Elküldve:
2016.09.19 10:16:41 Hozzászólás sorszáma a témában: 301 Hozzászólás témája:
Gstyler írta:
1, Nálam először a sebesség mutató esett le néha.
2, Aztán volt olyan, hogy minden mutató leesett és a digitális megtett km óra is üres lett.
3, Ma pedig úgy akadt be, hogy a mutatók megálltak egy adott értéken és onnan nem mozdultak.
De pl. az index visszajelzés tökéletesen működik a műszerfalon ilyenkor.
Mindegyik jelenség kb 10-20 mp, aztán minden a legnagyobb rendben megy tovább.
Okozhat ekkora galibát a sebesség jeladó meghibásodása?
Nálam maga az óraegység hibásodott meg.
Valamelyik nap elviszem a Haudekhez, hogy tudják-e javítani.
UPDATE: Haudek Úr 2 nap alatt megoldotta (13.ker) , 20ropi, 1 év gari és minden rendben.
Elküldve:
2016.10.14 18:11:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 302 Hozzászólás témája: leall a motor
Sziasztok,
a hiba a kovetkezo: az autonak az alapjarata ingadozik, menet kozben ha uresbe rakom akkor szinte lefullad a motor es megall az auto, utana siman indul be es par perc utan megint eljatsza ugyanazt. Ma egy kicsit be is fostam mert kanyarodnek egy utcaba jobbra es leallt az auto elment a szervo es keresztbe alltam meg, megjo hogy nem jott senki mert tuti neki mentem volna. Utana inditom be es az alajarat durvan ingadozott.
Az olvasottak alapjan lehet hogy fotengely jelado? vagz szerintetek mi lehet?
Elküldve:
2016.10.15 23:40:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 303 Hozzászólás témája: Re: leall a motor
lmilaj9 írta:
Sziasztok,
a hiba a kovetkezo: az autonak az alapjarata ingadozik, menet kozben ha uresbe rakom akkor szinte lefullad a motor es megall az auto, utana siman indul be es par perc utan megint eljatsza ugyanazt. Ma egy kicsit be is fostam mert kanyarodnek egy utcaba jobbra es leallt az auto elment a szervo es keresztbe alltam meg, megjo hogy nem jott senki mert tuti neki mentem volna. Utana inditom be es az alajarat durvan ingadozott.
Az olvasottak alapjan lehet hogy fotengely jelado? vagz szerintetek mi lehet?
Elore is koszi!
Szia!
A szabvány válasz az elpiszkolódott és emiatt nehezen mozgó alapjárati szelep. (Ha van, mert az elektromos vezérlésű pillangószelepeknél általában nincs.)
De éppen a múlt héten volt a kedvenc műsoromban (VOX tévé, Autodoktoren) egy Seat, hasonló tünetekkel. Ott a tankgőzöket szállító EVAP rendszer szelepe nem zárt rendesen.
Próbáld azt a csövet lezárni, hátha elmúlik az ingadozás és akkor arrafelé kell keresni a hibát.
Elküldve:
2016.10.16 09:26:56 Hozzászólás sorszáma a témában: 305 Hozzászólás témája:
Attesz27 írta:
"tankgőzöket szállító EVAP rendszer szelepe"
Az hogy néz ki, merre keressük?
Az 1-es Focuson a rajzaim szerint egy kocka, amibe bemegy egy elektromos csatlakozó és 2 cső.
Az egyik cső a tank felöl jön, a másik vagy közvetlenül a szívócsőbe megy, vagy a karter levegőztető csövekbe.
Helyileg a motortér jobb szélén, hátul van. Gondolom, a tűzfalra van rögzítve.
Ha megtalálod, jól jönne egy fénykép, hogy mindenkinek egyértelmű legyen.
Elküldve:
2016.10.16 13:12:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 306 Hozzászólás témája:
fiesta írta:
Attesz27 írta:
"tankgőzöket szállító EVAP rendszer szelepe"
Az hogy néz ki, merre keressük?
