Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.05.24. 02:20:18 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: olyi
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23953
Látogatók:
Vendégek: 983
Tagok: 44
Összesen: 1027

Jelen lévő tagok:
01: sulep
02: Peti77
03: bala
04: verti
05: fhoksz
06: Attila64
07: mugab
08: csabesz66
09: edk
10: gyoeri
11: kelly
12: Vagyokabajnok
13: papamaci88
14: Helm
15: fiesta
16: attis
17: ikim2025
18: Focusdriver
19: szalai88
20: Gábor02
21: JNorb
22: majormate84
23: Morscherszenasigabe
24: fakocka
25: Almeida
26: hohand
27: bendeguz
28: kaltenberg
29: Carpy
30: pfpetee
31: pzsoca
32: lj
33: RS305
34: atibaba
35: kran72
36: tamasbobak
37: jozsua
38: detomaso
39: Rush77
40: zsoltikak
41: erkidaniel
42: flint78
43: Traklaci
44: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 143, 144, 145  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

140 / 145 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mikiasz


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 24.
Hozzászólások: 358

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.28 13:32:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4171
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
kispest-k1 írta:
Sziasztok.Tegnap este ,egy lámpás indulás után gázadásra eddig nem hallható hangót ki a kocsi.Olyan mintha egy fúro pörögne fel.Semmit nem ir ki,a kocsi is húz.Szombat lévén a forumtársaktol kérdezném,mi lehet.Mit nézzek meg.egyáltalán szabad e használni a kocsit.1.6 tdci.Elöre is köszönöm.


Ezt így diagnosztizálni szinte lehetetlen, hogy a kocsidnak mi baja, azt megmondani, hogy használhatod-e így, azt meg végképp lehetetlen Very Happy
Az elektromos fúrógép hangjához hasonló hangot az én kocsimban szervószivattyú adta de az egy 1.6 szívó benzin, a tiéd meg turbódízel.

Szerviz.
_________________
2006 Focus Cmax 1.8 TDCi Trend
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.10.28 15:28:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4172
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Ezzel a problémával kell törődnöm? Szelepfedél tömítés egy éve volt cserélve.

240 k van a kocsiban.

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135548.md.jpg

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135558.md.jpg
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2017.10.28 19:18:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4173
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! Ezzel a problémával kell törődnöm? Szelepfedél tömítés egy éve volt cserélve.

240 k van a kocsiban.

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135548.md.jpg

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135558.md.jpg


Szerintem semmi teendő -egyelőre-.
Figyeld, a gyertyákhoz nem kerül-e olaj, ha igen akkor tömítés csere valami más gyártmányúra.Én ezt tenném.Az enyém is hasonlóan néz ki 130.000 után.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GreenFocus


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.29 10:48:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4174
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok
Az előző hozzászóláshoz hasonlóan én is hallok kb. 3 hete egy csak menet közben és gázadásra jelentkező hangot olyan nagyon emelkedő suhogó hangot hallok 1600 - 2100 ford között! Érdekesség ha álló helyzetben pörgetem fel akkor nem jön a nevezett hang, a szivócsonkot leszedve nem olajos semmi sem először a turbóra gondoltam, de a tengely nem lóg nincs a normálisnál nagyobb mennyiségű olaj, tőmítettlenséget sem találok, ez erő is megvan, csak nagyon zavaró.
Az EGR szelepet kitakarítottam, így ezt kizárnám, a ventillátoromom hallom, hogy elég sokat regenerál már így a DPF az tisztításra szorul ezt tudom, mert kiolvasva erre utaló hibakód az már beesett, a kérdésem az lenne érdemes folyadékos tisztításban gondolkodnom, vagy tudtok korrekt szakit, Szombathely-Győr vonalon érdekelne elsősorban, valamint a hűtőt, hogy tudom kitisztítani, met az még nem volt és ráférne!
Kocsi 1.6 TDCI 109Le + DPF.
Bocs, ga hosszú voltam.
Köszi
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karimre77


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 24.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 06:15:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4175
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sziasztok! Ezzel a problémával kell törődnöm? Szelepfedél tömítés egy éve volt cserélve.

240 k van a kocsiban.

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135548.md.jpg

https://kephost.com/images/2017/10/28/20171028_135558.md.jpg


Az enyém pont ugyanilyen, 1-2 gyertyánál áll az olaj, én nem foglalkozok vele addig míg víz nincs ott jelen. Szelepfedél tömítés megoldja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pfpetee


Offline
Csatlakozott:
2011. 05. 26.
Hozzászólások: 426

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 10:57:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4176
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GreenFocus írta:
... kb. 3 hete egy csak menet közben és gázadásra jelentkező hangot olyan nagyon emelkedő suhogó hangot hallok 1600 - 2100 ford között!...

Előfordulhat hogy az egyik, intercoolerhez menő cső lyukas/repedt.
GreenFocus írta:
...a ventillátoromom hallom, hogy elég sokat regenerál már így a DPF...

Emiatt kormolhat (hiszen a légtömegmérő után szökik el a nyomás, így nem a valós mennyiséghez szükséges gázolajat fecskendezi be a rendszer) amitől jobban telítődik a DPF is.

De ez csak egy tipp a nemrég megjelenő hang okára.
_________________
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GreenFocus


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.10.30 19:48:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4177
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia
Köszi az infót, tettem gy próbát légszűrő cserére bár az is új volt hiszen azt is cseréltem kb 3-4 hete és azóta jött elő a hang a fórumokat böngészve tanácsolta valaki, most MAN Filter került bele tettem vele egy próba kört, most nem hallom a hétvégén megyek egy 500Km karikát így lesz lehetőségem tesztelni.
Más:
A kocsiban kutakodva vettem észre, hogy a jobb első felső motortartó bakom megadtam magát olajos trugyi került a kiegyenlítő tartályom aljára és nem értettem honnan, aztán rájöttem Sad a csere nem lehet nagy atomfizikai kísérlet ahogy nézem 5 csavar fogja a kérdésem az lenne, hogy nincs motoremelőm így arra gondoltam krokodil emelővel megtámasztom a motort és úgy leveszem, az lenne a kérdésem, hogy a karternél alátámaszthatom megbírja a motor súlyát vagy van olyan pont ahol javasolt az alátámasztás?
Ha lenne infó azt megköszönném!
Üdv.
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 903


HozzászólásElküldve: 2017.11.01 20:54:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4178
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ne engedd rá az egész motor súlyát, én tettem oda kartonpapírt aztán úgy csináltam ahogy te írtad.


GreenFocus írta:
Szia
Köszi az infót, tettem gy próbát légszűrő cserére bár az is új volt hiszen azt is cseréltem kb 3-4 hete és azóta jött elő a hang a fórumokat böngészve tanácsolta valaki, most MAN Filter került bele tettem vele egy próba kört, most nem hallom a hétvégén megyek egy 500Km karikát így lesz lehetőségem tesztelni.
Más:
A kocsiban kutakodva vettem észre, hogy a jobb első felső motortartó bakom megadtam magát olajos trugyi került a kiegyenlítő tartályom aljára és nem értettem honnan, aztán rájöttem Sad a csere nem lehet nagy atomfizikai kísérlet ahogy nézem 5 csavar fogja a kérdésem az lenne, hogy nincs motoremelőm így arra gondoltam krokodil emelővel megtámasztom a motort és úgy leveszem, az lenne a kérdésem, hogy a karternél alátámaszthatom megbírja a motor súlyát vagy van olyan pont ahol javasolt az alátámasztás?
Ha lenne infó azt megköszönném!
Üdv.
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GreenFocus


Offline
Csatlakozott:
2013. 01. 05.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2017.11.02 07:31:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4179
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia

Köszi, úgy gondoltam, hogy egy deszkadarabbal eloszlatom a terhelést ne sérüljön a karter.
G.focus
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 11:41:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4180
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Lenne ötletetek a következőre?

1.6 Ti-vct motor, 120ezer km az óra szerint. Havonta 1-2x-er "jön rá", hogy álló helyben, üresben, ingadozik az alapjárat, mintha le akarna fulladni. Meg is remeg picit talán a kipufogó vagy a kasztni. Aztán magától ad neki egy kis gázt, szórakozik így egy kis ideig, aztán elmúlik. Vagy én nyomok közben neki gázt.

Nincsen se hibaüzenet, se semmi. Nem ég semmilyen lámpa. Jó minőségű benzint töltök bele, soha nem hagyom, hogy a 1/4-ed alá csökkenjen az üzemanyagszint, 10ezrenként olaj és szűrő csere.

Szerintetek?

Köszi előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 15:52:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4181
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pillangoszelep vagy mi a neve amibe kozvetlen bemegy a legszurohaz... volt mar takaritba? Ha kiemeled a legszurohazat latod a kis szelepet hogy mennyire mocskos... annak lehet ebben szerepe.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 15:53:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4182
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=155
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 20:19:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4183
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=155


Focus 1- hez való a leírás Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.11.07 21:05:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4184
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
fhoksz írta:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=155


Focus 1- hez való a leírás Very Happy


Egykutya Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.08 13:11:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4185
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a választ mindenkinek. Én nem nyúlok hozzá, mert abból csak baj lenne, nem értek hozzá. Szerelőhöz viszem, csak akkor legalább tudom, hogy mit kérjek tőle konkrétan. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.09 14:36:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4186
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 133

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 07:39:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4187
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
1.6 Ti-vct motor, 120ezer km az óra szerint. Havonta 1-2x-er "jön rá", hogy álló helyben, üresben, ingadozik az alapjárat, mintha le akarna fulladni. Meg is remeg picit talán a kipufogó vagy a kasztni. Aztán magától ad neki egy kis gázt, szórakozik így egy kis ideig, aztán elmúlik. Vagy én nyomok közben neki gázt.
Szerintetek?


Hello!
Nekünk akkor volt hasonló (hullámzó alapjárat), amikor még a gyári ablakmosó fúvókák voltak fent és beázott. Beszivárgott az esővíz, megállt a motor tetején a gyertyák fölötti teknőben, onnan meg bele... Már rohadtak a gyertyák, mikor kicseréltük (előző tulajt ezek szerint nem nagyon érdekelte...) gyertya csere és fúvóka csere után még 1x csinálta, aztán vagy kiszáradt, vagy csak örült az új gyertyáknak és fúvókáknak és abba hagyta. Ennek már 2 éve Smile Szintén 1.6 tivct, 2006-os, facelift előtti, akkor kb 35e km volt benne.
üdv: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Karimre77


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 24.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 14:23:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4188
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pár hozzászólással visszább olvasható a kálváriám amit végigjártam. Kétszer gyulladt ki a Check Engine lámpa, hideg indításnál leállás, stb. Napokat töltöttem a motortérben, kicseréltem az AC pumpában a szivattyút, órákig fújkáltam a cigifüstöt egy csövön keresztül a vákumcsövekbe lyukat keresve(nagyon tudományos módszer). Megjárt egy Ford szervízt is az autó, a szoftvert alapra állították, fojtószelepet tartották bűnösnek. Már a parkolóban leállt az autó hidegindításkor, a szemük láttára. Elvittem egy független szervízbe, mérjünk üzemanyag nyomást....fordulaton 1.6...az nem sok. Rendeltek bele egy komplett AC pumpát, kicserélték, csodák csodájára megszűnt a hideg leállás, indul pöcc-röff, nem dadog, nem nyekereg, tökéletes...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2017.11.10 16:45:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4189
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.12 12:08:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4190
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2017.11.12 18:23:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4191
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.


Ha nem megy egy henger, villog a motor piktogram a műszerfalon Very Happy és égéskimaradást fog hibakódként jelezni.
Arról biztosan észreveszed.

Amikor tönkremegy a trafó akkor gyertyát és kábelt is kell cserélni, mert lehet valamelyik hibája miatt ment tönkre.
Az új trafó is tönkremegy, ha marad a hibás kábel vagy gyertya, ezért nincs garancia a trafóra, ha nincs minden cserélve -számlával szakműhelyben-

Focus szelepfedélre is fel lehet tenni a volvo burkolatot a csavarok helye is megvan hozzá.


Legutóbb flint78 szerkesztette (2017.11.14 09:23:07), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fidoesk


Offline
Csatlakozott:
2013. 05. 28.
Hozzászólások: 22


HozzászólásElküldve: 2017.11.13 10:35:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4192
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.


Ha nem megy egy henger, villog a motor piktogram a műszerfalon Very Happy és égéskimaradást fog hibakódként jelezni.
Arról biztosan észreveszed.

Amikor tönkremegy a trafó akkor gyertyát és kábelt is kell cserélni, mert lehet valamelyik hibája miatt ment tönkre.
Az új trafó is tönkremegy, ha marad a hibás kábel vagy trafó, ezért nincs garancia a trafóra, ha nincs minden cserélve -számlával szakműhelyben-

Focus szelepfedélre is fel lehet tenni a volvo burkolatot a csavarok helye is megvan hozzá.


Nem nyugtattál meg. Very Happy A gyújtókábelhez az autóvillamossági szerelőhöz vigyem?

Továbbá az alapjárat most is finoman ingadozik. Hibakód most nincsen semmi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2017.11.14 09:19:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4193
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
flint78 írta:
Fidoesk írta:
Újabb változás, tegnap check engine lámpa szépen "besárgult", azzal a lendülettel is mentem a szervizbe, gyors hibakód olvasás.

Gyújtótrafó hiba. Nyáron cseréltem, most megint kakukk neki. Azt mondták, hogy valószínűleg a 4 gyertya közül valamelyik hibás, és attól megy tönkre a trafó is ...

Szóval most berendeltem NGK gyártmányú trafót és gyertyákat. Járt már így valaki?


Jártak mások is így, persze.Ezért nem adnak a gyújtótrafóra csak akkor garanciát, ha kábelt és gyertyát is cserélsz vele együtt.Neked is kellett volna.
Very Happy


Szóval be lett ültetve a 4 gyertya és a trafó. Kábel is kellett volna? Most mintha jobban is menne. De a szerelő először beijesztett, hogy mintha nem menne az egyik henger. (Talán igen halk volt?) Aztán hallgattuk a motort, meg nyomtunk gázt és minden jó volt.

Hogyan veszem egyáltalán észre, ha nem megy egy henger? Very Happy

decofeco , igen én is hallottam az ilyen "beázásról", de valami olyasmi rémlik, hogy néhány kompakt Volvóban is ez a motor van és ott valami műanyag burkolattal megoldották ezt, ami passzol ezekre a motorokra is. Vagy lehet, hogy csak keverem a dolgokat.


Ha nem megy egy henger, villog a motor piktogram a műszerfalon Very Happy és égéskimaradást fog hibakódként jelezni.
Arról biztosan észreveszed.

Amikor tönkremegy a trafó akkor gyertyát és kábelt is kell cserélni, mert lehet valamelyik hibája miatt ment tönkre.
Az új trafó is tönkremegy, ha marad a hibás kábel vagy trafó, ezért nincs garancia a trafóra, ha nincs minden cserélve -számlával szakműhelyben-

Focus szelepfedélre is fel lehet tenni a volvo burkolatot a csavarok helye is megvan hozzá.


Nem nyugtattál meg. Very Happy A gyújtókábelhez az autóvillamossági szerelőhöz vigyem?

Továbbá az alapjárat most is finoman ingadozik. Hibakód most nincsen semmi.


4 kábel kicseréléséhez csak nem kell szerelő Very Happy
Egyenként cseréld ki őket, így nem tudod összekeverni, de a trafó is meg van számozva + a kábelek is számozottak, plusz különböző a hosszuk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.11.14 11:25:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4194
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Rossz kabel, athuzas miatt is lehet rossz alapjarat! Nekem gyertyakra egy fordos szerelo anno azt mondta hogy ezeknek maniajuk a gyari gyertya. Sokat szovtak anno az ngk densok miatt... en ford markaszervizben vettem olcsobb volt mint az ngk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Laci1106


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 14.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.11.15 00:17:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4195
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni, hátha valakinek volt hasonló problémája, vagy tud megoldást.
Egy éve vásároltam, egy 2005-ös évjáratú Ford Focus mk2 1.6 ti-vct Ghia paripát. A probléma a következő. 250-400 kilóméterenként check engine lámpa világít. Valamikor magától elalszik máskor pedig nem. A fordulatszámmérő kb 300 és 1500 fordulatszám között ugrál megálláskor vagy olykor kicsit hosszabb váltásnál is leesik, ilyenkor persze a töltésjelző is villog az alacsony fordulatszám miatt. . Gyorsulásnál gázadásra kb 1-1.5 másodpercig gondolkodik majd megindul, de nem az igazi az erő. Hibakódok: P0133 és P0153 (túl dús a keverék hengersor 1 és hengersor 2). Az első kettő lambdaszonda cserélve lett, gyertyák cserélve, légtömegmérő cserélve. Más hibakódot nem tárol az autó. Hibakód törlése után 250-400 kilométerig teljesen jól megy, aztán a probléma újra és újra kiújul. Egyenlőre Ford szervizbe nem jutottam még el, de ha nem lesz más megoldás kénytelen leszek, hátha mondanak rá egy pár százas ajánlatot. Smile Jelenleg 182.000 km van az autóban. 165.000 km-nél vettem meg, de egyenlőre nagyon nem sikerült beleszeretnem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. Laci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 478


HozzászólásElküldve: 2017.11.15 23:59:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4196
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laci1106 írta:
Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni, hátha valakinek volt hasonló problémája, vagy tud megoldást.
Egy éve vásároltam, egy 2005-ös évjáratú Ford Focus mk2 1.6 ti-vct Ghia paripát. A probléma a következő. 250-400 kilóméterenként check engine lámpa világít. Valamikor magától elalszik máskor pedig nem. A fordulatszámmérő kb 300 és 1500 fordulatszám között ugrál megálláskor vagy olykor kicsit hosszabb váltásnál is leesik, ilyenkor persze a töltésjelző is villog az alacsony fordulatszám miatt. . Gyorsulásnál gázadásra kb 1-1.5 másodpercig gondolkodik majd megindul, de nem az igazi az erő. Hibakódok: P0133 és P0153 (túl dús a keverék hengersor 1 és hengersor 2). Az első kettő lambdaszonda cserélve lett, gyertyák cserélve, légtömegmérő cserélve. Más hibakódot nem tárol az autó. Hibakód törlése után 250-400 kilométerig teljesen jól megy, aztán a probléma újra és újra kiújul. Egyenlőre Ford szervizbe nem jutottam még el, de ha nem lesz más megoldás kénytelen leszek, hátha mondanak rá egy pár százas ajánlatot. Smile Jelenleg 182.000 km van az autóban. 165.000 km-nél vettem meg, de egyenlőre nagyon nem sikerült beleszeretnem.
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. Laci


A párszázas ajánlat előtt/ után hívd fel őket is: http://www.essmotor.hu
Hátha tudnak valami okosságot Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2790


HozzászólásElküldve: 2017.11.16 23:06:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4197
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Laci1106 írta:
...(túl dús a keverék hengersor 1 és hengersor 2).


Csak ötletek:

Lehet, hogy a tank felől a benzingőzöket beengedő szelep állandóan nyitva van?
Az új légtömegmérő biztos, hogy jó? Internetes utángyártott vagy gyári?
Gondolom mérték OBDII-vel. A LongTermFuelTrim magas?
Benzinnyomás nem túl magas? Ebben van nyomáshatároló szelep? Lehet, hogy az van beragadva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  thomburjan


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 09.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2017.11.23 20:51:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4198
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, hátha valaki már tapasztalta ezt a fajta problemat es esetleg tudja az okat:

Adott egy 2009-es 1.8 TDCi focus. 200 ezer km van benne. Azt a jelenseget produkalja, hogy amikor egyenletesen tartom a sebesseget 3-4 fokozatban 1800-2000 fordulat kozott rangat az auto. Abszolut nem szepen egyenletesen jar a motor. Ahogy 2000 fölé er a fordulat elmulik mintha semmi sem történt volna.

Ha esetleg valaki megtudna mondani hogy mi/mik okozhatnak ilyen problemat azt nagyon megkoszonnem.

Koszi szepen előre is!

Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco

Érvényes: 2018.12.19.

Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 133

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 09:26:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4199
 Hozzászólás témája: Folt
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

2 napig nem használtuk a kocsit (focus 2), itt állt a ház előtt... az esőben láttam már, hogy szivárványos a kocsi körül a talaj. Aztán mára felszáradt az eső és látom, hogy mekkora olajfolt van alatta. Fent van a műanyag motorvédő alsó burkolat, meg lejt is a beton... KÉP_1

A motorteret hiába nézem, mert több helyen olajosak a csövek. (KÉP_2)

Szervófolyadék normális szinten, a fékfolyadék szerintem alacsony. KÉP_4

A párom jár vele, mondta most, hogy amikor lassan megy a kocsival akkor van hangja a féknek... Nincs 60e km a kocsiban. Gondoltam folyik valahol a fékolaj, meg a folyadék szint sem tuti.

Aztán megnéztem a motorolajszintet mielőtt lecsuktam a motorháztetőt... A min. jel alatt van. Nyáron volt olajcsere. Shocked

Szíj körül is olajos. KÉP_6

Van valakinek ötlete esetleg? Közel van a pécsi márkaszervíz... Sad A szerelőm a héten nem ér rá...
Mennyi olajat tegyek bele, hogy a szervízig eljussak (3-4 km)?

Köszi: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 316


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 09:35:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4200
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Motorolaj min max jelzes kozott kb egy liter van tehat ha nem folyik at a kocsin ennyi ... a tartalyokba nezz is bele nem eleg kivulrol... vagy vilagitsd meg lampaval a tarralyt es lotyogtesd a kezeddel a kocsit ugy latod mert az olajak nyomothagynak a tartalyon. Ez azert eleg intenziv folyas olyan liter korul lehet. De nyilvan ha folyamatos akkor ez azota tobb. Valsz motorolaj. A szervo vilagosabb es malnaszorp szinu , a fek megvilagosabb, a valto mrg a masik oldalon van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 143, 144, 145  Következő
Ugrás:   

140 / 145 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.48 másodperc