Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.12.15. 05:27:49 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bailaszlo
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 23560
Látogatók:
Vendégek: 226
Tagok: 2
Összesen: 228

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: Attesz27

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Alapjárat-szabályozó motor
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

41 / 41 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  gonger


Offline
Csatlakozott:
2008. 05. 03.
Hozzászólások: 510

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 20:01:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1201
 Hozzászólás témája: Re: alacsony alapjárat
Hozzászólás az előzmény idézésével

Idézet:
Itt megtalálod ha érdekel, ugyan mondi a focus helyett de én is megcsináltam és segített! Viszont én felkapcsolt lámpánál és ventilátornál csináltam, hogy az alap beállítás már tartalmazza a terhelést!

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Motorvezérlő_újratanítása

Másold be az egészet, mert csak egy részét veszi linknek!


Eszem elmegy,mik vannak Smile köszi, kipróbálom, ez semmibe nem kerül. A szervizben ezt nem csinálták meg, mert ha levették volna a sarut, nullázódott volna a napi számlálóm.
Ennek alapján viszont lehet, hogy az utángyártott alkatrész felrakása után sem ártott volna "tanítani".
_________________
Dive now, work later!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csgabga77


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 09:04:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1202
 Hozzászólás témája: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Javították az ECU-t, Gyújtásvezérlő tranzisztort (IGBT) cseréltek párban. Összeraktam a kocsit, indítást követően nem megy lejjebb a fordulatszám 3000 alá, van nyomaték, motor hibát sem jelez, csak, aha lehúzom az alapjárati motort. LEszedtem a csatlakozóját, akkor leesik a fordulatszám, kb 500-700 közé. Így rámértem a csatlakozóra, és 12V dc van rajta,a mi feltételezésem szerint maximumra nyitja a szelepet. Mi lehet a probléma még? Valakinek ötlete?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 80

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 13:28:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1203
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

csgabga77 írta:
Sziasztok!

Javították az ECU-t, Gyújtásvezérlő tranzisztort (IGBT) cseréltek párban. Összeraktam a kocsit, indítást követően nem megy lejjebb a fordulatszám 3000 alá, van nyomaték, motor hibát sem jelez, csak, aha lehúzom az alapjárati motort. LEszedtem a csatlakozóját, akkor leesik a fordulatszám, kb 500-700 közé. Így rámértem a csatlakozóra, és 12V dc van rajta,a mi feltételezésem szerint maximumra nyitja a szelepet. Mi lehet a probléma még? Valakinek ötlete?



Multiméterrel hiába méregeted, Szkóppal lehet csak mérni a kitöltési tényezőt, multival természetes a 12 volt.
Egyszerűbben a 12 voltot "szaggatja" nagyon gyorsan, és így szabályozza az alapjáratot.

Lehúzott csatlakozóval azonnal le kell állnia, falslevegőt szív valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csgabga77


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 13:52:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1204
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi!

Az előzmény, az volt, hogy nem ment két hengeremben a gyújtás, ezért kellet IGBT-t cserélnem, mert sajnos a trafó csere nem jött be. A fojtószelep házon van 2db kisebb átmérőjű vákuum cső, ez, ha jól tudom, akkor az üzemanyag tank szellőzésében vesz részt. Amikor 2 hengerem ment, kigyulladt, a hátsó dobban a benzin és elég meleg volt a környékén, még az utastérben a hátsó ülés alatt is megégett a festék. Most, gyönyörűen megy a motor mind a 4 hengerrel, csak pörög 3000-t Amikor beindítom benzin szagot érzek hátul. Elképzelhető, hogy ez a szellőző csövem megsérült?

Üdv,
Tibi

Laxxon írta:
csgabga77 írta:
Sziasztok!

Javították az ECU-t, Gyújtásvezérlő tranzisztort (IGBT) cseréltek párban. Összeraktam a kocsit, indítást követően nem megy lejjebb a fordulatszám 3000 alá, van nyomaték, motor hibát sem jelez, csak, aha lehúzom az alapjárati motort. LEszedtem a csatlakozóját, akkor leesik a fordulatszám, kb 500-700 közé. Így rámértem a csatlakozóra, és 12V dc van rajta,a mi feltételezésem szerint maximumra nyitja a szelepet. Mi lehet a probléma még? Valakinek ötlete?



Multiméterrel hiába méregeted, Szkóppal lehet csak mérni a kitöltési tényezőt, multival természetes a 12 volt.
Egyszerűbben a 12 voltot "szaggatja" nagyon gyorsan, és így szabályozza az alapjáratot.

Lehúzott csatlakozóval azonnal le kell állnia, falslevegőt szív valahol.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laxxon


Offline
Csatlakozott:
2009. 02. 07.
Hozzászólások: 80

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.03 14:07:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1205
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

A hibakeresés idejére le kell zárni őket és kiderül.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  csgabga77


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 20.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 18:06:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1206
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárati motor hiba???
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laxxon írta:
A hibakeresés idejére le kell zárni őket és kiderül.


Sajnos teljesn nem áll le a motor a vákuumcső nyílások lezárását követően sem, de nagyon leesik az alapjárat szinte lefulladás közelébe kerül, de ennek ellenére az alapjárati szelep a csatlakozója visszacsatlakoztatás után azonnal kinyit, hallani, ahogy kimaxolja a levegő áramlást és a motor azonnal 3000-t pörög. Tehát valaki azt mondja neki "ECU", hogy nyiss ki teljesen. De miért?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Roby8720


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.03 08:54:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1207
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én kiszereltem az alapjárti szabályozót de nekem így néz ki a bele a többivel ellentétben.. ilyenkor mi van? ezt hogy pucoljam meg? Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lalapapo


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 16.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.11.30 01:07:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1208
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem igy jelzett mielött a generator megadta volna magát egy 1200 km es ut egy negyedén..
Mikor indexeltem világitásnál a fordulatszámmérö elkezdett tiktakkolni..
Lett is egy 20 ezres költségböl 1000 euro utazás szállitás stb..... Embarassed
percy írta:
SzaB írta:

Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.

Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja!


Asszem rá kellene kukkantani, hogy mennyire feszes az ékszíj, ugyanis lehet, hogy olyan szenesre égett már mint az enyém annakidején ... Shocked

A mester azt mondta a szervízben, hogy nem sok hiányzott......

Ez különben tényleg okozhat ilyesmit, ugyanis alacsony fordulatszámon az elégtelen feszítés miatt csúszhat, ezáltal észrevehetően ingadozhat a generátor feszültsége .... Egyébként hidegindítás után nem nyöszörög az ékszíj Question (nálam így kezdte)

Aztán lehet, hogy totál nem erről van szó, csak próbálkozom ötleteket adni, ill. segíteni.... Confused

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lalapapo


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 16.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.11.30 01:07:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1209
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem igy jelzett mielött a generator megadta volna magát egy 1200 km es ut egy negyedén..
Mikor indexeltem világitásnál a fordulatszámmérö elkezdett tiktakkolni..
Lett is egy 20 ezres költségböl 1000 euro utazás szállitás stb..... Embarassed
percy írta:
SzaB írta:

Ez valami töltéshiba lehet, bár ez lehet, hogy nem is hiba, csak egy jelenség.

Én a multkor azt vettem észre, ha megy a magnó (alapon, 3-as hangerő) és világít az utastérvilágítás meg a tompított is ég, akkor ütemre vibrál a belső lámpa. Kiszáltam a kocsiból, megnéztem kívülről, hogy jól látom-e és ekkor azt tapasztaltam, hogy a hátsó lámpa is ugyan ezt csinálja!


Asszem rá kellene kukkantani, hogy mennyire feszes az ékszíj, ugyanis lehet, hogy olyan szenesre égett már mint az enyém annakidején ... Shocked

A mester azt mondta a szervízben, hogy nem sok hiányzott......

Ez különben tényleg okozhat ilyesmit, ugyanis alacsony fordulatszámon az elégtelen feszítés miatt csúszhat, ezáltal észrevehetően ingadozhat a generátor feszültsége .... Egyébként hidegindítás után nem nyöszörög az ékszíj Question (nálam így kezdte)

Aztán lehet, hogy totál nem erről van szó, csak próbálkozom ötleteket adni, ill. segíteni.... Confused

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Alapjárat-szabályozó motor
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Ugrás:   

41 / 41 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.29 másodperc