Az 1-es Focuson a rajzaim szerint egy kocka, amibe bemegy egy elektromos csatlakozó és 2 cső.
Az egyik cső a tank felöl jön, a másik vagy közvetlenül a szívócsőbe megy, vagy a karter levegőztető csövekbe.
Helyileg a motortér jobb szélén, hátul van. Gondolom, a tűzfalra van rögzítve.
Ha megtalálod, jól jönne egy fénykép, hogy mindenkinek egyértelmű legyen.
Utána olvasgattam ennek az EVAP szelepnek. Másnéven, tankszellőztető szelep, vagy kaniszter szelep. A cromax tüzelőanyag páratartály néven hozza (feltéve ha az az amire én gondolok).
Elküldve:
2016.10.16 14:43:08 Hozzászólás sorszáma a témában: 307 Hozzászólás témája:
Attesz27 írta:
Utána olvasgattam ennek az EVAP szelepnek. Másnéven, tankszellőztető szelep, vagy kaniszter szelep. A cromax tüzelőanyag páratartály néven hozza (feltéve ha az az amire én gondolok).
Elküldve:
2017.06.07 12:04:44 Hozzászólás sorszáma a témában: 308 Hozzászólás témája:
A legtöbb hozzászólásban leeső mutatóról írtok, nekem viszont olyan problémám van, hogy időnként felugrik a mutató, pl. 90-100-zal haladva egyszer csak felugrál 140-160-ig, aztán vissza. A többi műszer működik rendesen, nem megy el a km számláló, semmi egyéb. Focus I 2002. Ilyet látott már valaki? Ha igen, mi volt a hiba oka?
Elküldve:
2018.01.24 20:17:54 Hozzászólás sorszáma a témában: 309 Hozzászólás témája: óra
Sziasztok!
A km óra mutatóm már egy ideje csinálja, hogy leesik 0-ra. Ez random szokott előjönni, szerintem befolyásolja az időjárás is, ahogyan én megtapasztaltam Van amikor sokáig bírja, van amikor kevésbé, de van amikor sokszor csinálja. Leginkább télen rosszalkodik többet, mint nyáron. Hallottam olyat, hogy ha a váltóban lévő km óra jeladót kivesszük és megtisztítjuk, újra zsírozzuk, akkor elvileg gond nélkül fog működni! Valaki esetleg próbált vele ilyesmit? vagy mindenképp új kell? Egyébként nagyon macerás a kiszerelése? mert ha nem muszáj, akkor azért nem vinném szerelőhöz! Mik a tapasztalatok?
Elküldve:
2018.01.25 06:10:15 Hozzászólás sorszáma a témában: 310 Hozzászólás témája: Re: óra
balika0107 írta:
Sziasztok!
A km óra mutatóm már egy ideje csinálja, hogy leesik 0-ra. Ez random szokott előjönni, szerintem befolyásolja az időjárás is, ahogyan én megtapasztaltam Van amikor sokáig bírja, van amikor kevésbé, de van amikor sokszor csinálja. Leginkább télen rosszalkodik többet, mint nyáron. Hallottam olyat, hogy ha a váltóban lévő km óra jeladót kivesszük és megtisztítjuk, újra zsírozzuk, akkor elvileg gond nélkül fog működni! Valaki esetleg próbált vele ilyesmit? vagy mindenképp új kell? Egyébként nagyon macerás a kiszerelése? mert ha nem muszáj, akkor azért nem vinném szerelőhöz! Mik a tapasztalatok?
