Elküldve:
2015.06.16 18:00:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 151 Hozzászólás témája:
Szép összegért... Amit a U**x-nál néztem, csak a pumpa volt 30, de nekem valami gyári pumpát tudnak hozni 15-ért, vagy szettben 30-ért. Akkor ez gyengébb minőség lehet? Nem írtak gyártót az árajánlatban.
Ha elvileg csak a pumpa halt meg, akkor elég lehet csak a pumpa is, vagy inkább szedessem szét és nézzük meg, mi? Gondolom a többi alaktrész is 15 éves lehet a kocsiban lévő pumpa mellett, nem édemes esetleg azt is cserélni a biztonság kedvéért?
Elküldve:
2015.06.17 11:08:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 152 Hozzászólás témája:
kant írta:
Szép összegért... Amit a U**x-nál néztem, csak a pumpa volt 30, de nekem valami gyári pumpát tudnak hozni 15-ért, vagy szettben 30-ért. Akkor ez gyengébb minőség lehet? Nem írtak gyártót az árajánlatban.
Ha elvileg csak a pumpa halt meg, akkor elég lehet csak a pumpa is, vagy inkább szedessem szét és nézzük meg, mi? Gondolom a többi alaktrész is 15 éves lehet a kocsiban lévő pumpa mellett, nem édemes esetleg azt is cserélni a biztonság kedvéért?
Az jó ár érte. Az enyémben a teljes egység 140e körül lett volna, ezért csak szivattyút cseréltem szűrővel. A pumpán kívül nem sok dolog tud elromlani, talán csak a szintjelzó jeladó potija. Szerintem a szettben 30-ért gyári az korrekt, akkor cseréld egyben. _________________ Szerkesztés alatt...
Elküldve:
2015.06.18 05:03:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 155 Hozzászólás témája:
Bala75 írta:
key írta:
Sziasztok
Az lenne a kérdésem,hogy egy szervíznek mennyi idő kicserélni az ac pumpát?Mert reggel elvittem az autót 8ra a szerelőhöz és semmi hír az autóról.....
Én 2 óra alatt kicseréltem az egység szétszedésével, összerakásával.
Köszi
ui:elkészült az autó..az ac cserével megszűnt a meleg motornál jelentkező ráadom a gyújtást várok 2-3 secet aztán indítok,de nem indul dolog,illetve most nem gyengül az autó magas fordulaton, a tankban kevés benzinnel sem....nem gondoltam ,hgoy az ac tud gyengülni..azt hittem vagy működik vagy nem..
Elküldve:
2015.07.08 17:42:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 156 Hozzászólás témája: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
Kedves Sorstársak!
Segítségre van szükségem, mert minden szerelő feltette a kezét és nem tud megoldást találni a problémámra.
Megpróbálom leírni érthetően.
Egy keveset futott 1,4-es benzines 2002-es Focusom van. Hidegen rendesen viselkedik az autó, de melegen megbolondul. Ha gázt adok "fulladozik". Olyan a jelenség, mintha elfogyna a benzin. Hibajelző nem világít.
Mértük a benzin nyomást, kicseréltük az AC pumpát. Ki lett takarítva a tank, a szűrő és persze a nyomást tartó szelep is jól működik. Jó a szellőztető is, a katalizátor sincs keresztbe fordulva...
És persze a fulladozás közben, ha kilököm üresbe és leveszem a lábam a gázpedálról, akkor alapjáraton gyönyörűen muzsikál. Ha a lábamat nem veszem le, akkor megáll a motor. Ha gurulás közben újraindítom, akkor egy darabig megint jó, de kis idő múlva újra elkezdi a fulladozást.
Gyújtás jó, benzin van és persze levegő is.
Most volt vezérlés cserélve és gyertyák is, de a hibát már előtte is csinálta.
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?
D. Dávid _________________ Köszönöm a segítséget!
DD
Elküldve:
2015.07.08 18:45:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 157 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
tanczenesz írta:
Kedves Sorstársak!
Segítségre van szükségem, mert minden szerelő feltette a kezét és nem tud megoldást találni a problémámra.
Megpróbálom leírni érthetően.
Egy keveset futott 1,4-es benzines 2002-es Focusom van. Hidegen rendesen viselkedik az autó, de melegen megbolondul. Ha gázt adok "fulladozik". Olyan a jelenség, mintha elfogyna a benzin. Hibajelző nem világít.
