, azt hittem megoldódott a probléma, de a rá következő nap megint előjött, ezért megnézettem az izzító gyertyákat. Szakadt volt mind, ezért cseréltük őket. Fellélegeztünk hogy meglett a hiba forrása, de összerakás után nem vettünk észre javulást. Gyanús volt hogy levegő kerülhetett a rendszerbe, ezért meglazítottunk a nyomócsövek anyáját.
A rendszer valóban levegős volt, önindítózáskor habzott a gázolaj legalább 10-15 másodpercig, mire tisztán köpködni kezdett. Ekkor vissza húztuk az anyákat, beindult szépen és még másnap is. Kicsit meg is örültem, de ezt követően megint állt 2 napot, és ismét nehezebben indult mint kellene, igaz most az első kissé hosszas indítózás után beindult. Nem egyszerre a 4 henger, kicsit reszelős volt. A gázolaj szűrőt cserekor tele töltöttük, de azóta 2x is elnyelt 2-3 deci gázolajat.
A szerelő aki cserélte a gyertyákat, úgy látta, mintha izzadna picit az adagoló, szerinte ott kap a rendszer levegőt, ezért indul nehezen állás után, és hogy érdemes lenne elvinni adagolóshoz, ami közel 50 ezer forint lenne ha olcsón megúszok egy tömítés cserét.

A válaszokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Feco88


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 07.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2016.07.07 14:17:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok olyan problemam van 1.4 benzine autoplaya temponal 130cal egyenletesen 100-150km korul egyszer csak elkezd rangatni, egyszer csak le is allt nem lehetett beinditani, haza kellett hozni automentovel, itthon pocre indult es ugy gurultunk le a trailerol, varosba orszag uton nem csinalja, lehetseges hogy van tankszelloztetoje valahol? Kozbe maskor jovok haza utolso pillanatokba elkezd rangatni lejovok a palyarol es abba hagyta a rangatast
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Toretto8921


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 17.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2016.07.11 21:56:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 175
 Hozzászólás témája: Kevés feszültséget kap az AC pumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem az a problémám , hogy nemrégiben cserélve lett az ac pumpám, kb 3 hetet mentem vele, és most leállt. Kimértük, és hát csak 6 volt jut hátra a pumpához, az meg tudtommal kevés neki. Szóval áramot kap, csak keveset. Testelést kötöttünk ra külön, relét cseréltünk és semmi. Valakinek vmi ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2946


HozzászólásElküldve: 2016.07.11 22:23:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 176
 Hozzászólás témája: Re: Kevés feszültséget kap az AC pumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Toretto8921 írta:
Nekem az a problémám , hogy nemrégiben cserélve lett az ac pumpám, kb 3 hetet mentem vele, és most leállt. Kimértük, és hát csak 6 volt jut hátra a pumpához, az meg tudtommal kevés neki. Szóval áramot kap, csak keveset. Testelést kötöttünk ra külön, relét cseréltünk és semmi. Valakinek vmi ötlet?


Egy voltméter - pontját hosszú madzaggal rá kell kötni az akksi negatív pólusára.
Utána a pumpátol elindulva végig kell mérni a pozitív ág és a test ág minden hozzáférhető pontját miközben a pumpa működik.

Ha a pumpán most csak 6 volt van, akkor vagy a + pontján van 12 helyett 6 V, vagy a - ponton van 0 helyett kb 6V feszültség.
Ahol nem stimmel a feszely, arra kell elindulni, amig jó feszültséget nem látunk. A jó és rossz feszültség közötti szakaszon van a hiba.

Majd írd meg, hogy mi lett a vége. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Toretto8921


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 17.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2016.07.12 20:31:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 177
 Hozzászólás témája: Re: Kevés feszültséget kap az AC pumpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Toretto8921 írta:
Nekem az a problémám , hogy nemrégiben cserélve lett az ac pumpám, kb 3 hetet mentem vele, és most leállt. Kimértük, és hát csak 6 volt jut hátra a pumpához, az meg tudtommal kevés neki. Szóval áramot kap, csak keveset. Testelést kötöttünk ra külön, relét cseréltünk és semmi. Valakinek vmi ötlet?


Egy voltméter - pontját hosszú madzaggal rá kell kötni az akksi negatív pólusára.
Utána a pumpátol elindulva végig kell mérni a pozitív ág és a test ág minden hozzáférhető pontját miközben a pumpa működik.

Ha a pumpán most csak 6 volt van, akkor vagy a + pontján van 12 helyett 6 V, vagy a - ponton van 0 helyett kb 6V feszültség.
Ahol nem stimmel a feszely, arra kell elindulni, amig jó feszültséget nem látunk. A jó és rossz feszültség közötti szakaszon van a hiba.

Majd írd meg, hogy mi lett a vége. Smile



Hát holnap próbálo egy villamossági szakemberhez elvinni, nézze át nekem, csak attól félek hogy nehogy a motorvezérlő elektronika csinálja. Fingom sincs mitol lehet ez, de idegileg teljesen kikészít
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gigi15


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2016.09.15 14:31:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 178
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Az 1 fókám( 1.4 Zetec ) ma hajnalban a piros lámpánál nem akart elindulni, a motor jár de max 1500-ig pörög padlón de azonnal le akar fulladni sebességbe rakva szintén fulladozik . Nincs semmilyen hiba jelzés ,üa szűrőt cseréltem már.Hol keresem a hibát vagy mit kell kicserélni.
Előre is köszönöm a válaszotokat Feri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2016.09.15 16:59:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gigi15 írta:
Sziasztok
Az 1 fókám( 1.4 Zetec ) ma hajnalban a piros lámpánál nem akart elindulni, a motor jár de max 1500-ig pörög padlón de azonnal le akar fulladni sebességbe rakva szintén fulladozik . Nincs semmilyen hiba jelzés ,üa szűrőt cseréltem már.Hol keresem a hibát vagy mit kell kicserélni.
Előre is köszönöm a válaszotokat Feri


Kipufogó nincs eldugulva? Nálam az volt a gond. Összeszakadt a hátsó dob.
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  erdosszili


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 14.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.10.03 09:04:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Én ápriilsba vettem egy 2002-s 1.8-s 85kW-s tdci-t ami Delphi rendszerrel van szerelve. Nos mikor hoztam haza már akkor gyanús volt hogy ha lepadlózok kivillant a motorcheck lámpa és befulladt a motor. Megjárt már pár szerelőt azóta és bele is került 100 ezer forintba a javítás. De a hiba még mindig fenáll. ott tartunk jelenleg hogy van egy hibakódomami a P0251 (Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó) ) kicseréltették velem a nyomásszabályzó szelepet meg valami hőmérséklet érzékelőt és betanítatták az injektorokat. A hiba továbbra is megvan és nem akarok még több pénzt teljesen feleslegesen beleölni. Ha valakinek volt már olyan vagy tudja miről beszélek megkösszönném ha segítene.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Üzemanyag ellátó rendszer probléma ?
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Ugrás:   

6 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.26 másodperc