Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.24. 21:04:27 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PapTibi
Mai: 3
Tegnapi: 4
Összesen: 23512
Látogatók:
Vendégek: 278
Tagok: 13
Összesen: 291

Jelen lévő tagok:
01: mrtfan
02: zoltanbagi
03: kurisgabor
04: silboy
05: RS305
06: Feri74
07: Imi91
08: lantika
09: barthez
10: neodd
11: Almeida
12: Mézi
13: Peti77

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Futómű probléma!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Futómű probléma!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

7 / 7 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.15 10:01:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 239


HozzászólásElküldve: 2017.08.16 15:55:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.18 10:00:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 239


HozzászólásElküldve: 2017.08.18 14:47:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi


Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 715

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.08.18 17:36:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi


Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG


Ennek Kereszt stabilizätor rud a neve. A stabpälca az nem ez.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 239


HozzászólásElküldve: 2017.08.19 17:07:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi



Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG


Ennek Kereszt stabilizätor rud a neve. A stabpälca az nem ez.


A stab.pálcát tremészetesen a videóban bemutatott elemre értettem!
Tisztában vagyok vele, hogy amit linkeltem kereszt stabilizátor, és nálam ezzel volt gond.
Ha félre érthető volt, bocsi!Smile
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 07:57:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
lantika írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi





Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG


Ennek Kereszt stabilizätor rud a neve. A stabpälca az nem ez.


A stab.pálcát tremészetesen a videóban bemutatott elemre értettem!
Tisztában vagyok vele, hogy amit linkeltem kereszt stabilizátor, és nálam ezzel volt gond.
Ha félre érthető volt, bocsi!Smile

kicseréltem a "kutyacsontot" de nem sokat javult a kopogás. mikor buckára hajtok szép lassan, akkor is - és egyenes kormánynál - koppan egy szépet a jobb eleje. viszont menet közben semmi kopogás csak balra tekert kormánynál. nem is értem ha gyorsan megyek akkor nem kopog csak ha lassan Rolling Eyes
azt a hosszú stabilizátor csereérettségét valahogy lehet látni? vagy csak cseréljem ki hátha? valami csak látszik rajta? fáradás? köszi
u.i. most nézem mennyi a rúd Shocked , találomra tuti nem cserélem
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 09:36:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
frizzi79 írta:
lantika írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi





Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG


Ennek Kereszt stabilizätor rud a neve. A stabpälca az nem ez.


A stab.pálcát tremészetesen a videóban bemutatott elemre értettem!
Tisztában vagyok vele, hogy amit linkeltem kereszt stabilizátor, és nálam ezzel volt gond.
Ha félre érthető volt, bocsi!Smile

kicseréltem a "kutyacsontot" de nem sokat javult a kopogás. mikor buckára hajtok szép lassan, akkor is - és egyenes kormánynál - koppan egy szépet a jobb eleje. viszont menet közben semmi kopogás csak balra tekert kormánynál. nem is értem ha gyorsan megyek akkor nem kopog csak ha lassan Rolling Eyes
azt a hosszú stabilizátor csereérettségét valahogy lehet látni? vagy csak cseréljem ki hátha? valami csak látszik rajta? fáradás? köszi
u.i. most nézem mennyi a rúd Shocked , találomra tuti nem cserélem


Elviekbe az csak egy cső. Aminek a két vége a gólyabábhoz van rögzítve, a stabilizátor gömbcsuklón keresztül. A másik két felfogatása a motor mögött van, talán a bölcsőhöz (de nem biztos), két gumi szilentblokkal. Azt a két szilentet nézd meg, hogy nincs-e szétmenve. https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_stabilizator_rud_reszei/elso_stabilizator_szilentblokk_ford_focus_1998-2005_9229
Nézd meg még a lengőkar szilenteket, és még érdemes a talpasokat is megnézni.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 13:16:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 189
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
lantika írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi





Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG


Ennek Kereszt stabilizätor rud a neve. A stabpälca az nem ez.


