Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.01.24. 20:12:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zolika77
Mai: 3
Tegnapi: 4
Összesen: 22578
Látogatók:
Vendégek: 264
Tagok: 28
Összesen: 292

Jelen lévő tagok:
01: Gábor02
02: mpeter82
03: skjold
04: jani44
05: fakutya
06: gustavsson
07: zolika77
08: Ervin3
09: gridoux
10: joe79
11: BoAkos
12: Garry
13: fhoksz
14: deniwrx
15: Attila64
16: Peti77
17: Mézi
18: semetka
19: hadogabi
20: RS305
21: kelly
22: silboy
23: bzsolt1983
24: Gatya
25: JuPe
26: flint78
27: ikim2025
28: eutiches

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford C-Max 2010
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Ford C-Max 2010
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 3 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  nagysuhi


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 14.
Hozzászólások: 819


HozzászólásElküldve: 2012.04.23 17:40:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Na, hosszú idő és két másik autó után (Mondeo és Fiesta) a cégem meglepett egy C-Max Champion 1.6 125 LE autóval. Visszatérek ide a fórumra, olvasgatni az élményeket, tapasztalatokat. A színe midnight sky, lesz, téli csomag, tolatóradar, lesz még benne. Már egy hónapja megrendelte a kereskedés, én meg lefoglaltam. Alig várom, már, mert a Fiestába nem igen férünk be hárman a csomagjainkkal.
Update: érkezés jövő szerdán!
_________________
Newton halott, Einstein halott és én is elég pocsékul érzem magam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagysuhi


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 14.
Hozzászólások: 819


HozzászólásElküldve: 2012.05.23 16:39:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma beleültem. Mentem vele a szalonban 2 métert. Mostanra már a rendszám is megvan. Legkésőbb pénteken már az utakat járom vele. Képek a galériában.
_________________
Newton halott, Einstein halott és én is elég pocsékul érzem magam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Carmaged


Offline
Csatlakozott:
2009. 05. 22.
Hozzászólások: 2651

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.09.26 17:21:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megvan a 2013-as katalógus, ebben Titaniumtól alap a SYNC.
_________________
Ex1: 2012 Focus 3 Titanium 1,6 EcoBoost 150LE
Ex2: 2005 Focus 2 Trend 1,6 Ti-VCT 115LE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz

Érvényes: 2017.10.01.

Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 305

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2012.10.09 17:13:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája: Új Cmax teszt
Hozzászólás az előzmény idézésével

Az utóbbi néhány napban használok egy új Cmax-ot, mivel az enyém éves szervizét, vizsgáját tölti vidéken. Tapasztalatok: Kényelmes, csendes, kicsit szokandó belső design. A parkoló automata tényleg nagyon jó, pontos a tolatóradar. Bluetooth jól működik könnyedén olvassa a telefonkönyvet, hangvezérlés kiváló (= hosszú magyar neveket is jól megérti). Mivel 2.0 TDCI (163 LE) megy elég jól, annak ellenére, hogy automata. Utóbbi igen gyorsan kapcsol, csak egyedül hirtelen gyorsításnál zavar, hogy több fokozatot gangol vissza, szerintem feleslegesen mivel nyomatékból is jól menne. Okosan teszi a dolgát, lejtmenet, lassítás motorfékkel jól működik. Kicsit a fogyasztást érzem soknak (7,9 L) bár szinte folyamatosan város és rövid utak. De azért a kuplungolás mentes élet nagyon jó ám....Smile Mintha az ülőlap kicsit rövidebb lenne, mint a sajátban (Focus Cmax), de szokható.
Ahogyan korábban is mondta vki: kényelemre van hangolva (nem biztat száguldásra), de ennek ellenére bírja a tempózást elég jól. Csomagtartó jól használható, (vannak rögzítőfülek, enyémben nincsenek) bár az ebben lévő motoros ajtónyitás--csukás nekem kicsit feleslegesnek tűnik. Jó néha ha tele van a kezem jó, de szerintem lehet nélküle élni. A korábban említett ki van kapcsolva a lámpa, de világit a xenon itt is megvan én nem sok értelmét látom. Fehér metál színe van - bár korábban azt mondtam nem lesz még egyszer fehér autóm (fehér Skoda 120L és fehér Skoda Felicia után), de azt kell mondanom: NAGYON szép. Még egy napig lesz nálam aztán vissza kell adnom Sad. Pedig jól ellennék vele, szóval: Kellene és ha cserélek valószínűleg egy ilyenre fogok. Smile
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kridli


