Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.21. 07:20:39 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kudii
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23496
Látogatók:
Vendégek: 225
Tagok: 10
Összesen: 235

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: tiber70
03: Car-ak
04: barthez
05: walter
06: gaborka83
07: ljocco
08: Gabor02
09: JuPe
10: Gatya

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Az 1,6 TDCi motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Az 1,6 TDCi motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 69, 70, 71  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

70 / 71 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szavazás eredménye
 
Melyik változattal szerelt a milyen autód?
Focus 90LE
35%
 35%  [ 201 ]
Focus 110LE
16%
 16%  [ 93 ]
Focus 110LE + DPF
30%
 30%  [ 173 ]
C-Max 90LE
1%
 1%  [ 10 ]
C-Max 110LE
3%
 3%  [ 20 ]
C-Max 110LE + DPF
6%
 6%  [ 39 ]
Egyik sem kéne :-)
5%
 5%  [ 29 ]
Összes szavazat : 565
 
 
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.04 14:07:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2071
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók. Szükségem lenne SOS segítségre. Elutaztunk kb.130 kmre és elkezdett furcsa hangot adni a motor. Ha szembe állok a motorral, a bal oldali befecskendezőnél kifúj, kis olaj van és kipufogógáz szagot érzek, látok és mintha lejjebbről is jönne kipufogógáz a tüzfal felől lejjebbről. Menetközben az utastérben is érezni alacsonyabb sebességnél.
Mi lehet ez (hengerfejtömítés, befecskendező?) és haza merjünk-e menni vele autopalyan nem túl gyorsan? Nem vágom-e gallyra a motort és nem gyulladhat-e ki a kocsi?
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bela700

Érvényes: 2018.01.31.

Offline
Csatlakozott:
2011. 01. 22.
Hozzászólások: 58


HozzászólásElküldve: 2017.02.05 21:31:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2072
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
Kedves Fórumozók. Szükségem lenne SOS segítségre. Elutaztunk kb.130 kmre és elkezdett furcsa hangot adni a motor. Ha szembe állok a motorral, a bal oldali befecskendezőnél kifúj, kis olaj van és kipufogógáz szagot érzek, látok és mintha lejjebbről is jönne kipufogógáz a tüzfal felől lejjebbről. Menetközben az utastérben is érezni alacsonyabb sebességnél.
Mi lehet ez (hengerfejtömítés, befecskendező?) és haza merjünk-e menni vele autopalyan nem túl gyorsan? Nem vágom-e gallyra a motort és nem gyulladhat-e ki a kocsi?
Köszönöm.


Én vagy egy fél évig használtam úgy,hogy kifújt a porlasztó alatt.Nem tudtam,hogy onnan jön a bűz mert nem látszott a motortakarótól.Azt hittem,hogy a kipufogó szelel valahol.Amikor kiderült,hogy a porlasztó alól fúj,szerencsére után húzással megoldódott
De a többit is érdemes meghúzni mert tök lazák voltak.Azóta OK.
_________________
1.6 TDCI 80 Kw DPF Sedan trend 2007.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.05 22:43:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2073
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bela700 írta:
saumur írta:
Kedves Fórumozók. Szükségem lenne SOS segítségre. Elutaztunk kb.130 kmre és elkezdett furcsa hangot adni a motor. Ha szembe állok a motorral, a bal oldali befecskendezőnél kifúj, kis olaj van és kipufogógáz szagot érzek, látok és mintha lejjebbről is jönne kipufogógáz a tüzfal felől lejjebbről. Menetközben az utastérben is érezni alacsonyabb sebességnél.
Mi lehet ez (hengerfejtömítés, befecskendező?) és haza merjünk-e menni vele autopalyan nem túl gyorsan? Nem vágom-e gallyra a motort és nem gyulladhat-e ki a kocsi?
Köszönöm.


Én vagy egy fél évig használtam úgy,hogy kifújt a porlasztó alatt.Nem tudtam,hogy onnan jön a bűz mert nem látszott a motortakarótól.Azt hittem,hogy a kipufogó szelel valahol.Amikor kiderült,hogy a porlasztó alól fúj,szerencsére után húzással megoldódott
De a többit is érdemes meghúzni mert tök lazák voltak.Azóta OK.

