Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.24. 21:01:51 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PapTibi
Mai: 3
Tegnapi: 4
Összesen: 23512
Látogatók:
Vendégek: 276
Tagok: 12
Összesen: 288

Jelen lévő tagok:
01: zoltanbagi
02: kurisgabor
03: silboy
04: RS305
05: Feri74
06: Imi91
07: lantika
08: barthez
09: neodd
10: Almeida
11: Mézi
12: Peti77

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 85, 86, 87
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

87 / 87 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fibri81


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 05.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2017.07.30 06:47:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2581
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Nem tudom kinyitni a motorháztetőt,forog a kulcs de nem nyit!
Van más lehetőség a nyitásra?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 346


HozzászólásElküldve: 2017.07.30 22:37:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2582
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

2007-2010 közötti, 2007-es 1.6 Ti-VCT CMAX, 90ekm (valós).

Váltó. Kb fél éve az alább jelenség történik:

Reggeli első indításkor, ha a váltó estére 1. fokozatban volt hagyva, a hátramenetet kizárólag csak recsegve, fogaskereket számolva, nehezen hajlandó venni, de tényleg minden alkalommal. Reggeli első indítás után ez megszűnik, normál módon veszi a hátramenetet. Ha megállás után akár több órára 1-es fokozatban hagyom az autót, akkor sem recseg ismét, csakis reggeli első indításkor csinálja.
Viszont ha éjszakára üresben hagyom a váltót, akkor hibamentes, rendesen veszi a hátramenetet.

Kis megjegyzés a fentiekhez: Tehát éjszakára egyes fokozatban hagytam a váltót, az indítás mindig úgy történik, hogy még álló motornál kuplung folyamatosan benyomva, üresbe teszem, indítok, majd hátramenet recsegve. Kuplung végig benyomva.
Próbáltam többször kuplungolni, vagy egyesben kicsit megmozdítani az autót a hátramenet előtt, de nem segített.

Továbbá nem tudom van-e összefüggés, de néha előfordul olyan (kb 10-ből 1 alkalommal, vagy lehet kicsit kevesebbszer), hogy bármilyen üzemállapotban (hideg vagy meleg motornál, mindegy) amikor 1. vagy 2. fokozatot akarok kapcsolni, kuplung be, és nehéz betenni a fokozatba, nem recseg, csak mintha szorulna/nyúlna, erővel kell benyomni, nem pedig szépen beugrik, de ilyenkor ezen kívül más probléma nincs.
Ez csak ritkán fordul elő, az esetek többségében szépen veszi az 1. és 2. fokozatokat, illetve a többit is.

Emlékeim a fenti jelenségek, korábban nem voltak. A hátramenet sosem volt egyszerű, gondolom a szinkronhiány miatt, de recsegés nem volt.

A kuplung talán még nem csereérett, de ezt csak én gondolom, illetve ha azzal volna gond, akkor talán állandóak volnának ezek a hibák.

A fékfolyadék szint rendben van, ha jól tudom a kuplung is ezt használja.

Szervizbe még nem voltam, ESS Zoliékhoz akarnám elvinni augusztusban, csak érdekelne, ha másnál is volt ilyen, akkor mi lett a megoldás.

Köszi!
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT, 2007 (2007-2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 119


HozzászólásElküldve: 2017.07.31 09:21:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2583
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fibri81 írta:
Sziasztok!

Nem tudom kinyitni a motorháztetőt,forog a kulcs de nem nyit!
Van más lehetőség a nyitásra?

Üdv! Én is jártam már így. csináltam 1 segéd eszközt hozzá és kinyitottam.de a fórumon írtam róla.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.08.01 04:21:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2584
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hatragyi írta:
...Tehát éjszakára egyes fokozatban hagytam a váltót, az indítás mindig úgy történik, hogy még álló motornál kuplung folyamatosan benyomva, üresbe teszem, indítok, majd hátramenet recsegve. Kuplung végig benyomva.
Próbáltam többször kuplungolni, vagy egyesben kicsit megmozdítani az autót a hátramenet előtt, de nem segített...


