Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.05.25. 18:10:16 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ZsMilan
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 22975
Látogatók:
Vendégek: 278
Tagok: 17
Összesen: 295

Jelen lévő tagok:
01: karancsg
02: kofarago
03: Gatya
04: Lj
05: oriat
06: JuPe
07: bibu
08: bdavid1991
09: RS305
10: caki56
11: schlosser
12: gazsi15
13: yshino
14: negist
15: ZsMilan
16: theseus
17: gyurko60

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1.8 TDDI help!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 266, 267, 268  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

267 / 268 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Rezsee


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 30.
Hozzászólások: 183


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 17:51:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7981
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Próbáld a hang frekvenciáját figyelni. A vezérlés dupla annyit forog, tehát gyorsabb a ,,kattogás", ha a motorból jön(főtengely csapágy) akkor megegyezik a hallható motor fordulattal! Így talán jobban behatárolható, honnan jön a hang! Nekem van orvosi sztetoszkópom, de barkácsmódszerrel megoldás egy 2-3 cm átmérőjű cső is, amit a füledhez ill. a motor egyes részeihez tartasz. Segít a hangforrás pontosabb helyének beazonosításában! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.06 22:21:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7982
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="attis850502"][quote="Rezsee"]
mpeter82 írta:
Rezsee írta:
attis850502 írta:
A tegnapiba elfelejtettem irni hogy hidegen inditás után halk magasabban bugó hang jelentkezik.kb ezt váltja a csattogás

Csak ötlet, de már több tulajnál előjött, Sad


ez pipa.a kartert a szerviznél cseréltem mert a leengedő csavar offon volt.a "szivótölcsér" ok.mellette megy egy cső könyökkel,és ott kinyomta a gyűrűnél az olajat vissza a teknőbe.ezt orvosoltam o-gyűrű cserével és össze is drótoztam a könyököt hogy ne csusszun szét.addig később jött meg az ulajnyomás inditáskor 3-4mp-vel.most rögtön kialszik.alsó szűrő a szivón patyolat......
épp ezért vagyok tanácstalan mert minden ilyesmit magam megcsináltam.kivéve a vezcserét biztam másra...


Én kb háromszázezernél cseréltem vezérműláncot motornak már csúnya hangja volt nem tudom máshogy leírni csúnya.
Ami a lényeg a hangja kisimult és mintha százötvenezret fiatalodott volna, sokkal patentabb lett.

Rezsének: Az a pipa is fém amit kikötünk csak a két cső ahogy remeg kiveri a lukat így az egész lötyög nem bíztam meg benn ezért kötődróttal fikszáltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  DooWad83


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 27.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 10:20:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7983
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
DooWad83 írta:
Sziasztok!



Aknára toltuk, tankot kibontottuk, elektromos csatlakozót lekötöttük. Hibe mag van, nincs benne áram. Juppí. Keressük meg miért nem kap áramot. Bontogatások és keresések, lámpázások sora, és lám, van áram a csatiban. Szuper. Rádugtam a csatit a helyére...Semmi. Nem zúg a szivattyú. Ok, akkor az elromlott, leszedjük, ki vesszük és lááááám.... NINCS IS BENNE SZIVATTYÚÚÚÚÚ! Na ekkor gondoltam felkötöm magam a visszapillantó tükörre egy darab madzagal. Most itt álok (ülök) és guglizom hogy hol van a szivattyú. Valaki tudna valamit erről????

MK1 1.8 TDDI

Segítsetek mert megőrülök már!


Kár volt leszedned a tankot, a szivattyú az adagoló homlokába van de ez mechanikus és nem romlik el legalábbis nem így és egyik pillanatról a másikra. Itt inkább tiltás van.
Ha az egyik magasnyomású csövet leveszed s indítózol jön az olaj akkor jó a szivattyú megvan a kellő háznyomás, ha ráteszel egy porlasztócsúcsot s nem porlaszt akkor nincs meg a 175/360 atm mert tiltás van.


Értem. És akkor mi tilthat? Honnan jöhet a probléma? Miért ment el a nyomás?
_________________
Óvakodj, a türelmes ember haragjától!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FordFocusGhiaFull


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 10.
Hozzászólások: 215


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 13:44:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7984
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
Reléket nézzétek meg a motortérben.Szerintem tuti ott lesz a baj. (Most nem tudom pontosan melyiket, utána kellene nézni).

Matyiii:
(turbócső olajos téma).
Akkor ez azt jelenti kopott a motor?
Sajnos az önindító is haldoklik, sokáig kell indítózni reggelről+kipufogógáz (fehéres) jön ki elég sokáig. (több perc).
Viszont tiszta olajsár volt az önindítóm, olajcserekor megtisztítottam, és jó lett egy ideig. (Motorburkolat van gyárilag).
Bár tudod nekem volt adagoló hibám. De Gödöllőn építtetek majd egy mechanikusat arra jutottam, még jobban is fog menni mint eddig.


Valaki esetleg nem ért VW T4 2.4Dieselhez? 93évj.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 20:13:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7985
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordFocusGhiaFull írta:
Szia!
Reléket nézzétek meg a motortérben.Szerintem tuti ott lesz a baj. (Most nem tudom pontosan melyiket, utána kellene nézni).

Matyiii:
(turbócső olajos téma).
Akkor ez azt jelenti kopott a motor?
Sajnos az önindító is haldoklik, sokáig kell indítózni reggelről+kipufogógáz (fehéres) jön ki elég sokáig. (több perc).
Viszont tiszta olajsár volt az önindítóm, olajcserekor megtisztítottam, és jó lett egy ideig. (Motorburkolat van gyárilag).
Bár tudod nekem volt adagoló hibám. De Gödöllőn építtetek majd egy mechanikusat arra jutottam, még jobban is fog menni mint eddig.