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.11 19:35:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2074
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bela700 írta:
saumur írta:
Kedves Fórumozók. Szükségem lenne SOS segítségre. Elutaztunk kb.130 kmre és elkezdett furcsa hangot adni a motor. Ha szembe állok a motorral, a bal oldali befecskendezőnél kifúj, kis olaj van és kipufogógáz szagot érzek, látok és mintha lejjebbről is jönne kipufogógáz a tüzfal felől lejjebbről. Menetközben az utastérben is érezni alacsonyabb sebességnél.
Mi lehet ez (hengerfejtömítés, befecskendező?) és haza merjünk-e menni vele autopalyan nem túl gyorsan? Nem vágom-e gallyra a motort és nem gyulladhat-e ki a kocsi?
Köszönöm.


Én vagy egy fél évig használtam úgy,hogy kifújt a porlasztó alatt.Nem tudtam,hogy onnan jön a bűz mert nem látszott a motortakarótól.Azt hittem,hogy a kipufogó szelel valahol.Amikor kiderült,hogy a porlasztó alól fúj,szerencsére után húzással megoldódott
De a többit is érdemes meghúzni mert tök lazák voltak.Azóta OK.

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.17 14:53:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2075
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

saumur írta:
bela700 írta:
saumur írta:
Kedves Fórumozók. Szükségem lenne SOS segítségre. Elutaztunk kb.130 kmre és elkezdett furcsa hangot adni a motor. Ha szembe állok a motorral, a bal oldali befecskendezőnél kifúj, kis olaj van és kipufogógáz szagot érzek, látok és mintha lejjebbről is jönne kipufogógáz a tüzfal felől lejjebbről. Menetközben az utastérben is érezni alacsonyabb sebességnél.
Mi lehet ez (hengerfejtömítés, befecskendező?) és haza merjünk-e menni vele autopalyan nem túl gyorsan? Nem vágom-e gallyra a motort és nem gyulladhat-e ki a kocsi?
Köszönöm.


Én vagy egy fél évig használtam úgy,hogy kifújt a porlasztó alatt.Nem tudtam,hogy onnan jön a bűz mert nem látszott a motortakarótól.Azt hittem,hogy a kipufogó szelel valahol.Amikor kiderült,hogy a porlasztó alól fúj,szerencsére után húzással megoldódott
De a többit is érdemes meghúzni mert tök lazák voltak.Azóta OK.

Köszönöm


Megoldódott a dolog. Ki lett cseréltetve mind a négy porlasztónál a tűzkarika, tömítés és még valami műanyag karika.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.02.17 15:58:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2076
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

"Megoldódott a dolog. Ki lett cseréltetve mind a négy porlasztónál a tűzkarika, tömítés és még valami műanyag karika."

Árat esetleg ha valakinek hasonló gondja lenne??
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.17 20:37:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2077
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="fhoksz"]"Megoldódott a dolog. Ki lett cseréltetve mind a négy porlasztónál a tűzkarika, tömítés és még valami műanyag karika."

Árat esetleg ha valakinek hasonló gondja lenne??[/quot

Alkatrésszel volt 42000 (alkatrész 14000), 4,5 órát számoltak a munkadíjnál.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.18 12:26:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2078
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sikerült túlhúznom az olajleeresztő csavart Sad Kifele is nehezen jött, lehet, hogy már kicsit meg volt nyekkenve a menet, de a végeredmény az ami.
Hol lehet viszonylag olcsón olajteknőt venni? Gondolom más megoldás nem nagyon van Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 867


HozzászólásElküldve: 2017.02.18 17:44:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2079
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Régebben az opelemnél én is így jártam. Én át metszettem a menetet. Igaz le venni így is úgy is le kell a teknőt de az olcsóbb.

