Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.24. 21:02:18 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PapTibi
Mai: 3
Tegnapi: 4
Összesen: 23512
Látogatók:
Vendégek: 279
Tagok: 12
Összesen: 291

Jelen lévő tagok:
01: zoltanbagi
02: kurisgabor
03: silboy
04: RS305
05: Feri74
06: Imi91
07: lantika
08: barthez
09: neodd
10: Almeida
11: Mézi
12: Peti77

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 138, 139, 140  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

130 / 140 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Foka2008


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 29.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 22:36:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3871
 Hozzászólás témája: Navi
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gyari blaupunkt navihoz van valakinek cd vagy sd kartya?
_________________
Focus Mk2 facelift kombi 1.6tdci 90Le
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Xturics


Offline
Csatlakozott:
2014. 04. 09.
Hozzászólások: 533


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 23:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3872
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
Sziasztok! Pár hónapja produkálta az autom(2010. 1.6 tdci 90 le)hogy inditás után leállt,és utána csak nehezen indult ujra.
Hiba kódként a főtengely jeladó hibáját irta ki,ami cserélve lett.Idáig most nem is volt vele gond viszont két napja ismét inditás után leállt,és utána el sem indult.Ez kint történt ausztriában,húzásra elindult az autó,igy hazajöttem vele,egyszerre szerelőhöz vittem.Nála aznap este pöccre indult,tegnap reggel neki is leállt,utána már nem indult el,hiba kód most nincs az autóban.Valaki már tapasztalt hasonlót,vagy valami ötlet hogy mi okozhatja? Szerelőm azt mondta hogy ma az izzitó gyertyákat megnézi,azt mondta ha nem az a hiba,akkor lehet motorvezérlés. Kint tankolok,olajcsere 10 ezer km-ként,üzemanyagszűrő minden második olajcserénél cserélve.

Köszi a segitséget,Tomi

Ugyanez volt nálam, EGR szelep csere megoldotta. Húzzátok le az EGR ről a csatlakozót ha ugy indul 100% az a hibás. Felette kérdezte valaki hogy a csipogás meg a kattogás honnan jön. Az is az EGR-ből, akkor kalibrálja a pozicióját, de ha sokszor csinálja akkor már igencsak halála közelében van... cserés...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Foka2008


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 29.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.01.19 21:20:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3873
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
rugo82 írta:
Sziasztok! Pár hónapja produkálta az autom(2010. 1.6 tdci 90 le)hogy inditás után leállt,és utána csak nehezen indult ujra.
Hiba kódként a főtengely jeladó hibáját irta ki,ami cserélve lett.Idáig most nem is volt vele gond viszont két napja ismét inditás után leállt,és utána el sem indult.Ez kint történt ausztriában,húzásra elindult az autó,igy hazajöttem vele,egyszerre szerelőhöz vittem.Nála aznap este pöccre indult,tegnap reggel neki is leállt,utána már nem indult el,hiba kód most nincs az autóban.Valaki már tapasztalt hasonlót,vagy valami ötlet hogy mi okozhatja? Szerelőm azt mondta hogy ma az izzitó gyertyákat megnézi,azt mondta ha nem az a hiba,akkor lehet motorvezérlés. Kint tankolok,olajcsere 10 ezer km-ként,üzemanyagszűrő minden második olajcserénél cserélve.

Köszi a segitséget,Tomi

Ugyanez volt nálam, EGR szelep csere megoldotta. Húzzátok le az EGR ről a csatlakozót ha ugy indul 100% az a hibás. Felette kérdezte valaki hogy a csipogás meg a kattogás honnan jön. Az is az EGR-ből, akkor kalibrálja a pozicióját, de ha sokszor csinálja akkor már igencsak halála közelében van... cserés...

En kerdeztem... negyszer-otszor csinalja a csippanas kattanas parost leallitas utan de holnap megszamolom.
_________________
Focus Mk2 facelift kombi 1.6tdci 90Le
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hodakr


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.01.21 20:08:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3874
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Néhány napja elkezdett valami ciripelni a motortérben minden egyes sebességfokozatban addig, amíg a 2000-es fordulatszámot el nem éri. Illetve néhány napra rá, pedig égés termék érződik az utastérben.
Menet közben az autó egy állandó sebességnél (legyen az bármennyi) egy pillanatra megtorpan az autó, mintha nem lenne benne erő. De ez kb. a másodperc törtrésze.

Mik állhatnak a probléma mögött? Soha nem volt eddig bajom vele.

Köszönöm a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hondamt2


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.01.21 22:15:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3875
 Hozzászólás témája: 2.0 tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok ! Egy kis segítséget kérnék .Hidegbe nehezen indul egyenetlenül jár a motor mi lehet a probléma esetleg ha megmérem a kompressziót mennyi a minimum ami még elfogatható. Mert már ott tartok hogy nincs más ötletem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.01.21 23:06:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3876
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hodakr írta:
... néhány napra rá, pedig égés termék érződik az utastérben.
....


Lehet, hogy valamelyik izzítógyertya mellett kifúj. Nézd meg, hogy onnan jön-e a szag. Sőt szappanosvízzel is lehet ellenőrizni járó motornál.

Nem szabad így hagyni, mert az izzítógyertyákat amúgy is nehéz kiszedni, pláne, ha a szára berakódik korommal.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  norberttoth


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 02.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 07:21:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3877
 Hozzászólás témája: ciripelő hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

A ciripelés lehet az egr hangja is... Kimehetett a tömitése, ezért kifúj..általában elég hangos tud lenni..vess rá egy pillantást
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szalka53


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 02.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 18:08:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3878
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
aToS88 írta:
Sziasztok,

Ma délelőtt tartottunk haza ősöktől, ~160km, nagy része autópálya. M1-M7 közös szakasz előtt vettem észre, hogy a vízhőfok mutató szé........

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a géppel? 1.6 Ti-VCT, 2005-ös. Köszi Rolling Eyes


Bekérdezek bocsi, gyertyáknál milyen viz állt?


Jó kérdés!
Focusom 1.6 benzin, 2005.
Hasonló jelenséget produkált.Haza vánszorogtam vele és azonnal megnéztem a gyertyákat.Szomoruan állapítottam
meg,hogy 2db vízben áll.Feltételezem hogy a víz a kondenzáció eredménye.,Mivel tartós /napközben is/ minusz C fok-
ok vannak a napokban, és a naponta többszöri leállásnak és indításnak ez a következménye.Megjegyzem hogy semillyen
csapadék vagy 2 hete nem esett./Azért írom mert korábbi leírásokban erre is gyanakodtak,csakúgy mint fagydugó
hibára./Az alapos szárítás után eltűnt a rendszerhiba jelző és a motor ismét normálisan működik.
Ettől független a gyetyákat kicserélem /mert ami egyszer már áthúzott annak a működése bizonytalan/ és lefuttatok
egy diagnosztikai vizsgálatot.
Meggyőződésem,hogy a fókám felszereltsége az ilyen tartósan hideg télnek nem megfelelő.Erről természetesen magamat
is okolom, mert bármi szigetelő/Pl. motorházfedél szigetelő/több a semminél.A diagnosztikai eredményéről később beszámolok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  horiati


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 27.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 21:59:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3879
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítségért fordulok hozzátok. A reggeli indulásnál "engine malfunction" riasztást, maximum 3000-es fordulatig gyorsul az autó de azt is erőtlenül kínkeservesen. A telefonos OBD kiolvasóval P0380, 61 hibakód. -15 fokban is köhögés nélkül indult, szóval nem értem mi lehet a gond. Valaki találkozott már közületek ezzel a problémával ?

(2010 1.6 TDCI)

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 715

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.26 22:11:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3880
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

horiati írta:
Sziasztok!

Segítségért fordulok hozzátok. A reggeli indulásnál "engine malfunction" riasztást, maximum 3000-es fordulatig gyorsul az autó de azt is erőtlenül kínkeservesen. A telefonos OBD kiolvasóval P0380, 61 hibakód. -15 fokban is köhögés nélkül indult, szóval nem értem mi lehet a gond. Valaki találkozott már közületek ezzel a problémával ?

(2010 1.6 TDCI)

Köszi!


Izzito gyertya csere.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  norberttoth


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 02.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.01.27 06:07:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3881
 Hozzászólás témája: engine malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mivel tdci ez a dpf részecskeszűrő hibakódja..tehát huzamosabb ideig nem tudott az autó regenerálódni.. Nekem legalábbis ezt mondták itt néhány hete ezn a fórumon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2017.01.27 19:58:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3882
 Hozzászólás témája: Re: engine malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

norberttoth írta:
Mivel tdci ez a dpf részecskeszűrő hibakódja..tehát huzamosabb ideig nem tudott az autó regenerálódni.. Nekem legalábbis ezt mondták itt néhány hete ezn a fórumon.


Igaz lehet.Ugyanilyen hibám volt (1.6 TDCI DPF) a részecskeszűrő nem regenerált mert betojt a légmennyiség (vagy mi) mérő.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tretyak


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 28.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.01.28 21:38:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3883
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hasonló gondom van nekem is 2.0 tdci,megállt,azóta nem indul...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 295


HozzászólásElküldve: 2017.01.29 12:34:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3884
 Hozzászólás témája: Re: engine malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

norberttoth írta:
Mivel tdci ez a dpf részecskeszűrő hibakódja..tehát huzamosabb ideig nem tudott az autó regenerálódni.. Nekem legalábbis ezt mondták itt néhány hete ezn a fórumon.


Ezzel azért vitatkoznék!
Én most harcoltam a DPF-el és nem ezt a hibakódot dobta!
Azért kicserélném azokat az izzítókat és utána matekoznék, hogy mi lehet vele, na persze ha nem "gyógyul" meg tőle.
Amúgy meg 4db izzító ára nem a világ (még akár otthon is ki lehet cserélni).
Ha elviszed valahová, akkor a hibakód alapján ők is ezzel fogják kezdeni.

(nekem a dpf problémát a dinamikus regeneráció oldotta meg gyári interface-el)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Sh


Offline
Csatlakozott:
2007. 12. 21.
Hozzászólások: 148


HozzászólásElküldve: 2017.01.29 14:13:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3885
 Hozzászólás témája: Indítózás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Azt tapasztalom, hogy időnként (kb. minden 10. indítás) az indítózás során semmi nem történik, vagy csak egy töredékmásodpercre forog az indítómotor majd abbamarad. Újra indítva már nincs gond. Lehet ez a gyujtáskapcsoló hibája? Vagy inkább indítómotor kontakthiba? Volt már valakinek hasonló? 1.6 vct.
Köszi, S.


Legutóbb Sh szerkesztette (2017.01.29 17:26:25), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 715

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.29 17:13:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3886
 Hozzászólás témája: Re: engine malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
norberttoth írta:
Mivel tdci ez a dpf részecskeszűrő hibakódja..tehát huzamosabb ideig nem tudott az autó regenerálódni.. Nekem legalábbis ezt mondták itt néhány hete ezn a fórumon.


Ezzel azért vitatkoznék!
Én most harcoltam a DPF-el és nem ezt a hibakódot dobta!
Azért kicserélném azokat az izzítókat és utána matekoznék, hogy mi lehet vele, na persze ha nem "gyógyul" meg tőle.
Amúgy meg 4db izzító ára nem a világ (még akár otthon is ki lehet cserélni).
Ha elviszed valahová, akkor a hibakód alapján ők is ezzel fogják kezdeni.

(nekem a dpf problémát a dinamikus regeneráció oldotta meg gyári interface-el)


Elöször 6,28,35 biztositekokat kell megnezni,aztän hogy az izzito rele müködik e,az izzito gyertyäk a következök amiket egyszerüen le lehet ellenörizni.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 158

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.30 11:39:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3887
 Hozzászólás témája: Re: Indítózás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sh írta:
Sziasztok!
Azt tapasztalom, hogy időnként (kb. minden 10. indítás) az indítózás során semmi nem történik, vagy csak egy töredékmásodpercre forog az indítómotor majd abbamarad. Újra indítva már nincs gond. Lehet ez a gyujtáskapcsoló hibája? Vagy inkább indítómotor kontakthiba? Volt már valakinek hasonló? 1.6 vct.
Köszi, S.


Párom Civicje csinálta ezt pár hete, szintén nem folyamatosan, csak hetente néhányszor. Neki el is halványult a műszerfal egy kicsit, mikor a hiba jelentkezett.
Vettem akksit, azóta egyszer sem jött elő a hiba neki.
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.01.30 16:38:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3888
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
1.6TDCI+DPF
Kb 2-3 hete, hajnalban -11 fokban inditottam, beindult, majd hagytam kicsit jarni, de kb 10 mp mulva leallt. Utana kb 3. inditasra indult be ujra.
Aznap teliraktam OMV premiummal.
Par napja azt csinalta, hogy reggel beindult, majd 20 km utan leparkoltunk es 2,5 ora mulva csak 3. 4. alkamlomra indult be.
Ma reggel megint -6 volt, beindult, viszont ay alapjarat elegge ingadozott 750 es 950 kozott.
Aztan melo utan kimentem a parkoloba, beindult elsore es eleg hamar le is allt.
Kb. 4x probaltam utana inditani, de semmi. Vartam 2 percet, utana beindult, azonnala gazra leptem es kb 1000 korul tartottam a fordulatot, nehogy lealljon.
EGR 3000 km-rel eyelott volt cserelve ESS motoreknal (volt diag is, a reszecskeszuro teljesen tiszta volt).
Koze lehet ahhoz, hogy nyaron volt egy generator halal es az akksi igencsak meg lett kinozva es ebben a hidegben mar nem tud ugy teljesiteni, mint fickosabb koraban? Very Happy
Vagy inkabb mashol kellene keresni a hibat.
Para ez igy...

Annyit meg hozzatennek, hogy most elmentem megtankolni, ahogy beinditottam, elkezdett regeneralni. Elmentem a kutra, megvartam, hogy befejezze, nem allitottam le kozben.
Vege lett, hazajottem, es a 2 km-es uton megint elkezdett regeneralni...
Ezt is megvartam, most beraktam a garazsba...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 295


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 07:33:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3889
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
Sziasztok,
1.6TDCI+DPF
Kb 2-3 hete, hajnalban -11 fokban inditottam, beindult, majd hagytam kicsit jarni, de kb 10 mp mulva leallt. Utana kb 3. inditasra indult be ujra.
Aznap teliraktam OMV premiummal.
Par napja azt csinalta, hogy reggel beindult, majd 20 km utan leparkoltunk es 2,5 ora mulva csak 3. 4. alkamlomra indult be.
Ma reggel megint -6 volt, beindult, viszont ay alapjarat elegge ingadozott 750 es 950 kozott.
Aztan melo utan kimentem a parkoloba, beindult elsore es eleg hamar le is allt.
Kb. 4x probaltam utana inditani, de semmi. Vartam 2 percet, utana beindult, azonnala gazra leptem es kb 1000 korul tartottam a fordulatot, nehogy lealljon.
EGR 3000 km-rel eyelott volt cserelve ESS motoreknal (volt diag is, a reszecskeszuro teljesen tiszta volt).
Koze lehet ahhoz, hogy nyaron volt egy generator halal es az akksi igencsak meg lett kinozva es ebben a hidegben mar nem tud ugy teljesiteni, mint fickosabb koraban? Very Happy
Vagy inkabb mashol kellene keresni a hibat.
Para ez igy...

Annyit meg hozzatennek, hogy most elmentem megtankolni, ahogy beinditottam, elkezdett regeneralni. Elmentem a kutra, megvartam, hogy befejezze, nem allitottam le kozben.
Vege lett, hazajottem, es a 2 km-es uton megint elkezdett regeneralni...
Ezt is megvartam, most beraktam a garazsba...


Szia!

Mit értessz te regeneráció alatt??
Amúgy cseréld ki a gázolajszűrődet.

Üdv....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 07:43:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3890
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:


Szia!

Mit értessz te regeneráció alatt??
Amúgy cseréld ki a gázolajszűrődet.

Üdv....


szia,
Regeneralas alatt kicsit megemeli a fordulatot, valamint megy a ventillator is egy idoben.
Vagy az valami mas?
Igen, gondoltam az uzemanyag szurore...
Mi a bevalt marka?
Bosch itt is?
Koszi,
Tibi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 295


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 08:40:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3891
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:


szia,
Regeneralas alatt kicsit megemeli a fordulatot, valamint megy a ventillator is egy idoben.
Vagy az valami mas?
Igen, gondoltam az uzemanyag szurore...
Mi a bevalt marka?
Bosch itt is?

Koszi,
Tibi


Bosch?
Az UFI a gyári beszállító.
Amúgy a többi szűrőből is én gyárit szoktam venni, mert középkategóriás utángyártott árban vannak!
A ventillátornál meg lehet, hogy csak egy alapbeállítást kellene csinálni.
(Regeneráláshoz minimum üzemmeleg motor kell és csak menet közben regenerál.)
Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 08:50:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3892
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:


Bosch?
Az UFI a gyári beszállító.
Amúgy a többi szűrőből is én gyárit szoktam venni, mert középkategóriás utángyártott árban vannak!
A ventillátornál meg lehet, hogy csak egy alapbeállítást kellene csinálni.
(Regeneráláshoz minimum üzemmeleg motor kell és csak menet közben regenerál.)
Üdv!


Köszönöm, akkor lövök egy UFI-t.
Venti alapbeallitast csak geppel lehet csinalni, nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 295


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 14:25:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3893
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:


Köszönöm, akkor lövök egy UFI-t.
Venti alapbeallitast csak geppel lehet csinalni, nem?


Dede!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Nagyauto


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 18.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 16:17:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3894
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
mendoza írta:


Köszönöm, akkor lövök egy UFI-t.
Venti alapbeallitast csak geppel lehet csinalni, nem?


Dede!


Szia,

A gyári gázolajszűrő és az utángyártott minőségiek azonos árban ( 25-28 000 Ft ért) kaphatóak.

Focus klubos kedvezménnyel a gyári szűrőt 14 820 Ft-ért kapod, ne adj ennél többet az UFI-ért.

Üdv:

nagyauto
_________________
www.nagyauto.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 17:05:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3895
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagyauto írta:


Focus klubos kedvezménnyel a gyári szűrőt 14 820 Ft-ért kapod, ne adj ennél többet az UFI-ért.

Üdv:

nagyauto


Szia,
Gyari fordot vettem a cromax-rol (ha szabad nevet emliteni) 15xxx Ft-ert.
Az UFI parszaz Ft-tal lett volna dragabb.
Holnap este erkezik meg (kulfoldon vagyok)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HolyCow


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 19.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 20:58:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3896
 Hozzászólás témája: Re: DPF
Hozzászólás az előzmény idézésével

Car-ak írta:
norberttoth írta:
Kössz a választ ! akkor ezek szerint csak azt fogom majd tudni ha nem végzi a dolgát a dpf..... mert akkor majd fullad meg nem megy..gondolom én. Azért rakhattak volna bele valami féle visszajelzőt. És mi a véleményetek a dpf tisztító sprayről??


Nem fog fulladni, meg ilyesmi, hanem kapsz egy üzenetet a műszerfalon, hogy "Engine Malfunction".....
Na akkor már nem fogja engedni a turbót tölteni és nem fog menni az autó.
Előjele nem nagyon lesz, max annyi, hogy kicsit kormos lesz a turbó kívülről.
De ezek csak akkor jönnek elő, ha nem tudott regerenálni.

Na ezek a tünetek nekem december elején előjöttek Smile
De azóta már újra szárnyal a "vas"! Wink


Nem feltétlen romlik el az a DPF az Engine malfunction kiírása után/közben. Nekem is többször produkált már ilyet, főleg a pesti tötymörgésben, de az autó ment tovább rendesen. Mindezt úgy, hogy az előző tulaj 80 ezer kilinél elvileg felújíttatta, most 155 ezer van benne. Ilyenkor irány az autópálya, összekötve valamilyen tervezett úttal, fél órás kiégetés 3000-res fordulaton és eddig mindig megoldódott Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Foka2008


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 29.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.01.31 23:19:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3897
 Hozzászólás témája: ABS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Focus mk2.5 1,6tdci... az normalis abs jelenseg hogy feket nyomva (jeges uton) nem "daralast" erzek a pedalon tehat nem razkodosn ut vissza hanem csak neha, viszont a hanga fekezesnel olyan mintha egy fem holapatot huznek az aszfalton? (Ha hirtelen dolgozik az esp az is ilyen hang) Szarazon nem satuztam meg le... de holnap kiprobalom valahol
_________________
Focus Mk2 facelift kombi 1.6tdci 90Le
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 295


HozzászólásElküldve: 2017.02.01 07:27:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3898
 Hozzászólás témája: Re: ABS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Foka2008 írta:
Sziasztok! Focus mk2.5 1,6tdci... az normalis abs jelenseg hogy feket nyomva (jeges uton) nem "daralast" erzek a pedalon tehat nem razkodosn ut vissza hanem csak neha, viszont a hanga fekezesnel olyan mintha egy fem holapatot huznek az aszfalton? (Ha hirtelen dolgozik az esp az is ilyen hang) Szarazon nem satuztam meg le... de holnap kiprobalom valahol


Szia!

Az ABS-t hallod/érzed! Teljesen normális működés.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rugo82


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 14.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2017.02.02 08:58:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3899
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Xturics írta:
rugo82 írta:
Sziasztok! Pár hónapja produkálta az autom(2010. 1.6 tdci 90 le)hogy inditás után leállt,és utána csak nehezen indult ujra.
Hiba kódként a főtengely jeladó hibáját irta ki,ami cserélve lett.Idáig most nem is volt vele gond viszont két napja ismét inditás után leállt,és utána el sem indult.Ez kint történt ausztriában,húzásra elindult az autó,igy hazajöttem vele,egyszerre szerelőhöz vittem.Nála aznap este pöccre indult,tegnap reggel neki is leállt,utána már nem indult el,hiba kód most nincs az autóban.Valaki már tapasztalt hasonlót,vagy valami ötlet hogy mi okozhatja? Szerelőm azt mondta hogy ma az izzitó gyertyákat megnézi,azt mondta ha nem az a hiba,akkor lehet motorvezérlés. Kint tankolok,olajcsere 10 ezer km-ként,üzemanyagszűrő minden második olajcserénél cserélve.

Köszi a segitséget,Tomi

Ugyanez volt nálam, EGR szelep csere megoldotta. Húzzátok le az EGR ről a csatlakozót ha ugy indul 100% az a hibás. Felette kérdezte valaki hogy a csipogás meg a kattogás honnan jön. Az is az EGR-ből, akkor kalibrálja a pozicióját, de ha sokszor csinálja akkor már igencsak halála közelében van... cserés...
Szia! Köszi az infót! A szerelő azt mondta hogy valahol fals levegőt kapott, emiatt nem indult el. Most az üzemanyag szűrő elé berakott egy zárószelepet, ami befelé engedi a gázolajat, de vissza felé nem. Azóta most indult mindig rendesen. Kérdeztem hogy nem -e az egr szelep a hibás, de azt mondta attól még el kellene indulnia. Hát egyenlőre működik, remélem ez volt csak a hiba. Üdv,Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.02.02 15:32:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3900
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:

Holnap este erkezik meg (kulfoldon vagyok)


Kicsereltem a szurot.
Mondjuk a legtelenitest elcsesztem, de annyit inditoztam, tuti, hogy az akksi jo Very Happy Very Happy

Kozben beszeltem ess motorekkal, szerinte nem a szuro a ludas, inkabb csucsra, vagy levegos rendszerre gyanakodna...

Lassan ideje lesz benzines autot neznem...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 138, 139, 140  Következő
Ugrás:   

130 / 140 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.41 másodperc