Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.12.15. 05:29:14 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bailaszlo
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 23560
Látogatók:
Vendégek: 227
Tagok: 2
Összesen: 229

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: Attesz27

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 43, 44, 45  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

44 / 45 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  steew


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.09.28 10:34:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1291
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2016-os 1.5 tdci kombi van kinézve, 1 éves, német o-ból származik, 49000km van benne (elvileg)
technology felszereltség, de körben radar, nagy 8collos multimédia, táblafigyelés, stb.
Van a családban 1.6-os benzines, de ő már "öreg" 2011-es, ráncfelvarrás előtti.
Dízel kocsim még sosem volt, elvileg amire használni fogom, minimum 10km reggel és 10km este.

Kérdésem tisztelettel:
Mire érdemes figyelni, van értelme hibákat keresni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 352

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.09.29 16:45:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1292
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

steew írta:
Sziasztok!
2016-os 1.5 tdci kombi van kinézve, 1 éves, német o-ból származik, 49000km van benne (elvileg)
technology felszereltség, de körben radar, nagy 8collos multimédia, táblafigyelés, stb.
Van a családban 1.6-os benzines, de ő már "öreg" 2011-es, ráncfelvarrás előtti.
Dízel kocsim még sosem volt, elvileg amire használni fogom, minimum 10km reggel és 10km este.

Kérdésem tisztelettel:
Mire érdemes figyelni, van értelme hibákat keresni?

Napi 20 km-re dízel? Question Háááát nem tudom.... DPF szerintem nem fogja megköszönni Rolling Eyes ... csak a szerviz Shocked . Nekem a napi rutin alatt 15 km oda/vissza elővárosi forgalomban télen alig mozdul meg a hőmérő. Az enyémben nincs még (szerencsére) DPF. Nem is fogok dízelt venni újra az tuti. Wink
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  steew


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 06.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2017.10.01 14:46:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1293
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
steew írta:
Sziasztok!
2016-os 1.5 tdci kombi van kinézve, 1 éves, német o-ból származik, 49000km van benne (elvileg)
technology felszereltség, de körben radar, nagy 8collos multimédia, táblafigyelés, stb.
Van a családban 1.6-os benzines, de ő már "öreg" 2011-es, ráncfelvarrás előtti.
Dízel kocsim még sosem volt, elvileg amire használni fogom, minimum 10km reggel és 10km este.

Kérdésem tisztelettel:
Mire érdemes figyelni, van értelme hibákat keresni?

Napi 20 km-re dízel? Question Háááát nem tudom.... DPF szerintem nem fogja megköszönni Rolling Eyes ... csak a szerviz Shocked . Nekem a napi rutin alatt 15 km oda/vissza elővárosi forgalomban télen alig mozdul meg a hőmérő. Az enyémben nincs még (szerencsére) DPF. Nem is fogok dízelt venni újra az tuti. Wink


Köszi. Nos ha már dízel lesz, akkor bizony jobban elmegy a család kirándulgatni is. Smile
A részecske szűrőt elvileg ki lehet égetni, ha kéri, nem? Vagyis ha megjelenik a jel, akkor szépen kimegyek az elkerülőre (sztráda) és a kb 30km alatt ki is ég, nem? Ilyesmiket olvasni a neten a dpf-ről.
Azt esetleg lehet tudni, hogy ez a 1.5 tdci adalékos, vagy nem? pl adblue, vagy valami más nem kell bele tölteni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  silboy


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 04.
Hozzászólások: 1177


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 13:21:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1294
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, jobbat nem találtam, újat nem akartam nyitni. F3-hoz, lehetőleg facelifthez fellelhető elektronikus formában kezelési útmutató?
_________________
Focus Trend 2005-2010

Focus Ghia 2012-2017

Focus Titanium 2017
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  vasadam


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 25.
Hozzászólások: 11


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 14:34:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1295
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

silboy írta:
Sziasztok, jobbat nem találtam, újat nem akartam nyitni. F3-hoz, lehetőleg facelifthez fellelhető elektronikus formában kezelési útmutató?


Kezelési útmutatók

Ezen a linken alvázszám vagy típus és gyártási év kiválasztásával elérhető online formában Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pallaci


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 09.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 19:41:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1296
 Hozzászólás témája: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

A hibás,nem megfelelő vízcső miatt Angliában százasával vannak folyamatban reklamációk, a Ford a tönkrement motorokat kompletten ingyen cseréli ki.!
Pertársaságok szerveződtek.
De Ausztráliában, Dániában is a vízcső miatt tönkrement motorokat a Ford ingyen cseréli, amire 1 év garanciát ad.
A Ford elismerte a tervezési ,és anyaghibát . Főleg a 2012-2015 ig gyártott motorokat érintette. 2015-ben információm szerint módosítottak rajta.

regiszrálj és olvass bele a csoportba, igaz hogy angol nyelven van, de kérj rá fordítót.

https://www.facebook.com/groups/FordEcoboostNightmare/

A csoport facebook címe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 19:49:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1297
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikiasz írta:
steew írta:
Sziasztok!
2016-os 1.5 tdci kombi van kinézve, 1 éves, német o-ból származik, 49000km van benne (elvileg)
technology felszereltség, de körben radar, nagy 8collos multimédia, táblafigyelés, stb.
Van a családban 1.6-os benzines, de ő már "öreg" 2011-es, ráncfelvarrás előtti.
Dízel kocsim még sosem volt, elvileg amire használni fogom, minimum 10km reggel és 10km este.

Kérdésem tisztelettel:
Mire érdemes figyelni, van értelme hibákat keresni?

Napi 20 km-re dízel? Question Háááát nem tudom.... DPF szerintem nem fogja megköszönni Rolling Eyes ... csak a szerviz Shocked . Nekem a napi rutin alatt 15 km oda/vissza elővárosi forgalomban télen alig mozdul meg a hőmérő. Az enyémben nincs még (szerencsére) DPF. Nem is fogok dízelt venni újra az tuti. Wink


Köszönöm a befogadást.
Szia.
Szerintem,ha néha meglátogatja a nagyit,vagy a távolabbi barátokat a regen megoldható,vagy marad a kézi beavatkozás(nálam a DPF soot ld 22%)Mivel én is egy tdci-t használok városban 5-10 km,de ha kimozdulok,akkor kb.500 km megyek.Ha úgy alakul a regenerálást megcsinálom inkább,és így a szűrőt "megkimélem".Nejkem is ez az első dizel vasam. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 138


HozzászólásElküldve: 2017.10.07 22:47:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1298
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pallaci írta:
A hibás,nem megfelelő vízcső miatt Angliában százasával vannak folyamatban reklamációk, a Ford a tönkrement motorokat kompletten ingyen cseréli ki.!
Pertársaságok szerveződtek.
De Ausztráliában, Dániában is a vízcső miatt tönkrement motorokat a Ford ingyen cseréli, amire 1 év garanciát ad.
A Ford elismerte a tervezési ,és anyaghibát . Főleg a 2012-2015 ig gyártott motorokat érintette. 2015-ben információm szerint módosítottak rajta.

regiszrálj és olvass bele a csoportba, igaz hogy angol nyelven van, de kérj rá fordítót.

https://www.facebook.com/groups/FordEcoboostNightmare/

A csoport facebook címe.


Holland fórumban olvastam már róla. Csak az 1.0 -át érinti?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pallaci


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 09.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 09:56:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1299
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ecoboos 1.0 motorokat 2012-től 2015 nyaráig.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 138


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 12:34:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1300
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pallaci írta:
Ecoboos 1.0 motorokat 2012-től 2015 nyaráig.


Akkor szerencse hogy 2011-es 1.6 ecoboostom van Rolling Eyes
Itt még úgy tudom nem járt senki így
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  bobkapus


Offline
Csatlakozott:
2017. 09. 11.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 15:30:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1301
 Hozzászólás témája: Re: szerviz
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
bobkapus írta:
Sziasztok!

Valaki segítene abban, hogy hol találok valami értelmes oldalt ahol normálisan feltüntetnek szerviz intervallumokat?


http://www.etis.ford.com/


KÖSZÖNÖM!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kimbala


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 618


HozzászólásElküldve: 2017.10.08 20:26:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1302
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
Pallaci írta:
Ecoboos 1.0 motorokat 2012-től 2015 nyaráig.


Akkor szerencse hogy 2011-es 1.6 ecoboostom van Rolling Eyes
Itt még úgy tudom nem járt senki így

Erre már volt visszahívás 2 éve...
_________________
kimbala

Nyári: 215/50 R17 GoodYear Efficient Grip
Téli: 215/55 R16 Continental Viking Contact 5
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jan5650


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 27.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 10:02:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1303
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hűha... Remélem az 1.6 TDCI-nek nincs ilyen típusbetegsége

Pallaci írta:
A hibás,nem megfelelő vízcső miatt Angliában százasával vannak folyamatban reklamációk, a Ford a tönkrement motorokat kompletten ingyen cseréli ki.!
Pertársaságok szerveződtek.
De Ausztráliában, Dániában is a vízcső miatt tönkrement motorokat a Ford ingyen cseréli, amire 1 év garanciát ad.
A Ford elismerte a tervezési ,és anyaghibát . Főleg a 2012-2015 ig gyártott motorokat érintette. 2015-ben információm szerint módosítottak rajta.

regiszrálj és olvass bele a csoportba, igaz hogy angol nyelven van, de kérj rá fordítót.

https://www.facebook.com/groups/FordEcoboostNightmare/

A csoport facebook címe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23304


HozzászólásElküldve: 2017.10.09 16:29:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1304
 Hozzászólás témája: Re: 1.0 ecoboost
Hozzászólás az előzmény idézésével

jan5650 írta:
Hűha... Remélem az 1.6 TDCI-nek nincs ilyen típusbetegsége


Nem tapasztaltam ilyet sosem.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsorro


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 13.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 18:59:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1305
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro
_________________
Ford Focus 2017 Titanium SW 1.6 Benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ronnydown


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 31.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2017.10.11 19:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1306
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsorro írta:
TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro


Nos, sajnos idén tavasszal kb. 3000 gyári hibás szonda bekerült az 1.6-os motorokba. Ezeket a gyár gariban cseréli. Azért kellett egyeztetni a gyárral...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gerijani

Érvényes: 2018.07.22.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 20.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 15:56:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1307
 Hozzászólás témája: Turbó nyűg
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy elkezdett a turbó búgó hangot adni, de csak melegedés után. Nem érezni semmi teljesítmény vesztést, az autó kifogástalan egyébként és nem is gondoltam volna, hogy nagy a baj, de amikor a márkaszervíz elémtolt egy 400e -s ajánlatot turbó cseréről, kicsit kinyílt a szemem.
Állítólag a membrán ment szét.

Rákérdeztem turbó felújításra szakosodott cégnél, hogy tudnak-e vele valamit kezdeni, mire a válasz, hogy nem mert annyira egyben van ez a fajta, hogy nem lehet szétszedni és részegységenként javítani. Nem is tudnak újat adni, mert a Ford annyira levédette, hogy csak márkahálózaton keresztül lehet beszerezni. 2011-es 1.6-os, 110kW-os EcoBoostról van szó. Viszont azt is mondta, hogy kizárt, hogy a membrán legyen hibás, mert akkor kellene teljesítményvesztésnek lennie. Ami meg nincs.

Tudtok ajánlani, hogy hol érdemes megcsináltatni? Olvastam a fórumot és Fordos kollégák is mondták, hogy vigyem Göd-re. Lehet-e egyáltalán nem márkakereskedésen keresztül turbót rendelni?
Illetve egyáltalán ennyi alapján szerintetek is turbó gond?

János
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pallaci


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 09.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 16:07:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1308
 Hozzászólás témája: Re: Turbó nyűg
Hozzászólás az előzmény idézésével

gerijani írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy elkezdett a turbó búgó hangot adni, de csak melegedés után. Nem érezni semmi teljesítmény vesztést, az autó kifogástalan egyébként és nem is gondoltam volna, hogy nagy a baj, de amikor a márkaszervíz elémtolt egy 400e -s ajánlatot turbó cseréről, kicsit kinyílt a szemem.
Állítólag a membrán ment szét.

Rákérdeztem turbó felújításra szakosodott cégnél, hogy tudnak-e vele valamit kezdeni, mire a válasz, hogy nem mert annyira egyben van ez a fajta, hogy nem lehet szétszedni és részegységenként javítani. Nem is tudnak újat adni, mert a Ford annyira levédette, hogy csak márkahálózaton keresztül lehet beszerezni. 2011-es 1.6-os, 110kW-os EcoBoostról van szó. Viszont azt is mondta, hogy kizárt, hogy a membrán legyen hibás, mert akkor kellene teljesítményvesztésnek lennie. Ami meg nincs.

Tudtok ajánlani, hogy hol érdemes megcsináltatni? Olvastam a fórumot és Fordos kollégák is mondták, hogy vigyem Göd-re. Lehet-e egyáltalán nem márkakereskedésen keresztül turbót rendelni?
Illetve egyáltalán ennyi alapján szerintetek is turbó gond?

János


Hivd fel Őket érdeklődj.!

https://www.autoalkatresz.hu/auto-motor/motor_egyben/ford-focus-10-ecoboost-m1dd-motor-1786778


Vagy másik megoldás is lehet az után gyártott turbó

http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger-Ford-C-MAX-Focus-1-0-EcoBoost-2012-92kw-1761178-CM5G6K682GB-/361201109889

Illetve alkatrész is rendelhető, ami origánált:

http://www.ebay.co.uk/itm/Original-Melett-UK-turbocharger-cartridge-Ford-1-0-EcoBoost-100-125-bhp-1761178/192325614768?_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D46150%26meid%3D616039cf405c441eb891627527b60965%26pid%3D100010%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D361201109889&_trksid=p2047675.c100010.m2109

valamint a cseh gyártóval is kapcsolatba tudsz lépni:

https://www.continental-automotive.com/en-gl/Passenger-Cars/Powertrain/Gasoline-Technologies/Gas-Exchange/Turbocharging/Gasoline-Turbocharger-with-Aluminum-Turbine-Housin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gerijani

Érvényes: 2018.07.22.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 20.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 20:33:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1309
 Hozzászólás témája: Re: Turbó nyűg
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pallaci írta:
gerijani írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy elkezdett a turbó búgó hangot adni, de csak melegedés után. Nem érezni semmi teljesítmény vesztést, az autó kifogástalan egyébként és nem is gondoltam volna, hogy nagy a baj, de amikor a márkaszervíz elémtolt egy 400e -s ajánlatot turbó cseréről, kicsit kinyílt a szemem.
Állítólag a membrán ment szét.

Rákérdeztem turbó felújításra szakosodott cégnél, hogy tudnak-e vele valamit kezdeni, mire a válasz, hogy nem mert annyira egyben van ez a fajta, hogy nem lehet szétszedni és részegységenként javítani. Nem is tudnak újat adni, mert a Ford annyira levédette, hogy csak márkahálózaton keresztül lehet beszerezni. 2011-es 1.6-os, 110kW-os EcoBoostról van szó. Viszont azt is mondta, hogy kizárt, hogy a membrán legyen hibás, mert akkor kellene teljesítményvesztésnek lennie. Ami meg nincs.

Tudtok ajánlani, hogy hol érdemes megcsináltatni? Olvastam a fórumot és Fordos kollégák is mondták, hogy vigyem Göd-re. Lehet-e egyáltalán nem márkakereskedésen keresztül turbót rendelni?
Illetve egyáltalán ennyi alapján szerintetek is turbó gond?

János


Hivd fel Őket érdeklődj.!

https://www.autoalkatresz.hu/auto-motor/motor_egyben/ford-focus-10-ecoboost-m1dd-motor-1786778


Vagy másik megoldás is lehet az után gyártott turbó

http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger-Ford-C-MAX-Focus-1-0-EcoBoost-2012-92kw-1761178-CM5G6K682GB-/361201109889

Illetve alkatrész is rendelhető, ami origánált:

http://www.ebay.co.uk/itm/Original-Melett-UK-turbocharger-cartridge-Ford-1-0-EcoBoost-100-125-bhp-1761178/192325614768?_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D46150%26meid%3D616039cf405c441eb891627527b60965%26pid%3D100010%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D361201109889&_trksid=p2047675.c100010.m2109

valamint a cseh gyártóval is kapcsolatba tudsz lépni:

https://www.continental-automotive.com/en-gl/Passenger-Cars/Powertrain/Gasoline-Technologies/Gas-Exchange/Turbocharging/Gasoline-Turbocharger-with-Aluminum-Turbine-Housin


Köszi! Nem az volt az első gondolatom, hogy az alkatrész.hu-n keresek, de adok nekik egy esélyt.
Az Ebay-sek meg 2012 utáni egy litereshez való, nem az enyémhez. Néztem van-e 1.6-hoz korábbi, de nem nagyon. 2012 utáni 1.6-hoz találtam, de nem tudom az egy-az-egyben jó-e a korábbi motorokhoz. Meg amúgyse nagyon mernék próbálkozni.
A Continental-nak ugyan írtam, de nem reménykedek semmiben. Pont ezt írtam. A Ford annyira levédte - tudtommal -, hogy nem nagyon van utángyártott.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 138


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 22:36:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1310
 Hozzászólás témája: Re: Turbó nyűg
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gödöt én megpróbálnám mindenképp.
Mennyi km van az autóban?

gerijani írta:
Pallaci írta:
gerijani írta:
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy elkezdett a turbó búgó hangot adni, de csak melegedés után. Nem érezni semmi teljesítmény vesztést, az autó kifogástalan egyébként és nem is gondoltam volna, hogy nagy a baj, de amikor a márkaszervíz elémtolt egy 400e -s ajánlatot turbó cseréről, kicsit kinyílt a szemem.
Állítólag a membrán ment szét.

Rákérdeztem turbó felújításra szakosodott cégnél, hogy tudnak-e vele valamit kezdeni, mire a válasz, hogy nem mert annyira egyben van ez a fajta, hogy nem lehet szétszedni és részegységenként javítani. Nem is tudnak újat adni, mert a Ford annyira levédette, hogy csak márkahálózaton keresztül lehet beszerezni. 2011-es 1.6-os, 110kW-os EcoBoostról van szó. Viszont azt is mondta, hogy kizárt, hogy a membrán legyen hibás, mert akkor kellene teljesítményvesztésnek lennie. Ami meg nincs.

Tudtok ajánlani, hogy hol érdemes megcsináltatni? Olvastam a fórumot és Fordos kollégák is mondták, hogy vigyem Göd-re. Lehet-e egyáltalán nem márkakereskedésen keresztül turbót rendelni?
Illetve egyáltalán ennyi alapján szerintetek is turbó gond?

János


Hivd fel Őket érdeklődj.!

https://www.autoalkatresz.hu/auto-motor/motor_egyben/ford-focus-10-ecoboost-m1dd-motor-1786778


Vagy másik megoldás is lehet az után gyártott turbó

http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger-Ford-C-MAX-Focus-1-0-EcoBoost-2012-92kw-1761178-CM5G6K682GB-/361201109889

Illetve alkatrész is rendelhető, ami origánált:

http://www.ebay.co.uk/itm/Original-Melett-UK-turbocharger-cartridge-Ford-1-0-EcoBoost-100-125-bhp-1761178/192325614768?_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D46150%26meid%3D616039cf405c441eb891627527b60965%26pid%3D100010%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D361201109889&_trksid=p2047675.c100010.m2109

valamint a cseh gyártóval is kapcsolatba tudsz lépni:

https://www.continental-automotive.com/en-gl/Passenger-Cars/Powertrain/Gasoline-Technologies/Gas-Exchange/Turbocharging/Gasoline-Turbocharger-with-Aluminum-Turbine-Housin


Köszi! Nem az volt az első gondolatom, hogy az alkatrész.hu-n keresek, de adok nekik egy esélyt.
Az Ebay-sek meg 2012 utáni egy litereshez való, nem az enyémhez. Néztem van-e 1.6-hoz korábbi, de nem nagyon. 2012 utáni 1.6-hoz találtam, de nem tudom az egy-az-egyben jó-e a korábbi motorokhoz. Meg amúgyse nagyon mernék próbálkozni.
A Continental-nak ugyan írtam, de nem reménykedek semmiben. Pont ezt írtam. A Ford annyira levédte - tudtommal -, hogy nem nagyon van utángyártott.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  oxyff2

Érvényes: 2018.11.06.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 23.
Hozzászólások: 29


HozzászólásElküldve: 2017.10.12 23:40:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1311
 Hozzászólás témája: Re: Turbó nyűg
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
Gödöt én megpróbálnám mindenképp.
Mennyi km van az autóban?

gerijani írta:


Köszi! Nem az volt az első gondolatom, hogy az alkatrész.hu-n keresek, de adok nekik egy esélyt.
Az Ebay-sek meg 2012 utáni egy litereshez való, nem az enyémhez. Néztem van-e 1.6-hoz korábbi, de nem nagyon. 2012 utáni 1.6-hoz találtam, de nem tudom az egy-az-egyben jó-e a korábbi motorokhoz. Meg amúgyse nagyon mernék próbálkozni.
A Continental-nak ugyan írtam, de nem reménykedek semmiben. Pont ezt írtam. A Ford annyira levédte - tudtommal -, hogy nem nagyon van utángyártott.
Szia!

Szerintem hívd fel őket! [Nem email, telefon!]
Fturbó
Magyar turbó
Valammit mondanak!
Az itteni szervizek is ide küldik a turbókat javítani.
Azt, hogy Eco-Bost-hoz való turbót tudnak-e javítani, azt csak ők tudják megmondani.

oxygen
_________________


Képek a hozzászólásokban
_
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gerijani

Érvényes: 2018.07.22.

Offline
Csatlakozott:
2016. 10. 20.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2017.10.13 08:35:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1312
 Hozzászólás témája: Re: Turbó nyűg
Hozzászólás az előzmény idézésével

semetka írta:
Gödöt én megpróbálnám mindenképp.
Mennyi km van az autóban?



Szia!

190e
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TKrisztian


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 09:00:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1313
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsorro írta:
TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro


Szia!

Köazönöm az infót. Természetesen voltam szervizben és mivel hbakód nem volt meg nem is produkálta a hibát náluk, ígynem csináltak semmit. Azt mondta szervizes srác, hogy ha nincs hibakód nem tudnak mit csinálni. Ahhoz hogy érvenyesíteni tudják a garanciát kell nhibakód. Ettől tartottam amúgy, hogy semmi nem fog történni....
Nálad volt hibakód vagy hogyan jöttek rá és csinálták meg? Melyik szervizben javították? Győri szervizben voltam. Ha úgy van, még el is megyek messzebre is, csak szűnjön meg ez a zavaró hiba.
Amúgy jó kis autó. Szeretem nagyon. Gázosításon nem is gondolkodtam, mivel 6 liter a fogyasztásom. Szinte csak főút és kevés autópálya plusz néha előváros.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 10:16:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TKrisztian írta:
zsorro írta:
TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro


Szia!

Köazönöm az infót. Természetesen voltam szervizben és mivel hbakód nem volt meg nem is produkálta a hibát náluk, ígynem csináltak semmit. Azt mondta szervizes srác, hogy ha nincs hibakód nem tudnak mit csinálni. Ahhoz hogy érvenyesíteni tudják a garanciát kell nhibakód. Ettől tartottam amúgy, hogy semmi nem fog történni....
Nálad volt hibakód vagy hogyan jöttek rá és csinálták meg? Melyik szervizben javították? Győri szervizben voltam. Ha úgy van, még el is megyek messzebre is, csak szűnjön meg ez a zavaró hiba.
Amúgy jó kis autó. Szeretem nagyon. Gázosításon nem is gondolkodtam, mivel 6 liter a fogyasztásom. Szinte csak főút és kevés autópálya plusz néha előváros.


Érdekes, hogy nem látták a hibakódot, ha villogott a check engine lámpa, ott valószínűleg égéskimaradás volt.Bár ezt magától kitörli egy idő utân, ha megszünik a hiba.
Ha legközelebb látod villogni a lámpát, akkor irány a szerviz, ki kell tudniuk olvasni mire panaszkodik az elektronika.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  TKrisztian


Offline
Csatlakozott:
2017. 08. 20.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 10:20:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1315
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
TKrisztian írta:
zsorro írta:
TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro


Szia!

Köazönöm az infót. Természetesen voltam szervizben és mivel hbakód nem volt meg nem is produkálta a hibát náluk, ígynem csináltak semmit. Azt mondta szervizes srác, hogy ha nincs hibakód nem tudnak mit csinálni. Ahhoz hogy érvenyesíteni tudják a garanciát kell nhibakód. Ettől tartottam amúgy, hogy semmi nem fog történni....
Nálad volt hibakód vagy hogyan jöttek rá és csinálták meg? Melyik szervizben javították? Győri szervizben voltam. Ha úgy van, még el is megyek messzebre is, csak szűnjön meg ez a zavaró hiba.
Amúgy jó kis autó. Szeretem nagyon. Gázosításon nem is gondolkodtam, mivel 6 liter a fogyasztásom. Szinte csak főút és kevés autópálya plusz néha előváros.


Érdekes, hogy nem látták a hibakódot, ha villogott a check engine lámpa, ott valószínűleg égéskimaradás volt.Bár ezt magától kitörli egy idő utân, ha megszünik a hiba.
Ha legközelebb látod villogni a lámpát, akkor irány a szerviz, ki kell tudniuk olvasni mire panaszkodik az elektronika.


Az a baj, hogy akárhányszor volt hibajel, csak 3szor felvillant és eltűnt, ez 2-szer volt. Mire szervízbe jutottam, már nem láttak semmit.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2017.10.14 11:11:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

TKrisztian írta:
flint78 írta:
TKrisztian írta:
zsorro írta:
TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro


Szia!

Köazönöm az infót. Természetesen voltam szervizben és mivel hbakód nem volt meg nem is produkálta a hibát náluk, ígynem csináltak semmit. Azt mondta szervizes srác, hogy ha nincs hibakód nem tudnak mit csinálni. Ahhoz hogy érvenyesíteni tudják a garanciát kell nhibakód. Ettől tartottam amúgy, hogy semmi nem fog történni....
Nálad volt hibakód vagy hogyan jöttek rá és csinálták meg? Melyik szervizben javították? Győri szervizben voltam. Ha úgy van, még el is megyek messzebre is, csak szűnjön meg ez a zavaró hiba.
Amúgy jó kis autó. Szeretem nagyon. Gázosításon nem is gondolkodtam, mivel 6 liter a fogyasztásom. Szinte csak főút és kevés autópálya plusz néha előváros.


Érdekes, hogy nem látták a hibakódot, ha villogott a check engine lámpa, ott valószínűleg égéskimaradás volt.Bár ezt magától kitörli egy idő utân, ha megszünik a hiba.
Ha legközelebb látod villogni a lámpát, akkor irány a szerviz, ki kell tudniuk olvasni mire panaszkodik az elektronika.


Az a baj, hogy akárhányszor volt hibajel, csak 3szor felvillant és eltűnt, ez 2-szer volt. Mire szervízbe jutottam, már nem láttak semmit.


Attól még tárolja a hibakódot a vezérlő.
A folyamatosan világító piktogram valami folymatosan fennálló, de nem azonnali beavatkozást igénylő hibát jelez, a villogó piktogram megjelenésekor azonnal szervizbe kell vinni a gépet a kezelési útmutató szerint.
Amikor villogott, akkor pont produkálta a hibát, ha még el is gyengült, dadogott, esetleg visszadurrant a motor akkor ez akár égéskimaradás is lehetett, ez mondjuk tartott 3 felvillanásnyi időn keresztül, majd elmúlt a hiba, erre lekapcsolta a lámpát a műszerfalon.De a vezérlő ezt a hibát tárolja egy jó ideig, ha a szerviz akarja, ki tudja olvasni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsorro


Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 13.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.10.15 01:51:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
TKrisztian írta:
flint78 írta:
TKrisztian írta:
zsorro írta:
TKrisztian írta:
Sziasztok!

Még új vagyok a klubban és egyben egy új Focusé is. Felétek fordulnék egy gonddal és remélem tudok segíteni, mielőtt még elmegyek szervizbe. Májusban vettem egy új Focust 1.6 szívó benzines 125 pacival és most van 4500 km az autóban. Eddig nagyon tetszik, ég és föld a különbség egy G Astra után. Viszont van egy zavaró tényező. Kb. 1500-2000 km óta azt csinálja az autó, hogy ha üzemmeleg motornál indítom (kizárólag, hidegen nem), akkor indítás után pár másodperccel beremeg a motor, mintha egy henger egy pilllanatra leállna és 1-2 mp múlva meg minden ok. Egyszer volt olyan, hogy indultam és gázadásnál felvillant a hibajelző lámpa 3-szor, erőtlen lett abban a pillanatban a motor (gondolom henger leállt) és utána minden ok volt. Hozzáteszem, hogy nem inden meleg motoros indításnál van, random csinálja. Ha már 60 felett van a hőmérséklet, előfordulhat. Picit, mintha morgósabb lenne a kipufogó hangja is.
Tudom, hogy azt fogjátok mondani, irány a szerviz. DE van egy olyan 99%-os érzésem, hogy nem csinálnak semmit. Nincs hibakód, nem világít a check engine.
Köszönöm előre is a válaszokat!

Üdv,
TKrisztián


TKrisztián!

Ha esetleg azóta nem mentél volna szervízbe, szerintem, tedd meg.
Tedd meg, mert lehet, hogy valami gyárilag sz..r alkatrész van benne. Én júniusban vettem egy ilyen motorú focust (5 év focus1 és 6 év focus 2 után)és 2 hét !!! után néha bedadogott a motor és világított a check engine. Bevittem, ránéztek és egy óra múlva kész is volt. A szinte új kocsin lambda szondát kellett csinálni! Mondták, hogy ritkán látnak ilyen hibát egy új kocsinál és mivel nem olcsó a cseréje, a csalás kizárása miatt ilyenkor a gyárral kell egyeztetniük. A szervizes elmondta, hogy hallott egy-két ugyanilyen meghibásodásról külföldön, szerinte egy hibás szonda sorozat okozhatta ezen hibákat. Lekopogom, azóta semmi baja és nagyon szeretem. Durván jobb a focus 2-nél. Ja és ha még nem gondolkodtál el a gázosításon, akkor még van időd az első vizsgáig 4 évesen. Ebbe a motorba még betehető a gáz, az előző, focus 2es ilyen motorú, de csak 115 LE-s kocsimban is benne volt és 1800ft/100 km-ért jártam Budapesten vele.

Zsorro


Szia!

Köazönöm az infót. Természetesen voltam szervizben és mivel hbakód nem volt meg nem is produkálta a hibát náluk, ígynem csináltak semmit. Azt mondta szervizes srác, hogy ha nincs hibakód nem tudnak mit csinálni. Ahhoz hogy érvenyesíteni tudják a garanciát kell nhibakód. Ettől tartottam amúgy, hogy semmi nem fog történni....
Nálad volt hibakód vagy hogyan jöttek rá és csinálták meg? Melyik szervizben javították? Győri szervizben voltam. Ha úgy van, még el is megyek messzebre is, csak szűnjön meg ez a zavaró hiba.
Amúgy jó kis autó. Szeretem nagyon. Gázosításon nem is gondolkodtam, mivel 6 liter a fogyasztásom. Szinte csak főút és kevés autópálya plusz néha előváros.


Érdekes, hogy nem látták a hibakódot, ha villogott a check engine lámpa, ott valószínűleg égéskimaradás volt.Bár ezt magától kitörli egy idő utân, ha megszünik a hiba.
Ha legközelebb látod villogni a lámpát, akkor irány a szerviz, ki kell tudniuk olvasni mire panaszkodik az elektronika.


Az a baj, hogy akárhányszor volt hibajel, csak 3szor felvillant és eltűnt, ez 2-szer volt. Mire szervízbe jutottam, már nem láttak semmit.


Attól még tárolja a hibakódot a vezérlő.
A folyamatosan világító piktogram valami folymatosan fennálló, de nem azonnali beavatkozást igénylő hibát jelez, a villogó piktogram megjelenésekor azonnal szervizbe kell vinni a gépet a kezelési útmutató szerint.
Amikor villogott, akkor pont produkálta a hibát, ha még el is gyengült, dadogott, esetleg visszadurrant a motor akkor ez akár égéskimaradás is lehetett, ez mondjuk tartott 3 felvillanásnyi időn keresztül, majd elmúlt a hiba, erre lekapcsolta a lámpát a műszerfalon.De a vezérlő ezt a hibát tárolja egy jó ideig, ha a szerviz akarja, ki tudja olvasni.


Akihez én vittem az az Üllői úton lévő Ford márkaszalon Bp-en a XIX. kerületben. Nekem ők vannak közel. Korábban is ott szervizeltettem az előző autóimat (focus I, focus II.)
_________________
Ford Focus 2017 Titanium SW 1.6 Benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jan5650


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 27.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 06:53:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!

A mostani olajcserénél a szerelő észrevette, hogy a féltengely szimeringnél csöpög egy picit a váltó-olaj.
Azt mondta érdemes lenne minél előbb kicserélni. Gyors rákerestem a neten, de nem találtam ilyen alkatrészt. Hátha ti tudok segíteni, mire gondolhatott szerelő:
- azt mondta féltengely szimering, jobb oldali, ami a váltónál van.

Tudtok egy linket adni, ahol meg is tudom rendelni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 723

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 08:37:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

jan5650 írta:
Hali!

A mostani olajcserénél a szerelő észrevette, hogy a féltengely szimeringnél csöpög egy picit a váltó-olaj.
Azt mondta érdemes lenne minél előbb kicserélni. Gyors rákerestem a neten, de nem találtam ilyen alkatrészt. Hátha ti tudok segíteni, mire gondolhatott szerelő:
- azt mondta féltengely szimering, jobb oldali, ami a váltónál van.

Tudtok egy linket adni, ahol meg is tudom rendelni?


Link
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jan5650


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 27.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2017.10.16 08:43:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1320
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi!


lantika írta:
jan5650 írta:
Hali!

A mostani olajcserénél a szerelő észrevette, hogy a féltengely szimeringnél csöpög egy picit a váltó-olaj.
Azt mondta érdemes lenne minél előbb kicserélni. Gyors rákerestem a neten, de nem találtam ilyen alkatrészt. Hátha ti tudok segíteni, mire gondolhatott szerelő:
- azt mondta féltengely szimering, jobb oldali, ami a váltónál van.

Tudtok egy linket adni, ahol meg is tudom rendelni?


Link
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 43, 44, 45  Következő
Ugrás:   

44 / 45 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.69 másodperc