Azt tippelem, hogy ilyenkor nem szakad meg teljesen a a kapcsolat a motor és a váltó között és továbbra is forognak a tengelyek és a fogaskerekek a váltóban. Ettől recseg rükvercbe rakáskor.

Amikor járó motornál, üresben benyomod a kuplungot, hallod azt, hogy megszünik egy kis surrogó zaj, amit a váltó forgása okoz?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 346


HozzászólásElküldve: 2017.08.01 08:10:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2585
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
hatragyi írta:
...Tehát éjszakára egyes fokozatban hagytam a váltót, az indítás mindig úgy történik, hogy még álló motornál kuplung folyamatosan benyomva, üresbe teszem, indítok, majd hátramenet recsegve. Kuplung végig benyomva.
Próbáltam többször kuplungolni, vagy egyesben kicsit megmozdítani az autót a hátramenet előtt, de nem segített...


Azt tippelem, hogy ilyenkor nem szakad meg teljesen a a kapcsolat a motor és a váltó között és továbbra is forognak a tengelyek és a fogaskerekek a váltóban. Ettől recseg rükvercbe rakáskor.

Amikor járó motornál, üresben benyomod a kuplungot, hallod azt, hogy megszünik egy kis surrogó zaj, amit a váltó forgása okoz?

Konkrétan erre nem figyeltem, de nem rémlik, hogy hallanék bármi változást, de mondom nem figyeltem.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT, 2007 (2007-2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Petya0910


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 30.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.08.08 18:16:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2586
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
A következő problémában szeretnék segítséget kérni:
C-max 1.8 TDCI autóm olyat produkál, hogy menet közben nagyobb tempónál is normális értékre beáll a vízhőfok, majd egyik pillanatról a másikra felugrik a pirosba, kivillan a piros hibajelző, írja hogy vízhőfok probléma, majd , ahogy felugrott úgy vissza is áll egy pillanat alatt a normál hőfokra. Szabálytalan időközönként megismétli, egy kisebb gázadásnál ismét visszaáll a mutató a normál értékre.
Mi lehet a probléma?
Én már gondoltam termosztát problémára vagy hőgomba meghibásodásra is.
Kaptam olyan tippet is ,hogy a kiegyenlítő tartály szelepe nem működik rendesen és nem engedi ki a nyomást.
Nem tudom mivel kezdjem, hogy potyára ne cserélgessem a dolgokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 715

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.08.09 12:44:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2587
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Petya0910 írta:
Sziasztok.
A következő problémában szeretnék segítséget kérni:
C-max 1.8 TDCI autóm olyat produkál, hogy menet közben nagyobb tempónál is normális értékre beáll a vízhőfok, majd egyik pillanatról a másikra felugrik a pirosba, kivillan a piros hibajelző, írja hogy vízhőfok probléma, majd , ahogy felugrott úgy vissza is áll egy pillanat alatt a normál hőfokra. Szabálytalan időközönként megismétli, egy kisebb gázadásnál ismét visszaáll a mutató a normál értékre.
Mi lehet a probléma?
Én már gondoltam termosztát problémára vagy hőgomba meghibásodásra is.
Kaptam olyan tippet is ,hogy a kiegyenlítő tartály szelepe nem működik rendesen és nem engedi ki a nyomást.
Nem tudom mivel kezdjem, hogy potyára ne cserélgessem a dolgokat.


Mindig a legolcsobbal kezd. Ja nem,egy diagnosztikäval kezd.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vandor74


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 28.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.07 16:10:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2588
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Érdeklődnék Székesfehérvár vagy Veszprém környékén tudtok-e olyan szerelőt ajánlani aki a részecskeszűrőt ki tudja kapcsolni és kibelezni, meg az EGR szelepet ledugózni korrekt áron. 2006-os Ford Focus C-max 2.0 TDCI-ről lenne szó.