Mértük a benzin nyomást, kicseréltük az AC pumpát. Ki lett takarítva a tank, a szűrő és persze a nyomást tartó szelep is jól működik. Jó a szellőztető is, a katalizátor sincs keresztbe fordulva...
És persze a fulladozás közben, ha kilököm üresbe és leveszem a lábam a gázpedálról, akkor alapjáraton gyönyörűen muzsikál. Ha a lábamat nem veszem le, akkor megáll a motor. Ha gurulás közben újraindítom, akkor egy darabig megint jó, de kis idő múlva újra elkezdi a fulladozást.
Gyújtás jó, benzin van és persze levegő is.
Most volt vezérlés cserélve és gyertyák is, de a hibát már előtte is csinálta.
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?
D. Dávid
Nem értek hozzá,de nem lehet,hogy valamelyik jeladó szarakodik?
Elküldve:
2015.07.09 10:29:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 158 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
tanczenesz írta:
...
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?
D. Dávid
Menet közben ELM 327-el és laptoppal, vagy telefonnal kellene figyelni az első lambda szonda jelét.
Hogy amikor fulladozik, elszegényedik-e a keverék?
Vagy menet közben kellene mérni a benzinnyomást. Hosszú csöves nyomásmérőt kivezetve a szélvédőre. Vagy nyomásmérő + zseblámpa + fényképezőgép video módban a motortérben.
Rá lehetne kötni egy feszültségmérőt a benzinpumpa kapcsaira.
Vagy egy árammérőt berakni a pumpa áramkörébe. Lehet a biztosíték helyébe is, ha csak a pumpa van rajta.
Vagy amikor lefullad a motor, azonnal kivenni a gyertyákat, hogy benzinesek-e.
Elküldve:
2015.08.10 19:08:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 159 Hozzászólás témája: Re: 1,4-es benzines Focus. Alapjárat van, meleg motornál meghülyül és fulladozik. Segítsetek plíízzzz! :(
update:
A diagnosztika és minden mért adat szerint az autó tökéletes.
A karter csövet kicserélte a Ford márkaszervíz (végső elkeseredesemben mar elvittem oda), s mindenki csak értetlenül áll a probléma előtt, de az autó nem lett jó... illetve 100km-t jó volt, most megint rossz. Az autót 5 hónapja vettem, s ebből 2 hónapot tudtam használni, 3 hónapja csak áll és bosszant, de a legrosszabb, hogy senki nem tudja, hogy mi a megoldás.
Azóta tanultam pár Fordos aranyköpést:
"Aki Fordot vesz gondot vesz!"
"Aki Forddal megy busszal jön...."
....
fiesta írta:
tanczenesz írta:
...
Senki nem tud megoldást találni a problémámra,Neked van valami ötleted?
Nagyon köszönöm a segítséget előre is!Kérdésem:
Mi a probléma?
D. Dávid
Menet közben ELM 327-el és laptoppal, vagy telefonnal kellene figyelni az első lambda szonda jelét.
Hogy amikor fulladozik, elszegényedik-e a keverék?
Vagy menet közben kellene mérni a benzinnyomást. Hosszú csöves nyomásmérőt kivezetve a szélvédőre. Vagy nyomásmérő + zseblámpa + fényképezőgép video módban a motortérben.
Rá lehetne kötni egy feszültségmérőt a benzinpumpa kapcsaira.
Vagy egy árammérőt berakni a pumpa áramkörébe. Lehet a biztosíték helyébe is, ha csak a pumpa van rajta.
Vagy amikor lefullad a motor, azonnal kivenni a gyertyákat, hogy benzinesek-e.
Elküldve:
2015.08.11 08:29:04 Hozzászólás sorszáma a témában: 161 Hozzászólás témája: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Sziasztok,
a 2007-es Fókám 2 hete fura játékot játszik velem, a hiba a következő:
Kereszteződés vagy körforgalom előtt lassítok, majd kuplung, teszem a 2-est közben kanyar, műszerfal lámpák kigyullad, fények teljes pompában, szervó viszlát = a motor megállt.
Nagy nehezen beveszem a kanyart, menet közben gyújtás újra, indul, megyünk tovább mintha mi se történt volna!.
Első alkalommal majdnem üres volt a tank, még nem világított a visszajelző. Gondoltam valami felszaladt a motorban, jó kis vizezett benzin vagy valami.
