Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.07.19. 03:49:45 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: lajtoszoltan
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 24092
Látogatók:
Vendégek: 23082
Tagok: 358
Összesen: 23440

Jelen lévő tagok:
01: lajtoszoltan
02: semetka
03: bala
04: pikachu
05: sajtqkac
06: _Petya_
07: csipi66
08: attis
09: szjocib
10: lantika
11: Focusdriver
12: danonhunter
13: Almeida
14: edk
15: attila64
16: Gabor02
17: Mézi
18: oxyff2
19: sulep
20: bossofbosses
21: Pallaci
22: kelly
23: hape
24: gaborka83
25: milan6
26: kleroo
27: Aramitz
28: seif
29: pukkandur
30: bicell
31: frizzi79
32: JuPe
33: Shatterhand
34: helm
35: isti215
36: Peti77
37: nagynandor91
38: theseus
39: iln999
40: nokecmec1986
41: klaci711
42: Chili7
43: sernyovac
44: RS305
45: gustavsson
46: szalai88
47: _Allen
48: Vagyokabajnok
49: fefe1968
50: csabesz66
51: Yasib
52: secret21
53: fiesta
54: PollyApu
55: slyder81
56: dragon
57: kimbala
58: Car-ak
59: Chrysthyan
60: Bagoly600
61: Remo
62: Bobyjack
63: pityu
64: hervai
65: runzice
66: fuco
67: zor19
68: fibri81
69: Kapeti
70: znagy
71: fexi
72: cezar7
73: Flex
74: szuszinho
75: Rockerpali
76: satirka
77: sendrew
78: pogf
79: neopaszta
80: zsigusz
81: popprezoli
82: tata211
83: lekimiklos
84: szcsab1
85: zolterek
86: boszme
87: chris75
88: ferencvoros
89: mike67
90: Szilva87
91: vazso0622
92: Kakszilali
93: tamas_kulcsar_90
94: Sniper85
95: balazsasd
96: placi90
97: Maxbull
98: podpupi
99: balmesz001
100: sylraw
101: fiatnorbi
102: smelo
103: WarTecH
104: gerus
105: mszrdi
106: vanor
107: reklawyks
108: sasa82
109: KTamas51
110: horiisign
111: solol8809
112: Atala86
113: tiszaszipi
114: szelala
115: masu
116: KAndor
117: mugab
118: janeska75
119: Totigyerek
120: majormate84
121: Kavegep
122: farkasbalint1991
123: atibaba
124: saumur
125: bottod
126: czirjek2002
127: tiano
128: vespa50s
129: fecooka
130: dtiborsopron
131: eduba
132: mogyi556
133: Shavo33
134: forestjr79
135: ikim2025
136: amuba
137: szmore
138: kilincs89
139: egyszeru
140: Juva
141: Fagyis
142: kojomjo
143: jano952
144: bazsy_
145: vargaapa
146: gsandor
147: Airmans
148: Gatya
149: radvanyia
150: krekopeter
151: b_sanyi
152: Gabur36
153: voroskaroly82
154: hufiblog
155: aToS88
156: vilu56
157: groszzoltan
158: tamasbobak
159: gyoeri
160: sziko
161: csikszi
162: SilverFox
163: oktato
164: SoRCeReR
165: Sanya12
166: robika6120
167: kuszka
168: Simgeri
169: zolbal
170: davez
171: Tekate
172: bodalaca
173: kisinter
174: blackohu
175: Gabtor
176: namito
177: winotto
178: Csirke
179: gabi77
180: _NiZ_
181: flint78
182: Laci665
183: Letsgo
184: gedikart
185: Geri62
186: traxdata
187: sadykowich
188: add256
189: Guriga72
190: zsonybrasco
191: Klevi75
192: tiertobrian
193: proferry
194: thomas01
195: papap21
196: Riri01
197: krian333
198: zola
199: pfpetee
200: Thomas10100
201: sutyi
202: EuropaiFecske
203: Adamka87
204: Balázs
205: dzseno90
206: Illesvik
207: Charlie7709
208: markastor84
209: nagyas
210: vargakaroly67
211: MagicFly
212: LACKO13
213: zoosz
214: laci7up
215: raga85
216: dragos
217: molnisz
218: Mihajlov
219: Motoman
220: hooked
221: dhodmik
222: guldenius
223: hmilan
224: baf80
225: Siby
226: attilazsolts
227: yada
228: csoege
229: lj
230: detomaso
231: bodajoci
232: semil
233: Mikiász
234: zoni
235: jocc67
236: Calius
237: yoker
238: zozee
239: silboy
240: Koszom
241: beodokb
242: Karesz87
243: mayhem92
244: szvicsa
245: zumike
246: jezol
247: TRL
248: bendeguz
249: ljocco
250: szupergo
251: cufere
252: oriat
253: zotya76
254: paethee
255: tocsaba
256: sebi89
257: Blatty
258: ReFi
259: Traklaci
260: attila_kg
261: dmcgabi
262: Weis
263: ati84
264: Lobo76
265: cyberfly
266: Robosz78
267: FOKIO
268: Zsata
269: Lookee87
270: frogolcsi
271: JNorb
272: Zeller
273: fcstibi
274: givanyi
275: Zeus0521
276: knorbert92
277: balkor
278: Vice
279: szkorhetz
280: sikitomi
281: Csaba105
282: zsorro
283: jomba79
284: cezar9
285: karcsitata
286: sagem94
287: sassi
288: challengeri
289: palati
290: balazs0717
291: huszt81
292: Sopet
293: pathfinder
294: MykeeH
295: pedro86
296: cory19
297: Kofy
298: pjonas
299: doczens
300: kran72
301: lac
302: torogyuri
303: zsiguci
304: Fokuszpok
305: Darth_NewL
306: richard89
307: Szpityak
308: Danee
309: atomizer
310: bury47es
311: soldier84
312: acsaba
313: Mikusz7
314: lelcash
315: kombiwartburg
316: Ernie
317: pyka87
318: Mergen
319: janossur
320: Tom7777
321: alfapapa
322: jago1
323: Peeti55
324: komeiner
325: ClintBarton
326: hohand
327: mrmuscle
328: vargafgyor
329: gflori
330: kisati966
331: snowplow
332: eisento
333: Alientwo
334: hayzoli19
335: kolo
336: rvilike
337: Takker81
338: Radomer
339: wexor
340: fhoksz
341: szergely1126
342: csipu
343: bobibob
344: k44headphones
345: Carpy
346: Bubuapu
347: jozsua
348: hzoltan
349: kaltenberg
350: Morscherszenasigabe
351: erkidaniel
352: papamaci88
353: fakocka
354: pzsoca
355: Rush77
356: zsoltikak
357: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektronikai meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

102 / 106 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Tottina


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 19:58:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3031
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.



De jó lenne, ha igazad lenne, nagyon szépen köszönöm.
Írhat ilyen hibakódot (nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között) ezzel a problémával is? Meg leeshet a sebesség? Lehet nagy marhaságokat kérdezek, de műszaki analfabéta vagyok Embarassed Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 20:20:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3032
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tottina írta:
lantika írta:
Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.



De jó lenne, ha igazad lenne, nagyon szépen köszönöm.
Írhat ilyen hibakódot (nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között) ezzel a problémával is? Meg leeshet a sebesség? Lehet nagy marhaságokat kérdezek, de műszaki analfabéta vagyok Embarassed Laughing


Persze hogy irhat. Immobilizer resze a km ora. Ha megszakad a kapcsolat akkor nem teljes az inditäsgätlod ezert leäll.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tottina


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 09:28:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3033
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Tottina írta:
lantika írta:
Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.



De jó lenne, ha igazad lenne, nagyon szépen köszönöm.
Írhat ilyen hibakódot (nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között) ezzel a problémával is? Meg leeshet a sebesség? Lehet nagy marhaságokat kérdezek, de műszaki analfabéta vagyok Embarassed Laughing


Persze hogy irhat. Immobilizer resze a km ora. Ha megszakad a kapcsolat akkor nem teljes az inditäsgätlod ezert leäll.


Köszönöm.
Ha esetleg nem ez a baj, akkor el tudsz képzeni ennél komolyabbat? Mert nekem valami olyat mondtak, hogy lehet nem is éri meg megcsináltatni Sad . pedig nagyon szeretem, vigyázok rá és ugyan 288.000 km van benne, de szerintem ettől még nem kell kukába dobni Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 08:31:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3034
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tottina írta:
...

Ha a forrasztások repedése okozza a hibát, akkor álló helyzetben indítsd be az autót, hagyd üresben és csapj egy embereset a kilométeróra feletti részre. Én így tudtam reprodukálni a hibát.
Amikor hazajöttem vele, és menet közben is jött a hiba, a "fejbecsapás" azonnal "megjavította" az abs errort, servo errort és az x további hibát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Imre0707


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 18:26:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3035
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Remélem jó topikba írom...
Olyan problémám van,hogy tegnap meghalt a magnóm.
Ess motor segítségével kiderítettem,hogy melyik biztik lehetnek ludasok.
Háát sajnos mindegyik jó.
Így azt ajánlották,hogy keresek egy szervízt ami ezzel foglalkozik.
Találtam is,de az 5000.-/óradíjat egy picit sokallom.
Gondoltam beírom,hát ha van köztünk egy szaki aki megtudja mondani,hogy házilag meglehet-e oldani e problémát.
Az alany: Focus 2008 1.6 Ti-vct Titanium-Blaupunkt TravelPilot Fx
Segítséget előre is köszönöm! Wink [/b]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 07:55:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3036
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!
Tegnap óta a (FOCUS 2, 2005, 2.0 benzin) műszerfalon felvillan több hiba visszajelző (fèk, asr, töltés,motordiagnosztika) is majd kialszik ... pluszban kiírja a “ Steering assist failure” üzit is ... voltam Ford szervizben ôk a egy hibát olvastak ki ami az üzemanyag pumpa hibàra utal...
Ahogy olvastam a fórumot ez a “klasszikus” műszerfal hibára utal inkább....
Vélemények?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 10:45:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3037
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha allo mukodo helyzetben nyomas csapas hatasara valtoznak a jelzesek akkor az lesz a lufdas.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 10:53:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3038
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Ha allo mukodo helyzetben nyomas csapas hatasara valtoznak a jelzesek akkor az lesz a lufdas.


Kipróbálom! Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 12:07:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3039
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Esetleg van tudomásotok olyan szerelőről aki javít Ford Focus 2 műszerfal egységet Győr környékén?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 13:53:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3040
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha van minimalis kezugyesseged es szerzel valahonnan egy pakat visszaolvasva videok alapjan minden gond nelkul megcsinalhato.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Marfoldi86


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 16:39:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3041
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 2000-es évjáratú Ford Focus 1.8 TDDI-m. Egy ideje beindítás után dadogni kezd a motor, nem áll le, meg gázadásra is szépen felpörög. De csak egy darabig csinálja, aztán idővel újra. Hideg, meleg motornál egyformán. Menetközbe viszont szépen húz. Van e valakinek valami tippje, hogy mi lehet a baj, vagy volt e már valakinek hasonló problémája?! Eddig minden szerelő mást mondott és már kezdek tanácstalan lenni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bezeke


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 07.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 10:51:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3042
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Ha van minimalis kezugyesseged es szerzel valahonnan egy pakat visszaolvasva videok alapjan minden gond nelkul megcsinalhato.

Ha ütögetèsre, nyomàsra nem reagàl akkor is èrdemes àtforrasztani?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 11:45:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3043
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bezeke írta:
fhoksz írta:
Ha van minimalis kezugyesseged es szerzel valahonnan egy pakat visszaolvasva videok alapjan minden gond nelkul megcsinalhato.

Ha ütögetèsre, nyomàsra nem reagàl akkor is èrdemes àtforrasztani?


Mivel nem nagy melo es artani nem artasz vele igy megprobalhatod de azert kulso behatasra valtozni szokott a helyzet a muszerfal problema eseten.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziatee


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 14:54:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3044
 Hozzászólás témája: Akkumulátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Elnézést,ha nem a legjobb helyre céloztam üzenetemet/kérdésemet!
Van egy 2007-es Focus, amiben lemerült az akkumulátor. Nem tudom, hogy neki merjek-e fogni a cserének, vagy inkább szervizbe érdemes vinni.
Várható pl, hogy letilt a rádió a cserét követően? Hogyan tudnék erről megbizonyosodni?

köszönöm szépen!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 15:41:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3045
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akku kivetelnel biztos hogy "letilt" magyarul kodot ker a radiod. Ha szervizes veszi ki az akksid akkor is. Keresd meg vagy szerezd be a radiod kodjat utana pedig akksi ki-akksi be es kesz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS

Érvényes: 2018.08.20.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1168


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 20:10:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3046
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Akku kivetelnel biztos hogy "letilt" magyarul kodot ker a radiod. Ha szervizes veszi ki az akksid akkor is. Keresd meg vagy szerezd be a radiod kodjat utana pedig akksi ki-akksi be es kesz.

Márkaszervízben alvázszám és készülékszám alapján tudják Neked lekérni a kódot. Akkor már érdemes ott cseréltetni az akksit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2

Érvényes: 2018.11.06.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 23:02:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3047
 Hozzászólás témája: Re: Akkumulátor
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziatee írta:
Sziasztok!
...
Van egy 2007-es Focus, amiben lemerült az akkumulátor. Nem tudom, hogy neki merjek-e fogni a cserének, vagy inkább szervizbe érdemes vinni.
Várható pl, hogy letilt a rádió a cserét követően? Hogyan tudnék erről megbizonyosodni?

köszönöm szépen!
Szia!
Elöttem írták: Fogja kérni a kódot!
Nekifoghatsz, én is most cseréltem (igaz engem hidegen hagyott a rádió kód)
Az akkusarun (mind a kettőn) van egy menetes szár. (Legalábbis az enyémen van, az öcsémén van - mind a kettő 2006-os)
Fogsz egy 12V-os akkut - akár motor akkut is (gyakorlatilag bármilyet) - és a megfelelő pólusait ( + -> + ; - -> -) egy-egy kábellel fixen rőgzíted ehhez a menetes részhez (egyébként azért van ott). Ezután a sarut leveheted az akkuról.
Akku ki, új akku be. Sarukat visszarakod, rögzíted (NE legyen laza!)
A vendég akkut el lehet távolítani, és őrőm és boldogság!
Minden beállításod megmarad, nem kér a rádió kódot, nem kell tanítani a vezérlőt... stb

Kellemes szerelgetést!
oxygen
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziatee


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 16.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.17 09:11:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3048
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat, ötleteket!
Szép napot
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tottina


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 06.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.18 18:20:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3049
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tottina írta:
Sziasztok!
Problémám van a 2006 os tdci 1,6 os fókámmal és félek, hogy túl nagy a baj.

Egyik pillanatról a másikra kigyulladt az összes lámpa a műszerfalon, a km órán csak csíkok jelentek meg és a sebességem leesett kb. egy gyalogos ember sebességére. Miután ez autópályán történt, kitettem a vészvillogót és a leállósávba eldöcögtem a kb. 4 km-re lévő pihenőig. Ott leállítottam, indítottam, minden rendben volt. Leáll indít megint világít.... és így tovább. Elvitettem egy szerelőhöz, aki rátette a műszert és a következő hibát írta ki. "Nincsen kommunikáció a motorvezérlő és műszercsoport modulja között".
Miután ő nem villamossági-s, azt mondta lövése sincs mi lehet a baj, lehet egy apró szakadás de lehet az egész elektronika meghibásodása is, ami valószínű drágább, mint maga az autó.

Véleményetekre vagyok kíváncsi, esetleg volt e valakinek hasonló sztorija.

Köszi Embarassed



Erre a kérdésemre kapott válaszaitokat nagyon köszönöm. lantika, neked külön köszönöm a videót, mert 250.000,- s árat mondtak a műszercsoport cseréért. A végén találtam egy villamosságist, aki megcsinálta az általad javasolt módon. Örök hála Embarassed Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Roland84


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.19 08:53:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3050
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy reggel beültem az autóba és a fedélzeti comuter nem mutatott semmit, annyira, hogy még a kilométer számláló állását sem, teljesen üres volt minden, még a hőmérsékletet sem. Járt már így valaki? Mit lehet csinálni? Mondjuk egy akksi saru levétel segítene? Jelenleg nincs nálam az autó,azért kérdezem így az áramtalanítást. Mondjuk hozzáteszem, hogy pár napja a kilométer számláló állítása miatt volt gépre rakva, de utána jó volt minden. Ma reggelre meg nem mutatott semmit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Roland84


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 19.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.19 08:54:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3051
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Azt elfelejtettem leírni, hogy ez egy Ford Focus 1.6 DCI 2006-os
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.21 20:00:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3052
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma vettem észre hogy pisla lett a verda... az anyós felöli lámpablurát már kiszedtem a multkor egy perc alatt, de a vezető oldali ami kiégett jobban be van építve... azt is ilyen egyszerű kiszedni!??? Izzóra ötlet!? Én régen Nightbreakert használtam...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 11:48:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3053
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok!

Ma vettem észre hogy pisla lett a verda... az anyós felöli lámpablurát már kiszedtem a multkor egy perc alatt, de a vezető oldali ami kiégett jobban be van építve... azt is ilyen egyszerű kiszedni!??? Izzóra ötlet!? Én régen Nightbreakert használtam...



Azt is 2perc kivenni.
Én hella- t vettem bele, 6 év alatt 1-1 fogyott oldalanként.Kb. 700 forint és szerintem elég jó fényerejű.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 16:48:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3054
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi!

H1 a fényszóró H 7 a sima ugye?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.10.22 18:28:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3055
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Köszi!

H1 a fényszóró H 7 a sima ugye?


Igen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rabandi


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 08.
Hozzászólások: 13


HozzászólásElküldve: 2017.10.23 14:36:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3056
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szaisztok,

2006/ 2.0 benz

Indítózáskor a belső biztosítékdoboz felöl ciripelő hangot ad aztan ha beindul elmúlik,
nem emlékszem, hogy ez korábban lett volna ez de most 7végén elszállt egy mosfet az erősítőben
(bizti leoldott ott) ami direkt 12v-ot kap illetve az autórádióval is össze van kötve - ez utóbbi működik -
lehet, hogy okozott valami egyéb gixert...?

Thx


..na csak az akku adta meg magát ma már be sem indult Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jbarni74


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 01.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 12:30:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3057
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Chefu76 írta:
Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni az alábbi hibajelenség megoldásában:

Ford Focus II 1.4-esem van. Az utóbbi időben olyan hibákat jelez, hogy spontán menet közben felvillan az összes hibajelző lámpa, a fordulatszám illetve a sebességmérő mutatók leesnek és ilyenkor a motor teljesítménye is alább hagy. Egy bizonyos idő után a mutatók visszaugranak a rendes kerékvágásba és a motor is szuperül működik, mintha semmi sem történt volna. Ezt már egy párszol eljátszotta velem.
Elvittem szerelőhöz, gépen lekérte a hibakódot, ami a DTC U0001 NAGYSEBESSÉGŰ CAN KOMMUNIKÁCIÓS VONAL hibát írja ki. A szerelő szerint a műszerfalban valami forrasztási hiba lehet és ez okozza a hibajelenséget.

Szeretném megkérdezni, hogy valaki találkozott-e már ezzel a hibával, és ha igen konkrétan mit kellett rajta javítani?

Segítségeteket előre is köszönöm, várom válaszotokat.



Szia!

Érdeklődni szeretnék, mi volt a megoldás a fenti problémára? Nálunk 1 hete jelentkezett ugyanez a hiba.

Segítségedet előre is köszönöm,

Üdv. jbarni74
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 18:18:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3058
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jbarni74 írta:
Chefu76 írta:
Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni az alábbi hibajelenség megoldásában:

Ford Focus II 1.4-esem van. Az utóbbi időben olyan hibákat jelez, hogy spontán menet közben felvillan az összes hibajelző lámpa, a fordulatszám illetve a sebességmérő mutatók leesnek és ilyenkor a motor teljesítménye is alább hagy. Egy bizonyos idő után a mutatók visszaugranak a rendes kerékvágásba és a motor is szuperül működik, mintha semmi sem történt volna. Ezt már egy párszol eljátszotta velem.
Elvittem szerelőhöz, gépen lekérte a hibakódot, ami a DTC U0001 NAGYSEBESSÉGŰ CAN KOMMUNIKÁCIÓS VONAL hibát írja ki. A szerelő szerint a műszerfalban valami forrasztási hiba lehet és ez okozza a hibajelenséget.

Szeretném megkérdezni, hogy valaki találkozott-e már ezzel a hibával, és ha igen konkrétan mit kellett rajta javítani?

Segítségeteket előre is köszönöm, várom válaszotokat.



Szia!

Érdeklődni szeretnék, mi volt a megoldás a fenti problémára? Nálunk 1 hete jelentkezett ugyanez a hiba.

Segítségedet előre is köszönöm,

Üdv. jbarni74


Nyugi nincs nagy baj. Km orädat ujra kell forrasztani. Ha tudsz forrasztani es van szerszämod akkor nem lehet gond. Vagy esetleg müszeresz megoldja. Semmi keppen se fizess sulyos tizezreket. Vannak cegek,akik hirdetnek javitäst irreälis äron.


_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MykeeH


Offline
Csatlakozott:
2012. 08. 22.
Hozzászólások: 66


HozzászólásElküldve: 2017.11.02 23:10:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3059
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focushoz nekem még a régi kulcsom van távirányítóval ( Kulcsról mintakép ) viszont már sokszor nem nyitja csak sokadikra a központi zárat. elemet cseréltem de akkor sem. Hol lehet készíttetni új távirányítót hozzá? Mi kell hozzá? Menniybe kerül kb?

Köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19

Érvényes: 2018.10.10.

Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2017.11.03 10:28:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 3060
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MykeeH írta:
Sziasztok,

Focushoz nekem még a régi kulcsom van távirányítóval ( Kulcsról mintakép ) viszont már sokszor nem nyitja csak sokadikra a központi zárat. elemet cseréltem de akkor sem. Hol lehet készíttetni új távirányítót hozzá? Mi kell hozzá? Menniybe kerül kb?

Köszönöm


én aliexpress-ről rendeltem bicskakulcsot, blank pengével és távirányítóval, majd lemásoltattam a kulcsom és átraktam a transzponder chipet. Mondjuk nem a legjobb minőség ez a kínai kulcs, a króm része elég hamar kopik. Másolással együtt 8000 volt így. A bicskakulcs annyiból jobban bejön nekem, hogy nem szúrkál a zsebemben.

Pl: https://goo.gl/jGjtDi

4D63-as 433MHz-es távirányító chip kell a tiedhez elvileg, itt csekkolhatod: https://transpondery.com/transponder_catalog/ford_transponder_catalog.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektronikai meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106  Következő
Ugrás:   

102 / 106 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.75 másodperc