Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.17. 19:06:01 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: sebajtm
Mai: 1
Tegnapi: 5
Összesen: 24171
Látogatók:
Vendégek: 51029
Tagok: 575
Összesen: 51604

Jelen lévő tagok:
01: gyoeri
02: secret21
03: Kapeti
04: Gerike
05: edk
06: JuPe
07: attila64
08: bala
09: fibri81
10: Misike16
11: csikszi
12: Atiika91
13: KTamas51
14: pityu
15: sulep
16: Bobyjack
17: SzabolcsOo
18: karbon
19: zor19
20: Gábor02
21: ATA62
22: pfpetee
23: Botaur
24: XEUPreciou
25: gcsaky
26: fexi
27: kimbala
28: godclose
29: silboy
30: Maxroadwarrior11
31: kleroo
32: fischotter
33: tamas_kulcsar_90
34: sebajtm
35: Lobo76
36: smelo
37: Mézi
38: theseus
39: fiesta
40: sparta2
41: horvatha80
42: adamka87
43: Zoni
44: Helm
45: pokizsolt196
46: csabesz66
47: ymre73
48: jozsua
49: danonhunter
50: frogolcsi
51: zoo971
52: Balázs
53: lucifer
54: kelly
55: DeFranco
56: hape
57: dtiborsopron
58: csroli91
59: caki56
60: RS305
61: Vagyokabajnok
62: Shatterhand
63: detomaso
64: gerus
65: MagicFly
66: simgeri
67: kishajos
68: semetka
69: Kakszilali
70: ratesz
71: fefe1968
72: vazso0622
73: WarTecH
74: Flyboy01
75: neopaszta
76: gaborka83
77: gustavsson
78: pathfinder
79: Gyugope
80: Focusdriver
81: fhoksz
82: lajos56
83: szuszinho
84: nagyattila
85: freaksuper
86: szalai88
87: satirka
88: bendeguz
89: GaborPeller
90: Isuka
91: namito
92: Klevi75
93: Luan
94: wongkok
95: Almeida
96: Sheriff
97: lj
98: LLJEIS
99: Dragon
100: zumike
101: ati84
102: Atala86
103: molbalazs
104: wmarci
105: szmate14
106: kupibazsi
107: hehe06
108: negist
109: mike67
110: alientwo
111: hayzoli19
112: Bonca
113: attilazsolts
114: lantika
115: Bagoly600
116: tamas964
117: Guriga72
118: SirMorton
119: kudaki
120: sutyi
121: zzola
122: csipi66
123: Maxbull
124: tiszaszipi
125: Solt85
126: Nagysuhi
127: szcsab1
128: Sleader
129: Lezli46
130: Robi50
131: Szacski
132: zolka1977
133: kabano
134: polyhos
135: Aleox
136: FreakBazsa
137: azottfoka
138: Gabtor
139: oroszott
140: szucsalby
141: SoRCeReR
142: oxtar
143: KAndor
144: kaltenberg
145: attis
146: ropyyy
147: bjocika1234
148: bjuhy
149: Pallaci
150: bossofbosses
151: karolycs
152: Csirke
153: schlosser
154: Mergen
155: jezol
156: forsak
157: kispetyka
158: Sniper85
159: szibusz
160: komiz
161: ljocco
162: zsolesz
163: Zozor
164: Baxizoli
165: sernyovac
166: Flex
167: tschikosch
168: Motoman
169: Peti19
170: cossyc
171: tiano
172: Boldiati
173: Sas76
174: b_sanyi
175: masu
176: porszivo
177: sonnenschein
178: egra
179: korospeter
180: viktorov
181: univerzal
182: Aramitz
183: balibacsika
184: reklawyks
185: petiboys2
186: Dzsordzs
187: Stonetomb
188: Pepasd
189: jano952
190: nagynandor91
191: csabacity
192: bvkviky
193: Traklaci
194: atesz3
195: bagalas
196: emzeperiksz
197: lesbat
198: adamside
199: majormate84
200: Zolika90
201: Fokuszpok
202: Gomez86
203: hadogabi
204: ikim2025
205: g-csaba
206: veghbalint
207: kalric
208: morguru
209: anagyattila71
210: Misu55
211: erkidaniel
212: szvicsa
213: szani69
214: pikachu
215: Bukta1975
216: sandorakos
217: frizzi79
218: kenet001
219: kortisz
220: _NiZ_
221: puschkin
222: szil
223: zolterek
224: eduba
225: solol8809
226: _Petya_
227: toanla
228: Murphy86
229: bandoz
230: proferry
231: Mikiász
232: atibaba
233: tjanos
234: Yankee
235: szabom
236: Freemanowe
237: Car-ak
238: fittipaldi
239: tamasbobak
240: thomas01
241: Chrysthyan
242: TMT
243: lac
244: davez
245: Apika76
246: Sanya
247: lacyka0727
248: krissi09
249: vollti
250: Tarata
251: Ronn
252: Henrik1
253: pnarpi
254: ferencvoros
255: usaka
256: Totigyerek
257: gladics
258: znagy
259: gonger
260: Dorel1
261: balazs0717
262: flint78
263: sasa82
264: zotyesz67
265: Juva
266: atomizer
267: FOKIO
268: jeriko
269: joca62
270: mozola
271: zosza
272: manoo
273: gedikart
274: pukkandur
275: oxyff2
276: Bubuapu
277: gorogfeca90
278: _Allen
279: tiertobrian
280: paff
281: VULKÁN
282: msasa01
283: isti215
284: sopet
285: margital