Nekem is csinálta, én is próbáltam kiszedni , de sajnos nem sikerült.Ha kijött volna , én biztos újra cserélem. /evvel a hibával adtam el az autót, mivel időnként rosszalkodott csak/ _________________ /volt/FORD FOCUS TURNIER 1.6 16V /tulaj/
Elküldve:
2018.02.19 19:00:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 311 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Kb. másfél hónapja vagyok tulaja egy 1999-es 1.6 benzines 5 ajtós Focusnak. Előző gazdája felhívta figyelmem a műszerfal rakoncátlankodására, konkrétan azt produkálja teljesen véletlenszerűen, hogy gyújtás ráadás után már csak 3 visszajelzőlámpa villan föl, a motorhőfok, fordulatszámmérő, sebességmérő illetve az üzemanyagszint visszajelző mutatók meg sem mozdulnak, a km számláló kijelző sem mutat semmit. Így hoztam el, időnként produkálta, volt hogy fél napig nem akart helyrejönni, olykor 10 perc után jó lett. Menet közben soha nem fordul elő ez a hiba. Megjárta a szerelőt, többek között ez is említve lett neki, szét is szedte, megtakarította, kontakt sprayvel befújkálta a műszerfal csatlakozóit. Több mint egy hónapig tökéletesen működött minden áldott nap, egészen ma reggelig, ugyanis megint előjött ez a hiba. Kb. fél óráig produkálta, gyújtást kapcsolgattam, kulcs ki-be...semmi eredmény. Mentem egy kört a lakótelep körül, mikor megálltam, leállítottam, mondom teszek még egy próbát...visszafordítva a kulcsot gyújtásra jó lett és azóta is jó. Mi a véleményetek? Válaszokat előre is köszi.
Elküldve:
2018.03.31 18:09:28 Hozzászólás sorszáma a témában: 312 Hozzászólás témája: Sebességmérő - egyszer mér, egyszer nem!
Sziasztok,
az én műszerfal problémám a következő, melyhez a segítségeteket szeretném kérni:
2003-as 1,6-os fókánknál a mi problémánk 2010 elején kezdődött.
Hol mutatta, hol nem a sebességet, fordulatszámot, világított a sárga motor lámpa, a kilóméteróra számlálón vízszintes vonalak jelentek meg, egyedül az üzemanyag volt pontos. Ekkor még leállítással-újraindítással meg lehetett „javítani” a működést.
Első próbálkozásunk még 2010-ben a Haudek szerviz volt, ahol nem találták meg a hiba okát, de minden forrasztást újra forrasztottak, hátha csak elöregedett.
Ekkor részlegesen megjavult, de sajnos 2 hónap múlva ismét fel-felbukkantak a korábbi problémák.
Ezt megunva 2012-ben megtörtént a sebesség jeladó cseréje.
Ezután kicsit hosszabban volt talán jó, de 2014 óta ismét rosszalkodik.
Korábban télen volt gyakrabban hibás a működése, mostanság a melegedő nyári időszak a kritikusabb.
Pl. tavaly nyáron egyáltalán nem működött, majd télen teljesen megjavult és most az idő melegedésével jött elő ismét a probléma.
A mostani állapota szerint ha nem működik, akkor a gyújtás ráadása után 2 mp-ig mutatja az aktuális/összes kilométert, majd jön a „--------„ jelzés. Most már az újraindítás sem segít.
Korábban, amikor nem működött, az aktuális megtett kilométert egyáltalán nem mérte, de az összes kilométert viszont igen. Amikor újra jól működött láttuk, hogy az összesített adat a megfelelően növekedett adatot mutatta. Most viszont hibás működésnél már egyiket sem méri.
Mit javasoltok, milyen irányban érdemes elindulni? Egy pár ötletet összegyűjtöttem, nem tudom melyik használható az esetemben - mit javasoltok?:
-Haudek,
- műszercsoport: „kicsit megtakarítottam, a csatlakozónál wd40-el megfújtam, összeraktam,”
- műszercsoport-csere. Valaki írta, hogy „Hátul szét volt égve egy része és hol érintkezett ,hol nem”. Nekem most év elején ki kellett cserélnem a tompított izzó foglalataimat, mert szétégtek.