Tegnap viszont tank 3/4-ig, jelenség ugyanaz.
Computerben semmi.
Ötletek?
Elküldve:
2015.08.11 09:37:09 Hozzászólás sorszáma a témában: 162 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
esztifocus írta:
Sziasztok,
a 2007-es Fókám 2 hete fura játékot játszik velem, a hiba a következő:
Kereszteződés vagy körforgalom előtt lassítok, majd kuplung, teszem a 2-est közben kanyar, műszerfal lámpák kigyullad, fények teljes pompában, szervó viszlát = a motor megállt.
Nagy nehezen beveszem a kanyart, menet közben gyújtás újra, indul, megyünk tovább mintha mi se történt volna!.
Első alkalommal majdnem üres volt a tank, még nem világított a visszajelző. Gondoltam valami felszaladt a motorban, jó kis vizezett benzin vagy valami.
Tegnap viszont tank 3/4-ig, jelenség ugyanaz.
Computerben semmi.
Ötletek?
Akkor milyen motor is van ebben az I.-es fókában???
Elküldve:
2015.08.11 10:15:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 163 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Car-ak írta:
esztifocus írta:
Sziasztok,
a 2007-es Fókám 2 hete fura játékot játszik velem, a hiba a következő:
Kereszteződés vagy körforgalom előtt lassítok, majd kuplung, teszem a 2-est közben kanyar, műszerfal lámpák kigyullad, fények teljes pompában, szervó viszlát = a motor megállt.
Nagy nehezen beveszem a kanyart, menet közben gyújtás újra, indul, megyünk tovább mintha mi se történt volna!.
Első alkalommal majdnem üres volt a tank, még nem világított a visszajelző. Gondoltam valami felszaladt a motorban, jó kis vizezett benzin vagy valami.
Tegnap viszont tank 3/4-ig, jelenség ugyanaz.
Computerben semmi.
Ötletek?
Akkor milyen motor is van ebben az I.-es fókában???
Ott van a tárgyban: 2007 Focus 1.6 benzin, és már II-es fóka!
Elküldve:
2015.08.11 10:30:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 164 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
esztifocus írta:
Ott van a tárgyban: 2007 Focus 1.6 benzin, és már II-es fóka!
Valahonnan sejtettem, hogy a 2007-es autó az már II.-es fóka. Csak ez a topic az elsőről szól!
A computer nem is nagyon fog kiírni sokat!
Diagnosztika kell neki.
A legutóbbi hasonlókat produkáló autó szívótorok nyomásérzékelőre (MAP) panaszkodott. Csere megoldotta a dolgot.
Itt nem biztos, hogy ez a probléma, tehát először a hibakódokat kell kiolvasni.
Elküldve:
2015.08.11 10:33:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 165 Hozzászólás témája: Re: 2007 Focus 1.6 benzin megáll alacsony sebességnél
Car-ak írta:
esztifocus írta:
Ott van a tárgyban: 2007 Focus 1.6 benzin, és már II-es fóka!
Valahonnan sejtettem, hogy a 2007-es autó az már II.-es fóka. Csak ez a topic az elsőről szól!
A computer nem is nagyon fog kiírni sokat!
Diagnosztika kell neki.
A legutóbbi hasonlókat produkáló autó szívótorok nyomásérzékelőre (MAP) panaszkodott. Csere megoldotta a dolgot.
Itt nem biztos, hogy ez a probléma, tehát először a hibakódokat kell kiolvasni.
Nem dob hibakódot. Semmi nincs a computerben. Elég titokzatos...
Elnézést,benézhettem, általános topicnak tűnt. Már itt sem vagyok!
Elküldve:
2015.10.14 10:03:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 166 Hozzászólás témája: AC vagy nem?
Sziasztok!
Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004
Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök. _________________ Mielőtt megszólalsz, gondold végig, hogy amit mondani akarsz értékesebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele... (Stuart Wilde)
Elküldve:
2015.10.14 22:09:30 Hozzászólás sorszáma a témában: 167 Hozzászólás témája: Re: AC vagy nem?
mozola írta:
Sziasztok!
Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004
Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.
Lehet pl. a baleseti benzinleállító kapcsoló. A kesztyűtartó mögött piros gombot kell visszanyomni.
Kb. ott van, de nekem Fiestám van, nem tudom pontosan.