Valaki esetleg nem ért VW T4 2.4Dieselhez? 93évj.


Ha hagyományos adagolóra cserélsz Tudnod kell nem fog működni a fordulatszám mérő s villogni fog az izzító lámpa, jó az égőt ki lehet szedni s nem zavar. ugyanannyi fogyasztás mellett inkább gyengébb lesz de a füstcsavart beljebb tekerve lehet erősebb is ha nem fáj fél liter üzemanyag. Eladási szempontból sokak szemébe értékcsökkentő de cserébe nyugodtan mehetsz hosszú útra nem áll meg. Nekem így megy nyolc éve négyszer voltam vele Angliába s még csak köhögése sem volt.
Ha fehér füstöt látsz akkor ennie kell a vizet, ha kékeset akkor meg az olajat. De ha nehezen indul lehet adagoló miatt nyomhat ki gázolajat a kipuffba ami a katalizátoron elég és ez csinálja a füstöt.
Én kezdésnek megmérném a nyomásokat a hengerekben és beméretném a porlasztó csúcsokat 32-34 a jó motoré gyűrűk kopásától függően lemehet 24-26 ig
alatta már gondos. Harminc atm. feletti nyomásokat mérsz akkor adagolód kopása miatt indul nehezen de akkor nem is viselkedik olyan patentul a motor mint ahogy elvárható lenne.
Szóval lehet gondolkodni sokat, a tippem hugyoznak a porlasztócsúcsok ködölés helyett, ezek duplán spriccelnek 175/360 atmoszféránál a kopottak már 150 -nél is. Meg kell mérni amelyik rossz ahelyett bontóba kapsz tíz pénzért.
Lehet hogy kicsit zavarosra sikerült az egész? Üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 20:44:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7986
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

DooWad83 írta:
Matyiii írta:
DooWad83 írta:
Sziasztok!


MK1 1.8 TDDI

Segítsetek mert megőrülök már!


Kár volt leszedned a tankot, a szivattyú az adagoló homlokába van de ez mechanikus és nem romlik el legalábbis nem így és egyik pillanatról a másikra. Itt inkább tiltás van.
Ha az egyik magasnyomású csövet leveszed s indítózol jön az olaj akkor jó a szivattyú megvan a kellő háznyomás, ha ráteszel egy porlasztócsúcsot s nem porlaszt akkor nincs meg a 175/360 atm mert tiltás van.


Értem. És akkor mi tilthat? Honnan jöhet a probléma? Miért ment el a nyomás?


Ki kell olvastatni a hibakódot akkor leszünk okosak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FordFocusGhiaFull


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 10.
Hozzászólások: 215


HozzászólásElküldve: 2017.01.07 22:59:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7987
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha hagyományos adagolóra cserélsz Tudnod kell nem fog működni a fordulatszám mérő s villogni fog az izzító lámpa, jó az égőt ki lehet szedni s nem zavar. ugyanannyi fogyasztás mellett inkább gyengébb lesz de a füstcsavart beljebb tekerve lehet erősebb is ha nem fáj fél liter üzemanyag. Eladási szempontból sokak szemébe értékcsökkentő de cserébe nyugodtan mehetsz hosszú útra nem áll meg. Nekem így megy nyolc éve négyszer voltam vele Angliába s még csak köhögése sem volt.
Ha fehér füstöt látsz akkor ennie kell a vizet, ha kékeset akkor meg az olajat. De ha nehezen indul lehet adagoló miatt nyomhat ki gázolajat a kipuffba ami a katalizátoron elég és ez csinálja a füstöt.
Én kezdésnek megmérném a nyomásokat a hengerekben és beméretném a porlasztó csúcsokat 32-34 a jó motoré gyűrűk kopásától függően lemehet 24-26 ig
alatta már gondos. Harminc atm. feletti nyomásokat mérsz akkor adagolód kopása miatt indul nehezen de akkor nem is viselkedik olyan patentul a motor mint ahogy elvárható lenne.
Szóval lehet gondolkodni sokat, a tippem hugyoznak a porlasztócsúcsok ködölés helyett, ezek duplán spriccelnek 175/360 atmoszféránál a kopottak már 150 -nél is. Meg kell mérni amelyik rossz ahelyett bontóba kapsz tíz pénzért.
Lehet hogy kicsit zavarosra sikerült az egész? Üdv[/quote]

Először is köszönöm a választ!
Megkérdeztem telefonon, nem mondták hogy nem fog menni a fordulatszám mérő, annyit mondtak hogy bizonyos focusoknál (attól függ milyen szoftver van rajta) a töltés jelző égve marad kb 2 percig és nem is lesz töltés, de ez csak is annál a focusnál ahol újabb a szoftver.Ezt nem tudják hogy miért.
Másod sorban, attól függ mennyire fog menni az autó, hogy milyen alkatrészeket tud beszerezni az adagoló összeszereléséhez.Nekem ennyit mondtak, ahogy hallgattam nagyon otthon van a tuningban is.
Lehet hogy értékcsökkentő (bár igaz, aki ilyet akar venni csak értéknövelő kellene hogy legyen). De hosszú távra tervezek vele.Karosszériahibák úgy ahogy ki lettek rajta javítva (nem tudom hogy fog a közeljövőben rozsdásodni) és kapott egy majdnem teli fényezést. (Bal hátsó ajtó, Tető, és csomagtartó egyenlőre nem lett fújva).
Szóval igazából már csak az adagoló téma húzós.Ki lett 1 éve olvasva a hibatároló gyári diaggal előbefecskendezés kezdet hibát írt ki meg még valami mást is...már rég volt. Semmi más baja nem volt.
Próbapadra csak úgy teszik fel, hogy ha minden ki van rajta cserélve stb... alaphangon 240ezer mindennel együtt.
Ezért gondoltam, hogy inkább már jobb egy mechanikus, ha meg jobban fog menni akkor az csak + dolog.Később lehet majd a csúcsokkal is variálni stb.... (de ez már nagyon egy másik kategória ami nem hiszem hogy eljön).

Érdekes, hogy alapjárati ingadozás van, főleg melegen, meg a tiltás majd újraindulás után semmi.Most meg a hideg indulás.Nem beszélve arról hogy szerintem sokat fogyaszt. Comp is sokat mér most kb 7.5-t mér, de a rejtett menüben a fogyasztást lehet állítani hogy kevesebbet vagy többet írjon ki. Nekem a legkevesebbre van állítva.Szóval ha 0-nál hagynám van 10 11litereket írna ki.Ez sem tudom miért van.
Most jelen pillanatban kb 250km-t mentem hosszú távon (nem autópályán) olyan 300km-t mentem városban. 100km van hátra, és pontosan 50liter volt a tankban.650km összesen 50literre.
Én is a csúcsokra gondoltam, viszont akkor a gyári diag program kiírta volna a csúcsokat elvileg, és nem az adagoló hibát , vagy nem csak azt.

Érdekesség képen. Kb tegnap óta állt az autó több mint fél napot.(Zsír új 1 éves aksi van benne.Motorcraft 800AH 700 indítóárammal) (Fogyasztók nem maradtak úgy). -10 fokot írt ki a comp.
Egyszerűen nem tudtam beindítani és folyamatosan fehér füst jött ki a kipufogóból. (Előtte vagy 3x izzítóztam).
Majd kb 5 perc után, (nem folyamatosan 5percig indítóztam) beindult.
(Igaz a Fusion úgy lemerült alig fél nap alatt hogy aksit cseréltünk. 3éves aksival)

Köszi a választ, néha jó ezekről a dolgokról beszélni, főleg így hogy a TDDI topic is ki van halva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  DooWad83


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 27.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.01.08 17:44:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7988
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
DooWad83 írta:
Matyiii írta:
DooWad83 írta:
Sziasztok!


MK1 1.8 TDDI

Segítsetek mert megőrülök már!


Kár volt leszedned a tankot, a szivattyú az adagoló homlokába van de ez mechanikus és nem romlik el legalábbis nem így és egyik pillanatról a másikra. Itt inkább tiltás van.
Ha az egyik magasnyomású csövet leveszed s indítózol jön az olaj akkor jó a szivattyú megvan a kellő háznyomás, ha ráteszel egy porlasztócsúcsot s nem porlaszt akkor nincs meg a 175/360 atm mert tiltás van.


Értem. És akkor mi tilthat? Honnan jöhet a probléma? Miért ment el a nyomás?


Ki kell olvastatni a hibakódot akkor leszünk okosak.


Kiolvastuk:

P0515
P0149
P1664
P1564
B2141

Sad

Valaki tud segíteni?
_________________
Óvakodj, a türelmes ember haragjától!


Legutóbb DooWad83 szerkesztette (2017.01.11 07:16:53), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2017.01.09 19:40:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7989
 Hozzászólás témája: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha a kormányszervó olaj tartályában a minimum felett egy leheletnyivel van a szint, akkor érdemes rátölteni? Ha igen, pontosan milyen típusú való bele? Lehet hozzáönteni, vagy inkább cserélni kellene az egészet, hogy ne keveredjen?

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 775


HozzászólásElküldve: 2017.01.09 19:54:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7990
 Hozzászólás témája: Re: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

gustavsson írta:
Ha a kormányszervó olaj tartályában a minimum felett egy leheletnyivel van a szint, akkor érdemes rátölteni? Ha igen, pontosan milyen típusú való bele? Lehet hozzáönteni, vagy inkább cserélni kellene az egészet, hogy ne keveredjen?

Köszi!


Szerintem a min,max között legyen de olvastam olyat is, hogy a maxig kell tölteni!
Ha régen volt cserélve akkor érdemes lecserélni, főleg ha nem tudod milyen van benne, mert csak azonos folyadékokkal ajánlatos feltölteni mindent!
Nekem castrol transmax dex III van benne de legközelebb szerintem gyárit teszek bele, árban nincs nagy különbség!
Ja és ha jól tudom a piros kell bele!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2017.01.09 20:24:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7991
 Hozzászólás témája: Re: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
gustavsson írta:
Ha a kormányszervó olaj tartályában a minimum felett egy leheletnyivel van a szint, akkor érdemes rátölteni? Ha igen, pontosan milyen típusú való bele? Lehet hozzáönteni, vagy inkább cserélni kellene az egészet, hogy ne keveredjen?

Köszi!


Szerintem a min,max között legyen de olvastam olyat is, hogy a maxig kell tölteni!
Ha régen volt cserélve akkor érdemes lecserélni, főleg ha nem tudod milyen van benne, mert csak azonos folyadékokkal ajánlatos feltölteni mindent!
Nekem castrol transmax dex III van benne de legközelebb szerintem gyárit teszek bele, árban nincs nagy különbség!
Ja és ha jól tudom a piros kell bele!


Köszi a gyors választ Smile

Találtam itthon Castrol TQ Dexron III-at (piros), még bontatlan (egy régebbi OFF-os toyotámhoz vettem). Ezzel vajon feltölthetem addig, amíg le nem cserélem az egészet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 775


HozzászólásElküldve: 2017.01.09 21:48:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7992
 Hozzászólás témája: Re: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

gustavsson írta:
lacko13 írta:
gustavsson írta:
Ha a kormányszervó olaj tartályában a minimum felett egy leheletnyivel van a szint, akkor érdemes rátölteni? Ha igen, pontosan milyen típusú való bele? Lehet hozzáönteni, vagy inkább cserélni kellene az egészet, hogy ne keveredjen?

Köszi!


Szerintem a min,max között legyen de olvastam olyat is, hogy a maxig kell tölteni!
Ha régen volt cserélve akkor érdemes lecserélni, főleg ha nem tudod milyen van benne, mert csak azonos folyadékokkal ajánlatos feltölteni mindent!
Nekem castrol transmax dex III van benne de legközelebb szerintem gyárit teszek bele, árban nincs nagy különbség!
Ja és ha jól tudom a piros kell bele!


Köszi a gyors választ Smile

Találtam itthon Castrol TQ Dexron III-at (piros), még bontatlan (egy régebbi OFF-os toyotámhoz vettem). Ezzel vajon feltölthetem addig, amíg le nem cserélem az egészet?


Szerintem nyugodtan felöntheted vele, nekem is az van benne! Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2017.01.10 09:56:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7993
 Hozzászólás témája: Re: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
gustavsson írta:
lacko13 írta:
gustavsson írta:
Ha a kormányszervó olaj tartályában a minimum felett egy leheletnyivel van a szint, akkor érdemes rátölteni? Ha igen, pontosan milyen típusú való bele? Lehet hozzáönteni, vagy inkább cserélni kellene az egészet, hogy ne keveredjen?

Köszi!


Szerintem a min,max között legyen de olvastam olyat is, hogy a maxig kell tölteni!
Ha régen volt cserélve akkor érdemes lecserélni, főleg ha nem tudod milyen van benne, mert csak azonos folyadékokkal ajánlatos feltölteni mindent!
Nekem castrol transmax dex III van benne de legközelebb szerintem gyárit teszek bele, árban nincs nagy különbség!
Ja és ha jól tudom a piros kell bele!


Köszi a gyors választ Smile

Találtam itthon Castrol TQ Dexron III-at (piros), még bontatlan (egy régebbi OFF-os toyotámhoz vettem). Ezzel vajon feltölthetem addig, amíg le nem cserélem az egészet?


Szerintem nyugodtan felöntheted vele, nekem is az van benne! Very Happy


Oké, köszi! Very Happy
Akkor ez a kettő egy és ugyanaz? (Castrol Transmax Dex III és Castrol Automatic TQ Dexron III)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 775


HozzászólásElküldve: 2017.01.10 10:14:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7994
 Hozzászólás témája: Re: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

gustavsson írta:
lacko13 írta:
gustavsson írta:
lacko13 írta:
gustavsson írta:
Ha a kormányszervó olaj tartályában a minimum felett egy leheletnyivel van a szint, akkor érdemes rátölteni? Ha igen, pontosan milyen típusú való bele? Lehet hozzáönteni, vagy inkább cserélni kellene az egészet, hogy ne keveredjen?

Köszi!


Szerintem a min,max között legyen de olvastam olyat is, hogy a maxig kell tölteni!
Ha régen volt cserélve akkor érdemes lecserélni, főleg ha nem tudod milyen van benne, mert csak azonos folyadékokkal ajánlatos feltölteni mindent!
Nekem castrol transmax dex III van benne de legközelebb szerintem gyárit teszek bele, árban nincs nagy különbség!
Ja és ha jól tudom a piros kell bele!


Köszi a gyors választ Smile

Találtam itthon Castrol TQ Dexron III-at (piros), még bontatlan (egy régebbi OFF-os toyotámhoz vettem). Ezzel vajon feltölthetem addig, amíg le nem cserélem az egészet?


Szerintem nyugodtan felöntheted vele, nekem is az van benne! Very Happy


Oké, köszi! Very Happy
Akkor ez a kettő egy és ugyanaz? (Castrol Transmax Dex III és Castrol Automatic TQ Dexron III)


Szerintem igen! Vagy szinte ugyanaz! A dobozon nekem is automatic felirat van a googliba beírtam és ugyanazt hozta ki!
Ha jól tudom atf olaj kell bele ami teljesíti a mercon specet!
Nézd meg a kézikönyvben milyen spec kell pontosan és ellenőrizd a dobozon vagy a neten, hogy a tied megfelelő e!

http://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/products/cars/automatic-transmission-fluids.html

Jó még a szavatossága az olajadnak?
Sajnos gyenge az angolom de szerintem itt azt írják, hogy a tq-t váltja a transmax!

Ui.: még ezt találtam
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-transmax-dex-iii-multivehicle-1-literes/347/7933

Itt is arról van szó, hogy a tq már le van cserélve- de szerintem ha a szavideje jó és tudja (tudnia kellene) a mercon jóváhagyást akkor nem lehet probléma-, de azért valami hozzáértőbbet is kérdezz meg, nehogy hülyeséget mondjak! Very Happy

Ja és gondolom neked még nem az elektromos szervószivattyú van, mert abba már a zöld folyadék kell ha jól gondolom de valaki majd megerősiti vagy megcáfolja a gondolataim.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 104


HozzászólásElküldve: 2017.01.10 10:58:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7995
 Hozzászólás témája: Re: kormányszervó olaj
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:


Szerintem igen! Vagy szinte ugyanaz! A dobozon nekem is automatic felirat van a googliba beírtam és ugyanazt hozta ki!
Ha jól tudom atf olaj kell bele ami teljesíti a mercon specet!
Nézd meg a kézikönyvben milyen spec kell pontosan és ellenőrizd a dobozon vagy a neten, hogy a tied megfelelő e!

http://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/products/cars/automatic-transmission-fluids.html

Jó még a szavatossága az olajadnak?
Sajnos gyenge az angolom de szerintem itt azt írják, hogy a tq-t váltja a transmax!

Ui.: még ezt találtam
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-transmax-dex-iii-multivehicle-1-literes/347/7933

Itt is arról van szó, hogy a tq már le van cserélve- de szerintem ha a szavideje jó és tudja (tudnia kellene) a mercon jóváhagyást akkor nem lehet probléma-, de azért valami hozzáértőbbet is kérdezz meg, nehogy hülyeséget mondjak! Very Happy

Ja és gondolom neked még nem az elektromos szervószivattyú van, mert abba már a zöld folyadék kell ha jól gondolom de valaki majd megerősiti vagy megcáfolja a gondolataim.


Köszi, megnézem. A szavatossága még jó, 2019 év vmelyik hónapjáig írja a flakonon.
A kezelési útmutatóban ezt találtam a szervókormány-hidraulikaolaj specifikációjára: WSS-M2C 195-A, WSS-M2C 204-A
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.11 21:49:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7996
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

DooWad83 írta:


Kiolvastuk:

P0515
P0149
P1664
P1564
B2141

Sad

Valaki tud segíteni?


A p1564 - p1664 Adagoló agyhalál, megpróbálhatod a tranzisztort kicserélni egy próbát megér. A jótubén van fenn lengyel film róla.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  DooWad83


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 27.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 09:42:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7997
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
DooWad83 írta:


Kiolvastuk:

P0515
P0149
P1664
P1564
B2141

Sad

Valaki tud segíteni?


A p1564 - p1664 Adagoló agyhalál, megpróbálhatod a tranzisztort kicserélni egy próbát megér. A jótubén van fenn lengyel film róla.


Nagyon köszönöm a választ!

Sajnos nem lettem boldogabb! Sőt...

Na de akkor kiszerel, megy a szervízbe...elektronika javítás.

Szeretném ha írnátok ide szervizeket, ahová postázhatom, gyorsak, garisak és olcsók! Very Happy Olyat ahol valaki már postázott, szervizeltetett és meg volt elégedve. Sokat találtam a Google-ban, de hát a bizalom...

valamint, pici segítség, hogy hogyan tudom kiszerelni az adagolót!? Mennyire kell bontani az autót?

Előre is köszi.

Matyiii:

Nem maszekolok, mert annak biztosan egy új adagoló lenne a következménye! Very Happy Wink
_________________
Óvakodj, a türelmes ember haragjától!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 235


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 13:00:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7998
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

DooWad83 írta:


Nagyon köszönöm a választ!

Sajnos nem lettem boldogabb! Sőt...

Na de akkor kiszerel, megy a szervízbe...elektronika javítás.

Szeretném ha írnátok ide szervizeket, ahová postázhatom, gyorsak, garisak és olcsók! Very Happy Olyat ahol valaki már postázott, szervizeltetett és meg volt elégedve. Sokat találtam a Google-ban, de hát a bizalom...

valamint, pici segítség, hogy hogyan tudom kiszerelni az adagolót!? Mennyire kell bontani az autót?

Előre is köszi.

Matyiii:

Nem maszekolok, mert annak biztosan egy új adagoló lenne a következménye! Very Happy Wink


Szia,

a kiszerelést szerintem biztosan meg tudod csinálni, de azt tudnod kell, hogy le kell venni a vezérlést és csak úgy jön ki az adagoló.

Leírás a kiszereléshez: Link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  DooWad83


Offline
Csatlakozott:
2014. 11. 27.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 14:00:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 7999
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:
DooWad83 írta:


Nagyon köszönöm a választ!

Sajnos nem lettem boldogabb! Sőt...

Na de akkor kiszerel, megy a szervízbe...elektronika javítás.

Szeretném ha írnátok ide szervizeket, ahová postázhatom, gyorsak, garisak és olcsók! Very Happy Olyat ahol valaki már postázott, szervizeltetett és meg volt elégedve. Sokat találtam a Google-ban, de hát a bizalom...

valamint, pici segítség, hogy hogyan tudom kiszerelni az adagolót!? Mennyire kell bontani az autót?

Előre is köszi.

Matyiii:

Nem maszekolok, mert annak biztosan egy új adagoló lenne a következménye! Very Happy Wink


Szia,

a kiszerelést szerintem biztosan meg tudod csinálni, de azt tudnod kell, hogy le kell venni a vezérlést és csak úgy jön ki az adagoló.

Leírás a kiszereléshez: Link


Le kell venni a vezérlést? És ha elállítok valamit? Vagy egyszerű? Inkább vigyem szervizbe?

Közben újabb információt kaptam.

Azt mondták, hogy ezekre a hibakódokra nem feltétlenül adagoló agyhalál lehet, hanem gázpedál, valamint holtpont jeladó probléma. Ha a műszerfalon nincs jelzés lehet hogy nem elektromos hiba hanem az adagoló mechanikus hibája. Ezek valósak lehetnek? Most már tényleg besz*rok hogy nem jutok egyről a kettőre. :S
_________________
Óvakodj, a türelmes ember haragjától!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 19:15:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8000
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

DooWad83 írta:


a kiszerelést szerintem biztosan meg tudod csinálni, de azt tudnod kell, hogy le kell venni a vezérlést és csak úgy jön ki az adagoló.

Leírás a kiszereléshez: Link


Le kell venni a vezérlést? És ha elállítok valamit? Vagy egyszerű? Inkább vigyem szervizbe?

Közben újabb információt kaptam.

Azt mondták, hogy ezekre a hibakódokra nem feltétlenül adagoló agyhalál lehet, hanem gázpedál, valamint holtpont jeladó probléma. Ha a műszerfalon nincs jelzés lehet hogy nem elektromos hiba hanem az adagoló mechanikus hibája. Ezek valósak lehetnek? Most már tényleg besz*rok hogy nem jutok egyről a kettőre. :S[/quote]

Az agyhalált úgy tudod leellenőrizni hogy lehúzod az adagolóról a csatlakozót és a legelső 2 szemben lévő érintkezőt megmérve 4-ohm alatti ellenállást kell mérni. Öt perc az egész Ha felettit mérsz akkor (cumi) de tudsz rendelni komplett készletet. innét

Amúgy jó a link az adagoló kiszereléshez csak semmit nem kell eldobni minden visszarakható.
Nem ír a pöcökről amivel a főtengelyt kell kitámasztani felső holtponton Ha ezt betekered a vezérlést nem lehet elrontanimindjárt az első kép.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 19:46:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8001
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordFocusGhiaFull írta:

Én is a csúcsokra gondoltam, viszont akkor a gyári diag program kiírta volna a csúcsokat elvileg, és nem az adagoló hibát , vagy nem csak azt.

Érdekesség képen. Kb tegnap óta állt az autó több mint fél napot.(Zsír új 1 éves aksi van benne.Motorcraft 800AH 700 indítóárammal) (Fogyasztók nem maradtak úgy). -10 fokot írt ki a comp.
Egyszerűen nem tudtam beindítani és folyamatosan fehér füst jött ki a kipufogóból. (Előtte vagy 3x izzítóztam).
Majd kb 5 perc után, (nem folyamatosan 5percig indítóztam) beindult.
(Igaz a Fusion úgy lemerült alig fél nap alatt hogy aksit cseréltünk. 3éves aksival)

Köszi a választ, néha jó ezekről a dolgokról beszélni, főleg így hogy a TDDI topic is ki van halva.

A csúcsokra nem ír ki hibát mert nincs rajtuk érzékelő vagyis a ráncfelvarrás után négyből egyre tettek fel érzékelőt valószínű a nyomást ellenőrzi. Amúgy bontott adagoló százból fel is rakják és nincs gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FordFocusGhiaFull


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 10.
Hozzászólások: 215


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 20:23:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8002
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Matyiii írta:
FordFocusGhiaFull írta:

Én is a csúcsokra gondoltam, viszont akkor a gyári diag program kiírta volna a csúcsokat elvileg, és nem az adagoló hibát , vagy nem csak azt.

Érdekesség képen. Kb tegnap óta állt az autó több mint fél napot.(Zsír új 1 éves aksi van benne.Motorcraft 800AH 700 indítóárammal) (Fogyasztók nem maradtak úgy). -10 fokot írt ki a comp.
Egyszerűen nem tudtam beindítani és folyamatosan fehér füst jött ki a kipufogóból. (Előtte vagy 3x izzítóztam).
Majd kb 5 perc után, (nem folyamatosan 5percig indítóztam) beindult.
(Igaz a Fusion úgy lemerült alig fél nap alatt hogy aksit cseréltünk. 3éves aksival)

Köszi a választ, néha jó ezekről a dolgokról beszélni, főleg így hogy a TDDI topic is ki van halva.

A csúcsokra nem ír ki hibát mert nincs rajtuk érzékelő vagyis a ráncfelvarrás után négyből egyre tettek fel érzékelőt valószínű a nyomást ellenőrzi. Amúgy bontott adagoló százból fel is rakják és nincs gond.


Van itt a közelben egy Bosch Feliratos szervízműhely, lehet el kellene látogatnom, szerinted a porlasztókat be tudják mérni? vagy csak gyári diag?
Bontott adagolóval az a baj, hogy ki tudja meddig jó 100ezerért, nem beszélve arról hogy 100nál tuti több beszereléssel együtt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Matyiii


Offline
Csatlakozott:
2007. 03. 30.
Hozzászólások: 402


HozzászólásElküldve: 2017.01.12 22:14:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8003
 Hozzászólás témája: Re: Leállt a motor menet közben!
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordFocusGhiaFull írta:
Matyiii írta:
FordFocusGhiaFull írta:

Én is a csúcsokra gondoltam, viszont akkor a gyári diag program kiírta volna a csúcsokat elvileg, és nem az adagoló hibát , vagy nem csak azt.

Érdekesség képen. Kb tegnap óta állt az autó több mint fél napot.(Zsír új 1 éves aksi van benne.Motorcraft 800AH 700 indítóárammal) (Fogyasztók nem maradtak úgy). -10 fokot írt ki a comp.
Egyszerűen nem tudtam beindítani és folyamatosan fehér füst jött ki a kipufogóból. (Előtte vagy 3x izzítóztam).
Majd kb 5 perc után, (nem folyamatosan 5percig indítóztam) beindult.
(Igaz a Fusion úgy lemerült alig fél nap alatt hogy aksit cseréltünk. 3éves aksival)

Köszi a választ, néha jó ezekről a dolgokról beszélni, főleg így hogy a TDDI topic is ki van halva.

A csúcsokra nem ír ki hibát mert nincs rajtuk érzékelő vagyis a ráncfelvarrás után négyből egyre tettek fel érzékelőt valószínű a nyomást ellenőrzi. Amúgy bontott adagoló százból fel is rakják és nincs gond.


Van itt a közelben egy Bosch Feliratos szervízműhely, lehet el kellene látogatnom, szerinted a porlasztókat be tudják mérni? vagy csak gyári diag?
Bontott adagolóval az a baj, hogy ki tudja meddig jó 100ezerért, nem beszélve arról hogy 100nál tuti több beszereléssel együtt.


Be tudják és a ford szervizek is, százba belefér tuti.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jonas720419


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 07.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.01.17 14:16:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8004
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,segítséget szeretnék kérni hogy a generátort direktbe ki tudom-e mérni mert nem tölt vissza,elképzelhető hogy valahol esetleg vezeték vagy testelési hiba miatt nem tölt vissza? 3 éve lett felújítva az aksi 4 hónapos,egyszer éreztem egy éget szagot kb 15 km-en keresztül de még tudtam vele menni kb 200 km-t,talán leégett valami?teljesen feltöltött aksi 12,5 inditás nem emelkedik,gázadás szintén nem emelkedik,az összes fogyasztó rákapcsolása és leesik 10,8-ra,
köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 235


HozzászólásElküldve: 2017.01.17 15:22:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8005
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jonas720419 írta:
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni hogy a generátort direktbe ki tudom-e mérni mert nem tölt vissza,elképzelhető hogy valahol esetleg vezeték vagy testelési hiba miatt nem tölt vissza? 3 éve lett felújítva az aksi 4 hónapos,egyszer éreztem egy éget szagot kb 15 km-en keresztül de még tudtam vele menni kb 200 km-t,talán leégett valami?teljesen feltöltött aksi 12,5 inditás nem emelkedik,gázadás szintén nem emelkedik,az összes fogyasztó rákapcsolása és leesik 10,8-ra,
köszönöm


Szia,

a generátor az akkura van kötve, ezért az akkun mérve a megfelelő feszültséget kellene kapnod. Ha közvetlenül a generátoron akarsz mérni, akkor azt úgy megtudod nézni, hogy a generátor házán és a pozitív kivezetése között mérsz feszültséget. Ha van töltésed akkor ~14.4V-nak kell lenni a feszültségnek, ha az intelligens töltéssel gond van, akkor szokott beállni 13.5V-ra, az általad mért feszültség egyértelműen azt mutatja, hogy nincs töltés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jonas720419


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 07.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.01.17 16:05:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8006
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:
jonas720419 írta:
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni hogy a generátort direktbe ki tudom-e mérni mert nem tölt vissza,elképzelhető hogy valahol esetleg vezeték vagy testelési hiba miatt nem tölt vissza? 3 éve lett felújítva az aksi 4 hónapos,egyszer éreztem egy éget szagot kb 15 km-en keresztül de még tudtam vele menni kb 200 km-t,talán leégett valami?teljesen feltöltött aksi 12,5 inditás nem emelkedik,gázadás szintén nem emelkedik,az összes fogyasztó rákapcsolása és leesik 10,8-ra,
köszönöm


Szia,

a generátor az akkura van kötve, ezért az akkun mérve a megfelelő feszültséget kellene kapnod. Ha közvetlenül a generátoron akarsz mérni, akkor azt úgy megtudod nézni, hogy a generátor házán és a pozitív kivezetése között mérsz feszültséget. Ha van töltésed akkor ~14.4V-nak kell lenni a feszültségnek, ha az intelligens töltéssel gond van, akkor szokott beállni 13.5V-ra, az általad mért feszültség egyértelműen azt mutatja, hogy nincs töltés.

ezt a mérési eredményt a km számláló test üzemmódjában olvastam le,gondolom egy multiméter is ugyanezt az értéket mutatta volna,akkor elvileg új generátort kell vennem,a pozitív kivezetés ugye ha leveszem a csatlakozót a generátorról? ott ugy láttam hogy három érintkezés van benne,mindegy hogy hova érintem a plusszt,és gondolom járó motornál?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 235


HozzászólásElküldve: 2017.01.18 12:57:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8007
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jonas720419 írta:

ezt a mérési eredményt a km számláló test üzemmódjában olvastam le,gondolom egy multiméter is ugyanezt az értéket mutatta volna,akkor elvileg új generátort kell vennem,a pozitív kivezetés ugye ha leveszem a csatlakozót a generátorról? ott ugy láttam hogy három érintkezés van benne,mindegy hogy hova érintem a plusszt,és gondolom járó motornál?


A generátoron két kivezetés van, az egyik egy kiálló csavar egyébként és arra van csavarozva a kábel, ezen kell mérni a feszültséget. A másik csatlakozó a generátor vezérlője, azt rajta kell hagyni, mert anélkül gerjesztést sem kap a generátor. Egyébként a motortéri biztosítéktáblába érdemes megnézni a biztosítékokat, mert a generátornak is van biztosítéka ott, pontosan nem tudom melyik az.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomas2001


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 07.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.01.27 19:28:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8008
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

FordFocusGhiaFull írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a Gödöllői VP30 Adagoló átalakításról?
Néztem nettó 240-ért csinálják meg le és felszereléssel együtt.Ami nekem kb 310ezerbe jönne ki.Leírva is rengeteg...
200ezrem van rá, ennyi kb az adagóló teljes felújítására sem elég ahogy néztem.
Valakinek kontakt, ismerős Pest megyében?
Bontott adagolót meg nem szeretnék felrakni, mert ki tudja meddig jó.

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!


Tavaly tavasszal csináltattam velük, azóta mentem vele kb. 12000km-t. Azt tapasztaltam, hogy a fogyasztásom jobb lett (40km-t ingázok autópályán, régi elektromos adagolóval klíma nélkül 6liter, mechanikussal klimával is 5,5liter, azonos tempóval, de kipróbáltam egy tankolást papás stílusban is 4,2liter max.90-el Smile). Tudni kell, hogy a fordulatszámmérő így nem mutat, illetve folyamatosan keresi az ECU az adagolóelektronikát, ezért villog az izzításjelző (leragasztva nem zavaró). Azt mondták, hogy az én ECU-m olyan, hogy napi első indításnál nem indul el a töltés, járatni kell kb. 2 percig, leállítani majd újra beindítani és lesz töltés. Működik így is, de ez engem bosszantott, ezért némi kisérletezés után rájöttem, hogy ha gázfröccsel indítok, akkor rögtön lesz töltésem. Smile Én elégedett vagyok, az adagolóelektronikában megrendült a bizalmam.... Sad
Még annyi jutott eszembe, hogy miután megcsináltattam, akkor derült ki, hogy valahol Nyíregyháza környékén is csinálnak ilyen átszerelést. Pontosabbat sajnos nem tudok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  FordFocusGhiaFull


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 10.
Hozzászólások: 215


HozzászólásElküldve: 2017.01.28 09:35:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8009
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

thomas2001 írta:
FordFocusGhiaFull írta:
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a Gödöllői VP30 Adagoló átalakításról?
Néztem nettó 240-ért csinálják meg le és felszereléssel együtt.Ami nekem kb 310ezerbe jönne ki.Leírva is rengeteg...
200ezrem van rá, ennyi kb az adagóló teljes felújítására sem elég ahogy néztem.
Valakinek kontakt, ismerős Pest megyében?
Bontott adagolót meg nem szeretnék felrakni, mert ki tudja meddig jó.

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!


Tavaly tavasszal csináltattam velük, azóta mentem vele kb. 12000km-t. Azt tapasztaltam, hogy a fogyasztásom jobb lett (40km-t ingázok autópályán, régi elektromos adagolóval klíma nélkül 6liter, mechanikussal klimával is 5,5liter, azonos tempóval, de kipróbáltam egy tankolást papás stílusban is 4,2liter max.90-el Smile). Tudni kell, hogy a fordulatszámmérő így nem mutat, illetve folyamatosan keresi az ECU az adagolóelektronikát, ezért villog az izzításjelző (leragasztva nem zavaró). Azt mondták, hogy az én ECU-m olyan, hogy napi első indításnál nem indul el a töltés, járatni kell kb. 2 percig, leállítani majd újra beindítani és lesz töltés. Működik így is, de ez engem bosszantott, ezért némi kisérletezés után rájöttem, hogy ha gázfröccsel indítok, akkor rögtön lesz töltésem. Smile Én elégedett vagyok, az adagolóelektronikában megrendült a bizalmam.... Sad
Még annyi jutott eszembe, hogy miután megcsináltattam, akkor derült ki, hogy valahol Nyíregyháza környékén is csinálnak ilyen átszerelést. Pontosabbat sajnos nem tudok.


Nagyon köszi az infót.Nekem azt mondták hogy a fordulatszám mérő óra jó lesz.izzítás is. csak a töltés nem biztos.
Neked faceliftes fókád van?Merre laksz?Régi adagolót odaadták és a gázpedált?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jonas720419


Offline
Csatlakozott:
2009. 10. 07.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.01.28 16:12:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8010
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jonas720419 írta:
ljocco írta:
jonas720419 írta:
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni hogy a generátort direktbe ki tudom-e mérni mert nem tölt vissza,elképzelhető hogy valahol esetleg vezeték vagy testelési hiba miatt nem tölt vissza? 3 éve lett felújítva az aksi 4 hónapos,egyszer éreztem egy éget szagot kb 15 km-en keresztül de még tudtam vele menni kb 200 km-t,talán leégett valami?teljesen feltöltött aksi 12,5 inditás nem emelkedik,gázadás szintén nem emelkedik,az összes fogyasztó rákapcsolása és leesik 10,8-ra,
köszönöm


Szia,

a generátor az akkura van kötve, ezért az akkun mérve a megfelelő feszültséget kellene kapnod. Ha közvetlenül a generátoron akarsz mérni, akkor azt úgy megtudod nézni, hogy a generátor házán és a pozitív kivezetése között mérsz feszültséget. Ha van töltésed akkor ~14.4V-nak kell lenni a feszültségnek, ha az intelligens töltéssel gond van, akkor szokott beállni 13.5V-ra, az általad mért feszültség egyértelműen azt mutatja, hogy nincs töltés.

ezt a mérési eredményt a km számláló test üzemmódjában olvastam le,gondolom egy multiméter is ugyanezt az értéket mutatta volna,akkor elvileg új generátort kell vennem,a pozitív kivezetés ugye ha leveszem a csatlakozót a generátorról? ott ugy láttam hogy három érintkezés van benne,mindegy hogy hova érintem a plusszt,és gondolom járó motornál?

sikerült kimérnem a generátort és ugyanazt az értéket mutatja amit az aksin is mértem 12.9V,a csatlakozó középső érintkezője pedig 6.5 értéket mutat ez nem tudom hogy mit jelent,igy akkor generátor csere lesz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> 1.8 TDDI help!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 266, 267, 268  Következő
Ugrás:   

267 / 268 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 3.30 másodperc