- sebesség jeladó csere,
- „a jeladóhoz menő kábeleket nézzem meg nem e sérültek, szakadtak, mert az indukciós jeladó nem romlik el”
- „tisztítás: A jeladóról a csatlakozót lehúztam kontakt tisztító spray-el befújtam majd pár perc száradást követően visszadugtam”
- „2-es, 3-as hengernél, hogy a kábelköteg hozzáért a gyertyakábelhez, ami bevezetett zavaró jelet a műszercsoportba”
- „akkumulátor alatt a karosszérián a gyári testpontok elkorrodáltak”
- „gyújtó kábeleket széjelebb húzta egymáshoz képest ,hogy ne fedjék egymást és meg szűnt a probléma”
- „Ez a jele annak, hogy kezd meghalni az akumlatorod”
- „egyszerű kontakthiba valamelyik csatlakozóban – kontakt spray”
- „Ezt a hibát inkább a valahol a főáramkörben keresd. Vizsgáld meg a generátor főkábelt, az akkumulátor kábeleit valahol nem tökéletes a kontakt érdemes lenne a kábelvégeket megtisztítani leforrassztani.”
Kérlek írjátok meg, Ti mivel kezdenétek a javítást.
Elküldve:
2018.09.10 11:49:38 Hozzászólás sorszáma a témában: 313 Hozzászólás témája:
Sziasztok!
Engem is utolért a sebességmérő jeladó hibája. Illetve már évek óta kísértett azzal, hogy néha nem mér, de az utóbbi időben rendszeressé vált, hogy 10-15 percig tippelni kell a sebességet. Ez már elég jól megy: 4. fokozatban 1500-nál van az 50 km/h, 5. fokozatban 2500-nál a 100, 2000-nél a 80, stb. Ezekhez lehet viszonyítani, fejben számolgatni. Aztán megjelentek a "- - - -" jelek is az órán a km helyett. A motor érzetre megváltozik. Nem gyengébb lesz, mint ahogy másoknál olvastam, inkább olyan érzékenyebb, közvetlenebb a gázpedálra, és lesz motorfék! Ez ugyanis nekem hiányzik a Focusból, más autókhoz képest fura, hogy menet közben megemeli a gázt, látszik is a pillanatnyi fogyasztáson, ezáltal szerintem gyenge a motorfék. Érdekes, hogy tempomattal tud rendesen fékezni, ha akar, olyankor ki is írja a 0 fogyasztást és érezhetően megfogja lejtőn az autót. Szóval ha nem mér sebességet, másképp viselkedik a motor, de ugyanolyan erősnek érzem, odalépve megindul, ahogy szokott. A másik jelenség: a kuplungot kinyomva vagy a váltót üres fokozatba téve hajlamos menet közben leállni. Feltételezem, hogy ilyenkor is jeladó vicceli meg az autót. Azt tippelem, hogy úgy érzékeli, mintha állna az autó, a főtengely fordulat viszont magasabb az alapjáratnál, és talán ezért veszi el a gázt, amitől leáll. A szóbanforgó autó egy 2002-es, 1.8-as benzines kombi, már a szerelőnél javul. Amikor telefonban bejelentkeztem hozzá, egyből mondta, hogy van ott egy nehezen kiszedhető stift, azaz tisztában van vele, hogyan kell cserélni, aminek örülök.
Elküldve:
2018.09.14 10:38:51 Hozzászólás sorszáma a témában: 314 Hozzászólás témája:
Tomato77 írta:
Sziasztok!
