Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.03.29. 20:54:47 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Nono77
Mai: 2
Tegnapi: 5
Összesen: 22808
Látogatók:
Vendégek: 324
Tagok: 28
Összesen: 352

Jelen lévő tagok:
01: RS305
02: joe79
03: fako
04: gridoux
05: vonzas
06: lelCash
07: Nono77
08: ljocco
09: frizzi79
10: szossze
11: Bobyjack
12: sebi89
13: deniwrx
14: gustavsson
15: danonhunter
16: jalkinnitnelav
17: blackohu
18: paethee
19: JuPe
20: tulimo
21: tiborpasztor
22: barthez
23: kzrider
24: gaborka83
25: Attila64
26: gazsi15
27: HEdem
28: gyoeri

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 331, 332, 333 ... 336, 337, 338  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

332 / 338 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.01.04 21:43:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9931
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:

Ez tényleg izgalmas, nekem szintén 1.6-os létére 4.06 az áttételem! Facelifttel módosult ez?

A nálam írt 2000 EEC (EEC 7) elvileg Euro 3-at jelent, viszont a forgalmiban a V.9-es rubrikánál nálam 04 szerepel, ami Euro 2 a magyar rendszer szerint. Paráztam is hogy gond lesz a szmog riasztáskor... Itt a fórumon csinált már valaki Euro átminősítést az NKH-nál? Mert elvileg az én autómban a facelift miatt már két lambdaszonda van és OBD csati is, ami a feltétele az Euro 3 minősítésnek itthon elvileg. Másrészt meg 2000 január 1 után lett gyártva tehát automatikusan Euro 3-nak kéne lennie. Nem értem...


Az enyémben meg 02 szerepel, ami egészen biztosan vacak. Arra eleve piros matricát raktak, az enyémen pedig kék van, szóval egy nagy katyvasz az egész.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kavegep


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 29.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2017.01.04 22:11:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9932
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem most minősitették euro3 ra, műszakin szóltam, hogy nézzenek utánna. Adtak egy adatlapot, irány az okmányiroda ott átírták V9 es pontot 04ről 06 ra fizetni nem kellett. (zetec se 1,4 2001 2 szondával)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gaboka81


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 04.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.01.04 22:12:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9933
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek.

Segítség kellene, vezérlés beállításhoz. 2004-es 1.6 benzines focus-ról van szó. Ha valami ért hozzá légyszi írjon.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2018.03.28.

Online
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 105

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.04 22:48:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9934
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
Az enyémben meg 02 szerepel, ami egészen biztosan vacak. Arra eleve piros matricát raktak, az enyémen pedig kék van, szóval egy nagy katyvasz az egész.


A magyar rendszerrel volt egy kis hiba, 2010-ben kijött egy rendelet, hogy gond nélkül felül lehet vizsgáltatni az Euro 1-es besorolást, mert csomó autót Euro 1-be soroltak (02) hibásan. Minden Focus minimum Euro 2-vel készült (1996-tól minden autó) tehát elvileg a következő vizsgán átirathatod 04-esre. Bár ennek az Euro 3-al ellentétben nem tudom van-e gyakorlati haszna.

Kavegep: Ennek a hírnek nagyon örülök, én is megcsináltatom, mert nem szeretném ha kitiltanának szmogriadókor.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szmate14


Offline
Csatlakozott:
2011. 11. 29.
Hozzászólások: 95

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 01:23:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9935
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
szmate14 írta:
Sziasztok!

Ma kíváncsiságból beütöttem a kocsim alvázszámát az Etis VIN adatbázisába, és ezt találtam: Kép
A bekeretezett rész valamilyen visszahívási akció lenne, amiből kimaradtam?
Előre is kösz a segítséget.

Üdv,
Máté

Megakadt a szemem a 3.82es tengely áttételen. Meg tudnád mondani, hogy 5.-ben kb mennyit forog a motor 100-nál, 130nál?
Elég sok Focus dokumentációt átnyálaztam már, és a legtöbben az volt, hogy az IB5nek (1.4,1.6,1.8 benzin )ugyanaz a fokozat kiosztása és a tengely áttétele is (4.059) , emiatt is annyira vérszegény pl az 1.4es.

nekem:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 03.12.1998
Gépkocsi típus: Focus 1998-2005
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 15-ös sorozat
Motor: 1.8L Zetec-E EFI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi B5/IB5
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 4.06
Emisszió: D4/E4 EEC (EEC 6)
Légkondicionáló: kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Pacifik Zöld
Belső anyag: Swift

A D4/E4 EEC (EEC6) milyen szabvány lehet? tudja valaki hogy ez mit jelent?


Szia!

100-nál kerek 2500at, 120-nál 3000et forog. Ez kb mennyi eltérés a 4,06-hoz képest?
Random alvázszámok alapján (csak a sorozatszámot változtatgatva néhány 100-as kereten belül az enyémhez képest), az összes 1.6 ezzel az áttételellel készült akkortájt, viszont az 1.4 és 1.8 a 4,06ossal.
_________________
FordFocus 1.6 Ghia '98 Aquamarine Frost
Nyári: Pirelli P6 195/60 R15
Téli: Pirelli 190 Snowcontrol S3 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Online
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 205


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 07:16:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9936
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szmate14 írta:
mpeter82 írta:
szmate14 írta:
Sziasztok!

Ma kíváncsiságból beütöttem a kocsim alvázszámát az Etis VIN adatbázisába, és ezt találtam: Kép
A bekeretezett rész valamilyen visszahívási akció lenne, amiből kimaradtam?
Előre is kösz a segítséget.

Üdv,
Máté

Megakadt a szemem a 3.82es tengely áttételen. Meg tudnád mondani, hogy 5.-ben kb mennyit forog a motor 100-nál, 130nál?
Elég sok Focus dokumentációt átnyálaztam már, és a legtöbben az volt, hogy az IB5nek (1.4,1.6,1.8 benzin )ugyanaz a fokozat kiosztása és a tengely áttétele is (4.059) , emiatt is annyira vérszegény pl az 1.4es.

nekem:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 03.12.1998
Gépkocsi típus: Focus 1998-2005
Karosszéria kialakítás: 5 ajtós limuzin
Változat: 15-ös sorozat
Motor: 1.8L Zetec-E EFI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi B5/IB5
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 4.06
Emisszió: D4/E4 EEC (EEC 6)
Légkondicionáló: kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület: (+)"HU"
Fényezés: Pacifik Zöld
Belső anyag: Swift

A D4/E4 EEC (EEC6) milyen szabvány lehet? tudja valaki hogy ez mit jelent?


Szia!

100-nál kerek 2500at, 120-nál 3000et forog. Ez kb mennyi eltérés a 4,06-hoz képest?
Random alvázszámok alapján (csak a sorozatszámot változtatgatva néhány 100-as kereten belül az enyémhez képest), az összes 1.6 ezzel az áttételellel készült akkortájt, viszont az 1.4 és 1.8 a 4,06ossal.


Nálam az 1.8 -nál ezek: 100-nál 2400, 120-nál 2900, 130-nál 3300, 150-nél 4000, 198-nál 5500 körül.
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kleroo

Érvényes: 2017.06.12.

Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 04.
Hozzászólások: 1113


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 07:35:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9937
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:

Nálam az 1.8 -nál ezek: 100-nál 2400, 120-nál 2900, 130-nál 3300, 150-nél 4000, 198-nál 5500 körül.


Ez a 17es kerékkel van ugye?
Nekem( szintén 1.8 ) kb 100-al nagyobb fordulatszám rémlik mindenhova. 100- 2500 120- 3000
_________________
Fikusz,a Gája. ÚJ KÉPEK!

Elégedett Ford Focus Ghia Mk1 User
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Online
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 205


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 08:00:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9938
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kleroo írta:
frizzi79 írta:

Nálam az 1.8 -nál ezek: 100-nál 2400, 120-nál 2900, 130-nál 3300, 150-nél 4000, 198-nál 5500 körül.


Ez a 17es kerékkel van ugye?
Nekem( szintén 1.8 ) kb 100-al nagyobb fordulatszám rémlik mindenhova. 100- 2500 120- 3000


A végsebesség igen, a többit most 2 napja figyeltem meg szándékosan, mert a az egyik facebook csoportban feljött ez a téma.A téli garnitúra van fent.
De a 17-el is kb. ugyan ez.Ott is 3000 alatt van a mutató 120-nál.
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin


Legutóbb frizzi79 szerkesztette (2017.01.05 08:04:50), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1170


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 08:04:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9939
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kleroo írta:
frizzi79 írta:

Nálam az 1.8 -nál ezek: 100-nál 2400, 120-nál 2900, 130-nál 3300, 150-nél 4000, 198-nál 5500 körül.


Ez a 17es kerékkel van ugye?
Nekem( szintén 1.8 ) kb 100-al nagyobb fordulatszám rémlik mindenhova. 100- 2500 120- 3000


Semmi köze a keréknek hozzá, hacsak nem gps-szel mérte
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 10:01:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9940
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
szmate14 írta:

Szia!

100-nál kerek 2500at, 120-nál 3000et forog. Ez kb mennyi eltérés a 4,06-hoz képest?
Random alvázszámok alapján (csak a sorozatszámot változtatgatva néhány 100-as kereten belül az enyémhez képest), az összes 1.6 ezzel az áttételellel készült akkortájt, viszont az 1.4 és 1.8 a 4,06ossal.


Nálam az 1.8 -nál ezek: 100-nál 2400, 120-nál 2900, 130-nál 3300, 150-nél 4000, 198-nál 5500 körül.

Nekem is ugyanígy alakulnak az 1.8on.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 17:22:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9941
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezeket GPS alapján, vagy az órával néztétek? Mert ötödikben 3000-nél 120-at mutat, de 110-et megy. 140 környékén már nem mindegy.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 17:57:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9942
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ast00 írta:
Ezeket GPS alapján, vagy az órával néztétek? Mert ötödikben 3000-nél 120-at mutat, de 110-et megy. 140 környékén már nem mindegy.

Nálad ekkora eltérés van? Nekem 100at mutat az óra, a GPS 99et. 120nál ez a valóságban 117-118al alakul. Figyelnem is kellett erre az elején, mert az előző autóm ~7%-ot csalt és ahhoz voltam hozzászokva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2018.03.28.

Online
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 105

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 19:03:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9943
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
ast00 írta:
Ezeket GPS alapján, vagy az órával néztétek? Mert ötödikben 3000-nél 120-at mutat, de 110-et megy. 140 környékén már nem mindegy.

Nálad ekkora eltérés van? Nekem 100at mutat az óra, a GPS 99et. 120nál ez a valóságban 117-118al alakul. Figyelnem is kellett erre az elején, mert az előző autóm ~7%-ot csalt és ahhoz voltam hozzászokva.


Milyen méretű gumijaid vannak? Mert gyári mérettel egy kicsit csalni kéne az órának felfelé.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 19:21:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9944
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:

Milyen méretű gumijaid vannak? Mert gyári mérettel egy kicsit csalni kéne az órának felfelé.

Hát egy kicsit csal is, de alig. 195/60 R15. Azt hiszem volt szó róla régebben, hogy ezeknek a computerében már lehetett állítani gumi méretet és a sebesség szenzortól érkező jel is eszerint korrigálódik a műszeregységen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Online
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 205


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 19:43:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9945
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A nyáron én lemértem GPS-el, mennyire csal az óra a nagy 17-es abroncsokkal (215/45 17).
Semennyit sem csalt. Koppra annyit mutatott az óra, amennyit a gps mért.Sebességtől függetlenül.
A téli szettel nem mértem le.
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 760


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 20:05:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9946
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
Bobyjack írta:

Milyen méretű gumijaid vannak? Mert gyári mérettel egy kicsit csalni kéne az órának felfelé.

Hát egy kicsit csal is, de alig. 195/60 R15. Azt hiszem volt szó róla régebben, hogy ezeknek a computerében már lehetett állítani gumi méretet és a sebesség szenzortól érkező jel is eszerint korrigálódik a műszeregységen.


Nekem átvan írva a kerékméret a compiban és kb 2-3km/hval mutat többet, mint minden autó, gyárilag így van beállítva!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zadam


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 07.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 00:58:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9947
 Hozzászólás témája: Segitsetek
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Most vásároltam egy 2000res évjáratú,1,8as benzines sedán ford focust,és kicsit sokallom a fogyasztását.
Vegyesbe (ez azt jelenti,hogy 100kmből 30város,70pálya átlagosan) 9,2,és országúton,130as átlag tempóval 8,1,ez szerintetek megfelelő fogyasztás,vagy valami baja lehet az autónak?
Ui.: Csak minőségi OMW-s benzint tankolok bele.
Előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 15866

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 06:09:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9948
 Hozzászólás témája: Re: Segitsetek
Hozzászólás az előzmény idézésével

zadam írta:
Sziasztok!
Most vásároltam egy 2000res évjáratú,1,8as benzines sedán ford focust,és kicsit sokallom a fogyasztását.
Vegyesbe (ez azt jelenti,hogy 100kmből 30város,70pálya átlagosan) 9,2,és országúton,130as átlag tempóval 8,1,ez szerintetek megfelelő fogyasztás,vagy valami baja lehet az autónak?
Ui.: Csak minőségi OMW-s benzint tankolok bele.
Előre is köszönöm.
Hát 1.8-as. Hat literrel nem mehet. Wink Nekem normálisnak tűnik tekintve az átlagtempódat, és a motor köbcentit. 90-el kevesebbet fog enni, de ahogy nézem nehezebb a lábad. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 12:53:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9949
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
ast00 írta:
Ezeket GPS alapján, vagy az órával néztétek? Mert ötödikben 3000-nél 120-at mutat, de 110-et megy. 140 környékén már nem mindegy.

Nálad ekkora eltérés van? Nekem 100at mutat az óra, a GPS 99et. 120nál ez a valóságban 117-118al alakul. Figyelnem is kellett erre az elején, mert az előző autóm ~7%-ot csalt és ahhoz voltam hozzászokva.

Nálam 10%. Gyári gumiméret, ami a Ghiához jött 15-ös kerék. Most speciel nem tudom mennyi az, de a lényeg, hogy így jött ki a gyárból, tehát elvileg be kellett volna állítaniuk. Úgy látszik nem tették.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 138


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 09:35:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9950
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Az egyik barátom motorháztetője sajnos egy ideig tartósan zárva maradt, nyitás nuku.
Jönnek az ötletek, hogy fúrd le a zárbetétet, vágd ki a motorháztetőt, stb. egyéb baromságok.
Valakinek volna jó ötlete, hogyan lehetne a szadista módszereken kívül kivarázsolni a zárat majdani cseréhez?
Elgondolva, a kenések ellenére is megtörténhet bárkivel hasonló eset.
A kocsi 99-es foka.
Köszönjük a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jani44


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 14.
Hozzászólások: 1170


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 17:07:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9951
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gergo01 írta:
Sziasztok,
Az egyik barátom motorháztetője sajnos egy ideig tartósan zárva maradt, nyitás nuku.
Jönnek az ötletek, hogy fúrd le a zárbetétet, vágd ki a motorháztetőt, stb. egyéb baromságok.
Valakinek volna jó ötlete, hogyan lehetne a szadista módszereken kívül kivarázsolni a zárat majdani cseréhez?
Elgondolva, a kenések ellenére is megtörténhet bárkivel hasonló eset.
A kocsi 99-es foka.
Köszönjük a válaszokat.


Nincs pótkulcsa ami nincs megkopva? Lehet az segítene, ugyanis ezek a motorháztető zárak nem szeretik a kopott kulcsot.
_________________
2001.11. 1.6 16v comfort combi Facelift

"Ez az élet Babolcsai néni"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  razsa


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 12.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 00:44:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9952
 Hozzászólás témája: Re: Segitsetek
Hozzászólás az előzmény idézésével

zadam írta:
Sziasztok!
Most vásároltam egy 2000res évjáratú,1,8as benzines sedán ford focust,és kicsit sokallom a fogyasztását.
Vegyesbe (ez azt jelenti,hogy 100kmből 30város,70pálya átlagosan) 9,2,és országúton,130as átlag tempóval 8,1,ez szerintetek megfelelő fogyasztás,vagy valami baja lehet az autónak?
Ui.: Csak minőségi OMW-s benzint tankolok bele.
Előre is köszönöm.


Nekem ugyanilyenem van, én szeptemberben vettem, és ugyanezek az adatok Smile számítsd bele, hogy a mínuszok miatt is többet ehet 2-3 decivel, nyáron ez lejjebb mehet. Nekem most főként városban használva 9,2.
8 alá nekem sem sikerült még vinnem.
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  _Petya_


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 06.
Hozzászólások: 78


HozzászólásElküldve: 2017.01.13 22:18:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9953
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

2004-es 1-es focusom van, 185/65R14 gumikkal, acél felnivel 3 éve vettem. Sajnos a felnik rozsdásak, az összes gumi kicsit ereszt a peremnél, félévente téli/nyári gumi átszereléskor szokta a szerelőm drótkoronggal megtakarítani, így majdnem kibír egy szezont Smile

Sajnos valami gagyi dísztárcsák vannak rajta, így mindig le kell szedni ha fel akarom fújni a kerekeket (mert rendszeresen fel kell, a fentiek miatt), a mostani nagy fagyban, amikor visszatettem, megrepedtek, már kettőt elhagytam azóta, a másik kettőt inkább levettem, nem akarom hogy elhagyjam és valaki ráhajtson esetleg..

Szóval, két kérdés:
- mit csináljak a felnikkel? Homokfúvassam, aztán szintereztessem le? Itt ugye az a probléma hogy nincsenek másik felnijeim, szóval csak 4 menetben, egyesével tudom, az meg elég macerás, vagy ha egyszerre, akkor addig valakinek a csápos emelőjén áll a kocsi, és foglalja a kapacitást... hogy szokás ezt megoldani? Veszek még 4 acél felnit, aztán meg eladom?
- Kell vennem új dísztárcsákat. Milyen javasoltok, ami tartós, normális anyagból van, és esetleg nem kell leszedni kerék fújáskor, mert rendesen odaférek a szelephez? Egy gyári dísztárcsa szett 17 ezer Ft, de nem baj, ha tényleg jó, és tartós akkor megveszem. Van valakinek tapasztalata ezzel? Vagy tudtok ajánlani jó minőségű utángyártottat?

Köszi!

Petya
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2

Érvényes: 2017.11.06.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.01.14 00:02:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9954
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

_Petya_ írta:
Sziasztok,

... Sajnos a felnik rozsdásak, az összes gumi kicsit ereszt a peremnél, félévente téli/nyári gumi átszereléskor szokta a szerelőm drótkoronggal megtakarítani, így majdnem kibír egy szezont Smile
...

Petya

Huu....

Szia!

Ez elég érdekes. Én évek óta hordok egy autót (nem az enyém) kerékcserére tavasszal és ősszel. Amikor még csak 1 garnitúra (acél) felni volt, akkor se volt soha ilyen probléma. Azt nem tudom, hogy acél felnit szoktak-e tömitőpasztázni - valószínűleg igen -, de itt a srácok simán felkenik (egy alapos takarítás után), ha úgy gondolják, hogy kell.
Cseréld le a gumiszerelődet Laughing
tömitőpaszta

oxygen
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.01.14 10:25:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9955
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

oxyff2 írta:

Ez elég érdekes. Én évek óta hordok egy autót (nem az enyém) kerékcserére tavasszal és ősszel. Amikor még csak 1 garnitúra (acél) felni volt, akkor se volt soha ilyen probléma. Azt nem tudom, hogy acél felnit szoktak-e tömitőpasztázni - valószínűleg igen -, de itt a srácok simán felkenik (egy alapos takarítás után), ha úgy gondolják, hogy kell.
Cseréld le a gumiszerelődet Laughing
tömitőpaszta

oxygen

Annyi Ford felni van a használt piacon mint égen a csillag, 5ezer/db-ért már igazán jókat lehet venni. A csziszolás, szinter, stb sem lesz kevesebb és sosem lesz olyan mint egy eleve jó, különösen akkor ha már nagyok a felnin az bemaródások.
Szerintem nem kell pasztázgatni ilyen tömítő izékkel..
Dísztárcsa téma: utángyártottat én még nem találtam normális minőségűt, ezek a tescosok meg olyanok amilyenek, magad is tapasztalod. Én próbáltam vadászni használt szetteket, eddig kevés sikerrel, ezért nincs inkább semmilyen dísztárcsa. Nyáron pedig amúgyis alufelnivel használom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2

Érvényes: 2017.11.06.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.01.14 10:35:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9956
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
...
Szerintem nem kell pasztázgatni ilyen tömítő izékkel..
Dísztárcsa téma: utángyártottat én még nem találtam normális minőségűt, ezek a tescosok meg olyanok amilyenek, magad is tapasztalod. Én próbáltam vadászni használt szetteket, eddig kevés sikerrel, ezért nincs inkább semmilyen dísztárcsa. Nyáron pedig amúgyis alufelnivel használom


Ezen a pasztázgatáson nem fogunk összeveszni Smile , az csak egy lehetőség, és egyébként is a gumisnak kell látni, hogy kell-e vagy nem.
A dísztárcsa dologban viszont teljesen egyetértünk.

oxygen
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 370

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.14 18:42:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9957
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

_Petya_ írta:
Sziasztok,

2004-es 1-es focusom van, 185/65R14 gumikkal, acél felnivel 3 éve vettem. Sajnos a felnik rozsdásak, az összes gumi kicsit ereszt a peremnél, félévente téli/nyári gumi átszereléskor szokta a szerelőm drótkoronggal megtakarítani, így majdnem kibír egy szezont Smile

Sajnos valami gagyi dísztárcsák vannak rajta, így mindig le kell szedni ha fel akarom fújni a kerekeket (mert rendszeresen fel kell, a fentiek miatt), a mostani nagy fagyban, amikor visszatettem, megrepedtek, már kettőt elhagytam azóta, a másik kettőt inkább levettem, nem akarom hogy elhagyjam és valaki ráhajtson esetleg..

Szóval, két kérdés:
- mit csináljak a felnikkel? Homokfúvassam, aztán szintereztessem le? Itt ugye az a probléma hogy nincsenek másik felnijeim, szóval csak 4 menetben, egyesével tudom, az meg elég macerás, vagy ha egyszerre, akkor addig valakinek a csápos emelőjén áll a kocsi, és foglalja a kapacitást... hogy szokás ezt megoldani? Veszek még 4 acél felnit, aztán meg eladom?
- Kell vennem új dísztárcsákat. Milyen javasoltok, ami tartós, normális anyagból van, és esetleg nem kell leszedni kerék fújáskor, mert rendesen odaférek a szelephez? Egy gyári dísztárcsa szett 17 ezer Ft, de nem baj, ha tényleg jó, és tartós akkor megveszem. Van valakinek tapasztalata ezzel? Vagy tudtok ajánlani jó minőségű utángyártottat?

Köszi!

Petya


Megoldäs

Paszta stb csak olyan "bekenjük särral azt nemlätszik" megoldäs.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 60

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.14 18:47:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9958
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Tapasztalt már valaki olyan problémát, hogy a fűtést melegre és csak lábra állítva elől fűt ahogy kell, viszont a hátsó lábtérhez jéghideg levegőt nyom? Ha igen, mi lehet a megoldás? 1.6 mk1.5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mpeter82


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 22.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 13:25:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9959
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Felső motortartó bakra (jobb oldali, hidraulikus csillapítású) tudtok mondani bevált márkát?
a FEBI 18ezer ft-ért egy évet bírt. Mikor teljesen átmelegszik a motortér akkor jobb a helyzet, de akkor is érezhető az egész autót beborító vibrálás, pedálokon, kormányon, műszerfalon. Hidegen pedig...
Láttam, hogy a gyári cirka 70ezer forint.. Van a kettő között értelmes alternatíva?
Mk1 1.8 benzin.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  powerup


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 21.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.22 18:37:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 9960
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mpeter82 írta:
Felső motortartó bakra (jobb oldali, hidraulikus csillapítású) tudtok mondani bevált márkát?
a FEBI 18ezer ft-ért egy évet bírt. Mikor teljesen átmelegszik a motortér akkor jobb a helyzet, de akkor is érezhető az egész autót beborító vibrálás, pedálokon, kormányon, műszerfalon. Hidegen pedig...
Láttam, hogy a gyári cirka 70ezer forint.. Van a kettő között értelmes alternatíva?
Mk1 1.8 benzin.

Az enyémben Akron márkájú (olasz) mind a három,legalább három éve, jól bírja.Együtt cseréltem az összeset. Ha be van melegedve rendesen és megállok a lámpánál, csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 331, 332, 333 ... 336, 337, 338  Következő
Ugrás:   

332 / 338 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.26 másodperc