Offline
Csatlakozott:
2015. 02. 03.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2015.02.03 14:44:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Most vettem egy 2013-mas évjáratú C-Max-ot. Első Ford-om (igazából ez a második autóm), és rögtön egy kérdéssel indítanék.
Három pontos isofix-es gyerekülésünk van (top tether), és nem tiszta, hogy a top tether-t hova lehet csatlakoztatni. A gépkönyv alapján az egyik lehetőség hátul az ajtónál egy rögzítési pont, ez egyértelmű, hogy mire gondoltak, meg is találtam, csak nem túl praktikus pakolás szempontból, hogy átível az öv az egész csomagtartón.
A másik lehetőség a könyv szerint közvetlenül az ülés mögött egy fül, na ezzel viszont bajban vagyok. A könyvben levő rajz szerint ez közvetlenül a hátsó ülés mögött van szélen, azonban nekem ott nincs semmi, csak egy kivágás a kárpiton.
Kicsit hátrább, és beljebb viszont van egy széles lapos odahegesztett valami a kárpit alatt mindkét oldalon, és a bal oldalinál annak közelében van egy isofix top tether ábra varrva a kárpitra, úgyhogy gyanús, hogy az lenne az, de a könyv szerint nem ott kellene lennie.
Van valakinek ezzel tapasztalata, hogy ez hogy van?
Én most azt sejtem, hogy 2013-ban volt egy minimális frissítés (pl. bizonyos szőnyeg webshop-ok megkülönböztetik, hogy előtte vagy utána), és lehet, hogy akkor került át másik helyre, és a könyvet nem frissítették?
Most így végigolvasva amit írtam elég értelmetlennek tűnik, de akinek hasonló van talán tudja miről beszélek. Lehet lefotózom majd.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frederico


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2016.12.16 17:50:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája: üzemanyag fedél nem zárható
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy a 2013-as C-maxom üzemanyag fedele akkor is nyitható, ha a kocsi be van zárva.
Tanksapka már nincs, mert valami új pillangószelepes rendszere van.
De így akár kilophatják a gázolajat, de ami a legrosszabb, akár bele is önthetnek valamit a rosszakarók.
Ez tényleg nem zárható?

Utólagos zárási lehetőség?

Az is normális, ha nincs hangjelzés a "fagyveszély" és a "kevés üzemanyag" kijelző bekapcsolódásakor?

Fredericó
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu

Érvényes: 2017.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 50

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.12.17 07:53:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája: Re: üzemanyag fedél nem zárható
Hozzászólás az előzmény idézésével

frederico írta:
Sziasztok!

Most vettem észre, hogy a 2013-as C-maxom üzemanyag fedele akkor is nyitható, ha a kocsi be van zárva.
Tanksapka már nincs, mert valami új pillangószelepes rendszere van.
De így akár kilophatják a gázolajat, de ami a legrosszabb, akár bele is önthetnek valamit a rosszakarók.
Ez tényleg nem zárható?

Utólagos zárási lehetőség?

Az is normális, ha nincs hangjelzés a "fagyveszély" és a "kevés üzemanyag" kijelző bekapcsolódásakor?

Fredericó


Csak a töltőpisztoly vagy az autódhoz mellékelt tölcsér nyitja. Simán kézzel nem lehet. Persze meg lehet oldani de akkor már felkészültnek tekinthető a leendő tettes. Viszont ez igaz a simán zárható tanksapkás vagy ajtós megoldásra is. Minden nyitható valahogy.
Fagyveszélyre a sebességmérő órán megjelenő ikon figyelmeztet(először sárga majd pirosra vált). Kevés üzemanyagnál alapesetben van hang és piktogram is. A figyelmeztető hangokat a menüben tudod ki vagy bekapcsolni ("chimes" címszó alatt keresd).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frederico


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2016.12.17 09:11:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi az infót!

A fagyveszély nekem -7 fokban is sárga, a hangok mind engedélyezve vannak.
Igaz, hogy minden megoldható, de annak látható nyoma van.
Példul, ha öntenek a tankba egy kis savat, észre sem veszem. Ha felkell törni hozzá a fedelet, akkor nyilván gyanút fogok.
Tudom, túl nagy az üldözési mániám, de magyarhonban sajnos sok minden megtörténik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 4901


HozzászólásElküldve: 2016.12.17 12:44:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frederico írta:
Köszi az infót!

A fagyveszély nekem -7 fokban is sárga, a hangok mind engedélyezve vannak.
Igaz, hogy minden megoldható, de annak látható nyoma van.
Példul, ha öntenek a tankba egy kis savat, észre sem veszem. Ha felkell törni hozzá a fedelet, akkor nyilván gyanút fogok.
Tudom, túl nagy az üldözési mániám, de magyarhonban sajnos sok minden megtörténik.

szerintem ilyenre még nem volt példa, kár izgulni rajta
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergeboy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 13.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2016.12.17 17:38:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

C-maxot szeretnék venni ebből is a grand c-maxokat 2.0 dízeleket nézegetem most. Mennyire megbízható ezeknél a powershiftes váltó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3813


HozzászólásElküldve: 2016.12.17 23:21:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergeboy írta:
Sziasztok

C-maxot szeretnék venni ebből is a grand c-maxokat 2.0 dízeleket nézegetem most. Mennyire megbízható ezeknél a powershiftes váltó?

A családban egy 6 éves Galaxy váltóját (powershift) kellett cserélni 1,8 milla volt..... a szomszéd srác s40-es Volvójában levőt is többször kellett már javítani.....
Én maradok a kézinél....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergeboy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 13.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2016.12.18 16:11:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:
Gergeboy írta:
Sziasztok

C-maxot szeretnék venni ebből is a grand c-maxokat 2.0 dízeleket nézegetem most. Mennyire megbízható ezeknél a powershiftes váltó?

A családban egy 6 éves Galaxy váltóját (powershift) kellett cserélni 1,8 milla volt..... a szomszéd srác s40-es Volvójában levőt is többször kellett már javítani.....
Én maradok a kézinél....


És a galaxyt az újként vettétek vagy valakitől használtan? Mert az automata váltósba pontosan kell X kilóméterenként olajat cserélni mert ha megég az se tesz jót neki úgy tudom. Amúgy lomhább a kocsi tőle vagy más vezetési élményt ad mint egy manuális váltós ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 4901


HozzászólásElküldve: 2016.12.18 22:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergeboy írta:
Sziasztok

C-maxot szeretnék venni ebből is a grand c-maxokat 2.0 dízeleket nézegetem most. Mennyire megbízható ezeknél a powershiftes váltó?

Legyen egy kis pénz félretéve váltóra. 1,2 - 1,3M körül van a gyári felújított
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csabo


Offline
Csatlakozott:
2004. 11. 13.
Hozzászólások: 153


HozzászólásElküldve: 2016.12.19 16:18:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergeboy írta:
Sziasztok

C-maxot szeretnék venni ebből is a grand c-maxokat 2.0 dízeleket nézegetem most. Mennyire megbízható ezeknél a powershiftes váltó?


A powershift ha jó, akkor élvezetes, főként Pesten kényelmes is, városi környezetben a fogyasztást szerintem kicsit emeli.
Nálam az extra garancia végén cserélték a kuplung szerkezetet, majd másfél év múlva fizetősben (~410eFt) a vezérlést, sajna felújítottam lett, amit csak később tudtam meg... 1 éven belül ismét cserélték gariban egy újabb felújítottra, de szerintem ez sem az igazi. Bár azért néha húztam vele 1000-1200kg-os utánfutót...

Ha újra fordot vennék, ismét az lenne benne.. a leghosszabb garanciával...

Csabó
_________________
a C-MAX flotta
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergeboy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 13.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2016.12.19 22:31:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csabo írta:
Gergeboy írta:
Sziasztok

C-maxot szeretnék venni ebből is a grand c-maxokat 2.0 dízeleket nézegetem most. Mennyire megbízható ezeknél a powershiftes váltó?


A powershift ha jó, akkor élvezetes, főként Pesten kényelmes is, városi környezetben a fogyasztást szerintem kicsit emeli.
Nálam az extra garancia végén cserélték a kuplung szerkezetet, majd másfél év múlva fizetősben (~410eFt) a vezérlést, sajna felújítottam lett, amit csak később tudtam meg... 1 éven belül ismét cserélték gariban egy újabb felújítottra, de szerintem ez sem az igazi. Bár azért néha húztam vele 1000-1200kg-os utánfutót...

Ha újra fordot vennék, ismét az lenne benne.. a leghosszabb garanciával...

Csabó


Az a gond amit kinéztem 2db grand cmaxot mindkettő automata. De úgy azt veszem észre hogy amik fennt vannak a hahun. Autók 70% kb automata. Akkor ez ennyire rossz konstrukció és mègis ilyen magas számba adták el? Meg mi vezet ezekhez a meghibásodáshoz? Rossz a szerkezet vagy nem cserélnek időbe olajat,szűrőt? Én olyan 80-90ezer km körülieket nézegettem
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1114


HozzászólásElküldve: 2016.12.20 08:17:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergeboy írta:
Az a gond amit kinéztem 2db grand cmaxot mindkettő automata. De úgy azt veszem észre hogy amik fennt vannak a hahun. Autók 70% kb automata. Akkor ez ennyire rossz konstrukció és mègis ilyen magas számba adták el? Meg mi vezet ezekhez a meghibásodáshoz? Rossz a szerkezet vagy nem cserélnek időbe olajat,szűrőt? Én olyan 80-90ezer km körülieket nézegettem

Az okok összetettek, sok függ attól milyen volt az előző gazdája, a fennálló gond viszont valós, így ha nem akarsz melléfogni vagy kihagyod az ilyen autókat vagy keresel más típust/márkát. A kényelem mellett semmi nem szól mellette.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergeboy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 13.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2016.12.20 20:13:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Gergeboy írta:
Az a gond amit kinéztem 2db grand cmaxot mindkettő automata. De úgy azt veszem észre hogy amik fennt vannak a hahun. Autók 70% kb automata. Akkor ez ennyire rossz konstrukció és mègis ilyen magas számba adták el? Meg mi vezet ezekhez a meghibásodáshoz? Rossz a szerkezet vagy nem cserélnek időbe olajat,szűrőt? Én olyan 80-90ezer km körülieket nézegettem

Az okok összetettek, sok függ attól milyen volt az előző gazdája, a fennálló gond viszont valós, így ha nem akarsz melléfogni vagy kihagyod az ilyen autókat vagy keresel más típust/márkát. A kényelem mellett semmi nem szól mellette.


A grand cmaxnál most az első hogy találtam 2.0 dízelt manuális váltósat de eddig egy darabot sem.
A másik ami érdekelne hogy a gyári garancia az nem 5 évig tart egy autónál?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1114


HozzászólásElküldve: 2016.12.20 20:59:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergeboy írta:
A grand cmaxnál most az első hogy találtam 2.0 dízelt manuális váltósat de eddig egy darabot sem.
A másik ami érdekelne hogy a gyári garancia az nem 5 évig tart egy autónál?

Bocsi, ez nem a káj-hiundáj fórum. 1-2 éven felül az extragarit lehet hozzá venni feltételekkel, de nem adják alapból.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Robi50


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 11.
Hozzászólások: 399


HozzászólásElküldve: 2016.12.21 06:03:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
Gergeboy írta:
A grand cmaxnál most az első hogy találtam 2.0 dízelt manuális váltósat de eddig egy darabot sem.
A másik ami érdekelne hogy a gyári garancia az nem 5 évig tart egy autónál?

Bocsi, ez nem a káj-hiundáj fórum. 1-2 éven felül az extragarit lehet hozzá venni feltételekkel, de nem adják alapból.

2+3 év garanciával adják az autókat - persze azt nem tudom, hogy mikortól, én 2014-ben vettem.
A 2+3 év alapból 150 ekm-ig érvényes, és ehhez vehető - az első év végéig, a Focushoz 50 eFt-ért - +100 ekm kiterjesztés (a 2+3 változatlan, a 150 növelhető ezen belül 250-re).
Meg ne kérdezzétek, hogy mi a különbség a 2 és a +3 között! Szerintem ezt a Ford szándékosan elmossa, nincs egy olyan dokumentum, ami ezt egyértelműen megmondaná. Majd megmondják, ha szükséged lesz (lenne) rá. A márkaszervizben ezt úgy hívják, hogy hajtáslánc garancia 5 évig. És mi a hajtáslánc, és mi nem? És hogy kell érteni a leírásokban szereplő "stb.." kifejezést?
_________________
Nyári: Michelin Primacy HP 215/55 R 16
Téli: Firestone WinterHawk 3 205/55 R 16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergeboy


Offline
Csatlakozott:
2012. 05. 13.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2016.12.28 14:53:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Leírná valaki hogy ez most hogy működik motor változatokba hogy létezik a 2.0 Tdci-ből 3 féle ? Vagy ez elírás lenne ? Vagy mind tudja a 163 LE-őt csak " le van butítva" ?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frederico


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 20:40:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Elvileg a c-maxom tudja az utómatikus ablakzárást. Olvastam, hogy az akku levétele után újra kell programozni. Megtettem a leírás szerint, de záráskor hiába tartamom lenyomva a bezárás gombot v kétszer nyomom, nem húzza fel az ablakokat.
A leírás azt is írja, hogy a távirányítót lehet programozni úgy is, hogy csak a vezeőoldalt nyissa ki.
Tud ebben vki segíteni?
Fókuszomat be tudtam állítani, hogy elindulás után autómatikusan zárja az ajtókat. C-maxnál nincs ilyen?

Köszi előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 19:10:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 82
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frederico írta:
Sziasztok!

Elvileg a c-maxom tudja az utómatikus ablakzárást. Olvastam, hogy az akku levétele után újra kell programozni. Megtettem a leírás szerint, de záráskor hiába tartamom lenyomva a bezárás gombot v kétszer nyomom, nem húzza fel az ablakokat.
A leírás azt is írja, hogy a távirányítót lehet programozni úgy is, hogy csak a vezeőoldalt nyissa ki.
Tud ebben vki segíteni?
Fókuszomat be tudtam állítani, hogy elindulás után autómatikusan zárja az ajtókat. C-maxnál nincs ilyen?

Köszi előre is!


Automatikus ablakzárás: mindegyik ablakot teljesen le,majd teljesen fel (megmutatni neki hol az alsó- illetve felső végállás).
Zárás után 3mp-ig még lenyomva tartod a záró gombot és felhúzza mindet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frederico


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 19:32:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 83
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valóban, működik, köszönöm!
Automatikus ajtóbezárás elindulás után, mint a fócusnál?
Nyitás csak a vezőnél, ha egyszer nyomom a nyitást és mindent nyit, ha 2x nyomom?
Erről tud valaki valami infót?

Frederico
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frederico


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.01.16 22:26:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 84
 Hozzászólás témája: Re: üzemanyag fedél nem zárható
Hozzászólás az előzmény idézésével

Apropó!
Hol kellene lennie a gyári tölcsérnek?
Én nem találtam eddig benne.



misu írta:
frederico írta:
Sziasztok!

Most vettem észre, hogy a 2013-as C-maxom üzemanyag fedele akkor is nyitható, ha a kocsi be van zárva.
Tanksapka már nincs, mert valami új pillangószelepes rendszere van.
De így akár kilophatják a gázolajat, de ami a legrosszabb, akár bele is önthetnek valamit a rosszakarók.
Ez tényleg nem zárható?

Utólagos zárási lehetőség?

Az is normális, ha nincs hangjelzés a "fagyveszély" és a "kevés üzemanyag" kijelző bekapcsolódásakor?

Fredericó


Csak a töltőpisztoly vagy az autódhoz mellékelt tölcsér nyitja. Simán kézzel nem lehet. Persze meg lehet oldani de akkor már felkészültnek tekinthető a leendő tettes. Viszont ez igaz a simán zárható tanksapkás vagy ajtós megoldásra is. Minden nyitható valahogy.
Fagyveszélyre a sebességmérő órán megjelenő ikon figyelmeztet(először sárga majd pirosra vált). Kevés üzemanyagnál alapesetben van hang és piktogram is. A figyelmeztető hangokat a menüben tudod ki vagy bekapcsolni ("chimes" címszó alatt keresd).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2017.01.18 18:28:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 85
 Hozzászólás témája: Re: üzemanyag fedél nem zárható
Hozzászólás az előzmény idézésével

"...Hol kellene lennie a gyári tölcsérnek?
Én nem találtam eddig benne."

Nálam a pótkerék mellett van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frederico


Offline
Csatlakozott:
2004. 12. 20.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.01.19 09:57:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 86
 Hozzászólás témája: Re: üzemanyag fedél nem zárható
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ott csak ez emelő van:-(

Shatterhand írta:
"...Hol kellene lennie a gyári tölcsérnek?
Én nem találtam eddig benne."

Nálam a pótkerék mellett van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Ford C-Max 2010
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
Ugrás:   

3 / 3 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.26 másodperc