286: david_p
287: vami
288: doczens
289: amuba
290: bereznaypapa
291: Laci17
292: Albint
293: suzuki125
294: Remo
295: vargafgyor
296: birog
297: Yasib
298: paulakeener
299: pjonas
300: janeska75
301: ema
302: tomix
303: Hasek
304: songo
305: Csubi
306: zaho
307: sylraw
308: szucsatti
309: dada
310: marksz1
311: jackass
312: vanor
313: ClassicLook
314: vargakaroly67
315: Thomas10100
316: fibor
317: hamja
318: szkorhetz
319: Tibro65
320: Lincz
321: iGabesz
322: jocc67
323: horiisign
324: shanti
325: Nandee
326: gyuszipapi
327: ferikriszti
328: santuzzo
329: Sparrow
330: elenium
331: Jani44
332: lajtoszoltan
333: 1mjanosz
334: orginc
335: dzsovi
336: Kavegep
337: szupergo
338: kozelkam
339: attila_kg
340: Gatya
341: joe79
342: totht93
343: bull84
344: szabojozsefhose
345: kiru
346: gflori
347: magasztos
348: benarivo
349: karancsg
350: ctimi
351: KovacsG
352: verbi
353: LesterBurnham
354: Ilpadre
355: Jockero
356: hz_tibor
357: hervai
358: szabi001
359: chris75
360: Danee
361: NAGYAUTO
362: fuco
363: Dires
364: sziku69
365: balmesz001
366: merQree
367: voroskaroly82
368: maxibacsi
369: Shavo33
370: Tata211
371: vargajcs
372: zoli280
373: slyder81
374: szekmik
375: huszt81
376: dmcgabi
377: mogyi556
378: Peti77
379: add256
380: pogf
381: levip79
382: tfalcon96
383: zkakuszi
384: Willow
385: placi90
386: vonzas
387: fdsag
388: milan6
389: morteinxx
390: flakee
391: rohipapa
392: cezar9
393: lacko63
394: soma71
395: iln999
396: farkasbalint1991
397: chrisotto
398: joo13
399: moldvantal
400: sajtqkac
401: szjocib
402: seif
403: bicell
404: nokecmec1986
405: klaci711
406: Chili7
407: PollyApu
408: runzice
409: cezar7
410: Rockerpali
411: sendrew
412: zsigusz
413: popprezoli
414: lekimiklos
415: boszme
416: Szilva87
417: balazsasd
418: podpupi
419: fiatnorbi
420: mszrdi
421: szelala
422: mugab
423: saumur
424: bottod
425: czirjek2002
426: vespa50s
427: fecooka
428: forestjr79
429: szmore
430: kilincs89
431: egyszeru
432: Fagyis
433: kojomjo
434: bazsy_
435: vargaapa
436: gsandor
437: Airmans
438: radvanyia
439: krekopeter
440: Gabur36
441: hufiblog
442: aToS88
443: vilu56
444: groszzoltan
445: sziko
446: SilverFox
447: oktato
448: Sanya12
449: robika6120
450: kuszka
451: zolbal
452: Tekate
453: bodalaca
454: kisinter
455: blackohu
456: winotto
457: gabi77
458: Laci665
459: Letsgo
460: Geri62
461: traxdata
462: sadykowich
463: zsonybrasco
464: papap21
465: Riri01
466: krian333
467: zola
468: EuropaiFecske
469: dzseno90
470: Illesvik
471: Charlie7709
472: markastor84
473: nagyas
474: LACKO13
475: zoosz
476: laci7up
477: raga85
478: dragos
479: molnisz
480: Mihajlov
481: hooked
482: dhodmik
483: guldenius
484: hmilan
485: baf80
486: Siby
487: yada
488: csoege
489: bodajoci
490: semil
491: Calius
492: yoker
493: zozee
494: Koszom
495: beodokb
496: Karesz87
497: mayhem92
498: cufere
499: oriat
500: zotya76
501: paethee
502: tocsaba
503: sebi89
504: Blatty
505: ReFi
506: Weis
507: cyberfly
508: Robosz78
509: Zsata
510: Lookee87
511: JNorb
512: Zeller
513: fcstibi
514: givanyi
515: Zeus0521
516: knorbert92
517: balkor
518: Vice
519: sikitomi
520: Csaba105
521: zsorro
522: jomba79
523: karcsitata
524: sagem94
525: sassi
526: challengeri
527: palati
528: MykeeH
529: pedro86
530: cory19
531: Kofy
532: kran72
533: torogyuri
534: zsiguci
535: Darth_NewL
536: richard89
537: Szpityak
538: bury47es
539: soldier84
540: acsaba
541: Mikusz7
542: lelcash
543: kombiwartburg
544: Ernie
545: pyka87
546: janossur
547: Tom7777
548: alfapapa
549: jago1
550: Peeti55
551: komeiner
552: ClintBarton
553: hohand
554: mrmuscle
555: kisati966
556: snowplow
557: eisento
558: kolo
559: rvilike
560: Takker81
561: Radomer
562: wexor
563: szergely1126
564: csipu
565: bobibob
566: k44headphones
567: Carpy
568: hzoltan
569: Morscherszenasigabe
570: papamaci88
571: fakocka
572: pzsoca
573: Rush77
574: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 75, 76, 77  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

