Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.10.19. 16:41:21 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor
 Alkatrészkereső

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ambrusg
Mai: 1
Tegnapi: 3
Összesen: 23390
Látogatók:
Vendégek: 258
Tagok: 12
Összesen: 270

Jelen lévő tagok:
01: Tomi89bvsc
02: lantika
03: istvan911
04: yshino
05: Bagoly600
06: ljocco
07: koe
08: theseus
09: Mark
10: vasadam
11: proferry
12: zor19

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 100, 101, 102
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

102 / 102 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Tottina


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 19:58:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3031
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.



De jó lenne, ha igazad lenne, nagyon szépen köszönöm.
Írhat ilyen hibakódot (nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között) ezzel a problémával is? Meg leeshet a sebesség? Lehet nagy marhaságokat kérdezek, de műszaki analfabéta vagyok Embarassed Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Online
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 692

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 20:20:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3032
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tottina írta:
lantika írta:
Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.



De jó lenne, ha igazad lenne, nagyon szépen köszönöm.
Írhat ilyen hibakódot (nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között) ezzel a problémával is? Meg leeshet a sebesség? Lehet nagy marhaságokat kérdezek, de műszaki analfabéta vagyok Embarassed Laughing


Persze hogy irhat. Immobilizer resze a km ora. Ha megszakad a kapcsolat akkor nem teljes az inditäsgätlod ezert leäll.
_________________
Albumom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tottina


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 09:28:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3033
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Tottina írta:
lantika írta:
Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.



De jó lenne, ha igazad lenne, nagyon szépen köszönöm.
Írhat ilyen hibakódot (nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között) ezzel a problémával is? Meg leeshet a sebesség? Lehet nagy marhaságokat kérdezek, de műszaki analfabéta vagyok Embarassed Laughing


Persze hogy irhat. Immobilizer resze a km ora. Ha megszakad a kapcsolat akkor nem teljes az inditäsgätlod ezert leäll.


Köszönöm.
Ha esetleg nem ez a baj, akkor el tudsz képzeni ennél komolyabbat? Mert nekem valami olyat mondtak, hogy lehet nem is éri meg megcsináltatni Sad . pedig nagyon szeretem, vigyázok rá és ugyan 288.000 km van benne, de szerintem ettől még nem kell kukába dobni Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 58


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 08:31:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3034
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tottina írta:
...

Ha a forrasztások repedése okozza a hibát, akkor álló helyzetben indítsd be az autót, hagyd üresben és csapj egy embereset a kilométeróra feletti részre. Én így tudtam reprodukálni a hibát.
Amikor hazajöttem vele, és menet közben is jött a hiba, a "fejbecsapás" azonnal "megjavította" az abs errort, servo errort és az x további hibát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Imre0707


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 18:26:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3035
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Remélem jó topikba írom...
Olyan problémám van,hogy tegnap meghalt a magnóm.
Ess motor segítségével kiderítettem,hogy melyik biztik lehetnek ludasok.
Háát sajnos mindegyik jó.
Így azt ajánlották,hogy keresek egy szervízt ami ezzel foglalkozik.
Találtam is,de az 5000.-/óradíjat egy picit sokallom.
Gondoltam beírom,hát ha van köztünk egy szaki aki megtudja mondani,hogy házilag meglehet-e oldani e problémát.
Az alany: Focus 2008 1.6 Ti-vct Titanium-Blaupunkt TravelPilot Fx
Segítséget előre is köszönöm! Wink [/b]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 07:55:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3036
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!
Tegnap óta a (FOCUS 2, 2005, 2.0 benzin) műszerfalon felvillan több hiba visszajelző (fèk, asr, töltés,motordiagnosztika) is majd kialszik ... pluszban kiírja a “ Steering assist failure” üzit is ... voltam Ford szervizben ôk a egy hibát olvastak ki ami az üzemanyag pumpa hibàra utal...
Ahogy olvastam a fórumot ez a “klasszikus” műszerfal hibára utal inkább....
Vélemények?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 10:45:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3037
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha allo mukodo helyzetben nyomas csapas hatasara valtoznak a jelzesek akkor az lesz a lufdas.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 10:53:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3038
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Ha allo mukodo helyzetben nyomas csapas hatasara valtoznak a jelzesek akkor az lesz a lufdas.


Kipróbálom! Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 12:07:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3039
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Esetleg van tudomásotok olyan szerelőről aki javít Ford Focus 2 műszerfal egységet Győr környékén?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 13:53:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3040
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha van minimalis kezugyesseged es szerzel valahonnan egy pakat visszaolvasva videok alapjan minden gond nelkul megcsinalhato.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Marfoldi86


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 16:39:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3041
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 2000-es évjáratú Ford Focus 1.8 TDDI-m. Egy ideje beindítás után dadogni kezd a motor, nem áll le, meg gázadásra is szépen felpörög. De csak egy darabig csinálja, aztán idővel újra. Hideg, meleg motornál egyformán. Menetközbe viszont szépen húz. Van e valakinek valami tippje, hogy mi lehet a baj, vagy volt e már valakinek hasonló problémája?! Eddig minden szerelő mást mondott és már kezdek tanácstalan lenni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 10:51:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3042
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Ha van minimalis kezugyesseged es szerzel valahonnan egy pakat visszaolvasva videok alapjan minden gond nelkul megcsinalhato.

Ha ütögetèsre, nyomàsra nem reagàl akkor is èrdemes àtforrasztani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 11:45:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3043
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bezeke írta:
fhoksz írta:
Ha van minimalis kezugyesseged es szerzel valahonnan egy pakat visszaolvasva videok alapjan minden gond nelkul megcsinalhato.

Ha ütögetèsre, nyomàsra nem reagàl akkor is èrdemes àtforrasztani?


Mivel nem nagy melo es artani nem artasz vele igy megprobalhatod de azert kulso behatasra valtozni szokott a helyzet a muszerfal problema eseten.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziatee


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 14:54:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3044
 Hozzászólás témája: Akkumulátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Elnézést,ha nem a legjobb helyre céloztam üzenetemet/kérdésemet!
Van egy 2007-es Focus, amiben lemerült az akkumulátor. Nem tudom, hogy neki merjek-e fogni a cserének, vagy inkább szervizbe érdemes vinni.
Várható pl, hogy letilt a rádió a cserét követően? Hogyan tudnék erről megbizonyosodni?

köszönöm szépen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 251


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 15:41:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3045
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akku kivetelnel biztos hogy "letilt" magyarul kodot ker a radiod. Ha szervizes veszi ki az akksid akkor is. Keresd meg vagy szerezd be a radiod kodjat utana pedig akksi ki-akksi be es kesz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2018.08.20.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1130


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 20:10:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3046
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Akku kivetelnel biztos hogy "letilt" magyarul kodot ker a radiod. Ha szervizes veszi ki az akksid akkor is. Keresd meg vagy szerezd be a radiod kodjat utana pedig akksi ki-akksi be es kesz.

Márkaszervízben alvázszám és készülékszám alapján tudják Neked lekérni a kódot. Akkor már érdemes ott cseréltetni az akksit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2

Érvényes: 2018.11.06.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 23:02:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3047
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziatee írta:
Sziasztok!
...
Van egy 2007-es Focus, amiben lemerült az akkumulátor. Nem tudom, hogy neki merjek-e fogni a cserének, vagy inkább szervizbe érdemes vinni.
Várható pl, hogy letilt a rádió a cserét követően? Hogyan tudnék erről megbizonyosodni?

köszönöm szépen!
Szia!
Elöttem írták: Fogja kérni a kódot!
Nekifoghatsz, én is most cseréltem (igaz engem hidegen hagyott a rádió kód)
Az akkusarun (mind a kettőn) van egy menetes szár. (Legalábbis az enyémen van, az öcsémén van - mind a kettő 2006-os)
Fogsz egy 12V-os akkut - akár motor akkut is (gyakorlatilag bármilyet) - és a megfelelő pólusait ( + -> + ; - -> -) egy-egy kábellel fixen rőgzíted ehhez a menetes részhez (egyébként azért van ott). Ezután a sarut leveheted az akkuról.
Akku ki, új akku be. Sarukat visszarakod, rögzíted (NE legyen laza!)
A vendég akkut el lehet távolítani, és őrőm és boldogság!
Minden beállításod megmarad, nem kér a rádió kódot, nem kell tanítani a vezérlőt... stb

Kellemes szerelgetést!
oxygen
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziatee


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.17 09:11:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3048
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat, ötleteket!
Szép napot
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tottina


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.18 18:20:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3049
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed



Erre a kérdésemre kapott válaszaitokat nagyon köszönöm. lantika, neked külön köszönöm a videót, mert 250.000,- s árat mondtak a műszercsoport cseréért. A végén találtam egy villamosságist, aki megcsinálta az általad javasolt módon. Örök hála Embarassed Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Roland84


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.19 08:53:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3050
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy reggel beültem az autóba és a fedélzeti comuter nem mutatott semmit, annyira, hogy még a kilométer számláló állását sem, teljesen üres volt minden, még a hőmérsékletet sem. Járt már így valaki? Mit lehet csinálni? Mondjuk egy akksi saru levétel segítene? Jelenleg nincs nálam az autó,azért kérdezem így az áramtalanítást. Mondjuk hozzáteszem, hogy pár napja a kilométer számláló állítása miatt volt gépre rakva, de utána jó volt minden. Ma reggelre meg nem mutatott semmit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Roland84


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.19 08:54:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3051
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Azt elfelejtettem leírni, hogy ez egy Ford Focus 1.6 DCI 2006-os
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 100, 101, 102
Ugrás:   

102 / 102 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.34 másodperc