Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.05.24. 02:03:38 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: olyi
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23953
Látogatók:
Vendégek: 978
Tagok: 44
Összesen: 1022

Jelen lévő tagok:
01: sulep
02: Peti77
03: bala
04: verti
05: fhoksz
06: Attila64
07: mugab
08: csabesz66
09: edk
10: gyoeri
11: kelly
12: Vagyokabajnok
13: papamaci88
14: Helm
15: fiesta
16: attis
17: ikim2025
18: Focusdriver
19: szalai88
20: Gábor02
21: JNorb
22: majormate84
23: Morscherszenasigabe
24: fakocka
25: Almeida
26: hohand
27: bendeguz
28: kaltenberg
29: Carpy
30: pfpetee
31: pzsoca
32: lj
33: RS305
34: atibaba
35: kran72
36: tamasbobak
37: jozsua
38: detomaso
39: Rush77
40: zsoltikak
41: erkidaniel
42: flint78
43: Traklaci
44: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 343, 344, 345 ... 355, 356, 357  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

344 / 357 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  _Petya_


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 06.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2017.06.13 10:34:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10291
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Paethee írta:
_Petya_ írta:
Sziasztok,

Sikerült letörnöm a bal tükröm hátsó burkolatát, szerencsére a többi rész nem sérült. A hátlap leesett, és sikerült rá is hajtanom az első kerékkel, ennek ellenére egészen egyben maradt, van rajta egy kb 3 centis repedés, és az alsó rögzítő pöckök közül az egyik letört. Szerintetek ez még jó lehet, vagy cseréljem?

Néztem az árakat, 2300-ért van utángyártott, vagy 23000-ért gyári Smile Jó lehet ebből az utángyártott? Vagy mi indokolja a 10x-es árat?

Petya


Ha arról a burkolatról van szó ami a kocsi színére van fényezve akkor nyugodtan vedd meg belőle az utángyártottat.
Ha a teljes tükörházat letörted az ajtóról akkor abból meg a gyárit vagy bontottat kell venni.


Igen arról, nálam nincs fényezve, sima fekete. Akkor veszek utángyártottat, köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.17 15:02:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10292
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Szerintetek a sok városi használat miatt érdemes az autót néha hosszabb távon magasabb fordulaton megjáratni?
Kinek mi a véleménye ez ügybe?
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23584


HozzászólásElküldve: 2017.06.17 15:38:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10293
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Sziasztok!

Szerintetek a sok városi használat miatt érdemes az autót néha hosszabb távon magasabb fordulaton megjáratni?
Kinek mi a véleménye ez ügybe?


Megérdemli.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.17 15:45:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10294
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Attesz27 írta:
Sziasztok!

Szerintetek a sok városi használat miatt érdemes az autót néha hosszabb távon magasabb fordulaton megjáratni?
Kinek mi a véleménye ez ügybe?


Megérdemli.


És ezt hogy érdemes kivitelezni? Mármint gondolok olyanra, hogy kb milyen távon? És kb milyen fordulaton?
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 124


HozzászólásElküldve: 2017.06.17 19:32:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10295
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Sziasztok!

Szerintetek a sok városi használat miatt érdemes az autót néha hosszabb távon magasabb fordulaton megjáratni?
Kinek mi a véleménye ez ügybe?

Nekem az a tapasztalatom,hogy 1 tengerparti út után, nehéz jól meghatározni de észrevehetően rugalmasabb lesz.De én amúgy sem használom rövid távon 1-2 km-ren. De ez a többi autómnál is érezhető volt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 04:39:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10296
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kojomjo írta:
Attesz27 írta:
Sziasztok!

Szerintetek a sok városi használat miatt érdemes az autót néha hosszabb távon magasabb fordulaton megjáratni?
Kinek mi a véleménye ez ügybe?

Nekem az a tapasztalatom,hogy 1 tengerparti út után, nehéz jól meghatározni de észrevehetően rugalmasabb lesz.De én amúgy sem használom rövid távon 1-2 km-ren. De ez a többi autómnál is érezhető volt


Csak azért tettem fel ezt a kérdést, mert valahol olvastam valamelyik nap, hogy azokat az autókat amelyikkel sokat járnak városba, és keveset városon kívül, azokat érdemes néha kivinni pályára és hosszabb távon magasabb fordulaton picit meghajtani. Mert állítólag a sok városi használattól kialakul az égéstérbe és a kipufogó rendszerbe valami féle korom és koksz lerakódás, és a pályás használattal nagyobb fordulaton ezek úgymond kiégnek vagy leégnek.
És kíváncsi voltam az itteni véleményekre.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23584


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 08:24:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10297
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:

És ezt hogy érdemes kivitelezni? Mármint gondolok olyanra, hogy kb milyen távon? És kb milyen fordulaton?