Engem is utolért a sebességmérő jeladó hibája. Illetve már évek óta kísértett azzal, hogy néha nem mér, de az utóbbi időben rendszeressé vált, hogy 10-15 percig tippelni kell a sebességet. Ez már elég jól megy: 4. fokozatban 1500-nál van az 50 km/h, 5. fokozatban 2500-nál a 100, 2000-nél a 80, stb. Ezekhez lehet viszonyítani, fejben számolgatni. Aztán megjelentek a "- - - -" jelek is az órán a km helyett. A motor érzetre megváltozik. Nem gyengébb lesz, mint ahogy másoknál olvastam, inkább olyan érzékenyebb, közvetlenebb a gázpedálra, és lesz motorfék! Ez ugyanis nekem hiányzik a Focusból, más autókhoz képest fura, hogy menet közben megemeli a gázt, látszik is a pillanatnyi fogyasztáson, ezáltal szerintem gyenge a motorfék. Érdekes, hogy tempomattal tud rendesen fékezni, ha akar, olyankor ki is írja a 0 fogyasztást és érezhetően megfogja lejtőn az autót. Szóval ha nem mér sebességet, másképp viselkedik a motor, de ugyanolyan erősnek érzem, odalépve megindul, ahogy szokott. A másik jelenség: a kuplungot kinyomva vagy a váltót üres fokozatba téve hajlamos menet közben leállni. Feltételezem, hogy ilyenkor is jeladó vicceli meg az autót. Azt tippelem, hogy úgy érzékeli, mintha állna az autó, a főtengely fordulat viszont magasabb az alapjáratnál, és talán ezért veszi el a gázt, amitől leáll. A szóbanforgó autó egy 2002-es, 1.8-as benzines kombi, már a szerelőnél javul. Amikor telefonban bejelentkeztem hozzá, egyből mondta, hogy van ott egy nehezen kiszedhető stift, azaz tisztában van vele, hogyan kell cserélni, aminek örülök.
Vajon van összefüggés a jeladó és a leginkább 1.4-1.6 osokat sújtó "klímánál lefullad a motor" jelenség között?
Klíma nélkül is néha bedadog, ha elektromos fogyasztó megy, pl. ventilátor. Fél év alatt kétszer esett le nullára a km/h, ami azonnal magához is tért...
Elküldve:
2019.03.15 08:37:01 Hozzászólás sorszáma a témában: 316 Hozzászólás témája:
beca77 írta:
Sziasztok. 1.6-os MK1 focusban hol található a sebesség jeladó?kicserélném, de nem találom.
A jobb oldali féltengely kihajtás fölött van, egy acél stift biztosítja.
Ha bele van rohadva a stift a váltóházba, akkor szép mutatvány a csere.
Agyhalott lehetett a "mérnök" a getrag-nál, aki ezt így tervezte.
Elküldve:
2019.04.14 21:22:31 Hozzászólás sorszáma a témában: 317 Hozzászólás témája:
2000es 1.8tddi km óra nem megy mutató ugrál. Időjárástól független hol működik hol nem. Van mikor napokig megy van mikor nem. Ha le állítom vagy menet közben újra indítóm akkor jó , van akkor is csak egy darabig. Kérdeztem szerelőket de van akinek tudot semmit van aki azt mondta komplett óra csere. Mi lehet?
Elküldve:
2019.04.22 08:23:22 Hozzászólás sorszáma a témában: 318 Hozzászólás témája:
masssza írta:
2000es 1.8tddi km óra nem megy mutató ugrál. Időjárástól független hol működik hol nem. Van mikor napokig megy van mikor nem. Ha le állítom vagy menet közben újra indítóm akkor jó , van akkor is csak egy darabig. Kérdeztem szerelőket de van akinek tudot semmit van aki azt mondta komplett óra csere. Mi lehet?
Amennyiben még nem volt, hibaolvasással közelebb kerülhetsz a hibához és a megoldáshoz. A sebességjeladó rendben működik? Inkább az szokott meghibásodni, mint az óra. _________________
Elküldve:
2019.09.26 07:51:00 Hozzászólás sorszáma a témában: 319 Hozzászólás témája:
Üdv!
