Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.12.15. 05:31:03 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bailaszlo
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 23560
Látogatók:
Vendégek: 229
Tagok: 3
Összesen: 232

Jelen lévő tagok:
01: flint78
02: zagergo
03: Attesz27

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 350, 351, 352, 353  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

351 / 353 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 122


HozzászólásElküldve: 2017.09.30 21:17:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10501
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
ast00 írta:
...Tudom, az OBD2 +20 fokot csal...


Ha csal, akkor +40-et csal.

Azért, választottak ennyit, mert -20 fokos hűtővíz még simán előfordulhat, de -40 már nem.

App függő. Régen ForDTC-t használtam, de ennek az apk-ját valamiért nem találom. A fórumról szedtem valahonnan, de itt se találom. Azzal 40-et csalt.
Viszont amit most használok (Piston), az az OBD csalásából 20-at korrigál. Az autó saját diagnosztikai menüjéhez képest nézem, tehát a 20 fok biztos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2708


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 09:07:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10502
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ast00 írta:
...Viszont amit most használok (Piston), az az OBD csalásából 20-at korrigál. ....


Így persze érthető. Smile

Városban szokott túlmelegedni a vized? A ventillátor beindul?

A hűtő nincs nagyon eltömődve bogarakkal, porral?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 723

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 10:31:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10503
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
ast00 írta:
...Viszont amit most használok (Piston), az az OBD csalásából 20-at korrigál. ....


Így persze érthető. Smile

Városban szokott túlmelegedni a vized? A ventillátor beindul?

A hűtő nincs nagyon eltömődve bogarakkal, porral?


Csak fütes közben van ilyen problema,vagy mindig? Ha csak akkor amikor megy a fütes,akkor szerintem a füteskörön levö belsö radiätor van eltömödve,igy a viz nem tud ätfolyni rendesen,es a fütes kör elött "värakozik" . E közben kapja toväbbra is a höt a motortol,es ezert melegszik. Ez pl egy ismert problema a corsa c vältozatnäl.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2708


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 16:32:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10504
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:


Csak fütes közben van ilyen problema,vagy mindig? Ha csak akkor amikor megy a fütes,akkor szerintem a füteskörön levö belsö radiätor van eltömödve,igy a viz nem tud ätfolyni rendesen,es a fütes kör elött "värakozik" . E közben kapja toväbbra is a höt a motortol,es ezert melegszik. Ez pl egy ismert problema a corsa c vältozatnäl.


A mi autónknál a fűtés nem okozhat ilyen bajt. Nincs fűtéscsap, a fűtés bekapcsolása nem szól bele a melegvíz áramlásába.

A fűtéstekerő csak a levegő útját szabályozza. Vagy a meleg hőcserélőn keresztül engedi be a levegőt vagy másik úton.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 723

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 17:00:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10505
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
lantika írta:


Csak fütes közben van ilyen problema,vagy mindig? Ha csak akkor amikor megy a fütes,akkor szerintem a füteskörön levö belsö radiätor van eltömödve,igy a viz nem tud ätfolyni rendesen,es a fütes kör elött "värakozik" . E közben kapja toväbbra is a höt a motortol,es ezert melegszik. Ez pl egy ismert problema a corsa c vältozatnäl.


A mi autónknál a fűtés nem okozhat ilyen bajt. Nincs fűtéscsap, a fűtés bekapcsolása nem szól bele a melegvíz áramlásába.

A fűtéstekerő csak a levegő útját szabályozza. Vagy a meleg hőcserélőn keresztül engedi be a levegőt vagy másik úton.


Ki beszel itt most a suzukirol? Twisted Evil
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 122


HozzászólásElküldve: 2017.10.02 17:25:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10506
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
fiesta írta:
lantika írta:


Csak fütes közben van ilyen problema,vagy mindig? Ha csak akkor amikor megy a fütes,akkor szerintem a füteskörön levö belsö radiätor van eltömödve,igy a viz nem tud ätfolyni rendesen,es a fütes kör elött "värakozik" . E közben kapja toväbbra is a höt a motortol,es ezert melegszik. Ez pl egy ismert problema a corsa c vältozatnäl.


A mi autónknál a fűtés nem okozhat ilyen bajt. Nincs fűtéscsap, a fűtés bekapcsolása nem szól bele a melegvíz áramlásába.

A fűtéstekerő csak a levegő útját szabályozza. Vagy a meleg hőcserélőn keresztül engedi be a levegőt vagy másik úton.


Ki beszel itt most a suzukirol? Twisted Evil

Szemfüles vicc, aláírom.

No. Összesen egyszer forralta fel a vizet, az is áprilisban volt, Megálltam telefonálni és 10 percet alapjáraton ketyegett. Egész nyáron SEMMI hűtési gondom nem volt.
Most sem állandó. Néha dugóban araszolok 90 fokos vízzel, néha meg rendesen haladva 100 fok fölött van. Másnap dugóban van 100 fölött, menet közben meg szerpentinen sincs baja. Teljesen véletlenszerű és es zavar.
A 100 fokos víz egyébként azért nem forr fel benne, mert nyomás alatt van a hűtőkör, ez pedig emeli a forráspontot. Fagyálló szintúgy.
De attól még nincs rendben.
Ventilátor működik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 08:59:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10507
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sendrew


Offline
Csatlakozott:
2008. 10. 26.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 09:39:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10508
 Hozzászólás témája: Izzó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

KIégett a hátsó féklámpám, 2008-as ferdehátú Focus.

Se Bárdi, se Unix, se KAuffer nem tart bele izzót.

Hol kapható P21/5W piros, asszimmetrikus, 2 szálás izzó?

A cromaxban 2300-2700, na neeee...

Pls help me!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 10:28:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10509
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 10:39:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10510
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 11:32:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10511
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2708


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 18:41:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10512
 Hozzászólás témája: Re: Izzó
Hozzászólás az előzmény idézésével

sendrew írta:
Sziasztok!

KIégett a hátsó féklámpám, 2008-as ferdehátú Focus.

Se Bárdi, se Unix, se KAuffer nem tart bele izzót.

Hol kapható P21/5W piros, asszimmetrikus, 2 szálás izzó?

A cromaxban 2300-2700, na neeee...

Pls help me!


A MOL kutaknál szokott lenni mindenféle GE (volt Tungsram) izzó. Jó és nem drága.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.06 20:57:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10513
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 06:30:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10514
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes


Pedig megéri befektetni a fényszóróba! Egyébként van ilyen toldalék a vezeték és a halogén közzé, hogy ne egye olyan gyorsan az izzókat!
Majd figyelj oda, hogy jól legyen beállítva, mert eléggé vakítani fog! Szoktál pest megye környékén járni? Nekem kivan szedve a xenon oda tudom adni kipróbálásra! Úgyis akarok újat venni bele!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 17:05:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10515
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes


Pedig megéri befektetni a fényszóróba! Egyébként van ilyen toldalék a vezeték és a halogén közzé, hogy ne egye olyan gyorsan az izzókat!
Majd figyelj oda, hogy jól legyen beállítva, mert eléggé vakítani fog! Szoktál pest megye környékén járni? Nekem kivan szedve a xenon oda tudom adni kipróbálásra! Úgyis akarok újat venni bele!

nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 18:10:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10516
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
srácok és Hölgyek
tegnap 2 km sikerült megtennem egy új 55 w os tompítottal
majd szét vetett az ideg.
a második felkapcsolást már nem bírta.
oké, hogy nem 3000 ft-os, mert az obiba veszem, de a jobbosba is olyan van és ott bírja
nem kívánok több égőt venni, ezért tennék bele xenon szettet.
erről vélemények? addig jutottam, hogy 4300 K kell nekem
ez pl.:
http://traffipaxbolt.hu/product_info.php/xenon-szett/xenon-dc-hid-konverzios-keszlet-12v-35w-h1-h3-h7-fenyszoro-izzo-keskeny-slim-trafoval-4300k-6000k-szinhomerseklet-p-583
köszi a segítséget
u.i
közben fel is hívtam és annyit megtudtam hogy itt szerelni kell nem lehet csak úgy összedugdosni a dolgokat.
olyat tudtok ahol csak dugdosni kell és lőn fény?


Szia!
Mindet szerelni kell, mert a lámpa porvédőjét át kell fúrni.
projectoros lámpád van?
most vettem ki a xenont a kocsiból, mert ment műszakira de hamarosan visszateszem én is, mert ez a halogén fénye ez egy nagy nulla a xenonhoz képest!
Esetleg ha valahol találsz mennyiségi kedvezményt a szettre én szívesen csatlakozom a vásárláshoz! Laughing

szia
normál lámpám van. a szerelés alatt a vezetékek bekötését értettem, egy lyuk fúrás nem téma Smile
http://www.metroman.hu/termek/hid-slim-xenon-szett-h7-4300k-mm-7803#&gid=null&pid=6
ennél pl. arra tippelek, hogy ahol van a két fémlábas csatlakozó (a 4/6 os képen) azt kell bedugni a kocsi 12 voltos égő foglalatába és már kész is, egyéb bekötési teendő, esetleg forrasztás nincs vele.
de egyik oldalt azt olvastam, hogy 4300K mások oldalt meg 6000K, na most így mi legyen Laughing
Köszi


Jol gondolod ez plug and play nem kell forrasztani, csak a megfelelő lábakat összedugni! Foncsoros lámpába nem lesz túl jó ötlet a xenon, túl nagy a szórt fénye! Vegyél bele projektorost és akkor nem vollignak meg a rendőr sem fog cseszegetni!
Egy szettet szerelhetnek 4300 és 6000 kelvines égőkkel is!
Szerintem olyan 5000-5500 kelvin körül nézegess! Nekem 8000k van de talán most én is 5000 vagy 6000 között fogok venni!

köszi de a projektoros nem játszik az ára miatt...
egy "drága" 3000 es izzót meg nincs szívem venni bele mert lehet azt is kivágja a verda... akkor már 12 ért egy xenon szett, hátha Rolling Eyes


Pedig megéri befektetni a fényszóróba! Egyébként van ilyen toldalék a vezeték és a halogén közzé, hogy ne egye olyan gyorsan az izzókat!
Majd figyelj oda, hogy jól legyen beállítva, mert eléggé vakítani fog! Szoktál pest megye környékén járni? Nekem kivan szedve a xenon oda tudom adni kipróbálásra! Úgyis akarok újat venni bele!

nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes


Előbb indítsd és várj egy keveset mire felkapcsolod a lámpát!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 122


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 21:46:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10517
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kis segítséget kérnék belső zörgések ügyében.
Sajnos a sebességmérő mögötti égő cseréje óta ciripel az egész terület menet közben, ez nem kicsit idegesítő.
Ennek az 1 mm vastag változatát oda téve meg fog javulni? Vagy vegyek 2 miliset?

Ezen kívül sikerült a tetőkárpit lebontása közben majdnem az összes A oszlop borítását tartó műanyag bolhát eltörnöm.
Ők azok?

Bónusz: A törött Ghia krómos csomagtartó fogantyú cseréje közben le kellett vennem a csomagtér ajtó belső burkolatát is (5 ajtós hatchback). Hiába raktam vissza, minden csavar a helyén, most az ablaktörlő motor környékén majdnem egy centire eláll a burkolat a fémtől és az is zörög. Oda mit tegyek?

Bónusz 2: Hűtési gondjaim még mindig vannak. Megyeri hídra fölhajtáskor 100 fokos vízzel közlekedtem, aztán a közepére lehűlt 80 fokig. Utána szerpentineztem (padlógáz, magas fordulat sok ideig), de 90 és 95 fok között maradt végig. Teljesen véletlenszerűnek tűnik. Biztos ami biztos alapon kap egy új termosztátot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 130


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 21:54:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10518
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 20:51:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10519
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 07:29:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10520
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked


Olvass utána a smart charge-nak!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 13:06:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10521
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lacko13 írta:
pathfinder írta:
zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked


Olvass utána a smart charge-nak!

rengeteg okosteló találatot hoz, konkrétabban??? Laughing
az létezik, hogy az 1.4 be feszszabályzó nincs a cromaxban?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_feszultsegszabalyzo_ford_focus_1_6-2_0_99999
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 841


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 13:58:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10522
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
lacko13 írta:
pathfinder írta:
zsigusz írta:
pathfinder írta:
nagyon köszi a felajánlást de sajna nem járok arrafelé...
azt olvastam, hogy előbb kapcsoljak lámpát és aztán indítsam a motort és így talán nem ég ki.... ha így is reménytelen a helyzet akkor beruházok egy xenon szettre Rolling Eyes

Szia
Bocsi, hogy beledumálok, de ha xenon nem megfelelő lámpatestben van rosszabb lesz mint a halogéned, erről már készült teszt is... Pont az F1 lámpatestével. Igaza van a többieknek, ha xenont szeretnél lámpa is kell hozzá, mert csak a baj lesz vele...
Én már a 2. garnitúra GE Megalight 120-at cseréltem télen, ez most jól bírja (az előzők 4 hónapot Razz) azelőtt Philips volt benne (német) nálunk még 1,5 évig bírta. Most úgy néz ki bejön ez amit lacko13 is tanácsolt, indítás után várok amíg csak lehet a felkapcsolással, és csak alacsony fordulaton kapcsolom fel, ha lehet (mint a klímát). Nem kapcsolgatom le-fel. Az izzók halála még a rossz út, de inkább csak "bemelegedéskor" és "kihűléskor" , ilyenkor érzékenyek a rázkódásra és szakadnak meg. (ezeket nem én találtam ki Smile) Ha így is kimegy egy éven belül akkor megy bele valamilyen feszültségstabilizátor és kipróbálok más izzót.
Ha hiszel az ADAC teszteknek ezek közül is választhatsz.

a focusos cikk ez lenne:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/12/03/mit_tud_az_illegalis_kinai_xenon/2/

1. 3000x2 nem adok ki égőre, hogy esetleg egy pillanat alatt kiégjen én pedig stroke-ot kapjak Razz
2. pont az ellenkezőjét olvastam annak amit írtok, azaz, hogy indítás előtt kell kapcsolni lámpát..., tegnap rámértem és mikor járt a motor 14 V fölött volt, előtte pedig természetesen 12V környéke, ami talán jobb az izzónak. szóval nem győztetek meg azzal, hogy indítás után kapcsoljak /persze azt nem tudom, hogy indításkor kap-e valami feszültség ingadozást/
3. feszültségstabilizátor meg annyiba van mint a xenon Rolling Eyes
jelenleg így állok a témában Shocked


Olvass utána a smart charge-nak!

rengeteg okosteló találatot hoz, konkrétabban??? Laughing
az létezik, hogy az 1.4 be feszszabályzó nincs a cromaxban?
https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator_alkatreszei/generator_feszultsegszabalyzo_ford_focus_1_6-2_0_99999


Nem tudom belinkelni neked, mert a céges gép nem engedi!
Google, focus okos töltés
injektor.hu az első találat, megtudod nézni
ha jól tudom az a baj, hogy beindítás után hideg állapotban akár 14,5v mehet a töltés ami kicsit sok az izzóknak!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Online
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 14:25:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10523
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 12:34:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10524
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Online
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 338


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 13:09:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10525
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény


Én csak Lacko13 hozzászólását egészítettem ki, hogy nem tudta belinkelni.
Amúgy az izzó probléma nekem is van. Volt idő amikor két hetente haltak meg az izzók, volt hogy 2-3 havonta. Sőtt, volt olyan, hogy beraktam az új izzót, felkapcsoltam a világítást és rögtön ki is égett az izzó. Nem győztem venni az izzókat. Most nem tudom hogy mi történt, de már lassan egy éve nem kellett izzót cserélnem, pedig ugyan azt vettem, amit előtte, amikor sűrűn kiégtek.
Kuplungnak nekem is van hangja amikor felengedem a pedált, és nekem is esik a fordulatszám egy picit. Az hogy mennyi lehet benne, az passz. Amióta megvan az autó, azóta ilyen.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 122


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 19:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10526
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény


Kuplung ügyében megnyugtatlak, nekem márciusban kapott friss kuplungot. Új tárcsa, új szerkezet, új kinyomócsapágy.
A kerekek minden autóban forognak üresben, legalábbis ha megemeled. Nem volt ez máshogy nekem sem. A kuplung tesztelése végett végigváltottam a csápson és picit gyorsítottam, de utána üresben is elkezdtek forogni. Ez ilyen.
Üresben kuplung kiengedésekor nekem is van egy halk koppanás, ezt induláskor is hallom.
A koppanással együtt nekem is esik egy százast a fordulat. Hideg van, a váltóban sűrű az olaj, ilyenkor hirtelen meg kell mozdítania, nyilván picit megérzi a motor. Meg hát... Az egyes Focus nem az alapjáratszabályozás tökéletességéről híres...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  punk_anderson


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 11.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2017.10.10 23:26:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10527
 Hozzászólás témája: klíma használat télen
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

MK1 digit klímás verzió. Hallottam olyasmiről, hogy télen is kell járatni a klímát. Hogyan szoktátok?

Múlt tél volt az első, akkor nem járattam, csak belőttem a fűtést a kellő hőfokra és annyi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 655


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 07:34:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10528
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ast00 írta:
pathfinder írta:
Attesz27 írta:
http://autotechnika.blogspot.hu/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/1.4.pdf

http://www.injektor.hu/technikai-info/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

Köszi
elolvastam mindent, de sajnos az izzók kiégésében nem tud segíteni egyik cikk sem hiszen nem is arról szólnak Crying or Very sad

egyéb:
mennyi lehet még hátra a kuplungból vagy kinyomócsapágyból ha a kocsit megemelve járó motornál üresben a kerekek is forognak? hideg indításnál mikor a kuplungot visszaengedem olyan 100 at esik a fordulatszám és hallok is egy kis dörzsölő zajt, de nem mondanám vészesnek.

kéne egy topic, hogy mit vegyünk a kiöregedett focus helyett, mert nekem lövésem sincs. az mk2 belül nagyon kopogós ingerszegény


Kuplung ügyében megnyugtatlak, nekem márciusban kapott friss kuplungot. Új tárcsa, új szerkezet, új kinyomócsapágy.
A kerekek minden autóban forognak üresben, legalábbis ha megemeled. Nem volt ez máshogy nekem sem. A kuplung tesztelése végett végigváltottam a csápson és picit gyorsítottam, de utána üresben is elkezdtek forogni. Ez ilyen.
Üresben kuplung kiengedésekor nekem is van egy halk koppanás, ezt induláskor is hallom.
A koppanással együtt nekem is esik egy százast a fordulat. Hideg van, a váltóban sűrű az olaj, ilyenkor hirtelen meg kell mozdítania, nyilván picit megérzi a motor. Meg hát... Az egyes Focus nem az alapjáratszabályozás tökéletességéről híres...

Nagyon köszi Very Happy

egyéb:
a kék szilikon cső????
https://www.youtube.com/watch?v=fKXR64Vm-gE
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ast00


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 18.
Hozzászólások: 122


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 16:58:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10529
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
egyéb:
a kék szilikon cső????
https://www.youtube.com/watch?v=fKXR64Vm-gE

Az általunk imádott karter csövet váltja ki talán.
Legalábbis 0:21-nél megállítva nem látom az eredetit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jakapapa


Offline
Csatlakozott:
2017. 07. 19.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 09:20:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10530
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, FOCUS MK1 KÖZPONTIZÁR meghíbásodásra esetleg van megoldásotok, utólagos centrálmotorokkal vagy bármi ami tartósan megoldja a problémát??? köszönöm
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 350, 351, 352, 353  Következő
Ugrás:   

351 / 353 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.84 másodperc