Válaszokat előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Geri62


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 25.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 12:53:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2589
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok !
2014-es C-Maxon hogyan cserélek első izzót ?
A tompított csere még csak csak (elmehetek nőgyógyásznak) de a lámpát nem tudom a helyéről kivenni.
Kicsavartam a 2 db rögzítőcsavar. A lámpa mozog is a helyén, csak még valahol valami fogja. Így a reflektor
izzóhoz nem is lehet hozzáférni. A lámpát sem lehet nagyon ide-oda mozgatni, annyira passzentos a hely.
_________________
Barátok azok akik ismernek és mégis szeretnek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 99


HozzászólásElküldve: 2017.09.15 17:43:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2590
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Geri62 írta:
Sziasztok !
2014-es C-Maxon hogyan cserélek első izzót ?
A tompított csere még csak csak (elmehetek nőgyógyásznak) de a lámpát nem tudom a helyéről kivenni.
Kicsavartam a 2 db rögzítőcsavar. A lámpa mozog is a helyén, csak még valahol valami fogja. Így a reflektor
izzóhoz nem is lehet hozzáférni. A lámpát sem lehet nagyon ide-oda mozgatni, annyira passzentos a hely.


Bizony nem egyszerű a dolog.Magam is megszenvedtem vele.A könyv szerint ki kell billenteni a lámpatestet na ez ami nem megy.
Addig kínlódtam vele amíg annyira ki tudtam fordítani,hogy valahogy betuszkoljam a kezem és ki tudjam cserélni az izzót.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Geri62


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 25.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2017.09.15 22:15:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2591
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
..... valahogy betuszkoljam a kezem és ki tudjam cserélni az izzót.

A tuszkolás az megy, de a refllektor izzóhoz így sem férek hozzá. Ahhoz ki kell venni a lámpát. De hogyan ?
_________________
Barátok azok akik ismernek és mégis szeretnek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  stoki


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.09.16 16:07:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2592
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 2008.03 C max, 1.6 TDCI-m van. 2 hete teljesen random mód, berángat az autó menet közben, általában 100-110 körül, de csinálta már kisebb sebességnél is. Kicsereltük az űzemanyagszűrőt, ki lett takaritva a légmennyiségmérő, a fojtószelep, az egr szelep is, de a helyzet változatlan....valakinek van ötlete??? Indulni egyből indul, ereje van, gyorsul, ahogy eddig is is, kicsit talán jobban füstöl inditaskor (hidegebb is van mostanaban reggel) de fel perc múlva már abba is marad.
Ötletek???? Köszönöm előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.09.26 08:11:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2593
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

stoki írta:
Sziasztok! 2008.03 C max, 1.6 TDCI-m van. 2 hete teljesen random mód, berángat az autó menet közben, általában 100-110 körül, de csinálta már kisebb sebességnél is. Kicsereltük az űzemanyagszűrőt, ki lett takaritva a légmennyiségmérő, a fojtószelep, az egr szelep is, de a helyzet változatlan....valakinek van ötlete??? Indulni egyből indul, ereje van, gyorsul, ahogy eddig is is, kicsit talán jobban füstöl inditaskor (hidegebb is van mostanaban reggel) de fel perc múlva már abba is marad.
Ötletek???? Köszönöm előre is!

Nagyon úgy néz ki,hogy porlasztocsucs hiba valamelyik hengernél.Diagra kéne tenni,hátha van híbakod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  akosszatai


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 17.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.11.05 16:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2594
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Segítségeteket kérném...
Az alábbi hibával találkoztam: 2007-es C-Max 2.0 TDCI gyári xenon lámpa a fénycsóvát nem emeli fel, menet közben néha felkapja, majd újra közvetlenül a kocsi elé világít. Ezt a hibakódot írja ki: B2614 Front or rear axle vehicle level sensor supply short to ground.
Az első és hátsó szenzornál is normális feszültség szinteket mértünk( test, 5V, jel: kb. 1,5-3V között változik, ha kiszerelve állítunk a karon, ami a tengelyre kapcsolódik) Ha külön-külön lehúzzuk a csatlakozókat akkor a hibalistában megjelenik, hogy melyik oldali szenzoron van tápellátás hiba.
Mi lehet a gond? Valamelyik jeladó potméter kikophatott? Tisztítottuk a csatlakozóit, átmozgattuk, de a hiba pár hét után visszatért.
Ha valaki találkozott már a hibával, kérem ossza meg velem a tapasztalatait.
Előre is köszönöm...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 66


