Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.10.23. 05:30:11 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: Mose450202
Mai: 0
Tegnapi: 3
Összesen: 24319
Látogatók:
Vendégek: 284
Tagok: 0
Összesen: 284

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 56, 57, 58  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

48 / 58 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1182


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 17:05:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1411
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Kettétört a motor?
Ez igazán szakszerű megfogalmazásnak tűnik.
Legalább annyira, mint amikor a plaiklacy mondta, hogy felrobbant a motor....

Bocsánat mindekitől de az ilyen "megfogalmazások" mutatják, hogy 1. nem is biztos. hogy az történt, ami, mert sokadik hallomás,2. erős túlzás a márka lehúzására, mert másoknál is vannak gyártási gondok.
Azért kíváncsi volnék, hogy hány darabos flottából jött elő ennyi hiba, valamint hogy tényleg csalódtak-e a márkában/modellben, vagy csak szimplán csereérettek lettek az autók, oszt" a másik márka alá ígért. Nálunk pl. flottakezelő váltás miatt futottak ki a Fordok, és lettek Opelek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23814


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 17:25:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1412
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is kíváncsi lennék arra, hogy mit kapott az az autó, hogyan gyilkolták halára a "motrot"?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 910


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 18:40:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1413
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A márkát szerintem nem húzta le senki. Hallomásnak nem sokadik , hisz nekem mondta hogy mi történt amit pont ugy mondott ahogy le írtam de visszakérdeztem én is hogy hogy lehet az hogy ketté tört. Gyakorlatilag a blokk repedt el, és természetesen el mentek szervízbe vele de mivel gari időn tul történt a dolog saját zsebből vett egy motort. Nem azt mondtam hogy le cserélték az egész flottát, hanem hogy tervezik.
Motor robbanásra csak annyit, hogy alattam ( nem hallomás) 1.9 sdi caddy motorja 140-nél a kettes henger hajtókarja darabokra tört , aminek a következménye az lett, hogy a blokk elülső oldalát ami a hűtõ felé néz, jókora lyukat ütött elég nagy hanghatás kiséretében ( direkt nem robbanást írtam) na azért azt el tudom képzelni hogy valaki erre azt mondja hogy felrobbant. Sajnos nem dokumentáltam én sem ment bele a másik motor. De ezzel nem a vw-t húzom le és nem is kötelező el hinni. Smile



ATTIS írta:
Attila64 írta:
Kettétört a motor?
Ez igazán szakszerű megfogalmazásnak tűnik.
Legalább annyira, mint amikor a plaiklacy mondta, hogy felrobbant a motor....

Bocsánat mindekitől de az ilyen "megfogalmazások" mutatják, hogy 1. nem is biztos. hogy az történt, ami, mert sokadik hallomás,2. erős túlzás a márka lehúzására, mert másoknál is vannak gyártási gondok.
Azért kíváncsi volnék, hogy hány darabos flottából jött elő ennyi hiba, valamint hogy tényleg csalódtak-e a márkában/modellben, vagy csak szimplán csereérettek lettek az autók, oszt" a másik márka alá ígért. Nálunk pl. flottakezelő váltás miatt futottak ki a Fordok, és lettek Opelek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rugo82


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 14.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 08:46:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1414
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 09:38:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1415
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi

Hali.
Akkor jò pàr km-ig nem kell bajlòdni a csùcsokkal.😎 csak elèg költsèges dolog.... (szerintem ezt mindenki tudja)
Most màr jöhet a kellemes rèsz:hajtod ès tankolsz.
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 09:38:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1416
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi

Hali.
Akkor jò pàr km-ig nem kell bajlòdni a csùcsokkal.😎 csak elèg költsèges dolog.... (szerintem ezt mindenki tudja)
Most màr jöhet a kellemes rèsz:hajtod ès tankolsz.
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rugo82


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 14.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 10:45:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1417
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagyokabajnok írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi

Hali.
Akkor jò pàr km-ig nem kell bajlòdni a csùcsokkal.😎 csak elèg költsèges dolog.... (szerintem ezt mindenki tudja)
Most màr jöhet a kellemes rèsz:hajtod ès tankolsz.
Üdv.

Úgy legyen! Smile
Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 22:05:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1418
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tudna valaki érdemi infót adni arról, hogy az MK3-as 1,6-os ecoboost motorban tényleg van elektromos olajkeringető arra az esetre, ha túl forrón lenne leállítva a motor? Ezt itt olvastam valahol az oldalon, de erről semmi konkrétat nem találok.
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 17:18:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1419
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
Sziasztok!
Tudna valaki érdemi infót adni arról, hogy az MK3-as 1,6-os ecoboost motorban tényleg van elektromos olajkeringető arra az esetre, ha túl forrón lenne leállítva a motor? Ezt itt olvastam valahol az oldalon, de erről semmi konkrétat nem találok.
Köszönöm.

Maximum vizet keringtető szivattyú van az 1,6-ban. Visszahívás azonban lehet rá, ha 2014 előtti Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 19:29:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1420
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
satirka írta:
Sziasztok!
Tudna valaki érdemi infót adni arról, hogy az MK3-as 1,6-os ecoboost motorban tényleg van elektromos olajkeringető arra az esetre, ha túl forrón lenne leállítva a motor? Ezt itt olvastam valahol az oldalon, de erről semmi konkrétat nem találok.
Köszönöm.

Maximum vizet keringtető szivattyú van az 1,6-ban. Visszahívás azonban lehet rá, ha 2014 előtti Smile



A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23814


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 20:49:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1421
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:

A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...


Ilyen jellegű infot én is olvastam korábban....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 20:53:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1422
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
satirka írta:

A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...


Ilyen jellegű infot én is olvastam korábban....

vízkeringtető szivattyú az elején volt a 1,0-n, az 1,6-on talán még mindig van. Széria eleji 1,6-on láttam. Olajszivattyú nincs.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 21:33:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1423
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Attila64 írta:
satirka írta:

A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...


Ilyen jellegű infot én is olvastam korábban....

vízkeringtető szivattyú az elején volt a 1,0-n, az 1,6-on talán még mindig van. Széria eleji 1,6-on láttam. Olajszivattyú nincs.


Értem, köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barthez


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 20.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 21:18:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1424
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2012 es MK3 focuson 1,6 tdci 95 le,mikor kell vezérlést cserélni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Offline
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5069


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 21:46:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1425
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

barthez írta:
2012 es MK3 focuson 1,6 tdci 95 le,mikor kell vezérlést cserélni?

180e/10év
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barthez


Offline
Csatlakozott:
2010. 03. 20.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 22:06:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1426
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
barthez írta:
2012 es MK3 focuson 1,6 tdci 95 le,mikor kell vezérlést cserélni?

180e/10év
Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Brasco


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 01.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.02.20 20:42:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1427
 Hozzászólás témája: Fedelzeti ujraindulas
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

lattam egy hasonlo topicot, de inkabb ide irnam meg. Mai nap, azt tapasztaltam, hogy menet kozben eleg sok visszajelzo lampa elkezdett villogni a muszerfalon, majd olyan volt, mintha ujra indulna az egesz fedelzeti. Lenullazodott a km, a fordulatszammero, kozepen eltunt a fedelzeti, elment a BT kapcsolat, de a radio ment, a digit klima is es a vilagitas is. Majd kb 10mp es ujraindult minden... mar nem emlekszem pontosan, de mintha ugy jottek volna vissza a mutatok, hogy elotte kimaxoltak magukat, de erre nem tennem a nyakam, annyira pislogtam Smile
Az auto most lesz 3 eves es 35e km. van benne.

Volt mar ilyen valakinel?

Udv, Je
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zomborg


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 06.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.25 17:12:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1428
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Már kérdeztem az 1.0-es topicban is, de rég nem jött válasz az autó melegedését illetően. Ma reggel -10-ben indultam el otthonról és mire beértem a melóba akkor ment be középre a mutató. Ez 20 - 25 km. Mogyoródról járok be Budára, lényegében nincs erőltetve a motor, emelkedő nincs inkább csak lejtő. A fordulatot min. 2000-en tartom. Beérve a bc-t megnézve ha jól értelmezem 50 fokot írt a motor hőmérsékletre. Az autóban nem volt hideg, de igazán aktívan csak akkor kezdett fűteni mikor a mutató középre ment.
Normális, hogy ennyire dízelesen melegszik az 1.0 ecoboost.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.02.26 19:11:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1429
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zomborg írta:
Sziasztok!

Már kérdeztem az 1.0-es topicban is, de rég nem jött válasz az autó melegedését illetően. Ma reggel -10-ben indultam el otthonról és mire beértem a melóba akkor ment be középre a mutató. Ez 20 - 25 km. Mogyoródról járok be Budára, lényegében nincs erőltetve a motor, emelkedő nincs inkább csak lejtő. A fordulatot min. 2000-en tartom. Beérve a bc-t megnézve ha jól értelmezem 50 fokot írt a motor hőmérsékletre. Az autóban nem volt hideg, de igazán aktívan csak akkor kezdett fűteni mikor a mutató középre ment.
Normális, hogy ennyire dízelesen melegszik az 1.0 ecoboost.


Szia.
Szerintem az nem ideális egy benzinesnél,hogy ennyi km után álljon középállásba.Nekem ma reggel 1.6 tdci kb.4 km után már 50 pár C°-os,és 30 C°-ot tol be a fűtésre(persze bekapcsolt fűtéssel nehezebben melegszik a hűtővíz hőfoka).Esetleg termosztát?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Brasco


Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 01.
Hozzászólások: 83


HozzászólásElküldve: 2018.02.26 21:05:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1430
 Hozzászólás témája: Re: Fedelzeti ujraindulas
Hozzászólás az előzmény idézésével

Brasco írta:
Sziasztok,

lattam egy hasonlo topicot, de inkabb ide irnam meg. Mai nap, azt tapasztaltam, hogy menet kozben eleg sok visszajelzo lampa elkezdett villogni a muszerfalon, majd olyan volt, mintha ujra indulna az egesz fedelzeti. Lenullazodott a km, a fordulatszammero, kozepen eltunt a fedelzeti, elment a BT kapcsolat, de a radio ment, a digit klima is es a vilagitas is. Majd kb 10mp es ujraindult minden... mar nem emlekszem pontosan, de mintha ugy jottek volna vissza a mutatok, hogy elotte kimaxoltak magukat, de erre nem tennem a nyakam, annyira pislogtam Smile
Az auto most lesz 3 eves es 35e km. van benne.

Volt mar ilyen valakinel?

Udv, Je


Es ma ujra..., de csak par mp-re beestek a mutatok, majd visszaalltak.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 48


HozzászólásElküldve: 2018.02.26 22:40:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1431
 Hozzászólás témája: Re: Fedelzeti ujraindulas
Hozzászólás az előzmény idézésével

Brasco írta:
Brasco írta:
Sziasztok,

lattam egy hasonlo topicot, de inkabb ide irnam meg. Mai nap, azt tapasztaltam, hogy menet kozben eleg sok visszajelzo lampa elkezdett villogni a muszerfalon, majd olyan volt, mintha ujra indulna az egesz fedelzeti. Lenullazodott a km, a fordulatszammero, kozepen eltunt a fedelzeti, elment a BT kapcsolat, de a radio ment, a digit klima is es a vilagitas is. Majd kb 10mp es ujraindult minden... mar nem emlekszem pontosan, de mintha ugy jottek volna vissza a mutatok, hogy elotte kimaxoltak magukat, de erre nem tennem a nyakam, annyira pislogtam Smile
Az auto most lesz 3 eves es 35e km. van benne.

Volt mar ilyen valakinel?

Udv, Je


Es ma ujra..., de csak par mp-re beestek a mutatok, majd visszaalltak.


Helló!
Szerintem kontakt hiba lesz.Nézd meg a kábel csatikat fedkompnál,meg ami hozzá tartozik vezetékelés mindkét végén.Testelést is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zomborg


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 06.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.27 09:36:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1432
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagyokabajnok írta:
zomborg írta:
Sziasztok!

Már kérdeztem az 1.0-es topicban is, de rég nem jött válasz az autó melegedését illetően. Ma reggel -10-ben indultam el otthonról és mire beértem a melóba akkor ment be középre a mutató. Ez 20 - 25 km. Mogyoródról járok be Budára, lényegében nincs erőltetve a motor, emelkedő nincs inkább csak lejtő. A fordulatot min. 2000-en tartom. Beérve a bc-t megnézve ha jól értelmezem 50 fokot írt a motor hőmérsékletre. Az autóban nem volt hideg, de igazán aktívan csak akkor kezdett fűteni mikor a mutató középre ment.
Normális, hogy ennyire dízelesen melegszik az 1.0 ecoboost.


Szia.
Szerintem az nem ideális egy benzinesnél,hogy ennyi km után álljon középállásba.Nekem ma reggel 1.6 tdci kb.4 km után már 50 pár C°-os,és 30 C°-ot tol be a fűtésre(persze bekapcsolt fűtéssel nehezebben melegszik a hűtővíz hőfoka).Esetleg termosztát?


Folyamatosan néztem a BC-n az Eng T(C) melletti értéket és olyan 43 fok körül megy be a mutató fekvő állapotról hirtelen középre. Végű is mit mutat a mutató? Mit mutat a az Eng T(C) érték? Hol méri a hőmérsékletet? Eddig minden autóm vízhőfokot mutatta lassan emelkedett a mutató, (dízelnél néha vissza is hűlt).

Ma megyek vele egy kicsit és megfogdosom a hűtőt, ha idő elött langyos/meleg akkor gondolom egyértelmű termosztát hiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  amuba


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.27 22:52:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1433
 Hozzászólás témája: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 48


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 13:22:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1434
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

amuba írta:
Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.


Szia! Hát ezt csak úgy lehetne,hogy átkötni egy olyan pozitív vezetékre ami csak gyujtáson megy.De szerintem ennek gyárilag így is kéne lennie,nálam így van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 48


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 13:23:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1435
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

amuba írta:
Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.


Szia! Hát ezt csak úgy lehetne,hogy átkötni egy olyan pozitív vezetékre ami csak gyujtáson megy.De szerintem ennek gyárilag így is kéne lennie,nálam így van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 48


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 13:23:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1436
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

amuba írta:
Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.