76 / 77 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:30:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2251
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér-világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!
A napokban észrevettem, hogy a csomagtér-világítás folyamatosan megy. A biztonsági öv kivezetésénél látszik, hogy lezárt csomagtérajtónál, bezárt kocsinál is ugyanez a helyzet.
A nyitott ajtót jelző lámpa nem világít, még nyitott csomagtérajtó esetén sem. (Ez nekem fura és ugyan konkrét emlékem nincs, de szerintem nem ilyen volt.)
Pár hónapja a csomagtérajtó (ferdehátú) zsanérjánál a vezetékeket újraszigeteltem, mert le volt morzsolódva a műanyag. (törött mosócső miatt került szétszedésre) Ezt most nem néztem, de féklámpa, ablaktörlő, fűtés, nyitás működnek...
A hideg miatt nemigazán akarok hosszas keresgélésbe kezdeni, ezért inkább kérdezek, hogy:
a csomagtérajtónak van-e nyitásérzékelője? Ha igen, akkor merre? A csomagtérvilágítás jól gondolom, hogy csak nyitott ajtónál megy normál esetben?
Van ötletetek hol lehet a hiba?
SOS javításként kiszedtem az izzót Smile
Köszönöm!
Z.


Valaki, akinek 5 ajtós van, megnézné, hogy mi a rendes működés? Kiindulásnak az is segítség lenne.
Köszönöm!


