Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.02.17. 22:41:09 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: grabber
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 23752
Látogatók:
Vendégek: 287
Tagok: 9
Összesen: 296

Jelen lévő tagok:
01: etruszk
02: grabber
03: kolakomp
04: ati1980
05: fhoksz
06: barthez
07: Almeida
08: Bagoly600
09: lantika

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Focus 3. Gondok, problémák...
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 46, 47, 48
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

48 / 48 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  ATTIS

Érvényes: 2018.08.20.

Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1141


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 17:05:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1411
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Kettétört a motor?
Ez igazán szakszerű megfogalmazásnak tűnik.
Legalább annyira, mint amikor a plaiklacy mondta, hogy felrobbant a motor....

Bocsánat mindekitől de az ilyen "megfogalmazások" mutatják, hogy 1. nem is biztos. hogy az történt, ami, mert sokadik hallomás,2. erős túlzás a márka lehúzására, mert másoknál is vannak gyártási gondok.
Azért kíváncsi volnék, hogy hány darabos flottából jött elő ennyi hiba, valamint hogy tényleg csalódtak-e a márkában/modellben, vagy csak szimplán csereérettek lettek az autók, oszt" a másik márka alá ígért. Nálunk pl. flottakezelő váltás miatt futottak ki a Fordok, és lettek Opelek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23413


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 17:25:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1412
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is kíváncsi lennék arra, hogy mit kapott az az autó, hogyan gyilkolták halára a "motrot"?
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 887


HozzászólásElküldve: 2018.02.03 18:40:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1413
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A márkát szerintem nem húzta le senki. Hallomásnak nem sokadik , hisz nekem mondta hogy mi történt amit pont ugy mondott ahogy le írtam de visszakérdeztem én is hogy hogy lehet az hogy ketté tört. Gyakorlatilag a blokk repedt el, és természetesen el mentek szervízbe vele de mivel gari időn tul történt a dolog saját zsebből vett egy motort. Nem azt mondtam hogy le cserélték az egész flottát, hanem hogy tervezik.
Motor robbanásra csak annyit, hogy alattam ( nem hallomás) 1.9 sdi caddy motorja 140-nél a kettes henger hajtókarja darabokra tört , aminek a következménye az lett, hogy a blokk elülső oldalát ami a hűtõ felé néz, jókora lyukat ütött elég nagy hanghatás kiséretében ( direkt nem robbanást írtam) na azért azt el tudom képzelni hogy valaki erre azt mondja hogy felrobbant. Sajnos nem dokumentáltam én sem ment bele a másik motor. De ezzel nem a vw-t húzom le és nem is kötelező el hinni. Smile



ATTIS írta:
Attila64 írta:
Kettétört a motor?
Ez igazán szakszerű megfogalmazásnak tűnik.
Legalább annyira, mint amikor a plaiklacy mondta, hogy felrobbant a motor....

Bocsánat mindekitől de az ilyen "megfogalmazások" mutatják, hogy 1. nem is biztos. hogy az történt, ami, mert sokadik hallomás,2. erős túlzás a márka lehúzására, mert másoknál is vannak gyártási gondok.
Azért kíváncsi volnék, hogy hány darabos flottából jött elő ennyi hiba, valamint hogy tényleg csalódtak-e a márkában/modellben, vagy csak szimplán csereérettek lettek az autók, oszt" a másik márka alá ígért. Nálunk pl. flottakezelő váltás miatt futottak ki a Fordok, és lettek Opelek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rugo82


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 14.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 08:46:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1414
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 09:38:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1415
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi

Hali.
Akkor jò pàr km-ig nem kell bajlòdni a csùcsokkal.😎 csak elèg költsèges dolog.... (szerintem ezt mindenki tudja)
Most màr jöhet a kellemes rèsz:hajtod ès tankolsz.
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vagyokabajnok


Offline
Csatlakozott:
2017. 10. 04.
Hozzászólások: 37


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 09:38:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1416
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rugo82 írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi

Hali.
Akkor jò pàr km-ig nem kell bajlòdni a csùcsokkal.😎 csak elèg költsèges dolog.... (szerintem ezt mindenki tudja)
Most màr jöhet a kellemes rèsz:hajtod ès tankolsz.
Üdv.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rugo82


Offline
Csatlakozott:
2014. 07. 14.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 10:45:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1417
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Vagyokabajnok írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
rugo82 írta:
Közben éjjel még rá gugliztam,és olvastam hogy több minden miatt ki irhatja a motor zavart.Ugyhogy valoszinü hiába várnám itt a segitséget.
Ma viszem majd szerelőhöz rádugják,gépre talán akkor kiderül mi a baj.
Remélem azért nem tul nagy,csak nem tudja az ember hogy igy merjen-e menni vele,vagy sem.
Ha kiderült a hiba oka,megirom.
Tomi


Kettő hibakód volt az autóban.Az egyik a motorinditó hibáját irta,meg valami olyasmi volt hogy nincs szimptoma,a másik pedig hogy ütközés észlelve,és ott is ez hogy nincs szimptoma.

Az autó eleje törött volt,első lökháritot,motorháztetőt,és jobb első lámpát cseréltek rajta,ezt mindjárt mondta is a kereskedő.Lehet hogy emiatt irja még ki az ütközés észlelve hibakódot? Illetve mikor elöször néztem az autot,elötte töltőn volt az akksi,mert nehezen indult,a másik hibakód lehet emiatt? Amugy azota indul rendesen.


Sziasztok!
Úgy néz ki megoldódott a problémám.Leirom,hátha valaki hasznát veszi a későbbiekben.
Az első két hibakód amit korábban irtam,igazábol nem az volt az auto baja.
Fordos diaggal a P02CD hibakódot olvasták ki,porlasztó hibája volt az autónak.(Elég bosszantó,kevesebb mint 5 éves autónál,79000 km-el Shocked ) Kicseréltettem mind a négy porlasztót,közben még kiderült hogy a turbócsövem is repedt volt,az is cserélve lett,úgy tűnik hogy most megoldódott a probléma.

Üdv,Tomi

Hali.
Akkor jò pàr km-ig nem kell bajlòdni a csùcsokkal.😎 csak elèg költsèges dolog.... (szerintem ezt mindenki tudja)
Most màr jöhet a kellemes rèsz:hajtod ès tankolsz.
Üdv.

Úgy legyen! Smile
Üdv!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 22:05:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1418
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tudna valaki érdemi infót adni arról, hogy az MK3-as 1,6-os ecoboost motorban tényleg van elektromos olajkeringető arra az esetre, ha túl forrón lenne leállítva a motor? Ezt itt olvastam valahol az oldalon, de erről semmi konkrétat nem találok.
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Online
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5039


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 17:18:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1419
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:
Sziasztok!
Tudna valaki érdemi infót adni arról, hogy az MK3-as 1,6-os ecoboost motorban tényleg van elektromos olajkeringető arra az esetre, ha túl forrón lenne leállítva a motor? Ezt itt olvastam valahol az oldalon, de erről semmi konkrétat nem találok.
Köszönöm.

Maximum vizet keringtető szivattyú van az 1,6-ban. Visszahívás azonban lehet rá, ha 2014 előtti Smile
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 19:29:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1420
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
satirka írta:
Sziasztok!
Tudna valaki érdemi infót adni arról, hogy az MK3-as 1,6-os ecoboost motorban tényleg van elektromos olajkeringető arra az esetre, ha túl forrón lenne leállítva a motor? Ezt itt olvastam valahol az oldalon, de erről semmi konkrétat nem találok.
Köszönöm.

Maximum vizet keringtető szivattyú van az 1,6-ban. Visszahívás azonban lehet rá, ha 2014 előtti Smile



A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23413


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 20:49:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1421
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

satirka írta:

A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...


Ilyen jellegű infot én is olvastam korábban....
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Online
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5039


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 20:53:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1422
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
satirka írta:

A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...


Ilyen jellegű infot én is olvastam korábban....

vízkeringtető szivattyú az elején volt a 1,0-n, az 1,6-on talán még mindig van. Széria eleji 1,6-on láttam. Olajszivattyú nincs.
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  satirka


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 04.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 21:33:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1423
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
Attila64 írta:
satirka írta:

A turbó visszahűtésre gondoltam! Itt valaki azt állította, hogy motor leállításkor ha túl van melegedve, akkor automatikusan beindul...
Valahogy sejtettem, hogy ez fals információ, sehol sem olvasok ehhez hasonlót!
Most tervezek venni Focust ilyen motorral, csak tájékozódom...


Ilyen jellegű infot én is olvastam korábban....

vízkeringtető szivattyú az elején volt a 1,0-n, az 1,6-on talán még mindig van. Széria eleji 1,6-on láttam. Olajszivattyú nincs.


Értem, köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barthez


Online
Csatlakozott:
2010. 03. 20.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 21:18:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1424
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

2012 es MK3 focuson 1,6 tdci 95 le,mikor kell vezérlést cserélni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bagoly600


Online
Csatlakozott:
2009. 06. 18.
Hozzászólások: 5039


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 21:46:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1425
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

barthez írta:
2012 es MK3 focuson 1,6 tdci 95 le,mikor kell vezérlést cserélni?

180e/10év
_________________
ESS Ford Focus szerviz www.essmotor.hu - Csere helyett gondolkodunk...
Van elég olvasatlan PM, ne szaporítsd Smile -> info@essmotor.hu
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barthez


Online
Csatlakozott:
2010. 03. 20.
Hozzászólások: 74


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 22:06:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1426
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:
barthez írta:
2012 es MK3 focuson 1,6 tdci 95 le,mikor kell vezérlést cserélni?

180e/10év
Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Ford Focus 3 meghibásodások, szervizelési kérdések -> Focus 3. Gondok, problémák...
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 46, 47, 48
Ugrás:   

48 / 48 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.34 másodperc