Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.08.16. 19:19:05 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: boberti
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 23218
Látogatók:
Vendégek: 292
Tagok: 10
Összesen: 302

Jelen lévő tagok:
01: GergoK
02: JuPe
03: gyoeri
04: attila64
05: Lacko13
06: Attesz27
07: Shatterhand
08: Almeida
09: halkan
10: frizzi79

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 84, 85, 86, 87  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

85 / 87 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  todaytom


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 26.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 10:59:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2521
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaisztok

Sajnos nem ér rá a szokáésos szerelőm. EGR szelep hiba van és szeretném kipucolni.
Elég jó a kézügyességem és csak az érdekelne hogy van esetleg valami olyan amire különsen figyelnem kellene.
Vagy ha van valaki akinek van szerelő ismerőse aki ráér a hétvégéig sz is szuper lenne.

Előre is köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 575

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 14:10:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2522
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

todaytom írta:
Szaisztok

Sajnos nem ér rá a szokáésos szerelőm. EGR szelep hiba van és szeretném kipucolni.
Elég jó a kézügyességem és csak az érdekelne hogy van esetleg valami olyan amire különsen figyelnem kellene.
Vagy ha van valaki akinek van szerelő ismerőse aki ráér a hétvégéig sz is szuper lenne.

Előre is köszi.


Nincs messze töled Göd,ESS motort kerdezd meg.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  todaytom


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 26.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 14:43:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2523
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
todaytom írta:
Szaisztok

Sajnos nem ér rá a szokáésos szerelőm. EGR szelep hiba van és szeretném kipucolni.
Elég jó a kézügyességem és csak az érdekelne hogy van esetleg valami olyan amire különsen figyelnem kellene.
Vagy ha van valaki akinek van szerelő ismerőse aki ráér a hétvégéig sz is szuper lenne.

Előre is köszi.


Nincs messze töled Göd,ESS motort kerdezd meg.


Sajnos nem tisztítanak csak cserélnek. Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mdav88


Offline
Csatlakozott:
2012. 10. 21.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 19:50:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2524
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

todaytom írta:
lantika írta:
todaytom írta:
Szaisztok

Sajnos nem ér rá a szokáésos szerelőm. EGR szelep hiba van és szeretném kipucolni.
Elég jó a kézügyességem és csak az érdekelne hogy van esetleg valami olyan amire különsen figyelnem kellene.
Vagy ha van valaki akinek van szerelő ismerőse aki ráér a hétvégéig sz is szuper lenne.

Előre is köszi.


Nincs messze töled Göd,ESS motort kerdezd meg.


Sajnos nem tisztítanak csak cserélnek. Sad


Három csavar fogja, de elég szemét helyen, a motor hátulján van... mivel sokmindent nem látsz, ez nehezíti meg leginkább a dolgot, egyébként nem nagy dráma.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZsMilan


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 21:44:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2525
 Hozzászólás témája: EGR
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Van egy 2003as C-maxom 1.6 TDCI, valószínűleg EGR hibával mivel már tavaly volt ilyen hibakód a tárolóban és most megint előjött a hiba, hogy gyorsításnál ha padlóig nyomom a gázt alig akar gyorsulni, újraindítás után meg megy rendesen.
Találtam rá embert is aki kitakarítja és ő mondta hogy ha szeretném gyárt hozzá lemezt és ledugòzza. Igazából már előtte sokat olvastam erről és ismerőseim is javasolták már, és nem bánnám ha kímèlnèm a motort azért csak egy 14 éves kocsiról van szó.
Az érdekelne hogy esetleg csinált már valaki ilyet? Megvalósítható ezen a típuson a dugózás?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 4999


HozzászólásElküldve: 2017.05.24 21:52:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2526
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

todaytom írta:
lantika írta:
todaytom írta:
Szaisztok

Sajnos nem ér rá a szokáésos szerelőm. EGR szelep hiba van és szeretném kipucolni.
Elég jó a kézügyességem és csak az érdekelne hogy van esetleg valami olyan amire különsen figyelnem kellene.
Vagy ha van valaki akinek van szerelő ismerőse aki ráér a hétvégéig sz is szuper lenne.

Előre is köszi.


Nincs messze töled Göd,ESS motort kerdezd meg.


Sajnos nem tisztítanak csak cserélnek. Sad

mert nincs értelme. A fém kopik ki, holtjátéka lesz a működtető mechanizmusnak és ezért lesz vezethetőségi panasz. Ha mégis takarítattni szeretnéd várd ki a szokásos szerelődet, addig meg húzd le a csatlakozóját, rosszabb nem lesz Wink A MIL lámpa meg majd kialszik vagy a takarítás utáni betanítás során törli a szerelőd.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pongi1974


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 22.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.05.25 11:55:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2527
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Igazából fogalmam sincs, hova vihetném a gépkocsim, ahol tudnák orvosolni a problémáját!

