Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.21. 04:06:01 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Sukyller
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24182
Látogatók:
Vendégek: 53882
Tagok: 596
Összesen: 54478

Jelen lévő tagok:
01: attila64
02: sparta2
03: fiesta
04: ljocco
05: petiboys2
06: Sukyller
07: smelo
08: satirka
09: semetka
10: Bagoly600
11: lucifer
12: hape
13: negist
14: Botaur
15: kelly
16: JuPe
17: gaborka83
18: amuba
19: Gábor02
20: szucsatti
21: RS305
22: Sheriff
23: idekul
24: focusbolond
25: maros
26: edk
27: csabesz66
28: pokizsolt196
29: Guriga72
30: Kapeti
31: Mézi
32: Gatya
33: tiszaszipi
34: danonhunter
35: Shatterhand
36: batyu
37: sernyovac
38: toanla
39: ATA62
40: tibicsoki
41: komiz
42: szalai88
43: Focusdriver
44: hardlovi
45: Johnny24
46: petdon
47: Nagysuhi
48: Gabtor
49: sulep
50: wongkok
51: csikszi
52: Szalmika
53: Csirke
54: kimbala
55: KAndor
56: Zozor
57: fexi
58: hadogabi
59: pityu
60: atomizer
61: Gerike
62: Helm
63: bala
64: Dragon
65: szvicsa
66: frizzi79
67: Klevi75
68: Luan
69: mcb
70: gerus
71: Almeida
72: paethee
73: WarTecH
74: kudaki
75: b_sanyi
76: kleroo
77: Thewanderer
78: secret21
79: MagicFly
80: Imi91
81: zolika05
82: FejesG
83: gyoeri
84: fefe1968
85: Kokoo
86: simgeri
87: Isuka
88: dtiborsopron
89: Pallaci
90: csonti
91: gsandor
92: anagyattila71
93: STiKLi
94: vida1gab
95: Atala86
96: theseus
97: ati84
98: Misike16
99: bereczl
100: bongy
101: fibri81
102: Atiika91
103: KTamas51
104: Bobyjack
105: SzabolcsOo
106: karbon
107: zor19
108: pfpetee
109: XEUPreciou
110: gcsaky
111: godclose
112: silboy
113: Maxroadwarrior11
114: fischotter
115: tamas_kulcsar_90
116: sebajtm
117: Lobo76
118: horvatha80
119: adamka87
120: Zoni
121: ymre73
122: jozsua
123: frogolcsi
124: zoo971
125: Balázs
126: DeFranco
127: csroli91
128: caki56
129: Vagyokabajnok
130: detomaso
131: kishajos
132: Kakszilali
133: ratesz
134: vazso0622
135: Flyboy01
136: neopaszta
137: gustavsson
138: pathfinder
139: Gyugope
140: fhoksz
141: lajos56
142: szuszinho
143: nagyattila
144: freaksuper
145: bendeguz
146: GaborPeller
147: namito
148: lj
149: LLJEIS
150: zumike
151: molbalazs
152: wmarci
153: szmate14
154: kupibazsi
155: hehe06
156: mike67
157: alientwo
158: hayzoli19
159: Bonca
160: attilazsolts
161: lantika
162: tamas964
163: SirMorton
164: sutyi
165: zzola
166: csipi66
167: Maxbull
168: Solt85
169: szcsab1
170: Sleader
171: Lezli46
172: Robi50
173: Szacski
174: zolka1977
175: kabano
176: polyhos
177: Aleox
178: FreakBazsa
179: azottfoka
180: oroszott
181: szucsalby
182: SoRCeReR
183: oxtar
184: kaltenberg
185: attis
186: ropyyy
187: bjocika1234
188: bjuhy
189: bossofbosses
190: karolycs
191: schlosser
192: Mergen
193: jezol
194: forsak
195: kispetyka
196: Sniper85
197: szibusz
198: zsolesz
199: Baxizoli
200: Flex
201: tschikosch
202: Motoman
203: Peti19
204: cossyc
205: tiano
206: Boldiati
207: Sas76
208: masu
209: porszivo
210: sonnenschein
211: egra
212: korospeter
213: viktorov
214: univerzal
215: Aramitz
216: balibacsika
217: reklawyks
218: Dzsordzs
219: Stonetomb
220: Pepasd
221: jano952
222: nagynandor91
223: csabacity
224: bvkviky
225: Traklaci
226: atesz3
227: bagalas
228: emzeperiksz
229: lesbat
230: adamside
231: majormate84
232: Zolika90
233: Fokuszpok
234: Gomez86
235: ikim2025
236: g-csaba
237: veghbalint
238: kalric
239: morguru
240: Misu55
241: erkidaniel
242: szani69
243: pikachu
244: Bukta1975
245: sandorakos
246: kenet001
247: kortisz
248: _NiZ_
249: puschkin
250: szil
251: zolterek
252: eduba
253: solol8809
254: _Petya_
255: Murphy86
256: bandoz
257: proferry
258: Mikiász
259: atibaba
260: tjanos
261: Yankee
262: szabom
263: Freemanowe
264: Car-ak
265: fittipaldi
266: tamasbobak
267: thomas01
268: Chrysthyan
269: TMT
270: lac
271: davez
272: Apika76
273: Sanya
274: lacyka0727
275: krissi09
276: vollti
277: Tarata
278: Ronn
279: Henrik1
280: pnarpi
281: ferencvoros
282: usaka
283: Totigyerek
284: gladics
285: znagy
286: gonger
287: Dorel1
288: balazs0717
289: flint78
290: sasa82
291: zotyesz67
292: Juva
293: FOKIO
294: jeriko
295: joca62