Hosszabb autópálya, ahol rendesen pörög a motor, lát hegyet is az autó, felmelegszik a motor, kiég a szennyeződés az olajból, kitisztul a kipufogó rendszer.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jancsi07


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 18.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 10:05:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10298
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, most ismerkedek a Focussal, lesz majd jópár kérdésem.
Elnézést ha valahol már ezekre született válasz, igyekszek majd a keresőt használni.
Az első kérdéseim: a kesztyűtartót hogy lehet kiszedni, milyen gyújtógyertyát ajánlotok az 1.6-os motorhoz?

Előre is köszönöm! Smile

Szép napot!

Üdv: Jancsi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 175


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 13:51:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10299
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gyújtásban hagytam a kulcsot, kiszálltam mosni a kocsit, ami bezárta magát. Pótkulcs 70km-re. Egy idegen focus kulccsal kinyitottam a motorháztetőt, riasztó bekapcsolt. Lehúztam az akku sarut és vissza, hogy az ajtó zárat mozgassa, de most nem csinálta.
Aggódom, hogy a másik saját kulcsával tudom majd az ajtót nyitni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.18 14:00:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10300
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Attesz27 írta:

És ezt hogy érdemes kivitelezni? Mármint gondolok olyanra, hogy kb milyen távon? És kb milyen fordulaton?

Hosszabb autópálya, ahol rendesen pörög a motor, lát hegyet is az autó, felmelegszik a motor, kiég a szennyeződés az olajból, kitisztul a kipufogó rendszer.


Köszönöm!
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.06.19 16:15:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10301
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jancsi07 írta:
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, most ismerkedek a Focussal, lesz majd jópár kérdésem.
Elnézést ha valahol már ezekre született válasz, igyekszek majd a keresőt használni.
Az első kérdéseim: a kesztyűtartót hogy lehet kiszedni, milyen gyújtógyertyát ajánlotok az 1.6-os motorhoz?

Előre is köszönöm! Smile

Szép napot!

Üdv: Jancsi

A kesztyűtartó alatt van 3 csavar. Ezeket kitekered, utána (felszereltségtől függően) van jobb oldalt egy kis bigyó ami tompítja, hogy nyitáskor ne zuhanjon le hangosan. Azt kiakasztod a kesztyűtartóból, aztán a két oldalát picit benyomod és egyben kiesik.
Gyertyából platinás NGK van benne nekem és nem tervezek váltani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Donzoli


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.06.19 19:46:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10302
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni vettem egy Ford Focus 1.8 Daw de a rádio a kodot kéri ha valaki tudna segiteni megköszönöm
szériaszám M015709
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lj


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 30.
Hozzászólások: 146


HozzászólásElküldve: 2017.06.19 20:15:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10303
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Donzoli írta:
Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni vettem egy Ford Focus 1.8 Daw de a rádio a kodot kéri ha valaki tudna segiteni megköszönöm
szériaszám M015709


Nézd meg a szervizfüzetet, a kesztyűtartó belsejét és a csomagtartót, sokan be szokták ragasztani valahova a kódot tartalmazó matricát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.06.19 21:10:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10304
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Donzoli írta:
Sziasztok
Segitséget szeretnék kérni vettem egy Ford Focus 1.8 Daw de a rádio a kodot kéri ha valaki tudna segiteni megköszönöm
szériaszám M015709

Kezelési útmutató elején vagy végén szokott lenni. Ha nem találod, a márkaszervíz segít. Egyébként szerintem egyszerűbb venni egy bluetooth képes fejegységet. Hangminőségben észrevehető javulást hoz és ráadásul kihangosítóként is működik. Csak hát kell hozzá a fejegység, a keret és az átalakítók, ami ügye nincs ingyen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balcsix


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 10.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2017.06.20 14:04:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10305
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A tegnapi nap óta nem világít a digitális óra háttér világítása. Van ennek külön biztosítéka, vagy kontakt hiba lesz?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 175


HozzászólásElküldve: 2017.06.20 14:08:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10306
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nincs külön biztosítéka. Szedd szét és nézd meg.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dzsordzs


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 16.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.06.22 09:03:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10307
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

papg79 írta:
Sziasztok! olyan problémám van.hogy a műszerfal mögötti izzókat ledesre cseréltem, de mikor kipróbáltam,akkor csak a kicsi izzók (T5) működtek,a három nagyobb,ami a számlálók mögött vannak(T10) nem világítanak. Már cseréltem a foglalatokat,de igy sem ég egyi sem. Mi lehet a gond? Biztosíték? Köszönöm a segitséget!


