Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.02.17. 22:44:45 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: grabber
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 23752
Látogatók:
Vendégek: 284
Tagok: 9
Összesen: 293

Jelen lévő tagok:
01: etruszk
02: ZsoltV
03: grabber
04: kolakomp
05: ati1980
06: fhoksz
07: barthez
08: Almeida
09: Bagoly600

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

76 / 76 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:30:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2251
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér-világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!
A napokban észrevettem, hogy a csomagtér-világítás folyamatosan megy. A biztonsági öv kivezetésénél látszik, hogy lezárt csomagtérajtónál, bezárt kocsinál is ugyanez a helyzet.
A nyitott ajtót jelző lámpa nem világít, még nyitott csomagtérajtó esetén sem. (Ez nekem fura és ugyan konkrét emlékem nincs, de szerintem nem ilyen volt.)
Pár hónapja a csomagtérajtó (ferdehátú) zsanérjánál a vezetékeket újraszigeteltem, mert le volt morzsolódva a műanyag. (törött mosócső miatt került szétszedésre) Ezt most nem néztem, de féklámpa, ablaktörlő, fűtés, nyitás működnek...
A hideg miatt nemigazán akarok hosszas keresgélésbe kezdeni, ezért inkább kérdezek, hogy:
a csomagtérajtónak van-e nyitásérzékelője? Ha igen, akkor merre? A csomagtérvilágítás jól gondolom, hogy csak nyitott ajtónál megy normál esetben?
Van ötletetek hol lehet a hiba?
SOS javításként kiszedtem az izzót Smile
Köszönöm!
Z.


Valaki, akinek 5 ajtós van, megnézné, hogy mi a rendes működés? Kiindulásnak az is segítség lenne.
Köszönöm!


A csomagtarto nyitäs erzekelöje bele van integrälva a csomagtarto zärjäba. Azt csereld ki es jo lesz. Nekem pont forditva volt mint neked. Az enyemen soha nem ment a vilägitäs,viszont a müszerfalon jelzett. Csere utän jo lett minden.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2252
 Hozzászólás témája: Re: 1999-es Focus 1.8-as TDDI Elektromos hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Serghajto írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a szekérrel. Folyamatosan lemerül az aksi. Elsőre gondoltam rossz az aksi, kapott egy másikat, de kb 7-8 óra állás után vagy nehezen, vagy sehogy nem indul. (lemerült az akku) Multival megmértem, 10A-rra állítva 0,01A a fogyasztás közvetlen akkusarok lehúzás után a multi beiktatásával. De most jön a trükk. Ha lezárom az autót, vagy ki nyitom a központizárral, akkor 0,18A és 0,16A a fogyasztás, ami nem esik vissza. Ha megszakítom egy piilanatra az áramkört, akkor vossza áll 0,01A-rra egész addig, amíg nem csinálok semmit. Amikor a biztosíték táblámon az F7-es aljzatban lévő 40-es biztit ki szedem és vissza teszem, akkor is megszűnik, amíg nem csinálok semmit. Mi okozhatja a gondot szerintetek? Mit nézzek?


Az a bizti a CJB-hez van. Arrol megy szinte minden fogyasztod a motorteren kivül. CJB= Belsö biztositektäbla. Azt gyanitom,hogy a gyäri rädiod szivja le. Ez egy sürün elöfordulo hiba. Elsönek huzd le a rädio csatijät ha gyäri van benne,es ugy nezd meg mi fog törtenni. A rädio kodot elöbb keresd elö,mert kelleni fog.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dzsino


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 19:06:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2253
 Hozzászólás témája: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabor02


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 22.
Hozzászólások: 19


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 07:21:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2254
 Hozzászólás témája: Re: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Egy Fiat esetében volt ilyen tünetem korábban, csak hidegben jött elő(ha a külső hőfok 5 fok alá süllyedt merült, ha melegebb volt, nem). Az ok: az egyik relé lábai letapadtak, így merült le az akku a fogyasztó által.
Hátha segít....
dzsino írta:
Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:03:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 18:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 21:44:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.22 22:37:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.



OK,megpróbálom.Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 18:43:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2260
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 20:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?


Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 22:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.[/quote]

Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 01:59:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.


Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?[/quote]

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 07:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.[/quote]

Tényleg, elnéztem. Köszönöm a segítséget!

A műszerfal és a középkonzol összes lámpájának hibája milyen közös problémára utal? Nem hiszem, hogy mindegyik
egyszerre kiégett, valami közös pont kell legyen. Mit nézzek meg a kocsiban?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Badzso


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2265
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok új vagyok itt. Érdeklődnék, hogy tapasztaltok-e már mk1 1999 1.8 benzin ghia kombi focusnál olyan hibát, hogy a műszerfal diagnosztizál menet közben, és a töltés vissza jelző ki-ki gyullad. A világítás pedig vibrál néha-néha. A generátort cseréltem, az aksi az ezüst nitrátos. Gyujtás elektronika is lett cserélve.

Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 07:29:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2266
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.


Megoldottam a dolgot. Másodjára nem is égtek ki a hátsó helyzetjelzők, hanem csak nem világítanak. Parkoló állásban viszont igen. Már szedtem is ki a világítás kapcsolót, az egyik láb be volt égve. Megcsiszoltam, befújtam kontakt sprével és megszűnt minden hiba. Már a műszerfal is világít és nem ver le egy biztit sem.

Köszi az eddigi segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Ugrás:   

76 / 76 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.43 másodperc