Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.01.20. 21:24:12 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: ZedOne
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 23668
Látogatók:
Vendégek: 298
Tagok: 9
Összesen: 307

Jelen lévő tagok:
01: Almeida
02: semetka
03: IllarMate
04: fiesta
05: Bibu
06: Ghost1
07: JuPe
08: pityu
09: slyder81

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - TDCi turbó meghibásodások, kérdések
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> TDCi turbó meghibásodások, kérdések
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

14 / 14 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Robi50


Offline
Csatlakozott:
2014. 09. 11.
Hozzászólások: 411


HozzászólásElküldve: 2018.01.08 18:53:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 391
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Winnie írta:
Robi50 írta:
Winnie írta:
Sziasztok!

Ma a következő probléma jött elő a 2007-es Focus 2 (1,6 TDCI 109 lóerő, ~183e km) autónknál: autópályára felhajtva gyorsítani kezdtem, aránylag lendületesen. A lendület 120-ig tartott, ott elerőtlenedett. A következő lehajtónál le is jöttem a pályáról, óvatosan gurultam a főúton, gázelvételnél a lefújó szelep hangjához hasonló hanghatás volt. Ekkor max. 2.000-2.200-as fordulattal jöttem. Néhány kilométer múlva, mint ha mi sem történt volna, újult erőre kapott az autó, simán ki lehetett pörgetni ismét. Így jöttem vele hazáig. Szerintetek mi lehetett a probléma? Terveim szerint hétfőn azért elviszem a szervizbe.

Előre is köszönöm a válaszotokat!


Mit jelent a "..... gázelvételnél a lefújó szelep hangjához hasonló hanghatás volt." ?


Nem tudom jobban körbeírni... Voltam ma a szervizben, azt mondták, hogy az EGR szeleppel volt a probléma, beragadhatott időlegesen, és az ő véleményük szerint a többi hibajelentés (turbó probléma, a részecskeszűrő regenerálás megszakadása) ennek következménye. Azt javasolták, hogy a következő hibánál vigyem el megint, ha ismét csak időleges, akkor így marad, ha végleges, akkor EGR szelep csere.

Nem véletlenül kérdeztem, és nem kötözködés-képpen.
Nekem Focus III 1.6 TDCI-m van.
Régóta hallok motorfék üzemben egy kattogó/csattogó hangot. (olyan, mintha forgó kerékpár kerekének küllőihez kemény kártyalapot tartanék - tak-tak-tak-...., ami 1600-as fordulaton elhallgat.
Márkaszervizben többször jeleztem/bemutattam, mindig elhajtottak, hogy jó ez az autó.
Ford képviselet azt javasolta, hogy computerrel nézzék ilyenkor az EGR/IMV együttállását - fogalmuk sem volt, hogy ez mi, hogyan kell nézni, és mit.
És most az utóbbi időben állandóan regenerál az autó, felhígul a motorolaj.
(IMV - mint kiderítettem, a common rail "lefúvó szelep"-e.)

Ezért kérdeztem, hogy Te mit hallasz, amit lefúvó szelep hangnak vélsz?
_________________
Nyári: Michelin Primacy HP 215/55 R 16
Téli: Firestone WinterHawk 3 205/55 R 16
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Winnie


Offline
Csatlakozott:
2010. 12. 04.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.01.08 21:45:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 392
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Robi50 írta:
Winnie írta:
Robi50 írta:
Winnie írta:
Sziasztok!

Ma a következő probléma jött elő a 2007-es Focus 2 (1,6 TDCI 109 lóerő, ~183e km) autónknál: autópályára felhajtva gyorsítani kezdtem, aránylag lendületesen. A lendület 120-ig tartott, ott elerőtlenedett. A következő lehajtónál le is jöttem a pályáról, óvatosan gurultam a főúton, gázelvételnél a lefújó szelep hangjához hasonló hanghatás volt. Ekkor max. 2.000-2.200-as fordulattal jöttem. Néhány kilométer múlva, mint ha mi sem történt volna, újult erőre kapott az autó, simán ki lehetett pörgetni ismét. Így jöttem vele hazáig. Szerintetek mi lehetett a probléma? Terveim szerint hétfőn azért elviszem a szervizbe.

Előre is köszönöm a válaszotokat!


Mit jelent a "..... gázelvételnél a lefújó szelep hangjához hasonló hanghatás volt." ?


Nem tudom jobban körbeírni... Voltam ma a szervizben, azt mondták, hogy az EGR szeleppel volt a probléma, beragadhatott időlegesen, és az ő véleményük szerint a többi hibajelentés (turbó probléma, a részecskeszűrő regenerálás megszakadása) ennek következménye. Azt javasolták, hogy a következő hibánál vigyem el megint, ha ismét csak időleges, akkor így marad, ha végleges, akkor EGR szelep csere.

Nem véletlenül kérdeztem, és nem kötözködés-képpen.
Nekem Focus III 1.6 TDCI-m van.
Régóta hallok motorfék üzemben egy kattogó/csattogó hangot. (olyan, mintha forgó kerékpár kerekének küllőihez kemény kártyalapot tartanék - tak-tak-tak-...., ami 1600-as fordulaton elhallgat.
Márkaszervizben többször jeleztem/bemutattam, mindig elhajtottak, hogy jó ez az autó.
Ford képviselet azt javasolta, hogy computerrel nézzék ilyenkor az EGR/IMV együttállását - fogalmuk sem volt, hogy ez mi, hogyan kell nézni, és mit.
És most az utóbbi időben állandóan regenerál az autó, felhígul a motorolaj.
(IMV - mint kiderítettem, a common rail "lefúvó szelep"-e.)

Ezért kérdeztem, hogy Te mit hallasz, amit lefúvó szelep hangnak vélsz?


Igazából tényleg ahhoz volt hasonló a hang, mint a lefújó szelep hangja. Ami az érdekes, ahogyan írtam is, magától elmúlt... A hang ilyesmi volt: https://www.youtube.com/watch?v=QT46ydPEW58 0:16-0:18 között hallod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 2 meghibásodások, szervízelési kérdések -> TDCi turbó meghibásodások, kérdések
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Ugrás:   

14 / 14 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.16 másodperc