saumur írta:
Sikerült túlhúznom az olajleeresztő csavart Sad Kifele is nehezen jött, lehet, hogy már kicsit meg volt nyekkenve a menet, de a végeredmény az ami.
Hol lehet viszonylag olcsón olajteknőt venni? Gondolom más megoldás nem nagyon van Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.18 17:55:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2080
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Régebben az opelemnél én is így jártam. Én át metszettem a menetet. Igaz le venni így is úgy is le kell a teknőt de az olcsóbb.

saumur írta:
Sikerült túlhúznom az olajleeresztő csavart Sad Kifele is nehezen jött, lehet, hogy már kicsit meg volt nyekkenve a menet, de a végeredmény az ami.
Hol lehet viszonylag olcsón olajteknőt venni? Gondolom más megoldás nem nagyon van Sad


Köszönöm! Az Omegánál masszívabb volt a menet
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.02.18 23:48:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2081
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Régebben az opelemnél én is így jártam. Én át metszettem a menetet. Igaz le venni így is úgy is le kell a teknőt de az olcsóbb.

saumur írta:
Sikerült túlhúznom az olajleeresztő csavart Sad Kifele is nehezen jött, lehet, hogy már kicsit meg volt nyekkenve a menet, de a végeredmény az ami.
Hol lehet viszonylag olcsón olajteknőt venni? Gondolom más megoldás nem nagyon van Sad


Köszönöm! Az Omegánál masszívabb volt a menet
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Davcell


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 26.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.02.20 10:00:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2082
 Hozzászólás témája: Motor kopogás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen aki emiatt ír, de a 70 oldalt egyszerüen nem volt erőm végig olvasni. Sad
Egy 2006-os 1.6 tdci 90le Focusom van, 300.000 kilométerrel. A tél beálltával hidegen elkezdett kopogni a motor, de a melegedés következtében ez szépen lassan elmúlt. Viszont most, 3-4 hónap elteltével már melegen is produkálja. Nem egyenletesen kopog, olyan össze-vissza. Confused
Mi lehet a gond? Most akarok olajat cserélni, lassan már 13ezer kilométere nem cseréltem, remélem hogy az majd rendbe rakja. Elötte tervezem hogy valami motortisztító adalékot is használok. Szerintetek elég lesz? Vagy zsebbe nyúlósabb a történet?

Előre is köszönöm a segítségeteket. D.M.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eutiches


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 28.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.02.20 10:23:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2083
 Hozzászólás témája: Re: Motor kopogás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Davcell írta:
Sziasztok.

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen aki emiatt ír, de a 70 oldalt egyszerüen nem volt erőm végig olvasni. Sad
Egy 2006-os 1.6 tdci 90le Focusom van, 300.000 kilométerrel. A tél beálltával hidegen elkezdett kopogni a motor, de a melegedés következtében ez szépen lassan elmúlt. Viszont most, 3-4 hónap elteltével már melegen is produkálja. Nem egyenletesen kopog, olyan össze-vissza. Confused
Mi lehet a gond? Most akarok olajat cserélni, lassan már 13ezer kilométere nem cseréltem, remélem hogy az majd rendbe rakja. Elötte tervezem hogy valami motortisztító adalékot is használok. Szerintetek elég lesz? Vagy zsebbe nyúlósabb a történet?

Előre is köszönöm a segítségeteket. D.M.


Nem biztos, hogy a motortisztító adalék jó ötlet. Errefelé (Románia) azt állítják a szakik, hogy az adalék feloldhatja a lerakodott kokszot, olajsarat és komoly gondot okozhat a motorban, turbóban.
Amúgy kíváncsi vagyok, 300.000 km. alatt miket kellett cserélni az autódban. Nekem is 90 lovas van, de egy évvel fiatalabb. Óra szerint most van benne 235.000 km. Én szűk 40.000-et mentem vele. Eddig nem volt vele gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ikim2025


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 10.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2017.02.20 11:05:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2084
 Hozzászólás témája: Re: Motor kopogás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
Nekem is ilyen autóm van,és nekem 274000 Km van benne.
Hallgasd meg a vez.mű szíjnál a lendkereket ,vagy hogy hívják,az hajtja a generátort,meg a légkondi kompresszort.
Van egy gumi-fém szíjtárcsa,és ha a gumi elfárad,hidegen az is olyan,mintha a motor kopogna.
Nálam 30-400000 Km -enként csere.
Kb.: 30 ropi.




eutiches írta:
Davcell írta:
Sziasztok.

