Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.05.24. 01:52:08 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: olyi
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23953
Látogatók:
Vendégek: 983
Tagok: 44
Összesen: 1027

Jelen lévő tagok:
01: sulep
02: Peti77
03: bala
04: verti
05: fhoksz
06: Attila64
07: mugab
08: csabesz66
09: edk
10: gyoeri
11: kelly
12: Vagyokabajnok
13: papamaci88
14: Helm
15: fiesta
16: attis
17: ikim2025
18: Focusdriver
19: szalai88
20: Gábor02
21: JNorb
22: majormate84
23: Morscherszenasigabe
24: fakocka
25: Almeida
26: hohand
27: bendeguz
28: kaltenberg
29: Carpy
30: pfpetee
31: pzsoca
32: lj
33: RS305
34: atibaba
35: kran72
36: tamasbobak
37: jozsua
38: detomaso
39: Rush77
40: zsoltikak
41: erkidaniel
42: flint78
43: Traklaci
44: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Leáll a motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Leáll a motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

6 / 6 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  tituszka80


Offline
Csatlakozott:
2013. 10. 08.
Hozzászólások: 91


HozzászólásElküldve: 2015.12.27 09:37:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 151
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gabor1975 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne focus 1.8-as ghia-val, hogy rendszeresen leesik a kilométeróra pár pillanatra ez most huzamosabb ideig csinálja de már kuplungólasnál leáll a motor is ha nyomom a gázt akkor szépen megy tovább. Diagnosztikázták de nem találtak semmit. Valakinek valami ötlete esetleg?

Előre is köszönöm a válaszokat.


Szia Gábor!

Itt talán kaphatsz egy kis segítséget ha átolvasod.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=746&start=0&postdays=0&postorder=&highlight=m%FBszerfal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gabor1975


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 27.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2015.12.27 14:36:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 152
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tituszka80 írta:
gabor1975 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne focus 1.8-as ghia-val, hogy rendszeresen leesik a kilométeróra pár pillanatra ez most huzamosabb ideig csinálja de már kuplungólasnál leáll a motor is ha nyomom a gázt akkor szépen megy tovább. Diagnosztikázták de nem találtak semmit. Valakinek valami ötlete esetleg?

Előre is köszönöm a válaszokat.


Szia Gábor!

Itt talán kaphatsz egy kis segítséget ha átolvasod.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=746&start=0&postdays=0&postorder=&highlight=m%FBszerfal


Szia Tituszka!

Köszi a segítséget sebesség jeladót javasolják, ránézetek a szervizbe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hundjkay


Offline
Csatlakozott:
2015. 09. 12.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2016.01.14 21:28:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 153
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

nekem tegnap egy felüljárón leállt az autó majd ujra elindult, majd megint leleált visszabeindult... (még sebességbe volt és ezért)
késöübb kiderült a + sarun a vastag szál rosszul volt meghúzva ezért nem volt áram. (tehát nem a saru volt laza hanem a hozzá csavarozott + vastag szál
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gaborka87


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 18.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 18:14:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 154
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hangya írta:
Kérdem én, ez egy tipikus Ford betegség, hogy kanyarodás közben leáll a motor és csak hosszas indítózás után kel életre? Akkor is még 5-10 másodpercig kapkod a levegő-benzin után...
Ez most egy 2000-es 1,6-os Trend Fóka, de ugyanezt csinálta a 97-es 1,8-as Ghia Mondeom is... El is lett adva! Twisted Evil

Mi ez, miért van, orvosolható, hogyan, mennyi Question Question Question


Szia! 2017, de a hiba még ma is adott sajnos. Sad Ma jártunk így haverral. Bent voltunk a körforgalomban, majd hajtottunk ki és egyszer csak leállt. Szervó nem volt, para annál inkább. 2000-s évjáratú 1.6 benzines Trend.
Sikerült valahogy valakinek végleg orvosolni ezt a hibát? Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 691


HozzászólásElküldve: 2017.06.20 21:00:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 155
 Hozzászólás témája: Re: Motorcsere
Hozzászólás az előzmény idézésével

raul61 írta:
Köszönöm Pixi!

Nem volt nekik készleten. De megoldódni látszik. 2 motor áráért hozatok egy donorautót Angliából.

Apropó! Ha valakinek kellenek alkatrészek, akkor így lesz eladóm Very Happy





pixi74 írta:
raul61 írta:
Sziasztok!

Nem találtam ennél megfelelőbb topikot..

Motort kell cserélnem, mert a motor megállt. Szétszedték és menthetetlen.

A kérdésem, hogy tud-e valaki bontott motort? Papírozható kellene, ami még autóban van és kipróbálható.

Előre is köszönöm a segítséget!


Nézd meg a tatabányai bontót,korrektek nagyon.

http://www.fordfocusbonto.hu/

nekem kellene egy 2.0 motor az 1.4 helyére Laughing , előre is köszi Cool természetesen beszerelés után rohanok bejelneteni a változást, hogy nehogy adót csaljak a teljesítmény különbözet miatt Rolling Eyes
/a donort a bontósok hozzák?,egész jól hangzik annyiért/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  benji79


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.06.21 09:28:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 156
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gaborka87 írta:
Hangya írta:
Kérdem én, ez egy tipikus Ford betegség, hogy kanyarodás közben leáll a motor és csak hosszas indítózás után kel életre? Akkor is még 5-10 másodpercig kapkod a levegő-benzin után...
Ez most egy 2000-es 1,6-os Trend Fóka, de ugyanezt csinálta a 97-es 1,8-as Ghia Mondeom is... El is lett adva! Twisted Evil

Mi ez, miért van, orvosolható, hogyan, mennyi Question Question Question


Szia! 2017, de a hiba még ma is adott sajnos. Sad Ma jártunk így haverral. Bent voltunk a körforgalomban, majd hajtottunk ki és egyszer csak leállt. Szervó nem volt, para annál inkább. 2000-s évjáratú 1.6 benzines Trend.
Sikerült valahogy valakinek végleg orvosolni ezt a hibát? Sad


Sziasztok!

Sajnos ma nálam is előjött egy ilyen probléma. Épp egy kis utcába akartam jobbra kanyarodni, amikor elment minden (kormány szervó, a fék alig fogott, fel volt keményedve), majdnem neki mentem a kikanyarodó dobozosnak Sad Mindenféle rángatás nélkül állt le az autó. Inditás után rögtön működött, mentem vele még 150-200 métert, aztán újra leállt az egész. Vártam 1 percet, utána még mentem vele kb 1km-t, nem volt probléma. 2005 Focus, 1.6 Trend.

Annó a b corsámnál volt ilyen hirtelen, rángás nélkül leálló motor-probléma, ott az AC pumpa halt meg, többet nem is indult a kocsi.
Nem tudom h itt mi lehet a gond:( Délbe kimegyek, megyek vele pár kört....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gaborka87


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 18.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.07.02 14:26:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 157
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Benji79 sikerült megoldást találni rá?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lendvay74


Offline
Csatlakozott:
2010. 11. 27.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.07.31 17:03:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 158
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nekünk egy 2002 es kiadású 1,8 tdci 116 le fókánk van. Párszor csinálta,hogy a párom beindította és ,amíg kinyitotta a nagykaput leállt a motor. Újra indításkor kicsit döcögött,mintha nem menne minden henger,aztán elmúlt ez a jelenség és gyönyörűen ment az autó.Ma ismét megcsinálta , beindult ,leállt ,csak most többszöri indításra sem reagált. Valaki tudna tanácsot adni,vagy találkozott valaki ezzel a hibával? Ja és az izzításjelző spirál villog ,amit eddig nem csinált. Shocked Crying or Very sad Élőre is köszönöm a válaszokat.
(Az autóba 320000 km van,ha számít ez esetben)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 301


HozzászólásElküldve: 2017.08.01 07:16:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 159
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lendvay74 írta:
Sziasztok!
Nekünk egy 2002 es kiadású 1,8 tdci 116 le fókánk van. Párszor csinálta,hogy a párom beindította és ,amíg kinyitotta a nagykaput leállt a motor. Újra indításkor kicsit döcögött,mintha nem menne minden henger,aztán elmúlt ez a jelenség és gyönyörűen ment az autó.Ma ismét megcsinálta , beindult ,leállt ,csak most többszöri indításra sem reagált. Valaki tudna tanácsot adni,vagy találkozott valaki ezzel a hibával? Ja és az izzításjelző spirál villog ,amit eddig nem csinált. Shocked Crying or Very sad Élőre is köszönöm a válaszokat.
(Az autóba 320000 km van,ha számít ez esetben)


Az izzításjelző villogása üzemayagrendszer hibát jelez. Először egy diagnosztika.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Marci998


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 01.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.08.02 17:29:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 160
 Hozzászólás témája: Ford focus ghia 18td 2000-évjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nem rég vettem a fordom,Németből lett behozva,190-ezer km-er van benne.Egy olyan problémám lett vele hogy haza fele le állt a motor,mai napig nem indul be,önindítózik meg forgatja a motort,de nem akar indulni,én arra tippelek hogy elvan dugulva a gázolaj szűrő és nem kap gázolajat,ez az egyik probléma.Másik az hogy ki adja a hiba kódot menetközbe amikor még indult a motor és elmegy a gáz,úgy érte hogy nyomom neki és nem reagál az lehetséges hogy a gázpedál szenzor az?

Előre is köszönöm a segítséget![/b][/u]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ivanisevic


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 06.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.08.07 22:12:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 161
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!Egy 2004-es 1,6 benzin focus kombim van.Hazafele autópályán,minden előjel nélkül egyszercsak elment belőle az erő és megállt.Kicsit vártam,inditottam,tudtam menni 500 métert,majd megint leállt...majd ugyanez a művelet hosszú kilómétereken keresztül.Haza tréler.Motorkód hiba.Hibaolvasásnál gyújtótrafó hiba,felmelegedés volt.Cserélve lett,plusz gyertyák,kábelek.Most augusztusban,Balatonról haza,minden előjel nélkül,ugyanúgy megállt.Vártam,inditottam,tudtam menni vele,volt hogy 500 métert,volt hogy 1000-et.Hazahúztuk.Hibajelzés nincs.Azóta is megy a kocsi szerelés nélkül rendesen.Mi lehet ez,hosszú távon jelentkezett csak,városban nincs hiba,ha valaki tud segítsen.köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2017.08.08 21:20:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 162
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

benji79 írta:
Gaborka87 írta:
Hangya írta:
Kérdem én, ez egy tipikus Ford betegség, hogy kanyarodás közben leáll a motor és csak hosszas indítózás után kel életre? Akkor is még 5-10 másodpercig kapkod a levegő-benzin után...
Ez most egy 2000-es 1,6-os Trend Fóka, de ugyanezt csinálta a 97-es 1,8-as Ghia Mondeom is... El is lett adva! Twisted Evil

Mi ez, miért van, orvosolható, hogyan, mennyi Question Question Question


Szia! 2017, de a hiba még ma is adott sajnos. Sad Ma jártunk így haverral. Bent voltunk a körforgalomban, majd hajtottunk ki és egyszer csak leállt. Szervó nem volt, para annál inkább. 2000-s évjáratú 1.6 benzines Trend.
Sikerült valahogy valakinek végleg orvosolni ezt a hibát? Sad


Sziasztok!