A stab.pálcát tremészetesen a videóban bemutatott elemre értettem!
Tisztában vagyok vele, hogy amit linkeltem kereszt stabilizátor, és nálam ezzel volt gond.
Ha félre érthető volt, bocsi!Smile

kicseréltem a "kutyacsontot" de nem sokat javult a kopogás. mikor buckára hajtok szép lassan, akkor is - és egyenes kormánynál - koppan egy szépet a jobb eleje. viszont menet közben semmi kopogás csak balra tekert kormánynál. nem is értem ha gyorsan megyek akkor nem kopog csak ha lassan Rolling Eyes
azt a hosszú stabilizátor csereérettségét valahogy lehet látni? vagy csak cseréljem ki hátha? valami csak látszik rajta? fáradás? köszi
u.i. most nézem mennyi a rúd Shocked , találomra tuti nem cserélem


Elviekbe az csak egy cső. Aminek a két vége a gólyabábhoz van rögzítve, a stabilizátor gömbcsuklón keresztül. A másik két felfogatása a motor mögött van, talán a bölcsőhöz (de nem biztos), két gumi szilentblokkal. Azt a két szilentet nézd meg, hogy nincs-e szétmenve. https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_stabilizator_rud_reszei/elso_stabilizator_szilentblokk_ford_focus_1998-2005_9229
Nézd meg még a lengőkar szilenteket, és még érdemes a talpasokat is megnézni.

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 16:27:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 190
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Attesz27 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
lantika írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
frizzi79 írta:
pathfinder írta:
Hali
balra tekert kormánynál valami hatalmasat koppan a jobb első kerék menet közbe, majd ki akar esni.
melyik alkatrész lett cserés igy látatlanba?
csak balra tekert kormánynál kolompol Cool
köszi

Nálam is így kezdődött, aztán szinte bármilyen bal kanyarban koppan az eleje.
Fogalmam sincs hogyan, de fellazult a kereszt stabilizátor, és egy kicsit elmozdult.Mikor kicsit moccant az eleje le-föl, beleütött a kaszniba.
Érdemes lehet ránézni arra esetleg.Nálam megoldódott a dolog.
Egyébként az autó futásán ezt nem lehetett észrevenni, kimondottan csak balra kanyarodáskor, forduláskor.


https://www.youtube.com/watch?v=2Gt0HwiVU8U
a cseréje nem tűnik nehéznek, gondolom az 1-nek is így kell.
Köszi





Nem erre a stabpálcára gondoltam.
Hanem erre: https://cromax.hu/img/P0105810.JPG


Ennek Kereszt stabilizätor rud a neve. A stabpälca az nem ez.


A stab.pálcát tremészetesen a videóban bemutatott elemre értettem!
Tisztában vagyok vele, hogy amit linkeltem kereszt stabilizátor, és nálam ezzel volt gond.
Ha félre érthető volt, bocsi!Smile

kicseréltem a "kutyacsontot" de nem sokat javult a kopogás. mikor buckára hajtok szép lassan, akkor is - és egyenes kormánynál - koppan egy szépet a jobb eleje. viszont menet közben semmi kopogás csak balra tekert kormánynál. nem is értem ha gyorsan megyek akkor nem kopog csak ha lassan Rolling Eyes
azt a hosszú stabilizátor csereérettségét valahogy lehet látni? vagy csak cseréljem ki hátha? valami csak látszik rajta? fáradás? köszi
u.i. most nézem mennyi a rúd Shocked , találomra tuti nem cserélem


Elviekbe az csak egy cső. Aminek a két vége a gólyabábhoz van rögzítve, a stabilizátor gömbcsuklón keresztül. A másik két felfogatása a motor mögött van, talán a bölcsőhöz (de nem biztos), két gumi szilentblokkal. Azt a két szilentet nézd meg, hogy nincs-e szétmenve. https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_stabilizator_rud_reszei/elso_stabilizator_szilentblokk_ford_focus_1998-2005_9229
Nézd meg még a lengőkar szilenteket, és még érdemes a talpasokat is megnézni.

