Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.17. 16:33:32 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: sasjoco
Mai: 1
Tegnapi: 1
Összesen: 24300
Látogatók:
Vendégek: 367
Tagok: 10
Összesen: 377

Jelen lévő tagok:
01: semetka
02: MagicFly
03: TRL
04: Focusdriver
05: sparta2
06: lucifer
07: gyoeri
08: vikken09
09: Norita
10: qqrique

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

354 / 358 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  punk_anderson


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 11.
Hozzászólások: 31


HozzászólásElküldve: 2018.01.15 00:04:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10591
 Hozzászólás témája: Légzsák/Biztonsági övfeszítő figyelmeztető lámpa
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Eleinte random, mostanra állandóan elkezdett világítani a Légzsák/Biztonsági övfeszítő figyelmeztető lámpám. Nem történt semmi, ami indokolná. Mi lehet a gond?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  berci


Offline
Csatlakozott:
2005. 10. 25.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.18 17:40:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10592
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Az autó Focus1 1.6 benzines. Az akkumulátorom egy hét alatt lemerül állásban. A aksi új, állásban mértem az az áram felvételt ez 0.08A olvastam, hogy ennek az értéknek max 0.02A lehet. Szóval elkezdtem lehúzgálni egyenként a biztosítékokat, hogy valamennyire behatároljam melyik rész torkoskodik. Meg is találtam ez egy 7.5A bizti (36-os) ami az útmutató szerint ez az ELEKTRONIKUS VEZÉRLŐEGYSÉGEK KOMBINÁLT MŰSZER . Itt elakadtam, van valami elektromos vezérlő doboz? vagy egybe van építve a műszerfallal. Ha kiveszem ezt a biztosítékot NINCS/NEM KAPCSOLHATÓ- belső világítás, klíma, belső levegő keringetés, és a műszerfalon nem mutat Pl km számláló kis ablak információt. Más minden működik. Tipp valaki hogy lépjek tovább? Volt valakinek hasonló hibája?
Köszönöm a válaszokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabor02


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 22.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.01.21 18:24:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10593
 Hozzászólás témája: Ultrahangos fojtószelep tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv Mindenkinek (e rovatban is)!

A következő felől szeretnék érdeklődni: ragad a gázpedálom, vagyis koszos a fojtószelepem. Lenne lehetőségem ultrahangos tisztítót használni, de ugye, van az a bizonyos felirat, arról a bizonyos védőrétegről.
Vki tisztította már így az egységet?
Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sajtqkac


Offline
Csatlakozott:
2015. 11. 02.
Hozzászólások: 80

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.22 20:54:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10594
 Hozzászólás témája: Re: Ultrahangos fojtószelep tisztítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Gabor02 írta:
Üdv Mindenkinek (e rovatban is)!

A következő felől szeretnék érdeklődni: ragad a gázpedálom, vagyis koszos a fojtószelepem. Lenne lehetőségem ultrahangos tisztítót használni, de ugye, van az a bizonyos felirat, arról a bizonyos védőrétegről.
Vki tisztította már így az egységet?
Köszönöm!


Szia! Én évente egyszer szoktam letakarítani, és erre a célra egy sima vizes rongy teljesen megfelel. Szépen le kell törölgetni a koszt, és utána megint egy évig teljesen jó. Ultrahangos tisztítással nincs tapasztalatom, de szerintem ne kísérletezz. Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbert73


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 19.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.01.23 21:09:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10595
 Hozzászólás témája: Re: Rejtélyes vízhőfok ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
Norbert73 írta:

Kedves Lala!
Nagyon köszönöm a gyors választ. A termosztát nem volt cserélve. Arra gondoltunk, hogy mivel álló helyzetben nem jelentkezik a hiba, és a ventillátor szépen bekapcsol és kikapcsol, így nem az a hibás, valószínűleg működik. Szóval elképzelhető, hogy kinyit, de már nem teljesen, és álló helyzetben ez még elég, de terhelés alatt már nem?
Átbeszélem a szerelőmmel, és remélem, hogy akkor ennek a cseréje megoldja a hibát.
Egyébként ez a típusra jellemző hiba, vagy inkább csak egyedi eset vagyok?
Köszönöm!
Az enyémben 245000 km van és még nincs baja. Nem tudom mennyire egyedi.