Szia! Hát ezt csak úgy lehetne,hogy átkötni egy olyan pozitív vezetékre ami csak gyujtáson megy.De szerintem ennek gyárilag így is kéne lennie,nálam így van.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 13:35:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1437
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

amuba írta:
Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.


Igaz Mondeo, de szerintem itt is ilyen. Szóval két biztosítéka van a szivargyújtónak. Ha az egyikbe teszed a belevalót, akkor csak gyújtáson működik, ha a másikba, akkor gyújtás nélkül is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 53


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 15:57:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1438
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zolibacsi írta:
amuba írta:
Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.


Igaz Mondeo, de szerintem itt is ilyen. Szóval két biztosítéka van a szivargyújtónak. Ha az egyikbe teszed a belevalót, akkor csak gyújtáson működik, ha a másikba, akkor gyújtás nélkül is.


Szia.
Adott az utastérben bal első sorban felülről a 6-dik F61-es a szivargyújtó bizti, 3-mal lejjebb van egy F64-es reserve(nem használt) és felülről a 2. és 3.(F57,F58) Kimérni,és örülni,ha megvan. Laughing
Talán valamelyik alkalmas úgy,mint a mondeóban F68 átrak F79-be,jól mondja Zolibácsi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zomborg


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 06.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 17:19:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1439
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zomborg írta:
Vagyokabajnok írta:
zomborg írta:
Sziasztok!

Már kérdeztem az 1.0-es topicban is, de rég nem jött válasz az autó melegedését illetően. Ma reggel -10-ben indultam el otthonról és mire beértem a melóba akkor ment be középre a mutató. Ez 20 - 25 km. Mogyoródról járok be Budára, lényegében nincs erőltetve a motor, emelkedő nincs inkább csak lejtő. A fordulatot min. 2000-en tartom. Beérve a bc-t megnézve ha jól értelmezem 50 fokot írt a motor hőmérsékletre. Az autóban nem volt hideg, de igazán aktívan csak akkor kezdett fűteni mikor a mutató középre ment.
Normális, hogy ennyire dízelesen melegszik az 1.0 ecoboost.


Szia.
Szerintem az nem ideális egy benzinesnél,hogy ennyi km után álljon középállásba.Nekem ma reggel 1.6 tdci kb.4 km után már 50 pár C°-os,és 30 C°-ot tol be a fűtésre(persze bekapcsolt fűtéssel nehezebben melegszik a hűtővíz hőfoka).Esetleg termosztát?


Folyamatosan néztem a BC-n az Eng T(C) melletti értéket és olyan 43 fok körül megy be a mutató fekvő állapotról hirtelen középre. Végű is mit mutat a mutató? Mit mutat a az Eng T(C) érték? Hol méri a hőmérsékletet? Eddig minden autóm vízhőfokot mutatta lassan emelkedett a mutató, (dízelnél néha vissza is hűlt).

Ma megyek vele egy kicsit és megfogdosom a hűtőt, ha idő elött langyos/meleg akkor gondolom egyértelmű termosztát hiba.


Ma beindítottam és fogdostam a csöveket hogy mit történik, és sajnos a termosztáttól kijövő cső a hűtő felé nagyon hamar elkezdett langyosodni, és a hűtő is. Eddigi autóimnál volt egy egyértelmű pont amikor kinyitott a termosztát, itt ezt nem tapasztaltam. Gondolom ez így nem jó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  amuba


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 03.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 22:39:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1440
 Hozzászólás témája: Re: szivargyújtó
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagyokabajnok írta:
Zolibacsi írta:
amuba írta:
Sziasztok!

Olyan gondom van Very Happy (bár csak ilyenek lennének) hogy mikor kiveszem a kulcsot áram alatt marad a szivargyújtó. Ez így működik? Otthagytam egy órára de nem kapcsolt le...
Valaki tud segíteni, hogy csak gyújtáson menjen? köszönöm!

a hátsót nem is neztem.


Igaz Mondeo, de szerintem itt is ilyen. Szóval két biztosítéka van a szivargyújtónak. Ha az egyikbe teszed a belevalót, akkor csak gyújtáson működik, ha a másikba, akkor gyújtás nélkül is.


Szia.
Adott az utastérben bal első sorban felülről a 6-dik F61-es a szivargyújtó bizti, 3-mal lejjebb van egy F64-es reserve(nem használt) és felülről a 2. és 3.(F57,F58) Kimérni,és örülni,ha megvan. Laughing
Talán valamelyik alkalmas úgy,mint a mondeóban F68 átrak F79-be,jól mondja Zolibácsi.


Köszönöm nektek. Kipróbálom hétvégén!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 56, 57, 58  Következő
Ugrás:   

48 / 58 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.54 másodperc