Nem tudom, hogy ez-e a baj, de ennél olcsóbb javítás nincs, az biztos.
Elküldve:
2015.10.14 22:14:47 Hozzászólás sorszáma a témában: 168 Hozzászólás témája: Re: AC vagy nem?
fiesta írta:
mozola írta:
Sziasztok!
Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004
Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.
Lehet pl. a baleseti benzinleállító kapcsoló. A kesztyűtartó mögött piros gombot kell visszanyomni.
Kb. ott van, de nekem Fiestám van, nem tudom pontosan.
Nem tudom, hogy ez-e a baj, de ennél olcsóbb javítás nincs, az biztos.
Nos az a kapcsoló nekem is arra felé van csak az "A" oszlop alján, de ott nincs gond. _________________ Mielőtt megszólalsz, gondold végig, hogy amit mondani akarsz értékesebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele... (Stuart Wilde)
Elküldve:
2015.10.21 20:31:42 Hozzászólás sorszáma a témában: 169 Hozzászólás témája: Re: AC vagy nem?
mozola írta:
fiesta írta:
mozola írta:
Sziasztok!
Remélem, hogy jóhelyre írok.
Annyi lenne a problémám, hogy a '99-es fóka kombit kb 2km megtétele után leállítottam, majd kb 20-30perc elteltével már nem indult be újra.
Meg van az "Így csináld Ford Focus" könyvem, de az ott szereplő újraindítási utasításokkal sem tudtam beindítani.
Aztán megnéztük az akksi forgatta a motort, csak nem indult be, még tolva sem.
Leszedtük a beömlő benzincsövet gyújtásadás után sem indult be a benzinfolyás.
- biztosítékok rendben
- benzin van benne
- akksi jó
- forgalmas helyen nem hallom az AC hangját (lehet van, lehet nincs)
- hibakódok, amiket sikerült kilesnem:
-dtc 9359
-dtc 9318
-e004
Nem vagyok autószerelő, de szeretném megcsinálni lehetőleg minél olcsóbban.
Várom a válaszokat, melyeket előre is köszönök.
Lehet pl. a baleseti benzinleállító kapcsoló. A kesztyűtartó mögött piros gombot kell visszanyomni.
Kb. ott van, de nekem Fiestám van, nem tudom pontosan.
Nem tudom, hogy ez-e a baj, de ennél olcsóbb javítás nincs, az biztos.
Nos az a kapcsoló nekem is arra felé van csak az "A" oszlop alján, de ott nincs gond.
Sziasztok!
Megoldódott. El volt törve az üzemanyagcső és ezért falsot szívott. Így nem volt meg a megfelelő nyomás és az üzemanyag sem hűtötte az AC pumpát...leégett...cső megjavítva és AC cserélve.
Köszönöm a segítséget.
Üdv! _________________ Mielőtt megszólalsz, gondold végig, hogy amit mondani akarsz értékesebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele... (Stuart Wilde)
Végső elkeseredésemben fordulok hozzátok az autómmal kapcsolatban. Az autóm egy 2000-es évjáratú MK1-es 1.8-as dízel Focus. A gép külföldről lett behozva igen ramaty állapotban, rengeteg pénzt fektettem már bele, sajnos jóval a piaci ára fölött járok már költségekben, azonban egy problémát a mai napig nem sikerült megoldani. Alapjáraton úgy megy az autó, mintha egy henger nem menne és alacsonyabb fordulaton is dadog kicsit. Magas fordultaszám tartománnyal nincs gond, ott megy mint a rakéta.
Ezidáig felújításra került az adagoló, aminek keretében a annak elektromos vezérlését kicserélték, csak ezért 140.000 Ft-ot fizettem. Azt már nem is mondom, hogy márkaszervízben 100.000 Ft-ba került az adagoló levétele, felrakása, mindez 3x, merthogy több adagolót is próbáltak. A lényeg, hogy az adagoló fel van újítva. A porlasztó csúcsokat 3 helyen is bemérték, azokkal sincs semmi baj...A motor kompressziója tökéletes. A főtengely jeladójával is játszottak már, merthogy korábban egy ilyen autónál ez oldotta meg a problémát. A számítógépes diagnosztika nem hoz hibát. Az EGR is rendben van. Pöccre indul a vadiúj izzítóknak köszönhetően, de kb. 10-15 másodperc egyenletes járás után kezdődik a dadogás....Eddig 5-6 szerelőnél járt a kocsi, de senki nem tudott megoldást. Jelenleg az az álláspont, hogy mégiscsak az adagoló a ludas, ezért autóstól elvittem oda ahol az adagolót korábban felújították. Egy hete már ott van, de állítólag az adagoló jó, keresik a megoldást, de egyenlőre nem találják....javasolták, hogy ha tudok náluk okosabbat vigyem oda!