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes


Futóműveshez nézzél el, hogy nézzék meg mi kopoghat. Azért nem szoktak pénzt kérni. Ők megemelik, megrángatják, és hátha úgy kiderül. Kopoghat még a kormány gömbcsukló, vagy a kormány belső csukló (axiál csukló) is.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 22:08:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 191
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
pathfinder írta:

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes


Futóműveshez nézzél el, hogy nézzék meg mi kopoghat. Azért nem szoktak pénzt kérni. Ők megemelik, megrángatják, és hátha úgy kiderül. Kopoghat még a kormány gömbcsukló, vagy a kormány belső csukló (axiál csukló) is.

Sziasztok

Nekem a talpasok (lengőkar gömbfej) csinálnak hasonló koppanást kissebb-nagyobb kanyarban.
Felemelve rángattad? Amúgy szerintem is a futóműves a tuti megmondó!

Nálunk a napokban lesznek cserélve az első lengőkar szilentjei. 20e Ft az első 4 db szilent (TRW) a 2 talpas (TRW) és 2 biztosító csavar. Egész lengőkar egyben 16e-nél kezdődik (TRW, Moog, Lemförder) ezektől rosszabbat nem érdemes venni, ha csak nem eladásra szánod...
Ha magad szereled és még gyári, jól csavarlazítózz be mindent jóval előtte. A biztosító csavar nagyon nehezen jött ki és nem kell próbálkozni a helyszínen a talpas cserével, ki kell venni a lengőkart és munka padon gyakorolni tovább a szilentekkel Smile vagy visszatenni egyben az újat (tapasztalat Sad )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.29 08:11:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 192
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsigusz írta:
Attesz27 írta:
pathfinder írta:

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes


Futóműveshez nézzél el, hogy nézzék meg mi kopoghat. Azért nem szoktak pénzt kérni. Ők megemelik, megrángatják, és hátha úgy kiderül. Kopoghat még a kormány gömbcsukló, vagy a kormány belső csukló (axiál csukló) is.

Sziasztok

Nekem a talpasok (lengőkar gömbfej) csinálnak hasonló koppanást kissebb-nagyobb kanyarban.
Felemelve rángattad? Amúgy szerintem is a futóműves a tuti megmondó!

Nálunk a napokban lesznek cserélve az első lengőkar szilentjei. 20e Ft az első 4 db szilent (TRW) a 2 talpas (TRW) és 2 biztosító csavar. Egész lengőkar egyben 16e-nél kezdődik (TRW, Moog, Lemförder) ezektől rosszabbat nem érdemes venni, ha csak nem eladásra szánod...
Ha magad szereled és még gyári, jól csavarlazítózz be mindent jóval előtte. A biztosító csavar nagyon nehezen jött ki és nem kell próbálkozni a helyszínen a talpas cserével, ki kell venni a lengőkart és munka padon gyakorolni tovább a szilentekkel Smile vagy visszatenni egyben az újat (tapasztalat Sad )

köszi
tegnap néztem de nem jutottam beljebb a dologban.
semmit se láttam csere érettnek. sőt amit tudtam megnyomkodtam és puha gumis volt Rolling Eyes
de magam többet nem tudok kicserélni, ebből szerelő lesz Razz
de azt megnézném, hogy mikor nézi meg nekem egy szerelő is tök ingyen, hogy mi lehet a rossz Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.08.29 11:37:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
zsigusz írta:
Attesz27 írta:
pathfinder írta:

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes


Futóműveshez nézzél el, hogy nézzék meg mi kopoghat. Azért nem szoktak pénzt kérni. Ők megemelik, megrángatják, és hátha úgy kiderül. Kopoghat még a kormány gömbcsukló, vagy a kormány belső csukló (axiál csukló) is.

Sziasztok

Nekem a talpasok (lengőkar gömbfej) csinálnak hasonló koppanást kissebb-nagyobb kanyarban.
Felemelve rángattad? Amúgy szerintem is a futóműves a tuti megmondó!

Nálunk a napokban lesznek cserélve az első lengőkar szilentjei. 20e Ft az első 4 db szilent (TRW) a 2 talpas (TRW) és 2 biztosító csavar. Egész lengőkar egyben 16e-nél kezdődik (TRW, Moog, Lemförder) ezektől rosszabbat nem érdemes venni, ha csak nem eladásra szánod...
Ha magad szereled és még gyári, jól csavarlazítózz be mindent jóval előtte. A biztosító csavar nagyon nehezen jött ki és nem kell próbálkozni a helyszínen a talpas cserével, ki kell venni a lengőkart és munka padon gyakorolni tovább a szilentekkel Smile vagy visszatenni egyben az újat (tapasztalat Sad )

köszi
tegnap néztem de nem jutottam beljebb a dologban.
semmit se láttam csere érettnek. sőt amit tudtam megnyomkodtam és puha gumis volt Rolling Eyes
de magam többet nem tudok kicserélni, ebből szerelő lesz Razz
de azt megnézném, hogy mikor nézi meg nekem egy szerelő is tök ingyen, hogy mi lehet a rossz Laughing

Nekem megnézték ingyen. Nem is egyszer, és nem is egy helyen. És nem is ismerős szerelő volt, hanem olyan műhelyek, ahova akkor estem be. Oda mentem, elmondtam hogy mit tapasztalok, és meg kéne nézni, hogy mi a hiba. Rá is kérdeztem, hogy mennyibe fog kerülni ez az úgymond megvizsgálás. Azt mondták, hogy ez semmibe.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.29 17:26:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
pathfinder írta:
zsigusz írta:
Attesz27 írta:
pathfinder írta:

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes


Futóműveshez nézzél el, hogy nézzék meg mi kopoghat. Azért nem szoktak pénzt kérni. Ők megemelik, megrángatják, és hátha úgy kiderül. Kopoghat még a kormány gömbcsukló, vagy a kormány belső csukló (axiál csukló) is.

Sziasztok

Nekem a talpasok (lengőkar gömbfej) csinálnak hasonló koppanást kissebb-nagyobb kanyarban.
Felemelve rángattad? Amúgy szerintem is a futóműves a tuti megmondó!

Nálunk a napokban lesznek cserélve az első lengőkar szilentjei. 20e Ft az első 4 db szilent (TRW) a 2 talpas (TRW) és 2 biztosító csavar. Egész lengőkar egyben 16e-nél kezdődik (TRW, Moog, Lemförder) ezektől rosszabbat nem érdemes venni, ha csak nem eladásra szánod...
Ha magad szereled és még gyári, jól csavarlazítózz be mindent jóval előtte. A biztosító csavar nagyon nehezen jött ki és nem kell próbálkozni a helyszínen a talpas cserével, ki kell venni a lengőkart és munka padon gyakorolni tovább a szilentekkel Smile vagy visszatenni egyben az újat (tapasztalat Sad )

köszi
tegnap néztem de nem jutottam beljebb a dologban.
semmit se láttam csere érettnek. sőt amit tudtam megnyomkodtam és puha gumis volt Rolling Eyes
de magam többet nem tudok kicserélni, ebből szerelő lesz Razz
de azt megnézném, hogy mikor nézi meg nekem egy szerelő is tök ingyen, hogy mi lehet a rossz Laughing

Nekem megnézték ingyen. Nem is egyszer, és nem is egy helyen. És nem is ismerős szerelő volt, hanem olyan műhelyek, ahova akkor estem be. Oda mentem, elmondtam hogy mit tapasztalok, és meg kéne nézni, hogy mi a hiba. Rá is kérdeztem, hogy mennyibe fog kerülni ez az úgymond megvizsgálás. Azt mondták, hogy ez semmibe.

mázlista vagy
megnézettem meló után, a lengőkar gömbfej a ludas, ezt egyértelműen mondták a kerék megrángatása után. a többit jónak látták.
a munkafelvételen kezdtem ahol rögtön a kezembe nyomtak egy 2500 as számlát Smile és csak aztán állhattam be a padra "hibafeltárásra" ami kb 5 perc volt. Laughing
már csak az a kérdés, hogy mivel szegecselve van a lengőkarhoz, hogy cseréljek csak gömbfejet vagy inkább lengőkart komplett?
szerintetek?
köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.08.29 18:57:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 195
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Attesz27 írta:
pathfinder írta:
zsigusz írta:
Attesz27 írta:
pathfinder írta:

köszi
a kereket megrángatva semmi kotyogást nem érzékelek,
szinte érdemes első lengőkart cserélni komplett, ha már csak az árakat nézem Rolling Eyes


Futóműveshez nézzél el, hogy nézzék meg mi kopoghat. Azért nem szoktak pénzt kérni. Ők megemelik, megrángatják, és hátha úgy kiderül. Kopoghat még a kormány gömbcsukló, vagy a kormány belső csukló (axiál csukló) is.

Sziasztok

Nekem a talpasok (lengőkar gömbfej) csinálnak hasonló koppanást kissebb-nagyobb kanyarban.
Felemelve rángattad? Amúgy szerintem is a futóműves a tuti megmondó!

Nálunk a napokban lesznek cserélve az első lengőkar szilentjei. 20e Ft az első 4 db szilent (TRW) a 2 talpas (TRW) és 2 biztosító csavar. Egész lengőkar egyben 16e-nél kezdődik (TRW, Moog, Lemförder) ezektől rosszabbat nem érdemes venni, ha csak nem eladásra szánod...
Ha magad szereled és még gyári, jól csavarlazítózz be mindent jóval előtte. A biztosító csavar nagyon nehezen jött ki és nem kell próbálkozni a helyszínen a talpas cserével, ki kell venni a lengőkart és munka padon gyakorolni tovább a szilentekkel Smile vagy visszatenni egyben az újat (tapasztalat Sad )

köszi
tegnap néztem de nem jutottam beljebb a dologban.
semmit se láttam csere érettnek. sőt amit tudtam megnyomkodtam és puha gumis volt Rolling Eyes
de magam többet nem tudok kicserélni, ebből szerelő lesz Razz
de azt megnézném, hogy mikor nézi meg nekem egy szerelő is tök ingyen, hogy mi lehet a rossz Laughing

Nekem megnézték ingyen. Nem is egyszer, és nem is egy helyen. És nem is ismerős szerelő volt, hanem olyan műhelyek, ahova akkor estem be. Oda mentem, elmondtam hogy mit tapasztalok, és meg kéne nézni, hogy mi a hiba. Rá is kérdeztem, hogy mennyibe fog kerülni ez az úgymond megvizsgálás. Azt mondták, hogy ez semmibe.

mázlista vagy
megnézettem meló után, a lengőkar gömbfej a ludas, ezt egyértelműen mondták a kerék megrángatása után. a többit jónak látták.
a munkafelvételen kezdtem ahol rögtön a kezembe nyomtak egy 2500 as számlát Smile és csak aztán állhattam be a padra "hibafeltárásra" ami kb 5 perc volt. Laughing
már csak az a kérdés, hogy mivel szegecselve van a lengőkarhoz, hogy cseréljek csak gömbfejet vagy inkább lengőkart komplett?
szerintetek?
köszi

Azért van szegecselve, mert még gyári a talpasod. Nem volt még cserélve. Vagy komplett lett cserélve az egész lengőkar. A szegecset le kell fúrni, és az új talpashoz adnak csavart. Nézd meg a szilenteket és a lengőkart, hogy milyen állapotba vannak, és ha nincs vele gond, akkor szerintem elég csak a talpast cserélni.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3822


HozzászólásElküldve: 2017.08.30 20:06:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem 10 év felett, ha az alsó gömbfejet cserélni kell a lengőkaron, akkor jobban jár az ember kompletten lengőkart cserélni, így a szilentek is újak.
Én is így jártam a 14-éves autómmal - jobb oldalon a gömbfej lötyögött rendesen... bla oldalt még" jó" volt..... úgy döntöttem kompletten cseréljük a jobbos balost, a szerelő szerint az olcsóbb munkadíjjal ugyanoda jövök ki, mintha a szegecseket lefúrták, esetleg a szilenteket is cserélték volna..... szerintem komplett csere párban és akkor nem lesz rá gond....
A csere után egy futóműbeállítás... nekem ekkor hozták ki a kormányösszekötő axiál rudakat az állítható gömbfejekkel is cserére....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.08.31 08:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:
Szerintem 10 év felett, ha az alsó gömbfejet cserélni kell a lengőkaron, akkor jobban jár az ember kompletten lengőkart cserélni, így a szilentek is újak.
Én is így jártam a 14-éves autómmal - jobb oldalon a gömbfej lötyögött rendesen... bla oldalt még" jó" volt..... úgy döntöttem kompletten cseréljük a jobbos balost, a szerelő szerint az olcsóbb munkadíjjal ugyanoda jövök ki, mintha a szegecseket lefúrták, esetleg a szilenteket is cserélték volna..... szerintem komplett csere párban és akkor nem lesz rá gond....
A csere után egy futóműbeállítás... nekem ekkor hozták ki a kormányösszekötő axiál rudakat az állítható gömbfejekkel is cserére....

Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hape


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 10.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2017.09.01 12:26:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valamelyik "kopogós" fórumon már siránkoztam az első kopogásomról. Cseréltek már toronycsapágyat, felső motortartó bakot, kutyacsontot - a kopogás maradt. Lengéscsillapító csere, kormánymű csere- lehet, hogy megoldja a problémát..
Végül szerencsém lett. Találtam Pécsen egy réi típusú szerelőt, aki hajlandó volt kb 3 órát eltökölni a géppel. Végül is a lengőkar szilentblokk csere megoldotta a problémát. A gumi elvált a fémtől, de még nem lehetett kintről látni, észleni, bárogyan rángatták, pajszerrel feszegették a pácienst. Csak hangja volt, amikor a futómű felütközött valamin.
Na a lényeg, egyenlőre csend van... Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hape


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 10.
Hozzászólások: 185


HozzászólásElküldve: 2017.09.05 08:34:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 199
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

hape írta:
Valamelyik "kopogós" fórumon már siránkoztam az első kopogásomról. Cseréltek már toronycsapágyat, felső motortartó bakot, kutyacsontot - a kopogás maradt. Lengéscsillapító csere, kormánymű csere- lehet, hogy megoldja a problémát..
Végül szerencsém lett. Találtam Pécsen egy réi típusú szerelőt, aki hajlandó volt kb 3 órát eltökölni a géppel. Végül is a lengőkar szilentblokk csere megoldotta a problémát. A gumi elvált a fémtől, de még nem lehetett kintről látni, észleni, bárogyan rángatták, pajszerrel feszegették a pácienst. Csak hangja volt, amikor a futómű felütközött valamin.
Na a lényeg, egyenlőre csend van... Smile


Hogy mégse legyen olyan egyszerű a dolog: a fenti művelet után futómű állítást, ellenőrzést is végeztek. Mivel az autó 2004-es, természetesen a Focus 2 adatait vették alapul, azt írták be referenciának a számítógépbe. Evil or Very Mad (Az enyém F1, az F2 júliustól jött ki.)
Kérdés: gond-e ez, vagy nem? Az autó nagyon enyhén jobbra húz, utólagos ellenőrzéskor -ahol természetesen az F2 volt a referencia- mindent rendben találtak. Erről kinyomtatott lapom is van, ott láttam, hogy az F2 volt az alap... a szerelő szerint a beépített új szilentblokk rugalmassága más, mint a régi, 13 éves másik oldal, ez okozza a jobbra húzást.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 07:41:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
simgeri írta:
Szerintem 10 év felett, ha az alsó gömbfejet cserélni kell a lengőkaron, akkor jobban jár az ember kompletten lengőkart cserélni, így a szilentek is újak.
Én is így jártam a 14-éves autómmal - jobb oldalon a gömbfej lötyögött rendesen... bla oldalt még" jó" volt..... úgy döntöttem kompletten cseréljük a jobbos balost, a szerelő szerint az olcsóbb munkadíjjal ugyanoda jövök ki, mintha a szegecseket lefúrták, esetleg a szilenteket is cserélték volna..... szerintem komplett csere párban és akkor nem lesz rá gond....
A csere után egy futóműbeállítás... nekem ekkor hozták ki a kormányösszekötő axiál rudakat az állítható gömbfejekkel is cserére....

Wink


lengőkart cseréltem komplett, a gömbfej volt a rossz,
most már nincs kopogás Smile
kormányom se áll balra egyenesfutásnál Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Futómű probléma!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Ugrás:   

7 / 7 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.33 másodperc