Kedves Lala!
Kicseréltük a termosztátot, de sajnos a hiba nem szűnt meg. Továbbra is elég furcsa. Nyáron minél melegebb volt, annál később kezdett a vízhőfok jelző kilendülni. Ez azt jelenti, hogy kb. 21 fokig (külső levegő hőmérséklete) már 100-110-nél megindult a mutató, de ha melegebb volt a hőmérséklet, akkor csak 130-140-nél mutat túlmelegedést. Most télen viszont képes már akár városban 60-nál például egy híd vagy emelkedő tetején melegedést jelezni. Álló helyzetbe viszont nem melegszik túl, még túráztatásnál sem. Már semmilyen ötlete nincs a szerelőmnek. Akinek eddig mondtam, az mind csodálkozik rajta, hogy melgeben jobb, mint hidegben. Pont fordítva kéne szokott lenni. Tehát vízhőfokjelző és vízpumpa újra cserélve. Furcsa ötletként nekem olyan lenne, mintha egy gumi cső meg lenne a hidegben merevedve és így csökkenne az áramlási lehetőség, míg melegben megpuhul és így kitágul. Ennek van értelme? Vagy valahogy a hűtőtartály ment tönkre? De akkor nyáron miért bírja jobban? Lenne akár neked, akár bárki más szakértőnek valamilyen ötlete, hogy mihez kezdjek? Így elég nehéz vele autózni. Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 724


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 09:43:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10596
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2019.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 124

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 12:00:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10597
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi


Nálam az 1.6-nál 70-nél lassabban sosem megyek 5.-ikben sík terepen, mert nem szereti. Elvileg ugyanaz a váltó van az 1.4-esben is de olvastam már olyat, hogy a végáttétel nem egyezett meg bizonyos esetekben.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbert73


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 19.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 12:40:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10598
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:
pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi


Nálam az 1.6-nál 70-nél lassabban sosem megyek 5.-ikben sík terepen, mert nem szereti. Elvileg ugyanaz a váltó van az 1.4-esben is de olvastam már olyat, hogy a végáttétel nem egyezett meg bizonyos esetekben.


Nekem is gond van már a motortér nyitással, sőt az indítással és a tanksapka nyitással is. Elkopott a kulcsom. Szerelő mondta, hogy ez ford betegség, próbáljam a pótkulccsal. Azzal tényleg tökéletesen működik minden, kipróbáltam. Szóval érdemes időben róla másoltatni, ha lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 12:41:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10599
 Hozzászólás témája: Re: Rejtélyes vízhőfok ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Norbert73 írta:
Lala írta:
Norbert73 írta:

Kedves Lala!
Nagyon köszönöm a gyors választ. A termosztát nem volt cserélve. Arra gondoltunk, hogy mivel álló helyzetben nem jelentkezik a hiba, és a ventillátor szépen bekapcsol és kikapcsol, így nem az a hibás, valószínűleg működik. Szóval elképzelhető, hogy kinyit, de már nem teljesen, és álló helyzetben ez még elég, de terhelés alatt már nem?
Átbeszélem a szerelőmmel, és remélem, hogy akkor ennek a cseréje megoldja a hibát.
Egyébként ez a típusra jellemző hiba, vagy inkább csak egyedi eset vagyok?
Köszönöm!
Az enyémben 245000 km van és még nincs baja. Nem tudom mennyire egyedi.

Kedves Lala!
Kicseréltük a termosztátot, de sajnos a hiba nem szűnt meg. Továbbra is elég furcsa. Nyáron minél melegebb volt, annál később kezdett a vízhőfok jelző kilendülni. Ez azt jelenti, hogy kb. 21 fokig (külső levegő hőmérséklete) már 100-110-nél megindult a mutató, de ha melegebb volt a hőmérséklet, akkor csak 130-140-nél mutat túlmelegedést. Most télen viszont képes már akár városban 60-nál például egy híd vagy emelkedő tetején melegedést jelezni. Álló helyzetbe viszont nem melegszik túl, még túráztatásnál sem. Már semmilyen ötlete nincs a szerelőmnek. Akinek eddig mondtam, az mind csodálkozik rajta, hogy melgeben jobb, mint hidegben. Pont fordítva kéne szokott lenni. Tehát vízhőfokjelző és vízpumpa újra cserélve. Furcsa ötletként nekem olyan lenne, mintha egy gumi cső meg lenne a hidegben merevedve és így csökkenne az áramlási lehetőség, míg melegben megpuhul és így kitágul. Ennek van értelme? Vagy valahogy a hűtőtartály ment tönkre? De akkor nyáron miért bírja jobban? Lenne akár neked, akár bárki más szakértőnek valamilyen ötlete, hogy mihez kezdjek? Így elég nehéz vele autózni. Előre is köszönöm!


Vízpumpa volt cserélve?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbert73


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 19.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 12:42:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10600
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi

Nekem is gond van már a motortér nyitással, sőt az indítással és a tanksapka nyitással is. Elkopott a kulcsom. Szerelő mondta, hogy ez ford betegség, próbáljam a pótkulccsal. Azzal tényleg tökéletesen működik minden, kipróbáltam. Szóval érdemes időben róla másoltatni, ha lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbert73


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 19.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 12:50:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10601
 Hozzászólás témája: Re: Rejtélyes vízhőfok ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
Norbert73 írta:
Lala írta:
Norbert73 írta:

Kedves Lala!
Nagyon köszönöm a gyors választ. A termosztát nem volt cserélve. Arra gondoltunk, hogy mivel álló helyzetben nem jelentkezik a hiba, és a ventillátor szépen bekapcsol és kikapcsol, így nem az a hibás, valószínűleg működik. Szóval elképzelhető, hogy kinyit, de már nem teljesen, és álló helyzetben ez még elég, de terhelés alatt már nem?
Átbeszélem a szerelőmmel, és remélem, hogy akkor ennek a cseréje megoldja a hibát.
Egyébként ez a típusra jellemző hiba, vagy inkább csak egyedi eset vagyok?
Köszönöm!
Az enyémben 245000 km van és még nincs baja. Nem tudom mennyire egyedi.

Kedves Lala!
Kicseréltük a termosztátot, de sajnos a hiba nem szűnt meg. Továbbra is elég furcsa. Nyáron minél melegebb volt, annál később kezdett a vízhőfok jelző kilendülni. Ez azt jelenti, hogy kb. 21 fokig (külső levegő hőmérséklete) már 100-110-nél megindult a mutató, de ha melegebb volt a hőmérséklet, akkor csak 130-140-nél mutat túlmelegedést. Most télen viszont képes már akár városban 60-nál például egy híd vagy emelkedő tetején melegedést jelezni. Álló helyzetbe viszont nem melegszik túl, még túráztatásnál sem. Már semmilyen ötlete nincs a szerelőmnek. Akinek eddig mondtam, az mind csodálkozik rajta, hogy melgeben jobb, mint hidegben. Pont fordítva kéne szokott lenni. Tehát vízhőfokjelző és vízpumpa újra cserélve. Furcsa ötletként nekem olyan lenne, mintha egy gumi cső meg lenne a hidegben merevedve és így csökkenne az áramlási lehetőség, míg melegben megpuhul és így kitágul. Ennek van értelme? Vagy valahogy a hűtőtartály ment tönkre? De akkor nyáron miért bírja jobban? Lenne akár neked, akár bárki más szakértőnek valamilyen ötlete, hogy mihez kezdjek? Így elég nehéz vele autózni. Előre is köszönöm!


Vízpumpa volt cserélve?


Se a vízpumpa, se a hűtő maga nem volt cserélve, csak a korábban felsoroltakon kívül még a tágulási tartály. Mielőtt még mindent kicseréltetnék tippelési alapon, reménykedtem benne, hogy van itt a fórumon olyan szaki, akinek van már ilyen problémával tapasztalata, vagy konkrét ötlete. Esetleg valaki? Köszönöm előre is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tfalcon96


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 26.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 18:31:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10602
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, lenne egy elég hülye kérdésem. Minap csápos emelővel fel lett emelve az autó, és akkor vettem észre, hogy beindítva, üresben is meghajtotta a motor a kerekeket. Ez normális? Másodpercenként olyan 2-3 fordulattal.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 724


HozzászólásElküldve: 2018.02.01 11:42:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10603
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:
pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi


Nálam az 1.6-nál 70-nél lassabban sosem megyek 5.-ikben sík terepen, mert nem szereti. Elvileg ugyanaz a váltó van az 1.4-esben is de olvastam már olyat, hogy a végáttétel nem egyezett meg bizonyos esetekben.

jogos, de pár hónappal ezelőtt nem volt ilyen gondom...ezért is kérdeztem rám, hogy vajon mi "öregszik" a motortérben
áttétel szerintem is ugyanaz 1.4-1.6
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 724


HozzászólásElküldve: 2018.02.01 11:44:07  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10604
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Norbert73 írta:
pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi

Nekem is gond van már a motortér nyitással, sőt az indítással és a tanksapka nyitással is. Elkopott a kulcsom. Szerelő mondta, hogy ez ford betegség, próbáljam a pótkulccsal. Azzal tényleg tökéletesen működik minden, kipróbáltam. Szóval érdemes időben róla másoltatni, ha lehet.

ránézésre hibátlan a kulcsom, kopásnak nyoma sincs, de teszek majd egy próbát a pótkulccsal, hátha
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  presztozs

Érvényes: 2019.01.30.

Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 22.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.02.01 12:14:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10605
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi


Szia

Nekem a rángatást gyertyacsere oldotta meg.
Üdv:
Zsolt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 724


HozzászólásElküldve: 2018.02.01 13:24:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10606
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

presztozs írta:
pathfinder írta:
Üdv!
1.mostanában tünt fel, hogy nem bírja már úgy az alacsony fordulatot a motor mint régebben.
pl. 60 5 ben morgó hangja van, kéri a visszakapcsolást.
motortartó bakok fáradnának? Embarassed
2. plusz a motortér zár szintén mostanában nehezen nyílik
elfordítom balra na és ott már rögtön megakad. többször kell próbálkozni, hogy balra elforduljon. jobbra fordítással nincs gond.
csorgattam bele olajat hátha...
ötletek?
Köszi


Szia

Nekem a rángatást gyertyacsere oldotta meg.
Üdv:
Zsolt

Köszi, nem rángat szerencsére. tipikus olyan, hogy már nem bírja az alacsony fordulatot. (gyertyát évente cserélek, 10.000 ret se megyek)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.02.02 14:19:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10607
 Hozzászólás témája: Re: Rejtélyes vízhőfok ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Norbert73 írta:
pityu írta:
Norbert73 írta:
Lala írta:
Norbert73 írta:

Kedves Lala!
Nagyon köszönöm a gyors választ. A termosztát nem volt cserélve. Arra gondoltunk, hogy mivel álló helyzetben nem jelentkezik a hiba, és a ventillátor szépen bekapcsol és kikapcsol, így nem az a hibás, valószínűleg működik. Szóval elképzelhető, hogy kinyit, de már nem teljesen, és álló helyzetben ez még elég, de terhelés alatt már nem?
Átbeszélem a szerelőmmel, és remélem, hogy akkor ennek a cseréje megoldja a hibát.
Egyébként ez a típusra jellemző hiba, vagy inkább csak egyedi eset vagyok?
Köszönöm!
Az enyémben 245000 km van és még nincs baja. Nem tudom mennyire egyedi.

Kedves Lala!
Kicseréltük a termosztátot, de sajnos a hiba nem szűnt meg. Továbbra is elég furcsa. Nyáron minél melegebb volt, annál később kezdett a vízhőfok jelző kilendülni. Ez azt jelenti, hogy kb. 21 fokig (külső levegő hőmérséklete) már 100-110-nél megindult a mutató, de ha melegebb volt a hőmérséklet, akkor csak 130-140-nél mutat túlmelegedést. Most télen viszont képes már akár városban 60-nál például egy híd vagy emelkedő tetején melegedést jelezni. Álló helyzetbe viszont nem melegszik túl, még túráztatásnál sem. Már semmilyen ötlete nincs a szerelőmnek. Akinek eddig mondtam, az mind csodálkozik rajta, hogy melgeben jobb, mint hidegben. Pont fordítva kéne szokott lenni. Tehát vízhőfokjelző és vízpumpa újra cserélve. Furcsa ötletként nekem olyan lenne, mintha egy gumi cső meg lenne a hidegben merevedve és így csökkenne az áramlási lehetőség, míg melegben megpuhul és így kitágul. Ennek van értelme? Vagy valahogy a hűtőtartály ment tönkre? De akkor nyáron miért bírja jobban? Lenne akár neked, akár bárki más szakértőnek valamilyen ötlete, hogy mihez kezdjek? Így elég nehéz vele autózni. Előre is köszönöm!


Vízpumpa volt cserélve?


Se a vízpumpa, se a hűtő maga nem volt cserélve, csak a korábban felsoroltakon kívül még a tágulási tartály. Mielőtt még mindent kicseréltetnék tippelési alapon, reménykedtem benne, hogy van itt a fórumon olyan szaki, akinek van már ilyen problémával tapasztalata, vagy konkrét ötlete. Esetleg valaki? Köszönöm előre is.