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen aki emiatt ír, de a 70 oldalt egyszerüen nem volt erőm végig olvasni. Sad
Egy 2006-os 1.6 tdci 90le Focusom van, 300.000 kilométerrel. A tél beálltával hidegen elkezdett kopogni a motor, de a melegedés következtében ez szépen lassan elmúlt. Viszont most, 3-4 hónap elteltével már melegen is produkálja. Nem egyenletesen kopog, olyan össze-vissza. Confused
Mi lehet a gond? Most akarok olajat cserélni, lassan már 13ezer kilométere nem cseréltem, remélem hogy az majd rendbe rakja. Elötte tervezem hogy valami motortisztító adalékot is használok. Szerintetek elég lesz? Vagy zsebbe nyúlósabb a történet?

Előre is köszönöm a segítségeteket. D.M.


Nem biztos, hogy a motortisztító adalék jó ötlet. Errefelé (Románia) azt állítják a szakik, hogy az adalék feloldhatja a lerakodott kokszot, olajsarat és komoly gondot okozhat a motorban, turbóban.
Amúgy kíváncsi vagyok, 300.000 km. alatt miket kellett cserélni az autódban. Nekem is 90 lovas van, de egy évvel fiatalabb. Óra szerint most van benne 235.000 km. Én szűk 40.000-et mentem vele. Eddig nem volt vele gond.

_________________
http://vizszereles.hupont.hu/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagyas


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 09.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2017.02.27 21:02:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2085
 Hozzászólás témája: kerregő kuplung
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ezt rossz helyre írtam... Rolling Eyes

Legutóbb nagyas szerkesztette (2017.03.11 00:58:39), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.02.28 06:47:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2086
 Hozzászólás témája: Nagynyomású
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Ha valakinek kell, tudok nagynyomású üzemanyag pumpát, felújítottat, garanciával!!!
Csere darabbal 80eft!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2017.04.20 15:01:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2087
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Tudja valaki, hogy mi a minimum es maximum idotartama a reszecskeszuro tisztitasnak?
Ugy ertem, hogy mi az a min/max idotartam, amig tisztit/regeneral?
Ugye addig megy a venti, tehat gondolom ez alapjan lehet tudni, hogy eppen action van.
Van, hogy akar 15-20 percig is eltart?
Illetve van kulonbseg a tisztitas es regeneralas kozott?
Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.05.30 09:42:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2088
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Egy ideje járó motornál sípoló hangot hallani a motortérből. Az utóbbi időben, mintha erősödne. Úgy hallom, hogy a motor generátor felőli oldalán szól valami.
A szíjfeszítő, főtengely tárcsa már ki lett cserélve. Lehet, hogy a generátor vagy a klímakompresszor okozhatja?
Ha leveszem a szíjat és megforgatom őket, meg tudom nézni, hogy azokkal van-e gond?
Csapágyas lehet valamelyik?
Kellene kotyognia az adott alkatrésznek, ha az sípol?
Előre is köszönöm!

Az enyémben mondjuk alapból búg valami, ha ráadom a gyújtást, de lehet, hogy ez normális.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  G_B


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 03.
Hozzászólások: 2638


HozzászólásElküldve: 2017.06.22 09:22:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2089
 Hozzászólás témája: EGR
Hozzászólás az előzmény idézésével

1.6 tdci-nél van hibakód, ha le van falazva az EGR szelep?
elég a falazás vagy szoftveresen is bele kell nyúlni?
_________________
üdv, B
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 295


HozzászólásElküldve: 2017.06.22 14:24:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2090
 Hozzászólás témája: Re: EGR
Hozzászólás az előzmény idézésével

G_B írta:
1.6 tdci-nél van hibakód, ha le van falazva az EGR szelep?
elég a falazás vagy szoftveresen is bele kell nyúlni?


