Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.21. 07:21:17 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kudii
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23496
Látogatók:
Vendégek: 228
Tagok: 10
Összesen: 238

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: tiber70
03: Car-ak
04: barthez
05: walter
06: gaborka83
07: ljocco
08: Gabor02
09: JuPe
10: Gatya

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 2 szervizelése
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 192, 193, 194, 195  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

193 / 195 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  aress


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 07.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.08.08 19:54:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5761
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kudaki írta:
aress írta:
fiesta írta:
aress írta:
...

Lehet baj a felnivel is. Ha a központosító kör egy kicsivel nagyobb, mint kéne.


Minden ötlet érdekel..... Mennyinek kell lenni?

Mérd ki a kerékagy tárcsájának az ütését.
Az én problémám megoldotta.


Ok! Értem, megnézzük...de akkor a téli gumival miért nem remeg?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kudaki


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 31.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2017.08.08 20:25:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5762
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

aress írta:
kudaki írta:
aress írta:
fiesta írta:
aress írta:
...

Lehet baj a felnivel is. Ha a központosító kör egy kicsivel nagyobb, mint kéne.


Minden ötlet érdekel..... Mennyinek kell lenni?

Mérd ki a kerékagy tárcsájának az ütését.
Az én problémám megoldotta.


Ok! Értem, megnézzük...de akkor a téli gumival miért nem remeg?

Itt max. 1 századról beszélünk, ez bár mi lehet, de elég a problémához.
A mai napig úgy cserélem a téli-nyári szettet, hogy ki kell mérnem az ütést, pedig minden új.
Nálam ez a megoldás bejött.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 406


HozzászólásElküldve: 2017.08.09 19:30:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5763
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kudaki írta:
aress írta:
kudaki írta:
aress írta:
fiesta írta:
aress írta:
...

Lehet baj a felnivel is. Ha a központosító kör egy kicsivel nagyobb, mint kéne.


Minden ötlet érdekel..... Mennyinek kell lenni?

Mérd ki a kerékagy tárcsájának az ütését.
Az én problémám megoldotta.


Ok! Értem, megnézzük...de akkor a téli gumival miért nem remeg?

Itt max. 1 századról beszélünk, ez bár mi lehet, de elég a problémához.
A mai napig úgy cserélem a téli-nyári szettet, hogy ki kell mérnem az ütést, pedig minden új.
Nálam ez a megoldás bejött.


Minek a megengedett ütése 0,01mm?Kerékagy tárcsája?Mi az pontosan?
Az a bosch centírozógép amelyiket én láttam, és a kerék ütését is méri, a kerék radiális ütését 1,5mm-ig axiális ütését pedig 3mm-ig elfogadhatónak értékeli.A 3mm az általad írt 0,01 mm sokszorosa, és mégis megfelelő.
Hogy tovább menjek, az új gumik profilmélysége sem egyforma körkörösen méve a futófelületen, vredestein téli abroncsánál ami azért nem a gagyi kategória 0,5 mm volt a max-min érték közt a különbség.
A féktárcsának valóban van egy 0,01mm megengedett ütése, de ugye itt nem erről van szó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kudaki


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 31.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2017.08.10 17:27:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5764
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Minek a megengedett ütése 0,01mm?Kerékagy tárcsája?Mi az pontosan?
Az a bosch centírozógép amelyiket én láttam, és a kerék ütését is méri, a kerék radiális ütését 1,5mm-ig axiális ütését pedig 3mm-ig elfogadhatónak értékeli.A 3mm az általad írt 0,01 mm sokszorosa, és mégis megfelelő.
Hogy tovább menjek, az új gumik profilmélysége sem egyforma körkörösen méve a futófelületen, vredestein téli abroncsánál ami azért nem a gagyi kategória 0,5 mm volt a max-min érték közt a különbség.
A féktárcsának valóban van egy 0,01mm megengedett ütése, de ugye itt nem erről van szó.[/quote]

A kerékagy tárcsája/pereme, amin a féktárcsa felfekszik.
Ennek a tűrése 1 század, a féktárcsáé 5 század.
Ha ez összeadódik a kerék és a gumi "hibájával", akkor remeghet.
Nyilván, ha 5 lehetősége van az embernek feltenni a féktárcsát, vagy a kereket, lesz, ahol nem fog ütni, lesz, ahol fog.
De ez csak az én tippem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 406


HozzászólásElküldve: 2017.08.11 12:02:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5765
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kudaki írta:
Minek a megengedett ütése 0,01mm?Kerékagy tárcsája?Mi az pontosan?
Az a bosch centírozógép amelyiket én láttam, és a kerék ütését is méri, a kerék radiális ütését 1,5mm-ig axiális ütését pedig 3mm-ig elfogadhatónak értékeli.A 3mm az általad írt 0,01 mm sokszorosa, és mégis megfelelő.
Hogy tovább menjek, az új gumik profilmélysége sem egyforma körkörösen méve a futófelületen, vredestein téli abroncsánál ami azért nem a gagyi kategória 0,5 mm volt a max-min érték közt a különbség.
A féktárcsának valóban van egy 0,01mm megengedett ütése, de ugye itt nem erről van szó.