A csomagtarto nyitäs erzekelöje bele van integrälva a csomagtarto zärjäba. Azt csereld ki es jo lesz. Nekem pont forditva volt mint neked. Az enyemen soha nem ment a vilägitäs,viszont a müszerfalon jelzett. Csere utän jo lett minden.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2252
 Hozzászólás témája: Re: 1999-es Focus 1.8-as TDDI Elektromos hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Serghajto írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a szekérrel. Folyamatosan lemerül az aksi. Elsőre gondoltam rossz az aksi, kapott egy másikat, de kb 7-8 óra állás után vagy nehezen, vagy sehogy nem indul. (lemerült az akku) Multival megmértem, 10A-rra állítva 0,01A a fogyasztás közvetlen akkusarok lehúzás után a multi beiktatásával. De most jön a trükk. Ha lezárom az autót, vagy ki nyitom a központizárral, akkor 0,18A és 0,16A a fogyasztás, ami nem esik vissza. Ha megszakítom egy piilanatra az áramkört, akkor vossza áll 0,01A-rra egész addig, amíg nem csinálok semmit. Amikor a biztosíték táblámon az F7-es aljzatban lévő 40-es biztit ki szedem és vissza teszem, akkor is megszűnik, amíg nem csinálok semmit. Mi okozhatja a gondot szerintetek? Mit nézzek?


Az a bizti a CJB-hez van. Arrol megy szinte minden fogyasztod a motorteren kivül. CJB= Belsö biztositektäbla. Azt gyanitom,hogy a gyäri rädiod szivja le. Ez egy sürün elöfordulo hiba. Elsönek huzd le a rädio csatijät ha gyäri van benne,es ugy nezd meg mi fog törtenni. A rädio kodot elöbb keresd elö,mert kelleni fog.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dzsino


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 19:06:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2253
 Hozzászólás témája: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabor02


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 22.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 07:21:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2254
 Hozzászólás témája: Re: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Egy Fiat esetében volt ilyen tünetem korábban, csak hidegben jött elő(ha a külső hőfok 5 fok alá süllyedt merült, ha melegebb volt, nem). Az ok: az egyik relé lábai letapadtak, így merült le az akku a fogyasztó által.
Hátha segít....
dzsino írta:
Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:03:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 18:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 21:44:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.22 22:37:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.



OK,megpróbálom.Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 18:43:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2260
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 20:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?


Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 22:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.[/quote]

Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 01:59:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.


Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?[/quote]

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 07:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.[/quote]

Tényleg, elnéztem. Köszönöm a segítséget!

A műszerfal és a középkonzol összes lámpájának hibája milyen közös problémára utal? Nem hiszem, hogy mindegyik
egyszerre kiégett, valami közös pont kell legyen. Mit nézzek meg a kocsiban?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Badzso


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2265
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok új vagyok itt. Érdeklődnék, hogy tapasztaltok-e már mk1 1999 1.8 benzin ghia kombi focusnál olyan hibát, hogy a műszerfal diagnosztizál menet közben, és a töltés vissza jelző ki-ki gyullad. A világítás pedig vibrál néha-néha. A generátort cseréltem, az aksi az ezüst nitrátos. Gyujtás elektronika is lett cserélve.

Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 07:29:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2266
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.


Megoldottam a dolgot. Másodjára nem is égtek ki a hátsó helyzetjelzők, hanem csak nem világítanak. Parkoló állásban viszont igen. Már szedtem is ki a világítás kapcsolót, az egyik láb be volt égve. Megcsiszoltam, befújtam kontakt sprével és megszűnt minden hiba. Már a műszerfal is világít és nem ver le egy biztit sem.

Köszi az eddigi segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pivi25


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 21:23:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2267
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 18:35:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2268
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!



Tessek
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucs76


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.03.30 06:13:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2269
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!


Szia!

Mondeóm van régóta, annál volt ugyan ez a probléma.
Annál a hiba oka az volt, hogy van a ventillátor mögött ahol már fujja a szelet, egy előtét ellenállás nevü elötét ellenállás. Ez csökkenti a venti fordulatszámát ahogy a fordulatszám szabi kapcsolóval szabályzod. Mivel ennek kell egy erőteljes hűtés, ezért van benne az 1-2 fokozat elé kötve egy höbiztositék, ami ha egyszer leold, akkor kuka. a 3. fokozatban nem kell neki hűtés, ezért ott müködik a venti. Ez a kütyü valszeg azért oldott le, mert szorul a venti motorja, és nem tudott hülni az elötét ellenállás.
Megoldás: Venti csere, és előtét ellenállás csere Az előtét ellenállásban tudsz cserélni hőbiztit is ha csak más fajtához kapsz elötétellenállást. Semmiféle képpen ne iktasd ki a hőbiztit, mert fel tudjagyujtani az autót a felizzó ellenállás!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chimpy


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.03.31 19:24:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2270
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 17:20:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2271
 Hozzászólás témája: Immo piros lámpa folyamatosan világít
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Tudja valaki milyen problémát jelez ,ha a műszerfal felső- középső részén az immobilizer piros led lámpája nem alszik el,járó motornál sem,hanem folyamatosan világít? Eddig nem csinált ilyet. A motor indul rendesen,és nem tapasztalni változást a működésében. Mk2 facelift 1.6tdci
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Fokuszpok


Offline
Csatlakozott:
2018. 06. 25.
Hozzászólások: 7


HozzászólásElküldve: 2018.06.25 18:51:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2272
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

chimpy írta:
Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?


Ez normális,az enyém is ilyen. Néhány perc múlva lekapcsolja magától a műszerfalvilágítást. Zárd be,menj vissza negyed óra múlva, és zárnyitás nélkül nézz be az ablakon,úgy látni fogod.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom7777


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.27 17:46:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2273
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok

Segítséget, ötletet szeretnék kérni, hogy mi lehet, mit tehetek...

Az autóm 2005,1.6L,benzin,kombi, HWDA motorkódú Ford Focus II.

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.

Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.

Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.

Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...
Vigyem valami autóvillamosságishoz..

Vélemény, ötlet, javaslat?
(remélem érthetően leírtam a hibajelenséget)
Válaszokat, ötleteket előre köszönöm.
Üdv.
Tom
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2819


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 04:05:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2274
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tom7777 írta:

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)
Ez eddig egy klasszikus intelligens töltés hiba. Megszűnik a kommunikáció a generátor és a PCM (vezérlő kompjuter) között, ezért a generátor egy 13,8-13,9V vészüzemi töltésre áll be. Ez napi 50 km-nél elég, hogy újratöltse az akksit. (Én is jártam így, több mint egy évig.)
tom7777 írta:

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
A töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal. Kell egy-két újraindítás, meg talán egy kis menet, ahhoz, hogy a kompjuter törölje az eltárolt hibát. Nekem is az volt, hogy szomruan eljöttem a villanyos embertől, mert az új (bontott) genrátorral is világított a lámpa. Azután, még mielőtt hazaértem volna elaludt. Lehet, hogy a cserélt generátor Neked is jó volt. De ez csak feltételezés, mert nem tudom, hogy elég időt kapott-e az autó, hogy törölje a hibát.
tom7777 írta:


Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.
Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.
Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.

Itt egy új hiba jött elő, ami addig nem volt. Ha azt nézzük, hogy mit csináltak tudatosan az autóval, akkor felmerül a gyanú, hogy rosszul mérték ki a vezetékszakadást és roszz pontokat kötöttek át. Emellett szól, hogy valahányszor bedugásra kerül a 3 vezetékes vezérlőcsatlakozó, elszáll a diódahíd. De az is lehet, hogy nem jó minőségű vagy nem Fordhoz való cserealkatrészeket használnak és amikor helyre áll az intelligens töltés és a generátor nagyobb árammal kezd dolgozni, akkor elszáll a kicserélt elektronika.
tom7777 írta:
Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
tom7777 írta:
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

A 0,4 A normális. Csak kb. 30 perc után megy le 100 mA alá, amikor minden számítógép letárgyalja egymással, hogy "Jé, valaki levette a gyujtást". Ez elég furcsa programozásra vall, de így van. Többször is volt erről szó a fórumon.
tom7777 írta:
Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...

Ez így szó szerint véve marhaság. Ugyebár nem is töltésről van szó, hanem fogyasztásról. Amit az akkumulátor simán megold. Amikor ez a 0,4A mérhető, akkor le van véve a gyujtás és a generátor nem csinál semmit. stb.

Mit lehet, most tenni?
Gondolom egy csomó pénzt elköltöttél a generátorosnál, és ha máshoz fordulsz, arra keresztet vethetsz.
Meg kellene kérni őket, hogy vegyék le az átkötést, mert az csak rontott a helyzeten.
Járhatnál vészüzemben, lehúzott csatlakozóval és rendelhetnél egy bontott, de eredeti Ford generátort.
Ha azt beszerelteted velük és minden megjavul, akkor jogos a "tartsátok meg a generátorotokat és adjátok vissza a pénzt" kérés.