Na ettől ez bonyolultabb.

Lyukas lemezt tegyél bele és jó lesz!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  erkidaniel


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 02.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.07.14 19:19:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2091
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Megtudná valaki írni,hogy a porlasztók rögzítő csavarjait makkora nyomatékkal kell meghúzni?
Porlasztó alatti réztömítés csere miatt kérdezem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gnemeth1


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 15.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.07.20 07:04:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2092
 Hozzászólás témája: zgnemeth11@gmail.com
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!


Bevezető: 1,6 TDCI (110 LE) DPF szűrős motor. 147835 km-rel

Röviden annyit, hogy a motor párnapja hibajelzést adott. "Pánik."
A hibakód alapján a részecskeszűrő nem tudta befejezni a regenerálást. Hibakód törlés,
Ezután még mentem 50 60 km-t. a hiba nem jött elő. Normálisan működött minden. Így elindultunk nyaralni lakókocsival. 25 -30 km után vissza kellett fordulni mert az autó nem gyorsult, nem tudtam 2500 rpm fölé vinni a fordulatot és rángatott.

Irány a szerviz, hiba kód olvasás, mérések, gázolaj szűrő csere. Próbaút, nyomáskülönbség mérés menet közben.

Eredmény: valószínűleg csere érett a DPF szűrő a sok maradvány hamu miatt ami visszamarad a regenerálás után.

Megoldás: Miután a katalizátor egyben van a részecskeszűrővel, így az leszerelik, szétvágják, tisztítják, összeszerelik és vissza a helyére. (ez az olcsóbb) Vagy lehet gyárit is beszerelni. ( 2-300e-t)


Megjegyzés: 128e km-nél regeneráló folyadék töltés.
Az ETIS alapján 120e km után esedékes a DPF cseréje

A kérdésem az lenne, hogy valakinek tisztították e szétszedéssel a katalizátor- DPF szűrő együttesét?
Mi a tapasztalata? Meddig használható még utána.
_________________
gnemeth1
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  eutiches


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 28.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.07.20 12:49:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2093
 Hozzászólás témája: Re: zgnemeth11@gmail.com
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia!
A részecskeszűrő tisztítása megoldható, sok cég foglalkozik ezzel. A hatékonysága viszont nagyon kérdéses, ugyanis a tapasztalat az, hogy nem hatékony. Általában max. 20.000 km-t lehet (nagy szerencsével) menni a tisztított részecskeszűrővel. Utána lehet kezdeni elölről.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szegedijanos


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 30.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.07.26 12:18:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2094
 Hozzászólás témája: Focus 2 motorrendszer hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok Focus-os társak.
Lehet, hogy hasonló cipőben járok, mint az előttem szóló gnemeth1, még nem tudom.

Történt, hogy a teganpi munkából hazafele (3.fokozatban egy nagyobb gázadásra) felsípolt az autóm, elkezdett világítani a km/h bal alsó sarkában pirosan a lámpa és a fedélzetin jött a szöveg, hogy "Engine system fault". (semmilyen más szervízlámpa nem világít ezen kívül ami a hiba jellegére utalhatna, többször is újraindítottam az autót de marad a hiba)
Tud valaki valami hasznos információval szolgálni, tapasztalatot megosztani, mit csináljak, mit ne csináljak vagy szerelőt ajánlani? Mit tegyek?
Óbudán lakok, a közelben keresnék szerelőt.
Az autó: 2006-os Ford Focus 1.6 tdci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ptesza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 30.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.07.27 05:35:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2095
 Hozzászólás témája: Injector balance
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
1.6 TDCI 90 Le motorrol van szó , egy faceliftes FOCUS II.

Az injecorok balance értékét szerném kiolvasni. Azt szeretném megkérdezni ,hogy milyen programot/kábelt ajánlatok hozzá amivel meg tudnám ezt a feladatot oldani.

Most ott tartok a kereséssel hogy a Forscan és egy ELS27 kábel vagy egy HS-CAN / MS-CAN kapcsolós kábel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 417

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.07.27 08:55:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2096
 Hozzászólás témája: Re: zgnemeth11@gmail.com
Hozzászólás az előzmény idézésével

eutiches írta:
... Általában max. 20.000 km-t lehet (nagy szerencsével) menni a tisztított részecskeszűrővel. Utána lehet kezdeni elölről.

Jesszus.... amelyik "tisztításra" illetve tisztítással foglalkozó műhely munkájára ez igaz, ott jól átvertek és csak a pénzt vették el a kezedből munkavégzés nélkül.
Saját tapasztalat: ~126e km-nél tisztítva, most van benne ~231e km.
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VLS


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 22.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 07:46:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2097
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az autóm FF Mk2 2007/10 1.6 TDCI 109LE DPF. 7 éve használom, soha nem volt vele gondom, 106.000km van benne, mindig OMV premium dízelt tankolok, évente olajcsere (kb. 6000km). 1 hónapja tönkrement a turbóm, megsérültek a geometria lapátok, és a turbina kerék, az olajzása rendben volt. Feltettem az új turbót, ellenőriztem az átfolyó olaj mennyiségét (0,7L/perc). Az autó működik, de a teljesítmény nem a régi. Kitisztítottam az EGR-t (csak enyhén volt kormos), és a MAF szenzort. Ellenőriztem a turbó utáni csövek tömítettségét is, nincs szivárgás. A geometriát vezérlő mágnesszelep is jó, vákuum is megvan. Mértem a részecskeszűrő különbségi nyomás jeladó értékét, üresjáratban 0 kPa, 2000RPM-nél 8mBar, 3000RPM-nél 20mBar, szerintem tiszta a DPF. A gond az hogy az erő 2000-es fordulatig nem érződik, 2500-tól is lassan emelkedik. Mellékelek egy képet melyen van pár kigyorsítás, szenzorértékekkel.

1. Nem értem hogy a turbó geometria szabályzó miért nem engedi pörögni a turbót 1800-as fordulat alatt, hogy előbb felépüljön a töltőnyomás.
2. A légtömegmérő által mért mennyiség álló járműnél 800RPM = 5,5g/mp, 2000RPM = 15g/mp. Nem kevés ez? Mennyi a referencia érték?
3. Teljes gázadáskor a max. nyomatéknak nem 260Nm-nek kellene lennie?

Az autó egyébként a turbócsere előtt is hasonlóan gyenge volt, nem a csere után lett gyengébb.

Ha valaki tud segíteni hogy hol keressem a hibát, kérem válaszoljon. Előre is Köszönöm!

[/URL][/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  VLS


Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 22.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.09.10 06:53:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2098
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Előző hozzászólásomra valaki tud lehetséges megoldást? Bagoly Mester? Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  saumur


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 13.
Hozzászólások: 69


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 08:03:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2099
 Hozzászólás témája: Alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók!
Egy ideje nem durván, de ingadozik az alapjárat az autómban (2005, 1.6 tdci).
Ha alapjáraton jár egy ideig, akkor beáll, de pl. ha lámpánál lassítok, és üresben gurul a kocsi, akkor fel-le jár (750-1000 között).
Dinamikus induláskor, pl. kereszteződésnél elég nagy gázfröccsöt kell adni, hogy menjen rendesen, mert amúgy csak nagyon cammogósan indul.
Van valami tippetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5015


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 10:21:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2100
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

VLS írta:
Sziasztok!

Előző hozzászólásomra valaki tud lehetséges megoldást? Bagoly Mester? Sad

túl sok paramétert választottál. Csinálj egy olyat (fehér háttérrel és vastagabb vonallal Smile ) amiben a MAP, RPM szerepel, 3. vagy magasabb fokozatban egy padlógázas gyorsítást felvéve. A turbó szelepének kivezérlésével elsőre ne foglalkozz.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Az 1,6 TDCi motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 69, 70, 71  Következő
Ugrás:   

70 / 71 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.64 másodperc