Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.12.15. 05:30:50 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bailaszlo
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 23560
Látogatók:
Vendégek: 230
Tagok: 3
Összesen: 233

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: flint78
03: Attesz27

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Cruise control - Tempomat - Sebességtartó elektronika ocsóé'
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Cruise control - Tempomat - Sebességtartó elektronika ocsóé'
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

5 / 5 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  serakdavid


Offline
Csatlakozott:
2015. 01. 12.
Hozzászólások: 103

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.12.31 12:14:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 121
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:
Ha a légzsákot levéve ott van a kormány átvezetőn a tempomat három erű csatlakozója, akkor ebből nem kell másikat szerezni, hogy működjön a tempomat ugye?



A facelift előtti/utáni és az amerikai piacos verziók tempomatkapcsolói mindegyikének ugyanilyen három erű csatlakozója van? Csak a szitanyomásukban van különbség? Oda-vissza kompatibilisek?


Elvileg más a kapcsoló csatlakozója (nekem van amerikai meg europai kapcsolóm is és különböznek), az én dízel 2003 -as gyártású Focus -omba például az amerikai kapcsoló csatlakozója stimmel.
_________________
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCi 131Le Turnier Titanium X 2006
Focus Mk1 1.8 TDCi 101Le Turnier Ghia 2003
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 253


HozzászólásElküldve: 2015.12.31 13:29:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 122
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

serakdavid írta:


Elvileg más a kapcsoló csatlakozója (nekem van amerikai meg europai kapcsolóm is és különböznek), az én dízel 2003 -as gyártású Focus -omba például az amerikai kapcsoló csatlakozója stimmel.


A másik nem eladó esetleg? Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 253


HozzászólásElküldve: 2015.12.31 18:42:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 123
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:
Ha a légzsákot levéve ott van a kormány átvezetőn a tempomat három erű csatlakozója, akkor ebből nem kell másikat szerezni, hogy működjön a tempomat ugye?

A facelift előtti/utáni és az amerikai piacos verziók tempomatkapcsolói mindegyikének ugyanilyen három erű csatlakozója van? Csak a szitanyomásukban van különbség? Oda-vissza kompatibilisek?


Az a gond, hogy attól hogy van csatlakozó, nem biztos, hogy a szalagkábel is be van kötve. Nézegettem a mondeo (MK-I, MK-II, MK-III) tempomatokat, elvileg a benzinesé az megegyezik a focuséval, max a felfogató konzol más. Egyébként hivatalosan az MK-I dieselekhez gyári tempomat nincs, csak olyan megoldást találtam, hogy a szervo motor a gázpedált húzza.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2018.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 108

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2015.12.31 18:51:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 124
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:
Az a gond, hogy attól hogy van csatlakozó, nem biztos, hogy a szalagkábel is be van kötve. Nézegettem a mondeo (MK-I, MK-II, MK-III) tempomatokat, elvileg a benzinesé az megegyezik a focuséval, max a felfogató konzol más. Egyébként hivatalosan az MK-I dieselekhez gyári tempomat nincs, csak olyan megoldást találtam, hogy a szervo motor a gázpedált húzza.


Kár, hogy ez a foka24.de németül és nem angolul van. A Google fordító elég nagy katyvaszt dob ki...
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2018.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 108

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.03.27 22:28:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 125
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma ljocco hathatós segedelmével beépítettük a tempomatot a fókába. Minden király vele, melegen ajánlom a beépítést mindenkinek aki gondolkozik rajta. Az utókornak leírok egy-két infót, tanácsot a tapasztalatainkról.

-1.6-osba is kis barkácsolással beépíthető. Két lehetőség van, az egyik a bowden utastérbe vezetésével közvetlenül a pedált mozgatva működtetni, a második pedig egy kis konzol építése a folytószelep karjára. Én a foka24.de oldal leírásából merítve készítettem el a sajátomat. Ha valaki tervezget ilyesmit, kérésre elküldöm az egyszerűsített műszaki rajzát, esetleg huzalszikrához a G kódot is, (egyébként pár sor csak a kód). 2-4 mm közötti egyszerű acéllemez megfelelő erre, esetleg alu ötvözet lemez is. Ilyen élőben:



-Faceliftes 1.6-os Ghiám utastér felöli oldala (tűzfaltól innen) be volt kábelezve. Legegyszerűbben úgy ellenőrízhető, hogy a pedáloknál felnyúlva a habszivacs szigetelésben egy a szivacson keresztül is határozottan kivehető csatlakozó található. Ha ez megvan, akkor szerencsés a helyzet, mert az utastérben kábelezés szempontjából sok feladat nincs.
-A faceliftes autóban a kilométeróra izzótesztjét használva nem világított a tempomat izzója, ennek ellenére benne volt az izzó, és a kábel is. Tempomat használata közben világít üzemszerűen. Ehhez kapcsolódóan jó tudni, hogy a tempomat műszerfali visszajelző izzója, csak akkor világít, ha az ON gombbal bekapcsolod, majd a sebességtartást is bekapcsolod mondjuk a plussz jellel ellátott gombbal. Érdemes tudni, mielőtt valaki hibát keresne.
-A tempomat modul 10 pines csatlakozóját nem kell feltétlenül megvásárolni. Ezt egyébként elég nehezen szokták adni a bontósok, pedig nem képezi szerves részét kábelkorbácsnak, nélküle a kábelkorbács teljes értékű marad. Szóval ez helyettesíthető nyolc darab (csak nyolc van használatban a tíz pinből) vezetékkel (0,75 nmm-es vezeték elég) és sima 3 mm széles kábelsarukkal. A C71-es csatlakozó felöli oldalhoz bontani kell donor autóból hét darab csatlakozót (a föld maradhat a motortérben) és így kiváltható ez a nehezen megszerezhető csatlakozó.
-A légzsákátvezető és a kormánykapcsoló a két legnehezebben fellelhető alkatrész. Ebay-en érdemes keresgélni, néha facebook csoportokban, néha itt felbukkan belőlük, amikre érdemes lecsapni ha valaki ilyesmiben gondolodik, mert ritkák. A kapcsolót több féle felirattal gyártották és faceliftes és az az előtti változat is létezik különböző csatlakozóval. Ha nem egyszerűen de barkácsolással vica-versa megoldható az összejátszásuk a légzsákátvezetővel, nekem például faceliftes átvezetőm van facelift előtti kapcsolóval. A kormányátvezetőből szintén két változat van, amiknek a cikkszáma megtalálható a korábban említett német oldalon. A kormányátvezető szintúgy, ha nem is könnyen, de átbarkácsolható ha nem passzol évjárat szerint a kocsiba.
-A vezérlő modul szintén nagyon ritka, ezért a német Ebay-en például igen borsos áron vesztegetik őket, ha épp kapható, de itt sokkal szerencsésebb a helyzet. Az MKIII-as benzines Mondeo modulja a tartó konzolját leszámítva gyakorlatilag ugyanez, tökéletesen működik a rendszer vele, magam is ilyet vettem, így ezt meg tudom erősíteni. A Focuséhoz képest töredék áron hozzájuk lehet jutni, mert sokkal inkább elterjedt volt. Képek alapján elméletben az MKI és MKII-es Mondeok moduljának is jónak kell lennie, sőt egyes régebbi típusok és amerikai belpiacos Fordoké is passzolnia kéne, de erre már nem veszek mérget.
-Időigényét tekintve nekünk öt és fél órába került beépíteni a rendszert, úgy hogy az utastér gyárilag kábelezett volt. Sok időt elvett a kormány aprólékos méretre faragása a kapcsolóhóz és az 1.6 motor fojtószelepének az átépítése. Ezeket meg lehet spórolni gyári tempomatos kormánnyal és 1.8-as vagy 2.0-ás motorral, de jó kiindulási alap ennyi idővel kalkulálni. Egy nem várt hiba is hátráltatott minket, az 1.6-os folytószelepnél a vízcső túl közel van, így akadályozhatja a szabad mozgását a rászerelt konzollal együtt, így a cső távoltartását meg kell oldani a működőképességhez.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TommyStarr


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 17.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2016.06.14 15:31:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 126
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack kolléga, és amerikai (sajnos csak közvetett) kontakt támogatásával elindítottam a saját tempomatosítási projektemet is, 1.6 Zetec-SE fókára. Úton van a kormány (használt, hibátlan bőrös), a szervóelektronika (gyári új, 33 USD-ért) és a rádiótávirányítós légzsákátvezető (szintén használt) USÁ-ból. Minél inkább beleásom magam, anál inkább kemény diónak tűnik, szerencsére Bobyjack kolléga hasznos tanácsokat tud adni. Ha lesznek alkatrészek, teszek fel képeket, meg megpróbálom dokumentálni a folyamatot is.
_________________
2003 Ford Focus saloon Ghia, 1.6 Zetec-SE
☼❄ gyári Ghia alufelni + 195/60 R15 Goodyear Vector 4Seasons
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 72

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.06.14 19:39:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 127
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TommyStarr írta:
Bobyjack kolléga, és amerikai (sajnos csak közvetett) kontakt támogatásával elindítottam a saját tempomatosítási projektemet is, 1.6 Zetec-SE fókára. Úton van a kormány (használt, hibátlan bőrös), a szervóelektronika (gyári új, 33 USD-ért) és a rádiótávirányítós légzsákátvezető (szintén használt) USÁ-ból. Minél inkább beleásom magam, anál inkább kemény diónak tűnik, szerencsére Bobyjack kolléga hasznos tanácsokat tud adni. Ha lesznek alkatrészek, teszek fel képeket, meg megpróbálom dokumentálni a folyamatot is.


Szia! Én kíváncsian várom a dokumentációt és a tapasztalatokat! Szintén 1,6 mk1, és én is gondolkodom a tempomaton. Esetleg felfeded a forrást, honnan vettél elektronikát és átvezetőt? Kormányra a kapcsolókat lehet, hogy inkább magam szerelem fel, elvileg minimális faragással megoldható.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 253


HozzászólásElküldve: 2016.06.15 05:10:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 128
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TommyStarr írta:
Bobyjack kolléga, és amerikai (sajnos csak közvetett) kontakt támogatásával elindítottam a saját tempomatosítási projektemet is, 1.6 Zetec-SE fókára. Úton van a kormány (használt, hibátlan bőrös), a szervóelektronika (gyári új, 33 USD-ért) és a rádiótávirányítós légzsákátvezető (szintén használt) USÁ-ból. Minél inkább beleásom magam, anál inkább kemény diónak tűnik, szerencsére Bobyjack kolléga hasznos tanácsokat tud adni. Ha lesznek alkatrészek, teszek fel képeket, meg megpróbálom dokumentálni a folyamatot is.


Szia!

Milyen az a rádiótávirányítós légzsákátvezető? Very Happy Nem olyan vészes a beépítése max 1 napos meló, a kábelezést mindenképpen érdemes leellenőrizni, ugyanis eddig a következő tapasztalatok voltak:
1db 2002es 1.6 benzin (Bobyjack) be volt kábelezve
1db 2001es 1.8 TDDI (saját) nem volt bekábelezve
1db 2002es 1.8 TDDI be volt bekábelezve
1db 2004es 1.8 TDDI nem volt bekábelezve

A motortéri kábel az ritka mint a fehér holló, de meg lehet oldani saruval, az átvezetést szerintem elegánsabb a C71es csatlakozón keresztül megoldani (ide kellenek egyedi saruk), de láttam már olyan megoldást, ahol átfúrták a tűzfalat és közvetlenül vezették be. A listádban nem szerepelnek a pedálkapcsolók, azokra is szükség van. Egyébként maga a tempomat vezérlő ugyanaz, mint benzines Mondeo Mk1,Mk2,Mk3 vezérlője (erről volt is már szó), illetve meg lehet oldani úgy is a beszerelést, hogy a gyári rádióvezérlőt átalakítani és arról vezérelni a tempomatot és akkor nem kell átvezetőszalag és gomb.
Amire még figyelni kell, hogy a facelift és a facelift előtti átvezetőszalag, illetve vezérlőgomb nem egyezik meg. A gombok csatlakozóját egyszerűen át lehet alakítani, illetve átvezetőnél is át lehet alakítani a nem faceliftes autót faceliftes átvezetőhöz, de fordítva már nem, ugyanis a facelift előtti kevesebb szálat tartalmaz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TommyStarr


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 17.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2016.06.15 07:26:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 129
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sajtqkac írta:
TommyStarr írta:
Bobyjack kolléga, és amerikai (sajnos csak közvetett) kontakt támogatásával elindítottam a saját tempomatosítási projektemet is, 1.6 Zetec-SE fókára. Úton van a kormány (használt, hibátlan bőrös), a szervóelektronika (gyári új, 33 USD-ért) és a rádiótávirányítós légzsákátvezető (szintén használt) USÁ-ból. Minél inkább beleásom magam, anál inkább kemény diónak tűnik, szerencsére Bobyjack kolléga hasznos tanácsokat tud adni. Ha lesznek alkatrészek, teszek fel képeket, meg megpróbálom dokumentálni a folyamatot is.


Szia! Én kíváncsian várom a dokumentációt és a tapasztalatokat! Szintén 1,6 mk1, és én is gondolkodom a tempomaton. Esetleg felfeded a forrást, honnan vettél elektronikát és átvezetőt? Kormányra a kapcsolókat lehet, hogy inkább magam szerelem fel, elvileg minimális faragással megoldható.


Helló,

mindent az USA eBay-ról vettem. A kormányt behozatom postával, így jóval húzósabb lett, mint vártam, a többit viszont behozza ismerős. A 33 USD-s egység import költségei több mint 60 USD lenne :S de így, hogy ismerős behozza, így nincs plusz költség.

A német e-bay-en is egész sokminden fent van, de kb. kétszer annyi euróban, mint odaát dollárban, viszont nincs import vám, szállítási ktsg alacsony, és nincs VAT (áfa) sem.

Mindösszesen úgy számolom, hogy 100 rugóban megáll, és egynapi meló a haverral.
_________________
2003 Ford Focus saloon Ghia, 1.6 Zetec-SE
☼❄ gyári Ghia alufelni + 195/60 R15 Goodyear Vector 4Seasons
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TommyStarr


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 17.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2016.06.15 07:30:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 130
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:
TommyStarr írta:
Bobyjack kolléga, és amerikai (sajnos csak közvetett) kontakt támogatásával elindítottam a saját tempomatosítási projektemet is, 1.6 Zetec-SE fókára. Úton van a kormány (használt, hibátlan bőrös), a szervóelektronika (gyári új, 33 USD-ért) és a rádiótávirányítós légzsákátvezető (szintén használt) USÁ-ból. Minél inkább beleásom magam, anál inkább kemény diónak tűnik, szerencsére Bobyjack kolléga hasznos tanácsokat tud adni. Ha lesznek alkatrészek, teszek fel képeket, meg megpróbálom dokumentálni a folyamatot is.


Szia!

Milyen az a rádiótávirányítós légzsákátvezető? Very Happy


Ilyen: http://www.ebay.com/itm/05-06-07-FOCUS-COLUMN-SWITCH-CRUISE-CONTROL-W-RADIO-CONTROL-162756/151964012241?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20131017132637%26meid%3Ddc5f0441963c480bb5144690101cc7a2%26pid%3D100033%26rk%3D2%26rkt%3D8%26sd%3D272006880737

Lehet, hogy a rádiótávirányítót eladom, mert nekem is van Very Happy
_________________
2003 Ford Focus saloon Ghia, 1.6 Zetec-SE
☼❄ gyári Ghia alufelni + 195/60 R15 Goodyear Vector 4Seasons
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2018.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 108

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.06.15 08:46:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 131
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ljocco írta:

Szia!

Milyen az a rádiótávirányítós légzsákátvezető? Very Happy Nem olyan vészes a beépítése max 1 napos meló, a kábelezést mindenképpen érdemes leellenőrizni, ugyanis eddig a következő tapasztalatok voltak:
1db 2002es 1.6 benzin (Bobyjack) be volt kábelezve
1db 2001es 1.8 TDDI (saját) nem volt bekábelezve
1db 2002es 1.8 TDDI be volt bekábelezve
1db 2004es 1.8 TDDI nem volt bekábelezve

A motortéri kábel az ritka mint a fehér holló, de meg lehet oldani saruval, az átvezetést szerintem elegánsabb a C71es csatlakozón keresztül megoldani (ide kellenek egyedi saruk), de láttam már olyan megoldást, ahol átfúrták a tűzfalat és közvetlenül vezették be. A listádban nem szerepelnek a pedálkapcsolók, azokra is szükség van. Egyébként maga a tempomat vezérlő ugyanaz, mint benzines Mondeo Mk1,Mk2,Mk3 vezérlője (erről volt is már szó), illetve meg lehet oldani úgy is a beszerelést, hogy a gyári rádióvezérlőt átalakítani és arról vezérelni a tempomatot és akkor nem kell átvezetőszalag és gomb.
Amire még figyelni kell, hogy a facelift és a facelift előtti átvezetőszalag, illetve vezérlőgomb nem egyezik meg. A gombok csatlakozóját egyszerűen át lehet alakítani, illetve átvezetőnél is át lehet alakítani a nem faceliftes autót faceliftes átvezetőhöz, de fordítva már nem, ugyanis a facelift előtti kevesebb szálat tartalmaz.


Gyakorlatban minél felszereltebb az autód, annál valószínűbb, hogy be van kábelezve a beltered. Nekem van egy olyan megérzésem, hogy a fedkomp gyári megléte elég nagy eséllyel azt jelenti, hogy bent lesz a beltéri kábelezésed, mivel ehhez a C71-es csatlakozónak bent kell lennie a tűzfali átvezetéshez. Ljocco a másik három TDDI-nél tapasztaltak alapján meg tudod ezt erősíteni?

Ljocco szavait alátámaszthatom, hogy megfelelő előkészítettséggel és gyakorlott segítséggel (még egyszer nagyon köszönöm ljocco!) bőven belefér egy napba a beépítés, főleg ha az a szerencsés helyzet áll elő, hogy az utasteret nem kell bontani, mert be van kábelezve.

Ha most állnék neki alkatrészt keresni, akkor MkIII Mondeo csoportokban keresgélnék, mert baromi sokat hoznak be és sok belőlük a jól felszerelt tempomatos. Az eBayen is sokkal olcsóbb a mondeoból bontott tempomat alkatrész, pedig egy az egyben ugyanaz. A benzinesekben bent van az elektronika a hozzá való 8 erű csatlakozó, és a pedálkapcsolók is. A legnagyobb kihívás a kormánykapcsoló és a légzsákátvezető beszerzése, mert az típusspecifikus. Viszont ha valaki olcsón meg akarja úszni, akkor azt a két alkatrészt ki lehet kerülni ahogy ljocco is említette, a rádió távirányítóját átalakítva.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 253


HozzászólásElküldve: 2016.06.15 17:48:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 132
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:


Gyakorlatban minél felszereltebb az autód, annál valószínűbb, hogy be van kábelezve a beltered. Nekem van egy olyan megérzésem, hogy a fedkomp gyári megléte elég nagy eséllyel azt jelenti, hogy bent lesz a beltéri kábelezésed, mivel ehhez a C71-es csatlakozónak bent kell lennie a tűzfali átvezetéshez. Ljocco a másik három TDDI-nél tapasztaltak alapján meg tudod ezt erősíteni?


Szia!

Mindhárom TDDI Ghia felszereltségű, az enyémben nem volt fedkomp gyárilag, de be volt kábelezve, a másik kettőben volt gyárilag fedkomp, de csak a 2002esbe volt bekábelezve az utastér.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gustavsson


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 19.
Hozzászólások: 116


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 11:03:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 133
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Mk1-es fókába tempomatot szereltetnék, van valakinek tapasztalata az utólagos beszerelésről?
A duett.hu-n most 140 ezerért beszerelnék, ez nyilván nem gyári gombokkal, hanem egy utólagos tempomat vezérlő karral (CM35-ös bajuszkapcsoló). Nekem nyilván a gyári gombsor tetszene...

Jövő hét szerdán elutazunk 4 hétre külföldi körútra, akkor már jó lenne azzal menni Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ljocco


Offline
Csatlakozott:
2013. 11. 09.
Hozzászólások: 253


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 11:56:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 134
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

gustavsson írta:
Sziasztok,

Mk1-es fókába tempomatot szereltetnék, van valakinek tapasztalata az utólagos beszerelésről?
A duett.hu-n most 140 ezerért beszerelnék, ez nyilván nem gyári gombokkal, hanem egy utólagos tempomat vezérlő karral (CM35-ös bajuszkapcsoló). Nekem nyilván a gyári gombsor tetszene...

Jövő hét szerdán elutazunk 4 hétre külföldi körútra, akkor már jó lenne azzal menni Smile


Szia,

ha elolvasod az előző hozzászólásokat, akkor ott részletesen le vannak írva a tapasztalatok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Cruise control - Tempomat - Sebességtartó elektronika ocsóé'
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5
Ugrás:   

5 / 5 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.17 másodperc