Sok éve volt egy régi tagnak egy hasonló kálváriája generátorosokkal, amit a saját blogján is megírt.
De sajnos már nem emlékszem a nevére. Talán később beugrik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2819


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 04:57:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2275
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megtaláltam.
http://mytdci.blogspot.com/2011/10/elment-toltesem.html
http://mytdci.blogspot.com/2011/11/probapad-nem-minden.html
De nem pont ilyen volt a hiba.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tom7777


Offline
Csatlakozott:
2013. 07. 22.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 20:59:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2276
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szia.

Köszönöm a választ.
Elhoztam az autót a "generátorostól".
Lehúzott(lekötött) 3 pólusú generátor csatlakozóval 0.08mA a mérhető érték..(szóval ez most le van húzva)
Jövő héten megy a "generátoroshoz" egy szakértő az elektronika beszállítójától, akkor majd tudományos módon vizsgálják a kialakult helyzetet..(én sajnos nem leszek ott,előre befizetett külföldi nyaralás miatt)
Biztos lesz valami hyperspace magyarázat, hogy márpedig mind a "generátoros" mind az elektronika beszállító kifogástalan munkát végzett, kifogástalaln alkatrészekkel.
-én meg vigyem -menjek- autóvillamosságishoz... Mad
(még jó, hogy megvan az 1989-es CRX-em, azzal eljárkálok némi motorfüstölgetéssel) Shocked





fiesta írta:
tom7777 írta:

A hiba kezdetei:
Töltésjelző lámpa elkezd világítani...
Műszerrel otthon 13,5 Volt-töltést mértem.
(elolvasva néhány hozzászólást itt fórumon nagyjából rájöttem, hogy generátor hiba, átkapcsolt a "vész töltés funkcióra"
használtam autót tovább kb. 10 napig, napi 50Km megtételével.
Akku jó, indul, nem merül le, tehát szerintem töltés az volt.(Jó nem a klasszikus 14,4V)
Ez eddig egy klasszikus intelligens töltés hiba. Megszűnik a kommunikáció a generátor és a PCM (vezérlő kompjuter) között, ezért a generátor egy 13,8-13,9V vészüzemi töltésre áll be. Ez napi 50 km-nél elég, hogy újratöltse az akksit. (Én is jártam így, több mint egy évig.)
tom7777 írta:

Szerelőnél kicserélték generátort továbbra is világít a töltésjelző lámpa.
A töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal. Kell egy-két újraindítás, meg talán egy kis menet, ahhoz, hogy a kompjuter törölje az eltárolt hibát. Nekem is az volt, hogy szomruan eljöttem a villanyos embertől, mert az új (bontott) genrátorral is világított a lámpa. Azután, még mielőtt hazaértem volna elaludt. Lehet, hogy a cserélt generátor Neked is jó volt. De ez csak feltételezés, mert nem tudom, hogy elég időt kapott-e az autó, hogy törölje a hibát.
tom7777 írta:


Akkor a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó kék(középső) vezetékét megállapították, hogy az szakadt hát behúztak egy újat,
a generátor középső kivezetésétől a motortérben lévő föbiztosítékok melletti kb "1000 lábú" csatlakozóig.
Töltésjelző lámpa elaludt boldog volt mindenki.OK, szuper.
Másnap reggel autó nem indul akku lemerülve..Bikázás, hazamentem, akkutöltővel teljesen feltöltöttem.
2 nap után szintén nem indul az autó, akku lemerült...
Az akku Bosch S4, neten rákerestem, beazonosítottam 2013.12. havi az akku.Tudom nem fiatal, meg 3 év és utána minden nap-év ajándék..stb..stb.
Elkezdtem méregetni, mert azt olvastam, hogy stanby módban(értsd motor nem jár, gyújtás nincs rajta) 0.03mA -0.080mA lehet az áramfelvétel.
Nos én 1A- és 5A közötti ingadozó értéket mértem.Hát mondom ez baszott sok..persze, hogy 8-10 óra állás után lemerül a 60Ah-s akku.
Biztiket elkezdtem ki-be tenni motortérben, anyósülésnél lévőket, továbbra is 1A-5A között ingadozik az áramfelvétel.
Valószínűsítették, hogy a diódahíd-generátor elektronika rossz így cserélik garanciában.
Mondom OK.