296: mozola
297: zosza
298: manoo
299: gedikart
300: pukkandur
301: oxyff2
302: Bubuapu
303: gorogfeca90
304: _Allen
305: tiertobrian
306: paff
307: VULKÁN
308: msasa01
309: isti215
310: sopet
311: margital
312: david_p
313: vami
314: doczens
315: bereznaypapa
316: Laci17
317: Albint
318: suzuki125
319: Remo
320: vargafgyor
321: birog
322: Yasib
323: paulakeener
324: pjonas
325: janeska75
326: ema
327: tomix
328: Hasek
329: songo
330: Csubi
331: zaho
332: sylraw
333: dada
334: marksz1
335: jackass
336: vanor
337: ClassicLook
338: vargakaroly67
339: Thomas10100
340: fibor
341: hamja
342: szkorhetz
343: Tibro65
344: Lincz
345: iGabesz
346: jocc67
347: horiisign
348: shanti
349: Nandee
350: gyuszipapi
351: ferikriszti
352: santuzzo
353: Sparrow
354: elenium
355: Jani44
356: lajtoszoltan
357: 1mjanosz
358: orginc
359: dzsovi
360: Kavegep
361: szupergo
362: kozelkam
363: attila_kg
364: joe79
365: totht93
366: bull84
367: szabojozsefhose
368: kiru
369: gflori
370: magasztos
371: benarivo
372: karancsg
373: ctimi
374: KovacsG
375: verbi
376: LesterBurnham
377: Ilpadre
378: Jockero
379: hz_tibor
380: hervai
381: szabi001
382: chris75
383: Danee
384: NAGYAUTO
385: fuco
386: Dires
387: sziku69
388: balmesz001
389: merQree
390: voroskaroly82
391: maxibacsi
392: Shavo33
393: Tata211
394: vargajcs
395: zoli280
396: slyder81
397: szekmik
398: huszt81
399: dmcgabi
400: mogyi556
401: Peti77
402: add256
403: pogf
404: levip79
405: tfalcon96
406: zkakuszi
407: Willow
408: placi90
409: vonzas
410: fdsag
411: milan6
412: morteinxx
413: flakee
414: rohipapa
415: cezar9
416: lacko63
417: soma71
418: iln999
419: farkasbalint1991
420: chrisotto
421: joo13
422: moldvantal
423: sajtqkac
424: szjocib
425: seif
426: bicell
427: nokecmec1986
428: klaci711
429: Chili7
430: PollyApu
431: runzice
432: cezar7
433: Rockerpali
434: sendrew
435: zsigusz
436: popprezoli
437: lekimiklos
438: boszme
439: Szilva87
440: balazsasd
441: podpupi
442: fiatnorbi
443: mszrdi
444: szelala
445: mugab
446: saumur
447: bottod
448: czirjek2002
449: vespa50s
450: fecooka
451: forestjr79
452: szmore
453: kilincs89
454: egyszeru
455: Fagyis
456: kojomjo
457: bazsy_
458: vargaapa
459: Airmans
460: radvanyia
461: krekopeter
462: Gabur36
463: hufiblog
464: aToS88
465: vilu56
466: groszzoltan
467: sziko
468: SilverFox
469: oktato
470: Sanya12
471: robika6120
472: kuszka
473: zolbal
474: Tekate
475: bodalaca
476: kisinter
477: blackohu
478: winotto
479: gabi77
480: Laci665
481: Letsgo
482: Geri62
483: traxdata
484: sadykowich
485: zsonybrasco
486: papap21
487: Riri01
488: krian333
489: zola
490: EuropaiFecske
491: dzseno90
492: Illesvik
493: Charlie7709
494: markastor84
495: nagyas
496: LACKO13
497: zoosz
498: laci7up
499: raga85
500: dragos
501: molnisz
502: Mihajlov
503: hooked
504: dhodmik
505: guldenius
506: hmilan
507: baf80
508: Siby
509: yada
510: csoege
511: bodajoci
512: semil
513: Calius
514: yoker
515: zozee
516: Koszom
517: beodokb
518: Karesz87
519: mayhem92
520: cufere
521: oriat
522: zotya76
523: tocsaba
524: sebi89
525: Blatty
526: ReFi
527: Weis
528: cyberfly
529: Robosz78
530: Zsata
531: Lookee87
532: JNorb
533: Zeller
534: fcstibi
535: givanyi
536: Zeus0521
537: knorbert92
538: balkor
539: Vice
540: sikitomi
541: Csaba105
542: zsorro
543: jomba79
544: karcsitata
545: sagem94
546: sassi
547: challengeri
548: palati
549: MykeeH
550: pedro86
551: cory19
552: Kofy
553: kran72
554: torogyuri
555: zsiguci
556: Darth_NewL
557: richard89
558: Szpityak
559: bury47es
560: soldier84
561: acsaba
562: Mikusz7
563: lelcash
564: kombiwartburg
565: Ernie
566: pyka87
567: janossur
568: Tom7777
569: alfapapa
570: jago1
571: Peeti55
572: komeiner
573: ClintBarton
574: hohand
575: mrmuscle
576: kisati966
577: snowplow
578: eisento
579: kolo
580: rvilike
581: Takker81
582: Radomer
583: wexor
584: szergely1126
585: csipu
586: bobibob
587: k44headphones
588: Carpy
589: hzoltan
590: Morscherszenasigabe
591: papamaci88
592: fakocka
593: pzsoca
594: Rush77
595: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 145, 146, 147  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

