Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.05.24. 23:21:13 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zohlih
Mai: 3
Tegnapi: 2
Összesen: 23956
Látogatók:
Vendégek: 1025
Tagok: 46
Összesen: 1071

Jelen lévő tagok:
01: Bubuapu
02: zohlih
03: verti
04: Morscherszenasigabe
05: Vagyokabajnok
06: Attila64
07: szalai88
08: Focusdriver
09: mugab
10: bala
11: attis
12: sulep
13: gyoeri
14: Carpy
15: fiesta
16: edk
17: flint78
18: kaltenberg
19: csabesz66
20: fhoksz
21: Gábor02
22: pfpetee
23: peti77
24: kelly
25: papamaci88
26: Helm
27: ikim2025
28: JNorb
29: majormate84
30: fakocka
31: Almeida
32: hohand
33: bendeguz
34: pzsoca
35: lj
36: RS305
37: atibaba
38: kran72
39: tamasbobak
40: jozsua
41: detomaso
42: Rush77
43: zsoltikak
44: erkidaniel
45: Traklaci
46: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Elektromos hibák
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

76 / 76 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:30:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2251
 Hozzászólás témája: Re: csomagtér-világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

zoltanbagi írta:
zoltanbagi írta:
Sziasztok!
A napokban észrevettem, hogy a csomagtér-világítás folyamatosan megy. A biztonsági öv kivezetésénél látszik, hogy lezárt csomagtérajtónál, bezárt kocsinál is ugyanez a helyzet.
A nyitott ajtót jelző lámpa nem világít, még nyitott csomagtérajtó esetén sem. (Ez nekem fura és ugyan konkrét emlékem nincs, de szerintem nem ilyen volt.)
Pár hónapja a csomagtérajtó (ferdehátú) zsanérjánál a vezetékeket újraszigeteltem, mert le volt morzsolódva a műanyag. (törött mosócső miatt került szétszedésre) Ezt most nem néztem, de féklámpa, ablaktörlő, fűtés, nyitás működnek...
A hideg miatt nemigazán akarok hosszas keresgélésbe kezdeni, ezért inkább kérdezek, hogy:
a csomagtérajtónak van-e nyitásérzékelője? Ha igen, akkor merre? A csomagtérvilágítás jól gondolom, hogy csak nyitott ajtónál megy normál esetben?
Van ötletetek hol lehet a hiba?
SOS javításként kiszedtem az izzót Smile
Köszönöm!
Z.


Valaki, akinek 5 ajtós van, megnézné, hogy mi a rendes működés? Kiindulásnak az is segítség lenne.
Köszönöm!


A csomagtarto nyitäs erzekelöje bele van integrälva a csomagtarto zärjäba. Azt csereld ki es jo lesz. Nekem pont forditva volt mint neked. Az enyemen soha nem ment a vilägitäs,viszont a müszerfalon jelzett. Csere utän jo lett minden.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 08:39:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2252
 Hozzászólás témája: Re: 1999-es Focus 1.8-as TDDI Elektromos hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Serghajto írta:
Sziasztok.

Van egy kis gondom a szekérrel. Folyamatosan lemerül az aksi. Elsőre gondoltam rossz az aksi, kapott egy másikat, de kb 7-8 óra állás után vagy nehezen, vagy sehogy nem indul. (lemerült az akku) Multival megmértem, 10A-rra állítva 0,01A a fogyasztás közvetlen akkusarok lehúzás után a multi beiktatásával. De most jön a trükk. Ha lezárom az autót, vagy ki nyitom a központizárral, akkor 0,18A és 0,16A a fogyasztás, ami nem esik vissza. Ha megszakítom egy piilanatra az áramkört, akkor vossza áll 0,01A-rra egész addig, amíg nem csinálok semmit. Amikor a biztosíték táblámon az F7-es aljzatban lévő 40-es biztit ki szedem és vissza teszem, akkor is megszűnik, amíg nem csinálok semmit. Mi okozhatja a gondot szerintetek? Mit nézzek?


