Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2017.12.15. 05:19:57 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: bailaszlo
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 23560
Látogatók:
Vendégek: 220
Tagok: 2
Összesen: 222

Jelen lévő tagok:
01: Attesz27
02: zagergo

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus II. motorproblémák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 139, 140, 141
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

141 / 141 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 287


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 09:38:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4201
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

+ menetkozben muszerfalnal jeleznie kell ha veszesen alacsony az olaj...ha az nincs eljutsz a szervizig
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 10:34:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4202
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Motorolaj min max jelzes kozott kb egy liter van tehat ha nem folyik at a kocsin ennyi ... a tartalyokba nezz is bele nem eleg kivulrol... vagy vilagitsd meg lampaval a tarralyt es lotyogtesd a kezeddel a kocsit ugy latod mert az olajak nyomothagynak a tartalyon. Ez azert eleg intenziv folyas olyan liter korul lehet. De nyilvan ha folyamatos akkor ez azota tobb. Valsz motorolaj. A szervo vilagosabb es malnaszorp szinu , a fek megvilagosabb, a valto mrg a masik oldalon van.


Szia!
kb. 7 deci maradékom van a nyári cseréről. De minden bizonnyal kelleni fog, úgyhogy jó lesz ha veszek.
A tartályokat lötyköltem, szóval a szintek kb. reálisak amik a képeken vannak.
Eddig nem ette az olajat, sose volt vele ilyen gond. A kérdés mióta jár a párom kevesebb olajjal vele. Reggel gyerekkel suliba, plusz város ide-oda. Napi 20 km-nél többet mostanában nem.
Voltam a márkaszervízben a másik kocsinkkal. 2 hét múlva van időpont... a cégnél talán a flottát szervízelő srácok rá tudnak nézni délután. Addig meg leveszem a motorvédőt.
Srácok is, meg a szerviz is egy 7 deci - 1 liter körüli rátöltést javasol egyelőre.
Köszi az olajszíneket ! Smile Még hasznos lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 287


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 10:47:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4203
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sajnos tapasztalat... suzukinal valtoolajat lattam a jarokovon opelnel fekolajat ( annak jo tulajdonsaga hogy eso utan eltunik a kobol) Very Happy A foka meg renszerint ledobta a szervo tartaly csovet.... Smile:'( Igen az azert nem hatrany ha leszeded a motorvedot ha latod honnan folyik... hat ha beletoltod a 7decit es megjelenik a nivon akkor az a sacc 1liter ment el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 14:03:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4204
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Sajnos tapasztalat... suzukinal valtoolajat lattam a jarokovon opelnel fekolajat ( annak jo tulajdonsaga hogy eso utan eltunik a kobol) Very Happy A foka meg renszerint ledobta a szervo tartaly csovet.... Smile:'( Igen az azert nem hatrany ha leszeded a motorvedot ha latod honnan folyik... hat ha beletoltod a 7decit es megjelenik a nivon akkor az a sacc 1liter ment el.


A motorolaj szivárgás ötlete zsákutca volt részemről. Nívó pálcán a MIN alatt volt, rátöltöttem 3-4 decit, annyi volt csak otthon. Gondoltam a szervízig elég. Garázshoz elmentem 1 utcával odébb, leszedtem a motorvédőt, jobb első kerék mellett folyik valami. Ennyit láttam csak, aknás garázsom nincs. Megnéztem, hogy azért a motorolaj elég-e bele, erre azt látom, hogy a MAX fölé került... túltoltuk Béláim Smile

Behoztam a céghez, de már hangja is volt, mint egy távirányítós autónak. A szervízes kollégák ránéztek, annyit mondtak, hogy a szervó folyik, nem a motorolaj, a motor kívülről porszáraz. Megdöglött a szervó szivattyú... Ez nem sokat mondott elsőre (főleg mert a 19 éves Nissanomon nincs Smile ). Most ránéztem a UNIX-nál a webshop-ra... 90e-től indul 300e-ig??? És ebben felújítottak is vannak...

Van esetleg valakinek ajánlata, milyen gyártmányt érdemes? Jövő hétre a márkaszervíz is vállalja, hogy megnézi... de gondolom horror áron cserélik...

Ja és még egy fontos kérdés, milyen színű szervóolaj való hozzá? A szerelő srácok mondták, hogy azt is vegyek egyből, de még hazáig elmehetek vele, csak figyeljek rá, hogy mindig legyen benne ...

Köszi: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  edk


Offline
Csatlakozott:
2009. 01. 12.
Hozzászólások: 63


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 16:52:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4205
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

horiati írta:
Sziasztok!

Segítségért fordulok hozzátok. A reggeli indulásnál "engine malfunction" riasztást, maximum 3000-es fordulatig gyorsul az autó de azt is erőtlenül kínkeservesen. A telefonos OBD kiolvasóval P0380, 61 hibakód. -15 fokban is köhögés nélkül indult, szóval nem értem mi lehet a gond. Valaki találkozott már közületek ezzel a problémával ?

(2010 1.6 TDCI)

Köszi!

Csatlakozom a fórumtárshoz, ma reggel ugyanez fogadta páromat is Evil or Very Mad . Ez viszont egy 2006-os 1.6TDCI, tudomásom szerint DPF még nincs benne. Sikerült megoldani a problémát?

Szerk.: ahogy olvasgattam, izzítógyertya okozza a problémát. Namost én megnéztem a Bárdinál és kétféle hosszúságút hozott ki az autóra: egy 118,9mm és egy 124mm-es hosszúságút. Shocked .
Ha jól rémlik, nem valami egyszerű a cseréjük. Valaki tud tanáccsal szolgálni ezügyben?
Köszönöm.


Legutóbb edk szerkesztette (2017.11.27 17:19:04), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 287


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 17:07:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4206
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Akkor nem mai volt az olajat ha ilyen korom fekete volt... tenyleg mindig legyen olaj mert a kormanymuved sipsupp hazavagja. Nekem 60volt kedvezmennyel a sziv es 20ba megcsinaltak. Ha muszerfalrol nem tudsz kemenyseget allitani akkor piros szervo olaj megy bele.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 17:55:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4207
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fhoksz írta:
Akkor nem mai volt az olajat ha ilyen korom fekete volt... tenyleg mindig legyen olaj mert a kormanymuved sipsupp hazavagja. Nekem 60volt kedvezmennyel a sziv es 20ba megcsinaltak. Ha muszerfalrol nem tudsz kemenyseget allitani akkor piros szervo olaj megy bele.


Az olaj júniusban volt cserélve. Ford 5w30-at töltöttünk bele, ford szűrővel cseréltük. Az, hogy a folt a betonon milyen színű volt, és miért olyan, passz. Felitatva papírtörlővel viszont világos volt. (Oké, a féktisztító spray is megdolgozta)
A Saáry Zoltán-t (ESS Ford szerviz) is kérdeztem, de látatlanban, mert több mint 200 km-re vagyok tőlük, szerinte a szivattyú nem szokott tönkremenni, de csöveket, szíjakat, stb. be kellene szerezni, mert ott lesz valami kánya.
Egyelőre, látva az alkatrészárakat, meg hogy a szóba jöhető szerelők mikor érnek rá legközelebb, betettem a Fókát a garázsba a másik helyére, és jól rázártam az ajtót...
Piros szervo olajat meg majd beszerzem, és időnként töltök rá, hogy legyen ami leszivárogjon ... Sad

Köszi a segítséget!
üdv: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 287


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 18:30:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4208
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

valoban jobban atgondolva a szivattyu ritkan okadja az olajat inkabb vmelyik cso halt meg. az olcsobb buli lesz meg ujan is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 18:39:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4209
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
fhoksz írta:
Akkor nem mai volt az olajat ha ilyen korom fekete volt... tenyleg mindig legyen olaj mert a kormanymuved sipsupp hazavagja. Nekem 60volt kedvezmennyel a sziv es 20ba megcsinaltak. Ha muszerfalrol nem tudsz kemenyseget allitani akkor piros szervo olaj megy bele.


Az olaj júniusban volt cserélve. Ford 5w30-at töltöttünk bele, ford szűrővel cseréltük. Az, hogy a folt a betonon milyen színű volt, és miért olyan, passz. Felitatva papírtörlővel viszont világos volt. (Oké, a féktisztító spray is megdolgozta)
A Saáry Zoltán-t (ESS Ford szerviz) is kérdeztem, de látatlanban, mert több mint 200 km-re vagyok tőlük, szerinte a szivattyú nem szokott tönkremenni, de csöveket, szíjakat, stb. be kellene szerezni, mert ott lesz valami kánya.
Egyelőre, látva az alkatrészárakat, meg hogy a szóba jöhető szerelők mikor érnek rá legközelebb, betettem a Fókát a garázsba a másik helyére, és jól rázártam az ajtót...
Piros szervo olajat meg majd beszerzem, és időnként töltök rá, hogy legyen ami leszivárogjon ... Sad

Köszi a segítséget!
üdv: dFeri


Ha ilyen hangja van, akkor szivattyú.
Enyémbe bontott ment, 20K-ért,+zöld folyadék+egy hollander+munkadíj, de a csövet nem kellett cserélni csak egy új hollander kellett.Ha cső is kell az kb. még 30 csak gyári van.
Márkaszervizzel kár foglalkozni, ugyanazt a felújított ZF szivattyút teszik bele amit a bárdiban adnak ~270ezerért Very Happy
Meg kell nézni mi folyik (no nem gyöngyösön) Very Happy és azt kell megrendelni.
Folyhat a szimering is a szivattyún de inkább a szervócsőre tippelnék.
Szervófolyadékból nekem zöld kellett, és az is grafitszürke/fekete volt a sok kopadéktól.Piros az elektromos szivattyúba való ha jól tudom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fhoksz

Érvényes: 2018.07.31.

Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 05.
Hozzászólások: 287


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 21:11:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4210
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A zöld / piros témát nekem fordítva mondta a szerelő! Very Happy Ahány ház annyi szop**ás!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 21:32:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:

Ha ilyen hangja van, akkor szivattyú.
.......Márkaszervizzel kár foglalkozni, ugyanazt a felújított ZF szivattyút teszik bele amit a bárdiban adnak ~270ezerért Very Happy ......
Folyhat a szimering is a szivattyún de inkább a szervócsőre tippelnék.
Szervófolyadékból nekem zöld kellett, és az is grafitszürke/fekete volt a sok kopadéktól.Piros az elektromos szivattyúba való ha jól tudom.


Hello! Pont olyan hangja van, mint amit belinkeltél... sajnos.
TRW gyártmányt néztem a unix-nál. 99e Ft + betétdíj. Azt nem írják, hogy felújított vagy új. Bosch-t láttam felújítottat is. Viszont trw-t nem tudják mikor érkezik Sad
Szerelőm is piros olajat mondott. Dunsztom sincs elektromos-e a szivattyú vagy sem ...
üdv dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2017.11.27 22:28:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4212
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
flint78 írta:

Ha ilyen hangja van, akkor szivattyú.
.......Márkaszervizzel kár foglalkozni, ugyanazt a felújított ZF szivattyút teszik bele amit a bárdiban adnak ~270ezerért Very Happy ......
Folyhat a szimering is a szivattyún de inkább a szervócsőre tippelnék.
Szervófolyadékból nekem zöld kellett, és az is grafitszürke/fekete volt a sok kopadéktól.Piros az elektromos szivattyúba való ha jól tudom.


Hello! Pont olyan hangja van, mint amit belinkeltél... sajnos.
TRW gyártmányt néztem a unix-nál. 99e Ft + betétdíj. Azt nem írják, hogy felújított vagy új. Bosch-t láttam felújítottat is. Viszont trw-t nem tudják mikor érkezik Sad
Szerelőm is piros olajat mondott. Dunsztom sincs elektromos-e a szivattyú vagy sem ...
üdv dFeri


Nem elektromos, a 6-os képen épp a szivattyú látható a szíjjal együtt ami hajtja.
Ott nézzétek meg alaposan a szivattyút, a hollandernél szokott szétmenni a tömítés és ott folyik a szervóolaj.Járó motornál kis gázzal tekergesd a kormányt közben valaki nézze hol szivárog.
Ha meglesz a hiba a hollandernél, az most kb 30ezer csak egy új cső, plusz kell hollande és olaj bele, de ha a szivattyú nem ment
teljesen tönkre akkor azt nem kell cserélni.
Ki kellene próbálni, ha van elég olaj a szervótartályban és nem levegős a rendszer akkor is zúg-e a szivattyú?
Ha zúg, az csak egy dolog, ettől még használható én évekig jártam vele úgy , de végül már alapjáraton nem volt szervó ezért kellett egy jó bele.
Az olaj pedig katalógus szerint 2003.6 hóig piros kellett, onnantól zöld.Hülyeséget írtam az előbb nem attól függ hogy elektromos vagy nem.

Bárdiban még nehogy vegyél listaáron bármit is Very Happy szerelőknek általában 48-52% kedvezményük van úgy már rögtön jobban hangzik , ha a szerelő veszi meg.
A betétdíjat meg csak akkor adják vissza ha a leadott szivattyút fel lehet újítani ha nem lehet akkor a betétdíj ugrik....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.28 08:13:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4213
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Nem elektromos, a 6-os képen épp a szivattyú látható a szíjjal együtt ami hajtja.
......
Ki kellene próbálni, ha van elég olaj a szervótartályban és nem levegős a rendszer akkor is zúg-e a szivattyú?
Ha zúg, az csak egy dolog, ettől még használható én évekig jártam vele úgy , de végül már alapjáraton nem volt szervó ezért kellett egy jó bele.
Az olaj pedig katalógus szerint 2003.6 hóig piros kellett, onnantól zöld ......

Bárdiban még nehogy vegyél listaáron bármit is Very Happy szerelőknek általában 48-52% kedvezményük van úgy már rögtön jobban hangzik , ha a szerelő veszi meg.
A betétdíjat meg csak akkor adják vissza ha a leadott szivattyút fel lehet újítani ha nem lehet akkor a betétdíj ugrik....


Köszi!
Majd jól lepucolom a garázsban a csöveket féktisztítóval, meg mindent ami olajos, aztán majd rápróbálok, hátha kiderül.
De ha a szivattyú mégsem sz@rt be, és a csőnél van valami, akkor is van olyan hangja, mint amit a belinkelt youtube videón hallani?
Unix-nál szoktunk vásárolni, mert a cégnek ahol dolgozom van 48%-os szervízpartner kedvezménye Smile
De most lehet van kontakt egy márkaszervíznél, hátha tudok gyárit talán elfogadható áron, egyelőre csak megkérdezem.

Üdv: dFeri
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 416


HozzászólásElküldve: 2017.11.28 12:13:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4214
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

decofeco írta:
flint78 írta:
Nem elektromos, a 6-os képen épp a szivattyú látható a szíjjal együtt ami hajtja.
......
Ki kellene próbálni, ha van elég olaj a szervótartályban és nem levegős a rendszer akkor is zúg-e a szivattyú?
Ha zúg, az csak egy dolog, ettől még használható én évekig jártam vele úgy , de végül már alapjáraton nem volt szervó ezért kellett egy jó bele.
Az olaj pedig katalógus szerint 2003.6 hóig piros kellett, onnantól zöld ......

Bárdiban még nehogy vegyél listaáron bármit is Very Happy szerelőknek általában 48-52% kedvezményük van úgy már rögtön jobban hangzik , ha a szerelő veszi meg.
A betétdíjat meg csak akkor adják vissza ha a leadott szivattyút fel lehet újítani ha nem lehet akkor a betétdíj ugrik....


Köszi!
Majd jól lepucolom a garázsban a csöveket féktisztítóval, meg mindent ami olajos, aztán majd rápróbálok, hátha kiderül.
De ha a szivattyú mégsem sz@rt be, és a csőnél van valami, akkor is van olyan hangja, mint amit a belinkelt youtube videón hallani?
Unix-nál szoktunk vásárolni, mert a cégnek ahol dolgozom van 48%-os szervízpartner kedvezménye Smile
De most lehet van kontakt egy márkaszervíznél, hátha tudok gyárit talán elfogadható áron, egyelőre csak megkérdezem.

Üdv: dFeri


Most jutott eszembe, hogy lehet csak a nyomáskapcsoló enged.Az lenne a legegyszerűbb, ha azt kellene csak cserélni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  decofeco


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 26.
Hozzászólások: 101

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.11.28 15:14:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4215
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Most jutott eszembe, hogy lehet csak a nyomáskapcsoló enged.Az lenne a legegyszerűbb, ha azt kellene csak cserélni.


Jaja. Nem lenne rossz... vagy ha csak egy csövet kellene visszatenni valahova, ami lecsúszott Smile (bár ezt a céges szervízes srác látta volna...) Majd meló után estefele otthon elkezdem átnézni a meleg garázsban...

update: Ahogy azt Móricka elképzelte... nyilván semmihez nem férek hozzá, hogy lepucoljam ... Oké, a lámpatestet ki tudnám pattintani könnyen, de sokkal nem lennék előrébb... focus_google_drive Csináltam videót is a csattogásról, átnézésről, és az is kiderült, hogy piros szervó olaj van benne.

Azon pedig csak agyalok, hogy ha olajos minden, a szíjak, a tárcsák, stb. és így megyek vele X km-t a szerelőig és vissza. Azokon a tárcsákon csúszhatnak a szíjak, súrlódik, stb. Józan paraszti ésszel azt gondolom, tán még ki is gyulladhat nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mendoza


Offline
Csatlakozott:
2015. 12. 24.
Hozzászólások: 46


HozzászólásElküldve: 2017.12.03 23:22:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4216
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2007-es DPF-es 1.6 TDCI-m van, 237000 km kornyeken jarok vele.
Kb 13000 km-rel ezelott a reszecskeszuro egy teljes takaritason ment keresztul (Kiszereles, szetnyitas, teljes tisztitas, majd osszeszereles).
Nem tudom, hogy ehhez kothetoen-e, de arra lettem figyelmes, hogy a reggeli inditaskor egy kis szurkes pamacsot tol a kipuffogobol, es a kipuffogott gaznak eleg eros szaga van.. Az IFA-era emlekeztet.
Menet kozben mar semmi ilyen nincs, olajat sem eszi, nem fustol...
Mire kell ilyenkor gyanakodni?
koszonom!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Car-ak


Offline
Csatlakozott:
2014. 10. 10.
Hozzászólások: 296


HozzászólásElküldve: 2017.12.04 07:45:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4217
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mendoza írta:
Sziasztok,
2007-es DPF-es 1.6 TDCI-m van, 237000 km kornyeken jarok vele.
Kb 13000 km-rel ezelott a reszecskeszuro egy teljes takaritason ment keresztul (Kiszereles, szetnyitas, teljes tisztitas, majd osszeszereles).
Nem tudom, hogy ehhez kothetoen-e, de arra lettem figyelmes, hogy a reggeli inditaskor egy kis szurkes pamacsot tol a kipuffogobol, es a kipuffogott gaznak eleg eros szaga van.. Az IFA-era emlekeztet.
Menet kozben mar semmi ilyen nincs, olajat sem eszi, nem fustol...
Mire kell ilyenkor gyanakodni?
koszonom!


Szia!

A DPF mosó folyadéktól lehet ilyen szaga, de annak már el kellett volna mennie.
Amúgy meg ha ilyen problémád van, akkor fel kell keresni egy olyan embert akinek van gyári ford tesztere. Az enyémet azzal csinálták meg dinamikus regenerációval. Nem kellett semmit vágni stb.... CSak menni kellett vele, a gép meg vezérelte az agyát és kitisztult a DPF. Ez kb egy éve volt, azóta is problémamentes.

Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fdsag


Offline
Csatlakozott:
2011. 06. 16.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2017.12.04 23:57:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4218
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Mostanában ilyen zörgő hang hallatszik, idővel gyengül. Mi lehet ez?



Ez a linkje. https://www.youtube.com/watch?v=C5jYyUZPxfI
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kamondi


Offline
Csatlakozott:
2014. 12. 11.
Hozzászólások: 35

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.12.06 10:13:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4219
 Hozzászólás témája: 1.6 Ti-VCT
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Körülbelül 7 hónapja előjött nálam egy fura kerepelő hang a 2008-as 1.6 Ti-VCT motorral szerelt Focus-omon amelyben segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy merre induljak el a probléma megoldásában.
A hang hideg motornál hangos, melegedő motornál halkul. Indulás után a hang halkul, kinyomott kuplungnál menet közben újra hallhatóvá válik egészen addig, amíg be nem melegszik.
Gondolkozom azon, hogy tennék egy látogatást az ESS csapatnál Januárban, az ő véleményükre is kíváncsi lennék ezzel kapcsolatban:

7 hónapos videó:


Tegnapi videó, 2-3 órája leállított motorral:


Ma reggeli videó, 8-10 órája leállított motorral:


Köszönöm a segítségeteket előre is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zor19

Érvényes: 2018.10.10.

Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 20.
Hozzászólások: 87


HozzászólásElküldve: 2017.12.06 10:37:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4220
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én olyan durva különbséget nem hallok az enyémhez képest (2007 1.6 Ti-VCT), ősszel kicsit ilyen kerepelősebb volt nekem is pl. motorféknél, de egyik reggel rátöltöttem 1-2 deci Ford olajat, hogy a nívópálcán a max. jelzésnél legyen a szint és halkabb lett. Azóta voltam ESS-nél is szoftvert frissíteni és mondták, hogy tök jó állapotban van, jó hangja van a motornak. Amúgy ajánlom a szoftverfrissítést is, pont azelőtt jött ki és nekem 2-3 decit faragott az átlagfogyasztásból is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  biqci


Offline
Csatlakozott:
2013. 06. 05.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2017.12.08 22:32:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 4221
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
2008-as 1.8-as benzines Focusom üzemmeleg állapotban hozzákezdett remegni. Nem tudom másképp megfogalmazni, de olyan, mintha egy öreg dízel kocsi lenne. A fordulatszám nem ingadozik, egyszerűen remeg az autó. Hidegen, amikor magasabb a fordulatszám nem érezni, csak amikor már bemelegedett és lecsökken a fordulatszám. Amúgy a kocsi jól húz, forgalomban nem lehet semmit észrevenni. Már voltam szervízben is, ahol semmi hibakódot nem találtak és azt mondták, hogy járjak vele nyugodtan, ha rosszabbodik menjek vissza. De nem tudom merjek-e vele, vagy bízzak a szervízben és használjam továbbra is így. Mi a véleményetek? Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> Focus II. motorproblémák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 139, 140, 141
Ugrás:   

141 / 141 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.62 másodperc