140 / 147 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.28 13:32:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
kispest-k1 írta:
Sziasztok.Tegnap este ,egy lámpás indulás után gázadásra eddig nem hallható hangót ki a kocsi.Olyan mintha egy fúro pörögne fel.Semmit nem ir ki,a kocsi is húz.Szombat lévén a forumtársaktol kérdezném,mi lehet.Mit nézzek meg.egyáltalán szabad e használni a kocsit.1.6 tdci.Elöre is köszönöm.


Ezt így diagnosztizálni szinte lehetetlen, hogy a kocsidnak mi baja, azt megmondani, hogy használhatod-e így, azt meg végképp lehetetlen Very Happy
Az elektromos fúrógép hangjához hasonló hangot az én kocsimban szervószivattyú adta de az egy 1.6 szívó benzin, a tiéd meg turbódízel.

Szerviz.
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 317


HozzászólásElküldve: 2017.10.28 15:28:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Ezzel a problémával kell törődnöm? Szelepfedél tömítés egy éve volt cserélve.

240 k van a kocsiban.

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135548.md.jpg

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135558.md.jpg
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.10.28 19:18:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! Ezzel a problémával kell törődnöm? Szelepfedél tömítés egy éve volt cserélve.

240 k van a kocsiban.

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135548.md.jpg

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135558.md.jpg


Szerintem semmi teendő -egyelőre-.
Figyeld, a gyertyákhoz nem kerül-e olaj, ha igen akkor tömítés csere valami más gyártmányúra.Én ezt tenném.Az enyém is hasonlóan néz ki 130.000 után.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GreenFocus


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.29 10:48:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Az előző hozzászóláshoz hasonlóan én is hallok kb. 3 hete egy csak menet közben és gázadásra jelentkező hangot olyan nagyon emelkedő suhogó hangot hallok 1600 - 2100 ford között! Érdekesség ha álló helyzetben pörgetem fel akkor nem jön a nevezett hang, a szivócsonkot leszedve nem olajos semmi sem először a turbóra gondoltam, de a tengely nem lóg nincs a normálisnál nagyobb mennyiségű olaj, tőmítettlenséget sem találok, ez erő is megvan, csak nagyon zavaró.
Az EGR szelepet kitakarítottam, így ezt kizárnám, a ventillátoromom hallom, hogy elég sokat regenerál már így a DPF az tisztításra szorul ezt tudom, mert kiolvasva erre utaló hibakód az már beesett, a kérdésem az lenne érdemes folyadékos tisztításban gondolkodnom, vagy tudtok korrekt szakit, Szombathely-Győr vonalon érdekelne elsősorban, valamint a hűtőt, hogy tudom kitisztítani, met az még nem volt és ráférne!
Kocsi 1.6 TDCI 109Le + DPF.
Bocs, ga hosszú voltam.
Köszi
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karimre77


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 24.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 06:15:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! Ezzel a problémával kell törődnöm? Szelepfedél tömítés egy éve volt cserélve.

240 k van a kocsiban.

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135548.md.jpg

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135558.md.jpg


Az enyém pont ugyanilyen, 1-2 gyertyánál áll az olaj, én nem foglalkozok vele addig míg víz nincs ott jelen. Szelepfedél tömítés megoldja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 428

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 10:57:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GreenFocus írta:
... kb. 3 hete egy csak menet közben és gázadásra jelentkező hangot olyan nagyon emelkedő suhogó hangot hallok 1600 - 2100 ford között!...

Előfordulhat hogy az egyik, intercoolerhez menő cső lyukas/repedt.
GreenFocus írta:
...a ventillátoromom hallom, hogy elég sokat regenerál már így a DPF...

Emiatt kormolhat (hiszen a légtömegmérő után szökik el a nyomás, így nem a valós mennyiséghez szükséges gázolajat fecskendezi be a rendszer) amitől jobban telítődik a DPF is.

De ez csak egy tipp a nemrég megjelenő hang okára.
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GreenFocus


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 19:48:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4177
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia
Köszi az infót, tettem gy próbát légszűrő cserére bár az is új volt hiszen azt is cseréltem kb 3-4 hete és azóta jött elő a hang a fórumokat böngészve tanácsolta valaki, most MAN Filter került bele tettem vele egy próba kört, most nem hallom a hétvégén megyek egy 500Km karikát így lesz lehetőségem tesztelni.
Más:
A kocsiban kutakodva vettem észre, hogy a jobb első felső motortartó bakom megadtam magát olajos trugyi került a kiegyenlítő tartályom aljára és nem értettem honnan, aztán rájöttem Sad a csere nem lehet nagy atomfizikai kísérlet ahogy nézem 5 csavar fogja a kérdésem az lenne, hogy nincs motoremelőm így arra gondoltam krokodil emelővel megtámasztom a motort és úgy leveszem, az lenne a kérdésem, hogy a karternél alátámaszthatom megbírja a motor súlyát vagy van olyan pont ahol javasolt az alátámasztás?
Ha lenne infó azt megköszönném!
Üdv.
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 909


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 20:54:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4178
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ne engedd rá az egész motor súlyát, én tettem oda kartonpapírt aztán úgy csináltam ahogy te írtad.


GreenFocus írta:
Szia
Köszi az infót, tettem gy próbát légszűrő cserére bár az is új volt hiszen azt is cseréltem kb 3-4 hete és azóta jött elő a hang a fórumokat böngészve tanácsolta valaki, most MAN Filter került bele tettem vele egy próba kört, most nem hallom a hétvégén megyek egy 500Km karikát így lesz lehetőségem tesztelni.
Más:
A kocsiban kutakodva vettem észre, hogy a jobb első felső motortartó bakom megadtam magát olajos trugyi került a kiegyenlítő tartályom aljára és nem értettem honnan, aztán rájöttem Sad a csere nem lehet nagy atomfizikai kísérlet ahogy nézem 5 csavar fogja a kérdésem az lenne, hogy nincs motoremelőm így arra gondoltam krokodil emelővel megtámasztom a motort és úgy leveszem, az lenne a kérdésem, hogy a karternél alátámaszthatom megbírja a motor súlyát vagy van olyan pont ahol javasolt az alátámasztás?
Ha lenne infó azt megköszönném!
Üdv.
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GreenFocus


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.11.02 07:31:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia

Köszi, úgy gondoltam, hogy egy deszkadarabbal eloszlatom a terhelést ne sérüljön a karter.
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 11:41:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Lenne ötletetek a következőre?