Kérlek benneteket, bármi ötletetek van, jelezzétek!
Vagy ha van olyan szerelőtök, aki ezt megoldja, adjatok elérhetőséget hozzá.
Aki segít megoldani ezt a gondot vendégem egy láda (tálca) sörre!
Isten engem úgy segéljen!
Üdv:Laci
Legutóbb gixerbiker szerkesztette (2015.10.27 17:05:42), összesen 1 alkalommal
Elküldve:
2016.04.15 20:17:09 Hozzászólás sorszáma a témában: 173 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Vásároltam januárba egy 2001-es 1.8-as tddi (90le DNW) focus-t. Eddig hibátlanul indult, télen is a -7c°-ba. Ahogy bejött a tavasz, egyik napról a másikra lett vele valami, és jóval hosszabban kellett indítózni hogy beinduljon. Menet közben nem vettem rajta észre semmit, ha leállítottam utána már pöccre indult.
Kicseréltem benne a gázolaj szűrőt, hátha megoldódik a probléma. A szűrő szelepen is kicseréltem a gumi gyűrűket. Összeraktam, és szépen indult, azt hittem megoldódott a probléma, de a rá következő nap megint előjött, ezért megnézettem az izzító gyertyákat. Szakadt volt mind, ezért cseréltük őket. Fellélegeztünk hogy meglett a hiba forrása, de összerakás után nem vettünk észre javulást. Gyanús volt hogy levegő kerülhetett a rendszerbe, ezért meglazítottunk a nyomócsövek anyáját.
A rendszer valóban levegős volt, önindítózáskor habzott a gázolaj legalább 10-15 másodpercig, mire tisztán köpködni kezdett. Ekkor vissza húztuk az anyákat, beindult szépen és még másnap is. Kicsit meg is örültem, de ezt követően megint állt 2 napot, és ismét nehezebben indult mint kellene, igaz most az első kissé hosszas indítózás után beindult. Nem egyszerre a 4 henger, kicsit reszelős volt. A gázolaj szűrőt cserekor tele töltöttük, de azóta 2x is elnyelt 2-3 deci gázolajat.
A szerelő aki cserélte a gyertyákat, úgy látta, mintha izzadna picit az adagoló, szerinte ott kap a rendszer levegőt, ezért indul nehezen állás után, és hogy érdemes lenne elvinni adagolóshoz, ami közel 50 ezer forint lenne ha olcsón megúszok egy tömítés cserét.
Elküldve:
2016.07.07 14:17:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 174 Hozzászólás témája:
Sziasztok olyan problemam van 1.4 benzine autoplaya temponal 130cal egyenletesen 100-150km korul egyszer csak elkezd rangatni, egyszer csak le is allt nem lehetett beinditani, haza kellett hozni automentovel, itthon pocre indult es ugy gurultunk le a trailerol, varosba orszag uton nem csinalja, lehetseges hogy van tankszelloztetoje valahol? Kozbe maskor jovok haza utolso pillanatokba elkezd rangatni lejovok a palyarol es abba hagyta a rangatast
Elküldve:
2016.07.11 21:56:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 175 Hozzászólás témája: Kevés feszültséget kap az AC pumpa
Nekem az a problémám , hogy nemrégiben cserélve lett az ac pumpám, kb 3 hetet mentem vele, és most leállt. Kimértük, és hát csak 6 volt jut hátra a pumpához, az meg tudtommal kevés neki. Szóval áramot kap, csak keveset. Testelést kötöttünk ra külön, relét cseréltünk és semmi. Valakinek vmi ötlet?
Elküldve:
2016.07.11 22:23:58 Hozzászólás sorszáma a témában: 176 Hozzászólás témája: Re: Kevés feszültséget kap az AC pumpa
Toretto8921 írta:
Nekem az a problémám , hogy nemrégiben cserélve lett az ac pumpám, kb 3 hetet mentem vele, és most leállt. Kimértük, és hát csak 6 volt jut hátra a pumpához, az meg tudtommal kevés neki. Szóval áramot kap, csak keveset. Testelést kötöttünk ra külön, relét cseréltünk és semmi. Valakinek vmi ötlet?
