Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.21. 07:19:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kudii
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23496
Látogatók:
Vendégek: 221
Tagok: 10
Összesen: 231

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: tiber70
03: Car-ak
04: barthez
05: walter
06: gaborka83
07: ljocco
08: Gabor02
09: JuPe
10: Gatya

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 42, 43, 44, 45  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

43 / 45 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  GergoK


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 27.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.08.21 18:05:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Lala írta:
Szerintem mindegy lett volna, hogy átveszed vagy nem. Jogilag már a neveden van, mire odamégy. Wink Ez is magyar jellegzetesség. Én pl. szakadó esőben kaptam meg a Tourneót és kint állt az udvaron. De mivel két nap múlva menni kellett vele Svédországba, így én is átvettem. Wink


Nem értek veled egyet.

Először átnézem, utána fizetek.
Látatlanban nem fizetek, ez kicsit azért furcsa volna.

Amíg nem fizetem ki, addig nem a tulajdonom, ez benne van a szerződésben.


Csakhogy: ha rendelésből veszel autót, akkor kénytelen vagyok előre kifizetni látatlanban. Amikor mi megrendeltük az autót, kaptunk egy egymillió forintos előlegszámlát október közepén, majd decemberben (amikor már le volt gyártva az autó harmadikán) akkor a végszámlát is kifizettük. Addig oda sem mehetsz az autó környékére, amíg ezt nem teszed Smile

Próbáld meg azért legközelebb, hátha te sokkal ügyesebb vagy, mint én.

Többet nem nagyon írhatok a dologról, mert ma írattak velem alá egy szerződést, hogy az elállás fejében kussolok mostantól. A lényeget már leírtam úgyis, ugyhogy #fuckyouford Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GergoK


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 27.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.08.21 18:10:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


Mintha égéskimaradás lenne valamelyik hengerben. Vannak nálam itt sokkal okosabb emberek, de emlékeim szerint a magasabb hőmérséklet növeli a belső ellenállást, lehet a valamelyik kábel vagy maga a trafó a ludas. Mindenképpen szerviz az irány, olyan nincs, hogy ez normális.

Ha elsőnek elhajtanak hogy "ez ilyen" akkor legyél kitartó, magától nem fog megoldódni a probléma. Amíg a sajátom nálam volt (ma délután adtam le a kulcsokat) 12497km alatt semmi műszaki probléma nem fordult elő, nekem nagyon bejött ez a szívó, csak rá kellene csavarozni egy hatodik sebességet Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GergoK


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 27.
Hozzászólások: 76


HozzászólásElküldve: 2017.08.21 18:27:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:


Szia,

gratulálok és sajnálom is, hogy ekkora probléma volt ezzel a szép autóval.
Látható, ha nehezen is, de a Ford KKE is "rávehető" a normálisabb viselkedésre... persze ez a hozzáállás nyilván nem lendíti előre az üzletet.

Sok sikert a következő autóhoz.

Gábor



Hadd ne írjam le, mit akartak a visszavásárlás miatt velem aláíratni, mert lenne belőle pereskedés jó sokáig Wink

Aki megveszi az autómat jól jár vele, belül teljesen karcmentes (hátul egyedül a jobb fotelben ültek, összesen két alkalommal), a kezdeti ragasztó-kárpit-műanyag bűzt már sikerült nagyjából kiszedni belőle. Régimódi bejáratást kapott tervszerűen, kátyúba nem mentem bele (felnik karcmentesek, fékpor nincs ráégve, savazva-lúgozva soha nem voltak, én a waxolásban és a heti kétszeri felnitakarításban hiszek mikrószálassal), padkára soha nem álltam fel, fűre soha sem parkoltam. Gépi mosót vagy kézikefés mosást csak fényképen látott, télen párszor szétfagytam mire lemostam kézzel Wink Turbós autó módjára volt használva: autópálya vagy gyorsabb tempó után szép fokozatos visszahűtés az utolsó kilométereken, hidegen soha nem volt tiporva - ez a város szélen, az M0 mellett lakva okozott pár meglepetést, nem arra számítanak, hogy százas táblánál hetvennel alszom a külsőben. Hosszú út után első dolgom volt lándzsás mosót keresni. Magamnak csináltam hogy tényleg sokáig jó autó legyen esztétikailag és műszakilag is, franc se gondolta tavaly december 16.-n hogy kevesebb mint egy évvel később busszal jövök haza.

Köszi mindenkinek mindent, további balesetmentes kilométereket kívánok mindenkinek!

ps: hogy lehet fotókat feltölteni az albumba? nem mintha megnézné bárki is, de hátha
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23263


HozzászólásElküldve: 2017.08.21 21:11:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GergoK írta:
Csakhogy: ha rendelésből veszel autót, akkor kénytelen vagyok előre kifizetni látatlanban. Amikor mi megrendeltük az autót, kaptunk egy egymillió forintos előlegszámlát október közepén, majd decemberben (amikor már le volt gyártva az autó harmadikán) akkor a végszámlát is kifizettük. Addig oda sem mehetsz az autó környékére, amíg ezt nem teszed Smile

Próbáld meg azért legközelebb, hátha te sokkal ügyesebb vagy, mint én.

Többet nem nagyon írhatok a dologról, mert ma írattak velem alá egy szerződést, hogy az elállás fejében kussolok mostantól. A lényeget már leírtam úgyis, ugyhogy #fuckyouford Smile


Rendelésből vettem Focust, már négyet.
Mielőtt átveszem, azelőtt átnézem, ha nem tetszik, akkor jelzem, hogy gond van, egyezkedjünk, mert így nem jó, nem veszem át.
Akkor válik a tulajdonommá, amikor kifizettem a vételárat.
Ez nem egy internetes webárúház, ahol látatlanban veszek autót, aztán csak a fizetés után tudom, meg, hogy mit kapok.
Ez nem egy lapra szerelt bútor, amit majd otthon fogok megismerni, amikor már rég kifizettem az árát.
ha lakást veszek, annak is csak az átadás-átvételi eljárás után fogom kifizetni az árát, ha az számomra megfelelő.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 618


HozzászólásElküldve: 2017.08.22 08:23:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1265
 Hozzászólás témája: kuplung hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Egy ideje feltűnt - de lehet, hogy mindig is volt - kinyomott kuplungnál álló helyben kissé surrogó hang.
Felengedettnél nincs, illetve meleg motornál kinyomott kuplungnál szinte alig.

Valahol olvastam, hogy ez fordos sajátosság.

Valóban az lehet, vagy kezd a kinyomócsapágyam tönkremenni?

köszi
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 GoodYear Efficient Grip
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.08.22 22:13:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1266
 Hozzászólás témája: Re: kuplung hang
Hozzászólás az előzmény idézésével

kimbala írta:
Sziasztok

Egy ideje feltűnt - de lehet, hogy mindig is volt - kinyomott kuplungnál álló helyben kissé surrogó hang.
Felengedettnél nincs, illetve meleg motornál kinyomott kuplungnál szinte alig.

Valahol olvastam, hogy ez fordos sajátosság.

Valóban az lehet, vagy kezd a kinyomócsapágyam tönkremenni?

köszi


A Fordos sajátosság üresben, felengedett kuplunggal hallható.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hunszab


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 10.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2017.08.23 13:14:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1267
 Hozzászólás témája: folyamatosan meleget fuj
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok,

mk3 2011-es Focus, a kovetkezo betegsege lett:
barhogyan is allitom a manualis homersekletet, mindig total meleg levegot fuj a ventillator.
Mi lehet ilyenkor a problema? Hol keressem? A motor felol, vagy belso muszerfalat lebontva ferek hozza.

Elore is koszonom a segitseget latatlanban!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.08.23 14:03:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1268
 Hozzászólás témája: Re: folyamatosan meleget fuj
Hozzászólás az előzmény idézésével

hunszab írta:
sziasztok,

mk3 2011-es Focus, a kovetkezo betegsege lett:
barhogyan is allitom a manualis homersekletet, mindig total meleg levegot fuj a ventillator.
Mi lehet ilyenkor a problema? Hol keressem? A motor felol, vagy belso muszerfalat lebontva ferek hozza.

Elore is koszonom a segitseget latatlanban!


Elötet ellenälläs esetleg? Vagy az csak a motor sebessegeert felelös?
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.08.23 18:59:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1269
 Hozzászólás témája: Re: folyamatosan meleget fuj
Hozzászólás az előzmény idézésével

hunszab írta:
...barhogyan is allitom a manualis homersekletet, mindig total meleg levegot fuj a ventillator.
Mi lehet ilyenkor a problema? Hol keressem? A motor felol, vagy belso muszerfalat lebontva ferek hozza.

Elore is koszonom a segitseget latatlanban!


Én a Fiestát ismerem, de szerintem ez a rész a Focusban is ugyanúgy működik.

A meleg víz állandóan kering a hőcserélőben és a levegő útját köríven mozgó lemezek szabályozzák.
Egyszer a hőcserélőn keresztül vezető út nyílik meg, egyszer az elkerülő.

Kiakadhatott vagy eltört a mechanizmus, ami a forgatógombtól a levegőterelő lemezig vezet. Talán érezni is lehet a gombon, hogy könnyebben forog.

Minden az utastérben, a műszerfal alatt van, csak a melegvíz jön át a tűzfalon.

Nem tudom pontosan, de talán a középkonzolt kellene elsőnek levenni.
Vagy a rádiót kivéve be lehet kukucskálni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  krise96


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 11.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.08.25 07:43:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1270
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan jellegű problémám merült fel, hogy reggel indulás után kb 10-12 km-rel elkezd gyengülni az autó (pl. 5-ösben max 80 a végsebesség), hiába nyomom a gázt, nem történik semmi, a fedélzeti szgép kéri, hogy váltsak 6.-ba, de ott sem történik semmi. Olyan mintha limiterrel mennék, csak ez nagy gázon sem old fel. Infolámpa nem ég, és a hiba is csak néha fordul elő. (Tegnap délután 50-nel sikerült hazaérnem, utána mentem vele még 115 km-t hiba nélkül, ma reggel ismét "tilt".) A másik dolog amit megfigyeltem, hogy istentelenül zúg a hűtő leállítás után még sokáig, amit eddig nem csinált, csak amióta a hiba jelentkezett.

Találkozott valaki hasonlóval?

(2014 1.6 TDCi [85kW] Titanium, 166e km)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Wolfuska


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 05.
Hozzászólások: 183


HozzászólásElküldve: 2017.08.25 15:14:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1271
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

krise96 írta:

Olyan jellegű problémám merült fel, hogy reggel indulás után kb 10-12 km-rel elkezd gyengülni az autó


igaz nem pont fordnál, de hasonló hibám volt a céges 208-as kocsimnál, eleinte csak gyengül a kocsi, majd újra erőre kapott, de végül sajnálatos módon 2 db Check Engine lámpa, Service lámpa és motor tiltás lett a vége. A szervízben megmondták, hogy a katalizátor és a finom részecske szűröm teljesen tönkrement (3 évesen és 110e km után, 1.4 HDI). A hűtő ventilátor meg percekig ment motor leállítás után "Vészüzemmód" funkcióban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelemenrobert
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2007. 08. 17.
Hozzászólások: 4775


HozzászólásElküldve: 2017.08.27 21:00:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Kérdés , Engine malfunction Service now! Találkozott valaki már ilyennel ?? Nyugdíjas üzemmódra váltott a kicsike (1.6 ecoobost 182 ló benzin) ! Tudom szerviz látogatás lesz, de mivel kell számolnom??? Rolling Eyes Shocked Shocked
_________________
Méregzsák
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 137


HozzászólásElküldve: 2017.08.28 03:32:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csak hibakód kiolvasás segít. Majd írd meg mi volt a baj.
kelemenrobert írta:
Sziasztok!
Kérdés , Engine malfunction Service now! Találkozott valaki már ilyennel ?? Nyugdíjas üzemmódra váltott a kicsike (1.6 ecoobost 182 ló benzin) ! Tudom szerviz látogatás lesz, de mivel kell számolnom??? Rolling Eyes Shocked Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ronnydown


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 31.
Hozzászólások: 44


HozzászólásElküldve: 2017.08.31 20:57:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Tavasszal voltam én is egy ford szalonba. Míg várakoztam, meg néztem egy kb 10 millás S max-ot, fehér színűt. Pár másodperc alatt én is találtam a fényezésen pár hibát. Ide is be írtam valahová anno hogy azért elég gáz dolog.


A hibáról tudnátok feltenni képet? Mit kell keresni? Én pár héten belül veszem át a Focusomat, nem szeretnék befürödni vele.

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kovacstihamer


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 04.
Hozzászólások: 63


HozzászólásElküldve: 2017.09.06 08:54:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1275
 Hozzászólás témája: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, nem tudom, hogy megfelelő helyen kérdezem-e.
A második éves szervizen mit cserélnek a márkaszervizben?
Jövő héten lesz esedékes.

(2015-ös 1.0 Ecoboost 125Le Focus sedan).

Köszi!
_________________
1.0 Ecoboost 125LE Sedan Focus - Magnetic Grey (2015.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.06 13:12:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1276
 Hozzászólás témája: Re: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

kovacstihamer írta:
Sziasztok, nem tudom, hogy megfelelő helyen kérdezem-e.
A második éves szervizen mit cserélnek a márkaszervizben?
Jövő héten lesz esedékes.

(2015-ös 1.0 Ecoboost 125Le Focus sedan).

Köszi!


Itt meg tudod nezni a sajät alväzszämod alapjän. Fent välaszd ki a szerviz menüt.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobkapus


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 11:52:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1277
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2011-es 1.6-os benzines Focusban a középső fúvóka megadta magát. Pontosabban annak (zárása-nyitása) szabályozója.
Eddig egy hasonló videót találtam, az Fiesta esetében történő szerelést mutatta meg. Tudna valaki szerelőt, tanácsot ajánlani hogyan tudom elhárítani a problémát. Eddig ahol szerelőnél jártam, nem szerettek volna hozzányúlni, hivatalos szervizhez meg nem szívesen mennék... Sad

Segítségeteket előre is köszönöm: Bob
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16067

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.11 15:15:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1278
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

bobkapus írta:
Sziasztok!

2011-es 1.6-os benzines Focusban a középső fúvóka megadta magát. Pontosabban annak (zárása-nyitása) szabályozója.
Eddig egy hasonló videót találtam, az Fiesta esetében történő szerelést mutatta meg. Tudna valaki szerelőt, tanácsot ajánlani hogyan tudom elhárítani a problémát. Eddig ahol szerelőnél jártam, nem szerettek volna hozzányúlni, hivatalos szervizhez meg nem szívesen mennék... Sad

Segítségeteket előre is köszönöm: Bob
Göd. Essmotor. Wink
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kovacstihamer


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 04.
Hozzászólások: 63


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 07:47:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1279
 Hozzászólás témája: Re: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
kovacstihamer írta:
Sziasztok, nem tudom, hogy megfelelő helyen kérdezem-e.
A második éves szervizen mit cserélnek a márkaszervizben?
Jövő héten lesz esedékes.

(2015-ös 1.0 Ecoboost 125Le Focus sedan).

Köszi!


Itt meg tudod nezni a sajät alväzszämod alapjän. Fent välaszd ki a szerviz menüt.


WOW, köszi szépen.
Ma reggel amikor bevittem az autót, rákérdeztem, hogy mi különbség az első és a második éves szerviz között, amiért a második drágább. Hát nem tudtak válaszolni. Shocked
_________________
1.0 Ecoboost 125LE Sedan Focus - Magnetic Grey (2015.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 08:14:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1280
 Hozzászólás témája: Re: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

kovacstihamer írta:
lantika írta:
kovacstihamer írta:
Sziasztok, nem tudom, hogy megfelelő helyen kérdezem-e.
A második éves szervizen mit cserélnek a márkaszervizben?
Jövő héten lesz esedékes.

(2015-ös 1.0 Ecoboost 125Le Focus sedan).

Köszi!


Itt meg tudod nezni a sajät alväzszämod alapjän. Fent välaszd ki a szerviz menüt.


WOW, köszi szépen.
Ma reggel amikor bevittem az autót, rákérdeztem, hogy mi különbség az első és a második éves szerviz között, amiért a második drágább. Hát nem tudtak válaszolni. Shocked


Ez tényleg jó kérdés...azt hiszem a 3. éves szervíznél gyertyacsere is benne van.

Ami számomra nem érthető, mi is van benne a szervízcsomagban?

Ford.hu: kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere*, pollenszűrő csere, egy év Ford Assistance

Ford Solymár: kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere, egy év Ford Assistance

Auto-Fort (mint a Ford.hu): kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere*, pollenszűrő csere, egy év Ford Assistance

A pollenszűrő csere hol benne van, hol nincs...kb. 8-9eFt munkadíjjal...nem mindegy. Ilyen esetben melyik a mérvadó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kovacstihamer


Offline
Csatlakozott:
2015. 08. 04.
Hozzászólások: 63


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 08:21:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1281
 Hozzászólás témája: Re: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
kovacstihamer írta:
lantika írta:
kovacstihamer írta:
Sziasztok, nem tudom, hogy megfelelő helyen kérdezem-e.
A második éves szervizen mit cserélnek a márkaszervizben?
Jövő héten lesz esedékes.

(2015-ös 1.0 Ecoboost 125Le Focus sedan).

Köszi!


Itt meg tudod nezni a sajät alväzszämod alapjän. Fent välaszd ki a szerviz menüt.


WOW, köszi szépen.
Ma reggel amikor bevittem az autót, rákérdeztem, hogy mi különbség az első és a második éves szerviz között, amiért a második drágább. Hát nem tudtak válaszolni. Shocked


Ez tényleg jó kérdés...azt hiszem a 3. éves szervíznél gyertyacsere is benne van.

Ami számomra nem érthető, mi is van benne a szervízcsomagban?

Ford.hu: kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere*, pollenszűrő csere, egy év Ford Assistance

Ford Solymár: kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere, egy év Ford Assistance

Auto-Fort (mint a Ford.hu): kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere*, pollenszűrő csere, egy év Ford Assistance

A pollenszűrő csere hol benne van, hol nincs...kb. 8-9eFt munkadíjjal...nem mindegy. Ilyen esetben melyik a mérvadó?


Ma reggel mondták a pollenszűrőt is. De.. ez lényegében csak a garancia megtartása miatt kell. Amúgy lehúzás persze Sad
_________________
1.0 Ecoboost 125LE Sedan Focus - Magnetic Grey (2015.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 14:45:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1282
 Hozzászólás témája: Re: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

kovacstihamer írta:
GaborJ írta:
kovacstihamer írta:

WOW, köszi szépen.
Ma reggel amikor bevittem az autót, rákérdeztem, hogy mi különbség az első és a második éves szerviz között, amiért a második drágább. Hát nem tudtak válaszolni. Shocked


Ez tényleg jó kérdés...azt hiszem a 3. éves szervíznél gyertyacsere is benne van.

Ami számomra nem érthető, mi is van benne a szervízcsomagban?
Ford.hu: kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere*, pollenszűrő csere, egy év Ford Assistance
Ford Solymár: kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere, egy év Ford Assistance
Auto-Fort (mint a Ford.hu): kötelező éves átvizsgálás, olaj és olajszűrő csere, légszűrő csere*, pollenszűrő csere, egy év Ford Assistance
A pollenszűrő csere hol benne van, hol nincs...kb. 8-9eFt munkadíjjal...nem mindegy. Ilyen esetben melyik a mérvadó?

Ma reggel mondták a pollenszűrőt is. De.. ez lényegében csak a garancia megtartása miatt kell. Amúgy lehúzás persze Sad

A szervízterv szerint a 2. évesnél benne van a pollenszűrő, 1. és 3. évesnél nem. Ezek után nem tudom hova tenni a Ford Fix árat...ott ezek nincsenek leírva (beleértve a gyertyacserét is).
Viszont ami érdekes, hogy kiegészítő dolog a fékfolyadék csere, ami 2 évente esedékes...erre gondolom nem mondtak semmit a szervízben.
Még valami: mikor érvényes a 12 éves átrozsdásodási garancia? Mit kell érte tenni? Benne van az árban az átnézés?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2018.08.20.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1130


HozzászólásElküldve: 2017.09.12 17:55:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1283
 Hozzászólás témája: Re: 2. szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:

A szervízterv szerint a 2. évesnél benne van a pollenszűrő, 1. és 3. évesnél nem. Ezek után nem tudom hova tenni a Ford Fix árat...ott ezek nincsenek leírva (beleértve a gyertyacserét is).
Viszont ami érdekes, hogy kiegészítő dolog a fékfolyadék csere, ami 2 évente esedékes...erre gondolom nem mondtak semmit a szervízben.
Még valami: mikor érvényes a 12 éves átrozsdásodási garancia? Mit kell érte tenni? Benne van az árban az átnézés?

Tudtommal a fékfolyadék csere külön tételt képez.
Az átvizsgálás árában nincs benne a rozsdásodás ellenőrzése, azt külön kell kérni, fizetni és bejegyeztetni a füzetbe (vagy a számlán legyen meg a tétel megnevezve)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobkapus


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.13 15:59:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1284
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
bobkapus írta:
Sziasztok!

2011-es 1.6-os benzines Focusban a középső fúvóka megadta magát. Pontosabban annak (zárása-nyitása) szabályozója.
Eddig egy hasonló videót találtam, az Fiesta esetében történő szerelést mutatta meg. Tudna valaki szerelőt, tanácsot ajánlani hogyan tudom elhárítani a problémát. Eddig ahol szerelőnél jártam, nem szerettek volna hozzányúlni, hivatalos szervizhez meg nem szívesen mennék... Sad

Segítségeteket előre is köszönöm: Bob
Göd. Essmotor. Wink



KÖSZÖNÖM!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 127


HozzászólásElküldve: 2017.09.15 06:42:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1285
 Hozzászólás témája: Fékfolyadékcsere és átvizsgálás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

volt már aki kérte a fékfolyadék cserét 2 évente (ez áll a szervíztervben), illetve az átvizsgálást a 12 év átrozsdásodási garancia miatt (ez is 2 évente esedékes azt hiszem)?
Tudtommal a 12 év átrozsdásodási garancia csak akkor érvényes, ha ezek az átvizsgálások megtörténnek.

Milyen áron számoltak?

Előre is köszönöm.

Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobkapus


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.09.27 12:13:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1286
 Hozzászólás témája: szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Valaki segítene abban, hogy hol találok valami értelmes oldalt ahol normálisan feltüntetnek szerviz intervallumokat?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.27 12:48:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1287
 Hozzászólás témája: Re: szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

bobkapus írta:
Sziasztok!

Valaki segítene abban, hogy hol találok valami értelmes oldalt ahol normálisan feltüntetnek szerviz intervallumokat?


http://www.etis.ford.com/
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Criss
2009 legszebb és
legtisztább autója


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 22.
Hozzászólások: 2000


HozzászólásElküldve: 2017.09.27 19:31:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1288
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van köztünk valaki, aki kapcsolatban van a Ford Hungáriával? Netán ott is dolgozik? Szeretnék tanácsot kérni egy ügyben a Ford Petrányival kapcsolatban. Autópályán 2016 júniusában eldurrant egy vízcső (amit ajánlott volt kicserélni, csak senki nem szólt, visszahívás nem volt miatta), ami miatt elfolyt az összes hűtővizem, ami után bevitték a kocsit és kicserélték a csövet, nem sokkal utána pedig hengerfejezni kellett a motort. Szerencsére kiterjesztett garancia volt a kocsin, ami akkor még érvényes volt. Tavasszal és nyáron többször is voltam a Petrányinál hűtővíz fogyása miatt (200 km-enként kb 2-3 dl), de nem tudtak kimutatni mást, minthogy kipufogógáz van a hűtővízben.

Amit házilag meg tudtam nézni, megnéztem. A gyertyák úgy néztek ki, ahogy kell. A hűtővíz nem olajos. Az olaj nem hűtővizes. Nem volt folt a kocsi alatt. Nem okádott fehér füstöt a kipufogó. A dugattyúk teteje kormos volt. A vízcsövek nem feszültek. Egy év a hengerfejezésre adott garancia lejárta után nagyon úgy fest, hogy újra hengerfejes a motor, ma már üzemmelegen fehér füst jött a kipufogóból, tehát átszakadhatott az a bizonyos gát valahol.

Lejárt az 5 éves hajtáslánc garancia májusban. Lejárt a hengerfejezés garanciája júliusban. Most pedig itt állok egy hengerfejesnek tűnő motorral, tanácstalanul.

Mit tennétek?
_________________
Christine (Stephen King után szabadon)
May the Ford be with you.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 712

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.27 19:35:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1289
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Criss írta:
Sziasztok!

Van köztünk valaki, aki kapcsolatban van a Ford Hungáriával? Netán ott is dolgozik? Szeretnék tanácsot kérni egy ügyben a Ford Petrányival kapcsolatban. Autópályán 2016 júniusában eldurrant egy vízcső (amit ajánlott volt kicserélni, csak senki nem szólt, visszahívás nem volt miatta), ami miatt elfolyt az összes hűtővizem, ami után bevitték a kocsit és kicserélték a csövet, nem sokkal utána pedig hengerfejezni kellett a motort. Szerencsére kiterjesztett garancia volt a kocsin, ami akkor még érvényes volt. Tavasszal és nyáron többször is voltam a Petrányinál hűtővíz fogyása miatt (200 km-enként kb 2-3 dl), de nem tudtak kimutatni mást, minthogy kipufogógáz van a hűtővízben.

Amit házilag meg tudtam nézni, megnéztem. A gyertyák úgy néztek ki, ahogy kell. A hűtővíz nem olajos. Az olaj nem hűtővizes. Nem volt folt a kocsi alatt. Nem okádott fehér füstöt a kipufogó. A dugattyúk teteje kormos volt. A vízcsövek nem feszültek. Egy év a hengerfejezésre adott garancia lejárta után nagyon úgy fest, hogy újra hengerfejes a motor, ma már üzemmelegen fehér füst jött a kipufogóból, tehát átszakadhatott az a bizonyos gát valahol.

Lejárt az 5 éves hajtáslánc garancia májusban. Lejárt a hengerfejezés garanciája júliusban. Most pedig itt állok egy hengerfejesnek tűnő motorral, tanácstalanul.

Mit tennétek?


Elmennek ügyvedhez.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2697


HozzászólásElküldve: 2017.09.27 20:12:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1290
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Criss írta:
...Tavasszal és nyáron többször is voltam a Petrányinál hűtővíz fogyása miatt (200 km-enként kb 2-3 dl), de nem tudtak kimutatni mást, minthogy kipufogógáz van a hűtővízben. ...


Ez jelentheti azt, hogy a hiba már a garanciaidőszak alatt megvolt és bejelentetted, csak nem javították meg.

Ha van munkalap, erre lehet hivatkozni és garanciális javítást kérni.

Beszéld meg egy jó autószerelővel. Ha ő is azt mondja, hogy a tünetek alapján az autó már akkor is hibás volt és ez ok-okozati módon összefügg a mostani hibával, akkor lehet a jogi utat kilátásba helyezni.

De az is kérdés, hogy a hengerfejezés után fogyott-e a hűtővíz? Ha nem, akkor lehet, hogy megjavították a hibát csak a javítás hibásan történt. Pl. eddig bírta a hengerfejtömítés. De sajnos arra lejárt a garancia.

Megteheted, hogy másik műhelyben megbontatod a motort hiszen így is, úgy is javíttatni kell. Ha tömítéshiba, nincs mit tenni.

Ha repedt a hengerfej vagy a blokk, akkor dokumentálni kell.
Meg lehet próbálni bizonyítani, hogy csak a hűtővíz elfolyásnál repedhetett meg és ennek a javítása nem történt meg.
Mindenképpen autószakmai és nem csak jogi szakértelemre van szükség.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 42, 43, 44, 45  Következő
Ugrás:   

43 / 45 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.54 másodperc