Megoldódot??
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.22 17:20:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10308
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ma takarítottam az alapjárati motort, és a végén észrevettem egy imbuszcsavart. Az mire szolgál?

http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-fiesta-alapjárati-léptető-motor

Ezen a képen látható a csavar feje. Igaz a képen Fiesta alapjárati van, de nagyon hasonló a Focusé is.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peetypang


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 08.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.06.22 23:03:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10309
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Egy furcsa lyukat találtam a motorblokk alján.
Érdekes lyuk

Meg tudnátok mondani, hogy mi a lóhere ez? Very Happy

Kb ezen a jelölt réeszen taláható. Egy kcisit más a az én blokkom, de a hely kb ez.
Helyzet


Benézve rajta valami fogasat látni. A lyuk teljesen fényes, menet nélküli. Mintha fúrták volna.
Előre is köszi !
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16069

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 15:44:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10310
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

peetypang írta:
Sziasztok.

Egy furcsa lyukat találtam a motorblokk alján.
Érdekes lyuk

Nekem utólagosnak tűnik. Rolling Eyes
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 691


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 20:16:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10311
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

a klímás alapjárati remegésemmel elmentem a nyíregyházi vagéphoz.
kértem szoftverfrissítést, nem kaptam mert nincs rá Smile alaphelyzetbe állították jelentsen bármit is és ugyanolyan rossz, mint volt Cool
nem is tudnak vele mit kezdeni. értékelem az őszinteséget, legalább tudom, hogy nem viszem, mert felesleges pénzkidobás lenne.
persze tök jó volt elmenni, mert beültem addig az összes új verdába és max az edge kéne, mert a többi nagyon műanyag belül./ez a ford nem ad a minőségi érzetre/
a 4-es anya felcsavarását - amit itt egy kolléga javasolt - a folytószelep ütközőjéhez is kipróbáltam, de az nagyon maszek megoldás.
nekem csak úgy működik, ha nagyon kitartja a a szelepet és akkor már szinte mindig 1000 körüli az alapjárat, ha meg csak egy kicsit tekertem feljebb akkor kb. nem ért semmit. szóval az anyát leszedtem és most ... Rolling Eyes majd lesz valahogy a klíma Razz
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peetypang


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 08.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.06.23 23:10:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10312
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
peetypang írta:
Sziasztok.

Egy furcsa lyukat találtam a motorblokk alján.
Érdekes lyuk

Nekem utólagosnak tűnik. Rolling Eyes

Csináltam ma egy jobb fotót. Ezen a helyzete is látszik. A lyukba nézve a lendkerés fogazata látszik.
Update foto
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 05:29:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10313
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
a klímás alapjárati remegésemmel elmentem a nyíregyházi vagéphoz.
kértem szoftverfrissítést, nem kaptam mert nincs rá Smile alaphelyzetbe állították jelentsen bármit is és ugyanolyan rossz, mint volt Cool
nem is tudnak vele mit kezdeni. értékelem az őszinteséget, legalább tudom, hogy nem viszem, mert felesleges pénzkidobás lenne.
persze tök jó volt elmenni, mert beültem addig az összes új verdába és max az edge kéne, mert a többi nagyon műanyag belül./ez a ford nem ad a minőségi érzetre/
a 4-es anya felcsavarását - amit itt egy kolléga javasolt - a folytószelep ütközőjéhez is kipróbáltam, de az nagyon maszek megoldás.
nekem csak úgy működik, ha nagyon kitartja a a szelepet és akkor már szinte mindig 1000 körüli az alapjárat, ha meg csak egy kicsit tekertem feljebb akkor kb. nem ért semmit. szóval az anyát leszedtem és most ... Rolling Eyes majd lesz valahogy a klíma Razz


De ha sok az alapjárat, akkor egy picit tekerd be az anyát, kb negyed fordulatot. Ha még az is sok, akkor megint egy negyedet. És két tekerés között járjál az autóval. Először nekem is fura volt az alapjárat, de idővel úgymond rátanult. És persze üzemmeleg motornál kell kb belőni az alapjáratot.
Igen igazad van hogy maszek megoldás, de jelenleg nem nagyon van jobb. Én annak idején azért kezdtem el valami megoldás keresést, mert egyszer úgy beejtette az alapjáratot, hogy lefulladt parton lefelé a kanyar előtt.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16069

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 09:32:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

peetypang írta:
Lala írta:
peetypang írta:
Sziasztok.

Egy furcsa lyukat találtam a motorblokk alján.
Érdekes lyuk

Nekem utólagosnak tűnik. Rolling Eyes

Csináltam ma egy jobb fotót. Ezen a helyzete is látszik. A lyukba nézve a lendkerés fogazata látszik.
Update foto
Vélhetően valaki ellenőrizni akart valamit, és a legjobb megoldásnak azt találta, ha megfúrja az öntvényt. Azt gondolnám dugózd le egy műanyag dugóval, hogy ne menjen bele semmi szemét, meg víz. A furat eredeti okát, meg max az előző tulaj/tulajok tudhatják...
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 11:35:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10315
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

peetypang írta:
Lala írta:
peetypang írta:
Sziasztok.

Egy furcsa lyukat találtam a motorblokk alján.
Érdekes lyuk

Nekem utólagosnak tűnik. Rolling Eyes

Csináltam ma egy jobb fotót. Ezen a helyzete is látszik. A lyukba nézve a lendkerés fogazata látszik.
Update foto

Nekem ilyenem nincs, tehát tényleg dugózd le. A motoron ne legyenek random lukak mindenütt.
Ezen kívül feltűnt, hogy a váltód elején levő műanyag doboz fedele is hiányzik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2017.06.24 13:54:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
a klímás alapjárati remegésemmel elmentem a nyíregyházi vagéphoz.
kértem szoftverfrissítést, nem kaptam mert nincs rá Smile alaphelyzetbe állították jelentsen bármit is és ugyanolyan rossz, mint volt Cool
nem is tudnak vele mit kezdeni. értékelem az őszinteséget, legalább tudom, hogy nem viszem, mert felesleges pénzkidobás lenne.
persze tök jó volt elmenni, mert beültem addig az összes új verdába és max az edge kéne, mert a többi nagyon műanyag belül./ez a ford nem ad a minőségi érzetre/
a 4-es anya felcsavarását - amit itt egy kolléga javasolt - a folytószelep ütközőjéhez is kipróbáltam, de az nagyon maszek megoldás.
nekem csak úgy működik, ha nagyon kitartja a a szelepet és akkor már szinte mindig 1000 körüli az alapjárat, ha meg csak egy kicsit tekertem feljebb akkor kb. nem ért semmit. szóval az anyát leszedtem és most ... Rolling Eyes majd lesz valahogy a klíma Razz


Az alaphelyzetbe állítást Te is megtehetted volna az aksi saru legalább 10-15 percre levételével... Remélem nem kértek érte sokat? Kb 1 hónapja én is felhívtam őket és a debrecenieket is utóbbi olcsóbb lett volna,de nem tudom miért akarnak elkérni 8-10ezret egy frissítésért. Meg jöttek a parasztvakítással, hogy ezt nem lehet frissíteni mondtam, hogy van benne GEM modul akkor meg tereltek. Nem akarnak ezzel az "öreg" kocsival foglalkozni... Pedig klímát is töltöttem meg tisztíttattam volna...

2 hete levettem a sarut, megtakarítottam az alapjárati és a pillangószelepet. A tünetek: nem tudtam tartani a sebességet 80-110 között és néha hidegindítás után felpörög a motor 2-2,5ezres fordulatra kigurításkor ami mostanában a párásabb időben többször előfordult. A ragadó gázpedált úgy néz ki megoldotta a pillangó szelep pucolás, de amúgy nem volt dzsuvás csak a peremnél kicsit. A sarulevétel és alapjárati tisztítás után még rosszabb lett a felpörgéses problémám kb 100-150 km-ig, azután megint lecsökkent. Mostanában nem csinálja, de gyanús, hogy nem oldódott meg, én gyanakodom a hőfokjeladóra. Egyébként az alapjárati motor eléggé kormos volt és nem lett tökéletes a pucolás. A sarulevétellel nullázódott a napi számláló ez idegesít, mert minden mást megjegyzett a Fedcompos adatokat is...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 691


HozzászólásElküldve: 2017.06.26 20:32:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsigusz írta:
pathfinder írta:
a klímás alapjárati remegésemmel elmentem a nyíregyházi vagéphoz.
kértem szoftverfrissítést, nem kaptam mert nincs rá Smile alaphelyzetbe állították jelentsen bármit is és ugyanolyan rossz, mint volt Cool
nem is tudnak vele mit kezdeni. értékelem az őszinteséget, legalább tudom, hogy nem viszem, mert felesleges pénzkidobás lenne.
persze tök jó volt elmenni, mert beültem addig az összes új verdába és max az edge kéne, mert a többi nagyon műanyag belül./ez a ford nem ad a minőségi érzetre/
a 4-es anya felcsavarását - amit itt egy kolléga javasolt - a folytószelep ütközőjéhez is kipróbáltam, de az nagyon maszek megoldás.
nekem csak úgy működik, ha nagyon kitartja a a szelepet és akkor már szinte mindig 1000 körüli az alapjárat, ha meg csak egy kicsit tekertem feljebb akkor kb. nem ért semmit. szóval az anyát leszedtem és most ... Rolling Eyes majd lesz valahogy a klíma Razz


Az alaphelyzetbe állítást Te is megtehetted volna az aksi saru legalább 10-15 percre levételével... Remélem nem kértek érte sokat? Kb 1 hónapja én is felhívtam őket és a debrecenieket is utóbbi olcsóbb lett volna,de nem tudom miért akarnak elkérni 8-10ezret egy frissítésért. Meg jöttek a parasztvakítással, hogy ezt nem lehet frissíteni mondtam, hogy van benne GEM modul akkor meg tereltek. Nem akarnak ezzel az "öreg" kocsival foglalkozni... Pedig klímát is töltöttem meg tisztíttattam volna...

2 hete levettem a sarut, megtakarítottam az alapjárati és a pillangószelepet. A tünetek: nem tudtam tartani a sebességet 80-110 között és néha hidegindítás után felpörög a motor 2-2,5ezres fordulatra kigurításkor ami mostanában a párásabb időben többször előfordult. A ragadó gázpedált úgy néz ki megoldotta a pillangó szelep pucolás, de amúgy nem volt dzsuvás csak a peremnél kicsit. A sarulevétel és alapjárati tisztítás után még rosszabb lett a felpörgéses problémám kb 100-150 km-ig, azután megint lecsökkent. Mostanában nem csinálja, de gyanús, hogy nem oldódott meg, én gyanakodom a hőfokjeladóra. Egyébként az alapjárati motor eléggé kormos volt és nem lett tökéletes a pucolás. A sarulevétellel nullázódott a napi számláló ez idegesít, mert minden mást megjegyzett a Fedcompos adatokat is...

7200 pénz volt a nagy semmi Smile szerintem pofátlanság, de végül is foglalkoztak velem munkaidőben, ez van Smilemég azt mondta szaki, hogy volt már olyan aki 1.6 agyát töltötte fel az 1.4-re és nem panaszkodott utána. Ő is megcsinálná nekem ha viszek egy motorvezérlőt, de nem kívánok egy forintot se kidobni butaságokra. ma is leállt a motor, de már megszoktam, így szeretem. cserébe legalább szép kocsi Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.06.26 20:48:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
7200 pénz volt a nagy semmi Smile szerintem pofátlanság, de végül is foglalkoztak velem munkaidőben, ez van Smilemég azt mondta szaki, hogy volt már olyan aki 1.6 agyát töltötte fel az 1.4-re és nem panaszkodott utána. Ő is megcsinálná nekem ha viszek egy motorvezérlőt, de nem kívánok egy forintot se kidobni butaságokra. ma is leállt a motor, de már megszoktam, így szeretem. cserébe legalább szép kocsi Cool

Szerintem nem lehet megszokni. Maximum azt, hogy megálláskor ahogy üresbe teszed a váltód, megbököd a klíma gombját is. Ezt sokáig csináltam, de a random lefulladás veszélyes.
Én neked is javaslom az anya feltekerését. Kb 100 km mire megtanulja, addig 1300 körül lesz a gurulós alapjáratod, 950 meg a sima. De megtanulja, aztán jó.. A döntés a tiéd, én most adok két videót hozzá. Némi tekergetéssel lehet ezen emelni vagy csökkenteni, én most így járok, azóta egyszer nem fulladt le.
Az első fékezéskor megy a klíma, a másodiknál nem. Viszont ha kikapcsolom a klímát, utána 2 perc alatt rájön, aztán a gurulós alapjáratom 1000, állva pedig 800. Utána visszakapcsolom, megint kell neki 2 fékezés mire rájön, utána megint stabil.
videó
Itt egy másik is, itt kirakom üresbe klímával, aztán gurulok megállásig.
videó 2
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.06.27 04:33:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ast00 írta:
pathfinder írta:
7200 pénz volt a nagy semmi Smile szerintem pofátlanság, de végül is foglalkoztak velem munkaidőben, ez van Smilemég azt mondta szaki, hogy volt már olyan aki 1.6 agyát töltötte fel az 1.4-re és nem panaszkodott utána. Ő is megcsinálná nekem ha viszek egy motorvezérlőt, de nem kívánok egy forintot se kidobni butaságokra. ma is leállt a motor, de már megszoktam, így szeretem. cserébe legalább szép kocsi Cool

Szerintem nem lehet megszokni. Maximum azt, hogy megálláskor ahogy üresbe teszed a váltód, megbököd a klíma gombját is. Ezt sokáig csináltam, de a random lefulladás veszélyes.
Én neked is javaslom az anya feltekerését. Kb 100 km mire megtanulja, addig 1300 körül lesz a gurulós alapjáratod, 950 meg a sima. De megtanulja, aztán jó.. A döntés a tiéd, én most adok két videót hozzá. Némi tekergetéssel lehet ezen emelni vagy csökkenteni, én most így járok, azóta egyszer nem fulladt le.
Az első fékezéskor megy a klíma, a másodiknál nem. Viszont ha kikapcsolom a klímát, utána 2 perc alatt rájön, aztán a gurulós alapjáratom 1000, állva pedig 800. Utána visszakapcsolom, megint kell neki 2 fékezés mire rájön, utána megint stabil.
videó
Itt egy másik is, itt kirakom üresbe klímával, aztán gurulok megállásig.
videó 2


Nekem az az úgymond tanulási időszak kb. 10-20 km volt csak. Addig nekem olyan volt, hogy amikor megállt az autó, akkor nem rögtön engedte vissza a fordulatot alapjáratra, hanem 4-5 másodpercig még tartotta a magasabb fordulatot.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2017.06.27 08:18:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10320
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
Nekem az az úgymond tanulási időszak kb. 10-20 km volt csak. Addig nekem olyan volt, hogy amikor megállt az autó, akkor nem rögtön engedte vissza a fordulatot alapjáratra, hanem 4-5 másodpercig még tartotta a magasabb fordulatot.


Akkor jól működik. A fordulattartás sebességváltásnál normális. A franciáknál már 20-on X éve így van. Állítólag gyorsabb váltást tesz lehetővé...

pathfinder írta:
a klímás alapjárati remegésemmel elmentem a nyíregyházi vagéphoz.
kértem szoftverfrissítést, nem kaptam mert nincs rá Smile alaphelyzetbe állították jelentsen bármit is és ugyanolyan rossz, mint volt Cool
nem is tudnak vele mit kezdeni. értékelem az őszinteséget, legalább tudom, hogy nem viszem, mert felesleges pénzkidobás lenne.
persze tök jó volt elmenni, mert beültem addig az összes új verdába és max az edge kéne, mert a többi nagyon műanyag belül./ez a ford nem ad a minőségi érzetre/
a 4-es anya felcsavarását - amit itt egy kolléga javasolt - a folytószelep ütközőjéhez is kipróbáltam, de az nagyon maszek megoldás.
nekem csak úgy működik, ha nagyon kitartja a a szelepet és akkor már szinte mindig 1000 körüli az alapjárat, ha meg csak egy kicsit tekertem feljebb akkor kb. nem ért semmit. szóval az anyát leszedtem és most ... Rolling Eyes majd lesz valahogy a klíma Razz


Nem emlékszem, mondtad-e az alapjárati motort tisztítottad már? Esetleg a pillangószelepet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 343, 344, 345 ... 355, 356, 357  Következő
Ugrás:   

344 / 357 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.17 másodperc