A kerékagy tárcsája/pereme, amin a féktárcsa felfekszik.
Ennek a tűrése 1 század, a féktárcsáé 5 század.
Ha ez összeadódik a kerék és a gumi "hibájával", akkor remeghet.
Nyilván, ha 5 lehetősége van az embernek feltenni a féktárcsát, vagy a kereket, lesz, ahol nem fog ütni, lesz, ahol fog.
De ez csak az én tippem.[/quote]

Ez magyarázat lehetne arra az esetre, ha fékezéskor rázná a kormányt, itt viszont nem erről volt szó, ha jól láttam.
A kormányt valamelyik hibás futómű alkatrész miatt rázhatja, vagy ha rosszul van kiegyensúlyozva a kerék, rossz a gumi, pl. szálszakadásos, túlságosan ovális, félre van kopva stb. vagy rossz a kerékösszetartás, nem kerek a felni, lóg a féltengelycsukló, lóg a lengéscsillapító szára, meg még ki tudja mennyi minden lehet.
Az én kormányremegésemre a megoldást talán a lengőkarok hátsó szilentjeinek a cseréje hozta meg, de lehet, előtte a lengéscsillapítók cseréjekor már megszűnt, az biztos, tavaly még autópálya tempónál a belső tükör és a napellenző is remegett, idén ugyanazokkal a kerekekkel és gumikkal már nem.A kerékagy nem lett piszkálva, a kerekek sem lettek centírozva, viszont lettek cserélve az első lengéscsillapítók, és a lengőkarszilentek.Úgyhogy én ezek közül tippelnék inkább valamelyikre, ha egyébként más hiba nincs a futóműben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 406


HozzászólásElküldve: 2017.08.11 12:04:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5766
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kudaki írta:
Minek a megengedett ütése 0,01mm?Kerékagy tárcsája?Mi az pontosan?
Az a bosch centírozógép amelyiket én láttam, és a kerék ütését is méri, a kerék radiális ütését 1,5mm-ig axiális ütését pedig 3mm-ig elfogadhatónak értékeli.A 3mm az általad írt 0,01 mm sokszorosa, és mégis megfelelő.
Hogy tovább menjek, az új gumik profilmélysége sem egyforma körkörösen méve a futófelületen, vredestein téli abroncsánál ami azért nem a gagyi kategória 0,5 mm volt a max-min érték közt a különbség.
A féktárcsának valóban van egy 0,01mm megengedett ütése, de ugye itt nem erről van szó.


A kerékagy tárcsája/pereme, amin a féktárcsa felfekszik.
Ennek a tűrése 1 század, a féktárcsáé 5 század.
Ha ez összeadódik a kerék és a gumi "hibájával", akkor remeghet.
Nyilván, ha 5 lehetősége van az embernek feltenni a féktárcsát, vagy a kereket, lesz, ahol nem fog ütni, lesz, ahol fog.
De ez csak az én tippem.[/quote]


Ez magyarázat lehetne arra az esetre, ha fékezéskor rázná a kormányt, itt viszont nem erről volt szó, ha jól láttam.
A kormányt valamelyik hibás futómű alkatrész miatt rázhatja, vagy ha rosszul van kiegyensúlyozva a kerék, rossz a gumi, pl. szálszakadásos, túlságosan ovális, félre van kopva stb. vagy rossz a kerékösszetartás, nem kerek a felni, lóg a féltengelycsukló, lóg a lengéscsillapító szára, meg még ki tudja mennyi minden lehet.
Az én kormányremegésemre a megoldást talán a lengőkarok hátsó szilentjeinek a cseréje hozta meg, de lehet, előtte a lengéscsillapítók cseréjekor már megszűnt, nem figyeltem meg pontosan, az biztos, tavaly még autópálya tempónál a belső tükör és a napellenző is remegett, idén ugyanazokkal a kerekekkel és gumikkal már nem.A kerékagy nem lett piszkálva, a kerekek sem lettek centírozva, viszont lettek cserélve az első lengéscsillapítók, és a lengőkarszilentek.Úgyhogy én ezek közül tippelnék inkább valamelyikre, ha egyébként más hiba nincs a futóműben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  aress


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 07.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 16:03:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5767
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
kudaki írta:
Minek a megengedett ütése 0,01mm?Kerékagy tárcsája?Mi az pontosan?
Az a bosch centírozógép amelyiket én láttam, és a kerék ütését is méri, a kerék radiális ütését 1,5mm-ig axiális ütését pedig 3mm-ig elfogadhatónak értékeli.A 3mm az általad írt 0,01 mm sokszorosa, és mégis megfelelő.
Hogy tovább menjek, az új gumik profilmélysége sem egyforma körkörösen méve a futófelületen, vredestein téli abroncsánál ami azért nem a gagyi kategória 0,5 mm volt a max-min érték közt a különbség.
A féktárcsának valóban van egy 0,01mm megengedett ütése, de ugye itt nem erről van szó.


A kerékagy tárcsája/pereme, amin a féktárcsa felfekszik.
Ennek a tűrése 1 század, a féktárcsáé 5 század.
Ha ez összeadódik a kerék és a gumi "hibájával", akkor remeghet.
Nyilván, ha 5 lehetősége van az embernek feltenni a féktárcsát, vagy a kereket, lesz, ahol nem fog ütni, lesz, ahol fog.
De ez csak az én tippem.


Ez magyarázat lehetne arra az esetre, ha fékezéskor rázná a kormányt, itt viszont nem erről volt szó, ha jól láttam.
A kormányt valamelyik hibás futómű alkatrész miatt rázhatja, vagy ha rosszul van kiegyensúlyozva a kerék, rossz a gumi, pl. szálszakadásos, túlságosan ovális, félre van kopva stb. vagy rossz a kerékösszetartás, nem kerek a felni, lóg a féltengelycsukló, lóg a lengéscsillapító szára, meg még ki tudja mennyi minden lehet.
Az én kormányremegésemre a megoldást talán a lengőkarok hátsó szilentjeinek a cseréje hozta meg, de lehet, előtte a lengéscsillapítók cseréjekor már megszűnt, az biztos, tavaly még autópálya tempónál a belső tükör és a napellenző is remegett, idén ugyanazokkal a kerekekkel és gumikkal már nem.A kerékagy nem lett piszkálva, a kerekek sem lettek centírozva, viszont lettek cserélve az első lengéscsillapítók, és a lengőkarszilentek.Úgyhogy én ezek közül tippelnék inkább valamelyikre, ha egyébként más hiba nincs a futóműben.[/quote]

Most lett cserélve a lengőkar szilent, ami nagyban javította az autó futását, csendesebb, nem zörög rossz úton, stsbilabb, de a kormány ugyanúgy remeg. És mivel más gumival is ugyanígy remeg, nem a gumival van a baj. Felni rendben, lengéscsillapító rendben, futóművet megnézték, beállították a szilent csere után, rendben. A kinyomó csapágy cseréje miatt a váltókivételnél átnézték amit lehetett, a féltengelyt is, minden rendben. De a kormány remeg !!!! Tegnap cserélve lett a féktárcsa. A kormány ugyanúgy remeg !!! Szerintem a lényeg ott lehet valahol - szerintem csak, nem vagyok szakember - hogy ugyanannál a sebességnél és fordulatnál NEM MINDIG remeg a kormány. Itt lehet a kulcs... De, mi?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kudaki


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 31.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 17:15:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5768
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

aress írta:
flint78 írta:
kudaki írta:
Minek a megengedett ütése 0,01mm?Kerékagy tárcsája?Mi az pontosan?
Az a bosch centírozógép amelyiket én láttam, és a kerék ütését is méri, a kerék radiális ütését 1,5mm-ig axiális ütését pedig 3mm-ig elfogadhatónak értékeli.A 3mm az általad írt 0,01 mm sokszorosa, és mégis megfelelő.
Hogy tovább menjek, az új gumik profilmélysége sem egyforma körkörösen méve a futófelületen, vredestein téli abroncsánál ami azért nem a gagyi kategória 0,5 mm volt a max-min érték közt a különbség.
A féktárcsának valóban van egy 0,01mm megengedett ütése, de ugye itt nem erről van szó.


A kerékagy tárcsája/pereme, amin a féktárcsa felfekszik.
Ennek a tűrése 1 század, a féktárcsáé 5 század.
Ha ez összeadódik a kerék és a gumi "hibájával", akkor remeghet.
Nyilván, ha 5 lehetősége van az embernek feltenni a féktárcsát, vagy a kereket, lesz, ahol nem fog ütni, lesz, ahol fog.
De ez csak az én tippem.


Ez magyarázat lehetne arra az esetre, ha fékezéskor rázná a kormányt, itt viszont nem erről volt szó, ha jól láttam.
A kormányt valamelyik hibás futómű alkatrész miatt rázhatja, vagy ha rosszul van kiegyensúlyozva a kerék, rossz a gumi, pl. szálszakadásos, túlságosan ovális, félre van kopva stb. vagy rossz a kerékösszetartás, nem kerek a felni, lóg a féltengelycsukló, lóg a lengéscsillapító szára, meg még ki tudja mennyi minden lehet.
Az én kormányremegésemre a megoldást talán a lengőkarok hátsó szilentjeinek a cseréje hozta meg, de lehet, előtte a lengéscsillapítók cseréjekor már megszűnt, az biztos, tavaly még autópálya tempónál a belső tükör és a napellenző is remegett, idén ugyanazokkal a kerekekkel és gumikkal már nem.A kerékagy nem lett piszkálva, a kerekek sem lettek centírozva, viszont lettek cserélve az első lengéscsillapítók, és a lengőkarszilentek.Úgyhogy én ezek közül tippelnék inkább valamelyikre, ha egyébként más hiba nincs a futóműben.