Itt egy új hiba jött elő, ami addig nem volt. Ha azt nézzük, hogy mit csináltak tudatosan az autóval, akkor felmerül a gyanú, hogy rosszul mérték ki a vezetékszakadást és roszz pontokat kötöttek át. Emellett szól, hogy valahányszor bedugásra kerül a 3 vezetékes vezérlőcsatlakozó, elszáll a diódahíd. De az is lehet, hogy nem jó minőségű vagy nem Fordhoz való cserealkatrészeket használnak és amikor helyre áll az intelligens töltés és a generátor nagyobb árammal kezd dolgozni, akkor elszáll a kicserélt elektronika.
tom7777 írta:
Visszavittem generátoroshoz.Ő is elkezdi nagyjából ugyanazokat a méréseket, műveleteket végrehajtani, amit én.
Ekkor a generátoros azt mondja vegyék már le a generátor "nagy pozitívját".Lekötötték és a nagy áramfelvétel megszűnt.
0.35-0.40A-ra lecsökkent.Azt mondja a szerelő, hogy ez még így is sok (ezt én is gondoltam, hiszen ez nem miliamper áramfelvétel még így sem)
tom7777 írta:
De a 0.4A az valami beázás okozta szivárgó áramfelvétel lehet.-mondta a szerelő

A 0,4 A normális. Csak kb. 30 perc után megy le 100 mA alá, amikor minden számítógép letárgyalja egymással, hogy "Jé, valaki levette a gyujtást". Ez elég furcsa programozásra vall, de így van. Többször is volt erről szó a fórumon.
tom7777 írta:
Generátor elektronika-diódahíd cserélve új alkatrészekre továbbra is 1A-5A áramfelvételt produkál az autó HA rajta van a generátoron lévő 3 pólusú csatlakozó és kinyírja a generátor elektronikáját.Beépítettek egy második gen.elektronikát-diódahidat de ekkor már a 3 pólusú gen.csatlakozót nem dugták vissza,így ha nincs rajta, akkor csak 0,4A áramfelvétele van standby-ban.(1-2-3-5 perc után is)

Töltés a három pólusú csatlakozó nélkül 13,5-13,7 V.
A generátor szerviz szerint a 0.4A töltés nyírja ki a generátor-diódahíd elektronikát...

Ez így szó szerint véve marhaság. Ugyebár nem is töltésről van szó, hanem fogyasztásról. Amit az akkumulátor simán megold. Amikor ez a 0,4A mérhető, akkor le van véve a gyujtás és a generátor nem csinál semmit. stb.

Mit lehet, most tenni?
Gondolom egy csomó pénzt elköltöttél a generátorosnál, és ha máshoz fordulsz, arra keresztet vethetsz.
Meg kellene kérni őket, hogy vegyék le az átkötést, mert az csak rontott a helyzeten.
Járhatnál vészüzemben, lehúzott csatlakozóval és rendelhetnél egy bontott, de eredeti Ford generátort.
Ha azt beszerelteted velük és minden megjavul, akkor jogos a "tartsátok meg a generátorotokat és adjátok vissza a pénzt" kérés.

Sok éve volt egy régi tagnak egy hasonló kálváriája generátorosokkal, amit a saját blogján is megírt.
De sajnos már nem emlékszem a nevére. Talán később beugrik.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiertobrian


Offline
Csatlakozott:
2018. 07. 10.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.07.10 19:24:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2277
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Remélem tudtok nekem segíteni Confused
A hibajelenség a következő. Beindítom az autót, és hidegen az alapjárata teljesen jó. Eltelik néhány perc és el kezd dadogni, és alacsonyabb is lesz az alapjárat. A jó benne, hogy az autó nem áll le, de nagyon fura a hangja, és félek. hogy ez valaminek az előjele. Egyébként az az érdekes, hogy ha leállítom az autót melegen, és újra beindítom, akkor 10-20 másodpercig jó az alapjárat, de utána megint ingadozni kezd és csúnya a hangja. Az apajárat talán csak 50-100 fordulattal lesz alacsonyabb, de stabil (még most). Nekem nagyon elektronikai problémának tűnik.
A Focus adatai: 2000 évjárat 1.8 tddi motor.