1.6 Ti-vct motor, 120ezer km az óra szerint. Havonta 1-2x-er "jön rá", hogy álló helyben, üresben, ingadozik az alapjárat, mintha le akarna fulladni. Meg is remeg picit talán a kipufogó vagy a kasztni. Aztán magától ad neki egy kis gázt, szórakozik így egy kis ideig, aztán elmúlik. Vagy én nyomok közben neki gázt.

Nincsen se hibaüzenet, se semmi. Nem ég semmilyen lámpa. Jó minőségű benzint töltök bele, soha nem hagyom, hogy a 1/4-ed alá csökkenjen az üzemanyagszint, 10ezrenként olaj és szűrő csere.

Szerintetek?

Köszi előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 317


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 15:52:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pillangoszelep vagy mi a neve amibe kozvetlen bemegy a legszurohaz... volt mar takaritba? Ha kiemeled a legszurohazat latod a kis szelepet hogy mennyire mocskos... annak lehet ebben szerepe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 317


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 15:53:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=155
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 20:19:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=155


Focus 1- hez való a leírás Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 317


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 21:05:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
fhoksz írta:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=155


Focus 1- hez való a leírás Very Happy


Egykutya Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.08 13:11:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a választ mindenkinek. Én nem nyúlok hozzá, mert abból csak baj lenne, nem értek hozzá. Szerelőhöz viszem, csak akkor legalább tudom, hogy mit kérjek tőle konkrétan. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.09 14:36:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 143

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 07:39:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
1.6 Ti-vct motor, 120ezer km az óra szerint. Havonta 1-2x-er "jön rá", hogy álló helyben, üresben, ingadozik az alapjárat, mintha le akarna fulladni. Meg is remeg picit talán a kipufogó vagy a kasztni. Aztán magától ad neki egy kis gázt, szórakozik így egy kis ideig, aztán elmúlik. Vagy én nyomok közben neki gázt.
Szerintetek?


Hello!
Nekünk akkor volt hasonló (hullámzó alapjárat), amikor még a gyári ablakmosó fúvókák voltak fent és beázott. Beszivárgott az esővíz, megállt a motor tetején a gyertyák fölötti teknőben, onnan meg bele... Már rohadtak a gyertyák, mikor kicseréltük (előző tulajt ezek szerint nem nagyon érdekelte...) gyertya csere és fúvóka csere után még 1x csinálta, aztán vagy kiszáradt, vagy csak örült az új gyertyáknak és fúvókáknak és abba hagyta. Ennek már 2 éve Smile Szintén 1.6 tivct, 2006-os, facelift előtti, akkor kb 35e km volt benne.
üdv: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karimre77


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 24.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 14:23:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pár hozzászólással visszább olvasható a kálváriám amit végigjártam. Kétszer gyulladt ki a Check Engine lámpa, hideg indításnál leállás, stb. Napokat töltöttem a motortérben, kicseréltem az AC pumpában a szivattyút, órákig fújkáltam a cigifüstöt egy csövön keresztül a vákumcsövekbe lyukat keresve(nagyon tudományos módszer). Megjárt egy Ford szervízt is az autó, a szoftvert alapra állították, fojtószelepet tartották bűnösnek. Már a parkolóban leállt az autó hidegindításkor, a szemük láttára. Elvittem egy független szervízbe, mérjünk üzemanyag nyomást....fordulaton 1.6...az nem sok. Rendeltek bele egy komplett AC pumpát, kicserélték, csodák csodájára megszűnt a hideg leállás, indul pöcc-röff, nem dadog, nem nyekereg, tökéletes...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 16:45:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4189
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.12 12:08:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4190
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.11.12 18:23:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4191
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.


Ha nem megy egy henger, villog a motor piktogram a műszerfalon Very Happy és égéskimaradást fog hibakódként jelezni.
Arról biztosan észreveszed.

Amikor tönkremegy a trafó akkor gyertyát és kábelt is kell cserélni, mert lehet valamelyik hibája miatt ment tönkre.
Az új trafó is tönkremegy, ha marad a hibás kábel vagy gyertya, ezért nincs garancia a trafóra, ha nincs minden cserélve -számlával szakműhelyben-

Focus szelepfedélre is fel lehet tenni a volvo burkolatot a csavarok helye is megvan hozzá.


Legutóbb flint78 szerkesztette (2017.11.14 09:23:07), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.13 10:35:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4192
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.


Ha nem megy egy henger, villog a motor piktogram a műszerfalon Very Happy és égéskimaradást fog hibakódként jelezni.
Arról biztosan észreveszed.

Amikor tönkremegy a trafó akkor gyertyát és kábelt is kell cserélni, mert lehet valamelyik hibája miatt ment tönkre.
Az új trafó is tönkremegy, ha marad a hibás kábel vagy trafó, ezért nincs garancia a trafóra, ha nincs minden cserélve -számlával szakműhelyben-

Focus szelepfedélre is fel lehet tenni a volvo burkolatot a csavarok helye is megvan hozzá.


Nem nyugtattál meg. Very Happy A gyújtókábelhez az autóvillamossági szerelőhöz vigyem?

Továbbá az alapjárat most is finoman ingadozik. Hibakód most nincsen semmi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.11.14 09:19:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.


Ha nem megy egy henger, villog a motor piktogram a műszerfalon Very Happy és égéskimaradást fog hibakódként jelezni.
Arról biztosan észreveszed.

Amikor tönkremegy a trafó akkor gyertyát és kábelt is kell cserélni, mert lehet valamelyik hibája miatt ment tönkre.
Az új trafó is tönkremegy, ha marad a hibás kábel vagy trafó, ezért nincs garancia a trafóra, ha nincs minden cserélve -számlával szakműhelyben-

Focus szelepfedélre is fel lehet tenni a volvo burkolatot a csavarok helye is megvan hozzá.


Nem nyugtattál meg. Very Happy A gyújtókábelhez az autóvillamossági szerelőhöz vigyem?

Továbbá az alapjárat most is finoman ingadozik. Hibakód most nincsen semmi.


4 kábel kicseréléséhez csak nem kell szerelő Very Happy
Egyenként cseréld ki őket, így nem tudod összekeverni, de a trafó is meg van számozva + a kábelek is számozottak, plusz különböző a hosszuk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 317


HozzászólásElküldve: 2017.11.14 11:25:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rossz kabel, athuzas miatt is lehet rossz alapjarat! Nekem gyertyakra egy fordos szerelo anno azt mondta hogy ezeknek maniajuk a gyari gyertya. Sokat szovtak anno az ngk densok miatt... en ford markaszervizben vettem olcsobb volt mint az ngk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laci1106


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.11.15 00:17:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4195
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni, hátha valakinek volt hasonló problémája, vagy tud megoldást.
Egy éve vásároltam, egy 2005-ös évjáratú Ford Focus mk2 1.6 ti-vct Ghia paripát. A probléma a következő. 250-400 kilóméterenként check engine lámpa világít. Valamikor magától elalszik máskor pedig nem. A fordulatszámmérő kb 300 és 1500 fordulatszám között ugrál megálláskor vagy olykor kicsit hosszabb váltásnál is leesik, ilyenkor persze a töltésjelző is villog az alacsony fordulatszám miatt. . Gyorsulásnál gázadásra kb 1-1.5 másodpercig gondolkodik majd megindul, de nem az igazi az erő. Hibakódok: P0133 és P0153 (túl dús a keverék hengersor 1 és hengersor 2). Az első kettő lambdaszonda cserélve lett, gyertyák cserélve, légtömegmérő cserélve. Más hibakódot nem tárol az autó. Hibakód törlése után 250-400 kilométerig teljesen jól megy, aztán a probléma újra és újra kiújul. Egyenlőre Ford szervizbe nem jutottam még el, de ha nem lesz más megoldás kénytelen leszek, hátha mondanak rá egy pár százas ajánlatot. Smile Jelenleg 182.000 km van az autóban. 165.000 km-nél vettem meg, de egyenlőre nagyon nem sikerült beleszeretnem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. Laci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 495


HozzászólásElküldve: 2017.11.15 23:59:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laci1106 írta:
Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni, hátha valakinek volt hasonló problémája, vagy tud megoldást.
Egy éve vásároltam, egy 2005-ös évjáratú Ford Focus mk2 1.6 ti-vct Ghia paripát. A probléma a következő. 250-400 kilóméterenként check engine lámpa világít. Valamikor magától elalszik máskor pedig nem. A fordulatszámmérő kb 300 és 1500 fordulatszám között ugrál megálláskor vagy olykor kicsit hosszabb váltásnál is leesik, ilyenkor persze a töltésjelző is villog az alacsony fordulatszám miatt. . Gyorsulásnál gázadásra kb 1-1.5 másodpercig gondolkodik majd megindul, de nem az igazi az erő. Hibakódok: P0133 és P0153 (túl dús a keverék hengersor 1 és hengersor 2). Az első kettő lambdaszonda cserélve lett, gyertyák cserélve, légtömegmérő cserélve. Más hibakódot nem tárol az autó. Hibakód törlése után 250-400 kilométerig teljesen jól megy, aztán a probléma újra és újra kiújul. Egyenlőre Ford szervizbe nem jutottam még el, de ha nem lesz más megoldás kénytelen leszek, hátha mondanak rá egy pár százas ajánlatot. Smile Jelenleg 182.000 km van az autóban. 165.000 km-nél vettem meg, de egyenlőre nagyon nem sikerült beleszeretnem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. Laci


A párszázas ajánlat előtt/ után hívd fel őket is: http://www.essmotor.hu
Hátha tudnak valami okosságot Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2821


HozzászólásElküldve: 2017.11.16 23:06:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laci1106 írta:
...(túl dús a keverék hengersor 1 és hengersor 2).


Csak ötletek:

Lehet, hogy a tank felől a benzingőzöket beengedő szelep állandóan nyitva van?
Az új légtömegmérő biztos, hogy jó? Internetes utángyártott vagy gyári?
Gondolom mérték OBDII-vel. A LongTermFuelTrim magas?
Benzinnyomás nem túl magas? Ebben van nyomáshatároló szelep? Lehet, hogy az van beragadva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomburjan


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 09.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.11.23 20:51:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, hátha valaki már tapasztalta ezt a fajta problemat es esetleg tudja az okat:

Adott egy 2009-es 1.8 TDCi focus. 200 ezer km van benne. Azt a jelenseget produkalja, hogy amikor egyenletesen tartom a sebesseget 3-4 fokozatban 1800-2000 fordulat kozott rangat az auto. Abszolut nem szepen egyenletesen jar a motor. Ahogy 2000 fölé er a fordulat elmulik mintha semmi sem történt volna.

Ha esetleg valaki megtudna mondani hogy mi/mik okozhatnak ilyen problemat azt nagyon megkoszonnem.

Koszi szepen előre is!

Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 143

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 09:26:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4199
 Hozzászólás témája: Folt
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2 napig nem használtuk a kocsit (focus 2), itt állt a ház előtt... az esőben láttam már, hogy szivárványos a kocsi körül a talaj. Aztán mára felszáradt az eső és látom, hogy mekkora olajfolt van alatta. Fent van a műanyag motorvédő alsó burkolat, meg lejt is a beton... KÉP_1

A motorteret hiába nézem, mert több helyen olajosak a csövek. (KÉP_2)

Szervófolyadék normális szinten, a fékfolyadék szerintem alacsony. KÉP_4

A párom jár vele, mondta most, hogy amikor lassan megy a kocsival akkor van hangja a féknek... Nincs 60e km a kocsiban. Gondoltam folyik valahol a fékolaj, meg a folyadék szint sem tuti.

Aztán megnéztem a motorolajszintet mielőtt lecsuktam a motorháztetőt... A min. jel alatt van. Nyáron volt olajcsere. Shocked

Szíj körül is olajos. KÉP_6

Van valakinek ötlete esetleg? Közel van a pécsi márkaszervíz... Sad A szerelőm a héten nem ér rá...
Mennyi olajat tegyek bele, hogy a szervízig eljussak (3-4 km)?

Köszi: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 317


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 09:35:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Motorolaj min max jelzes kozott kb egy liter van tehat ha nem folyik at a kocsin ennyi ... a tartalyokba nezz is bele nem eleg kivulrol... vagy vilagitsd meg lampaval a tarralyt es lotyogtesd a kezeddel a kocsit ugy latod mert az olajak nyomothagynak a tartalyon. Ez azert eleg intenziv folyas olyan liter korul lehet. De nyilvan ha folyamatos akkor ez azota tobb. Valsz motorolaj. A szervo vilagosabb es malnaszorp szinu , a fek megvilagosabb, a valto mrg a masik oldalon van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 145, 146, 147  Következő
Ugrás:   

140 / 147 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.81 másodperc