Most lett cserélve a lengőkar szilent, ami nagyban javította az autó futását, csendesebb, nem zörög rossz úton, stsbilabb, de a kormány ugyanúgy remeg. És mivel más gumival is ugyanígy remeg, nem a gumival van a baj. Felni rendben, lengéscsillapító rendben, futóművet megnézték, beállították a szilent csere után, rendben. A kinyomó csapágy cseréje miatt a váltókivételnél átnézték amit lehetett, a féltengelyt is, minden rendben. De a kormány remeg !!!! Tegnap cserélve lett a féktárcsa. A kormány ugyanúgy remeg !!! Szerintem a lényeg ott lehet valahol - szerintem csak, nem vagyok szakember - hogy ugyanannál a sebességnél és fordulatnál NEM MINDIG remeg a kormány. Itt lehet a kulcs... De, mi?[/quote]



Az előző fordomnál 120-130km/h körül remegett néha a kormány.
10 év alatt 3-4 alkalommal.
Én akkor még mindig cseréltem a gumit a felnin /téli-nyári/.
A 3-4 alkalommal mindig újra centíroztattam a gumit (nekem mindig a bal elsőt) és a remegés megszűnt.
Előtte kipróbáltunk minden megoldást, de a hibára nem jöttünk rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  aress


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 07.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 17:38:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5769
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most lett cserélve a lengőkar szilent, ami nagyban javította az autó futását, csendesebb, nem zörög rossz úton, stsbilabb, de a kormány ugyanúgy remeg. És mivel más gumival is ugyanígy remeg, nem a gumival van a baj. Felni rendben, lengéscsillapító rendben, futóművet megnézték, beállították a szilent csere után, rendben. A kinyomó csapágy cseréje miatt a váltókivételnél átnézték amit lehetett, a féltengelyt is, minden rendben. De a kormány remeg !!!! Tegnap cserélve lett a féktárcsa. A kormány ugyanúgy remeg !!! Szerintem a lényeg ott lehet valahol - szerintem csak, nem vagyok szakember - hogy ugyanannál a sebességnél és fordulatnál NEM MINDIG remeg a kormány. Itt lehet a kulcs... De, mi?[/quote]



Az előző fordomnál 120-130km/h körül remegett néha a kormány.
10 év alatt 3-4 alkalommal.
Én akkor még mindig cseréltem a gumit a felnin /téli-nyári/.
A 3-4 alkalommal mindig újra centíroztattam a gumit (nekem mindig a bal elsőt) és a remegés megszűnt.
Előtte kipróbáltunk minden megoldást, de a hibára nem jöttünk rá.[/quote]

Nekem téli-nyári felnin vagy, csak kerékcsere van, nem gumi. Már annyi helyre elvittem centirozni, mert egyik talán jobb, mint a másik, de felrakják és 0-át mutat akárhol nézik. Téli gumival nem remeg, de érdekes, hogy tavaly a nyárival is megszűnt, most mégis újra kezdte.... Szóval mindenki csak áll és néz, nem tudják mi lehet az ok.... Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 18:08:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5770
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

aress írta:
Most lett cserélve a lengőkar szilent, ami nagyban javította az autó futását, csendesebb, nem zörög rossz úton, stsbilabb, de a kormány ugyanúgy remeg. És mivel más gumival is ugyanígy remeg, nem a gumival van a baj. Felni rendben, lengéscsillapító rendben, futóművet megnézték, beállították a szilent csere után, rendben. A kinyomó csapágy cseréje miatt a váltókivételnél átnézték amit lehetett, a féltengelyt is, minden rendben. De a kormány remeg !!!! Tegnap cserélve lett a féktárcsa. A kormány ugyanúgy remeg !!! Szerintem a lényeg ott lehet valahol - szerintem csak, nem vagyok szakember - hogy ugyanannál a sebességnél és fordulatnál NEM MINDIG remeg a kormány. Itt lehet a kulcs... De, mi?






Gyäri alufelni? Nem lehet,hogy a tehermentesitö gyürü hiänyzik,es nem pont közepen van a kereked?
_________________
Albumom


Legutóbb lantika szerkesztette (2017.08.12 19:49:14), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Papamaci88

Érvényes: 2017.11.22.

Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 10.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 19:46:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5771
 Hozzászólás témája: kattog
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Kb 1 hónapja figyelmes lettem vmi "kattogó,kopogó" hangra jobb hátulról. Kiszálltam csomagtartó fel, megnyomkodtam hátul, h pontosabban honnan is jön erre abbamaradt....azóta voltunk egy nyaraláson ~ 1000km egyszer sem hallottam ezt a hangot, se megpakolt autónál se nélküle, se pályán se faluban városabn döcögésnél....most kb 1 hete megint elkezdte...ahogy gyorsítok úgy gyorsul ez a hang is. Mi lehet a gond merre keressem?

Hátha találkozott már vki ilyennel vagyis inkább biztos vagyok benne. Very Happy

Én a lengéscsillapítóra gondoltam először, de ez nem hiszem h tartana majdnem 1 hónap szünetet...habár kérdés h mi az ami igen...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  aress


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 07.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.08.12 19:54:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5772
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
aress írta:
Most lett cserélve a lengőkar szilent, ami nagyban javította az autó futását, csendesebb, nem zörög rossz úton, stsbilabb, de a kormány ugyanúgy remeg. És mivel más gumival is ugyanígy remeg, nem a gumival van a baj. Felni rendben, lengéscsillapító rendben, futóművet megnézték, beállították a szilent csere után, rendben. A kinyomó csapágy cseréje miatt a váltókivételnél átnézték amit lehetett, a féltengelyt is, minden rendben. De a kormány remeg !!!! Tegnap cserélve lett a féktárcsa. A kormány ugyanúgy remeg !!! Szerintem a lényeg ott lehet valahol - szerintem csak, nem vagyok szakember - hogy ugyanannál a sebességnél és fordulatnál NEM MINDIG remeg a kormány. Itt lehet a kulcs... De, mi?



Gyäri alufelni? Nem lehet,hogy a tehermentesitö gyürü hiänyzik,es nem pont közepen van a kereked?


Acélfelni
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  aress


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 07.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.08.16 16:34:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5773
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="aress"][quote="lantika"]
aress írta:
Most lett cserélve a lengőkar szilent, ami nagyban javította az autó futását, csendesebb, nem zörög rossz úton, stsbilabb, de a kormány ugyanúgy remeg. És mivel más gumival is ugyanígy remeg, nem a gumival van a baj. Felni rendben, lengéscsillapító rendben, futóművet megnézték, beállították a szilent csere után, rendben. A kinyomó csapágy cseréje miatt a váltókivételnél átnézték amit lehetett, a féltengelyt is, minden rendben. De a kormány remeg !!!! Tegnap cserélve lett a féktárcsa. A kormány ugyanúgy remeg !!! Szerintem a lényeg ott lehet valahol - szerintem csak, nem vagyok szakember - hogy ugyanannál a sebességnél és fordulatnál NEM MINDIG remeg a kormány. Itt lehet a kulcs... De, mi?



Az utóbbi napokban hajnalban is autóztam, hüvösebb volt ( 13-16 fok volt ) és a kormány NEM vagy ALIG remegett. Na most ilyenkor???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.08.17 07:49:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5774
 Hozzászólás témája: Re: kattog
Hozzászólás az előzmény idézésével

Papamaci88 írta:
Sziasztok!

Kb 1 hónapja figyelmes lettem vmi "kattogó,kopogó" hangra jobb hátulról. Kiszálltam csomagtartó fel, megnyomkodtam hátul, h pontosabban honnan is jön erre abbamaradt....azóta voltunk egy nyaraláson ~ 1000km egyszer sem hallottam ezt a hangot, se megpakolt autónál se nélküle, se pályán se faluban városabn döcögésnél....most kb 1 hete megint elkezdte...ahogy gyorsítok úgy gyorsul ez a hang is. Mi lehet a gond merre keressem?

Hátha találkozott már vki ilyennel vagyis inkább biztos vagyok benne. Very Happy

Én a lengéscsillapítóra gondoltam először, de ez nem hiszem h tartana majdnem 1 hónap szünetet...habár kérdés h mi az ami igen...


Ugyan nem kopogo inkabb nyiszogo... de ha csomagter ajto akkor valsz a trapez alaku zar resz az ajtoban es a loklap folotti zar resz gumibakjai adjak a hangot... takaritsd meg es en nagyon vekony zsirretegel bekentem a zarat es a gumibakokat is... tenyleg csak eppen... igy nem ken ossze semmit es no nyiszogas
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  garbo


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 14:03:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5775
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="barti"]
csoki írta:
Dzsoti írta:
Sziasztok!

Ma reggeli hibaüzenet: Power Steering Malfunction (szervókormány meghibásodás, ha jól értem).
Mi lehet a probléma? Esetleg valakinek volt hasonló?


Ezt korábban én is kérdeztem. Válasz nem érkezett.
A hiba narancssárga ügye?
A kézikönyv csak pros hibát említ.
Okosabb én sem lettem.
Nekem egy másfél éve csinálja ezt.
Valamikor hónapokig semmi, aztán 2-3 hetente egyszer.
Nem foglalkozom vele mivel gondot nem okozott.[/quot

Nekem is volt ilyen hibaüzenetem amikor az akku feszültség túl alacsony akkor írja ki már ha elektromos szervod van nekem a motort is leállította autópályán(örültem...)akku csere segített.


Sziasztok,

a Power Steering Malfunction - narancssárga warning üzenettel kapcsolatban jutottatok esetleg valamire?
Kb. 3 hete került hozzám egy 2010-es Ford Focus II. 1.6 TDCi és eddig 2 alkalommal, reggelente induláskor jelent meg a figyelmeztetés röviddel azután, hogy elkezdtem gurulni a kocsival. Kb. 2 perc után magától eltűnik, de azért nem vagyok teljesen nyugodt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 14:12:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5776
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="garbo"]
barti írta:
csoki írta:
Dzsoti írta:
Sziasztok!

Ma reggeli hibaüzenet: Power Steering Malfunction (szervókormány meghibásodás, ha jól értem).
Mi lehet a probléma? Esetleg valakinek volt hasonló?


Ezt korábban én is kérdeztem. Válasz nem érkezett.
A hiba narancssárga ügye?
A kézikönyv csak pros hibát említ.
Okosabb én sem lettem.
Nekem egy másfél éve csinálja ezt.
Valamikor hónapokig semmi, aztán 2-3 hetente egyszer.
Nem foglalkozom vele mivel gondot nem okozott.[/quot

Nekem is volt ilyen hibaüzenetem amikor az akku feszültség túl alacsony akkor írja ki már ha elektromos szervod van nekem a motort is leállította autópályán(örültem...)akku csere segített.


Sziasztok,

a Power Steering Malfunction - narancssárga warning üzenettel kapcsolatban jutottatok esetleg valamire?
Kb. 3 hete került hozzám egy 2010-es Ford Focus II. 1.6 TDCi és eddig 2 alkalommal, reggelente induláskor jelent meg a figyelmeztetés röviddel azután, hogy elkezdtem gurulni a kocsival. Kb. 2 perc után magától eltűnik, de azért nem vagyok teljesen nyugodt.


Tuti valami erintkezesi hiba. Ki kell olvasni a hibakodot. Tuti van benne.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 14:12:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5777
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="garbo"]
barti írta:
csoki írta:
Dzsoti írta:
Sziasztok!

Ma reggeli hibaüzenet: Power Steering Malfunction (szervókormány meghibásodás, ha jól értem).
Mi lehet a probléma? Esetleg valakinek volt hasonló?


Ezt korábban én is kérdeztem. Válasz nem érkezett.
A hiba narancssárga ügye?
A kézikönyv csak pros hibát említ.
Okosabb én sem lettem.
Nekem egy másfél éve csinálja ezt.
Valamikor hónapokig semmi, aztán 2-3 hetente egyszer.
Nem foglalkozom vele mivel gondot nem okozott.[/quot

Nekem is volt ilyen hibaüzenetem amikor az akku feszültség túl alacsony akkor írja ki már ha elektromos szervod van nekem a motort is leállította autópályán(örültem...)akku csere segített.


Sziasztok,

a Power Steering Malfunction - narancssárga warning üzenettel kapcsolatban jutottatok esetleg valamire?
Kb. 3 hete került hozzám egy 2010-es Ford Focus II. 1.6 TDCi és eddig 2 alkalommal, reggelente induláskor jelent meg a figyelmeztetés röviddel azután, hogy elkezdtem gurulni a kocsival. Kb. 2 perc után magától eltűnik, de azért nem vagyok teljesen nyugodt.


Tuti valami erintkezesi hiba. Ki kell olvasni a hibakodot. Tuti van benne.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  garbo


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 14:18:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5778
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="lantika"]
garbo írta:
barti írta:
csoki írta:
Dzsoti írta:
Sziasztok!

Ma reggeli hibaüzenet: Power Steering Malfunction (szervókormány meghibásodás, ha jól értem).
Mi lehet a probléma? Esetleg valakinek volt hasonló?


Ezt korábban én is kérdeztem. Válasz nem érkezett.
A hiba narancssárga ügye?
A kézikönyv csak pros hibát említ.
Okosabb én sem lettem.
Nekem egy másfél éve csinálja ezt.
Valamikor hónapokig semmi, aztán 2-3 hetente egyszer.
Nem foglalkozom vele mivel gondot nem okozott.[/quot

Nekem is volt ilyen hibaüzenetem amikor az akku feszültség túl alacsony akkor írja ki már ha elektromos szervod van nekem a motort is leállította autópályán(örültem...)akku csere segített.


Sziasztok,

a Power Steering Malfunction - narancssárga warning üzenettel kapcsolatban jutottatok esetleg valamire?
Kb. 3 hete került hozzám egy 2010-es Ford Focus II. 1.6 TDCi és eddig 2 alkalommal, reggelente induláskor jelent meg a figyelmeztetés röviddel azután, hogy elkezdtem gurulni a kocsival. Kb. 2 perc után magától eltűnik, de azért nem vagyok teljesen nyugodt.


Tuti valami erintkezesi hiba. Ki kell olvasni a hibakodot. Tuti van benne.


Köszi a választ.
Miután leparkoltam a kocsit egy Bluetooth-os OBD2 adapterrel és telefonnal néztem, hogy van-e logged/pending/historic fault, de mind3 üres volt. Legközelebb megpróbálom elcsípni, amíg aktív a figyelmeztetés.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  insy


Offline
Csatlakozott:
2017. 05. 08.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 20:10:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5779
 Hozzászólás témája: Az elektromos ablakom akadozik!
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Van mód házilag "zsírozni/kenni" az ablakemelőt? Mintha kicsit szorulna a nútjában ahol közlekedik.
Csinált már ilyet valaki otthol magának?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  garbo


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 08:19:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5780
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="garbo"]
lantika írta:
garbo írta:
barti írta:
csoki írta:
Dzsoti írta:
Sziasztok!

Ma reggeli hibaüzenet: Power Steering Malfunction (szervókormány meghibásodás, ha jól értem).
Mi lehet a probléma? Esetleg valakinek volt hasonló?


Ezt korábban én is kérdeztem. Válasz nem érkezett.
A hiba narancssárga ügye?
A kézikönyv csak pros hibát említ.
Okosabb én sem lettem.
Nekem egy másfél éve csinálja ezt.
Valamikor hónapokig semmi, aztán 2-3 hetente egyszer.
Nem foglalkozom vele mivel gondot nem okozott.[/quot

Nekem is volt ilyen hibaüzenetem amikor az akku feszültség túl alacsony akkor írja ki már ha elektromos szervod van nekem a motort is leállította autópályán(örültem...)akku csere segített.


Sziasztok,

a Power Steering Malfunction - narancssárga warning üzenettel kapcsolatban jutottatok esetleg valamire?
Kb. 3 hete került hozzám egy 2010-es Ford Focus II. 1.6 TDCi és eddig 2 alkalommal, reggelente induláskor jelent meg a figyelmeztetés röviddel azután, hogy elkezdtem gurulni a kocsival. Kb. 2 perc után magától eltűnik, de azért nem vagyok teljesen nyugodt.


Tuti valami erintkezesi hiba. Ki kell olvasni a hibakodot. Tuti van benne.


Köszi a választ.
Miután leparkoltam a kocsit egy Bluetooth-os OBD2 adapterrel és telefonnal néztem, hogy van-e logged/pending/historic fault, de mind3 üres volt. Legközelebb megpróbálom elcsípni, amíg aktív a figyelmeztetés.


Helló,

ma reggel kb. 1 perc autózás után ismét jelentkezett a Power Steering Malfunction warning. Rögtön megálltam és ki akartam olvasni a hibakódot, de tök üres, nincsen hibakód. Plusz infó, hogy ilyenkor az ESP-t is kikapcsolja, amit ha megpróbálok visszakapcsolni 1-2 mp. eltetlével ismét kikapcsolja. A kormány karakterisztikáját (sport/normal/comfort) tudom állítani a warning alatt. Olyannal is kísérleteztem, hogy múltkor normal beállításnál jelentkezett a warning, most pedig comfort beállításnál jött elő.
Elindultam a kocsival és 1-2 perc múlva magától eltűnt a warning. Érdekes, hogy eddig mindig az éjjeli állás után jelentkezett a probléma.
Eléggé megfoghatatlan a jelenség, szerintetek szervizben valami komolyabb műszerrel ki tudnak olvasni valami kódot - annak ellenére, hogy nekem nem sikerült a Bluetooth-os kis kínai adapteremmel? Smile
Bármi infót szívesen fogadok Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 10:03:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5781
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

garbo írta:

Helló,

ma reggel kb. 1 perc autózás után ismét jelentkezett a Power Steering Malfunction warning. Rögtön megálltam és ki akartam olvasni a hibakódot, de tök üres, nincsen hibakód. Plusz infó, hogy ilyenkor az ESP-t is kikapcsolja, amit ha megpróbálok visszakapcsolni 1-2 mp. eltetlével ismét kikapcsolja. A kormány karakterisztikáját (sport/normal/comfort) tudom állítani a warning alatt. Olyannal is kísérleteztem, hogy múltkor normal beállításnál jelentkezett a warning, most pedig comfort beállításnál jött elő.
Elindultam a kocsival és 1-2 perc múlva magától eltűnt a warning. Érdekes, hogy eddig mindig az éjjeli állás után jelentkezett a probléma.
Eléggé megfoghatatlan a jelenség, szerintetek szervizben valami komolyabb műszerrel ki tudnak olvasni valami kódot - annak ellenére, hogy nekem nem sikerült a Bluetooth-os kis kínai adapteremmel? Smile
Bármi infót szívesen fogadok Smile


Igen gyanitom,hogy nem a megfelelö diagnosztikai eszközöd van.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Balmesz001


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 01.
Hozzászólások: 157

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 12:14:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5782
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

garbo írta:

Helló,

ma reggel kb. 1 perc autózás után ismét jelentkezett a Power Steering Malfunction warning. Rögtön megálltam és ki akartam olvasni a hibakódot, de tök üres, nincsen hibakód. Plusz infó, hogy ilyenkor az ESP-t is kikapcsolja, amit ha megpróbálok visszakapcsolni 1-2 mp. eltetlével ismét kikapcsolja. A kormány karakterisztikáját (sport/normal/comfort) tudom állítani a warning alatt. Olyannal is kísérleteztem, hogy múltkor normal beállításnál jelentkezett a warning, most pedig comfort beállításnál jött elő.
Elindultam a kocsival és 1-2 perc múlva magától eltűnt a warning. Érdekes, hogy eddig mindig az éjjeli állás után jelentkezett a probléma.
Eléggé megfoghatatlan a jelenség, szerintetek szervizben valami komolyabb műszerrel ki tudnak olvasni valami kódot - annak ellenére, hogy nekem nem sikerült a Bluetooth-os kis kínai adapteremmel? Smile
Bármi infót szívesen fogadok Smile


Szia! Ezzel a hibával én is találkoztam, majd elkezdett a hőmérő hülyeségeket mutatni, aztán pár hónappal később az index nem működött, ekkor álltam neki a hibakeresésnek. Az anyósülés lábterénél lévő csatlakozók közül az egyik ki volt csúszva egy picit, azt hiszem valamelyik zöld. Ez több mint egy éve volt, azóta a hiba nem jelentkezett. Amúgy nekem sem volt tárolt hibakódom ha jól emlékszem, szervizben kiolvasva sem.
_________________
Képek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.18 16:26:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5783
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Számomra egy újdonság... ez normális jelenség vagy aggódnom kéne? Reggeli 12 fokos hidegindítás utáni 5-8 perces melegítés eredménye... koromfolt a flaszteron.. sose figyeltem még.

 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.18 16:27:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5784
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Számomra egy újdonság... ez normális jelenség vagy aggódnom kéne? Reggeli 12 fokos hidegindítás utáni 5-8 perces melegítés eredménye... koromfolt a flaszteron.. sose figyeltem még.



Dizelnel ez elöfordul.
_________________
Albumom


Legutóbb lantika szerkesztette (2017.09.18 16:57:49), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.18 16:30:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5785
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

1.6 benzin
A hétvégén nagypapás kinti tempóba belecsavartunk egy 1100 kmet. Volt is 5,8 as átlagunk!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19

Érvényes: 2018.10.10.

Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2017.09.18 19:38:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5786
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
1.6 benzin
A hétvégén nagypapás kinti tempóba belecsavartunk egy 1100 kmet. Volt is 5,8 as átlagunk!


szintén 1.6 Ti-VCT, 5.8 még sosem sikerült, de Budapest - Krakkó - Budapest 6.3-as átlag volt eddig a legjobb (amikor mértem), mondjuk vannak azért ott hegyek közben. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gertak


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.09.20 13:53:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5787
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tisztelt fórumtársak!

2004-es, 2.0L benzines AODA motorral szerelt kombi Fókám van. 196e km körül járok, így elkezdtem a 200e-es szervízen agyalni. A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor milyen karbantartás szükséges az autón, és legfőképpen, a vezérműláncot kell-e cserélni?

A motor nem zörög, nem csörög. Zörgés csak a belső elemekből, az utastérben tapasztalható.

Üdv és köszönöm a válaszokat.

Gertak
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.20 17:17:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5788
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gertak írta:
Tisztelt fórumtársak!

2004-es, 2.0L benzines AODA motorral szerelt kombi Fókám van. 196e km körül járok, így elkezdtem a 200e-es szervízen agyalni. A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor milyen karbantartás szükséges az autón, és legfőképpen, a vezérműláncot kell-e cserélni?

A motor nem zörög, nem csörög. Zörgés csak a belső elemekből, az utastérben tapasztalható.

Üdv és köszönöm a válaszokat.

Gertak


Itt meg tudod nezni.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gertak


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.09.20 17:29:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5789
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Gertak írta:
Tisztelt fórumtársak!

2004-es, 2.0L benzines AODA motorral szerelt kombi Fókám van. 196e km körül járok, így elkezdtem a 200e-es szervízen agyalni. A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor milyen karbantartás szükséges az autón, és legfőképpen, a vezérműláncot kell-e cserélni?

A motor nem zörög, nem csörög. Zörgés csak a belső elemekből, az utastérben tapasztalható.

Üdv és köszönöm a válaszokat.

Gertak


Itt meg tudod nezni.


Köszönöm, korábban próbáltam már, de nem volt egyértelmű a vezérműlánc sorsa.

Most alvázszám alapján nem látom, hogy kellene cserélni.

Köszönöm még 1x
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19

Érvényes: 2018.10.10.

Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 85


HozzászólásElküldve: 2017.09.25 11:31:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 5790
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, arra van esetleg ötletetek, hogy az autó nem nagyon, de azért érezhetően lomhább, ha üzemmeleg? Ez normális vagy esetleg valami hiba következménye?

Ha pl. 1-2 napig áll, utána dinamikusan megy 50-80km-t, utána sem drasztikusan lomhább, de azért terhelésen érezhető. Ilyenkor cicergő hangot is hallani a kesztyűtartó mögül gázadásra. Ha leállítom 1-2 órára, utána megint szárnyal és nincs semmilyen helyzetben a cicergés sem (ami inkább szürcsölés hang, nem tudom jobban körülírni, mintha szívószállal szívná valaki a maradék italt a pohár aljáról, csak kicsit halkabb Very Happy). Nyári melegben ez egyébként sokkal drasztikusabban jelentkezik.

Elég hipochonder vagyok az autóval kapcsolatban, szóval lehet, hogy ez teljesen normális dolog. Valami ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus 2 szervizelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 192, 193, 194, 195  Következő
Ugrás:   

193 / 195 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.04 másodperc