Egy voltméter - pontját hosszú madzaggal rá kell kötni az akksi negatív pólusára.
Utána a pumpátol elindulva végig kell mérni a pozitív ág és a test ág minden hozzáférhető pontját miközben a pumpa működik.
Ha a pumpán most csak 6 volt van, akkor vagy a + pontján van 12 helyett 6 V, vagy a - ponton van 0 helyett kb 6V feszültség.
Ahol nem stimmel a feszely, arra kell elindulni, amig jó feszültséget nem látunk. A jó és rossz feszültség közötti szakaszon van a hiba.
Elküldve:
2016.07.12 20:31:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 177 Hozzászólás témája: Re: Kevés feszültséget kap az AC pumpa
fiesta írta:
Toretto8921 írta:
Nekem az a problémám , hogy nemrégiben cserélve lett az ac pumpám, kb 3 hetet mentem vele, és most leállt. Kimértük, és hát csak 6 volt jut hátra a pumpához, az meg tudtommal kevés neki. Szóval áramot kap, csak keveset. Testelést kötöttünk ra külön, relét cseréltünk és semmi. Valakinek vmi ötlet?
Egy voltméter - pontját hosszú madzaggal rá kell kötni az akksi negatív pólusára.
Utána a pumpátol elindulva végig kell mérni a pozitív ág és a test ág minden hozzáférhető pontját miközben a pumpa működik.
Ha a pumpán most csak 6 volt van, akkor vagy a + pontján van 12 helyett 6 V, vagy a - ponton van 0 helyett kb 6V feszültség.
Ahol nem stimmel a feszely, arra kell elindulni, amig jó feszültséget nem látunk. A jó és rossz feszültség közötti szakaszon van a hiba.
Majd írd meg, hogy mi lett a vége.
Hát holnap próbálo egy villamossági szakemberhez elvinni, nézze át nekem, csak attól félek hogy nehogy a motorvezérlő elektronika csinálja. Fingom sincs mitol lehet ez, de idegileg teljesen kikészít
Elküldve:
2016.09.15 14:31:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 178 Hozzászólás témája:
Sziasztok
Az 1 fókám( 1.4 Zetec ) ma hajnalban a piros lámpánál nem akart elindulni, a motor jár de max 1500-ig pörög padlón de azonnal le akar fulladni sebességbe rakva szintén fulladozik . Nincs semmilyen hiba jelzés ,üa szűrőt cseréltem már.Hol keresem a hibát vagy mit kell kicserélni.
Előre is köszönöm a válaszotokat Feri
Elküldve:
2016.09.15 16:59:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 179 Hozzászólás témája:
Gigi15 írta:
Sziasztok
Az 1 fókám( 1.4 Zetec ) ma hajnalban a piros lámpánál nem akart elindulni, a motor jár de max 1500-ig pörög padlón de azonnal le akar fulladni sebességbe rakva szintén fulladozik . Nincs semmilyen hiba jelzés ,üa szűrőt cseréltem már.Hol keresem a hibát vagy mit kell kicserélni.
Előre is köszönöm a válaszotokat Feri
Kipufogó nincs eldugulva? Nálam az volt a gond. Összeszakadt a hátsó dob. _________________ 2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift
Elküldve:
2016.10.03 09:04:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 180 Hozzászólás témája:
Sziasztok
Én ápriilsba vettem egy 2002-s 1.8-s 85kW-s tdci-t ami Delphi rendszerrel van szerelve. Nos mikor hoztam haza már akkor gyanús volt hogy ha lepadlózok kivillant a motorcheck lámpa és befulladt a motor. Megjárt már pár szerelőt azóta és bele is került 100 ezer forintba a javítás. De a hiba még mindig fenáll. ott tartunk jelenleg hogy van egy hibakódomami a P0251 (Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás 'A' (Bütyök/rotor/porlasztó) ) kicseréltették velem a nyomásszabályzó szelepet meg valami hőmérséklet érzékelőt és betanítatták az injektorokat. A hiba továbbra is megvan és nem akarok még több pénzt teljesen feleslegesen beleölni. Ha valakinek volt már olyan vagy tudja miről beszélek megkösszönném ha segítene.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban