Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.11.21. 07:26:05 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: kudii
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23496
Látogatók:
Vendégek: 230
Tagok: 8
Összesen: 238

Jelen lévő tagok:
01: zagergo
02: tiber70
03: Car-ak
04: barthez
05: walter
06: gaborka83
07: ljocco
08: Gabor02

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 2 FFV
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Focus 2 FFV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

3 / 3 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  rb1358


Offline
Csatlakozott:
2008. 05. 17.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2008.09.06 08:49:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 61
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

blueboy írta:
rb1358 írta:
Jól megy, de a fogyasztása benzinből 9,6L E85-ből 10,9L és a Bioetanollal gyakran lefullad alapjáraton.
Benzinnel jó menettulajdonságok mellet soknak tűnik ez a fogyasztás, hátmég E85-tel. Ennyi a tapasztalat 2500Km után.


Ööö, most megjött a gépsas amit márciusban rendeltél, vagy kölcsönkaptad az Autoplus FFV-s tesztautóját? Shocked


Igen, kölcsön van amíg megjön az új.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Kuldonc


Offline
Csatlakozott:
2003. 07. 14.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2008.09.09 17:11:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 62
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rb1358 írta:
Jól megy, de a fogyasztása benzinből 9,6L E85-ből 10,9L és a Bioetanollal gyakran lefullad alapjáraton.
Benzinnel jó menettulajdonságok mellet soknak tűnik ez a fogyasztás, hátmég E85-tel. Ennyi a tapasztalat 2500Km után.


Ez a vegyes fogyasztas? Hat az tenyleg sok.
En az 1.6(115LE) es az 1.8-as kozott vacillalok. Most egy 1.6(100LE)-os Focus 1-es van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rb1358


Offline
Csatlakozott:
2008. 05. 17.
Hozzászólások: 45


HozzászólásElküldve: 2008.09.09 18:18:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 63
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kuldonc írta:
rb1358 írta:
Jól megy, de a fogyasztása benzinből 9,6L E85-ből 10,9L és a Bioetanollal gyakran lefullad alapjáraton.
Benzinnel jó menettulajdonságok mellet soknak tűnik ez a fogyasztás, hátmég E85-tel. Ennyi a tapasztalat 2500Km után.


Ez a vegyes fogyasztas? Hat az tenyleg sok.
En az 1.6(115LE) es az 1.8-as kozott vacillalok. Most egy 1.6(100LE)-os Focus 1-es van.


Vegyes!
A helyzet az, hogy azóta mértem E85-ből 13L/100Km is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GeeUnit


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 06.
Hozzászólások: 354


HozzászólásElküldve: 2008.09.09 18:25:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 64
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kuldonc írta:
rb1358 írta:
Jól megy, de a fogyasztása benzinből 9,6L E85-ből 10,9L és a Bioetanollal gyakran lefullad alapjáraton.
Benzinnel jó menettulajdonságok mellet soknak tűnik ez a fogyasztás, hátmég E85-tel. Ennyi a tapasztalat 2500Km után.


Ez a vegyes fogyasztas? Hat az tenyleg sok.
En az 1.6(115LE) es az 1.8-as kozott vacillalok. Most egy 1.6(100LE)-os Focus 1-es van.


Én abszolút jó dolognak tartom az effajta meghajtású autók megjelenését és térhódítását.

Csak azért nézzük meg a pénztárcánk oldaláról is, ha a magas fogyasztást vesszük - amelyet már több ismerősöm is alátámasztott -, már azért annyira nem kecsegtető a helyzet, hiába alacsony az E85, valamennyi benzin akkor is kell és van is benne. Ráadásul a magasabb alapár sem elhanyagolható, amiért haza lehet vinni (nameg az, hogy megrendeléstől számítva mennyi idő, míg ideér), illetve kíváncsi lennék még a szervízköltségekre is, az általános, "kötelező" szervízek költségeire stb. Valószínűleg nem rossz maga a motor, de kiforrottnak szerintem egyáltalán nem mondható, úgyhogy azt is fenntartásokkal fogadom, és kiváncsi lennék, hogy a (pót)alkatrészek árai hogyan alakulnak a másik két fő meghajtásúakhoz képest. Lényeg a lényeg, hogy bármennyire is jó dolognak tartom a különböző alternatív és főleg a bioetanol meghajtású autók elterjedését, de most még biztosan nem választanék közülük.
_________________
FordFocus 1.8TDCi

Nyáron: Continental SportContact 2 (205/50 R17)
Télen: Michelin Primacy Alpin 3 (205/55 R16)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2008.09.09 19:52:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 65
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GeeUnit írta:

Én abszolút jó dolognak tartom az effajta meghajtású autók megjelenését és térhódítását.

Csak azért nézzük meg a pénztárcánk oldaláról is, ha a magas fogyasztást vesszük - amelyet már több ismerősöm is alátámasztott -, már azért annyira nem kecsegtető a helyzet, hiába alacsony az E85, valamennyi benzin akkor is kell és van is benne. Ráadásul a magasabb alapár sem elhanyagolható, amiért haza lehet vinni (nameg az, hogy megrendeléstől számítva mennyi idő, míg ideér), illetve kíváncsi lennék még a szervízköltségekre is, az általános, "kötelező" szervízek költségeire stb. Valószínűleg nem rossz maga a motor, de kiforrottnak szerintem egyáltalán nem mondható, úgyhogy azt is fenntartásokkal fogadom, és kiváncsi lennék, hogy a (pót)alkatrészek árai hogyan alakulnak a másik két fő meghajtásúakhoz képest. Lényeg a lényeg, hogy bármennyire is jó dolognak tartom a különböző alternatív és főleg a bioetanol meghajtású autók elterjedését, de most még biztosan nem választanék közülük.

az árral kapcsolatban csak annyit, hogy pont az 1,6 115 lovas és a 2lityis közé pozícionálták és teljesítményben is (ha nem is félúton) közte van és vszinű nyomatékosabb is valamivel, mint az 1,6-os. A motor tuti kiforrott, mert ugyanaz, mint az előző mondeo 1,8-osa ill. a németeknék, osztrákoknál a fóka II-höz elejétől fogva forgalmazták etanol nélkül is, csak nálunk nem (talán mert korábban a teljesítmény nem számított, csak a biztosítási kategória). szerviz szempontjából nincs különbség lényegében, jobb minőségű gyertyákkal (pl. Bosch, állítólag jobb a fogyi). Sajna tényleg magas a fogyija, de nem több mint mondjuk a 2 lityisé és ha elég a teljesítmény, megfontolandó. Mondjuk egy hasonló köbcis honda pl. sokkal jobban fogyaszt ha benzines üzemet benzinessel hasonlítunk és teljesítménye is jobb... Rolling Eyes
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GeeUnit


Offline
Csatlakozott:
2008. 01. 06.
Hozzászólások: 354


HozzászólásElküldve: 2008.09.10 19:01:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 66
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

SteFocus írta:
GeeUnit írta:

Én abszolút jó dolognak tartom az effajta meghajtású autók megjelenését és térhódítását.

Csak azért nézzük meg a pénztárcánk oldaláról is, ha a magas fogyasztást vesszük - amelyet már több ismerősöm is alátámasztott -, már azért annyira nem kecsegtető a helyzet, hiába alacsony az E85, valamennyi benzin akkor is kell és van is benne. Ráadásul a magasabb alapár sem elhanyagolható, amiért haza lehet vinni (nameg az, hogy megrendeléstől számítva mennyi idő, míg ideér), illetve kíváncsi lennék még a szervízköltségekre is, az általános, "kötelező" szervízek költségeire stb. Valószínűleg nem rossz maga a motor, de kiforrottnak szerintem egyáltalán nem mondható, úgyhogy azt is fenntartásokkal fogadom, és kiváncsi lennék, hogy a (pót)alkatrészek árai hogyan alakulnak a másik két fő meghajtásúakhoz képest. Lényeg a lényeg, hogy bármennyire is jó dolognak tartom a különböző alternatív és főleg a bioetanol meghajtású autók elterjedését, de most még biztosan nem választanék közülük.

az árral kapcsolatban csak annyit, hogy pont az 1,6 115 lovas és a 2lityis közé pozícionálták és teljesítményben is (ha nem is félúton) közte van és vszinű nyomatékosabb is valamivel, mint az 1,6-os. A motor tuti kiforrott, mert ugyanaz, mint az előző mondeo 1,8-osa ill. a németeknék, osztrákoknál a fóka II-höz elejétől fogva forgalmazták etanol nélkül is, csak nálunk nem (talán mert korábban a teljesítmény nem számított, csak a biztosítási kategória). szerviz szempontjából nincs különbség lényegében, jobb minőségű gyertyákkal (pl. Bosch, állítólag jobb a fogyi). Sajna tényleg magas a fogyija, de nem több mint mondjuk a 2 lityisé és ha elég a teljesítmény, megfontolandó. Mondjuk egy hasonló köbcis honda pl. sokkal jobban fogyaszt ha benzines üzemet benzinessel hasonlítunk és teljesítménye is jobb... Rolling Eyes


Jó rendben, a fogyasztással kapcsolatban lehet, hogy igazad van, de akkor is kissé tartózkodok ettől a meghajtástól, bár mondjuk még mindig hamarabb választanám a bioetanolt, mint a dízelt, de ez már más topikhoz tartozik.
_________________
FordFocus 1.8TDCi

Nyáron: Continental SportContact 2 (205/50 R17)
Télen: Michelin Primacy Alpin 3 (205/55 R16)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rvlaca


Offline
Csatlakozott:
2004. 03. 31.
Hozzászólások: 3695


HozzászólásElküldve: 2008.10.07 20:43:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 67
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

milyen időközönként kell szervizelni, ua mint a rendes benyás?
köszi.
_________________
...az ember a legnagyobb állat...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kollati


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 18.
Hozzászólások: 57


HozzászólásElküldve: 2009.01.24 01:06:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 68
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rvlaca írta:
milyen időközönként kell szervizelni, ua mint a rendes benyás?
köszi.


Ugyan elég régi a beirásod , de az FFV s autókat 10000 vagy évente kell vinni szervízbe ... nem igazán értem miért , de ez van. remélem azért ezt majd meghálálja 10 éves koráig... Razz
_________________
Aranypaci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MenThor


Offline
Csatlakozott:
2009. 04. 08.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2009.04.08 09:32:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 69
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hello!

én erről az autóról írom a szakdogám, nincs meg valakinek az a Ford Tis amiben erről az autóról szó van? azt hiszem a 2008-asban már benne van.

köszi előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  percy
Moderátor

Érvényes: 2017.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2003. 09. 22.
Hozzászólások: 14337


HozzászólásElküldve: 2009.04.08 09:43:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 70
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MenThor írta:
Hello!

én erről az autóról írom a szakdogám, nincs meg valakinek az a Ford Tis amiben erről az autóról szó van? azt hiszem a 2008-asban már benne van.

köszi előre is
Szerintem simán megkörnyékezheted a Ford Motor Hungáriát (vagy hogy hívják manapság nem tudom), én a helyedben ezt tenném! (ha nem lenne ennyire trutyiban mindenki még azt is kiharcoltam volna a helyedben, hogy megmutogassák a motor gyártását is! Smile )
Ha Gödöllői vagy gondolom oda jársz suliba, no mi kimentünk annó évfolyamszinten vagy 50-en a Merci és az Aujudi gyárba Németországba, részben egyetemi finanszírozásból. Mindent megmutogattak a gyárakban, sőt mindenki kapott vagy 20-30 kiló doksit arról a kérdésről ami bővebben érdekelte. (a 90-es évek legelején történt mindez Wink )

Ha részletesebben érdekel a dolog irj privit Wink
_________________
"Ott a totózó, szólt poroltót toló Tóth Ottó, holott ott lottózó volt ottan."
Netikett <<---- alapmű
Új tagoknak <<---- ezt is illik elolvasni

percy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tolvaly


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 10.
Hozzászólások: 73


HozzászólásElküldve: 2009.09.30 16:06:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 71
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rb1358 írta:
Ennyi a tapasztalat 2500Km után.





120000km/2év után:

első féktárcsák- kuka
generátor- kuka
váltó, diffi, fogaskerekek és valamilyen tengely 60.000 után 3×javítva, cserélve, de még mindig búg
(ugyanaz a váltó van rajta, mint az 1.4/1.6-on, ehhez rohadt gyenge)
kuplungtárcsa csere 80000-nél(rugók lötyögtek benne, amúgy semmi baja)
rendszámtábla világító pici lámpákból 5 db rohadt el két év alatt

Városban 9-12L Pályán 180-200 utazóval 18-21L. Több mint a 4.2 biturbó RSA6-tal engem követő kollégámnak Smile

Az 1.6 zetec black panthert visszasírom. Kevesebbet evett, gond nélkül gurult 3 évet. A cefrés két év alatt 8 hetet állt a váltó alkatrészek vidékre érkezése és szerviz miatt. Folyamatosan zavarta a motorola gm 960-at, pedig minden kábelt leárnyékoltam már.
Nem lopta magát a szívembe....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Stef
Területi képviselő


Offline
Csatlakozott:
2005. 09. 27.
Hozzászólások: 1605


HozzászólásElküldve: 2009.09.30 18:47:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 72
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tolvaly írta:
rb1358 írta:
Ennyi a tapasztalat 2500Km után.





120000km/2év után:

első féktárcsák- kuka
generátor- kuka
váltó, diffi, fogaskerekek és valamilyen tengely 60.000 után 3×javítva, cserélve, de még mindig búg
(ugyanaz a váltó van rajta, mint az 1.4/1.6-on, ehhez rohadt gyenge)
kuplungtárcsa csere 80000-nél(rugók lötyögtek benne, amúgy semmi baja)
rendszámtábla világító pici lámpákból 5 db rohadt el két év alatt

Városban 9-12L Pályán 180-200 utazóval 18-21L. Több mint a 4.2 biturbó RSA6-tal engem követő kollégámnak Smile

Az 1.6 zetec black panthert visszasírom. Kevesebbet evett, gond nélkül gurult 3 évet. A cefrés két év alatt 8 hetet állt a váltó alkatrészek vidékre érkezése és szerviz miatt. Folyamatosan zavarta a motorola gm 960-at, pedig minden kábelt leárnyékoltam már.
Nem lopta magát a szívembe....

én is gondolkoztam egy időben az FFV-n, ezexerint jó hogy nem vágtam bele. Ehhez képest jóval kevesebb gondom volt a dízellel eddig. Egyedül a jobb hátsó csapágy csere, ami elég érdekes így 100ezer-nél. Volt egy kisebb elektronikai problémám megy egy repedt vákumcső, de semmi olyan, amit nem orvosoltak volna egy órán belül és amivel ott maradtam volna az út szélén. Mondjuk az, hogy a 4.2-es biturbó kevesebbet eszik 180-200-nál az nem csoda, annak a motornak meg sem kottyan az a tempó, a tiédnek ez igen csak erőltetett menet. De mondjuk az RS6 meg nem áll meg 9-ből városban Laughing minden relatív. A váltón én is csodálkozom, pedig elvileg ugyanaz az 1,8-as motor amit a mondeoba is lehetett kapni (ill. asszem lehet is még nyugaton) csak bioethanolos. Féktárcsákkal semmi bajom, pedig elől már cseréltem tárcsákat... hiába nem kis különbségek lehetnek focus és focus között... Rolling Eyes Fel a fejjel, csak vége lesz a sok cserének, ha meg nagyon besokalltál, szerintem kapsz hasonló áron 1,6-ost...
_________________
"A fenenagy sajna már a múlté, imádtam"
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Tolvaly


Offline
Csatlakozott:
2004. 10. 10.
Hozzászólások: 73


HozzászólásElküldve: 2009.10.02 10:53:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 73
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

"én is gondolkoztam egy időben az FFV-n"


Jó kocsi lehetne, és csak ennyi kell hozzá:


4 tárcsafék (csak 2 van)
1.8 benyás váltó (nem 1.4-1.6-osé!!!!)
75L benzin tartály (cefre kutak ritkán vannak és jobban is ízlik neki)

Sajnos a ford ezt leszarja. 3 évre szoktam fókákat venni, de ez volt a legutolsó új. Az elsők közül az IKS-es 1.6 duratec ghia még ma is megy, ne kérdezd a km-t. Pedig azt én is hajtom. Ezek a maiak hulladékok, 2 év, vagy 100e km....
Az új kocsim diesel, japán, be sem merem írni ide... bár még meg kell tartanom a cefrést is a kedvező hitel miatt Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kollati


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 18.
Hozzászólások: 57


HozzászólásElküldve: 2010.01.10 16:30:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 74
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

HI! A kocsim megvétele után én is azt hittem hogy jól beleválasztottam. Voltak vele gondjaim , de lassacskán minden megoldódik ,és nem jönnek újjak helyettük...Mondjuk egy év alatt csak 30000 km ment bele , de a fogyasztása a kezdeti hajmeresztő értékekről elég szépen megindult lefelé. Decemberben Németeknél a haver 2 éves passatját ami 1,9 es pdtdi , kb 5-6 mp es lemaradás után 150 nél a francba pörögtem, és nem is tudott jönni utánam. Nem tudom miért de nagyon elkezdett menni kb 25000 után. Elég sokat tankolok bele e85 öt , és nekem nem eszik sokkal többet. kb 1lityi plussz 100 on.
Szerintem a mostani és a jövőbeni benzinárak mellett igen csak meggondolandó alternatíva. kb minden 3.ik liter ingyen van.. Wink
_________________
Aranypaci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pontifex


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 11.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2010.01.15 19:44:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 75
 Hozzászólás témája: 1.8 FFV
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem gazdaságosan üzemeltethető a mai árak mellett

Pár adat, a FEDCOMP szerint

Galyatető túra (970m) 160km országút, 4 emberrel 9.5l/100km E85
Balatoni kirándulás, 340km, autópálya + Bp belváros, 5 személy 11.2l/100km lefelé 110-120, hazafelé siettem Smile, 140-150km/h
Budapest + országút, 100km, egyedül, (BKV sztrájk idején pesti dugóval) 10.1l/100km.

Ahol én tankolok, ott az etanol 218Ft/l, a benzin 315Ft/l

Ha normáljuk a fogyasztási adatokat (az etanolra költött pénzből mennyi benzint vehetnénk)

218/315=0,692

9.5l *0,692 = 6,57l/100km 95os benzin
11,2*0,692 = 7,75/100km
10.1*0,692 = 6,98l/100km

Ezek a jelenlegi tények. Szerintem ezek az adatok barátságosak egy 1.8-as 125LE-s gépsárkánytól. A fenti adatok alá is lehet menni, ha mindig meg birod állni, hogy ne pörgesd egy kicsit a motort, de nekem még új a kocsi, szóval én nem állom meg. Ráadásul ezek mind téli mérések.

A 10.000 km-es olajcsere, ha nem márkaszervizben kell csinálni a Ford kenőanyagok árát nézve nem vészes (cromax 5l Ford olaj nincs 9e). Én mondjuk Mobil 1 szintetikus olajat rakok majd bele a garancia lejárta után.

Ami plusz szervizelés még, elvileg 60e km-enként szelephézag állitás is kell az E85 miatt (Ford Szeleckynél hallottam)
_________________
-------------------------------------------------------------
Ford Focus 1.8 FFV Trend Plus
Michelin Primacy HP 205/55 R16
Continental ContiWinterContact TS860 195/65 R15
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5015


HozzászólásElküldve: 2010.01.15 20:34:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 76
 Hozzászólás témája: Re: 1.8 FFV
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pontifex írta:

A 10.000 km-es olajcsere, ha nem márkaszervizben kell csinálni a Ford kenőanyagok árát nézve nem vészes (cromax 5l Ford olaj nincs 9e). Én mondjuk Mobil 1 szintetikus olajat rakok majd bele a garancia lejárta után.

Ami plusz szervizelés még, elvileg 60e km-enként szelephézag állitás is kell az E85 miatt (Ford Szeleckynél hallottam)

garancia alatt miért nem?
utóbbi igaz
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pontifex


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 11.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2010.01.16 12:52:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 77
 Hozzászólás témája: Re: 1.8 FFV
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Pontifex írta:

A 10.000 km-es olajcsere, ha nem márkaszervizben kell csinálni a Ford kenőanyagok árát nézve nem vészes (cromax 5l Ford olaj nincs 9e). Én mondjuk Mobil 1 szintetikus olajat rakok majd bele a garancia lejárta után.

Ami plusz szervizelés még, elvileg 60e km-enként szelephézag állitás is kell az E85 miatt (Ford Szeleckynél hallottam)

garancia alatt miért nem?
utóbbi igaz


Ahogy megvettem az autót, akkor kicseréltettem az olajat + szűrőket es mivel meg van rajta 7-8 honap garancia, igy markaszervizben, akik persze nem örülnek a hozott anyagnak. Mire a következő csere esedékes, addigra kb lejár a garancia és utána már megvan a jól bejáratott szerelő ismerős, másfelől egy olajcserét én is megoldom itthon. Azóta utánaolvasgattam az olajoknak is, hat nincs nagy választék Ford jóváhagyással rendelkező olajból végül a Mobil 1 0W30 Fuel Economy szintetikus motorolaj lesz majd benne. Van egy alkatrész nagykerben dolgozó barátom, ő dolgozói kedvezménnyel be tud ilyen dolgokat szerezni, márkaszerviz szerintem aránytalanul drága, nekem az olaj, olajcsere, szűrők (olaj, klima, levegő) 36e körül volt. Okosban szerintem az anyag kb 15-16 lehet max és a cseréhez nem kell autószerelő, az előző verdán is én cseréltem mindent.
_________________
-------------------------------------------------------------
Ford Focus 1.8 FFV Trend Plus
Michelin Primacy HP 205/55 R16
Continental ContiWinterContact TS860 195/65 R15
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pontifex


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 11.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2010.01.16 13:06:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 78
 Hozzászólás témája: 1.8 FFV
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ja igen, a legfontosabb. 23.000-el vettem az autót márkakereskedésből mint bemutató autót (egy kis negativ reklám For Top Győr) és bár a szervizkönyv szerint megvolt a 20.000-es szerviz - nos mint utólag kiderült, ez csak papiron történt meg. Mivel sötétnek találtam a motorolajat - ez nem dizel és egy új motor, igy döntöttem az azonnali csere mellett, hogy tiszta viz legyen a pohárban. Ott voltam a csere alatt, láttam a levegő iletve klima szűrőt, hát azok tuti, hogy még a gyáriak voltak, olyan mocskos szűrőket nem látsz 2-3000 km-rel a csere után - a szerelő szerint még az eredetiek voltak.

Amúgy az autóval elégedett vagyok, az 1.8-as motor nekem nagyon tetszik, mostanában van valami cicergés az A oszlopnál ugyhogy hamarosan szervizlátogatás lesz, mert nagyon idegesit.

A vásárlás óta kb 3500 km-t mentünk vele, a fentiektől eltekintve egy H7 izzó égett ki, a kapott kinai készletből inkább nem pótoltam, vettem 3db HELLA-t, ezek erősebbnek tünnek. Az izzócsere sem komplikált, a jobboldali 15 perc volt - ez égett ki, a bal már okulva kb 3-4 perc. Ezért senki ne menjen szervizbe...
_________________
-------------------------------------------------------------
Ford Focus 1.8 FFV Trend Plus
Michelin Primacy HP 205/55 R16
Continental ContiWinterContact TS860 195/65 R15
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sz_greg


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 04.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2016.09.04 15:39:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 79
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Benzines mk2-ket nézegetek vásárlási szándékkal Smile
eddig 1.6-osokat nézegettem, de most képbe került egy 1.8 FFV, ami ígéretesnek tűnik.

Milyen tanácsaitok vannak? Mire kell figyelni ezzel a motorral kapcsolatban?

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 867


HozzászólásElküldve: 2016.09.04 18:41:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 80
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én nagy típushibát nem nagyon tudok mondani. Kb 50000-et mentem már vele. Hidegben, néha első indításra le áll. Nem jöttem rá, hogy miért csinálja, de ez jellemző a többi benzinesre is ha jól olvastam. Olajat nem eszi, szépen viszi a kasznit. Fogyasztás kint 6,5-7 lter, olyan 90-110 közt, pályán 7,5 tempomat 130-140 közt. Full város rövid távok, hideg motorral, simán kér 9 litert, néha szerintem 10 is lecsúszik, főleg télen. Nekem csillag garázs van, de ha lenne garázsom, a gyári elő fűtőt biztos használnám, és az jót tenne a motornak, illetve a fogyinak is.

sz_greg írta:
Sziasztok!

Benzines mk2-ket nézegetek vásárlási szándékkal Smile
eddig 1.6-osokat nézegettem, de most képbe került egy 1.8 FFV, ami ígéretesnek tűnik.

Milyen tanácsaitok vannak? Mire kell figyelni ezzel a motorral kapcsolatban?

Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pontifex


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 11.
Hozzászólások: 38


HozzászólásElküldve: 2017.11.14 12:02:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 81
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Én nagy típushibát nem nagyon tudok mondani. Kb 50000-et mentem már vele. Hidegben, néha első indításra le áll. Nem jöttem rá, hogy miért csinálja, de ez jellemző a többi benzinesre is ha jól olvastam. Olajat nem eszi, szépen viszi a kasznit. Fogyasztás kint 6,5-7 lter, olyan 90-110 közt, pályán 7,5 tempomat 130-140 közt. Full város rövid távok, hideg motorral, simán kér 9 litert, néha szerintem 10 is lecsúszik, főleg télen. Nekem csillag garázs van, de ha lenne garázsom, a gyári elő fűtőt biztos használnám, és az jót tenne a motornak, illetve a fogyinak is.

sz_greg írta:
Sziasztok!

Benzines mk2-ket nézegetek vásárlási szándékkal Smile
eddig 1.6-osokat nézegettem, de most képbe került egy 1.8 FFV, ami ígéretesnek tűnik.

Milyen tanácsaitok vannak? Mire kell figyelni ezzel a motorral kapcsolatban?

Köszönöm!


Erre tudom a választ, mert nekem is csinálta. A kartergáz miatt van, főleg ha sokat használsz motorféket. A légszűrő után van egy szelep, abból kell kimosni a cső falra rakódott kormot. Féktisztitó rulez. Én minden második olajcserénél kérem a tisztitását, utána nem lesz gond, hogy a hideg idő beköszönte után nem indul elsőre. Ha nem tisztittatod ki egy idő után másodikra sem...

Üdv,

Pontifex
_________________
-------------------------------------------------------------
Ford Focus 1.8 FFV Trend Plus
Michelin Primacy HP 205/55 R16
Continental ContiWinterContact TS860 195/65 R15
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Focus 2 FFV
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3
Ugrás:   

3 / 3 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.23 másodperc