Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.10.19. 16:46:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ambrusg
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 23390
Látogatók:
Vendégek: 252
Tagok: 14
Összesen: 266

Jelen lévő tagok:
01: caki56
02: Vagyokabajnok
03: lantika
04: Tomi89bvsc
05: istvan911
06: yshino
07: Bagoly600
08: ljocco
09: koe
10: theseus
11: Mark
12: vasadam
13: proferry
14: zor19

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 134, 135, 136, 137, 138  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

135 / 138 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  tom_vct


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 26.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.05.26 21:40:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4021
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Klubtagok, Fórumozók!

Valamikor mi is boldog Focus tulajdonosok voltunk, ám ez nem tartott sajnos sokáig. 5 éve vásároltuk, márkaképviseletben focusunkat 165ekm-el vezetett szervízkönyvvel. 1-2 évig semmi problémánk nem volt, majd egy kis durrogással karöltve gyújtáshiba és túl dús keverék -reméltem csak gyertya-, így is lett. 4 új gyertyával már nem durrogott, de nem ment rendesen. Gyújtáshiba ismét új gyertyák ismét, 1 napig jó is lett (kivéve hogy elszaladt a ménes), ekkor újra gyertya, trafó, kábelek. Újabb 1 boldog nap, de közben a hibák sokasodtak. Gyútás, katalizátor nem megfelelő hatásfok, és túl dús keverék mindkét "hengersor", alapjárat 500 és 1500 között. AJAJ. Kompresszió mérés, 4. henger 6bar többi 11. Ok, megvan miért eszi a gyertyákat. Hengerfej le, a benzin csak úgy ömlik ki a negyediknél. Gépműhely felújít új szelepek, katalizátor szétégve, mivel az új 500e, kerestem egy bontottat. Összeraktuk, látszólag minden OK, de még mindig nem ment rendesen (túl dús keverék). Mi lehet a baj? Talán nem jó az utángyártott trafó? Mi sem hittünk benne de ismét új trafó, gyertya, kábelek. Semmi javulás. Elég volt gyerekek,mondtam ne játszunk tovább, elviszem egy Fordra szakosodott "szervízbe". Először magabiztosak voltak, jaja túl dús keverék, megoldjuk. Pillangószelepet takarítottak potiját cserélték. Nem lett semmivel sem jobb, kb 3 nap után mil lámpa világított,(túl dús keverék). Persze visszavittem, légtömegmérőt takarítottak, nyilván nem javult meg. Ismét vissza, ekkor már egy márkaszervizes autóvillamossági is volt a helyszínen, gyári kicsempészet Ford laptop rádug. Minden ok, kivéve, hogy túl dús keverék, összes adat rendben VCT teszten átmegy. Nézzük meg a bontott katalizátort! Ford laptop szerint az egyik fele nem csinál semmit. Elhittem, hiszem láttam. Katalizátor kibelezése következett, kis elektromos kütyü beszerelésével, hogy a monitor szonda miatt ne legyen hiba. Mondanom sem kell, hogy semmi javulás, túl dús keverék. Ismét vissza. HIGGYEM EL HOGY ELEKTROMOSAN MINDEN JÓ -MONDTÁK-. Nem tudtak mit kitalálni csak azt hogy mikor "hengerfejeztétek rosszul raktátok össze a vezérlést az volt a baj, megcsináltuk". HAHA mondtam én, elhoztam, persze semmi javulás. Nem vittem többet hozzájuk, nyilván. Újra mi kezdtünk vele foglalkozni azzal a módszerrel amit nem szeretünk, alkatrészek cserélgetésével. Lambda szonda, légtömegmérő, összes jeladó, kartelgázvisszavezető leköt, kipufogó rendszer katalizátortól leszerel majd próbaút, ECU csatlakozó, kábelek. Semmi. Ezután elvittem márkaszervízbe. Ők is gyakoroltak egy kicsit. Üzemanyagnyomás, injektorok, gyári kiolvasó stbstb. A márkaszervíz ki tudta mondani,hogy "nem tudjuk,itt kellene hagyni 2-3 hétre, akkor talán meglesz a baj ami biztos hogy mechanikus". Persze!!! Ki tudja azt kifizetni(2-3 hét-szer tizenezer óradíj). Tényleg nem volt más ötletünk nekünk sem, csak hogy mechanikus baj van. Motor szétszerelés apró darabokra, semmire sem lehet ráfogni hogy bármi apró baja lenne. Mechanikusan és elektromosan is minden jó és az autó mégis rossz Smile . Szóval az autó kb. 3 éve ugyanolyan rossz, egy kicsit sem javul vagy romlik,pedig már 220 van benne. A keverék egyébként valóban dús ezt bárki megérzi aki a közelben van mikor a motor jár. Borzasztó büdös fekete füst 9-10l fogyasztás, 115-ből kb 60Le. 3000 fordulat felett már egész tűrhető egyébként. Azóta van már másik autónk, vajon miért nem Ford? De még a megcsinálhatalan még meg van, aki felénk jár, szerelgeti egy kicsit, sikerélmény nélkül. De a humorérzékét senki nem vesztette el szerencsére: "ki kell cserélni a torpanó szenzort akkor majd nem fog torpanni", és a kedvencem:"ez az autó úgy megy mintha húzná magával a templomot", és tényleg olyan egyébként.
Nem adom el mert nem akarok hülyén meghalni, valaki csak rájönSmile HAHA
Szóval ha valakinek volt már "túl dús keverék" hibája az 1,6 VCT-vel és megoldotta, az ne tartsa titokban!!!!
Előre is Köszi!
Üdv
M. Tamás
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.05.27 09:35:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4022
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ember, ezt még olvasni is rossz.. nálunk ha nm az asszony gyújtotta volna fel, akkor én! Smile Rövid az élet hogy ilyenre pazarold az időd energiád, add be kereskedésbe vagy hozz ki másik autót azt fordítsd az idődet energiádat horgászásra vagy a családra! Smile
...a hszmbe kicsit a saját dühöm is benne van :DDD De előtted max respekt hogy idáig csináltad!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom_vct


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 26.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.05.27 11:51:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4023
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Ember, ezt még olvasni is rossz.. nálunk ha nm az asszony gyújtotta volna fel, akkor én! Smile Rövid az élet hogy ilyenre pazarold az időd energiád, add be kereskedésbe vagy hozz ki másik autót azt fordítsd az idődet energiádat horgászásra vagy a családra! Smile
...a hszmbe kicsit a saját dühöm is benne van :DDD De előtted max respekt hogy idáig csináltad!



Van már másik autónk, azt hajtja az asszony. A megcsinálhatatlan pedig bent van a melóhelyemen, és szigorúan munkaidőben babráljuk. Szakmai kihívásnak kitűnőSmile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ptesza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 30.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.05.28 04:11:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4024
 Hozzászólás témája: Megáll...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
1.6 TDCI 90LE az alany.
A hiba úgy keletkezett ,hogy autópályáról lehajtva a kihajtósávban egyszerűen leállt a motor.
Kis pihentetés után elimdult és kb 500 méter után megint megállt. Onnan már csak vontatva.

Hibakód lámpa nem ég. szerviz menüből DTC D900, DTC 5750, DTC A286.

Akksi feltöltés után elindult de ha pl megemelem a fordulatot 2000 rpm-re akkor amikor visszaengedem alapjáratra akkor megáll.

Az pumpa SCV-t ellenőriztük már.

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19

Érvényes: 2018.10.10.

Online
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 82


HozzászólásElküldve: 2017.05.28 15:10:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4025
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

az normális, hogy meleg motor mellett nyomok egy padlógázt (szó szerint) és 2es sebességben 1500as fordulatról 3000ig szó szerint felcammog, aztán kezd el csak megindulni, de akkor is módjával. 1.6 benzin TI-VCT 115LE. Indulásnál is amikor rákap a kuplung megtorpan egy kicsit. Lehet ez attól, hogy rossz minőségű benzint tankoltam? Mert mióta egy bizonyos kútnál tankolok, azóta tűnt fel. Illetve okozhatja ezt (hogy alacsony fordulaton gyengébbnek tűnik) az, hogy sportforgatott hátsó dob került fel nemrég?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  deddi


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 29.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.05.29 09:25:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4026
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Segitségre volna szükségem. Van egy Ford Focusom, 2002-es, 1,8 tdci, 74KW-os.
Hordtem már mindehova, de rendesen nem tudnak segiteni Sad . Úgy kezdődött az egész, hogy hidegen rángotózott az alapjárat és volt úgy hogy le is állt. Ha bemelegedett, tökéletesen működött. Már most változott a helyzet. Ezt az egészet csinálja melegen is és szinte minden alkalommal leáll.
Elvittem legutoljára egy szervizbe, megcsináltattam a diagnosztikát és két hibát hozott. P0340 és P0234. A P0340 hibát meg tudta oldani a szerelő. Kicselélte a bütyköstengely szenzort. A hibát már nem hozza, de viszont semmi ne változott. A P0340 hibát, nem tudta mególdani.
Ha volna valaki, aki tudna ebben segiteni, nagyon megköszönném.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2017.05.29 16:32:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4027
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zor19 írta:
Sziasztok,

az normális, hogy meleg motor mellett nyomok egy padlógázt (szó szerint) és 2es sebességben 1500as fordulatról 3000ig szó szerint felcammog, aztán kezd el csak megindulni, de akkor is módjával. 1.6 benzin TI-VCT 115LE. Indulásnál is amikor rákap a kuplung megtorpan egy kicsit. Lehet ez attól, hogy rossz minőségű benzint tankoltam? Mert mióta egy bizonyos kútnál tankolok, azóta tűnt fel. Illetve okozhatja ezt (hogy alacsony fordulaton gyengébbnek tűnik) az, hogy sportforgatott hátsó dob került fel nemrég?

Nem- nem normális, így használni! Persze csak szerintem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19

Érvényes: 2018.10.10.

Online
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 82


HozzászólásElküldve: 2017.05.30 00:00:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4028
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kojomjo írta:
zor19 írta:
Sziasztok,

az normális, hogy meleg motor mellett nyomok egy padlógázt (szó szerint) és 2es sebességben 1500as fordulatról 3000ig szó szerint felcammog, aztán kezd el csak megindulni, de akkor is módjával. 1.6 benzin TI-VCT 115LE. Indulásnál is amikor rákap a kuplung megtorpan egy kicsit. Lehet ez attól, hogy rossz minőségű benzint tankoltam? Mert mióta egy bizonyos kútnál tankolok, azóta tűnt fel. Illetve okozhatja ezt (hogy alacsony fordulaton gyengébbnek tűnik) az, hogy sportforgatott hátsó dob került fel nemrég?

Nem- nem normális, így használni! Persze csak szerintem.


hogy érted? ki tudnád fejteni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kofarago


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 25.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.05.30 22:14:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4029
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mekkora hőfokon kapcsol a hutoventilator 2.0 tdci 136le focuson?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  JuPe


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 16.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.05.31 05:35:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4030
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kofarago írta:
Mekkora hőfokon kapcsol a hutoventilator 2.0 tdci 136le focuson?


88
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.05.31 07:42:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4031
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vcts kollegaktol kerdeznem akinek szinten csattog vagy csattogott inditaskor a valtakozo kerek mennyit hasznalta igy? Mert egy ideje mar minden inditasnal csinalja egy -ket masodpercig de most nagyon nincs ra keret.... sokan mondjak hogy amig nincs hibakod had csattogjon ... kerdeznem hogy ez ilyenkor art is valaminek ott belul a csattogassal vagy csak a hangja ilyen? Ki hogy meddig hasznalta igy? koszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  quwarg


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 15.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.06.05 19:34:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4032
 Hozzászólás témája: Motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Másfél éve vettem egy ferdehátú 2005-ös 1.6-os, benzines Ford Focus II-t. Idáig minden jó volt rajta, viszont pár hete elkezdett lefulladni a motor alapjáraton (pl. piros lámpánál várakozás). Utána meg nem hajlandó újraindulni. Önindító pörög, de semmi. Teljesen véletlenszerűen csinálja. Viszont kb. 20 perc, fél óra elteltével megint egyből indul.
Szerelőnél 6-7 órát folyamatosan járt max. klíma mellett, és a hiba nem jött elő. Üzemanyag szivattyú, és gyújtás kábelek már cserélve, de a hiba még mindig előjön. Valaki találkozott már ilyennel? Ha igen, nála mi volt a gond?

válaszokat előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 692

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.06 10:01:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4033
 Hozzászólás témája: Re: Motor leáll
Hozzászólás az előzmény idézésével

quwarg írta:
Sziasztok!

Másfél éve vettem egy ferdehátú 2005-ös 1.6-os, benzines Ford Focus II-t. Idáig minden jó volt rajta, viszont pár hete elkezdett lefulladni a motor alapjáraton (pl. piros lámpánál várakozás). Utána meg nem hajlandó újraindulni. Önindító pörög, de semmi. Teljesen véletlenszerűen csinálja. Viszont kb. 20 perc, fél óra elteltével megint egyből indul.
Szerelőnél 6-7 órát folyamatosan járt max. klíma mellett, és a hiba nem jött elő. Üzemanyag szivattyú, és gyújtás kábelek már cserélve, de a hiba még mindig előjön. Valaki találkozott már ilyennel? Ha igen, nála mi volt a gond?

válaszokat előre is köszönöm!


Fötengely jelado? Amugy miert nem nezitek meg,hogy van e tärolt hibakod?
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CsTibor


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 11.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.11 10:35:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4034
 Hozzászólás témája: P0172
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek

Segítséget kérnék a sorstársaktól:
Hol keressek elsőként, ha a P0172 (továbbá P0175 és P0420) kódokat olvasom ki a computerből?
A szoftver elég szájbarágós ezügyben, és sokféle lehetőséget kínál fel, hogy mik a hibalehetőségek.

Hátha találkoztatok már ezzel, és van tapasztalat, merre nyúljak először?
_________________
Cs Tibor
1.6 Ti VCT 2005
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 692

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.11 12:21:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4035
 Hozzászólás témája: Re: P0172
Hozzászólás az előzmény idézésével

CsTibor írta:
Üdv mindenkinek

Segítséget kérnék a sorstársaktól:
Hol keressek elsőként, ha a P0172 (továbbá P0175 és P0420) kódokat olvasom ki a computerből?
A szoftver elég szájbarágós ezügyben, és sokféle lehetőséget kínál fel, hogy mik a hibalehetőségek.

Hátha találkoztatok már ezzel, és van tapasztalat, merre nyúljak először?

P0172
P0175 valoszinü legtömegmerö
P0420 katalizätor hatäsfok alacsony. Lehet az elöbbi P0175 okozza ezt a hibät is,illetve a legelsö hibät is.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  CsTibor


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 11.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 12:40:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4036
 Hozzászólás témája: Re: P0172
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a támpontot.
_________________
Cs Tibor
1.6 Ti VCT 2005
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  insy


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 08.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2017.06.21 14:34:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4037
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Fórumozók!

Alig 1 hónap és saját lábán hazahoztam a fokám Very Happy. Mint korábban írtam, ette az olajat ( DURATEC HE 2.0 107KW). A motor megbontása után láthatóvá vált, hogy a dugattyúk teteje szikrázóan csillogott a friss olajtól. A szelepek "talpa" szintén erősen olajos/saras volt. Dugattyúk kihúzása után egyértelművé vált, hogy mind a 4 olajlehúzó beadta az unalmast. Így már okkal folytatódhatott a felújítás.
A motor jár. És itt lenne a kérdésem:
A bejáratás ez esetben hogyan történik ?
Blokkhoz nem lett nyúlva. Dugók is maradtak. Hengerfej teljes felújításon átesett. Gyűrűk, dugó csapágyak vezérlánc cserélve.
5w30 olajjal feltöltve ( A.Z unixos nemtudom mi, nekem nem tetszik, de hamarosan lecserélem. 1000-2000km ? )



Boszme írta:
Üdv

Én úgy gondolom, hogy egy motorfelújításnál az olajpumpát sem kéne kihagyni, ha nem is csere (nem tudom mennyit ment), de legalább egy tüzetes ellenőrzés mindenképpen illik Exclamation ( ha a sajátom lenne csere 1értelműen)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  C0ny


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 31.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 09:52:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4038
 Hozzászólás témája: Motorrezonancia 1.6 benzin (100LE)
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!

Tanácsot szeretnék kérni 2005-ös 1.6 (100LE) benzines fókám motorrezonanciájával kapcsolatban.
A jelenség a következő: Alapjáraton erősen, magasabb fordulatszámon egyre kevésbé érezhető motorrezonancia keletkezett egy hosszabb út (300km) során. Elinduláskor még teljesen normális volt minden, majd egy megállás alkalmával észrevettem, hogy finoman rezonál a motor alapjáraton. Amint megemeltem a fordulatot (~1000 ford/perc) a rezonancia eltűnt (csökkent), de amint visszaesik a fordulatszám, ismét megjelenik. Van egy olyan érzésem, hogy magasabb fordulatszámon is változott valami, de ott ugye annyira nem érezhető. Cseréltem gyertyát (kapott vizet, alig tudtam kiszedni), gyújtókábelt (trafót nem) de nem javult a helyzet. Csináltattam egy "zöldkártya" mérést az értékek rendben vannak. Hibajelző lámpa nem világít, mechanikus zaj nem észlelhető. Olyan érzés, mintha nem mindig történne meg az égés valamelyik hengerben. Nem igazán érzek teljesítmény csökkenést sem, bár érdekes módon, a gázpedál 0-50% állásában el tudom érni a teljes teljesítményt, ha gyorsításkor ennél több gázt adok, nem érezhető további növekedés. Mintha ez régebben ez nem így lett volna.

Szóval ha valaki találkozott már ilyesmivel, kérem ne tartsa magában.
Gondolkozok rajta, hogy elviszem Novoth Tibihez, (nem szeretnék egy végeláthatatlan alkatrész cserélgetési játékba belemenni a hozzá nem értő szervizekkel) van valakinek tapasztalata vele kapcsolatban? Esetleg más megbízható és hozzáértő szerviz javaslatot szívesen fogadok.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16067

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 15:39:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4039
 Hozzászólás témája: Re: Motorrezonancia 1.6 benzin (100LE)
Hozzászólás az előzmény idézésével

C0ny írta:
Üdv mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni 2005-ös 1.6 (100LE) benzines fókám motorrezonanciájával kapcsolatban.
A jelenség a következő: Alapjáraton erősen, magasabb fordulatszámon egyre kevésbé érezhető motorrezonancia keletkezett egy hosszabb út (300km) során. Elinduláskor még teljesen normális volt minden, majd egy megállás alkalmával észrevettem, hogy finoman rezonál a motor alapjáraton.
Zoli
A bal oldali felső motortartó bakot megnézted már? Nem olajos, szakadt stb???
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  C0ny


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 31.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 15:59:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4040
 Hozzászólás témája: Re: Motorrezonancia 1.6 benzin (100LE)
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
C0ny írta:
Üdv mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni 2005-ös 1.6 (100LE) benzines fókám motorrezonanciájával kapcsolatban.
A jelenség a következő: Alapjáraton erősen, magasabb fordulatszámon egyre kevésbé érezhető motorrezonancia keletkezett egy hosszabb út (300km) során. Elinduláskor még teljesen normális volt minden, majd egy megállás alkalmával észrevettem, hogy finoman rezonál a motor alapjáraton.
Zoli
A bal oldali felső motortartó bakot megnézted már? Nem olajos, szakadt stb???


Hmmm, még nem. Holnap reggel azzal kezdem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 19:52:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4041
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! A képen látható részen olajfoltos lett a gép... kérdezném hogy ez mi , és hogy tudnám orvosolni a problémát!? Esetleg otthon szerelhetős, vagy motorbontós?
Neztem alul a legszurohoz vagy hova csatlakozik ott is ilyen olajpermetes... ez normal?

Köszi!

https://kephost.com/images/2017/06/23/hqdefault.jpg

Most nézem, a Lala fagydugós cikkjénél látom hogy csak le kell húzni.. a cső nem lenne rajta jól?
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=249
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16067

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 09:26:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4042
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! A képen látható részen olajfoltos lett a gép... kérdezném hogy ez mi , és hogy tudnám orvosolni a problémát!? Esetleg otthon szerelhetős, vagy motorbontós?
Neztem alul a legszurohoz vagy hova csatlakozik ott is ilyen olajpermetes... ez normal?

Köszi!

https://kephost.com/images/2017/06/23/hqdefault.jpg

Most nézem, a Lala fagydugós cikkjénél látom hogy csak le kell húzni.. a cső nem lenne rajta jól?
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=249
Igen lehúzható. Valószínűleg a cső lehetne szorosabb. Tegyél alá egy kis rugalmas tömítő pasztát. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 09:35:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4043
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Oks! Ennyi? Alulra is mehet a masik vegehez? Vagy az milyen csati eleg furan nez ki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16067

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 09:45:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4044
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Oks! Ennyi? Alulra is mehet a masik vegehez? Vagy az milyen csati eleg furan nez ki?
Alul még nem néztem. Nekem nem folyik 250000 km után sem. Esetleg kisméretű bilincs is segíthet. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16067

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 09:47:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4045
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
fhoksz írta:
Oks! Ennyi? Alulra is mehet a masik vegehez? Vagy az milyen csati eleg furan nez ki?
Alul még nem néztem. Nekem nem folyik 250000 km után sem. Esetleg kisméretű bilincs is segíthet. Wink
Megnéztem ecatben. Az a kis cső nincs rajta sehol, tehát külön rendelni nem lehet. a légszűrő házhoz pedig egy spec csatival megy, így ott valószínűleg nem folyhat.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 692

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 11:12:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4046
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
Lala írta:
fhoksz írta:
Oks! Ennyi? Alulra is mehet a masik vegehez? Vagy az milyen csati eleg furan nez ki?
Alul még nem néztem. Nekem nem folyik 250000 km után sem. Esetleg kisméretű bilincs is segíthet. Wink
Megnéztem ecatben. Az a kis cső nincs rajta sehol, tehát külön rendelni nem lehet. a légszűrő házhoz pedig egy spec csatival megy, így ott valószínűleg nem folyhat.


Folyhat mert a csatlakozo belsejeben levö gumitömites el tud öregedni.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 11:22:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4047
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Oks köszi! Hát folyásnak nem hívnám, alul sem, inkább ilyen olajködös vagy milyen... az úgy működik, hogy széthúzom, letakarítom és bilincsel vissza!? Semmi ördöngösség nincs a csatinál akkor, az alsó is csak kihúz vagy van valami technikája?!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 692

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 12:10:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4048
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Oks köszi! Hát folyásnak nem hívnám, alul sem, inkább ilyen olajködös vagy milyen... az úgy működik, hogy széthúzom, letakarítom és bilincsel vissza!? Semmi ördöngösség nincs a csatinál akkor, az alsó is csak kihúz vagy van valami technikája?!


Ezt lätni kellene. Minden csati mäs.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 58


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 19:29:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4049
 Hozzászólás témája: Re: Motorrezonancia 1.6 benzin (100LE)
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
A bal oldali felső motortartó bakot megnézted már? Nem olajos, szakadt stb???


Ennek a baknak a cseréje mennyire kivitelezhető otthon?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 861


HozzászólásElküldve: 2017.06.25 16:45:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4050
 Hozzászólás témája: Re: Motorrezonancia 1.6 benzin (100LE)
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kb 20 perc.


edk írta:
Lala írta:
A bal oldali felső motortartó bakot megnézted már? Nem olajos, szakadt stb???


Ennek a baknak a cseréje mennyire kivitelezhető otthon?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 134, 135, 136, 137, 138  Következő
Ugrás:   

135 / 138 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.99 másodperc