Vízszint nem csökken ugye? Hengerfejességet kizártátok ugye?
Jól le van légtelenítve a rendszer, nyomás alatt van?
Dugulás is valóban okozhat ilyet , sőt kopott vízpumpa is, vagy hidegben csúszó ékszíj. Hosszú téli vezetésnél is ugyan ezt produkálja? Mondjuk 50-100km után is , amikor már jól átmelegedett a motor?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Norbert73


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 19.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 10:50:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10608
 Hozzászólás témája: Re: Rejtélyes vízhőfok ingadozás
Hozzászólás az előzmény idézésével

pityu írta:
Norbert73 írta:
pityu írta:
Norbert73 írta:
Lala írta:
Norbert73 írta:

Kedves Lala!
Nagyon köszönöm a gyors választ. A termosztát nem volt cserélve. Arra gondoltunk, hogy mivel álló helyzetben nem jelentkezik a hiba, és a ventillátor szépen bekapcsol és kikapcsol, így nem az a hibás, valószínűleg működik. Szóval elképzelhető, hogy kinyit, de már nem teljesen, és álló helyzetben ez még elég, de terhelés alatt már nem?
Átbeszélem a szerelőmmel, és remélem, hogy akkor ennek a cseréje megoldja a hibát.
Egyébként ez a típusra jellemző hiba, vagy inkább csak egyedi eset vagyok?
Köszönöm!
Az enyémben 245000 km van és még nincs baja. Nem tudom mennyire egyedi.

Kedves Lala!
Kicseréltük a termosztátot, de sajnos a hiba nem szűnt meg. Továbbra is elég furcsa. Nyáron minél melegebb volt, annál később kezdett a vízhőfok jelző kilendülni. Ez azt jelenti, hogy kb. 21 fokig (külső levegő hőmérséklete) már 100-110-nél megindult a mutató, de ha melegebb volt a hőmérséklet, akkor csak 130-140-nél mutat túlmelegedést. Most télen viszont képes már akár városban 60-nál például egy híd vagy emelkedő tetején melegedést jelezni. Álló helyzetbe viszont nem melegszik túl, még túráztatásnál sem. Már semmilyen ötlete nincs a szerelőmnek. Akinek eddig mondtam, az mind csodálkozik rajta, hogy melgeben jobb, mint hidegben. Pont fordítva kéne szokott lenni. Tehát vízhőfokjelző és vízpumpa újra cserélve. Furcsa ötletként nekem olyan lenne, mintha egy gumi cső meg lenne a hidegben merevedve és így csökkenne az áramlási lehetőség, míg melegben megpuhul és így kitágul. Ennek van értelme? Vagy valahogy a hűtőtartály ment tönkre? De akkor nyáron miért bírja jobban? Lenne akár neked, akár bárki más szakértőnek valamilyen ötlete, hogy mihez kezdjek? Így elég nehéz vele autózni. Előre is köszönöm!


Vízpumpa volt cserélve?


Se a vízpumpa, se a hűtő maga nem volt cserélve, csak a korábban felsoroltakon kívül még a tágulási tartály. Mielőtt még mindent kicseréltetnék tippelési alapon, reménykedtem benne, hogy van itt a fórumon olyan szaki, akinek van már ilyen problémával tapasztalata, vagy konkrét ötlete. Esetleg valaki? Köszönöm előre is.



Vízszint nem csökken ugye? Hengerfejességet kizártátok ugye?
Jól le van légtelenítve a rendszer, nyomás alatt van?
Dugulás is valóban okozhat ilyet , sőt kopott vízpumpa is, vagy hidegben csúszó ékszíj. Hosszú téli vezetésnél is ugyan ezt produkálja? Mondjuk 50-100km után is , amikor már jól átmelegedett a motor?


Vízszint, nyomás, ékszíj rendben. Mindig csinálja, bemelegedés után bármekkora távon. Hol lehet a dugulás, ha szerinted ez okozhatja?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tfalcon96


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 26.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 18:00:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10609
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Megpróbálom leírni a problémámat. Kb. két hete vettem egy egy Ford Focus mk1 1.6 ferdehátút. A jelenség a következő: amikor az autó éléri az üzemi hőfokot az autó alapjáraton elkezd remegni, akkor ha mondjuk fölkapcsolom a világítást, feljebb tekerem a ventilátort, vagy álló helyzetben megpróbálom mozgatni a kormányt. Ha megy a ventilátor, akkor ritmikusan remeg, de ha közben megpróbálom mozgatni a kormányt, akkor ugyanazzal a remegéshez morog egyet. A remegés nem folyamatos, hanem amolyan ritmikus ütemben megy, viszont néha, szintén alapjáraton átmegy folyamatos remegésbe, és olyankor mintha a motor elkezdene kapkodni, majd miután megyek egy kicsit, majd megint megállok , abbamarad, és visszatér alapjáraton a ritmikus remegés. Ha lekapcsolok mindent, akkor van hogy szinte teljesen megszűnik. Illetve még az is észrevehető, hogy amikor előjön ez a remegés, a fényszórók világítása is pislákoló. A szerelő szerint az injektort tisztítani kellene, viszont, most arra gyanakszik, hogy a generátor-akku párosnak is lehet közé a hibához.Mikor rámért az akkura miközben ment a motor alapjáraton 15 V körül mért, ez szerinte sok és ez terhelheti le a motort, ezért ajánlott lehet egy feszszabályzó csere. De szerinte méressem be az akkut is, nem e az a ludas.
Gondoltam már gyújtáshibára is viszont az autó nem rángat, próbáltam már 4-5 fokozatban is alapjáratról gyorsítani, és akkor sem rángatott. Elindulásnál jobban kell pörgetni, de ez az első benzines autóm, szóval nem gondolom, hogy rendellenesség, illetve lejtőn felfelé 5 személlyel lehetne nagyobb ereje, de nem fulladt le, és nem is kezdett el kapkodni.
Elég hosszú lett, de remélem tudtok segíteni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 19:08:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10610
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tfalcon96 írta:
Sziasztok. Megpróbálom leírni a problémámat. Kb. két hete vettem egy egy Ford Focus mk1 1.6 ferdehátút. A jelenség a következő: amikor az autó éléri az üzemi hőfokot az autó alapjáraton elkezd remegni, akkor ha mondjuk fölkapcsolom a világítást, feljebb tekerem a ventilátort, vagy álló helyzetben megpróbálom mozgatni a kormányt. Ha megy a ventilátor, akkor ritmikusan remeg, de ha közben megpróbálom mozgatni a kormányt, akkor ugyanazzal a remegéshez morog egyet. A remegés nem folyamatos, hanem amolyan ritmikus ütemben megy, viszont néha, szintén alapjáraton átmegy folyamatos remegésbe, és olyankor mintha a motor elkezdene kapkodni, majd miután megyek egy kicsit, majd megint megállok , abbamarad, és visszatér alapjáraton a ritmikus remegés. Ha lekapcsolok mindent, akkor van hogy szinte teljesen megszűnik. Illetve még az is észrevehető, hogy amikor előjön ez a remegés, a fényszórók világítása is pislákoló. A szerelő szerint az injektort tisztítani kellene, viszont, most arra gyanakszik, hogy a generátor-akku párosnak is lehet közé a hibához.Mikor rámért az akkura miközben ment a motor alapjáraton 15 V körül mért, ez szerinte sok és ez terhelheti le a motort, ezért ajánlott lehet egy feszszabályzó csere. De szerinte méressem be az akkut is, nem e az a ludas.
Gondoltam már gyújtáshibára is viszont az autó nem rángat, próbáltam már 4-5 fokozatban is alapjáratról gyorsítani, és akkor sem rángatott. Elindulásnál jobban kell pörgetni, de ez az első benzines autóm, szóval nem gondolom, hogy rendellenesség, illetve lejtőn felfelé 5 személlyel lehetne nagyobb ereje, de nem fulladt le, és nem is kezdett el kapkodni.
Elég hosszú lett, de remélem tudtok segíteni.


15V körül az mennyi pontosan?Mekkora az alapjárati fordulatszám ilyenkor?
Abból, hogy 15V a feszültség, még nem tudjuk, hány amper az áramerősség Sad amivel a generátor tölti az akkut.
Bár nekem F2- van ha jól tudom a F1-nek az alapjárat szabályzó szelepét szokták tisztítani időnként a nálad is előforduló hiba miatt.
Ezt már próbáltátok, mielőtt akkut-generátort cserél a szerelő?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tfalcon96


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 26.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 19:18:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10611
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

14.9-15.1. Alapjáraton olyan 600-550 körül forog. Áramerősséget még nem mértünk, holnap megyek villamossági szakemberhez. Csak az érdekelne, hogy okozhat e ilyen remegést az akku-generátor. Arra még sajnos nem volt ideje a szereplőnek, mivel ő úgy gondolja, hogy akkor kompletten injector tisztítást kell csinálni, illetve átnézni a kartergáz csöveket, ha jól értem, de sajnos nem vagyok otthon a témában. Az az érdekes, hogy az Alapjárat nem ugrál, üzem melegen beáll a fent említettre és remegéseknél is csak minimálisan mozog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 496


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 19:42:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10612
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tfalcon96 írta:
14.9-15.1. Alapjáraton olyan 600-550 körül forog. Áramerősséget még nem mértünk, holnap megyek villamossági szakemberhez. Csak az érdekelne, hogy okozhat e ilyen remegést az akku-generátor. Arra még sajnos nem volt ideje a szereplőnek, mivel ő úgy gondolja, hogy akkor kompletten injector tisztítást kell csinálni, illetve átnézni a kartergáz csöveket, ha jól értem, de sajnos nem vagyok otthon a témában. Az az érdekes, hogy az Alapjárat nem ugrál, üzem melegen beáll a fent említettre és remegéseknél is csak minimálisan mozog.


15.1 az már elég sok, hiába intelligens töltés.
Még, ha meg is terhelné valamelyik fogyasztó a generátort és tényleg maximum teljesítménnyel töltene, akkor is a motorvezérlő elméletileg érzékelné hogy leesett a fordulat és emelne rajta.Az injektor tisztítás nem hiszem, hogy javítana a helyzeten.
Holnap, ha meglesz a hiba oka írd majd le mi volt az.Kíváncsi vagyok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 19:43:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10613
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha gazt adsz es ezzel emelsz az alapjaraton es akkor abbamarad a remeges akkor egyertelmuen alapjarati motor hiba. Vagy tisztitas vagy csere a megoldas.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tfalcon96


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 26.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.05 20:35:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10614
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hidegindításnál a magasabb fordulatnál nem hallható a ritmikus remegés, csak a többletfordulat miatti plusz rezonancia. Ami érdekes, hogy a fogyasztók miatti remegés alatt nem ugrál a fordulat. De lehet hogy pont ez a baj, hogy nem emeli a motorvezérlő a fordulatszámot, vagy az injektor nem tudja. Egyébként a szerelővel kipróbált, menet közben 2,3,4 fokozatban nincs probléma az Alapjárattal, szépen teszi a dolgát, viszi az autót. Csak üresben Alapjáraton jönnek elő a fent vázolt dolgok. Mindegy, holnap kíméretem az aksit és a generátort, ha ott nincs gond akkor máshol kell keresni a probléma okát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pityu


Offline
Csatlakozott:
2005. 08. 18.
Hozzászólások: 203


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 09:06:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10615
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Biztos, hogy nem a generátor okozza. Azt nem mondom, h akksi vagy generátor nem lehet hibás , de ez a hiba nem attól van.
Injektor se, mert ha a lábaddal meg tudod emelni a fordulatot, ill hidegen tudja emelni akkor azzal nincs gond.
Egyértelműen alapjárati motor lesz.
Generátorral addig nem is foglalkoznék, csak felesleges pénzkidobás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tfalcon96


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 26.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 18:03:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10616
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma voltam a autóvillamosságis csapatnál, szerelő rámért az akkura, szerinte nem sok a 15 V. Elmondása szerint a fordoknál a motorvezérlő 13-16 V között szabályozza a feszültséget. Viszont az akku ami benne van szerinte nem jó bele, mert nem bírja el ezt az ingadozást, mivel a fordoknál valamilyen kalciumos aksi kellene. Pedig ilyen van benne http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=511IMG_20180206_162413.jpg Unix oldala is ezt hozza az autóhoz. Amúgy az aksinak semmi baja, mérés szerint.
Szerelőm pont az ellenkezőjét mondja, szerinte a 15 V sok és nem tesz jót az autónak. Valaki tudja, hogy melyik lenne az igaz?
Most amúgy próbálgattam, 2. Fokozatban Alapjáraton gurulva is érezni bizonytalanságot a motor részéről.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 18:13:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10617
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tfalcon96 írta:
Ma voltam a autóvillamosságis csapatnál, szerelő rámért az akkura, szerinte nem sok a 15 V. Elmondása szerint a fordoknál a motorvezérlő 13-16 V között szabályozza a feszültséget. Viszont az akku ami benne van szerinte nem jó bele, mert nem bírja el ezt az ingadozást, mivel a fordoknál valamilyen kalciumos aksi kellene. Pedig ilyen van benne http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=511IMG_20180206_162413.jpg Unix oldala is ezt hozza az autóhoz. Amúgy az aksinak semmi baja, mérés szerint.
Szerelőm pont az ellenkezőjét mondja, szerinte a 15 V sok és nem tesz jót az autónak. Valaki tudja, hogy melyik lenne az igaz?
Most amúgy próbálgattam, 2. Fokozatban Alapjáraton gurulva is érezni bizonytalanságot a motor részéről.


Ha bele teszel mäs aksit akkor a motorvezerlö tudni fogja es nem ugy tölt mint az ezüst kalcium aksit. Az is jo bele amit az unix oldal kinäl de az nem a rendes aksija.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2843


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 00:01:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10618
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tfalcon96 írta:
Ma voltam a autóvillamosságis csapatnál, szerelő rámért az akkura, szerinte nem sok a 15 V. Elmondása szerint a fordoknál a motorvezérlő 13-16 V között szabályozza a feszültséget. Viszont az akku ami benne van szerinte nem jó bele, mert nem bírja el ezt az ingadozást, mivel a fordoknál valamilyen kalciumos aksi kellene. Pedig ilyen van benne http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=511IMG_20180206_162413.jpg Unix oldala is ezt hozza az autóhoz. Amúgy az aksinak semmi baja, mérés szerint.
Szerelőm pont az ellenkezőjét mondja, szerinte a 15 V sok és nem tesz jót az autónak. Valaki tudja, hogy melyik lenne az igaz?
Most amúgy próbálgattam, 2. Fokozatban Alapjáraton gurulva is érezni bizonytalanságot a motor részéről.


Szerintem a vezérlő nem tudja felismerni az akksi adalékolását. Az csak a gázképzódésre, a szulfátosodásra és az élettartamra van hatással, de ezeket az elektronika nem látja.
A nem ezüst és nem kalciumos akksi hamarabb tönkremegy az intelligens (magasabb feszültségű) töltésnéll, de ha már megvan, használd nyugodtan, amíg él.

Az autóvillamosságisnak van igaza, a 15V-os töltés nem sok.

Ha gyanús hogy a generátor változó terheléssel rángatja az alapjáratot, húzd le róla a három drótos vezérlő csatlakozót. Ki fog gyulladni a töltés lámpa, de 13,9V-os töltés megmarad. Kiderül, hogy ez okoz-e változást.

Egyébként szerintem is inkább az alapjáratszabályozó ragad egy tartományban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 20:25:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10619
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali!
2003, 1.6 benzin fokáról lenne szó. (276ezer km)
Az elmúlt két hétben kb 4-szer játszotta el velem (mondjuk minden 10. indítás kb) hogy indításnál csak köszörül. Arra rájöttem, hogy ilyenkor a gázon egy centit pöccintve (kb 2 másodpercig) rögtön indul, ahogy kell. Alapjárat tökéletes, semmi ingadozás.
Hideg és meleg motornál is előfordult már.
Van valami ötlet, hogy mihez nyúljak? Gyertyáért hétfőn megyek és cserélem.
Olaj, olajszűrő, légszűrő, PCV és cső: kb 3 hónap, 3 ezer km.
Gyertya: amivel vettem egy éve, azóta belement kb 18 ezer km. Több infóm nincs róla.
MAF-ra gyanakszom, lehet azt kéne tisztítani?
Köszi a tippeket!
Z.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  grabber


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 17.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 20:55:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 10620
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Új tag vagyok egy Mk1,5 Ghia kocsival Smile Mai nap sikerült megoldanom a 4 ablak globál nyitását és zárását mert eddig nem működött. Hiába olvastam utána sehol nem találtam pontos infot.
Az volt a trükk hogy az összes elektromos ablakot egy gombnyomással le kellett engedni majd vissza. Rövid gombnyomással,le,majd fel. Nem kellett nyomva tartani 3 vagy 5 másodpercig.
Miután megcsináltam azóta ez is működik Very Happy Ezt szerettem volna megosztani veletek.

Következő az ülésfűtés javítása lesz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Néhány műszaki kérdés... Guruk, segítsetek!!!
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358  Következő
Ugrás:   

354 / 358 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 1.99 másodperc