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 22:24:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2595
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Le tudná írni valaki, hogy kell fényszórót állítani egy fal előtt focus cmaxnál? konkrétan amit jó lenne tudni:
mihez állítom az oldalirányt?
milyen magasan kell lennie a fénycsík tetejének?
bal és jobb oldalnak egy síkban kell lennie vagy a balnak kicsit lejjebb?

köszönöm előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 23:31:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2596
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
Le tudná írni valaki, hogy kell fényszórót állítani egy fal előtt focus cmaxnál? ....


- csak a tompított alapján kell állítani
- vízszintes talaj kell
- az autót egy kicsit meg kell mozgatni, hogy beálljanak a rugók (de ez csak extrém esetben jelent különbséget)
- a belső magasságállítót 0-ra kell tekerni.
- miközben az egyik fényszórót állítod, a másikat le kell takarni
- a tompított kép bal oldalán vízszintes a fényterület, jobb oldalon 15 fokban emelkedik.
Ahol a kettő találkozik ott van a kép közepe. A magasságot a baloldali vízszinteshez kell állítani.
- a fényszóró közepének a magasságát vagy meg kell mérni centivel, vagy egészen közel kell menni a falhoz és pl. ragasztószalaggal bejelölni a fény alapján.
- a fénykéve lejtése 1-1,2% kell, hogy legyen. (Asszem CMAX-ra 1,2.) Ez 5 métert hátratolatva 5-6 cm-rel, 10 méteren 10-12 cm-rel viszi lejjebb a vízszintes határvonalat. A bal és jobb lámpánál ugyanolyan magasra.
- az oldalirányhoz meg kell saccolni, hogy a falon hova mutat a kocsi közepe. Pl. a hátsó ablakon benézve a középső stoplámpa és a visszapillantó alapján.
- a falon jobbra-balra be kell jelölni a tompított izzók távolságának a felét. Ide kell, hogy kerüljön a fénykéve töréspontja. De ha nincs durva eltérés, nem kell vele foglalkozni.

De ha az ember úton van és látja, hogy nem stimmel a beállítás, akár egy autópálya parkolóban is le lehet ellenőrizni.
Odaáll az ember közvetlenül a tompított elé. Megnézi, hogy a gatyáján hol van a határvonal. Curükkol kb. 5 métert. Ha a vonal 5-6 centivel lejjebb ment, akkor jó. Smile Ha nem, a két lámpát együtt lehet korrigálni a belső állítóval.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 715

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.08 09:44:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2597
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
Le tudná írni valaki, hogy kell fényszórót állítani egy fal előtt focus cmaxnál? konkrétan amit jó lenne tudni:
mihez állítom az oldalirányt?
milyen magasan kell lennie a fénycsík tetejének?
bal és jobb oldalnak egy síkban kell lennie vagy a balnak kicsit lejjebb?

köszönöm előre is.


Minek vele szorakozni otthon 2 sportszeletert bärhol beällitjäk.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 66


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 08:36:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2598
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
fede94 írta:
Le tudná írni valaki, hogy kell fényszórót állítani egy fal előtt focus cmaxnál? ....


- csak a tompított alapján kell állítani
- vízszintes talaj kell
- az autót egy kicsit meg kell mozgatni, hogy beálljanak a rugók (de ez csak extrém esetben jelent különbséget)
- a belső magasságállítót 0-ra kell tekerni.
- miközben az egyik fényszórót állítod, a másikat le kell takarni
- a tompított kép bal oldalán vízszintes a fényterület, jobb oldalon 15 fokban emelkedik.
Ahol a kettő találkozik ott van a kép közepe. A magasságot a baloldali vízszinteshez kell állítani.
- a fényszóró közepének a magasságát vagy meg kell mérni centivel, vagy egészen közel kell menni a falhoz és pl. ragasztószalaggal bejelölni a fény alapján.
- a fénykéve lejtése 1-1,2% kell, hogy legyen. (Asszem CMAX-ra 1,2.) Ez 5 métert hátratolatva 5-6 cm-rel, 10 méteren 10-12 cm-rel viszi lejjebb a vízszintes határvonalat. A bal és jobb lámpánál ugyanolyan magasra.
- az oldalirányhoz meg kell saccolni, hogy a falon hova mutat a kocsi közepe. Pl. a hátsó ablakon benézve a középső stoplámpa és a visszapillantó alapján.
- a falon jobbra-balra be kell jelölni a tompított izzók távolságának a felét. Ide kell, hogy kerüljön a fénykéve töréspontja. De ha nincs durva eltérés, nem kell vele foglalkozni.

De ha az ember úton van és látja, hogy nem stimmel a beállítás, akár egy autópálya parkolóban is le lehet ellenőrizni.
Odaáll az ember közvetlenül a tompított elé. Megnézi, hogy a gatyáján hol van a határvonal. Curükkol kb. 5 métert. Ha a vonal 5-6 centivel lejjebb ment, akkor jó. Smile Ha nem, a két lámpát együtt lehet korrigálni a belső állítóval.


köszönöm a részletes leírást.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Trefimanni


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.11.21 11:13:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2599
 Hozzászólás témája: kipufogó gáz szerű szag az utastérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2010-es évjáratú C-max 1,6 TDCI autóm van, ez még nem a 2010-ben kihozott új kasznis, hanem amit 2008-ban adtak ki. A jelenség, hogy pár hete üzemmeleg motornál ha álló helyzetben van az autó, akkor nem nagyon bántó, de mégis érezhető égéstermék szerű szagot hoz be a hűtő/fűtő ventillátor. Ha ki van kapcsolva akkor nincs szag, illetve ha be van kapcsolva és ki van zárva a külső levegő, akkor sincs baj. Tehát kintről jön, feltételezem motortér tájékáról, vagy alulról. Volt már valakinek ilyesmi? Az autó DPF-es, gyanakszok arra, vagy csak szimplán kifúj valahol a rendszer, de akkor meg miért nem érzem hideg motornál. Motortérbe semmi látható nyoma nincs gondnak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 158

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.23 15:03:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2600
 Hozzászólás témája: Re: kipufogó gáz szerű szag az utastérben
Hozzászólás az előzmény idézésével

Trefimanni írta:
Sziasztok, 2010-es évjáratú C-max 1,6 TDCI autóm van, ez még nem a 2010-ben kihozott új kasznis, hanem amit 2008-ban adtak ki. A jelenség, hogy pár hete üzemmeleg motornál ha álló helyzetben van az autó, akkor nem nagyon bántó, de mégis érezhető égéstermék szerű szagot hoz be a hűtő/fűtő ventillátor. Ha ki van kapcsolva akkor nincs szag, illetve ha be van kapcsolva és ki van zárva a külső levegő, akkor sincs baj. Tehát kintről jön, feltételezem motortér tájékáról, vagy alulról. Volt már valakinek ilyesmi? Az autó DPF-es, gyanakszok arra, vagy csak szimplán kifúj valahol a rendszer, de akkor meg miért nem érzem hideg motornál. Motortérbe semmi látható nyoma nincs gondnak.


Nekem ugyanez volt az 1.6TDCI Focuson pár hete. Valószínűleg az egyik befecskendező mellett olajat fogsz találni, amit a motor melege éget, ezt érzed.
Tömítés csere, az alkatrész olcsó, a javítás drága, mivel körülményes. Nálam tökéletes lett.

Állítólag rendszeres hiba, a szerelőnek csak elmondtam mi van, már csapta is fel a motorháztetőt és mondta mi lesz a gond. És valóban.
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 85, 86, 87
Ugrás:   

87 / 87 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.45 másodperc