Ha még jár erre valaki
Hébe-hóba leesik a kmh mutató aztán visszakúszik. Az egész mutatvány 2 ms ideig tart.
Már megvettem a sebesség jeladót, remélem nem a műszerfal rossz.
De a stiftet meg sem lehet fogni, nem hogy kihúzni. Hetek óta fújkálom csavarlazítóval hátha, de nem.
Én a jeladó kis karjától nem tudom megfogni a stiftet, max a kis biztosító lemezt tudom letörni. Harapó, meg patent fogót olvastam itt, de képtelenség, 2 mm a szabad része a vasnak.
Talán leolvasztom az egész karját a jeladónak és úgy már lesz esély megfogni a pöcköt.
P0723 hibát is hoz.
Köszi
Elküldve:
2019.09.29 10:18:26 Hozzászólás sorszáma a témában: 320 Hozzászólás témája:
pathfinder írta:
Üdv!
Ha még jár erre valaki
Hébe-hóba leesik a kmh mutató aztán visszakúszik. Az egész mutatvány 2 ms ideig tart.
Már megvettem a sebesség jeladót, remélem nem a műszerfal rossz.
De a stiftet meg sem lehet fogni, nem hogy kihúzni. Hetek óta fújkálom csavarlazítóval hátha, de nem.
Én a jeladó kis karjától nem tudom megfogni a stiftet, max a kis biztosító lemezt tudom letörni. Harapó, meg patent fogót olvastam itt, de képtelenség, 2 mm a szabad része a vasnak.
Talán leolvasztom az egész karját a jeladónak és úgy már lesz esély megfogni a pöcköt.
P0723 hibát is hoz.
Köszi
Szia! Először is javasolnám a szerelőaknából való megközelítést ha megoldható, nekem alulról jobban kézre esett. Levágtam csípőfogóval a régi jeladó kiálló műanyag pöckét hogy hozzáférjek jobban a stifthez. Rátettem egy patentfogót és kicsit csavargatni kezdtem, fújkodtam csavarlazítóval, de nagyon nehezen adta meg magát, több órát kínlódtam vele. Alapvetően egy jól szerelhető autó, de szedje ki ezeket a stifteket az aki kitalálta......
Elküldve:
2019.09.30 10:34:13 Hozzászólás sorszáma a témában: 321 Hozzászólás témája:
sajtqkac írta:
pathfinder írta:
Üdv!
Ha még jár erre valaki
Hébe-hóba leesik a kmh mutató aztán visszakúszik. Az egész mutatvány 2 ms ideig tart.
Már megvettem a sebesség jeladót, remélem nem a műszerfal rossz.
De a stiftet meg sem lehet fogni, nem hogy kihúzni. Hetek óta fújkálom csavarlazítóval hátha, de nem.
Én a jeladó kis karjától nem tudom megfogni a stiftet, max a kis biztosító lemezt tudom letörni. Harapó, meg patent fogót olvastam itt, de képtelenség, 2 mm a szabad része a vasnak.
Talán leolvasztom az egész karját a jeladónak és úgy már lesz esély megfogni a pöcköt.
P0723 hibát is hoz.
Köszi
Szia! Először is javasolnám a szerelőaknából való megközelítést ha megoldható, nekem alulról jobban kézre esett. Levágtam csípőfogóval a régi jeladó kiálló műanyag pöckét hogy hozzáférjek jobban a stifthez. Rátettem egy patentfogót és kicsit csavargatni kezdtem, fújkodtam csavarlazítóval, de nagyon nehezen adta meg magát, több órát kínlódtam vele. Alapvetően egy jól szerelhető autó, de szedje ki ezeket a stifteket az aki kitalálta......
Mindenképp alulról közelíteném, fentről max egy yeti éri el.
Akkor küszködni kell.
Köszi
Elküldve:
2019.10.01 07:32:49 Hozzászólás sorszáma a témában: 322 Hozzászólás témája:
pathfinder írta:
sajtqkac írta:
pathfinder írta:
Üdv!
Ha még jár erre valaki
Hébe-hóba leesik a kmh mutató aztán visszakúszik. Az egész mutatvány 2 ms ideig tart.
Már megvettem a sebesség jeladót, remélem nem a műszerfal rossz.
De a stiftet meg sem lehet fogni, nem hogy kihúzni. Hetek óta fújkálom csavarlazítóval hátha, de nem.
Én a jeladó kis karjától nem tudom megfogni a stiftet, max a kis biztosító lemezt tudom letörni. Harapó, meg patent fogót olvastam itt, de képtelenség, 2 mm a szabad része a vasnak.
Talán leolvasztom az egész karját a jeladónak és úgy már lesz esély megfogni a pöcköt.
P0723 hibát is hoz.
Köszi
Szia! Először is javasolnám a szerelőaknából való megközelítést ha megoldható, nekem alulról jobban kézre esett. Levágtam csípőfogóval a régi jeladó kiálló műanyag pöckét hogy hozzáférjek jobban a stifthez. Rátettem egy patentfogót és kicsit csavargatni kezdtem, fújkodtam csavarlazítóval, de nagyon nehezen adta meg magát, több órát kínlódtam vele. Alapvetően egy jól szerelhető autó, de szedje ki ezeket a stifteket az aki kitalálta......
Mindenképp alulról közelíteném, fentről max egy yeti éri el.
Akkor küszködni kell.
Köszi
Nekem anno annyira be volt gyógyulva a stift, hogy fúrnom kellett egy 3mm-es furatot párhuzamosan közvetlenül a stift mellé az alu öntvénybe, és egy vésőt a stiftnek támasztva brutálisan kalapáltam a furat irányába, hogy megmozduljon. Én a falbakolt járgány alatt fekve csináltam, azóta is rémálmok gyötörnek:
Elküldve:
2019.11.20 19:17:21 Hozzászólás sorszáma a témában: 323 Hozzászólás témája:
2-es Focus (2007-es) ezt produkálja:
A kereskedő akkumulátort cserélt, gondolom, azt hitte az megoldja a problémát.
Gyújtás rá, beindít, motor megy, majd kb. 13 sec múlva feléled a fordulatszámmérő, a háttérvilágítás és a rádió.
Videó: https://youtu.be/SW7KkkNnU9E
Elküldve:
2020.07.16 10:35:53 Hozzászólás sorszáma a témában: 324 Hozzászólás témája:
Üdv Mindenkinek!
Régi Focus-os, de új tag vagyok. A problémám röviden:
A sebességmutató 0-t mutat. Menet közben ha épp működik, egy idő után leesik 0-ra. De van, hogy már indulástól kezdve sem mutat. Néha meg jó és üzemel. Elég idegesítő. Érdekes még, hogy amikor nem működik, olyankor a megtett távot sem méri. Mi lehet a rossz? 1999-es 1,6 Zetec, kombi.
Köszi előre is!
Elküldve:
2020.07.16 23:01:46 Hozzászólás sorszáma a témában: 325 Hozzászólás témája:
Andrewshot írta:
Üdv Mindenkinek!
Régi Focus-os, de új tag vagyok. A problémám röviden:
A sebességmutató 0-t mutat. Menet közben ha épp működik, egy idő után leesik 0-ra. De van, hogy már indulástól kezdve sem mutat. Néha meg jó és üzemel. Elég idegesítő. Érdekes még, hogy amikor nem működik, olyankor a megtett távot sem méri. Mi lehet a rossz? 1999-es 1,6 Zetec, kombi.
Köszi előre is!
Szia! Valószínűleg a sebességmérő jeladója adta meg magát. Nekem kb. 200e km után jött elő. Szerelőhöz vittem, mert valami stift tartja, amit állítólag nagyon nehéz kiszedni, ha be van rohadva, nem akartam szívni vele.
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban