Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.12.15. 05:28:31 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bailaszlo
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 23560
Látogatók:
Vendégek: 226
Tagok: 2
Összesen: 228

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: Attesz27

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Olajfogyasztás
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Olajfogyasztás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

40 / 40 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Pinterg


Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 11.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2016.10.11 21:55:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Olajszivárgással kapcsolatban kérném a segítségeteket. A szelepfedélen az intercooler cső alatt, kör alakú ha jól tudom forgattyúsház szellőztetőnek nevezett helyen szivárog az olaj. Az kocsi nem füstöl, nemrég vettem igy nem tudom megmondani eszi-e az olajat? Az olajsapkát levéve sem füst, sem gőz, sem nagyon extrém nyomás nem tapasztalható.

Mi lehet az oka, van a fedélnél belül valami tömítés, ami cserére szorul?

Kep:
https://www.dropbox.com/s/l305t05jrkmencu/IMG_20161010_180940.jpg?dl=0
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 240


HozzászólásElküldve: 2016.11.09 17:33:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma megkapta a gépem a friss olajat, olajszűrőt, levegő szűrőt.
10 000 km alatt 3 dl-t kellett utána töltenem.Azt hiszem, ez elég jó adat, tekintve, hogy 218 830 km van a motorban.Smile
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23304


HozzászólásElküldve: 2016.11.09 17:54:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

frizzi79 írta:
Ma megkapta a gépem a friss olajat, olajszűrőt, levegő szűrőt.
10 000 km alatt 3 dl-t kellett utána töltenem.Azt hiszem, ez elég jó adat, tekintve, hogy 218 830 km van a motorban.Smile


Ez teljesen jó. Smile
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ironmen


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 08.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2016.11.15 18:06:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mgpre írta:
Köszi az ötleteket! Elviszem a héten a szerelő spanhoz, meglátom mit mond rá. Hogy milyen olaj volt benne csere előtt, azt most nem tudom megmondani pontosan, de tutira nem gyári olaj volt. És direkt jó minőségűt vettem, nem volt olcsó. 20e km-t mentem vele 1 év alatt. Most a szerelő már egy olcsóbb Castrolt rakott bele, azzal nézzük, hogy fogyasztja-e vagy sem.

Irom majd a fejleményeket!

Üdv,

A.

Az enyém is eszi, együtt kell vele élni!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 12:57:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1175
 Hozzászólás témája: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Februárban vettem egy 1.6 benzin fókát 258 ezerrel.
Azóta volt rajta olajcsere. 70%-ban pályán használom ~115-120-as tempóval, illetve pesti városi tötymörgésre. Fogyasztás szerintem normális, az általam beletett 13 ezerre 7,2l/100. Max 9,3 volt, min 6,5.
Olaj Magnatec professional 10W40.
Olajfogyasztás ~4-5 deci/1000km. G astranak nem sok, de én kissé soknak érzem ehhez.
Füstölést nem látok, alatta olajfolt nincs.
Az elmúlt ~ 5 ezer óta Valvoline Maxlife-ot töltöttem bele utántöltésre (lehet nem tanácsos keverni, de ezt ajánlották mint tömítésregenerálót).
Mindig max közelébe töltöm. Onnan mintha gyorsabban fogyna és a szint csökkenésével lassul. Lehet felesleges mindig maxra töltenem?

Szerintetek a km-állás alapján ez normális? Mivel lehetne orvosolni? Érdemes egyáltalán?
Közeleg az olajcsere (mostaniban 8 ezer van, 10-nél akarom), mit töltsek bele? Korábban írták, hogy a nem szintetikustól kokszosodnak a gyűrűk és az is okozhat olajfogyást. Ha most teszek bele 5W30-at félek, hogy azt még jobban fogja enni.

Köszönöm!
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 15:09:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1176
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Februárban vettem egy 1.6 benzin fókát 258 ezerrel.
Azóta volt rajta olajcsere. 70%-ban pályán használom ~115-120-as tempóval, illetve pesti városi tötymörgésre. Fogyasztás szerintem normális, az általam beletett 13 ezerre 7,2l/100. Max 9,3 volt, min 6,5.
Olaj Magnatec professional 10W40.
Olajfogyasztás ~4-5 deci/1000km. G astranak nem sok, de én kissé soknak érzem ehhez.
Füstölést nem látok, alatta olajfolt nincs.
Az elmúlt ~ 5 ezer óta Valvoline Maxlife-ot töltöttem bele utántöltésre (lehet nem tanácsos keverni, de ezt ajánlották mint tömítésregenerálót).
Mindig max közelébe töltöm. Onnan mintha gyorsabban fogyna és a szint csökkenésével lassul. Lehet felesleges mindig maxra töltenem?

Szerintetek a km-állás alapján ez normális? Mivel lehetne orvosolni? Érdemes egyáltalán?
Közeleg az olajcsere (mostaniban 8 ezer van, 10-nél akarom), mit töltsek bele? Korábban írták, hogy a nem szintetikustól kokszosodnak a gyűrűk és az is okozhat olajfogyást. Ha most teszek bele 5W30-at félek, hogy azt még jobban fogja enni.

Köszönöm!
Zoli


7290 forint 5 liter 5w30 gyári olaj.
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1154
Ha ezt is eszi ennyire, akkor nem az olaj miatt van, lehet inkább mechanikai hiba okozza
Először a pcv szelepet nézd meg.
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergaz_szelep_ford_focus_2004-2008/c-max2004_01-2007_24417
Ha nem ez a baj, akár kopás is okozhatja.
Egy motorgenerál nem 2 forint, neked kell mérlegelned, megéri-e vagy öntögeted inkább bele az olajat és használod vidáman tovább így.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 119


HozzászólásElküldve: 2017.10.13 19:42:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1177
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Februárban vettem egy 1.6 benzin fókát 258 ezerrel.
Azóta volt rajta olajcsere. 70%-ban pályán használom ~115-120-as tempóval, illetve pesti városi tötymörgésre. Fogyasztás szerintem normális, az általam beletett 13 ezerre 7,2l/100. Max 9,3 volt, min 6,5.
Olaj Magnatec professional 10W40.
Olajfogyasztás ~4-5 deci/1000km. G astranak nem sok, de én kissé soknak érzem ehhez.
Füstölést nem látok, alatta olajfolt nincs.
Az elmúlt ~ 5 ezer óta Valvoline Maxlife-ot töltöttem bele utántöltésre (lehet nem tanácsos keverni, de ezt ajánlották mint tömítésregenerálót).
Mindig max közelébe töltöm. Onnan mintha gyorsabban fogyna és a szint csökkenésével lassul. Lehet felesleges mindig maxra töltenem?

Szerintetek a km-állás alapján ez normális? Mivel lehetne orvosolni? Érdemes egyáltalán?
Közeleg az olajcsere (mostaniban 8 ezer van, 10-nél akarom), mit töltsek bele? Korábban írták, hogy a nem szintetikustól kokszosodnak a gyűrűk és az is okozhat olajfogyást. Ha most teszek bele 5W30-at félek, hogy azt még jobban fogja enni.

Köszönöm!
Zoli

Üdv!
Szerintem nem normális. Az olaj sem belevaló, biztos,hogy nincs Ford jóváhagyása az olajnak. Talán 400-ezer környékén fogyaszthatna ennyit. A katalizátor még működik? A vékonyabb olaj biztos jobban fogy de it már mind1 .Persze ez csak az én véleményem .
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.10.20 08:20:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1178
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

kojomjo írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Februárban vettem egy 1.6 benzin fókát 258 ezerrel.
Azóta volt rajta olajcsere. 70%-ban pályán használom ~115-120-as tempóval, illetve pesti városi tötymörgésre. Fogyasztás szerintem normális, az általam beletett 13 ezerre 7,2l/100. Max 9,3 volt, min 6,5.
Olaj Magnatec professional 10W40.
Olajfogyasztás ~4-5 deci/1000km. G astranak nem sok, de én kissé soknak érzem ehhez.
Füstölést nem látok, alatta olajfolt nincs.
Az elmúlt ~ 5 ezer óta Valvoline Maxlife-ot töltöttem bele utántöltésre (lehet nem tanácsos keverni, de ezt ajánlották mint tömítésregenerálót).
Mindig max közelébe töltöm. Onnan mintha gyorsabban fogyna és a szint csökkenésével lassul. Lehet felesleges mindig maxra töltenem?

Szerintetek a km-állás alapján ez normális? Mivel lehetne orvosolni? Érdemes egyáltalán?
Közeleg az olajcsere (mostaniban 8 ezer van, 10-nél akarom), mit töltsek bele? Korábban írták, hogy a nem szintetikustól kokszosodnak a gyűrűk és az is okozhat olajfogyást. Ha most teszek bele 5W30-at félek, hogy azt még jobban fogja enni.

Köszönöm!
Zoli

Üdv!
Szerintem nem normális. Az olaj sem belevaló, biztos,hogy nincs Ford jóváhagyása az olajnak. Talán 400-ezer környékén fogyaszthatna ennyit. A katalizátor még működik? A vékonyabb olaj biztos jobban fogy de it már mind1 .Persze ez csak az én véleményem .



Katalizátort vétel után cserélni kellett, mert check engine-ezett.
Az most új van benne. Utána be is mérték, és kb 2 hónapja volt műszakin is, sehol sem mondták, hogy gond lenne.

Olajat direkt "jobbat" vettem, nem sajnálva a törődést tőle. Ezek szerint a gyáriban "kell" bízni. Elsőre azt akartam, de az üzletben úgy mondták, hogy a gyári olajak gyenge minőségűbbek. (Lehet csak a drágábbat akarták rámsózni, de ismerős a boltos, nem hinném, hogy az hajtotta.)

A szelepet még nem néztem meg, de köszönöm a tippet, arra egyáltalán nem gondoltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 119


HozzászólásElküldve: 2017.10.20 16:54:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1179
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
kojomjo írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Februárban vettem egy 1.6 benzin fókát 258 ezerrel.
Azóta volt rajta olajcsere. 70%-ban pályán használom ~115-120-as tempóval, illetve pesti városi tötymörgésre. Fogyasztás szerintem normális, az általam beletett 13 ezerre 7,2l/100. Max 9,3 volt, min 6,5.
Olaj Magnatec professional 10W40.
Olajfogyasztás ~4-5 deci/1000km. G astranak nem sok, de én kissé soknak érzem ehhez.
Füstölést nem látok, alatta olajfolt nincs.
Az elmúlt ~ 5 ezer óta Valvoline Maxlife-ot töltöttem bele utántöltésre (lehet nem tanácsos keverni, de ezt ajánlották mint tömítésregenerálót).
Mindig max közelébe töltöm. Onnan mintha gyorsabban fogyna és a szint csökkenésével lassul. Lehet felesleges mindig maxra töltenem?

Szerintetek a km-állás alapján ez normális? Mivel lehetne orvosolni? Érdemes egyáltalán?
Közeleg az olajcsere (mostaniban 8 ezer van, 10-nél akarom), mit töltsek bele? Korábban írták, hogy a nem szintetikustól kokszosodnak a gyűrűk és az is okozhat olajfogyást. Ha most teszek bele 5W30-at félek, hogy azt még jobban fogja enni.

Köszönöm!
Zoli

Üdv!
Szerintem nem normális. Az olaj sem belevaló, biztos,hogy nincs Ford jóváhagyása az olajnak. Talán 400-ezer környékén fogyaszthatna ennyit. A katalizátor még működik? A vékonyabb olaj biztos jobban fogy de it már mind1 .Persze ez csak az én véleményem .



Katalizátort vétel után cserélni kellett, mert check engine-ezett.
Az most új van benne. Utána be is mérték, és kb 2 hónapja volt műszakin is, sehol sem mondták, hogy gond lenne.

Olajat direkt "jobbat" vettem, nem sajnálva a törődést tőle. Ezek szerint a gyáriban "kell" bízni. Elsőre azt akartam, de az üzletben úgy mondták, hogy a gyári olajak gyenge minőségűbbek. (Lehet csak a drágábbat akarták rámsózni, de ismerős a boltos, nem hinném, hogy az hajtotta.)

A szelepet még nem néztem meg, de köszönöm a tippet, arra egyáltalán nem gondoltam.

Üdv!
Én nem a gyári Ford olajra gondoltam hanem a motornak előírt megfelelő olajra.Nekem is 1.6-os van de 5w30-as olajat használok még mindig és 1000 km ként 0.5 dl olajjal fogyasztással számolok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.10.20 17:53:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1180
 Hozzászólás témája: Re: Olajfogyasztás
Hozzászólás az előzmény idézésével

kojomjo írta:
zoltanbagi írta:
kojomjo írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Februárban vettem egy 1.6 benzin fókát 258 ezerrel.
Azóta volt rajta olajcsere. 70%-ban pályán használom ~115-120-as tempóval, illetve pesti városi tötymörgésre. Fogyasztás szerintem normális, az általam beletett 13 ezerre 7,2l/100. Max 9,3 volt, min 6,5.
Olaj Magnatec professional 10W40.
Olajfogyasztás ~4-5 deci/1000km. G astranak nem sok, de én kissé soknak érzem ehhez.
Füstölést nem látok, alatta olajfolt nincs.
Az elmúlt ~ 5 ezer óta Valvoline Maxlife-ot töltöttem bele utántöltésre (lehet nem tanácsos keverni, de ezt ajánlották mint tömítésregenerálót).
Mindig max közelébe töltöm. Onnan mintha gyorsabban fogyna és a szint csökkenésével lassul. Lehet felesleges mindig maxra töltenem?

Szerintetek a km-állás alapján ez normális? Mivel lehetne orvosolni? Érdemes egyáltalán?
Közeleg az olajcsere (mostaniban 8 ezer van, 10-nél akarom), mit töltsek bele? Korábban írták, hogy a nem szintetikustól kokszosodnak a gyűrűk és az is okozhat olajfogyást. Ha most teszek bele 5W30-at félek, hogy azt még jobban fogja enni.

Köszönöm!
Zoli

Üdv!
Szerintem nem normális. Az olaj sem belevaló, biztos,hogy nincs Ford jóváhagyása az olajnak. Talán 400-ezer környékén fogyaszthatna ennyit. A katalizátor még működik? A vékonyabb olaj biztos jobban fogy de it már mind1 .Persze ez csak az én véleményem .



Katalizátort vétel után cserélni kellett, mert check engine-ezett.
Az most új van benne. Utána be is mérték, és kb 2 hónapja volt műszakin is, sehol sem mondták, hogy gond lenne.

Olajat direkt "jobbat" vettem, nem sajnálva a törődést tőle. Ezek szerint a gyáriban "kell" bízni. Elsőre azt akartam, de az üzletben úgy mondták, hogy a gyári olajak gyenge minőségűbbek. (Lehet csak a drágábbat akarták rámsózni, de ismerős a boltos, nem hinném, hogy az hajtotta.)

A szelepet még nem néztem meg, de köszönöm a tippet, arra egyáltalán nem gondoltam.

Üdv!
Én nem a gyári Ford olajra gondoltam hanem a motornak előírt megfelelő olajra.Nekem is 1.6-os van de 5w30-as olajat használok még mindig és 1000 km ként 0.5 dl olajjal fogyasztással számolok.


En most rendeltem ford formula 10w40-et. Ha kicsit javul valtok 5w30ra. Viszonz az olajbetoltot leveve alapjaraton ugy fujtat mint a kipufogo... Igy nem is lep meg a fogyas. Remelem a PCV csere megoldja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  frizzi79


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 31.
Hozzászólások: 240


HozzászólásElküldve: 2017.10.21 16:26:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Reggel ránéztem az olajszintre.
Csere után 8500 km-el alig valamivel a felső nívó jel alatt picivel van a szint.Még nem kellett utána töltenem.Smile
_________________
MK 1 Ford Focus 1.8 Ghia, 2003.09.
Nyári: 205/40 R17 Hankook Ventus V12 evo2 (St170-es alufelnin)
Téli: 185/60 R15 Michelin Alpin A4, acélfelnin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 08:21:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1182
 Hozzászólás témája: Xado
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kétségbeesésemben hajlamos vagyok elveszteni a realitásérzékemet, ezért inkább kérdezek.
Szerintetek ez a csodatrutyi képes arra, amit ígér? (gyűrűk korommentesítése)
Link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.11.06 18:35:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1183
 Hozzászólás témája: PCV szelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Hétvégén megvolt az olaj- és légszűrőcsere is. Bekerült a helyére az új PCV. Hülye voltam és nem fújtam bele az újba, így nincs viszonyítás, de a régi egyik irányban sem zár teljesen. (szájjal fújva) Megrázva zörög.
Viszont szerelés közben szomorúan láttam, hogy a kartergázcső generátor felé menő ága el van deformálódva, motort beindítva még össze is lapul... Tapintásra teljesen puha, akár egy olcsó locsolótömlő.
Még annak a cseréje visszavan és kiderül, hogy a PCV rendszer okozta-e a fogyást.

Köszönöm az eddigieket!
Z.

Szerk:
Videó
Készítettem egy videót a "nyomásviszonyokról". Jól látszik a videón, hogy az olajbetöltő kupakat "ráejtve" a szelepfedélre először kilökné, majd behúzza. Eddig csak fújta és jóval erősebben. A cső állapota is látszik, videón még valami sziszegés is hallatszik, ami lehet onnan jön.
Vezetve semmi változást nem érzek, kipufogógáz színe/mennyisége sem változott eddig szemre.


Legutóbb zoltanbagi szerkesztette (2017.11.07 09:08:17), összesen 2 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 08:38:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1184
 Hozzászólás témája: Re: PCV szelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Hétvégén megvolt az olaj- és légszűrőcsere is. Bekerült a helyére az új PCV. Hülye voltam és nem fújtam bele az újba, így nincs viszonyítás, de a régi egyik irányban sem zár teljesen. (szájjal fújva) Megrázva zörög.
Viszont szerelés közben szomorúan láttam, hogy a kartergázcső generátor felé menő ága el van deformálódva, motort beindítva még össze is lapul... Tapintásra teljesen puha, akár egy olcsó locsolótömlő.
Még annak a cseréje visszavan és kiderül, hogy a PCV rendszer okozta-e a fogyást.

Köszönöm az eddigieket!
Z.


Várom a fejleményt!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 08:57:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1185
 Hozzászólás témája: Re: PCV szelep
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtörtént a cső cseréje is. Nem csak puha volt, kb nyúlt amikor húztam a fogóval... Leszedtem, a csonkok kicsit kokszosak voltak, azokat WD-40-nel befújtam és beindítottam pár másodpercre (szépen tisztára szívta), majd felraktam az új csövet.
Egyelőre nincs értékelhető eredményem, városi dugóban kaotikus a fogyasztás (olajé is). Amit észrevettem, hogy alapjáraton eddig 0.7-1.0 l/h között ugrált, most inkább 0.5-07 l/h. Ez lehet időjárásfüggő, de 0.5-öt még sosem láttam, ez garantált Smile
Tartós teszt jövő héten, azon a hétvégén vár rá ~350km autópálya.
Régi cső.
Régi cső belseje, lerakódás.
Ha az olajfogyást nem is oldja meg, tuti hogy nem ilyennek kell lennie Smile Legalább megnyugtat, hogy nem hiába matattam vele Smile
Eddigiek alapján az egész PCV rendszer kuka volt. Eleve mindig nyitva volt a szelep, a csőnek egyik ága meg ki tudja mit szívott...
Köszönet még egyszer a tippért. Ott volt az orrom előtt, de eszembe nem jutott volna foglalkozni vele. (Első autó lévén, eddig nem is tudtam, hogy van ilyen Embarassed )

Z.

lacko13 írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!

Hétvégén megvolt az olaj- és légszűrőcsere is. Bekerült a helyére az új PCV. Hülye voltam és nem fújtam bele az újba, így nincs viszonyítás, de a régi egyik irányban sem zár teljesen. (szájjal fújva) Megrázva zörög.
Viszont szerelés közben szomorúan láttam, hogy a kartergázcső generátor felé menő ága el van deformálódva, motort beindítva még össze is lapul... Tapintásra teljesen puha, akár egy olcsó locsolótömlő.
Még annak a cseréje visszavan és kiderül, hogy a PCV rendszer okozta-e a fogyást.

Köszönöm az eddigieket!
Z.


Várom a fejleményt!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gergo01


Offline
Csatlakozott:
2005. 05. 23.
Hozzászólások: 147


HozzászólásElküldve: 2017.11.16 19:08:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1186
 Hozzászólás témája: Re: Xado
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
Kétségbeesésemben hajlamos vagyok elveszteni a realitásérzékemet, ezért inkább kérdezek.
Szerintetek ez a csodatrutyi képes arra, amit ígér? (gyűrűk korommentesítése)
Link

Szia,
Szerintem nem rossz anyag, a xado-ról tudnék mesélni, ha nem próbálom,nem hiszem el.
Tibi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Olajfogyasztás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Ugrás:   

40 / 40 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.46 másodperc