Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.24. 20:59:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: PapTibi
Mai: 3
Tegnapi: 4
Összesen: 23512
Látogatók:
Vendégek: 279
Tagok: 12
Összesen: 291

Jelen lévő tagok:
01: zoltanbagi
02: kurisgabor
03: silboy
04: RS305
05: Feri74
06: Imi91
07: lantika
08: barthez
09: neodd
10: Almeida
11: Mézi
12: Peti77

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 137, 138, 139, 140  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

138 / 140 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.09.05 21:16:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4111
 Hozzászólás témája: Re: Egy igazi kuriózum
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lyna írta:
...Amit láttam utoljára a másik szervizben ott P0698 volt a hiba....


ford focus 09 1.6 tdci stopped dead on the road and code number p0698

Azt mondja az expert, hogy az EGR szelep elektronikája vizet kapott és leszívja az összes szenzor 5V-os tápját. Le kell húzni az EGR csatlakozót, és ha ez a hiba, be fog indulni.

itt is ezt mondják

itt azt mondják, hogy alacsony akkufeszültség, vagy kábel hiba, de szerintem fogalmuk sincs semmiről

És az ismeretlen www.focus.hu-n solol8809 és xturics is megoldotta a problémát szintén EGR elektronika cserével. Smile
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=473981#473981

Ez az eset is mutatja, hogy ha egy szervizben diagnosztikát csinálnak, EL KELL KÉRNI A DTC KÓDOT.
Ahogy Lyna is tette és remélhetőleg megoldódik az ügye.

(És, hogy mitől vagyok ilyen eszméletlenül profi? Smile Beírtam a google-ba, hogy DTC P0698 Ford. )
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox

Érvényes: 2018.02.26.

Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 359

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.07 10:02:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4112
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én OMV 95 Max Motion-t tankolok kezdetek óta (6+ éve), nagyon szépen megy vele a motor.

Anno próbáltam 95 simát, de mind az OMV, mind a MOL nem volt jó, zajos és gyenge volt vele az autó.
_________________
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.07 19:16:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4113
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! 1.6 benzinnél mit lehet normál olajfogyasztásnak nevezni, ? L/ ? km!? Valamint az olajat hogy tudom ellenőrizni használat alatt.. gondolok itt szagra szinre, hogy mit mutat ha van ennek értelme...?! Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 408


HozzászólásElküldve: 2017.09.08 21:18:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4114
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! 1.6 benzinnél mit lehet normál olajfogyasztásnak nevezni, ? L/ ? km!? Valamint az olajat hogy tudom ellenőrizni használat alatt.. gondolok itt szagra szinre, hogy mit mutat ha van ennek értelme...?! Köszi!


Olajcserétől olajcseréig,(10-12000 km nálam) ha a nívón a maxról a minimumig lemegy a szint, azt még nem tartanám hibának.Az szerintem normális.Ez nem egészen egy liter.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vandor74


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 28.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 06:35:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4115
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Érdeklődnék Székesfehérvár vagy Veszprém környékén tudtok-e olyan szerelőt ajánlani aki a részecskeszűrőt ki tudja kapcsolni és kibelezni, meg az EGR szelepet ledugózni korrekt áron. 2006-os Ford Focus C-max 2.0 TDCI-ről lenne szó.

Válaszokat előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 715

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 10:53:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4116
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
fhoksz írta:
Sziasztok! 1.6 benzinnél mit lehet normál olajfogyasztásnak nevezni, ? L/ ? km!? Valamint az olajat hogy tudom ellenőrizni használat alatt.. gondolok itt szagra szinre, hogy mit mutat ha van ennek értelme...?! Köszi!


Olajcserétől olajcseréig,(10-12000 km nálam) ha a nívón a maxról a minimumig lemegy a szint, azt még nem tartanám hibának.Az szerintem normális.Ez nem egészen egy liter.


Ajjaj. Ennyi olajfogyasztäsom lenne akkor felgyujtanäm.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 408


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 16:23:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4117
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
flint78 írta:
fhoksz írta:
Sziasztok! 1.6 benzinnél mit lehet normál olajfogyasztásnak nevezni, ? L/ ? km!? Valamint az olajat hogy tudom ellenőrizni használat alatt.. gondolok itt szagra szinre, hogy mit mutat ha van ennek értelme...?! Köszi!


Olajcserétől olajcseréig,(10-12000 km nálam) ha a nívón a maxról a minimumig lemegy a szint, azt még nem tartanám hibának.Az szerintem normális.Ez nem egészen egy liter.


Ajjaj. Ennyi olajfogyasztäsom lenne akkor felgyujtanäm.


Dehogy gyújtanád Very Happy. Örülnél, hogy nem G astrád van
http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/opel-astra-g-olajfogyasztas.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 16:44:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4118
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
fhoksz írta:
Sziasztok! 1.6 benzinnél mit lehet normál olajfogyasztásnak nevezni, ? L/ ? km!? Valamint az olajat hogy tudom ellenőrizni használat alatt.. gondolok itt szagra szinre, hogy mit mutat ha van ennek értelme...?! Köszi!


Olajcserétől olajcseréig,(10-12000 km nálam) ha a nívón a maxról a minimumig lemegy a szint, azt még nem tartanám hibának.Az szerintem normális.Ez nem egészen egy liter.


Hát ennyit nekem is elfogyasztott!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gaborka83


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 18:18:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4119
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
Hasonló cipőben járok olajfogyasztás tekintetében (1,6 Ti-Vct), esetleg tapasztalat/infó, hogy hogyan lehet ezt orvosolni? Autószerelő ismerős állítása szerint nem éri meg megbontani és javítgatni, olcsóbb egy bontottat beletenni, bár ez lutri... Hozzászólás, vélemény? Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 18:40:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4120
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gaborka83 írta:
Üdv!
Hasonló cipőben járok olajfogyasztás tekintetében (1,6 Ti-Vct), esetleg tapasztalat/infó, hogy hogyan lehet ezt orvosolni? Autószerelő ismerős állítása szerint nem éri meg megbontani és javítgatni, olcsóbb egy bontottat beletenni, bár ez lutri... Hozzászólás, vélemény? Smile


Elvileg van a világon létező olajfogyasztás, amit nem kell kritikus hibának venni, azaz ha nem változik az érték drasztikusan akkor ez a folyamat velejárója.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gaborka83


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 19:19:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
gaborka83 írta:
Üdv!
Hasonló cipőben járok olajfogyasztás tekintetében (1,6 Ti-Vct), esetleg tapasztalat/infó, hogy hogyan lehet ezt orvosolni? Autószerelő ismerős állítása szerint nem éri meg megbontani és javítgatni, olcsóbb egy bontottat beletenni, bár ez lutri... Hozzászólás, vélemény? Smile


Elvileg van a világon létező olajfogyasztás, amit nem kell kritikus hibának venni, azaz ha nem változik az érték drasztikusan akkor ez a folyamat velejárója.


Persze, ez rendben van, Fordos szakszervizes mérnökbátya szerint nem lenne szabad az 1 litert sem elérnie a fogyasztásnak. Sajnos én ezt már rég túlhaladtam, és lépnék, ezért kérdeztem, de teljesen elbizonytalanodtam a hogyantovábbon... Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 408


HozzászólásElküldve: 2017.09.09 20:16:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gaborka83 írta:
Üdv!
Hasonló cipőben járok olajfogyasztás tekintetében (1,6 Ti-Vct), esetleg tapasztalat/infó, hogy hogyan lehet ezt orvosolni? Autószerelő ismerős állítása szerint nem éri meg megbontani és javítgatni, olcsóbb egy bontottat beletenni, bár ez lutri... Hozzászólás, vélemény? Smile


5 literes olajat kell venni, a cserekor megmaradt egy literrel kell pótolni a fogyást.
Így 1500 forintból meg van oldva a kérdés.
Egy 10000 km/l olajfogyasztás csökkentéséért én biztos egy forintot sem fizetnék ki.
Se javításra se bontott motorra.
De nem vagyunk egyformák, fiatalabb koromban még engem is izgattak volna ezek a dolgok, de már nem izgat, inkább öntök bele olajat, ha kell. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gaborka83


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.10 07:01:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
gaborka83 írta:
Üdv!
Hasonló cipőben járok olajfogyasztás tekintetében (1,6 Ti-Vct), esetleg tapasztalat/infó, hogy hogyan lehet ezt orvosolni? Autószerelő ismerős állítása szerint nem éri meg megbontani és javítgatni, olcsóbb egy bontottat beletenni, bár ez lutri... Hozzászólás, vélemény? Smile


5 literes olajat kell venni, a cserekor megmaradt egy literrel kell pótolni a fogyást.
Így 1500 forintból meg van oldva a kérdés.
Egy 10000 km/l olajfogyasztás csökkentéséért én biztos egy forintot sem fizetnék ki.
Se javításra se bontott motorra.
De nem vagyunk egyformák, fiatalabb koromban még engem is izgattak volna ezek a dolgok, de már nem izgat, inkább öntök bele olajat, ha kell. Very Happy



Nekem is eszembe jutott már, hogy beveszem a le...rom pirulát, és öntögetek, de ezután mindig eszembe jutott, hogy mi van ha csak komplikálom a dolgot és mondjuk eltömítem az elfogyasztott olajjal a katalizátorokat. Smile Ördögi kör! De lehet rosszul gondolkozok! Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.10 07:11:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://www.olajinfo.hu/motorolajok/20-olajfogyasztas-tenyek-es-tevhitek-2-resz

" A másik véglet, amikor 0,1-0,2 L / 1000 km az olajfogyasztás, a tulajdonos mégis a fejét vakarja, és beletölti a vastagabb olajat, hogy ne fogyassza. Ez utóbbi a felesleges aggodalmaskodás kategóriája, ráadásul a motor kenésének kárára csökkentjük az olajfogyasztást."


Legutóbb fhoksz szerkesztette (2017.09.10 07:13:16), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 867


HozzászólásElküldve: 2017.09.10 09:02:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4125
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2 Astra van a családban ,egyik sem fiatal, de ilyen drasztikusan egyik sem fogyasztja az olajat. Simán nívón belül marad olajcserétől olajcseréig. A saját fordomon mindig én cserélem (az astrákon is) de ez kopp-kopp nem eszi.


flint78 írta:
lantika írta:
flint78 írta:
fhoksz írta:
Sziasztok! 1.6 benzinnél mit lehet normál olajfogyasztásnak nevezni, ? L/ ? km!? Valamint az olajat hogy tudom ellenőrizni használat alatt.. gondolok itt szagra szinre, hogy mit mutat ha van ennek értelme...?! Köszi!


Olajcserétől olajcseréig,(10-12000 km nálam) ha a nívón a maxról a minimumig lemegy a szint, azt még nem tartanám hibának.Az szerintem normális.Ez nem egészen egy liter.


Ajjaj. Ennyi olajfogyasztäsom lenne akkor felgyujtanäm.


Dehogy gyújtanád Very Happy. Örülnél, hogy nem G astrád van
http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/opel-astra-g-olajfogyasztas.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  danidoki


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 03.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2017.09.10 20:30:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4126
 Hozzászólás témája: Gyertyacsere
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

1.6. Ti-Vtc-n gyertyák lettek cserélve. Közvetlenül a gyertyák cseréje után nem tapasztaltam semmit, talán annyit, h alul gyengébb volt, de pld. a fogyasztás kisebb lett. Most volt kuplungcsere, ahol az akksit sokáig levették. Kuplungcserével egyidejűleg kértem, hogy legyen váltó-és motorolaj-csere is. Motorolaj Ford jóváhagyású Elf motorolaj lett (eddig mindig a gyári Ford olajat használtam). Azt vettem észre, hogy az alapjárat néha "nyugtalan", a mutató is mozog. Szerintetek mi lehet az ok?

Mert ha a gyertyákkal lenne a gond ( Gyári Ford, Motorcraft), akkor már rögtön gyertyacsere után kellett volna gondnak lennie, gondolom én.... Vagy most újratanulja magát akksi kábel levétel/felrakás miatt?

Köszi előre is válaszotokat.
2005, C-Max, 1.6. Ti-VTC.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 06:29:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4127
 Hozzászólás témája: Re: Gyertyacsere
Hozzászólás az előzmény idézésével

danidoki írta:
Sziasztok,

1.6. Ti-Vtc-n gyertyák lettek cserélve. Közvetlenül a gyertyák cseréje után nem tapasztaltam semmit, talán annyit, h alul gyengébb volt, de pld. a fogyasztás kisebb lett. Most volt kuplungcsere, ahol az akksit sokáig levették. Kuplungcserével egyidejűleg kértem, hogy legyen váltó-és motorolaj-csere is. Motorolaj Ford jóváhagyású Elf motorolaj lett (eddig mindig a gyári Ford olajat használtam). Azt vettem észre, hogy az alapjárat néha "nyugtalan", a mutató is mozog. Szerintetek mi lehet az ok?

Mert ha a gyertyákkal lenne a gond ( Gyári Ford, Motorcraft), akkor már rögtön gyertyacsere után kellett volna gondnak lennie, gondolom én.... Vagy most újratanulja magát akksi kábel levétel/felrakás miatt?

Köszi előre is válaszotokat.
2005, C-Max, 1.6. Ti-VTC.


Hidegindításnál nekem is csinálja, de bemelegedés után abbahagyja... gyertyakábel nagyon is lehet ludas!!! És ha már nagyon gatya ezt azt tönkrenyúzhat, szóval ha van rá lehetőséged próbáld ki egy újjal ha úgy jó cseréld! A másik ami lehet alapjárat (habár akkor ez előtt is kellett volna)a légszűrő motorba vezető oldalán a fojtó vagy pillangó szelep tisztítás, ott bezavarhat az alapjáratba!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Maxroadwarrior11


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 13:39:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4128
 Hozzászólás témája: Re: Engine Malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

4venger írta:
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Ma reggel az autópályán 140 km/h tempónál (tempomat 130-ra állítva, és gázadással tovább gyorsítva) bevillant a kis piros [i] lámpa és Engine Malfunction felirat. Innentől gázadásra nem reagált az autó. Kiálltam a leállósávba (kicsit remegett az alapjárat), leállítottam a motort. Kis várakozás után újraindítva semmilyen hibaüzenet nem írt. Ezután az autóval kímélve bejöttem a munkahelyemre, de semmilyen rendellenességet nem tapasztaltam (a tempomatot nem próbáltam bekapcsolni).
Esetleg más is tapasztalt-e már ilyet? Véleményetek szerint a haza utam egyből a szerelőhöz történjen? Rolling Eyes

Az autó egy Ford Focus II 1.8 FFV 2008-as évjáratú Ghia Kombi.

Bocsi, ha rossz helyre írtam, vagy ha már kitárgyaltátok ezt a témát, de sajnos nem sikerült rákeresnem.. Embarassed

Minden segítséget/tanácsot örömmel fogadok!!


Szia!

Én is pontosan ezt tapasztalom a saját autómnál (2008-as Ford Focus II 1.8 TDCI 115 LE Ghia): 'Engine malfunction' hiba és világít a kis piros [i] lámpa.
Annyi a különbség, hogy ha én kettesnél és hármasnál gyorsítok, akkor mintha rángatna egy picit az autó, no nem mindig. Ezen felül mintha "levegő áramlana" be a kocsiba, holott a klíma és a szellőztetés is le van kapcsolva.
Ha újraindítom, akkor a hiba nem jön elő egy darabig, amíg jobban oda nem "lépek".

Megnéztem öndiagnosztikával, és ezt a kódot találtam: DTC #01 A895.
Sajnos nem igazán van róla használható információ a neten, még a külföldi oldalakon sem.

Sikerült megszüntetni a problémát? Ha igen akkor hogyan?

Akinek van valami hasznos infója ezzel kapcsolatban, ezt szívesen veszem! Wink

Előre is köszi a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chrisx1976


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 11.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 06:45:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4129
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Van egy kezdődő problémám, de még nem szeretném szakemberhez vinni az autót, mert nem olyan égető a dolog, és ha lehet ezt-azt magam is meg szoktam bütykölni.

A helyzet a következő! Az autó néha hidegen mintha marha gyenge lenne! Van hogy lefulladok vele, mikor óvatosan próbálok elindulni, azzal a lendülettel, ahogy általában ( mondjuk mikor már meleg ). Ha tolatni kell a parkolóból, akkor fokozottan jelentkezik a probléma, gondolom az áttétel miatt. Egyébként hidegen, és melegen is pöccre indul, nincs semmi gond vele, és mondjuk 5-10 percen belül elmúlik a dolog. Néha hidegen az első indítás alkalmával annyira leesik a fordulat, hogy majdnem lefullad, aztán szépen felmegy 1000 környékére, Ma reggel mondjuk le is fulladt, de utána a második próbálkozásra egyből maradt 1000-es fordulaton. Amikor produkálja ezt hidegen, akkor még azt is megfigyeltem, hogy hirtelen gázadásra, egy pillanatra megtorpan. Nem kell arra gondolni, hogy kitaposom a pedált, csak mondjuk gurulok negyedikben, és megnyomom hirtelen. Ja és ilyenkor olyan sebességi tartományokban, ahol mondjuk melegen elboldogul egy bizonyos fokozatban, ott mindig vissza kell kapcsoljak, mert ha nem erőszakosan adagolom a gázt, akkor dadogni kezd.... például 50 körül negyedikben.
És hogy lássátok a teljes képet, melegen semmi baja nincs, a fogyasztás normális, és minden fokozatban nagyon szépen húz, nem remeg, nem dadog, nem bizonytalan, egyetlen fura dolog van még ilyenkor, hogy az alapjárat, nagyjából 600 körül van. Duratec HE 1.8 benzines egyébként.

Mondjuk én gondoltam a gyújtás körüli dolgokra, esetleg kicserélném a kábeleket, gyertyák két éve lettek cserélve.
Ha valakinek van ötlete, kiváncsian várom! Köszönöm előre is!

Krisztián
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aleox

Érvényes: 2018.02.26.

Offline
Csatlakozott:
2011. 03. 07.
Hozzászólások: 359

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 08:30:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4130
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én első körben a fojtószelepet tisztítanám meg, olcsón megúszod és lehet, hogy megoldás lehet. Én például nagyon sokat közlekedek Budapesten belül, nekem évente 1-2 alkalommal javasolt a tisztítás. Én lusta ember vagyok, így el szoktam sunnyogni a takarítást és az éves szerviz alatt Bagolyék pucolják ki nekem.

A fojtószelep "zárt" állásban is átenged annyi levegőt, amennyi az alapjárathoz szükséges. Ha viszont koszos, akkor kevesebb levegő jut át, így hideg motor esetén (amikor eleve több üzemanyagot éget el a motor és ezért több levegő szükséges az égéshez) gondot okozhat.

Takarítsd ki a fojtószelepet és ha még utána is fennáll a problémád, utána keresgélnék máshol. Smile
_________________
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 867


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 15:45:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

1.8 FFV-m van, gyakorlatilag a hideget az enyém sem szereti. Szinte ugyanaz a jelenség, mint nálad. Nekem +3-5 fok alatt első indításnál le is szokott állni, aztán másodjára pöccre indul. Fojtószelepet kell takarítani, ahogy írták. Ideig óráig jó lesz.



chrisx1976 írta:
Üdv!

Van egy kezdődő problémám, de még nem szeretném szakemberhez vinni az autót, mert nem olyan égető a dolog, és ha lehet ezt-azt magam is meg szoktam bütykölni.

A helyzet a következő! Az autó néha hidegen mintha marha gyenge lenne! Van hogy lefulladok vele, mikor óvatosan próbálok elindulni, azzal a lendülettel, ahogy általában ( mondjuk mikor már meleg ). Ha tolatni kell a parkolóból, akkor fokozottan jelentkezik a probléma, gondolom az áttétel miatt. Egyébként hidegen, és melegen is pöccre indul, nincs semmi gond vele, és mondjuk 5-10 percen belül elmúlik a dolog. Néha hidegen az első indítás alkalmával annyira leesik a fordulat, hogy majdnem lefullad, aztán szépen felmegy 1000 környékére, Ma reggel mondjuk le is fulladt, de utána a második próbálkozásra egyből maradt 1000-es fordulaton. Amikor produkálja ezt hidegen, akkor még azt is megfigyeltem, hogy hirtelen gázadásra, egy pillanatra megtorpan. Nem kell arra gondolni, hogy kitaposom a pedált, csak mondjuk gurulok negyedikben, és megnyomom hirtelen. Ja és ilyenkor olyan sebességi tartományokban, ahol mondjuk melegen elboldogul egy bizonyos fokozatban, ott mindig vissza kell kapcsoljak, mert ha nem erőszakosan adagolom a gázt, akkor dadogni kezd.... például 50 körül negyedikben.
És hogy lássátok a teljes képet, melegen semmi baja nincs, a fogyasztás normális, és minden fokozatban nagyon szépen húz, nem remeg, nem dadog, nem bizonytalan, egyetlen fura dolog van még ilyenkor, hogy az alapjárat, nagyjából 600 körül van. Duratec HE 1.8 benzines egyébként.

Mondjuk én gondoltam a gyújtás körüli dolgokra, esetleg kicserélném a kábeleket, gyertyák két éve lettek cserélve.
Ha valakinek van ötlete, kiváncsian várom! Köszönöm előre is!

Krisztián
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.09.14 21:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4132
 Hozzászólás témája: Re: Engine Malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

Maxroadwarrior11 írta:
...
Megnéztem öndiagnosztikával, és ezt a kódot találtam: DTC #01 A895.
...


Az A895 elvileg a B2895 DTC-nek felel meg.
De ez egy gyártó specifikus kód lehet, mert a neten ezerféle leírása van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Maxroadwarrior11


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 12.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.09.15 06:32:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4133
 Hozzászólás témája: Re: Engine Malfunction
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Maxroadwarrior11 írta:
...
Megnéztem öndiagnosztikával, és ezt a kódot találtam: DTC #01 A895.
...


Az A895 elvileg a B2895 DTC-nek felel meg.
De ez egy gyártó specifikus kód lehet, mert a neten ezerféle leírása van.


Köszi szépen! Ahogy néztem neten, DPF probléma lehet, én is erre gyanakodtam. De ez már egy támpont nekem!
Mégegyszer köszi! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karesz87


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 16.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.09.17 08:00:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4134
 Hozzászólás témája: Víz a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, adott egy 2005-ös 1.4 Focus. A probléma a következő, 4 hónapja menet közben kigyulladt a motorhiba, elment az erő, csak három henger ment. Trailer haza, majd kiderült hogy víz van a gyertyánál. A szaki azt mondta, hogy nem hűtővíz, hanem eső víz került oda. Javasolta cseréljék gyújtókábelt, mert nagyon lazán van rajta. Vettem is újat, sokkal jobban belement és jobban rázárt. Egészen tegnapig, ugyanis megint víz volt a gyertyáknál. Akinek okozott ez a dolog bosszúságot, írja már meg pls. hogyan, kivel oldotta meg a helyzetet. Köszi, Karesz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 273


HozzászólásElküldve: 2017.09.17 08:22:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4135
 Hozzászólás témája: Re: Víz a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Eloszor is jol takarits ki mindent ott a gyertya reszlegen... aztan az esoviz az ablakmoso spricelonel folyik be. Szoval oda vegyel uj fejet vagy tomitot es problema megoldva. Avagy a legjobb..bontoban keress a motorhazteto belsejebe takaro lemezt... es az vegkepp megoldja ezt a problemat mert barmikor barhol folyik be a viz a motorhazteto alatti lemez levezeti oldalra. Azert ha a gyertyaknal jartok a fagydugokat nezzetek meg megegyszer hogy nem onnan jon e...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karesz87


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 16.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.09.18 07:16:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4136
 Hozzászólás témája: Re: Víz a gyertyáknál
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Eloszor is jol takarits ki mindent ott a gyertya reszlegen... aztan az esoviz az ablakmoso spricelonel folyik be. Szoval oda vegyel uj fejet vagy tomitot es problema megoldva. Avagy a legjobb..bontoban keress a motorhazteto belsejebe takaro lemezt... es az vegkepp megoldja ezt a problemat mert barmikor barhol folyik be a viz a motorhazteto alatti lemez levezeti oldalra. Azert ha a gyertyaknal jartok a fagydugokat nezzetek meg megegyszer hogy nem onnan jon e...


Köszi a segítséget. Wink
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szita


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 08:28:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4137
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

szeretnék egy tippet kérni, hogy mi lehet a hiba oka az autómnál.
Szóval adott egy 2007-es 1.6-os kombi Focus.
Szelepfedél tömítés, gyertya csere után az alapjárat megnőtt 1200-re,
és olyan 1500-as fordulaton enyhén megtorpan "bedadog" az autó.
És van egy csatlakozó a szelepfedél mögött, elég nehezen jött le. Ha most menetközben lehúzom nem történik semmi,
azaz ugyanolyan magas az alapjárat.
Mi ez a vezeték, lehet, hogy megsérült?

Hol lehet a hiba, mit nézzek meg rajta?
Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szita


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 10:55:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4138
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szita írta:
Sziasztok,

szeretnék egy tippet kérni, hogy mi lehet a hiba oka az autómnál.
Szóval adott egy 2007-es 1.6-os kombi Focus.
Szelepfedél tömítés, gyertya csere után az alapjárat megnőtt 1200-re,
és olyan 1500-as fordulaton enyhén megtorpan "bedadog" az autó.
És van egy csatlakozó a szelepfedél mögött, elég nehezen jött le. Ha most menetközben lehúzom nem történik semmi,
azaz ugyanolyan magas az alapjárat.
Mi ez a vezeték, lehet, hogy megsérült?

Hol lehet a hiba, mit nézzek meg rajta?
Előre is köszi!


És ezt a csövet találtam, ami meg van repedve. Ez lehet a hiba oka, mi ez a cső?
https://drive.google.com/open?id=0BxYNBA4oHEi5Tk5ISmYwRGpGb01aWjI0MkxuSEFJd0RJWjg4
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 408


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 12:01:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4139
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szita írta:
Sziasztok,

szeretnék egy tippet kérni, hogy mi lehet a hiba oka az autómnál.
Szóval adott egy 2007-es 1.6-os kombi Focus.
Szelepfedél tömítés, gyertya csere után az alapjárat megnőtt 1200-re,
és olyan 1500-as fordulaton enyhén megtorpan "bedadog" az autó.
És van egy csatlakozó a szelepfedél mögött, elég nehezen jött le. Ha most menetközben lehúzom nem történik semmi,
azaz ugyanolyan magas az alapjárat.
Mi ez a vezeték, lehet, hogy megsérült?

Hol lehet a hiba, mit nézzek meg rajta?
Előre is köszi!


Ha a vezérműszíj felöli oldalon lévő kék jeladóra gondolsz, az a vezérműtengely fordulatszámát figyeli, van egy ilyen a főtengely és is csak az alul, ezt figyeli a vezérlő hogy a főtengely és a vezérműtengelyek szinkronban vannak-e egymással.
Járó motornál úgy tudom már nem csinál semmit, ha lehúzod a csatlakozót, de ha lehúzott csatlakozóval próbálod beindítani akkor nem indul, mert ez alapján állapítja meg mikor kell gyújtani.
Szóval ha beindul akkor nem szakadt a vezeték, a szenzor is működik.
Alapjárat lehet a koszos pillangószelep miatt is magas, ha bedadog ahogy írod, akkor ez még valószínűbb, vagy ha le volt véve akkusaru akkor kell egy kis idő mire újra beâllítja magát az elektronika.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szita


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 15:12:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4140
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
szita írta:
Sziasztok,

szeretnék egy tippet kérni, hogy mi lehet a hiba oka az autómnál.
Szóval adott egy 2007-es 1.6-os kombi Focus.
Szelepfedél tömítés, gyertya csere után az alapjárat megnőtt 1200-re,
és olyan 1500-as fordulaton enyhén megtorpan "bedadog" az autó.
És van egy csatlakozó a szelepfedél mögött, elég nehezen jött le. Ha most menetközben lehúzom nem történik semmi,
azaz ugyanolyan magas az alapjárat.
Mi ez a vezeték, lehet, hogy megsérült?

Hol lehet a hiba, mit nézzek meg rajta?
Előre is köszi!


Ha a vezérműszíj felöli oldalon lévő kék jeladóra gondolsz, az a vezérműtengely fordulatszámát figyeli, van egy ilyen a főtengely és is csak az alul, ezt figyeli a vezérlő hogy a főtengely és a vezérműtengelyek szinkronban vannak-e egymással.
Járó motornál úgy tudom már nem csinál semmit, ha lehúzod a csatlakozót, de ha lehúzott csatlakozóval próbálod beindítani akkor nem indul, mert ez alapján állapítja meg mikor kell gyújtani.
Szóval ha beindul akkor nem szakadt a vezeték, a szenzor is működik.
Alapjárat lehet a koszos pillangószelep miatt is magas, ha bedadog ahogy írod, akkor ez még valószínűbb, vagy ha le volt véve akkusaru akkor kell egy kis idő mire újra beâllítja magát az elektronika.


Szia, köszi a választ.
A szakadt csövet kicseréltem egy épre (találtam egy hasonlót egy régi Astrából)), az alapjárat most lejjebb ment.
Kicsit alacsony is lett, indításkor szinte lefullad a motor.
A pillangószelepet megmostam, igen koszos volt már.

Amit furcsálok az egészben, hogy az autó soha nem volt ezelőtt máshol szerelve csak a nyíregyházi Ford Vagépnél.
Most is csak kényszerből álltam neki, mert kell a kocsi.
Nemrég volt szervizen az autó, szerintem az a cső nem most repedt ki.
A levegőszűrő tiszta kosz, azt biztos nem cserélték ki 7 ezer km előtt, a házat is csak vagy három csavar fogta...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 137, 138, 139, 140  Következő
Ugrás:   

138 / 140 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.66 másodperc