Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.10.19. 16:42:41 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ambrusg
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 23390
Látogatók:
Vendégek: 255
Tagok: 12
Összesen: 267

Jelen lévő tagok:
01: Tomi89bvsc
02: lantika
03: istvan911
04: yshino
05: Bagoly600
06: ljocco
07: koe
08: theseus
09: Mark
10: vasadam
11: proferry
12: zor19

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Alapjárat-szabályozó motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

41 / 41 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  gonger


Offline
Csatlakozott:
2008. 05. 03.
Hozzászólások: 510

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 20:01:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1201
 Hozzászólás témája: Re: alacsony alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Itt megtalálod ha érdekel, ugyan mondi a focus helyett de én is megcsináltam és segített! Viszont én felkapcsolt lámpánál és ventilátornál csináltam, hogy az alap beállítás már tartalmazza a terhelést!

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Motorvezérlő_újratanítása

Másold be az egészet, mert csak egy részét veszi linknek!


Eszem elmegy,mik vannak Smile köszi, kipróbálom, ez semmibe nem kerül. A szervizben ezt nem csinálták meg, mert ha levették volna a sarut, nullázódott volna a napi számlálóm.
Ennek alapján viszont lehet, hogy az utángyártott alkatrész felrakása után sem ártott volna "tanítani".
_________________
Dive now, work later!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csgabga77


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 09:04:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1202
 Hozzászólás témája: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Javították az ECU-t, Gyújtásvezérlő tranzisztort (IGBT) cseréltek párban. Összeraktam a kocsit, indítást követően nem megy lejjebb a fordulatszám 3000 alá, van nyomaték, motor hibát sem jelez, csak, aha lehúzom az alapjárati motort. LEszedtem a csatlakozóját, akkor leesik a fordulatszám, kb 500-700 közé. Így rámértem a csatlakozóra, és 12V dc van rajta,a mi feltételezésem szerint maximumra nyitja a szelepet. Mi lehet a probléma még? Valakinek ötlete?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 77

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 13:28:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1203
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

csgabga77 írta:
Sziasztok!

Javították az ECU-t, Gyújtásvezérlő tranzisztort (IGBT) cseréltek párban. Összeraktam a kocsit, indítást követően nem megy lejjebb a fordulatszám 3000 alá, van nyomaték, motor hibát sem jelez, csak, aha lehúzom az alapjárati motort. LEszedtem a csatlakozóját, akkor leesik a fordulatszám, kb 500-700 közé. Így rámértem a csatlakozóra, és 12V dc van rajta,a mi feltételezésem szerint maximumra nyitja a szelepet. Mi lehet a probléma még? Valakinek ötlete?



Multiméterrel hiába méregeted, Szkóppal lehet csak mérni a kitöltési tényezőt, multival természetes a 12 volt.
Egyszerűbben a 12 voltot "szaggatja" nagyon gyorsan, és így szabályozza az alapjáratot.

Lehúzott csatlakozóval azonnal le kell állnia, falslevegőt szív valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csgabga77


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 13:52:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1204
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi!

Az előzmény, az volt, hogy nem ment két hengeremben a gyújtás, ezért kellet IGBT-t cserélnem, mert sajnos a trafó csere nem jött be. A fojtószelep házon van 2db kisebb átmérőjű vákuum cső, ez, ha jól tudom, akkor az üzemanyag tank szellőzésében vesz részt. Amikor 2 hengerem ment, kigyulladt, a hátsó dobban a benzin és elég meleg volt a környékén, még az utastérben a hátsó ülés alatt is megégett a festék. Most, gyönyörűen megy a motor mind a 4 hengerrel, csak pörög 3000-t Amikor beindítom benzin szagot érzek hátul. Elképzelhető, hogy ez a szellőző csövem megsérült?

Üdv,
Tibi

Laxxon írta:
csgabga77 írta:
Sziasztok!

Javították az ECU-t, Gyújtásvezérlő tranzisztort (IGBT) cseréltek párban. Összeraktam a kocsit, indítást követően nem megy lejjebb a fordulatszám 3000 alá, van nyomaték, motor hibát sem jelez, csak, aha lehúzom az alapjárati motort. LEszedtem a csatlakozóját, akkor leesik a fordulatszám, kb 500-700 közé. Így rámértem a csatlakozóra, és 12V dc van rajta,a mi feltételezésem szerint maximumra nyitja a szelepet. Mi lehet a probléma még? Valakinek ötlete?



Multiméterrel hiába méregeted, Szkóppal lehet csak mérni a kitöltési tényezőt, multival természetes a 12 volt.
Egyszerűbben a 12 voltot "szaggatja" nagyon gyorsan, és így szabályozza az alapjáratot.

Lehúzott csatlakozóval azonnal le kell állnia, falslevegőt szív valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 77

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 14:07:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1205
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

A hibakeresés idejére le kell zárni őket és kiderül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csgabga77


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 18:06:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1206
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laxxon írta:
A hibakeresés idejére le kell zárni őket és kiderül.


Sajnos teljesn nem áll le a motor a vákuumcső nyílások lezárását követően sem, de nagyon leesik az alapjárat szinte lefulladás közelébe kerül, de ennek ellenére az alapjárati szelep a csatlakozója visszacsatlakoztatás után azonnal kinyit, hallani, ahogy kimaxolja a levegő áramlást és a motor azonnal 3000-t pörög. Tehát valaki azt mondja neki "ECU", hogy nyiss ki teljesen. De miért?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Ugrás:   

41 / 41 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.63 másodperc