Sajnos ma nálam is előjött egy ilyen probléma. Épp egy kis utcába akartam jobbra kanyarodni, amikor elment minden (kormány szervó, a fék alig fogott, fel volt keményedve), majdnem neki mentem a kikanyarodó dobozosnak Sad Mindenféle rángatás nélkül állt le az autó. Inditás után rögtön működött, mentem vele még 150-200 métert, aztán újra leállt az egész. Vártam 1 percet, utána még mentem vele kb 1km-t, nem volt probléma. 2005 Focus, 1.6 Trend.

Annó a b corsámnál volt ilyen hirtelen, rángás nélkül leálló motor-probléma, ott az AC pumpa halt meg, többet nem is indult a kocsi.
Nem tudom h itt mi lehet a gond:( Délbe kimegyek, megyek vele pár kört....


Sziasztok,
csak annyit mondjatok meg, ment a klímátok?????
Mechanikus vagy digit, remélem mindenkinek mechanikus klímája van.
Ha bejön az infótok, lehet van egy tippem, nekem bevállt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HyperCube


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 04.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2017.08.09 20:03:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 163
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Engem érdekelne mi a tipped!

Sziasztok,
csak annyit mondjatok meg, ment a klímátok?????
Mechanikus vagy digit, remélem mindenkinek mechanikus klímája van.
Ha bejön az infótok, lehet van egy tippem, nekem bevállt.[/quote]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2017.08.10 21:26:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 164
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

HyperCube írta:
Engem érdekelne mi a tipped!

Sziasztok,
csak annyit mondjatok meg, ment a klímátok?????
Mechanikus vagy digit, remélem mindenkinek mechanikus klímája van.
Ha bejön az infótok, lehet van egy tippem, nekem bevállt.
[/quote]
Sziasztok,
Amit olvasok, szinte velem is ezek történtek, sőt az egyik focus-os ismerősöm feleségének a villamos sínen állt le, gyerekekkel, ja és jött a sárga csilingelős....
Akkor bogoztunk utána, hogy 2005 decemberében jött egy update a focusokra, mármint a facelift-esekig bezárólag, aminek a meleg vezethetőség volt a becsületes neve.
No, ezt akkor feltolattuk a vezérlőbe, attól kezdve, nekem megszűnt.
Ha a manuális klíma is megy, nem lett egy kapkodó idegbeteg, de kilehet vele gyorsítani akár kereszteződésből is.
Ha rendben az üzemanyag rendszer, és a többi, akkor lehetne ez egy következő lépés.
Jelzem, azóta nincs friss update, olyan mint ha a 2004 előtti fókákkal már nem is kell foglalkozni. Pedig még mindig lehetne mit finomítani, javítani, és meg is érdemelnénk egy kis törődést.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HyperCube


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 04.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2017.08.11 17:38:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 165
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="Gergo01"][quote="HyperCube"]Engem érdekelne mi a tipped!

Sziasztok,
Amit olvasok, szinte velem is ezek történtek, sőt az egyik focus-os ismerősöm feleségének a villamos sínen állt le, gyerekekkel, ja és jött a sárga csilingelős....
Akkor bogoztunk utána, hogy 2005 decemberében jött egy update a focusokra, mármint a facelift-esekig bezárólag, aminek a meleg vezethetőség volt a becsületes neve.
No, ezt akkor feltolattuk a vezérlőbe, attól kezdve, nekem megszűnt.
Ha a manuális klíma is megy, nem lett egy kapkodó idegbeteg, de kilehet vele gyorsítani akár kereszteződésből is.
Ha rendben az üzemanyag rendszer, és a többi, akkor lehetne ez egy következő lépés.
Jelzem, azóta nincs friss update, olyan mint ha a 2004 előtti fókákkal már nem is kell foglalkozni. Pedig még mindig lehetne mit finomítani, javítani, és meg is érdemelnénk egy kis törődést.

Igen ezen már túl vagyok, de rosszabb lett, mint volt. Mondtam is a szervizben anno, de azt mondták, hogy ez ilyen. Lehúztak 8 ropival azt jó napot. Na akkor vittem először és utoljára márkaszervizbe az autót. Jövőhéten viszem egy szerelőhöz, mert a flexi cső elszakadt a kipufogónál, majd megkérdem, tud-e valamit szoftveresen csinálni, bár gondolom ez csak kizárólag márkaszervizekben elérhető.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 151


HozzászólásElküldve: 2017.08.13 15:59:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 166
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="HyperCube"][quote="Gergo01"]
HyperCube írta:
Engem érdekelne mi a tipped!

Sziasztok,
Amit olvasok, szinte velem is ezek történtek, sőt az egyik focus-os ismerősöm feleségének a villamos sínen állt le, gyerekekkel, ja és jött a sárga csilingelős....
Akkor bogoztunk utána, hogy 2005 decemberében jött egy update a focusokra, mármint a facelift-esekig bezárólag, aminek a meleg vezethetőség volt a becsületes neve.
No, ezt akkor feltolattuk a vezérlőbe, attól kezdve, nekem megszűnt.
Ha a manuális klíma is megy, nem lett egy kapkodó idegbeteg, de kilehet vele gyorsítani akár kereszteződésből is.
Ha rendben az üzemanyag rendszer, és a többi, akkor lehetne ez egy következő lépés.
Jelzem, azóta nincs friss update, olyan mint ha a 2004 előtti fókákkal már nem is kell foglalkozni. Pedig még mindig lehetne mit finomítani, javítani, és meg is érdemelnénk egy kis törődést.

Igen ezen már túl vagyok, de rosszabb lett, mint volt. Mondtam is a szervizben anno, de azt mondták, hogy ez ilyen. Lehúztak 8 ropival azt jó napot. Na akkor vittem először és utoljára márkaszervizbe az autót. Jövőhéten viszem egy szerelőhöz, mert a flexi cső elszakadt a kipufogónál, majd megkérdem, tud-e valamit szoftveresen csinálni, bár gondolom ez csak kizárólag márkaszervizekben elérhető.

Szerintem akkor vidd el Bagolyhoz, isteni lakatos műhely van mellettük, biztosat csak Ő mond az ügyben, meg segít is a kipufogóban is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  HyperCube


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 04.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2017.08.13 16:54:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 167
 Hozzászólás témája: Re: Leáll a motor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem akkor vidd el Bagolyhoz, isteni lakatos műhely van mellettük, biztosat csak Ő mond az ügyben, meg segít is a kipufogóban is.[/quote]

Szegedi vagyok, de már nagyon gondolkodom rajta, mert sokan ajánlják. A kipufogónál a flexi cső szakadt azt jövőhéten megoldatom. Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lyna


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 21.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.08.21 15:16:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 168
 Hozzászólás témája: Miért nem vállalják a szerelők?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Kezdem feladni.
Segítségét kérek.
2006 Ford focus 1.6 TDCI 176000Km (1hónapja kapott teljes vezérlést és szervizt)
3 hete kezdődött a sztori. 250km hibátlan megtett út után egy pihenőnél egyszerűen nem indult be a motor. Csak köszörült. Trélerel el szerelőhöz. 4 napot volt ott, de feladták, hogy ők nem értenek hozzá. Trélerrel vissza haza. Elvitettem másikhoz. Szintén semmi 5 nap alatt. Vissza haza.
Vettem egy kis diagnosztikai eszközt Icraft 920i (fordokhoz). Ezzel már én be tudtam indítani, de az U0073-as hibakód azonnal visszajött. Elküldtem az óracsoportot Pestre átnézetni, ahol már az előző autómat hasonló hibával javították. Az óracsoport visszatétele után a hibát továbbra is írta, de napokig nem volt vele semmi gond. Szombaton 7Km megtétele után ismét megállt.
Tegnap átmozgattam a reléket és biztosítékokat (levett akkusaroknál) , majd teszt. Most már még az immót sem ismeri fel.
Tud valaki Hajdú Biharban olyan szerelők aki elvállalja és meg is tudja csinálni? Nem tudom elhinni, hogy ez egyedi hiba lenne.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wilson85


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.18 09:07:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 169
 Hozzászólás témája: Menet közben leáll a motor - nem lehet gázt adni
Hozzászólás az előzmény idézésével

Segítséget szeretnék kérni.

Menet közben random, összefüggéstelenül, akkor több nap eltéréssel leáll a motor. alapjáraton megy a kocsi, de gázt nem lehet adni. Újraindítás után minden megy tovább.

2005-ös Ford Focus 1.6 benzin - 116 lóerő. Mi lehet a gond?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.18 10:59:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 170
 Hozzászólás témája: Re: Menet közben leáll a motor - nem lehet gázt adni
Hozzászólás az előzmény idézésével

wilson85 írta:
Segítséget szeretnék kérni.

Menet közben random, összefüggéstelenül, akkor több nap eltéréssel leáll a motor. alapjáraton megy a kocsi, de gázt nem lehet adni. Újraindítás után minden megy tovább.

2005-ös Ford Focus 1.6 benzin - 116 lóerő. Mi lehet a gond?


Ki kell olvasni a hibakodokat hätha..
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  wilson85


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.18 12:03:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 171
 Hozzászólás témája: Re: Menet közben leáll a motor - nem lehet gázt adni
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
wilson85 írta:
Segítséget szeretnék kérni.

Menet közben random, összefüggéstelenül, akkor több nap eltéréssel leáll a motor. alapjáraton megy a kocsi, de gázt nem lehet adni. Újraindítás után minden megy tovább.

2005-ös Ford Focus 1.6 benzin - 116 lóerő. Mi lehet a gond?


Ki kell olvasni a hibakodokat hätha..


Köszönöm. 3 szerelő is kiolvasta. Tesztelte menet közben..de semmi. Egyszerűen nem értik..és én sem értem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.18 21:23:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 172
 Hozzászólás témája: Re: Menet közben leáll a motor - nem lehet gázt adni
Hozzászólás az előzmény idézésével

wilson85 írta:
lantika írta:
wilson85 írta:
Segítséget szeretnék kérni.

Menet közben random, összefüggéstelenül, akkor több nap eltéréssel leáll a motor. alapjáraton megy a kocsi, de gázt nem lehet adni. Újraindítás után minden megy tovább.

2005-ös Ford Focus 1.6 benzin - 116 lóerő. Mi lehet a gond?


Ki kell olvasni a hibakodokat hätha..


Köszönöm. 3 szerelő is kiolvasta. Tesztelte menet közben..de semmi. Egyszerűen nem értik..és én sem értem.


Nekem MK1 1.8 Tdci csinälta ezt. Ö nem kapott megfelelöen üzemanyagot mert több injektor mär gatya volt. Lehetseges,hogy valamelyik erzekelö fötengely,motorhömerseklet,stb haldoklik. Neked Ti-vct van ott mär vältozo a szelepvezerles abban is elöfordulhat hiba ami miatt ezt produkälja.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  alphatango


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 10.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.23 14:24:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szép napot mindenkinek !

1.6 benzines focus, 2002.

Olyan gondom van vele, hogy alacsonyabb benzintank szintnél leáll.
Mielőtt kiröhögne mindenki :
Én is kíváncsi voltam, hogy valóban elfogy-e a benzin és csak a szintjelző mutat valamit, vagy sem.
Tehát:
Tank le, volt benne kb 10-11 liter üzemanyag.
Kosz, vagy lerakódás sehol. kivettük a szivattyút, és kicseréltük, hátha az halódik benne.
Csere után az állapot nem változott. Alacsony szintnél megáll.
Értem én, hogy tankolni kell az autót, de azért azt nem tartom normálisnak, hogy kb. negyed tanknál vége a dalnak.

Kérdezgettem szerelőket, mindegyik csak hümmögött.

Körbenéztem a motortérben, találtam egy valami gondot : a motortér menetirány szerinti jobb oldalán, a szélvédő alatti részen, van egy kis doboz, amihez vezet egy vékony, vákuum esetleg levegő cső. Abból kiáll egy "csöcs", arra van ráhúzva a vékony cső, ami valahonnan a motor elejétől, alulról jön. Ez a "csöcs" el volt repedve, megragasztottam - mondván, hátha valahol "falsot szív" , és emiatt van ez a bibi.Valójában nem tudom, mi az a dobozka, az Unix-nál is csak néztek hülyén.
Nos, ragasztán után jobb lett a helyzet, egy darabig nem állt le. Aztán most megint.

Kérdésem :
Valaki meg tudná mondani, mi az a csővel összekötött doboz ? Lehet köze a leállásokhoz ?
Ha annak ehhez semmi köze, valami egyéb ötlet ?

Minden segítséget előre is köszönök.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2790


HozzászólásElküldve: 2018.03.23 22:25:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

alphatango írta:
...
Valaki meg tudná mondani, mi az a csővel összekötött doboz ? Lehet köze a leállásokhoz ?
Ha annak ehhez semmi köze, valami egyéb ötlet ?

Minden segítséget előre is köszönök.


A modern autókban a tankban keletkező benzingőzt nem szabad kiengedni a levegőbe. Zárt a rendszer, azért szisszen a tanksapka levételekor. Ehelyett egy cső megy egy nagyobbacska dobozba, amiben aktív szén van. Innen további cső a szívórendszer felé, ami meg van szakítva egy elektromos szeleppel. Amikor olyan az üzemmód (nagyobb terhelés), a számítógép kinyitja ezt a szelepet és a motor beszívja és elégeti a z aktív szénben lekötött benzint.

Az a kis doboz valószínűleg a szelep lesz. Pláne ha elektromos vezeték is megy hozzá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2790


HozzászólásElküldve: 2018.03.23 22:32:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

alphatango írta:
...
Tank le, volt benne kb 10-11 liter üzemanyag.
Kosz, vagy lerakódás sehol. kivettük a szivattyút, és kicseréltük, hátha az halódik benne.
Csere után az állapot nem változott. Alacsony szintnél megáll....


A szivattyú általában egy pohárszerű valamiből szívja a benzint. Ez azért van így, hogy ha alacsony a szint és minden benzin oldalra megy a kanyarban, akkor ne levegőt szívjon a pumpa.

De ezt a poharat tölteni kell. Nem ismerem pontosan, hogy a Focusban hogy van ez megoldva, de nem volt az oldaláról letörve egy kis csonk, amin egy csönek kellene lenni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  alphatango


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 10.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.27 15:04:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
alphatango írta:
...
Tank le, volt benne kb 10-11 liter üzemanyag.
Kosz, vagy lerakódás sehol. kivettük a szivattyút, és kicseréltük, hátha az halódik benne.
Csere után az állapot nem változott. Alacsony szintnél megáll....


A szivattyú általában egy pohárszerű valamiből szívja a benzint. Ez azért van így, hogy ha alacsony a szint és minden benzin oldalra megy a kanyarban, akkor ne levegőt szívjon a pumpa.

De ezt a poharat tölteni kell. Nem ismerem pontosan, hogy a Focusban hogy van ez megoldva, de nem volt az oldaláról letörve egy kis csonk, amin egy csönek kellene lenni?


Ezzel a "pohárral" találkoztam a szivattyúcsere során, ebbe van belerögzítve maga a szivattyú.
Ez a pohár sértetlen volt. Sehonnan, semmilyen alkatrész nem volt letörve, nem volt elrepedve semmi.
Egyszerűen kivettük belőle a régi szivattyút és a helyére ugyanúgy visszahelyeztünk egy újat.
Sajnos ez semmit nem változtatott a hibajelenségen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Leáll a motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ugrás:   

6 / 6 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.41 másodperc