Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.07.19. 03:50:53 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: lajtoszoltan
Mai: 0
Tegnapi: 4
Összesen: 24092
Látogatók:
Vendégek: 23082
Tagok: 358
Összesen: 23440

Jelen lévő tagok:
01: lajtoszoltan
02: semetka
03: bala
04: pikachu
05: sajtqkac
06: _Petya_
07: csipi66
08: attis
09: szjocib
10: lantika
11: Focusdriver
12: danonhunter
13: Almeida
14: edk
15: attila64
16: Gabor02
17: Mézi
18: oxyff2
19: sulep
20: bossofbosses
21: Pallaci
22: kelly
23: hape
24: gaborka83
25: milan6
26: kleroo
27: Aramitz
28: seif
29: pukkandur
30: bicell
31: frizzi79
32: JuPe
33: Shatterhand
34: helm
35: isti215
36: Peti77
37: nagynandor91
38: theseus
39: iln999
40: nokecmec1986
41: klaci711
42: Chili7
43: sernyovac
44: RS305
45: gustavsson
46: szalai88
47: _Allen
48: Vagyokabajnok
49: fefe1968
50: csabesz66
51: Yasib
52: secret21
53: fiesta
54: PollyApu
55: slyder81
56: dragon
57: kimbala
58: Car-ak
59: Chrysthyan
60: Bagoly600
61: Remo
62: Bobyjack
63: pityu
64: hervai
65: runzice
66: fuco
67: zor19
68: fibri81
69: Kapeti
70: znagy
71: fexi
72: cezar7
73: Flex
74: szuszinho
75: Rockerpali
76: satirka
77: sendrew
78: pogf
79: neopaszta
80: zsigusz
81: popprezoli
82: tata211
83: lekimiklos
84: szcsab1
85: zolterek
86: boszme
87: chris75
88: ferencvoros
89: mike67
90: Szilva87
91: vazso0622
92: Kakszilali
93: tamas_kulcsar_90
94: Sniper85
95: balazsasd
96: placi90
97: Maxbull
98: podpupi
99: balmesz001
100: sylraw
101: fiatnorbi
102: smelo
103: WarTecH
104: gerus
105: mszrdi
106: vanor
107: reklawyks
108: sasa82
109: KTamas51
110: horiisign
111: solol8809
112: Atala86
113: tiszaszipi
114: szelala
115: masu
116: KAndor
117: mugab
118: janeska75
119: Totigyerek
120: majormate84
121: Kavegep
122: farkasbalint1991
123: atibaba
124: saumur
125: bottod
126: czirjek2002
127: tiano
128: vespa50s
129: fecooka
130: dtiborsopron
131: eduba
132: mogyi556
133: Shavo33
134: forestjr79
135: ikim2025
136: amuba
137: szmore
138: kilincs89
139: egyszeru
140: Juva
141: Fagyis
142: kojomjo
143: jano952
144: bazsy_
145: vargaapa
146: gsandor
147: Airmans
148: Gatya
149: radvanyia
150: krekopeter
151: b_sanyi
152: Gabur36
153: voroskaroly82
154: hufiblog
155: aToS88
156: vilu56
157: groszzoltan
158: tamasbobak
159: gyoeri
160: sziko
161: csikszi
162: SilverFox
163: oktato
164: SoRCeReR
165: Sanya12
166: robika6120
167: kuszka
168: Simgeri
169: zolbal
170: davez
171: Tekate
172: bodalaca
173: kisinter
174: blackohu
175: Gabtor
176: namito
177: winotto
178: Csirke
179: gabi77
180: _NiZ_
181: flint78
182: Laci665
183: Letsgo
184: gedikart
185: Geri62
186: traxdata
187: sadykowich
188: add256
189: Guriga72
190: zsonybrasco
191: Klevi75
192: tiertobrian
193: proferry
194: thomas01
195: papap21
196: Riri01
197: krian333
198: zola
199: pfpetee
200: Thomas10100
201: sutyi
202: EuropaiFecske
203: Adamka87
204: Balázs
205: dzseno90
206: Illesvik
207: Charlie7709
208: markastor84
209: nagyas
210: vargakaroly67
211: MagicFly
212: LACKO13
213: zoosz
214: laci7up
215: raga85
216: dragos
217: molnisz
218: Mihajlov
219: Motoman
220: hooked
221: dhodmik
222: guldenius
223: hmilan
224: baf80
225: Siby
226: attilazsolts
227: yada
228: csoege
229: lj
230: detomaso
231: bodajoci
232: semil
233: Mikiász
234: zoni
235: jocc67
236: Calius
237: yoker
238: zozee
239: silboy
240: Koszom
241: beodokb
242: Karesz87
243: mayhem92
244: szvicsa
245: zumike
246: jezol
247: TRL
248: bendeguz
249: ljocco
250: szupergo
251: cufere
252: oriat
253: zotya76
254: paethee
255: tocsaba
256: sebi89
257: Blatty
258: ReFi
259: Traklaci
260: attila_kg
261: dmcgabi
262: Weis
263: ati84
264: Lobo76
265: cyberfly
266: Robosz78
267: FOKIO
268: Zsata
269: Lookee87
270: frogolcsi
271: JNorb
272: Zeller
273: fcstibi
274: givanyi
275: Zeus0521
276: knorbert92
277: balkor
278: Vice
279: szkorhetz
280: sikitomi
281: Csaba105
282: zsorro
283: jomba79
284: cezar9
285: karcsitata
286: sagem94
287: sassi
288: challengeri
289: palati
290: balazs0717
291: huszt81
292: Sopet
293: pathfinder
294: MykeeH
295: pedro86
296: cory19
297: Kofy
298: pjonas
299: doczens
300: kran72
301: lac
302: torogyuri
303: zsiguci
304: Fokuszpok
305: Darth_NewL
306: richard89
307: Szpityak
308: Danee
309: atomizer
310: bury47es
311: soldier84
312: acsaba
313: Mikusz7
314: lelcash
315: kombiwartburg
316: Ernie
317: pyka87
318: Mergen
319: janossur
320: Tom7777
321: alfapapa
322: jago1
323: Peeti55
324: komeiner
325: ClintBarton
326: hohand
327: mrmuscle
328: vargafgyor
329: gflori
330: kisati966
331: snowplow
332: eisento
333: Alientwo
334: hayzoli19
335: kolo
336: rvilike
337: Takker81
338: Radomer
339: wexor
340: fhoksz
341: szergely1126
342: csipu
343: bobibob
344: k44headphones
345: Carpy
346: Bubuapu
347: jozsua
348: hzoltan
349: kaltenberg
350: Morscherszenasigabe
351: erkidaniel
352: papamaci88
353: fakocka
354: pzsoca
355: Rush77
356: zsoltikak
357: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 350, 351, 352 ... 355, 356, 357  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

351 / 357 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 841

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 17:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10501
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
lantika írta:


Csak fütes közben van ilyen problema,vagy mindig? Ha csak akkor amikor megy a fütes,akkor szerintem a füteskörön levö belsö radiätor van eltömödve,igy a viz nem tud ätfolyni rendesen,es a fütes kör elött "värakozik" . E közben kapja toväbbra is a höt a motortol,es ezert melegszik. Ez pl egy ismert problema a corsa c vältozatnäl.


A mi autónknál a fűtés nem okozhat ilyen bajt. Nincs fűtéscsap, a fűtés bekapcsolása nem szól bele a melegvíz áramlásába.

A fűtéstekerő csak a levegő útját szabályozza. Vagy a meleg hőcserélőn keresztül engedi be a levegőt vagy másik úton.


Ki beszel itt most a suzukirol? Twisted Evil
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 17:25:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10502
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
fiesta írta:
lantika írta:


Csak fütes közben van ilyen problema,vagy mindig? Ha csak akkor amikor megy a fütes,akkor szerintem a füteskörön levö belsö radiätor van eltömödve,igy a viz nem tud ätfolyni rendesen,es a fütes kör elött "värakozik" . E közben kapja toväbbra is a höt a motortol,es ezert melegszik. Ez pl egy ismert problema a corsa c vältozatnäl.


A mi autónknál a fűtés nem okozhat ilyen bajt. Nincs fűtéscsap, a fűtés bekapcsolása nem szól bele a melegvíz áramlásába.

A fűtéstekerő csak a levegő útját szabályozza. Vagy a meleg hőcserélőn keresztül engedi be a levegőt vagy másik úton.


Ki beszel itt most a suzukirol? Twisted Evil

Szemfüles vicc, aláírom.

No. Összesen egyszer forralta fel a vizet, az is áprilisban volt, Megálltam telefonálni és 10 percet alapjáraton ketyegett. Egész nyáron SEMMI hűtési gondom nem volt.
Most sem állandó. Néha dugóban araszolok 90 fokos vízzel, néha meg rendesen haladva 100 fok fölött van. Másnap dugóban van 100 fölött, menet közben meg szerpentinen sincs baja. Teljesen véletlenszerű és es zavar.
A 100 fokos víz egyébként azért nem forr fel benne, mert nyomás alatt van a hűtőkör, ez pedig emeli a forráspontot. Fagyálló szintúgy.
De attól még nincs rendben.
Ventilátor működik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 08:59:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10503
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sendrew


Offline
Csatlakozott:
2008. 10. 26.
Hozzászólások: 95


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 09:39:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10504
 Hozzászólás témája: Izzó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

KIégett a hátsó féklámpám, 2008-as ferdehátú Focus.

Se Bárdi, se Unix, se KAuffer nem tart bele izzót.

Hol kapható P21/5W piros, asszimmetrikus, 2 szálás izzó?

A cromaxban 2300-2700, na neeee...

Pls help me!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 10:28:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10505
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 10:39:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10506
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 11:32:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10507
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2814


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 18:41:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10508
 Hozzászólás témája: Re: Izzó
Hozzászólás az előzmény idézésével

sendrew írta:
Sziasztok!

KIégett a hátsó féklámpám, 2008-as ferdehátú Focus.

Se Bárdi, se Unix, se KAuffer nem tart bele izzót.

Hol kapható P21/5W piros, asszimmetrikus, 2 szálás izzó?

A cromaxban 2300-2700, na neeee...

Pls help me!


A MOL kutaknál szokott lenni mindenféle GE (volt Tungsram) izzó. Jó és nem drága.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 20:57:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10509
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 06:30:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10510
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes


Pedig megéri befektetni a fényszóróba! Egyébként van ilyen toldalék a vezeték és a halogén közzé, hogy ne egye olyan gyorsan az izzókat!
Majd figyelj oda, hogy jól legyen beállítva, mert eléggé vakítani fog! Szoktál pest megye környékén járni? Nekem kivan szedve a xenon oda tudom adni kipróbálásra! Úgyis akarok újat venni bele!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 17:05:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10511
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes


Pedig megéri befektetni a fényszóróba! Egyébként van ilyen toldalék a vezeték és a halogén közzé, hogy ne egye olyan gyorsan az izzókat!
Majd figyelj oda, hogy jól legyen beállítva, mert eléggé vakítani fog! Szoktál pest megye környékén járni? Nekem kivan szedve a xenon oda tudom adni kipróbálásra! Úgyis akarok újat venni bele!

nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 18:10:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10512
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes


Pedig megéri befektetni a fényszóróba! Egyébként van ilyen toldalék a vezeték és a halogén közzé, hogy ne egye olyan gyorsan az izzókat!
Majd figyelj oda, hogy jól legyen beállítva, mert eléggé vakítani fog! Szoktál pest megye környékén járni? Nekem kivan szedve a xenon oda tudom adni kipróbálásra! Úgyis akarok újat venni bele!

nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes


Előbb indítsd és várj egy keveset mire felkapcsolod a lámpát!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 21:46:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10513
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kis segítséget kérnék belső zörgések ügyében.
Sajnos a sebességmérő mögötti égő cseréje óta ciripel az egész terület menet közben, ez nem kicsit idegesítő.
Ennek az 1 mm vastag változatát oda téve meg fog javulni? Vagy vegyek 2 miliset?

Ezen kívül sikerült a tetőkárpit lebontása közben majdnem az összes A oszlop borítását tartó műanyag bolhát eltörnöm.
Ők azok?

Bónusz: A törött Ghia krómos csomagtartó fogantyú cseréje közben le kellett vennem a csomagtér ajtó belső burkolatát is (5 ajtós hatchback). Hiába raktam vissza, minden csavar a helyén, most az ablaktörlő motor környékén majdnem egy centire eláll a burkolat a fémtől és az is zörög. Oda mit tegyek?

Bónusz 2: Hűtési gondjaim még mindig vannak. Megyeri hídra fölhajtáskor 100 fokos vízzel közlekedtem, aztán a közepére lehűlt 80 fokig. Utána szerpentineztem (padlógáz, magas fordulat sok ideig), de 90 és 95 fok között maradt végig. Teljesen véletlenszerűnek tűnik. Biztos ami biztos alapon kap egy új termosztátot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 21:54:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10514
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 20:51:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10515
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 07:29:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10516
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked


Olvass utána a smart charge-nak!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 13:06:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10517
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked


Olvass utána a smart charge-nak!

rengeteg okosteló találatot hoz, konkrétabban??? Laughing
az létezik, hogy az 1.4 be feszszabályzó nincs a cromaxban?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_feszultsegszabalyzo_ford_focus_1_6-2_0_99999
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 13:58:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10518
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked


Olvass utána a smart charge-nak!

rengeteg okosteló találatot hoz, konkrétabban??? Laughing
az létezik, hogy az 1.4 be feszszabályzó nincs a cromaxban?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_feszultsegszabalyzo_ford_focus_1_6-2_0_99999


Nem tudom belinkelni neked, mert a céges gép nem engedi!
Google, focus okos töltés
injektor.hu az első találat, megtudod nézni
ha jól tudom az a baj, hogy beindítás után hideg állapotban akár 14,5v mehet a töltés ami kicsit sok az izzóknak!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 14:25:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10519
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 12:34:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10520
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 13:09:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10521
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény


Én csak Lacko13 hozzászólását egészítettem ki, hogy nem tudta belinkelni.
Amúgy az izzó probléma nekem is van. Volt idő amikor két hetente haltak meg az izzók, volt hogy 2-3 havonta. Sőtt, volt olyan, hogy beraktam az új izzót, felkapcsoltam a világítást és rögtön ki is égett az izzó. Nem győztem venni az izzókat. Most nem tudom hogy mi történt, de már lassan egy éve nem kellett izzót cserélnem, pedig ugyan azt vettem, amit előtte, amikor sűrűn kiégtek.
Kuplungnak nekem is van hangja amikor felengedem a pedált, és nekem is esik a fordulatszám egy picit. Az hogy mennyi lehet benne, az passz. Amióta megvan az autó, azóta ilyen.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 19:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10522
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény


Kuplung ügyében megnyugtatlak, nekem márciusban kapott friss kuplungot. Új tárcsa, új szerkezet, új kinyomócsapágy.
A kerekek minden autóban forognak üresben, legalábbis ha megemeled. Nem volt ez máshogy nekem sem. A kuplung tesztelése végett végigváltottam a csápson és picit gyorsítottam, de utána üresben is elkezdtek forogni. Ez ilyen.
Üresben kuplung kiengedésekor nekem is van egy halk koppanás, ezt induláskor is hallom.
A koppanással együtt nekem is esik egy százast a fordulat. Hideg van, a váltóban sűrű az olaj, ilyenkor hirtelen meg kell mozdítania, nyilván picit megérzi a motor. Meg hát... Az egyes Focus nem az alapjáratszabályozás tökéletességéről híres...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  punk_anderson


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 11.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 23:26:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10523
 Hozzászólás témája: klíma használat télen
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

MK1 digit klímás verzió. Hallottam olyasmiről, hogy télen is kell járatni a klímát. Hogyan szoktátok?

Múlt tél volt az első, akkor nem járattam, csak belőttem a fűtést a kellő hőfokra és annyi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 07:34:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10524
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ast00 írta:
pathfinder írta:
Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény


Kuplung ügyében megnyugtatlak, nekem márciusban kapott friss kuplungot. Új tárcsa, új szerkezet, új kinyomócsapágy.
A kerekek minden autóban forognak üresben, legalábbis ha megemeled. Nem volt ez máshogy nekem sem. A kuplung tesztelése végett végigváltottam a csápson és picit gyorsítottam, de utána üresben is elkezdtek forogni. Ez ilyen.
Üresben kuplung kiengedésekor nekem is van egy halk koppanás, ezt induláskor is hallom.
A koppanással együtt nekem is esik egy százast a fordulat. Hideg van, a váltóban sűrű az olaj, ilyenkor hirtelen meg kell mozdítania, nyilván picit megérzi a motor. Meg hát... Az egyes Focus nem az alapjáratszabályozás tökéletességéről híres...

Nagyon köszi Very Happy

egyéb:
a kék szilikon cső????
https://www.youtube.com/watch?v=fKXR64Vm-gE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 16:58:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10525
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
egyéb:
a kék szilikon cső????
https://www.youtube.com/watch?v=fKXR64Vm-gE

Az általunk imádott karter csövet váltja ki talán.
Legalábbis 0:21-nél megállítva nem látom az eredetit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jakapapa


Offline
Csatlakozott:
2017. 07. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 09:20:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10526
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, FOCUS MK1 KÖZPONTIZÁR meghíbásodásra esetleg van megoldásotok, utólagos centrálmotorokkal vagy bármi ami tartósan megoldja a problémát??? köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 128


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 20:00:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10527
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jakapapa írta:
Sziasztok, FOCUS MK1 KÖZPONTIZÁR meghíbásodásra esetleg van megoldásotok, utólagos centrálmotorokkal vagy bármi ami tartósan megoldja a problémát??? köszönöm

No de nem tudjuk a hibajelenséget. Csak egy ajtót nem zár? Semmit nem zár? Mi történik?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szalai88


Offline
Csatlakozott:
2013. 12. 21.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2017.10.15 10:28:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10528
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jakapapa írta:
Sziasztok, FOCUS MK1 KÖZPONTIZÁR meghíbásodásra esetleg van megoldásotok, utólagos centrálmotorokkal vagy bármi ami tartósan megoldja a problémát??? köszönöm


Nekem a bal hátsó ajtó nem akart zárni. Kiszereltem a zárat-átmozgattam-zsíroztam. Azóta működik, nem tudom mi volt a gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 701


HozzászólásElküldve: 2017.10.15 11:42:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10529
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

https://cromax.hu/elektromos_rendszer/kapcsolo/pedalkapcsolo/pedalkapcsolo_ford_focus_1998-2005_37555

Hosszas nézelődés után arra jutottam higy eza kis nyavajás ad kattogó hangot mikor benyomom a kuplungot. A visszahuzó rugót lekötöttem, szóval annak nincs hangja. Akkor adja a hangot, mikor a pedál benyomasakor eltávolodik a szürke kis nyomorúd a pedálon levő gumiutközötől. Tettem ra zsírt hatha csak a surlodás miatt zajong, da gyanus hogy meg van kopva és azert kattan egy picit. Szerintetek?? Csere? Tempomat nincs a kocsiba, kell ez nekem?? 😊
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  papg79


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 14.
Hozzászólások: 143


HozzászólásElküldve: 2017.10.17 08:31:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10530
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A hétvégén leszedtem a küszöbborítást, hogy rendbetegyem a sárvédőívet, és a küszöböt, és a küszöbből két helyen hiányzik egy kis gumidugó, amibe belenyomom a küszöbvédő patentjét, meg le is zárja azt a lyukat. Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol lehetne ilyet beszerezni? Az autó egyébként egy mk1-es ferdehátú Focus. Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 350, 351, 352 ... 355, 356, 357  Következő
Ugrás:   

351 / 357 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.16 másodperc