Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.21. 07:19:36 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kudii
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23496
Látogatók:
Vendégek: 220
Tagok: 10
Összesen: 230

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: tiber70
03: Car-ak
04: barthez
05: walter
06: gaborka83
07: ljocco
08: Gabor02
09: JuPe
10: Gatya

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 72, 73, 74, 75  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

73 / 75 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 09:30:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
lacko13 írta:
fiesta írta:
bimboka91 írta:
... a helyzetjelzo vilagit helyette....

A helyzetjelzőnek akkor is kell égnie, ha a tompított van bekapcsolva. Nem helyette világít, csak teszi a saját dolgát. Smile
Lehet, hogy kiégtek az izzók. Szeretnek egyszerre gallyra menni. Sad

A 99-es ben H4 izzó van, ha kiégett volna akkor a távolsági nem menne.

Ez nem így van, mert a H4ben két izzószál van és tud világítani a távolsági akkor is, ha a tompított izzószál kiment.


Tényleg! Igazad van!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bimboka91


Offline
Csatlakozott:
2015. 06. 16.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 09:37:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2162
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bimboka91 írta:
Sziasztok.

Anyamnak van egy 99'-es evjaratu 5 ajtos 1.4-es Focusa.

Az a problema, hogy nem mukodik a rovid feny egyik oldalon sem, a helyzetjelzo vilagit helyette. Helyzetjelzo allasban is ugyanugy mukodik(tehat akkor jol), Tavolsagi feny is jol mukodik.

Mi lehet a problema?


Elnezest kerek, nem vagyok tisztaban a fogalmakkal, mert Romaniaban elek es roman KRESZT tanultam.

Szoval, szerintem nem jol irtam a fogalmakat:

Rovid feny (faza scurta) - ez alatt azt ertem, amit mindig kell hasznalni, lakott teruleten kivul ez az ami nem eg nekem, helyette az a kis gyenge feny eg a ket kicsi egoben(nem tudom ennek a fenynek mi a magyar megnevezese), a H4-es egok ekkor nem egnek

Hosszu feny (faza scurta) - ez gondolom a tavolsagi feny, ekkor egnek a H4-es egok is, ez mukodik.

Es legvegul (pozitie) - ez nem tudom most a helyzetjelzo vagy a tompitott a helyes magyar megnevezese, ekkor egnek a kicsi egok, ez is rendben van (szoval az a problemam, hogy rovid fenyre ha atkapcsolom ugyanugy viselkedik).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bimboka91


Offline
Csatlakozott:
2015. 06. 16.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 11:46:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2163
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bimboka91 írta:
bimboka91 írta:
Sziasztok.

Anyamnak van egy 99'-es evjaratu 5 ajtos 1.4-es Focusa.

Az a problema, hogy nem mukodik a rovid feny egyik oldalon sem, a helyzetjelzo vilagit helyette. Helyzetjelzo allasban is ugyanugy mukodik(tehat akkor jol), Tavolsagi feny is jol mukodik.

Mi lehet a problema?


Elnezest kerek, nem vagyok tisztaban a fogalmakkal, mert Romaniaban elek es roman KRESZT tanultam.

Szoval, szerintem nem jol irtam a fogalmakat:

Rovid feny (faza scurta) - ez alatt azt ertem, amit mindig kell hasznalni, lakott teruleten kivul ez az ami nem eg nekem, helyette az a kis gyenge feny eg a ket kicsi egoben(nem tudom ennek a fenynek mi a magyar megnevezese), a H4-es egok ekkor nem egnek

Hosszu feny (faza scurta) - ez gondolom a tavolsagi feny, ekkor egnek a H4-es egok is, ez mukodik.

Es legvegul (pozitie) - ez nem tudom most a helyzetjelzo vagy a tompitott a helyes magyar megnevezese, ekkor egnek a kicsi egok, ez is rendben van (szoval az a problemam, hogy rovid fenyre ha atkapcsolom ugyanugy viselkedik).


Utana olvastam roman forumokon is:

Szoval amit en rovid fenynek nevezek, es ami nem mukodik nekem annak a helyes magyar megnevezese a tompitott feny, megegyszer elnezest kerek a benazasomert, a motorterben levo bitozitektablaban a 16-os, 17-es biztositek tartozik hozza biztositek tabla

Azonban a legvaloszinubb az, ahogy irta a kedves forumozo is, hogy egyszerre egett ki a ket ego, es ettol meg a hosszu fenyem mukodhet.

Koszonom a segitseget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  papg79


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 14.
Hozzászólások: 143


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 14:18:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2164
 Hozzászólás témája: Re: Műszerfal világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
Nekem is hasonló problémám van, annyi különbséggel, hogy én kicseréltem a szellőző kezelő világítását, a műszerfal, valamint a mennyezeti lámpa világítását ledesre. Egy ideje viszont villog a napi számláló mögötti led, és a mennyezeti világítás is..Olyan, mintha ki akarna égni a led.

Moha1 írta:
Szevasztok!

Focusomon (MK1) kezdenek kijönni az elektromos hibák! Sajnos most egy olyanba futottam bele amit nem sikerül orvosolnom! A műszerfal és a szellőző kezelők háttérvilágítása vagy rövid idő után kikapcsol vagy bekapcsol, felvillan és ennyi. A biztosítékok, relék rendben vannak. A világításkapcsoló (ködlámpás, állítható magasságú fényszóró és műszerfal világítás állítás) szétszedve, megpucolva, de semmi változás!
Találkozott már valaki ilyennel? Ötletek!

Kösz mindenkinek!

Üdv: Moha
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1179


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 17:55:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2165
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
fiesta írta:
bimboka91 írta:
... a helyzetjelzo vilagit helyette....


A helyzetjelzőnek akkor is kell égnie, ha a tompított van bekapcsolva. Nem helyette világít, csak teszi a saját dolgát. Smile

Lehet, hogy kiégtek az izzók. Szeretnek egyszerre gallyra menni. Sad


A 99-es ben H4 izzó van, ha kiégett volna akkor a távolsági nem menne.


Biztos v benne? Laughing Láttál már h4-es izzót? Wink
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 18:27:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2166
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani44 írta:
lacko13 írta:
fiesta írta:
bimboka91 írta:
... a helyzetjelzo vilagit helyette....


A helyzetjelzőnek akkor is kell égnie, ha a tompított van bekapcsolva. Nem helyette világít, csak teszi a saját dolgát. Smile

Lehet, hogy kiégtek az izzók. Szeretnek egyszerre gallyra menni. Sad


A 99-es ben H4 izzó van, ha kiégett volna akkor a távolsági nem menne.


Biztos v benne? Laughing Láttál már h4-es izzót? Wink


Nem sajnos! Tudsz küldeni egy képet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23263


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 18:58:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2167
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A 1998-2001-es sorozatban H4-es égő van.
A faceliftben már viszont nem.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.01.03 22:22:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2168
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:

Nem sajnos! Tudsz küldeni egy képet?



 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bimboka91


Offline
Csatlakozott:
2015. 06. 16.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.01.04 22:29:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2169
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
Jani44 írta:
lacko13 írta:
fiesta írta:
bimboka91 írta:
... a helyzetjelzo vilagit helyette....


A helyzetjelzőnek akkor is kell égnie, ha a tompított van bekapcsolva. Nem helyette világít, csak teszi a saját dolgát. Smile

Lehet, hogy kiégtek az izzók. Szeretnek egyszerre gallyra menni. Sad


A 99-es ben H4 izzó van, ha kiégett volna akkor a távolsági nem menne.


Biztos v benne? Laughing Láttál már h4-es izzót? Wink


Nem sajnos! Tudsz küldeni egy képet?


Szoval, a tegnap elvittem egyik rokonunkhoz, akinek autoszervize van, de nem tudott vele foglalkozni, mert tele voltak munkaval. Viszont ezeket ellenoriztette le velem elsore:

1.) Biztositekok - rendben
2.) Adott egy H4-es egot azon se mukodott csak a tavolsagi feny.

Ezutan javasolta, hogy vigyem el egy autovillanyszerelohoz, vagy hozzam vissza pentek reggel, ekkor lesz idejuk vele foglalkozni. Elvittem egy autovillanyszerelohoz. Elmondtam a problemamat es, hogy mit ellenoriztunk le. Ezek utan a kovetkezot ellenoriztuk:

3.) Relek- rendben

Olvastam a forumon, hogy a belso kapcsolok meg neha leoxidalodnak es az a baj, de az is rendben volt.

Kiderult, hogy a biztositek tablanal egyszeruen nincs aram. Ott kellett hagyjam es ma mentem utana, egy kabel volt megszakadva. 50 lej volt a munkadij, ami atszamolva 3000-3500Ft.

Remelem valakinek segitettem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 10:17:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2170
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bimboka91 írta:
lacko13 írta:
Jani44 írta:
lacko13 írta:
fiesta írta:
bimboka91 írta:
... a helyzetjelzo vilagit helyette....


A helyzetjelzőnek akkor is kell égnie, ha a tompított van bekapcsolva. Nem helyette világít, csak teszi a saját dolgát. Smile

Lehet, hogy kiégtek az izzók. Szeretnek egyszerre gallyra menni. Sad


A 99-es ben H4 izzó van, ha kiégett volna akkor a távolsági nem menne.


Biztos v benne? Laughing Láttál már h4-es izzót? Wink


Nem sajnos! Tudsz küldeni egy képet?


Szoval, a tegnap elvittem egyik rokonunkhoz, akinek autoszervize van, de nem tudott vele foglalkozni, mert tele voltak munkaval. Viszont ezeket ellenoriztette le velem elsore:

1.) Biztositekok - rendben
2.) Adott egy H4-es egot azon se mukodott csak a tavolsagi feny.

Ezutan javasolta, hogy vigyem el egy autovillanyszerelohoz, vagy hozzam vissza pentek reggel, ekkor lesz idejuk vele foglalkozni. Elvittem egy autovillanyszerelohoz. Elmondtam a problemamat es, hogy mit ellenoriztunk le. Ezek utan a kovetkezot ellenoriztuk:

3.) Relek- rendben

Olvastam a forumon, hogy a belso kapcsolok meg neha leoxidalodnak es az a baj, de az is rendben volt.

Kiderult, hogy a biztositek tablanal egyszeruen nincs aram. Ott kellett hagyjam es ma mentem utana, egy kabel volt megszakadva. 50 lej volt a munkadij, ami atszamolva 3000-3500Ft.

Remelem valakinek segitettem.


Köszi a visszajelzést!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  paskulydavid


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 22:13:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2171
 Hozzászólás témája: elektronika
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2005-ös évjáratú 1.6 benzin focusomnál jelentkezett olyan hiba, hogy főként meleg motornál az összes visszajelzőm világít, mint egy karácsonyfa, az összes mutató leesik és a km számláló is csak néhány vonalat mutat. Menet közben hol előjön, hol elmúlik, de amikor nem jelentkezik akkor is ég egy figyelmeztető visszajelző. Amikor karácsonyfa van, a gázadásra is nehezebben reagál.

Tudna valaki segíteni, mi lehet a baja?

Előre is köszönöm,
Dávid
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CsZsolt89


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 10.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.01.10 13:59:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2172
 Hozzászólás témája: Elektro hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali.

Kellene egy kis siegitseg Toletek!!!
Manapsag kezdte el a kocsi ( Ford Focus 1.4 1999), hogy beinditas utan elkezdenek villogni a visszajelzo lampak a muszerfalon, majd a mutatok felugranak maxra, ezek utan kikapcsol az egesz muszerfal es a szellozo ventik is leallnak, majd kb 10 masodperc utan fulladozva leall a motor is.
Ezek utan van amikor nem is birom ujra beinditani, mert gyujtasra kapcsolva csak halvanyan vilagitanak a visszajelzok es nem reagal az iditasra. Kb 1 perc mulva pedig ujra be tudom inditani, de ujra elkezdi elorol, viszont van amikor orakig nem jelentkezik a problema.

Tudna nekem ebben valaki segiteni??
Elore is koszonom Smile

Udv. Zsolt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.01.10 16:17:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2173
 Hozzászólás témája: Re: Elektro hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

CsZsolt89 írta:
...beinditas utan elkezdenek villogni a visszajelzo lampak a muszerfalon, majd a mutatok felugranak maxra, ezek utan kikapcsol az egesz muszerfal es a szellozo ventik is leallnak, majd kb 10 masodperc utan fulladozva leall a motor is.
...


Az indítómotor miatt annyira leesik a feszültség, hogy reseteli magát a műszerfal. Ha a generátor nem kezd időben termelni, akkor leáll minden.

Nem biztos, hogy csak az akksival van a baj, lehet, hogy a fő ok egy érintkezési hiba valahol a testkábelnél vagy más vezetékben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CsZsolt89


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 10.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.01.10 17:17:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2174
 Hozzászólás témája: Elektro hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Koszonom szepen.
Igyekszem atvizsgalni, meg aksit cserelni.
Remelem osszejon valahogy Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 10:03:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2175
 Hozzászólás témája: Re: Elektro hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

CsZsolt89 írta:
Koszonom szepen.
Igyekszem atvizsgalni, meg aksit cserelni.
Remelem osszejon valahogy Smile


Az akksicserét én nem sietném el, csak ha terheléses feszültségmérések ezt igazolják és egy külső töltés sem segít.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CsZsolt89


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 10.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 19:30:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A toltes elmeletileg 14.07 V
Azt nem tudom, hogy a test problema felkutatasat hol kezdjem Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 21:39:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2177
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

CsZsolt89 írta:
A toltes elmeletileg 14.07 V
Azt nem tudom, hogy a test problema felkutatasat hol kezdjem Sad


Elméletileg? Shocked
Elméletileg nem annyinak kellene lennie. Legalább 14,4 V, de hidegben az intelligens töltés még nagyobb feszültséggel tölt.

A fő testkábel hibáját egyszerűen lehet vizsgálni.
Indítózás közben meg kell mérni a feszültséget az akksi negatív pólusa (nem a saru!) és a motor között. Ha több, mint 0,5V, akkor a testelés valahol hibás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 22:03:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2178
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
CsZsolt89 írta:
A toltes elmeletileg 14.07 V
Azt nem tudom, hogy a test problema felkutatasat hol kezdjem Sad


Elméletileg? Shocked
Elméletileg nem annyinak kellene lennie. Legalább 14,4 V, de hidegben az intelligens töltés még nagyobb feszültséggel tölt.

A fő testkábel hibáját egyszerűen lehet vizsgálni.
Indítózás közben meg kell mérni a feszültséget az akksi negatív pólusa (nem a saru!) és a motor között. Ha több, mint 0,5V, akkor a testelés valahol hibás.



Fiesta!
Minden hozzászólásod csodálkozva olvasom!
Még mindig le a kalappal előtted és a tudásod előtt!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 137


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 22:30:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
CsZsolt89 írta:
A toltes elmeletileg 14.07 V
Azt nem tudom, hogy a test problema felkutatasat hol kezdjem Sad


Elméletileg? Shocked
Elméletileg nem annyinak kellene lennie. Legalább 14,4 V, de hidegben az intelligens töltés még nagyobb feszültséggel tölt.

A fő testkábel hibáját egyszerűen lehet vizsgálni.
Indítózás közben meg kell mérni a feszültséget az akksi negatív pólusa (nem a saru!) és a motor között. Ha több, mint 0,5V, akkor a testelés valahol hibás.


Ezt kipróbálom én is az Escortomon kíváncsiságból Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 15:28:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:

...


Köszönöm. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 15:32:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
lacko13 írta:

...


Köszönöm. Smile


Most nagyon bátor leszek... Wink
Szerintem minden fórumozó nevében szólhatok, hogy kifejezzem a köszönetem a sok-sok segítségedért! Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jonas720419


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 07.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2017.01.16 14:53:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,segítséget szeretnék kérni hogy a generátort direktbe ki tudom-e mérni mert nem tölt vissza,elképzelhető hogy valahol esetleg vezeték vagy testelési hiba miatt nem tölt vissza? 3 éve lett felújítva az aksi 4 hónapos,egyszer éreztem egy éget szagot kb 15 km-en keresztül de még tudtam vele menni kb 200 km-t,talán leégett valami?teljesen feltöltött aksi 12,5 inditás nem emelkedik,gázadás szintén nem emelkedik,az összes fogyasztó rákapcsolása és leesik 10,8-ra,
köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stubborn


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 26.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 17:07:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2183
 Hozzászólás témája: Autómosás után hibajelzések
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Új használt focus (2005-ös, 2.0., benzines) tulajdonos vagyok. Múlthéten szombaton elvittem lemosatni. Tudom, hideg volt és tudom nem kellett volna. Ahogy hazaértem a piros lámpa világított és közölte az Engine system failure hibát. Leállítottam, újraindítottam, elmúlt. Nincs garázsunk, kint állt. Reggel is írta, de második indításra már nem volt baja. Utána 4 napig semmi baja nem volt, egészen máig. Ma nehezen indult, kiírta a fenti hibát is, és a harmadik indítás után égve maradt a sárga motorhiba visszajelző lámpa. Elgurultam a szerelőig, ő azt mondta kiolvasva a hibákat lehetetlen, hogy mind egyszerre jöjjön elő. Ő a mosásra és az azt követő párásodásra fogta, kiütötte a hibát. Látszólag semmi baja, minden működik, teszi a dolgát.
Kell aggódnom?
Köszi előre is!
Stubborn
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 17:16:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2184
 Hozzászólás témája: Re: Autómosás után hibajelzések
Hozzászólás az előzmény idézésével

Stubborn írta:
Sziasztok!

Új használt focus (2005-ös, 2.0., benzines) tulajdonos vagyok. Múlthéten szombaton elvittem lemosatni. Tudom, hideg volt és tudom nem kellett volna. Ahogy hazaértem a piros lámpa világított és közölte az Engine system failure hibát. Leállítottam, újraindítottam, elmúlt. Nincs garázsunk, kint állt. Reggel is írta, de második indításra már nem volt baja. Utána 4 napig semmi baja nem volt, egészen máig. Ma nehezen indult, kiírta a fenti hibát is, és a harmadik indítás után égve maradt a sárga motorhiba visszajelző lámpa. Elgurultam a szerelőig, ő azt mondta kiolvasva a hibákat lehetetlen, hogy mind egyszerre jöjjön elő. Ő a mosásra és az azt követő párásodásra fogta, kiütötte a hibát. Látszólag semmi baja, minden működik, teszi a dolgát.
Kell aggódnom?
Köszi előre is!
Stubborn


Most nem kell. Szerintem valamelyik csatlakozod beäzik. Aggodni akkor kell,ha a csaläddal elmentek messzire,es utközben elkap az esö es utäna ott nem indul,esetleg hajnal 2-kor...
Erted mire gondolok?
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stubborn


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 26.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 17:26:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2185
 Hozzászólás témája: Re: Autómosás után hibajelzések
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Stubborn írta:
Sziasztok!

Új használt focus (2005-ös, 2.0., benzines) tulajdonos vagyok. Múlthéten szombaton elvittem lemosatni. Tudom, hideg volt és tudom nem kellett volna. Ahogy hazaértem a piros lámpa világított és közölte az Engine system failure hibát. Leállítottam, újraindítottam, elmúlt. Nincs garázsunk, kint állt. Reggel is írta, de második indításra már nem volt baja. Utána 4 napig semmi baja nem volt, egészen máig. Ma nehezen indult, kiírta a fenti hibát is, és a harmadik indítás után égve maradt a sárga motorhiba visszajelző lámpa. Elgurultam a szerelőig, ő azt mondta kiolvasva a hibákat lehetetlen, hogy mind egyszerre jöjjön elő. Ő a mosásra és az azt követő párásodásra fogta, kiütötte a hibát. Látszólag semmi baja, minden működik, teszi a dolgát.
Kell aggódnom?
Köszi előre is!
Stubborn


Most nem kell. Szerintem valamelyik csatlakozod beäzik. Aggodni akkor kell,ha a csaläddal elmentek messzire,es utközben elkap az esö es utäna ott nem indul,esetleg hajnal 2-kor...
Erted mire gondolok?


Persze értem. De ezt ki lehet mérni/méretni valahogy? Gyári szervízben?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 21:37:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2186
 Hozzászólás témája: Re: Autómosás után hibajelzések
Hozzászólás az előzmény idézésével

Stubborn írta:
lantika írta:
Stubborn írta:
Sziasztok!

Új használt focus (2005-ös, 2.0., benzines) tulajdonos vagyok. Múlthéten szombaton elvittem lemosatni. Tudom, hideg volt és tudom nem kellett volna. Ahogy hazaértem a piros lámpa világított és közölte az Engine system failure hibát. Leállítottam, újraindítottam, elmúlt. Nincs garázsunk, kint állt. Reggel is írta, de második indításra már nem volt baja. Utána 4 napig semmi baja nem volt, egészen máig. Ma nehezen indult, kiírta a fenti hibát is, és a harmadik indítás után égve maradt a sárga motorhiba visszajelző lámpa. Elgurultam a szerelőig, ő azt mondta kiolvasva a hibákat lehetetlen, hogy mind egyszerre jöjjön elő. Ő a mosásra és az azt követő párásodásra fogta, kiütötte a hibát. Látszólag semmi baja, minden működik, teszi a dolgát.
Kell aggódnom?
Köszi előre is!
Stubborn


Most nem kell. Szerintem valamelyik csatlakozod beäzik. Aggodni akkor kell,ha a csaläddal elmentek messzire,es utközben elkap az esö es utäna ott nem indul,esetleg hajnal 2-kor...
Erted mire gondolok?


Persze értem. De ezt ki lehet mérni/méretni valahogy? Gyári szervízben?


Ahogy en csinälnäm:
-Kiolvasnäm a hibakodokat.
-Ebböl meg tudod,hogy mi okozta a hibät,mi irta bele a hibakodokat es melyik egysegbe.
-Az egyseghez vezetö käbeleken a csatlakozokat ätneznem,kitisztitanäm,ha szügseges javitanäm.

Mosd le megint,ugyan ugy ahogy utoljära,es meg kell nezni,hogy lett e benne hibakod. Ha nincs kod,akkor nem a viztöl van,csak regebbi hibäk voltak benne.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stubborn


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 26.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 21:49:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2187
 Hozzászólás témája: Re: Autómosás után hibajelzések
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Stubborn írta:
lantika írta:
Stubborn írta:
Sziasztok!

Új használt focus (2005-ös, 2.0., benzines) tulajdonos vagyok. Múlthéten szombaton elvittem lemosatni. Tudom, hideg volt és tudom nem kellett volna. Ahogy hazaértem a piros lámpa világított és közölte az Engine system failure hibát. Leállítottam, újraindítottam, elmúlt. Nincs garázsunk, kint állt. Reggel is írta, de második indításra már nem volt baja. Utána 4 napig semmi baja nem volt, egészen máig. Ma nehezen indult, kiírta a fenti hibát is, és a harmadik indítás után égve maradt a sárga motorhiba visszajelző lámpa. Elgurultam a szerelőig, ő azt mondta kiolvasva a hibákat lehetetlen, hogy mind egyszerre jöjjön elő. Ő a mosásra és az azt követő párásodásra fogta, kiütötte a hibát. Látszólag semmi baja, minden működik, teszi a dolgát.
Kell aggódnom?
Köszi előre is!
Stubborn


Most nem kell. Szerintem valamelyik csatlakozod beäzik. Aggodni akkor kell,ha a csaläddal elmentek messzire,es utközben elkap az esö es utäna ott nem indul,esetleg hajnal 2-kor...
Erted mire gondolok?


Persze értem. De ezt ki lehet mérni/méretni valahogy? Gyári szervízben?


Ahogy en csinälnäm:
-Kiolvasnäm a hibakodokat.
-Ebböl meg tudod,hogy mi okozta a hibät,mi irta bele a hibakodokat es melyik egysegbe.
-Az egyseghez vezetö käbeleken a csatlakozokat ätneznem,kitisztitanäm,ha szügseges javitanäm.

Mosd le megint,ugyan ugy ahogy utoljära,es meg kell nezni,hogy lett e benne hibakod. Ha nincs kod,akkor nem a viztöl van,csak regebbi hibäk voltak benne.


Köszönöm! Megmondom a szerelőmnek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  isti1980


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 27.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.01.27 02:29:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy Ford Focus MK1-em. Model:Carving 2.0 benzines. 160 ezer kilométer.

Követkeö hibák vannak amik egymás után léptek fel..

A csomagtarto zár nem nyilot se belsö gombal se a távirányitoval. Kulcsal nyilik de nem lehet bezárni. csak ha csomagtartot lenyomva tartom és reteszelem(kétszer nyomom meg a bezárás gombot)
Kiment egy biztositék F43 biztositék nem müködöt a ablakemelő hátsó abalakmosó. Kicseréltem utána minden rendbe volt de utána elkezdet folyamatosan világitani féklámpa ahogy gyujtásra tetem.. Ha kiveszem F32 biztositékot a féklámpa megint okés müködik rendesen, de nem megy az ablakemelö csak ha féket nyomom.

Ha benyomva tartom a csomagtartónyitot kigyulad a féklámpa, a távirányiton nyomom akkor is.

Ha bekapcsolom a hátsó vagy első szélvédő fütést nagyon szedi az aksit.
A Belsőlevegő-keringtetés gomb nem müködik hiába nyomom(nem világit, csak benyomásnál halványan felvilan), a klima gomb melete megy müködik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 72

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.27 08:48:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2189
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia! Valahol zárlat lehet, gyanakodnék a csomagtér ajtó átvezetésre, ott szoktak eltörni a vezetékek. Szerintem nézesd meg egy autóvillamosságissal, ha nem vagy nagyon jártas a témában.

isti1980 írta:
Sziasztok!

Van egy Ford Focus MK1-em. Model:Carving 2.0 benzines. 160 ezer kilométer.

Követkeö hibák vannak amik egymás után léptek fel..

A csomagtarto zár nem nyilot se belsö gombal se a távirányitoval. Kulcsal nyilik de nem lehet bezárni. csak ha csomagtartot lenyomva tartom és reteszelem(kétszer nyomom meg a bezárás gombot)
Kiment egy biztositék F43 biztositék nem müködöt a ablakemelő hátsó abalakmosó. Kicseréltem utána minden rendbe volt de utána elkezdet folyamatosan világitani féklámpa ahogy gyujtásra tetem.. Ha kiveszem F32 biztositékot a féklámpa megint okés müködik rendesen, de nem megy az ablakemelö csak ha féket nyomom.

Ha benyomva tartom a csomagtartónyitot kigyulad a féklámpa, a távirányiton nyomom akkor is.

Ha bekapcsolom a hátsó vagy első szélvédő fütést nagyon szedi az aksit.
A Belsőlevegő-keringtetés gomb nem müködik hiába nyomom(nem világit, csak benyomásnál halványan felvilan), a klima gomb melete megy müködik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eszenyei_gabor


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 04.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.02.04 19:49:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2190
 Hozzászólás témája: elektromos gondok
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma arra lettem figyelmes, hogy az ablaktörlő időzítője nem megy. Az ablaktörlő kar első állásban nem töröl, ráadásul a törlőfolyadék gombot, ha megnyomom nem töröl. Gondoltam biztosíték... Hazaérve vettem észre, hogy a belső világítás sem megy, meg az elektromos tükrök sem, valamint a fűthető első és hátsó ablakok sem... A biztosítékok úgy tűnik rendben vannak... Valaki járt-e így? Ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 72, 73, 74, 75  Következő
Ugrás:   

73 / 75 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.47 másodperc