Az a bizti a CJB-hez van. Arrol megy szinte minden fogyasztod a motorteren kivül. CJB= Belsö biztositektäbla. Azt gyanitom,hogy a gyäri rädiod szivja le. Ez egy sürün elöfordulo hiba. Elsönek huzd le a rädio csatijät ha gyäri van benne,es ugy nezd meg mi fog törtenni. A rädio kodot elöbb keresd elö,mert kelleni fog.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dzsino


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.16 19:06:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2253
 Hozzászólás témája: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Gabor02


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 22.
Hozzászólások: 20


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 07:21:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2254
 Hozzászólás témája: Re: Akksit teljesen lemerítő probléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv!

Egy Fiat esetében volt ilyen tünetem korábban, csak hidegben jött elő(ha a külső hőfok 5 fok alá süllyedt merült, ha melegebb volt, nem). Az ok: az egyik relé lábai letapadtak, így merült le az akku a fogyasztó által.
Hátha segít....
dzsino írta:
Sziasztok,
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere

A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, hiába méregetik, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.

Futottatok bele hasonlóba, van esetleg tippetek? Hova vigyem?
Visszaolvasva pár oldalt, láttam egy hasonló esetet, nálam viszont még a szervízben egyszer sem sikerült mérni az áramfelvételt. A szervízben több napot állt az autó, mégsem merült le.. Sad


Köszönöm, üdv,
Dzsino
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:03:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2255
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 17:57:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2256
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 18:57:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2257
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.17 21:44:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2258
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Duratorq


Offline
Csatlakozott:
2017. 01. 24.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.01.22 22:37:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2259
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Duratorq írta:
lantika írta:
Duratorq írta:
Sziasztok!

Még új vagyok itt,de kérdésem lenne...
Van egy Ford Focus 1.4 benzines (2004 évjárat) a családban és egy 1.6 Tdci (2012).Az elsővel lennének gondok...Az autó néha lemeríti az akksit.Az akksi 2 éves,bemérve,szerelő szerint nincs baja,generátor jól tölt,bemérve,kiszerelve,külön is elvittem generátor felújításra hátha...240000 km van a kocsiban,de azt mondják nincs mit javítani a generátoron,mert tökéletes.
Ezek ellenére az akku k.b. 2-3 hetente lemerül,igaz csak rövid utakra van a városban használva,de régebben nem csinált ilyent.(5 éve nálunk van és fél éve kezdődtek a tünetek)
Ékszíjat lecseréltük,hátha csúszik,de hiába.
Megmérték,semmi extra áramfogyasztás nincs az autó leállított,becsukott állapotában sem és alapjáraton-menet közben sem.
Esetleg ötlete valakinek hogyan tovább?

Köszönöm: Péter


Egesz pontosan csak 3 illetve mostmär 4 HSZ-t kellett volna visszaolvasni.





Köszönöm a hozzászólást,de megtettem már régen és nem a gyári rádió szívja az akkut.


Meg kell merni a nyugalmi äramfogyasztäst. Ennek nem nagyon szabad 60-80 mA felett lenni. Ha ettöl drasztikusan elter,akkor vedd ki az akkumulätor vedelmi relet es merd meg ujbol. Ha a rele nelül alacsony a nyugalmi äramfelveteled,akkor az akkumulätor releje rossz.



OK,megpróbálom.Köszönöm a segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 18:43:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2260
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 20:35:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2261
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Sziasztok!

Van egy 1999-es mk1 ghia kombim, benzines. Kiégett egy biztosíték és ha kicserélem, megint kiég egyből (az utastérben lévő biztosítékok között a 32 számú). Nem működik a műszerfal világítás, minden más viszont igen. A könyv szerint ez a biztosíték az irányjelzőé (GEM), viszont az irányjelző működik. Lehet rossz a könyvem? Közben leégett az autós porszívóm, ami szivargyújtóról megy és ekkor kiégett megint egy bizti. A szivargyújtóban nincs áram. Kicseréltem ezt a biztit és újra működik a szivargyújtó, viszont a könyv szerint ez nem a szivargyújtó biztije volt, hanem az ABS vezérlő egységé. (Az ABS működik, nincs hibajel). Nem jó a könyv a kocsimhoz? Pedig a ford oldaláról töltöttem le alvázszám alapján. Mi lehet a baj szerintetek?


Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 22:47:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2262
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.[/quote]

Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 01:59:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2263
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Szerintem faceliftes könyved van.
32-es bizti az a helyzetjelzö. Kapcsoläsi rajz.