Előre nagyon köszönöm a válaszokat/segítségeket.
Szép estét! Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  popprezoli


Offline
Csatlakozott:
2013. 02. 06.
Hozzászólások: 39


HozzászólásElküldve: 2018.07.17 21:17:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2278
 Hozzászólás témája: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok, 2003 1.6 Focushoz a taviranyito mar nem mukodott, rendeltem Kinabol egy ujat. Megerkezett, atraktam a kulcsot, a negyszer forgatos trukkel (negyszer I - II allas kozott, aztan 0 es kivesz es egy tetszoleges gomb benyomasa) beprogramoztam az ajtonyitast, mukodott is mindharom gomb.
A problemam az, hogy viszont az uj taviranyitoval az auto nem indul, vissza kellett pakolnom a kulcsot a regi egysegre, mert az immobiliser letiltott ha jol sejtem (nem indult az uzemanyagszivattyu).
Tudja valaki, hogy kell elfogadtatni az uj taviranyitot a kocsival ugy, hogy az ajtok is zarjanak, nyiljanak es a kocsi is induljon vele?
Koszonom elore is,
Zoli.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bobyjack

Érvényes: 2019.03.28.

Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 04.
Hozzászólások: 124

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.07.18 11:25:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2279
 Hozzászólás témája: Re: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

popprezoli írta:
Sziasztok, 2003 1.6 Focushoz a taviranyito mar nem mukodott, rendeltem Kinabol egy ujat. Megerkezett, atraktam a kulcsot, a negyszer forgatos trukkel (negyszer I - II allas kozott, aztan 0 es kivesz es egy tetszoleges gomb benyomasa) beprogramoztam az ajtonyitast, mukodott is mindharom gomb.
A problemam az, hogy viszont az uj taviranyitoval az auto nem indul, vissza kellett pakolnom a kulcsot a regi egysegre, mert az immobiliser letiltott ha jol sejtem (nem indult az uzemanyagszivattyu).
Tudja valaki, hogy kell elfogadtatni az uj taviranyitot a kocsival ugy, hogy az ajtok is zarjanak, nyiljanak es a kocsi is induljon vele?
Koszonom elore is,
Zoli.


Úgy tudom biztonsági okokból az immobilizier tanításához két már működő kulcsra van szükség (a logika az, hogy egy sima szervízben vagy havernak kölcsönadva ne tudjanak könnyedén rátanítani egy teljesen új kulcsot). Ha nincs két működő kulcsod, akkor márkaszervízben tudnak segíteni rajtad.
_________________
Nyári: GoodYear EfficentGrip Performance 195/60 R15
Téli: GoodYear Ultragrip 9 185/65 R14
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Aramitz


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 17.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.07.21 13:46:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2280
 Hozzászólás témája: Re: KULCS POTLAS
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bobyjack írta:
Úgy tudom biztonsági okokból az immobilizier tanításához két már működő kulcsra van szükség (a logika az, hogy egy sima szervízben vagy havernak kölcsönadva ne tudjanak könnyedén rátanítani egy teljesen új kulcsot). Ha nincs két működő kulcsod, akkor márkaszervízben tudnak segíteni rajtad.


Igen, jól tudod, két kulcs szükséges hozzá.
"Kulcs kódolás A gépkocsi két előzőleg bekódolt kulcsával maximálisan nyolc kulcs kódolható be." (Kezelési útmutató 71. oldal)
Emellett az se mindegy, hogy az új kulcsban milyen immobilizer chip van. Ha jól tudom az MK1-ben ID60 vagy 4D60 kell (lehet, hogy a kettő ugyanaz, mert az ebay-en mindkét elnevezéssel fent van sok helyen).
A pótkulcs nincs meg a kocsihoz? Abban is kell lennie chip-nek és akkor a két kulccsal be tudod kódolni az új kulcsot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 75, 76, 77  Következő
Ugrás:   

76 / 77 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.77 másodperc