Van egy 2009-es 1.8 benzines C maxunk, januárba először eseti jelleggel produkált egy olyan hibát, ami a gépkocsi fedélzeti számítógépén szervokormány hibaként jelentkezett. Ez a hibajelenség előtűnt, majd eltűnt, majd állandósult. Elvittem a szerelőmhöz, aki rátette számítógépre, ami kormány szögelfordulás hibát jelzett ki. Annyit még tudni kell, hogy amint jelentkezett a hiba, az ESP kikapcsolt. Szerelőm mondta, hogy Ő ehhez kevés, vigyem el szakszervizbe a járművet.
Irány a legközelebbi szerviz, ami nekem Székesfehérváron az Ivanics volt. Pár óra vizsgálat után megállapították, hogy a kormány szögelfordulás visszajelző hibásodott meg azt kell cserélni. Egy hét múlva visszavittem az autót, említett alkatrészt kicserélték gyári újra, majd megállapították, hogy a hiba ugyanúgy fennáll, úgyhogy új alkatrész ki, régi vissza. Ismét pár óra diagnosztika után azt mondták, hogy 90% hogy az ABS kocka hibásodott meg, vagy 10% hogy vmi vezeték! No comment! ABS kocka gyári új 716.000 Ft, azért jó fejek voltak ajánlottak egy céget ami ABS kocka javítással foglalkozik. ABS kockát kiszedettem, bevizsgálgattam, kitisztították, elektronikát bemérték, elméletileg nem hibás és nem is volt hibás, visszaszerelése után a hiba természetesen ugyanúgy fennáll!
Annyi plussz még a fentiekhez, hogy a kocsi néha olyan hibát is produkál, hogy önállóan elindul, több esetben amikor számítógépre csatlakoztatták, valamint eddig 2-3 alkalommal használat közben, gyújtásra teszem az autó meg indul egyből mindenféle indítózás nélkül.

Érdeklődnék, hogy tapasztalt-e már valaki ilyen hibajelenséget illetve tudtok-e ajánlani egy megbízható szervizt, ahol nem húznak le és a hiba okát is meg tudják találni nem csak találgatnak?!

Segítséget előre is köszi!

Pongrácz Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 575

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.05.25 12:37:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2528
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pongi1974 írta:
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Igazából fogalmam sincs, hova vihetném a gépkocsim, ahol tudnák orvosolni a problémáját!

Van egy 2009-es 1.8 benzines C maxunk, januárba először eseti jelleggel produkált egy olyan hibát, ami a gépkocsi fedélzeti számítógépén szervokormány hibaként jelentkezett. Ez a hibajelenség előtűnt, majd eltűnt, majd állandósult. Elvittem a szerelőmhöz, aki rátette számítógépre, ami kormány szögelfordulás hibát jelzett ki. Annyit még tudni kell, hogy amint jelentkezett a hiba, az ESP kikapcsolt. Szerelőm mondta, hogy Ő ehhez kevés, vigyem el szakszervizbe a járművet.
Irány a legközelebbi szerviz, ami nekem Székesfehérváron az Ivanics volt. Pár óra vizsgálat után megállapították, hogy a kormány szögelfordulás visszajelző hibásodott meg azt kell cserélni. Egy hét múlva visszavittem az autót, említett alkatrészt kicserélték gyári újra, majd megállapították, hogy a hiba ugyanúgy fennáll, úgyhogy új alkatrész ki, régi vissza. Ismét pár óra diagnosztika után azt mondták, hogy 90% hogy az ABS kocka hibásodott meg, vagy 10% hogy vmi vezeték! No comment! ABS kocka gyári új 716.000 Ft, azért jó fejek voltak ajánlottak egy céget ami ABS kocka javítással foglalkozik. ABS kockát kiszedettem, bevizsgálgattam, kitisztították, elektronikát bemérték, elméletileg nem hibás és nem is volt hibás, visszaszerelése után a hiba természetesen ugyanúgy fennáll!
Annyi plussz még a fentiekhez, hogy a kocsi néha olyan hibát is produkál, hogy önállóan elindul, több esetben amikor számítógépre csatlakoztatták, valamint eddig 2-3 alkalommal használat közben, gyújtásra teszem az autó meg indul egyből mindenféle indítózás nélkül.

Érdeklődnék, hogy tapasztalt-e már valaki ilyen hibajelenséget illetve tudtok-e ajánlani egy megbízható szervizt, ahol nem húznak le és a hiba okát is meg tudják találni nem csak találgatnak?!

Segítséget előre is köszi!