Köszi a választ! Kicsit összezavarodtam, mert az én könyvem szerint is a 32-es bizti az irányjelzőé. Ez a bizti egyből kimegy, ha kicserélem, ennek ellenére hibátlanul működik az irányjelző. Mitől lehet ez?[/quote]

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 07:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2264
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.[/quote]

Tényleg, elnéztem. Köszönöm a segítséget!

A műszerfal és a középkonzol összes lámpájának hibája milyen közös problémára utal? Nem hiszem, hogy mindegyik
egyszerre kiégett, valami közös pont kell legyen. Mit nézzek meg a kocsiban?

Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Badzso


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 09.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.11 09:57:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2265
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok új vagyok itt. Érdeklődnék, hogy tapasztaltok-e már mk1 1999 1.8 benzin ghia kombi focusnál olyan hibát, hogy a műszerfal diagnosztizál menet közben, és a töltés vissza jelző ki-ki gyullad. A világítás pedig vibrál néha-néha. A generátort cseréltem, az aksi az ezüst nitrátos. Gyujtás elektronika is lett cserélve.

Előre is köszönöm a segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  astrojoe


Offline
Csatlakozott:
2016. 09. 10.
Hozzászólások: 14


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 07:29:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2266
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

astrojoe írta:
Helyzetjelzöt irtam nem iränyjelzöt. Neked a linkböl az kell ami a vor 2001.


Megoldottam a dolgot. Másodjára nem is égtek ki a hátsó helyzetjelzők, hanem csak nem világítanak. Parkoló állásban viszont igen. Már szedtem is ki a világítás kapcsolót, az egyik láb be volt égve. Megcsiszoltam, befújtam kontakt sprével és megszűnt minden hiba. Már a műszerfal is világít és nem ver le egy biztit sem.

Köszi az eddigi segítséget!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Pivi25


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 12.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 21:23:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2267
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 18:35:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2268
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!



Tessek
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucs76


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 24.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.03.30 06:13:23  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2269
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Pivi25 írta:
Sziasztok! Egy 2002-es Ford Focusom van.A fűtés egyes fokozaton el sem indul és 3-ason is kell neki vagy 20 perc mire talán valami langyosat fúj.Azt szeretném kérdezni,hogy tudnátok vagy tudna segíteni valaki mi lehet?De az is nagy segítség lenne ha valaki tudna egy elektromos rajzot adni vagy bármilyen linket küldeni! Előre is köszönöm!


Szia!

Mondeóm van régóta, annál volt ugyan ez a probléma.
Annál a hiba oka az volt, hogy van a ventillátor mögött ahol már fujja a szelet, egy előtét ellenállás nevü elötét ellenállás. Ez csökkenti a venti fordulatszámát ahogy a fordulatszám szabi kapcsolóval szabályzod. Mivel ennek kell egy erőteljes hűtés, ezért van benne az 1-2 fokozat elé kötve egy höbiztositék, ami ha egyszer leold, akkor kuka. a 3. fokozatban nem kell neki hűtés, ezért ott müködik a venti. Ez a kütyü valszeg azért oldott le, mert szorul a venti motorja, és nem tudott hülni az elötét ellenállás.
Megoldás: Venti csere, és előtét ellenállás csere Az előtét ellenállásban tudsz cserélni hőbiztit is ha csak más fajtához kapsz elötétellenállást. Semmiféle képpen ne iktasd ki a hőbiztit, mert fel tudjagyujtani az autót a felizzó ellenállás!!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  chimpy


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 20.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.03.31 19:24:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2270
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Lehet hülye kérdés lesz, de felteszem: ma este vettem észre, hogy a Focusom műszerfalán a napi kilométer számláló kijelzőjének a háttér világítása akkor is bekapcsolva marad, ha leveszem a gyújtást vagy bezárom az autót. Ez eddig is világított és ez a normális csak én nem figyeltem, vagy valami gebasz van? Az autó 2003-as benzines. Kb. másfél hónapja hosszú állás után lemerült az akksi, amit feltöltöttem és azóta nincs gond vele, de lehet, hogy az tett be neki?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> Elektromos hibák
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Ugrás:   

76 / 76 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc