Elküldve:
2017.01.11 20:19:24 Hozzászólás sorszáma a témában: 607 Hozzászólás témája:
Sziaszok!
Egy st vásárlásán agyalok én is. Szívem szerint 2008, vagy azutánit vennék - jobban tetszik a facelift design, de jelenleg egy sincs olyan eladó itthon, külföldről meg nem nagyon éri meg behozni..
Elolvasgattam itt is amiket javasoltatok, meg külföldi fórumokról is begyűjtöttem pár dolgot, szóval nagyjából a lista megvan mit lenne érdemes átnézni, illetve megtudni, hogy volt-e már cserélve, mielőtt megvennék egyet.
Kérdés persze mit sikerül majd kinyomozni..
Esetleg ha tudtok olyan autót, vagy eladót akit jó szívvel ajánlotok, azt megköszönném - lehet van aki hahu-n nem hirdeti, csak ismerősöknek, hátha..
Ha megvan egy kiszemelt, Budapest környékén kit javasoltok, akihez el lehetne vinni átnézetni?
Elküldve:
2017.01.11 21:40:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 608 Hozzászólás témája:
zs_ írta:
Sziaszok!
Egy st vásárlásán agyalok én is. Szívem szerint 2008, vagy azutánit vennék - jobban tetszik a facelift design, de jelenleg egy sincs olyan eladó itthon, külföldről meg nem nagyon éri meg behozni..
Elolvasgattam itt is amiket javasoltatok, meg külföldi fórumokról is begyűjtöttem pár dolgot, szóval nagyjából a lista megvan mit lenne érdemes átnézni, illetve megtudni, hogy volt-e már cserélve, mielőtt megvennék egyet.
Kérdés persze mit sikerül majd kinyomozni..
Esetleg ha tudtok olyan autót, vagy eladót akit jó szívvel ajánlotok, azt megköszönném - lehet van aki hahu-n nem hirdeti, csak ismerősöknek, hátha..
Ha megvan egy kiszemelt, Budapest környékén kit javasoltok, akihez el lehetne vinni átnézetni?
Elküldve:
2017.01.21 11:04:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 610 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hallottatok-e már 2008-as évjáratú Focus St-ről aminek a vezérlése láncos. Én személy szerint még nem, csak vezérmű szíjasról.
Elküldve:
2017.01.21 17:39:37 Hozzászólás sorszáma a témában: 611 Hozzászólás témája:
bird írta:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hallottatok-e már 2008-as évjáratú Focus St-ről aminek a vezérlése láncos. Én személy szerint még nem, csak vezérmű szíjasról.
Mivel csak szijas van mäsrol nem is hallhattäl. Az MK3-as mär läncos,de azt 2012-töl gyärtjäk. _________________ Albumom
Elküldve:
2017.01.21 20:08:20 Hozzászólás sorszáma a témában: 612 Hozzászólás témája:
lantika írta:
bird írta:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hallottatok-e már 2008-as évjáratú Focus St-ről aminek a vezérlése láncos. Én személy szerint még nem, csak vezérmű szíjasról.
Mivel csak szijas van mäsrol nem is hallhattäl. Az MK3-as mär läncos,de azt 2012-töl gyärtjäk.
Elküldve:
2018.04.08 17:32:18 Hozzászólás sorszáma a témában: 613 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy beruháznék egy Focus ST-re, mert hát "egyszer fiatal az ember". Azt szeretném megkérdezni, hogy:
Mit érdemes nézni a vásárlás során?
Érdemes behozni külföldről?
Mik a jellemző hibák?
A várható szervizköltségek mennyivel magasabbak egy átlagos Focusnál/Mondeonál?
A fogyasztása hogyan alakul? Tényleg el lehet vele járni 8 liter körül, ha az ember nem vaddisznó módjára közlekedik, vagy ez csak leányálom?
Van esetleg bármi tanácsotok, hogy milyen évjáratot érdemes nézni?
Elküldve:
2018.04.08 20:15:33 Hozzászólás sorszáma a témában: 614 Hozzászólás témája:
Nika91127 írta:
Sziasztok!
Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy beruháznék egy Focus ST-re, mert hát "egyszer fiatal az ember". Azt szeretném megkérdezni, hogy:
Mit érdemes nézni a vásárlás során?
Érdemes behozni külföldről?
Mik a jellemző hibák?
A várható szervizköltségek mennyivel magasabbak egy átlagos Focusnál/Mondeonál?
A fogyasztása hogyan alakul? Tényleg el lehet vele járni 8 liter körül, ha az ember nem vaddisznó módjára közlekedik, vagy ez csak leányálom?
Van esetleg bármi tanácsotok, hogy milyen évjáratot érdemes nézni?
Elküldve:
2018.04.09 09:02:16 Hozzászólás sorszáma a témában: 615 Hozzászólás témája:
Nika91127 írta:
Sziasztok!
Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy beruháznék egy Focus ST-re, mert hát "egyszer fiatal az ember". Azt szeretném megkérdezni, hogy:
Mit érdemes nézni a vásárlás során?
Érdemes behozni külföldről?
Mik a jellemző hibák?
A várható szervizköltségek mennyivel magasabbak egy átlagos Focusnál/Mondeonál?
A fogyasztása hogyan alakul? Tényleg el lehet vele járni 8 liter körül, ha az ember nem vaddisznó módjára közlekedik, vagy ez csak leányálom?
Van esetleg bármi tanácsotok, hogy milyen évjáratot érdemes nézni?
Előre is köszi!
Nika
Szia!
Melyik St-re gondolsz, most már van 3 is!
Nekem Mk2-es van, csak ajánlani tudom!
Ha jót akarsz keresel külföldön egy tuning menteset, itthon ilyet nem fogsz találni, a kereskedésekben sajnos nem túl jó állapotúak állnak.
Fogyasztás nem kevés, 10-12 liter átlagban és persze a kopó alkatrészek is jobban fogynak!
HA van rá keret, akkor hajrá! _________________ Nem narancssárga,de ST
Elküldve:
2018.04.09 12:36:03 Hozzászólás sorszáma a témában: 616 Hozzászólás témája:
peti77 írta:
Szia!
Melyik St-re gondolsz, most már van 3 is!
Nekem Mk2-es van, csak ajánlani tudom!
Ha jót akarsz keresel külföldön egy tuning menteset, itthon ilyet nem fogsz találni, a kereskedésekben sajnos nem túl jó állapotúak állnak.
Fogyasztás nem kevés, 10-12 liter átlagban és persze a kopó alkatrészek is jobban fogynak!
HA van rá keret, akkor hajrá!
MK2 Topic
Döntsd el hogy Faceliftes, vagy azlőtti. Elég nagy árrés van a kettő között; és ezután annak a kínálatnak a tetejéről válassz.
Tehát ha pl van rá 3milliód akkor inkább egy szupermaku facelift előttit vegyél, tartalék pénzzel friss gumikra,stb, és ne egy ráköltősebb középrossz állapotú faceliftet.
Elég sok sebből tudnak vérezni, nem annyira golyóállóak, mint egy Corolla, és habár nem aranyárban van az alkatrész, azért kell mellé fizu rendesen hogy hibátlan szinten tartsd.
Igen, a tuning nagyon alap, mindenki húzza keményen, ami nem feltétlenül baj, mert bírja a motor.(sok minden már annyira nem )
ST-nél talán inkább tulajt kell vadászni, akinél élete javát töltötte a kocsi,és ez alapján nagy eséllyel lehet tudni mit kapott.
A 10-12l-es fogyi szerintem nem vészes, 1.6-1.8 szívókat is láttam már közel ennyiket behamikázni. Ez meg 1.4tonna, nagy disznó turbó az orrába. Én nyugisan technika kímélően átmentem vele egyszer 6.8literrel BP-n É-D irányban este. Korán bejárva pestre pedig 9.5-11között van a városi+külvárosi fogyija. Korrekt szerintem. Városon kívül pedig 8-9környéke Autópálya mennyiségétől függően ha nem szüttyög és nem állatkodik az ember. És ha nehéz a lábad, akkor azért eszik mint a fene De én azt tanácsolom, hogy ha probléma 1-2liter, akkor ne vegyél ST-t nem csak egy többet fogyasztó Focus Egyébként meg kalkulálj 12literrel. Ha azt probléma nélkül bírja a tárcád akkor valószínűleg a fenntartását, üzemeltetését is.
Én a mai napig 110%-ig imádom, hiába mentek el elég komoly összegek rá maintenance címszó alatt.
Egy igazi nagybetűs karakter. Mk3 nem mozgat meg, hiába gyorsabb,agilisabb,stb, “meh”. Többi hothatch se fog meg.Lehet van gyorsabb, de nem hiszem hogy folyamatosan versenypályán, Schumacheri vénákkal megáldva lenne vele a körözgetés. Talán a szívó TypeR pörgőforgó hulignásága szintén imádható.
FocusSTOC-n fent vagyok, ott több srác is jött vissza többször ST-re, mert hiányzott/ez kell neki. Pedig közben volt M3 e92, S5….és mégis. Megvan ennek a csomagnak a varázsa. _________________ Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
Elküldve:
2018.04.13 07:25:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 617 Hozzászólás témája:
Nika91127 írta:
Sziasztok!
Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy beruháznék egy Focus ST-re, mert hát "egyszer fiatal az ember". Azt szeretném megkérdezni, hogy:
Mit érdemes nézni a vásárlás során?
Érdemes behozni külföldről?
Mik a jellemző hibák?
A várható szervizköltségek mennyivel magasabbak egy átlagos Focusnál/Mondeonál?
A fogyasztása hogyan alakul? Tényleg el lehet vele járni 8 liter körül, ha az ember nem vaddisznó módjára közlekedik, vagy ez csak leányálom?
Van esetleg bármi tanácsotok, hogy milyen évjáratot érdemes nézni?
Előre is köszi!
Nika
Szia. Nekem éppen eladósorba került a 2007-es Mk II. St-m. Kitűnő kondícióban van, leinformálható, de 8 literből biztos, hogy nem megy el, ha csak nem városon kívül folyamatos menetben. Ott akár 7 literrel is elgurul. 10,5 nálam a fogyasztás vegyesben, de inkább város. Nálam a kettős tömegű lendkereket kellett cserélni, toronycsapágyat, de a többi hiba csak a szokásos fogyó, kopó alkatrész volt. Szerintem műszakilag más gyengéje nem nagyon van. Mindenképpen ajánlom az öthengeres St-t. Jobb kocsi nem nagyon van élményben, miközben családi autó is. Bár az enyém 3 ajtós, de a Performance Blue fényezéssel igen ütős így külsőre. A garancia idő után nekem csak az ESS Motornál nyúlhattak hozzá.
Elküldve:
2018.04.22 21:41:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 618 Hozzászólás témája:
Tomiko írta:
Nika91127 írta:
Sziasztok!
Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy beruháznék egy Focus ST-re, mert hát "egyszer fiatal az ember". Azt szeretném megkérdezni, hogy:
Mit érdemes nézni a vásárlás során?
Érdemes behozni külföldről?
Mik a jellemző hibák?
A várható szervizköltségek mennyivel magasabbak egy átlagos Focusnál/Mondeonál?
A fogyasztása hogyan alakul? Tényleg el lehet vele járni 8 liter körül, ha az ember nem vaddisznó módjára közlekedik, vagy ez csak leányálom?
Van esetleg bármi tanácsotok, hogy milyen évjáratot érdemes nézni?
Előre is köszi!
Nika
Szia. Nekem éppen eladósorba került a 2007-es Mk II. St-m. Kitűnő kondícióban van, leinformálható, de 8 literből biztos, hogy nem megy el, ha csak nem városon kívül folyamatos menetben. Ott akár 7 literrel is elgurul. 10,5 nálam a fogyasztás vegyesben, de inkább város. Nálam a kettős tömegű lendkereket kellett cserélni, toronycsapágyat, de a többi hiba csak a szokásos fogyó, kopó alkatrész volt. Szerintem műszakilag más gyengéje nem nagyon van. Mindenképpen ajánlom az öthengeres St-t. Jobb kocsi nem nagyon van élményben, miközben családi autó is. Bár az enyém 3 ajtós, de a Performance Blue fényezéssel igen ütős így külsőre. A garancia idő után nekem csak az ESS Motornál nyúlhattak hozzá.
Pont ezzel a kocsival szemeztem, de egyelőre még csak álmodozom... Nem tudom, hogy jó döntés lenne-e...A gyermeki énem azt mondja, hogy "ember, naná", a felnőtt énem pedig azt üvölti, hogy "irracionális!!!!!"
A fizuval nem lenne szerintem gond, a fogyasztás az évi 12-15 ezer km-nél majdnem mindegy...
Elküldve:
2018.04.23 12:20:45 Hozzászólás sorszáma a témában: 619 Hozzászólás témája:
Nika91127 írta:
Hali!
Pont ezzel a kocsival szemeztem, de egyelőre még csak álmodozom... Nem tudom, hogy jó döntés lenne-e...A gyermeki énem azt mondja, hogy "ember, naná", a felnőtt énem pedig azt üvölti, hogy "irracionális!!!!!"
A fizuval nem lenne szerintem gond, a fogyasztás az évi 12-15 ezer km-nél majdnem mindegy...
Elküldve:
2018.04.23 12:52:17 Hozzászólás sorszáma a témában: 620 Hozzászólás témája:
[quote="Nika91127"]
Tomiko írta:
Nika91127 írta:
Sziasztok!
Mostanában kacérkodom a gondolattal, hogy beruháznék egy Focus ST-re, mert hát "egyszer fiatal az ember". Azt szeretném megkérdezni, hogy:
Mit érdemes nézni a vásárlás során?
Érdemes behozni külföldről?
Mik a jellemző hibák?
A várható szervizköltségek mennyivel magasabbak egy átlagos Focusnál/Mondeonál?
A fogyasztása hogyan alakul? Tényleg el lehet vele járni 8 liter körül, ha az ember nem vaddisznó módjára közlekedik, vagy ez csak leányálom?
Van esetleg bármi tanácsotok, hogy milyen évjáratot érdemes nézni?
Előre is köszi!
Nika
Hali!
Pont ezzel a kocsival szemeztem, de egyelőre még csak álmodozom... Nem tudom, hogy jó döntés lenne-e...A gyermeki énem azt mondja, hogy "ember, naná", a felnőtt énem pedig azt üvölti, hogy "irracionális!!!!!"
A fizuval nem lenne szerintem gond, a fogyasztás az évi 12-15 ezer km-nél majdnem mindegy...
Nem kell gyermeki én, ez a felnőttek játéka.
Komolyra fordítva a szót, havi átlagban 30-40 ezerrel magasabb kiadással számolhatsz fogyasztás és szerviz (ide értve fékek, gumi stb) terén,mint valami kis motoros gazdaságos autó. Közhely lett mára, de ha el akarsz jutni A-ból B-be és ezért veszel autót, akkor nem kell neked 5 hengeres ST. Ha olyan vagy mint én, és még pár rajongó, hogy azért mész A-ból B-be néha, hogy autózhass, akkor hamarosan ST tulajjá válsz.
Irracionális egy szuper sportautó. De ez? Tengerpartra utazni racionális?
Kollégák szoktak ugratni, hogy fele ennyibe került autójuk fele ennyit fogyaszt. Miközben a különbözetet egyébként eldohányozzák, elsorsjegyezik. Nekem az az, ami irracionális. Minden reggel mosolyogva menni munkába és haza,mert az ST vár a ház előtt? Sok dolgon átsegít. Ha pedig nem lenne keretem rá, akkor fele annyit használnám, de akkor is kéne. Vagy ritkábban mennék külföldre, mert a mindennapok fontosabbak, mint az ünnepnapok. Racionális vagyok, csak e téren nem normális?
Elküldve:
2018.04.24 06:59:45 Hozzászólás sorszáma a témában: 623 Hozzászólás témája:
Tomiko írta:
Nem kell gyermeki én, ez a felnőttek játéka.
Komolyra fordítva a szót, havi átlagban 30-40 ezerrel magasabb kiadással számolhatsz fogyasztás és szerviz (ide értve fékek, gumi stb) terén,mint valami kis motoros gazdaságos autó. Közhely lett mára, de ha el akarsz jutni A-ból B-be és ezért veszel autót, akkor nem kell neked 5 hengeres ST. Ha olyan vagy mint én, és még pár rajongó, hogy azért mész A-ból B-be néha, hogy autózhass, akkor hamarosan ST tulajjá válsz.
Irracionális egy szuper sportautó. De ez? Tengerpartra utazni racionális?
Kollégák szoktak ugratni, hogy fele ennyibe került autójuk fele ennyit fogyaszt. Miközben a különbözetet egyébként eldohányozzák, elsorsjegyezik. Nekem az az, ami irracionális. Minden reggel mosolyogva menni munkába és haza,mert az ST vár a ház előtt? Sok dolgon átsegít. Ha pedig nem lenne keretem rá, akkor fele annyit használnám, de akkor is kéne. Vagy ritkábban mennék külföldre, mert a mindennapok fontosabbak, mint az ünnepnapok. Racionális vagyok, csak e téren nem normális?
Agree! Az ST sok nyűgön átsegít. És a jelentősen magasabb költségek mellett ez továbbra is egy kiscsaládi autó, totál praktikus. A nagy felnire kell fokozattan figyelni, hogy ne padkázza, "kavicsozza" le az ember; meg a hasmagasságra. habár azon kívül, hogy nem fér el a nózija a nagy padkák fölött, alapvetően sosem volt probléma a hasmagassággal, pedig nem csak osztrák tükörsima B utakon megyek, sok cifra szitut kellett már megoldani.
A kollégák irigyek, ha egy ST-nek a fogyit hozzák fel. Ők beáltak a szürke hétköznapok sorába és direkt, vagy tudat alatt Rád is ezt nyomják, hogy állj be a sorba, járkálj mopeddel, ne élvezd a mindennapokat; 2-vel több pelenkára marad így pénz.
De egyébként élmény/öröm/enjoy szinten nem nagyon van mostanság jobb autó. napokban nézelődtem kíváncsiságból, de a jelentősen sportautósabb 350z-n kívül nem nagyon van ilyen jó "csomag". És a 350z nem is biztos hogy lenyomná, hiába abszolút nem praktikus, és pláne nincs benne annyi modern kütyü. _________________ Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
Elküldve:
2018.04.24 09:35:50 Hozzászólás sorszáma a témában: 625 Hozzászólás témája:
Mergen írta:
Kleroo
Pályára szoktad vinni?
Sok km megy bele a mindennapokban, abszolút hobbyautóként lenne reális, hogy pályán megküldjem neki. Jelenleg az igásló használat melletti fenntartása nehéz tud lenni (kb havi 100 átlagolva) emellé egy elhasznált gumiszett, esetleges turbo/féltengely hiba nem igazán férne bele. De nagyon sokáig meglesz, előbb utóbb bele fog férni, hogy a pálya okozta elhasználást pikpak helyreállítsam ismét újszerűre. addig szerpentines élvezkedések vannak. fontos számomra, hogy top-maku állapotban legyen mindig, de azért használjam is arra amire való. A pályázás emiatt egyelőre még kiesik. Nagy álmom a Nordschleifén egy lazább 10perc körüli kört futni,és élvezni hogy ottvagyok a kis álomautóval,és végigduruzsolni rajta Hungaroringen előtte kicsit szokni a páláys autózást. Kaukcsra is gondoltam, de oda túl nagy és nehéz, szerintem, nem érné meg. _________________ Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
Elküldve:
2018.04.24 12:55:29 Hozzászólás sorszáma a témában: 627 Hozzászólás témája:
Mergen írta:
Kleroo
Pályára szoktad vinni?
Én régebben voltam pár pályanapon a Hungaroringen, jó móka volt, de ez a kocsi a nehéz orrával annyira nem való oda!
Persze mindenki próbála ki aki csak teheti! _________________ Nem narancssárga,de ST
Elküldve:
2018.04.24 13:34:07 Hozzászólás sorszáma a témában: 628 Hozzászólás témája:
Kleroo írta:
Mergen írta:
Kleroo
Pályára szoktad vinni?
Sok km megy bele a mindennapokban, abszolút hobbyautóként lenne reális, hogy pályán megküldjem neki. Jelenleg az igásló használat melletti fenntartása nehéz tud lenni (kb havi 100 átlagolva) emellé egy elhasznált gumiszett, esetleges turbo/féltengely hiba nem igazán férne bele. De nagyon sokáig meglesz, előbb utóbb bele fog férni, hogy a pálya okozta elhasználást pikpak helyreállítsam ismét újszerűre. addig szerpentines élvezkedések vannak. fontos számomra, hogy top-maku állapotban legyen mindig, de azért használjam is arra amire való. A pályázás emiatt egyelőre még kiesik. Nagy álmom a Nordschleifén egy lazább 10perc körüli kört futni,és élvezni hogy ottvagyok a kis álomautóval,és végigduruzsolni rajta Hungaroringen előtte kicsit szokni a páláys autózást. Kaukcsra is gondoltam, de oda túl nagy és nehéz, szerintem, nem érné meg.
Én is kacérkodom az ST II-vel. Gondolom a 100 ezerben benne van a tankolás is. Milyen tételek viszik ennyire a pénzt? 1,2 m / év nem kevés. _________________ Sierra Mk1 2.8 XR4i 1983 (1995-1996)
Escort Mk4 1.6 XR3i Cabrio 1987 (2000)
Focus Mk1 1.6 Trend 2001 (2006-2015)
Focus Mk1 2.0 ST170 2002 (2015-2016)
Elküldve:
2018.04.24 13:42:52 Hozzászólás sorszáma a témában: 629 Hozzászólás témája:
peti77 írta:
Mergen írta:
Kleroo
Pályára szoktad vinni?
Én régebben voltam pár pályanapon a Hungaroringen, jó móka volt, de ez a kocsi a nehéz orrával annyira nem való oda!
Persze mindenki próbála ki aki csak teheti!
Ezért lehet jó, mert nem a pilis szerpentinjein megyek túl egy határon Bár én nem érzem zavaróan orrnehéznek. 1-2 lassab veszélytelen kanyarban betettem már olyan tempóval (egy BRZ mögött), ahol már úgy éreztem sok lehet, de nyikkanás nélkül sínen befordult Igaz középmotoros, avagy mx5 szerű autókkal gyorsan még nem mentem. De egy random dízelnél egyértelműen érzem hogy mennyire orrtolós. ST-nél nem. general érzem, hogy van súlya, de szépen tapad. Milyen gumikkal nyomulsz egyébként?
Mergen: Hát amióta megvan, mindig kell vmi kopó, különleges alkatrészt cserélni, keményen megy vele a pénz. Most volt VCT+szíjjak+pumpa csere 270környéke. Nem oly rég motortartó bak (85k asszem) , kuplung főmunkahenger (55k)termosztátot is illene cserélni (50k) Sűrű olajcsere, Sűrű gumicsere lassú használat esetén is, és a mellé becsúszó alkatrészcserék leátlagolva kb kiadják a 100k/hónapot nálam. Igaz most a műszaki+kötelező sarcok letudása is borúsabbá tették a kalkulációm. De hozzáteszem van pár olyan költség ami a maximalizmus eredménye, illetve nem halogatom a dolgot, nem lelakni akarom az autót, hanem maku állapotban élvezni.
És mindig úgy gondolom, hogy na most aztán minden kopó, vagy bármilyen apróbb meghibásodás letudva, de mindig kiderül, hogy nem (a turbo, és féltengely pedig még gyári. Hibátlan, és tudatosan használom őket, de bármikor probléma lehet velük)
Az ST mint sportautó egy japánosan megbízható remek autó. De mint igásló, kalkulálni kell vele, hogy kell rá költeni erősen kb 6éves korától ha használva van. Vagyis itt minden sokkal drágább, és kicist több a komplexebb alkatrész, "elromlósnak" nem mondanám. _________________ Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!
Elküldve:
2018.04.24 13:44:59 Hozzászólás sorszáma a témában: 630 Hozzászólás témája:
Kleroo írta:
Mergen írta:
Kleroo
Pályára szoktad vinni?
Én is kacérkodom az ST II-vel. Gondolom a 100 ezerben benne van a tankolás is. Milyen tételek viszik ennyire a pénzt? 1,2 m / év nem kevés.
Nálam ez a szám nem jött ki szerencsére. kb. havi 15-20 a gumik és fékek, kisebb cserék többletköltsége (átlagosan persze), és nálam havi 3 tankolásnál 1 mindenképpen többlet, azaz ha nem ST lenne, akkor az nem kéne. Ez tehát plusz 15 ezer.
Összességében így biztosítási többlettel együtt havi 40-et mondok. Amennyiben az értékvesztést is belekalkuláljuk, akkor ez nálam már összesen havi 70.000.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban