Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.03.29. 21:02:38 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Nono77
Mai: 2
Tegnapi: 5
Összesen: 22808
Látogatók:
Vendégek: 316
Tagok: 28
Összesen: 344

Jelen lévő tagok:
01: hooked
02: Nono77
03: deniwrx
04: szossze
05: RS305
06: joe79
07: fako
08: gridoux
09: vonzas
10: lelCash
11: ljocco
12: frizzi79
13: Bobyjack
14: sebi89
15: gustavsson
16: danonhunter
17: jalkinnitnelav
18: blackohu
19: paethee
20: JuPe
21: tulimo
22: tiborpasztor
23: barthez
24: kzrider
25: gaborka83
26: Attila64
27: gazsi15
28: HEdem

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 93, 94, 95, 96  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

94 / 96 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 370

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.12.29 13:37:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2791
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
sernyovac írta:


Igaz C-max, de nálam a csomagtérzár mikrokapcsoló okozta, ugyanúgy kiírta, hogy nyitva a csomagtér de nem világított.

Azt nem értem, hogy minek ide kapcsolós lámpa? Csomagtérben elég lenne egy csomagtérajtó által vezérelt sima lámpa? Ez a gyári megoldása? Nekem csak egy sima lámpa volt, amit kiváltottam LED sorra. Ha már vki barkácsol akkor javaslom mert ég és föld a különbség.


Ez nem az en autom,de ebben is kapcsolos a csomagtarto lämpa:


_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz

Érvényes: 2017.10.01.

Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 328

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.12.29 21:08:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2792
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Mikiasz írta:
sernyovac írta:


Igaz C-max, de nálam a csomagtérzár mikrokapcsoló okozta, ugyanúgy kiírta, hogy nyitva a csomagtér de nem világított.

Azt nem értem, hogy minek ide kapcsolós lámpa? Csomagtérben elég lenne egy csomagtérajtó által vezérelt sima lámpa? Ez a gyári megoldása? Nekem csak egy sima lámpa volt, amit kiváltottam LED sorra. Ha már vki barkácsol akkor javaslom mert ég és föld a különbség.


Ez nem az en autom,de ebben is kapcsolos a csomagtarto lämpa:


Kábelszakadás is lehet bár az a legrosszabb. Ha jó a kapcsoló/zár (kiadja a 12V-ot/testet) én megfontolnám, hogy egy másik szállal máshova (csomagtartó két oldalába) 1-1 LED-sort tegyek. Biztosra nem tudom, de szerintem egy közvetlen vezeték hozza a testet/12 V-ot a lámpához. Cmaxban ha jól emlékszem testet kapott (de vagy 5 éve csináltam és így nem emlékszem). A gyári lámpa szerintem lóf*sz ami fényt ad. Nekem most olvasni lehet a csomagtartóban annyi fény van.
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  puschkin


Offline
Csatlakozott:
2013. 04. 22.
Hozzászólások: 59


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 12:59:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2793
 Hozzászólás témája: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, az normális, hogy folyamatosan van áram a szivargyújtónál? Vettem dash cam-et, ami automatikusan bekapcsol ha áramot kap és kikapcsol ha megszűnik az áramellátás. Folyamatosan bedugva a szivargyújtóba nem kapcsol ki, mivel végig kap betápot. 3 órán át állt a parkolóban az autó és végig ment a kamera. Meg lehet oldani, hogy amikor leállítom az autót és kiveszem a kulcsot akkor elvegye az áramot, mindenképp autovillamossági szaki kell hozzá?

Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz

Érvényes: 2017.10.01.

Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 328

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 18:17:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2794
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

puschkin írta:
Sziasztok, az normális, hogy folyamatosan van áram a szivargyújtónál? Vettem dash cam-et, ami automatikusan bekapcsol ha áramot kap és kikapcsol ha megszűnik az áramellátás. Folyamatosan bedugva a szivargyújtóba nem kapcsol ki, mivel végig kap betápot. 3 órán át állt a parkolóban az autó és végig ment a kamera. Meg lehet oldani, hogy amikor leállítom az autót és kiveszem a kulcsot akkor elvegye az áramot, mindenképp autovillamossági szaki kell hozzá?

Köszi

Szerintem normális, így van bekötve. Meg kell nézni, hogy honnan kap feszt., és átkötni egy gyújtásos 12V-ra. Ha nem vagy biztos a villamossági dolgokban akkor inkább autóvillamosságis.
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 323

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 19:48:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2795
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
fhoksz írta:
Szaisztok! Arra valkinek van otlete a tetokarpitnal a fenyt hogy tudnam elvezetni mashova? hatso ulesekhez szeretnem valami egyszerubb modon oldal oszlopba hatra vagy a kozep konzol hatuljaba... hol talalom meg a kabeljet, hogy ne kelljen bantanom a tetokarpitot? vagy mennyire maceras alatta kabelezni? koszi

Focus II. belső világítás hátul utólag

Én megcsináltam. A tetőkárpitot nem kell levenni. A helyét ki lehet vágni a hátsó ülésen ülve is (ha kell a pontos bemérési pont, akkor megadom). Ha a lyuk megvan, akkor meg egy kisebb szenvedés után, de eljuthatsz az első lámpához, ahonnét hátravezethető a két szál vezeték Smile. És kész.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6 TDCI
Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 (195/65 R15) (Gyári alufelnikkel)
Télen: Vredestein snowtrac 3 (195/65 R15) (Acélfelnikkel)

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  joe79


Online
Csatlakozott:
2012. 11. 28.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2017.01.02 22:07:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2796
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
Mézi írta:
fhoksz írta:
Szaisztok! Arra valkinek van otlete a tetokarpitnal a fenyt hogy tudnam elvezetni mashova? hatso ulesekhez szeretnem valami egyszerubb modon oldal oszlopba hatra vagy a kozep konzol hatuljaba... hol talalom meg a kabeljet, hogy ne kelljen bantanom a tetokarpitot? vagy mennyire maceras alatta kabelezni? koszi

Focus II. belső világítás hátul utólag

Én megcsináltam. A tetőkárpitot nem kell levenni. A helyét ki lehet vágni a hátsó ülésen ülve is (ha kell a pontos bemérési pont, akkor megadom). Ha a lyuk megvan, akkor meg egy kisebb szenvedés után, de eljuthatsz az első lámpához, ahonnét hátravezethető a két szál vezeték Smile. És kész.

Én is megcsináltam pár hónapja és nem vettem le a tetőkárpitot. Vettem bontottan egy komplett lámpát a rögzítőkerettel együtt, csináltam egy sablont a lámpatest formájáról, amit ki kell vágni. Leragasztottam festőszalaggal a tetőt, hogy tudjak rajzolgatni rá. A kimérés volt majdnem a legtöbb idő. Amikor megvolt a kivágtam sniccerrel és felrögzítette. A 3 vezetéket az első világítástól vittem hátra és bekötöttem. Kb. 1 óra volt az egész. Sajnos 1,5- 2 centivel elmérten - túl hátul van ahol már egy kicsit vastagabb a tetőkárpit, de sikerült stabilan berögzíteni. Ha ledes égőt teszel bele igazi fényár lesz benne főleg, hogy nekem a b oszloptól hátrafelé gyári sötétítés van (nem fólia).
Facelift utáni 2-s focusom van, de szerintem a többinél is működik a dolog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.03 09:12:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2797
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zsir koszi! Meg a modszert leirnatok hogy hogyan vittetek hatra a kabelt elolrol? Illetve elol csatira vagy a vezetekre kotottetek ra kozvetlen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 370

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.03 12:20:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2798
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Zsir koszi! Meg a modszert leirnatok hogy hogyan vittetek hatra a kabelt elolrol? Illetve elol csatira vagy a vezetekre kotottetek ra kozvetlen?


En a regi focusomba beszereltem tetökärpit bontäs nelkül. Bemertem,hogy ne legyen ferde,ätrajzoltam a keretet a tetökärpitra. Kivägtam,es elöre toltam egy csögörenynek nevezett "speciälis eszközt",ez kb 2 percet vett igenybe.



Eleg merev ahhoz,hogy egyenesen tudd tolni,de ha szügseges könnyen lehet korrigälni is. Erre räragasztottam ideiglenesen a käbelt,amit elökeszitettem a saruk miatt es egyszerüen visszahuztam. Elöl a käbeleket räkötöttem a gyäri käbelre. Kb 20 perces müvelet volt az egesz.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.03 20:08:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2799
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
fhoksz írta:
Zsir koszi! Meg a modszert leirnatok hogy hogyan vittetek hatra a kabelt elolrol? Illetve elol csatira vagy a vezetekre kotottetek ra kozvetlen?


En a regi focusomba beszereltem tetökärpit bontäs nelkül. Bemertem,hogy ne legyen ferde,ätrajzoltam a keretet a tetökärpitra. Kivägtam,es elöre toltam egy csögörenynek nevezett "speciälis eszközt",ez kb 2 percet vett igenybe.



Eleg merev ahhoz,hogy egyenesen tudd tolni,de ha szügseges könnyen lehet korrigälni is. Erre räragasztottam ideiglenesen a käbelt,amit elökeszitettem a saruk miatt es egyszerüen visszahuztam. Elöl a käbeleket räkötöttem a gyäri käbelre. Kb 20 perces müvelet volt az egesz.


Így tiszta.. akkor nincs zavaró tényező a tető alatt Smile Kösziiiii
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  joe79


Online
Csatlakozott:
2012. 11. 28.
Hozzászólások: 30


HozzászólásElküldve: 2017.01.03 21:55:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2800
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
lantika írta:
fhoksz írta:
Zsir koszi! Meg a modszert leirnatok hogy hogyan vittetek hatra a kabelt elolrol? Illetve elol csatira vagy a vezetekre kotottetek ra kozvetlen?


En a regi focusomba beszereltem tetökärpit bontäs nelkül. Bemertem,hogy ne legyen ferde,ätrajzoltam a keretet a tetökärpitra. Kivägtam,es elöre toltam egy csögörenynek nevezett "speciälis eszközt",ez kb 2 percet vett igenybe.



Eleg merev ahhoz,hogy egyenesen tudd tolni,de ha szügseges könnyen lehet korrigälni is. Erre räragasztottam ideiglenesen a käbelt,amit elökeszitettem a saruk miatt es egyszerüen visszahuztam. Elöl a käbeleket räkötöttem a gyäri käbelre. Kb 20 perces müvelet volt az egesz.


Így tiszta.. akkor nincs zavaró tényező a tető alatt Smile Kösziiiii

Szerintem lehet valami borda vagy valami, mert én pl. egy bowden darabbal (nem találtam hirtelen mást) vittem hátra a 3 kábelt és mintha akadt volna valamibe, de lehet az is hogy túl lágy volt a bowden ezért akadozott. A hátsó lámpánál sarut tettem rá elől mivel az autóban nem akartam forrasztani így egy un. leágazó csatlakozóval kötöttem össze. Ez a rész kb. 10-15 perc volt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 370

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.03 23:33:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2801
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

joe79 írta:
fhoksz írta:
lantika írta:
fhoksz írta:
Zsir koszi! Meg a modszert leirnatok hogy hogyan vittetek hatra a kabelt elolrol? Illetve elol csatira vagy a vezetekre kotottetek ra kozvetlen?


En a regi focusomba beszereltem tetökärpit bontäs nelkül. Bemertem,hogy ne legyen ferde,ätrajzoltam a keretet a tetökärpitra. Kivägtam,es elöre toltam egy csögörenynek nevezett "speciälis eszközt",ez kb 2 percet vett igenybe.



Eleg merev ahhoz,hogy egyenesen tudd tolni,de ha szügseges könnyen lehet korrigälni is. Erre räragasztottam ideiglenesen a käbelt,amit elökeszitettem a saruk miatt es egyszerüen visszahuztam. Elöl a käbeleket räkötöttem a gyäri käbelre. Kb 20 perces müvelet volt az egesz.


Így tiszta.. akkor nincs zavaró tényező a tető alatt Smile Kösziiiii

Szerintem lehet valami borda vagy valami, mert én pl. egy bowden darabbal (nem találtam hirtelen mást) vittem hátra a 3 kábelt és mintha akadt volna valamibe, de lehet az is hogy túl lágy volt a bowden ezért akadozott. A hátsó lámpánál sarut tettem rá elől mivel az autóban nem akartam forrasztani így egy un. leágazó csatlakozóval kötöttem össze. Ez a rész kb. 10-15 perc volt.



_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 13:31:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2802
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Koszi a tippeket! Lenne meg egy kerdesem... ugye az elso lampa 3kabeles egyszer az ajto miatt egyszer a fix miatt es a harombol az egyik igy oldalra van a csatin... azt meg tudjatok mondani melyik a +\-? Azert kellene mert ledes izzom lesz (kapcsolo nelkul csak az ajtos resz kell) valamint mivel sofitas tartoba lesz a d oszlopnal nem akarom hogy az izzo tarto fem barhogyis a vazhoz erjen, max a sajat polusa.

Es meg egy kerdes a kabel vagy az osszekoto csatik vastagsaga jelentos vagy barmilyen lehet nem megy olyan aram benne ami problemas lenne vastagsag szempontjabol?

koszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 370

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 17:10:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2803
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Koszi a tippeket! Lenne meg egy kerdesem... ugye az elso lampa 3kabeles egyszer az ajto miatt egyszer a fix miatt es a harombol az egyik igy oldalra van a csatin... azt meg tudjatok mondani melyik a +\-? Azert kellene mert ledes izzom lesz (kapcsolo nelkul csak az ajtos resz kell) valamint mivel sofitas tartoba lesz a d oszlopnal nem akarom hogy az izzo tarto fem barhogyis a vazhoz erjen, max a sajat polusa.

Es meg egy kerdes a kabel vagy az osszekoto csatik vastagsaga jelentos vagy barmilyen lehet nem megy olyan aram benne ami problemas lenne vastagsag szempontjabol?

koszi


Nekem megvan a komplett käbelezese az autonak,minden csatlakozo läbkiosztäsa,abbol ki lehet bogozni mi hova megy. Viszont nemet nyelven van. Ha kell elküldöm emailben,csak irj egy cimet.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.05 21:55:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2804
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Koszi!!! Fhoksz kukac freemailponthu.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 80


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 06:42:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2805
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
fhoksz írta:
Koszi a tippeket! Lenne meg egy kerdesem... ugye az elso lampa 3kabeles egyszer az ajto miatt egyszer a fix miatt es a harombol az egyik igy oldalra van a csatin... azt meg tudjatok mondani melyik a +\-? Azert kellene mert ledes izzom lesz (kapcsolo nelkul csak az ajtos resz kell) valamint mivel sofitas tartoba lesz a d oszlopnal nem akarom hogy az izzo tarto fem barhogyis a vazhoz erjen, max a sajat polusa.

Es meg egy kerdes a kabel vagy az osszekoto csatik vastagsaga jelentos vagy barmilyen lehet nem megy olyan aram benne ami problemas lenne vastagsag szempontjabol?

koszi


Nekem megvan a komplett käbelezese az autonak,minden csatlakozo läbkiosztäsa,abbol ki lehet bogozni mi hova megy. Viszont nemet nyelven van. Ha kell elküldöm emailben,csak irj egy cimet.


Üdv!

Ez engem is érdekelne, boszme@vipmail.hu!

köszönöm előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 08:39:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2806
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem jott be a tervem ... nem a d oszlopba lesz hanem a tetokarpitba... a c oszlopnal, ott az oldalan neztem olyan fel centi vastag max... ez a vastag vagy a vekony resz a tkarpitba? Ulesen ulve natur sniccerrel tudom vagni? Csak mert nincs probafelulet ahol vagast vegezhetek Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zozopajti


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 27.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:59:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2807
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv kérdésemnek ezt a topicot találtam megfelelőnek, első fényszóróval kapcsolatos, MK2 kombi fóka, gyári xenon-os lámpatest ami a következőt produkálja, lámpa bekapcs után ugye beáll a vetitett kép ami eddig ok, ha húzok egy refit akkor ugye kapcsolja a H1-es izzót ami a távolsági fényt szolgáltatja valamint a xenon foncsorát is megemeli bal oldalon, vagy ha ugy jobb állít a vetített csóván, rásegítve a H1-es izzóra, ha kikapcsolom a refit, a bal oldali xenon fénye nem megy vissza úgymond a tommpított állásba hanem a refi pozícióban marad, elvakítva a szembejövőt, rázkódásra vissza áll a megfelelő pozícióba, ami útviszonyoktól függően akár 4-5 percet is igénybe vesz, lámpát szétszedtem nem láttam semmi anomáliát csatlakozókat is áttisztrítottam de a helyzet változatlan, mi lehet a gond, izzó, állítómotor avagy az automata állításért felelős, a kerekeknél elhelyezett érzékelők valamelyike?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dannay


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 18:07:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2808
 Hozzászólás témája: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv itt! Hozzáértö emberre lenne szükségem. Adott egy 2004es kettes focus, amin minden elmegy a müszerfalrol, azaz mutatok lelettyennek, illetve a kilométer ora állás helyén csak csíkok jelennek meg. Kigyutja az abs lámpát az olajnyomást a töktést a fogaskereket. Majd magátol vissza jön minden. Teljesen random. Inditás elött is csinálja, olyankor nem is indul a kocsi. Amikor járo motornál csinálja a motor nem áll meg. Ezen felül can hibákkal baszkodja tele a.motorvezérlöt az abst és a müszerfalat is. (U1900,u2012,u0001,u0140)
Ismert jelenség/betegség ez? És mi lehet a ludas?
Köszönöm elöre is a segitséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eutiches


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 28.
Hozzászólások: 15


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 20:10:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2809
 Hozzászólás témája: Re: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

dannay írta:
Üdv itt! Hozzáértö emberre lenne szükségem. Adott egy 2004es kettes focus, amin minden elmegy a müszerfalrol, azaz mutatok lelettyennek, illetve a kilométer ora állás helyén csak csíkok jelennek meg. Kigyutja az abs lámpát az olajnyomást a töktést a fogaskereket. Majd magátol vissza jön minden. Teljesen random. Inditás elött is csinálja, olyankor nem is indul a kocsi. Amikor járo motornál csinálja a motor nem áll meg. Ezen felül can hibákkal baszkodja tele a.motorvezérlöt az abst és a müszerfalat is. (U1900,u2012,u0001,u0140)
Ismert jelenség/betegség ez? És mi lehet a ludas?
Köszönöm elöre is a segitséget!


Jól ismert jelenség. Az óracsoport forrasztásai öregedtek el. Megoldás: elviszed egy autó elektronikát ismerő szakihoz és ő majd újra forrasztja az elöregedett forrasztásokat, vagy cseréled az egész óracsoportot. Az első olcsóbb. Én azt ajánlom.
ps. Addig is, amíg sikerül szakihoz eljutni, amikor produkálja ezt a jelenséget, üss rá az óracsoport tetejére. Ez szokott hatni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dannay


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 21:07:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2810
 Hozzászólás témája: Re: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

eutiches írta:

Jól ismert jelenség. Az óracsoport forrasztásai öregedtek el. Megoldás: elviszed egy autó elektronikát ismerő szakihoz és ő majd újra forrasztja az elöregedett forrasztásokat, vagy cseréled az egész óracsoportot. Az első olcsóbb. Én azt ajánlom.
ps. Addig is, amíg sikerül szakihoz eljutni, amikor produkálja ezt a jelenséget, üss rá az óracsoport tetejére. Ez szokott hatni.


Köszönöm a gyors választ. Mennyire tuti tipp ez?Smile más eshetöség esetleg?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 23:36:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2811
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Annyira h jutubon ezer videot talalsz rola es a javitasarol "ford speedometer" es ezret kiad.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor


Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 15866

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 06:10:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2812
 Hozzászólás témája: Re: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

dannay írta:
eutiches írta:

Jól ismert jelenség. Az óracsoport forrasztásai öregedtek el. Megoldás: elviszed egy autó elektronikát ismerő szakihoz és ő majd újra forrasztja az elöregedett forrasztásokat, vagy cseréled az egész óracsoportot. Az első olcsóbb. Én azt ajánlom.
ps. Addig is, amíg sikerül szakihoz eljutni, amikor produkálja ezt a jelenséget, üss rá az óracsoport tetejére. Ez szokott hatni.

Köszönöm a gyors választ. Mennyire tuti tipp ez?Smile más eshetöség esetleg?
Nagyon tuti! Very Happy Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 82

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 07:58:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2813
 Hozzászólás témája: Re: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

dannay írta:
eutiches írta:

Jól ismert jelenség. Az óracsoport forrasztásai öregedtek el. ......, üss rá az óracsoport tetejére. Ez szokott hatni.

Köszönöm a gyors választ. Mennyire tuti tipp ez?Smile más eshetöség esetleg?


Csatlakozom! Mi is túl vagyunk rajta Smile Mármint a forrasztásos javításon. Azóta semmi rendellenesség. Annyi volt még, hogy javítás után még világított valamelyik visszajelző egy ideig, de X km után az is elaludt.
Nekem épp a bal felső részen kellett megnyomni a szerkezetet, és volt hogy tartani is menet közben. Ráadásul ugye ilyenkor safe módban megy, kigyorsítani, előzni nem ajánlott és talán nem is lehetséges Smile (Kép_a_hibáról)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 323

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 08:27:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2814
 Hozzászólás témája: Re: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
dannay írta:
eutiches írta:

Jól ismert jelenség. Az óracsoport forrasztásai öregedtek el. ......, üss rá az óracsoport tetejére. Ez szokott hatni.

Köszönöm a gyors választ. Mennyire tuti tipp ez?Smile más eshetöség esetleg?


Csatlakozom! Mi is túl vagyunk rajta Smile Mármint a forrasztásos javításon. Azóta semmi rendellenesség. Annyi volt még, hogy javítás után még világított valamelyik visszajelző egy ideig, de X km után az is elaludt.
Nekem épp a bal felső részen kellett megnyomni a szerkezetet, és volt hogy tartani is menet közben. Ráadásul ugye ilyenkor safe módban megy, kigyorsítani, előzni nem ajánlott és talán nem is lehetséges Smile (Kép_a_hibáról)

Egyszerű az óracsoportot kiszedni? Hogy kell nekiállni?
_________________
FOCUS II. Trend 1.6 TDCI
Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 (195/65 R15) (Gyári alufelnikkel)
Télen: Vredestein snowtrac 3 (195/65 R15) (Acélfelnikkel)

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 82

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.13 11:02:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2815
 Hozzászólás témája: Re: Focus müszerfal hiba.
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
decofeco írta:
.......Nekem épp a bal felső részen kellett megnyomni a szerkezetet, és volt hogy tartani is menet közben. Ráadásul ugye ilyenkor safe módban megy, kigyorsítani, előzni nem ajánlott és talán nem is lehetséges Smile (Kép_a_hibáról)

Egyszerű az óracsoportot kiszedni? Hogy kell nekiállni?

Szerintem az, igaz nem én szedtem ki, hanem a szervízes kolléga, de néztem. Youtube-on keresel ilyen videókat, akkor hamar fel lehet bátorodni, és nekiállni. (keresés: Kattints_ide

Video_link_1
Video_link_2

Egy híradástechnikai/elektroműszerész kolléga elvállalta nekem a szétszedést/forrasztást, de utána megjegyezte, hogy többet ilyen nem vállal, mert nehezen kapta szét, meg a mutatók alap helyzetét fotózta, jelölte, hogy utána visszarakva jó legyen, stb. Újra szét kellett kapnia, mert a mutatókkal volt kis pozícióbeli gond, de azóta jó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.14 18:15:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2816
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Noh behúztam hátra a kábelt a világításhoz, d oszlop fölött kis rés a tetőkárpiton KETTŐ ILYET BETETTEM már csak elől kéne bekötnöm, de igazából érintgettem mindent mindenhova de szart se csinál Smile Segítene valaki hogy ha azt akarom hogy csak ajtónyitásra világítson a hátsó (mert ugye nem kapcsolósra csináltam) akkor a +/- uomat hova kössem!? Fontos a pólus mert ledes a cucc.... hálás köszi! Smile))

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.16 21:43:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2817
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok!

Noh behúztam hátra a kábelt a világításhoz, d oszlop fölött kis rés a tetőkárpiton KETTŐ ILYET BETETTEM már csak elől kéne bekötnöm, de igazából érintgettem mindent mindenhova de szart se csinál Smile Segítene valaki hogy ha azt akarom hogy csak ajtónyitásra világítson a hátsó (mert ugye nem kapcsolósra csináltam) akkor a +/- uomat hova kössem!? Fontos a pólus mert ledes a cucc.... hálás köszi! Smile))



Hogy tiszta legyen:

Sárga-fekete : Ajtó nyitás -
Kék-fekete: Állandó -

Középső három a mozgásérzékelő

Barna, és a piros-kék-fekete egy szálon a +

Smile Ha emberi idő lesz fényképet is lövök róla! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.17 10:21:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2818
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nah meg egy csak hogy elbeszelgessek magammal.
Radionak beszereltem egy erintokepernyos kinai csodat es azt vettem eszre hogy az ajtoban levo magas hangszorok sisteregnek mintha a magast fullra raktam volna! Ez lehet a kinai csoda hibaja vagy meghaltak a hangszoroim. Esetleg ha kikotom oket az ajtoban levok onmagukban elegek? Nem kell disco hangzas csak szoljon...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 370

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.01.17 10:43:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2819
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Nah meg egy csak hogy elbeszelgessek magammal.
Radionak beszereltem egy erintokepernyos kinai csodat es azt vettem eszre hogy az ajtoban levo magas hangszorok sisteregnek mintha a magast fullra raktam volna! Ez lehet a kinai csoda hibaja vagy meghaltak a hangszoroim. Esetleg ha kikotom oket az ajtoban levok onmagukban elegek? Nem kell disco hangzas csak szoljon...


Ezt csak ugy fogod megtudni,ha a magasat kicsereled egy olyanra ami tuti müködik. Ezekröl a kinai csodäkrol amugy meg van a velemenyem. Elözö automba beraktam,majd kb 2 honap szenvedes utän kivettem. Nem volt rädio vetelem csak värosban,de ott is csak 1-2 ado. A kijelzöre ha räsütött a nap semmit sem lehetett lätni. A navi nem ment egyszerre a pendräjvval. A navi hangja folyamatosan csökkent,aztän mintha gyüjtötte volna a hangeröt,mert egyszer csak az összegyült hang kijött belöle. Isteni volt ejjel 1-kor 160-näl az autopälyän. Csaläd rögtön nem volt älmos. Very Happy
Szoval elöbb vägnäm le a kezem,minthogy megint nem gyäri rädiot tegyek az automba.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.01.17 11:02:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2820
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha kikotom? Jol funkcional a tobbi vagy szukseges ez masra vagy a hangzashoz?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 93, 94, 95, 96  Következő
Ugrás:   

94 / 96 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.53 másodperc