Pongrácz Gábor


Ez tuti käbel hiba. valahol ki van dörzsölve a szigeteles,esetleg el van törve a käbel. Ennek pontos behatäroläsa nem egyszerü dolog. Meg kell vizsgälni szinte az összes käbelt ami a müszerfalban es a motorterben talälhato.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZsMilan


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.05.25 13:21:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2529
 Hozzászólás témája: Re: EGR
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZsMilan írta:
Sziasztok
Van egy 2003as C-maxom 1.6 TDCI, valószínűleg EGR hibával mivel már tavaly volt ilyen hibakód a tárolóban és most megint előjött a hiba, hogy gyorsításnál ha padlóig nyomom a gázt alig akar gyorsulni, újraindítás után meg megy rendesen.
Találtam rá embert is aki kitakarítja és ő mondta hogy ha szeretném gyárt hozzá lemezt és ledugòzza. Igazából már előtte sokat olvastam erről és ismerőseim is javasolták már, és nem bánnám ha kímèlnèm a motort azért csak egy 14 éves kocsiról van szó.
Az érdekelne hogy esetleg csinált már valaki ilyet? Megvalósítható ezen a típuson a dugózás?


Ebben tud valaki segíteni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fibri81


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 05.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2017.05.25 13:42:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2530
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
fibri81 írta:
Lala írta:
fibri81 írta:
Helló Mindenkinek!
Ma pŕobáltam kicserélni a C maxban a pollenszűrőt gyakori anyázás közben,és sajnos az alsó tőcsavar ami fogja gázbedált,elvált a lemeztől,a csavar meg rajta!!
Valaki futott már bele ekkora cumiba?
De akkor a másik három eloldásával lejön a pedál nem?
Szia! A három csavar közül az alsó vált el a lemeztől,és csak forog az önzáró anyával együtt!A lemez amin van a gázpedál,az meg egy másik lemezhez van szegecselve,úgyhogy az az út is kilőve! Mad
A lemez is csavaros. Vedd ki lemezzel együtt. Utána lehet már segíteni rajta.
Helló Mindenkinek!
Sikerült kicserélnem a pollenszűrőt végre!Nem kellett levennem a gázpedált,megszenvedtem vele,de sikerült!Pár helyen bevágdostam a szűrőt és behajtogattam a helyére! Very Happy
A csavarral meg foglalkozok később!Majd írok arról is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mdav88


Offline
Csatlakozott:
2012. 10. 21.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2017.06.01 07:34:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2531
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mdav88 írta:
mdav88 írta:
Sajnálatos módon nem akksi lesz.

Reggel elmentem érte, hogy ha akksi akkor másik kocsiról áttöltünk és beindul. De mondom előtte azért rápróbálok a sima beindítással is. Láss csodát pöcc-röff.

HAzahoztam, rádobtam akksitöltőre, nyugalmi feszkó beált 12,5 re 3 óra töltés után.(+3óra a mérésig)
De itthon hol indult volna, hol dobta a fent leírt hibát... Tehtá valami elektromos hiba lesz, lehet hogy csak kontakt vagy szakadás, vagy oxidáció valahol...


Nem sikerült rájönnöm mi lehet, így tegnap elvittem szerelőhöz (mivel a hiba véletlenszerű, így lábon). Egyelőre még nem jelzett hogy meglenne a hiba oka, pedig tegnap délután láttam, hogy piszkálja diagnosztikával...

Nem annyira megnyugtató.


Nos urak, bár kaptam segítséget, sajnos nem eleget.
A dolog úgy áll, hogy két hete autószerelőnél/diagnosztánál van az autó, de még mindig nincs meg a hiba.

Hibakódot nem ír be, mert az eset úgy néz ki azért jelentkezik, mert nem éri el a motorvezérlő elektronikát. Van esetleg ilyen jellegű tapasztalat, ECU csere jelentheti a megoldást, vagy inkább kábelhibára kéne gyanakodni?

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  speedimi


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 18.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2017.06.04 11:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2532
 Hozzászólás témája: rángat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2007-es Max, 1,6b 100le, full gáznál kb 4500-5000-ig apró finom rángatás, legfőkép 2. sebességben érződik.

Ötlet valakinek?

Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hunhutt


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 07.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.06.07 11:23:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2533
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Segítség vagy tanács kellene! 1,6-os Ti-VCT C-maxom elektronikája megbolondult! Belül nem jelzi az indexet,a fényszórót illetve az elakadásjelzőt sem,ha használom ezeket. A központi zár nem zár be,az utastér világítás,ha alapállapotban van állandóan ég,a külső hőmérsékletet sem jelzi,de a megtett utat,kilométert stb. igen!
Bónuszként ma elkezdett néha rángatni is Twisted Evil

Esetleg volt már hasonló valakinek,vagy van valami ötlet???? Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fibri81


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 05.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2017.06.07 15:00:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2534
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

06-án semmi baj nem volt az autóval(1.8,16v 125le) pöccre indult mindig,ma reggel kerreg a kilométer óra,elektromos kézifék hiba,motor system fault,a központi zár hol működik hol nem,rádió se működik!
A kéziféket ki lehet engedni valahogy manuálisan?Mert még elvontatni sem lehet!
Az akksi sarut is levettem már egy bő órára,hátha!Semmi!
Valamelyikőtök találkozott már ilyennel?
Debrecenben tud valaki ford szerelőt?

Előre is Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 575

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.07 15:51:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2535
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fibri81 írta:
Sziasztok!

06-án semmi baj nem volt az autóval(1.8,16v 125le) pöccre indult mindig,ma reggel kerreg a kilométer óra,elektromos kézifék hiba,motor system fault,a központi zár hol működik hol nem,rádió se működik!
A kéziféket ki lehet engedni valahogy manuálisan?Mert még elvontatni sem lehet!
Az akksi sarut is levettem már egy bő órára,hátha!Semmi!
Valamelyikőtök találkozott már ilyennel?
Debrecenben tud valaki ford szerelőt?

Előre is Köszi!


Bikäzd be,valami leszippantotta az aksidat.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tolaci


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 03.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 07:48:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2536
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

1, A csomagtér világítás elromlott, kimértük, feszültség van, izzó jó, valami testelési probléma lehet. Állítólag a csomagtér nyitó kapcsolótól jön oda kábel, itt lehet valami hiba. Maga a kapcsoló működik, de a körülötte lévő gumitömítés elég ramaty állapotban van és lóg is... Érdemes megbontani, tényleg ott lehet a hiba? Mibe kerül egy ilyen kapcsoló?

2, A hátsó fék előbb-utóbb cserés lesz: milyet érdemes rakni és kompletten (munkával együtt) mennyibe kerülhet a csere?

És még számtalan kérdésem lenne, de majd csak szépen sorjában Smile

Köszönöm!

Ford Focus C-Max 2005 (1.6 Benzin 100LE)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 575

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 13:15:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2537
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tolaci írta:
Sziasztok!

1, A csomagtér világítás elromlott, kimértük, feszültség van, izzó jó, valami testelési probléma lehet. Állítólag a csomagtér nyitó kapcsolótól jön oda kábel, itt lehet valami hiba. Maga a kapcsoló működik, de a körülötte lévő gumitömítés elég ramaty állapotban van és lóg is... Érdemes megbontani, tényleg ott lehet a hiba? Mibe kerül egy ilyen kapcsoló?

2, A hátsó fék előbb-utóbb cserés lesz: milyet érdemes rakni és kompletten (munkával együtt) mennyibe kerülhet a csere?

És még számtalan kérdésem lenne, de majd csak szépen sorjában Smile

Köszönöm!

Ford Focus C-Max 2005 (1.6 Benzin 100LE)


1. A csomagtarto vilägitäs ugy müködik,hogy amikor a csomagtarton levö nyomogombos kilinccsel kinyitod az ajtot,akkor a zär kap egy jelet,hogy nyiljon ki. A zärban levö mikrokapcsolo küüld ez utän jelet a központi elektronikänak,hogy kapcsolja fel a vilägitäst. Ha a müszerfalad kiirja,hogy a csomag nyitva,de nem vilägit,akkor csomagtarto zärat kell cserelni. A zärban levö mikrokapcsolot nem tudod cserelni,vagy javitani. Az,hogy a gumitömites ramaty,es log erdemes javitani,mert be fog äzni a csomagtarto ajtod.

2. Fek betet,vagy fek dob,vagy fek tärcsa,vagy minden?
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tolaci


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 03.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 14:43:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2538
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
tolaci írta:
Sziasztok!

1, A csomagtér világítás elromlott, kimértük, feszültség van, izzó jó, valami testelési probléma lehet. Állítólag a csomagtér nyitó kapcsolótól jön oda kábel, itt lehet valami hiba. Maga a kapcsoló működik, de a körülötte lévő gumitömítés elég ramaty állapotban van és lóg is... Érdemes megbontani, tényleg ott lehet a hiba? Mibe kerül egy ilyen kapcsoló?

2, A hátsó fék előbb-utóbb cserés lesz: milyet érdemes rakni és kompletten (munkával együtt) mennyibe kerülhet a csere?

És még számtalan kérdésem lenne, de majd csak szépen sorjában Smile

Köszönöm!

Ford Focus C-Max 2005 (1.6 Benzin 100LE)


1. A csomagtarto vilägitäs ugy müködik,hogy amikor a csomagtarton levö nyomogombos kilinccsel kinyitod az ajtot,akkor a zär kap egy jelet,hogy nyiljon ki. A zärban levö mikrokapcsolo küüld ez utän jelet a központi elektronikänak,hogy kapcsolja fel a vilägitäst. Ha a müszerfalad kiirja,hogy a csomag nyitva,de nem vilägit,akkor csomagtarto zärat kell cserelni. A zärban levö mikrokapcsolot nem tudod cserelni,vagy javitani. Az,hogy a gumitömites ramaty,es log erdemes javitani,mert be fog äzni a csomagtarto ajtod.

2. Fek betet,vagy fek dob,vagy fek tärcsa,vagy minden?





1, Ezt az alkatrészt kellene kicserélni? cikkszám 1480278 Pl.: https://www.mindenamiford.hu/csomagternyito-mikrokapcsolo-1857085

2, Gondolom fékbetét + tárcsa...

Köszönöm a választ!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 575

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.08 18:22:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2539
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tolaci írta:
lantika írta:
tolaci írta:
Sziasztok!

1, A csomagtér világítás elromlott, kimértük, feszültség van, izzó jó, valami testelési probléma lehet. Állítólag a csomagtér nyitó kapcsolótól jön oda kábel, itt lehet valami hiba. Maga a kapcsoló működik, de a körülötte lévő gumitömítés elég ramaty állapotban van és lóg is... Érdemes megbontani, tényleg ott lehet a hiba? Mibe kerül egy ilyen kapcsoló?

2, A hátsó fék előbb-utóbb cserés lesz: milyet érdemes rakni és kompletten (munkával együtt) mennyibe kerülhet a csere?

És még számtalan kérdésem lenne, de majd csak szépen sorjában Smile

Köszönöm!

Ford Focus C-Max 2005 (1.6 Benzin 100LE)


1. A csomagtarto vilägitäs ugy müködik,hogy amikor a csomagtarton levö nyomogombos kilinccsel kinyitod az ajtot,akkor a zär kap egy jelet,hogy nyiljon ki. A zärban levö mikrokapcsolo küüld ez utän jelet a központi elektronikänak,hogy kapcsolja fel a vilägitäst. Ha a müszerfalad kiirja,hogy a csomag nyitva,de nem vilägit,akkor csomagtarto zärat kell cserelni. A zärban levö mikrokapcsolot nem tudod cserelni,vagy javitani. Az,hogy a gumitömites ramaty,es log erdemes javitani,mert be fog äzni a csomagtarto ajtod.

2. Fek betet,vagy fek dob,vagy fek tärcsa,vagy minden?





1, Ezt az alkatrészt kellene kicserélni? cikkszám 1480278 Pl.: https://www.mindenamiford.hu/csomagternyito-mikrokapcsolo-1857085

2, Gondolom fékbetét + tárcsa...

Köszönöm a választ!


1. Ha a csomagtartodat ki tudod nyitni akkor inkäbb EZ kell. Ebben van az a kapcsolo,ami neked (is) tönkrement,es nem vilägit a vilägitäsod a csomiban.

2. En eredeti fordot tettem bele magamnak,igy csak az anyagot kellett kifizetni. 90 € volt
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flegos


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.10 20:38:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2540
 Hozzászólás témája: Mitévő legyek?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet kedves fórum és Ford tulajdonos Társak!
A neten kutakodva nem leltem rá, hogy mi lehet az autóm baja, ezért regisztráltam ide hátha ti tudjátok mitévő legyek mert őszintén szólva kicsit be vagyok.....!
Kb 3 hete lettem tulajdonosa egy Ford Cmax járműnek (2006-os Diesel, 1,6, 79kW) kivizsgálás, diagnosztika stb megvolt, rendben van az autó örülés Smile Eddig kb 200km-ert mentem vele, nem volt gond, semmi!
Ma háromszor is megállt a jármű! Shocked Hirtelen azt se tudtam, hova kapjak...egy szemvillanásra láttam csak annyit írt a fedélzeti kijelző hogy STEERING....valami aztán ENGINE SYSTEM FAILURE. Minden jelzőlámpa világított mint a karácsonyfa...
Mit javasoltok, irány az első Ford szerviz "saját lábon" vagy vontassam a szervízbe vagy mitévő legyek?
3 nap múlva egy 800km-es utat kellene menjek vele.
Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!!
Elnézést, ha véletlen rossz helyre posztoltam, kissé izgatott vagyok a probléma miatt!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16050

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.11 05:53:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2541
 Hozzászólás témája: Re: Mitévő legyek?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flegos írta:

Kb 3 hete lettem tulajdonosa egy Ford Cmax járműnek (2006-os Diesel, 1,6, 79kW) kivizsgálás, diagnosztika stb megvolt, rendben van az autó örülés Smile Eddig kb 200km-ert mentem vele, nem volt gond, semmi!
Ma háromszor is megállt a jármű! Shocked Hirtelen azt se tudtam, hova kapjak...egy szemvillanásra láttam csak annyit írt a fedélzeti kijelző hogy STEERING....valami aztán ENGINE SYSTEM FAILURE. Minden jelzőlámpa világított mint a karácsonyfa...
Mit javasoltok, irány az első Ford szerviz "saját lábon" vagy vontassam a szervízbe vagy mitévő legyek?
3 nap múlva egy 800km-es utat kellene menjek vele.
Hát a kérdés, hogy mi okozza az jó. Ha volt diagnosztika, akkor elviheted újra, de nem biztos, hogy mutat valamit. Bár túl sok lehetőséged nincs, mert nem látsz bele. Ha egyébként minden oké, lehet valami elektromos érintkezési hiba is.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tolaci


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 03.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.06.12 12:54:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2542
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
tolaci írta:
lantika írta:
tolaci írta:
Sziasztok!

1, A csomagtér világítás elromlott, kimértük, feszültség van, izzó jó, valami testelési probléma lehet. Állítólag a csomagtér nyitó kapcsolótól jön oda kábel, itt lehet valami hiba. Maga a kapcsoló működik, de a körülötte lévő gumitömítés elég ramaty állapotban van és lóg is... Érdemes megbontani, tényleg ott lehet a hiba? Mibe kerül egy ilyen kapcsoló?

2, A hátsó fék előbb-utóbb cserés lesz: milyet érdemes rakni és kompletten (munkával együtt) mennyibe kerülhet a csere?

És még számtalan kérdésem lenne, de majd csak szépen sorjában Smile

Köszönöm!

Ford Focus C-Max 2005 (1.6 Benzin 100LE)


1. A csomagtarto vilägitäs ugy müködik,hogy amikor a csomagtarton levö nyomogombos kilinccsel kinyitod az ajtot,akkor a zär kap egy jelet,hogy nyiljon ki. A zärban levö mikrokapcsolo küüld ez utän jelet a központi elektronikänak,hogy kapcsolja fel a vilägitäst. Ha a müszerfalad kiirja,hogy a csomag nyitva,de nem vilägit,akkor csomagtarto zärat kell cserelni. A zärban levö mikrokapcsolot nem tudod cserelni,vagy javitani. Az,hogy a gumitömites ramaty,es log erdemes javitani,mert be fog äzni a csomagtarto ajtod.

2. Fek betet,vagy fek dob,vagy fek tärcsa,vagy minden?





1, Ezt az alkatrészt kellene kicserélni? cikkszám 1480278 Pl.: https://www.mindenamiford.hu/csomagternyito-mikrokapcsolo-1857085

2, Gondolom fékbetét + tárcsa...

Köszönöm a választ!


1. Ha a csomagtartodat ki tudod nyitni akkor inkäbb EZ kell. Ebben van az a kapcsolo,ami neked (is) tönkrement,es nem vilägit a vilägitäsod a csomiban.

2. En eredeti fordot tettem bele magamnak,igy csak az anyagot kellett kifizetni. 90 € volt



Köszönöm az eddigi válaszaidat!
Ennek a zárnak meg tudnád mondani a cikkszámát?

üdv
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 575

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 09:56:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2543
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tolaci írta:
lantika írta:
tolaci írta:
lantika írta:
tolaci írta:
Sziasztok!

1, A csomagtér világítás elromlott, kimértük, feszültség van, izzó jó, valami testelési probléma lehet. Állítólag a csomagtér nyitó kapcsolótól jön oda kábel, itt lehet valami hiba. Maga a kapcsoló működik, de a körülötte lévő gumitömítés elég ramaty állapotban van és lóg is... Érdemes megbontani, tényleg ott lehet a hiba? Mibe kerül egy ilyen kapcsoló?

2, A hátsó fék előbb-utóbb cserés lesz: milyet érdemes rakni és kompletten (munkával együtt) mennyibe kerülhet a csere?

És még számtalan kérdésem lenne, de majd csak szépen sorjában Smile

Köszönöm!

Ford Focus C-Max 2005 (1.6 Benzin 100LE)


1. A csomagtarto vilägitäs ugy müködik,hogy amikor a csomagtarton levö nyomogombos kilinccsel kinyitod az ajtot,akkor a zär kap egy jelet,hogy nyiljon ki. A zärban levö mikrokapcsolo küüld ez utän jelet a központi elektronikänak,hogy kapcsolja fel a vilägitäst. Ha a müszerfalad kiirja,hogy a csomag nyitva,de nem vilägit,akkor csomagtarto zärat kell cserelni. A zärban levö mikrokapcsolot nem tudod cserelni,vagy javitani. Az,hogy a gumitömites ramaty,es log erdemes javitani,mert be fog äzni a csomagtarto ajtod.

2. Fek betet,vagy fek dob,vagy fek tärcsa,vagy minden?





1, Ezt az alkatrészt kellene kicserélni? cikkszám 1480278 Pl.: https://www.mindenamiford.hu/csomagternyito-mikrokapcsolo-1857085

2, Gondolom fékbetét + tárcsa...

Köszönöm a választ!


1. Ha a csomagtartodat ki tudod nyitni akkor inkäbb EZ kell. Ebben van az a kapcsolo,ami neked (is) tönkrement,es nem vilägit a vilägitäsod a csomiban.

2. En eredeti fordot tettem bele magamnak,igy csak az anyagot kellett kifizetni. 90 € volt



Köszönöm az eddigi válaszaidat!
Ennek a zárnak meg tudnád mondani a cikkszámát?

üdv


1570448
8M51-R442A66-AC
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Flegos


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 10.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.17 20:30:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2544
 Hozzászólás témája: Re: Mitévő legyek?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flegos írta:
Üdvözlet kedves fórum és Ford tulajdonos Társak!
A neten kutakodva nem leltem rá, hogy mi lehet az autóm baja, ezért regisztráltam ide hátha ti tudjátok mitévő legyek mert őszintén szólva kicsit be vagyok.....!
Kb 3 hete lettem tulajdonosa egy Ford Cmax járműnek (2006-os Diesel, 1,6, 79kW) kivizsgálás, diagnosztika stb megvolt, rendben van az autó örülés Smile Eddig kb 200km-ert mentem vele, nem volt gond, semmi!
Ma háromszor is megállt a jármű! Shocked Hirtelen azt se tudtam, hova kapjak...egy szemvillanásra láttam csak annyit írt a fedélzeti kijelző hogy STEERING....valami aztán ENGINE SYSTEM FAILURE. Minden jelzőlámpa világított mint a karácsonyfa...
Mit javasoltok, irány az első Ford szerviz "saját lábon" vagy vontassam a szervízbe vagy mitévő legyek?
3 nap múlva egy 800km-es utat kellene menjek vele.
Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!!
Elnézést, ha véletlen rossz helyre posztoltam, kissé izgatott vagyok a probléma miatt!


Fejlemények:
Voltam szervízben az autóval..."megjavították" Sad 2 napig volt jó. Állítólag "összezavarodott" benne a software.
De meglett hogy a STEERING...valami az miaz. Mert most épp ma mikor legutóbb megállt, már nem lehetett újraindítani sem, jó hogy épp a házelőtt adta meg magát! Szóval STEERING ASSIST FAILURE, ez van kb 5 másodpercig majd jön az Engine System Failure...nem vagyok boldog! De elgondolkodtam...nem tudom pontosan hol olvastam hasonló hibajelenséget, talán épp itt a fórumon és ott valaki a szélvédő mosó érzékelő zárlatával magyarázta a hibát, nos ahogy visszagndoltam nekem eddig minden alkalommal akkor jelentkezett csak a hiba ha szélvédőt víz érte. Most ezen a vonalon megyek tovább...
De ha van valakinek ötlete jól jönne!
Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gunman86


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 28.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.06.19 10:37:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2545
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 2004-es 1.8-as benzines 120 lovas C-maxunk és gondok vannak vele.

A nagyobbik gond:
- motor indításnál a fordulatszám felmegy 2000 környékéig
- az alapjárat ingadozik 900-1000 fordulat között kb másodpercenként
A két dolgot okozhatja ugyan az a probléma? A számítógép nem ír ki a műszerfalra semmilyen hibakódot.

- a központi zárat nem tudom kinyitni egyik kulccsal sem az ajtóról, csak a távirányítós kulccsal működik a nyitás és zárás.

A kisebbik "probléma" ami inkább csak zavaró:
Gyári Sony mp3-as fejegység van az autóban és a dátumot és az órát miután beállítom rajta, kilépek a menüből és 3-4 másodperc múlva visszaugrik ugyan arra a dátumra és időre amin volt. Nem tudok rájönni, hogy mi lehet a probléma.

Valakinek van ötlete ezekre a problémákra?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 75

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.19 11:00:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2546
 Hozzászólás témája: Re: Mitévő legyek?
Hozzászólás az előzmény idézésével

Flegos írta:
Flegos írta:
Üdvözlet kedves fórum és Ford tulajdonos Társak!
A neten kutakodva nem leltem rá, hogy mi lehet az autóm baja, ezért regisztráltam ide hátha ti tudjátok mitévő legyek mert őszintén szólva kicsit be vagyok.....!
Kb 3 hete lettem tulajdonosa egy Ford Cmax járműnek (2006-os Diesel, 1,6, 79kW) kivizsgálás, diagnosztika stb megvolt, rendben van az autó örülés Smile Eddig kb 200km-ert mentem vele, nem volt gond, semmi!
Ma háromszor is megállt a jármű! Shocked Hirtelen azt se tudtam, hova kapjak...egy szemvillanásra láttam csak annyit írt a fedélzeti kijelző hogy STEERING....valami aztán ENGINE SYSTEM FAILURE. Minden jelzőlámpa világított mint a karácsonyfa...
Mit javasoltok, irány az első Ford szerviz "saját lábon" vagy vontassam a szervízbe vagy mitévő legyek?
3 nap múlva egy 800km-es utat kellene menjek vele.
Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm!!
Elnézést, ha véletlen rossz helyre posztoltam, kissé izgatott vagyok a probléma miatt!


Fejlemények:
Voltam szervízben az autóval..."megjavították" Sad 2 napig volt jó. Állítólag "összezavarodott" benne a software.
De meglett hogy a STEERING...valami az miaz. Mert most épp ma mikor legutóbb megállt, már nem lehetett újraindítani sem, jó hogy épp a házelőtt adta meg magát! Szóval STEERING ASSIST FAILURE, ez van kb 5 másodpercig majd jön az Engine System Failure...nem vagyok boldog! De elgondolkodtam...nem tudom pontosan hol olvastam hasonló hibajelenséget, talán épp itt a fórumon és ott valaki a szélvédő mosó érzékelő zárlatával magyarázta a hibát, nos ahogy visszagndoltam nekem eddig minden alkalommal akkor jelentkezett csak a hiba ha szélvédőt víz érte. Most ezen a vonalon megyek tovább...
De ha van valakinek ötlete jól jönne!
Köszi!


Rejtett hibának tűnik. Ha magánszemélytől vetted akkor 6 hónapig, kereskedés esetén 1 évig az eladónak kell bizonyítani, hogy a hiba nem állt fent az eladás pillanatában. Én visszavinném és keresnék egy másikat, mielőtt pénztemető válik belőle. Remélhetőleg az adásvételiden az eladó nem Fiktív Günter Alsóstájerországból.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  podpupi


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.21 06:06:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2547
 Hozzászólás témája: Hiba lista
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tegnapi hiba kiolvasás:
===PCM DTC P2458-21===
Kód: P2458 - Diesel részecskeszűrő regeneráció időtartam

További hibakódok:
- A jel a felső határérték fölött van

Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Diesel részecskeszűrő regeneráció időtartam

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Túltöltött szűrő

Ellenőrizze a következőt:

Ellenőrizze, hogy a nyomáskülönbség szenzor és a csövek sérülésmentesek és nincsenek eldugulva.

Győződjön meg arról, hogy az elő és utókatalizátor hőmérséklet érzékelők megfelelően működnek.

Ellenőrizze a légbevezető rendszert tömítetlenség, eltömődés és megfelelő működés szempontjából.

Ha a DPF illetve az idetartozó alkatrészek bármelyike ki lett cserélve, akkor hajtsa végre a DPF szerviz eljárást a szerszámosdobozban.

Ellenőrizze a PCM a legutolsó kalibráció miatt.

Hajtsa végre a DPF rendszer manuális regenerációját.

Futtassa újra a tesztet, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a hibát tényleg megszüntette.

===END PCM DTC P2458-21===
Jol értelmezem telitett a DPF szürő?
És hol lehet tükörbe való kilépőfényt venni nem horror összegé?
Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 4999


HozzászólásElküldve: 2017.06.21 06:32:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2548
 Hozzászólás témája: Re: Hiba lista
Hozzászólás az előzmény idézésével

podpupi írta:

===END PCM DTC P2458-21===
Jol értelmezem telitett a DPF szürő?
Köszi.

nem
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 293


HozzászólásElküldve: 2017.06.21 06:42:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2549
 Hozzászólás témája: Re: Hiba lista
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
podpupi írta:

===END PCM DTC P2458-21===
Jol értelmezem telitett a DPF szürő?
Köszi.

nem


Kedves Bagoly!

Javíts kiha nem így van, de szerintem csak nem tudta elvégezni a regenerációt.
Ha DPF telített, akkor letilt (elveszi a turbó nyomást) és regenerációt követel.
Jártam már így, de nem az autó hibájának tartom hanem egy üzemszerű állapotnak ami egyszer bekövetkezik.
Dinamikus regenerációval sikerült meggyógyítani, azóta semmi baja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  podpupi


Offline
Csatlakozott:
2016. 07. 11.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.21 09:26:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2550
 Hozzászólás témája: Re: Hiba lista
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
podpupi írta:

===END PCM DTC P2458-21===
Jol értelmezem telitett a DPF szürő?
Köszi.

nem

Adalék anyag feltöltve és 2800 fordulat után nehezen pörög tovább, és alapjáraton indítás után olyan mintha regenálná . a szűrűt.
Pillanatnyi fogyasztás igen magas néha, szerintem tisztin akarja plusz üzemanyaggal csak nem sikerül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 84, 85, 86, 87  Következő
Ugrás:   

85 / 87 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.73 másodperc