Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.08.17. 19:05:46 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: sebajtm
Mai: 1
Tegnapi: 5
Összesen: 24171
Látogatók:
Vendégek: 51029
Tagok: 575
Összesen: 51604

Jelen lévő tagok:
01: gyoeri
02: secret21
03: Kapeti
04: Gerike
05: edk
06: JuPe
07: attila64
08: bala
09: fibri81
10: Misike16
11: csikszi
12: Atiika91
13: KTamas51
14: pityu
15: sulep
16: Bobyjack
17: SzabolcsOo
18: karbon
19: zor19
20: Gábor02
21: ATA62
22: pfpetee
23: Botaur
24: XEUPreciou
25: gcsaky
26: fexi
27: kimbala
28: godclose
29: silboy
30: Maxroadwarrior11
31: kleroo
32: fischotter
33: tamas_kulcsar_90
34: sebajtm
35: Lobo76
36: smelo
37: Mézi
38: theseus
39: fiesta
40: sparta2
41: horvatha80
42: adamka87
43: Zoni
44: Helm
45: pokizsolt196
46: csabesz66
47: ymre73
48: jozsua
49: danonhunter
50: frogolcsi
51: zoo971
52: Balázs
53: lucifer
54: kelly
55: DeFranco
56: hape
57: dtiborsopron
58: csroli91
59: caki56
60: RS305
61: Vagyokabajnok
62: Shatterhand
63: detomaso
64: gerus
65: MagicFly
66: simgeri
67: kishajos
68: semetka
69: Kakszilali
70: ratesz
71: fefe1968
72: vazso0622
73: WarTecH
74: Flyboy01
75: neopaszta
76: gaborka83
77: gustavsson
78: pathfinder
79: Gyugope
80: Focusdriver
81: fhoksz
82: lajos56
83: szuszinho
84: nagyattila
85: freaksuper
86: szalai88
87: satirka
88: bendeguz
89: GaborPeller
90: Isuka
91: namito
92: Klevi75
93: Luan
94: wongkok
95: Almeida
96: Sheriff
97: lj
98: LLJEIS
99: Dragon
100: zumike
101: ati84
102: Atala86
103: molbalazs
104: wmarci
105: szmate14
106: kupibazsi
107: hehe06
108: negist
109: mike67
110: alientwo
111: hayzoli19
112: Bonca
113: attilazsolts
114: lantika
115: Bagoly600
116: tamas964
117: Guriga72
118: SirMorton
119: kudaki
120: sutyi
121: zzola
122: csipi66
123: Maxbull
124: tiszaszipi
125: Solt85
126: Nagysuhi
127: szcsab1
128: Sleader
129: Lezli46
130: Robi50
131: Szacski
132: zolka1977
133: kabano
134: polyhos
135: Aleox
136: FreakBazsa
137: azottfoka
138: Gabtor
139: oroszott
140: szucsalby
141: SoRCeReR
142: oxtar
143: KAndor
144: kaltenberg
145: attis
146: ropyyy
147: bjocika1234
148: bjuhy
149: Pallaci
150: bossofbosses
151: karolycs
152: Csirke
153: schlosser
154: Mergen
155: jezol
156: forsak
157: kispetyka
158: Sniper85
159: szibusz
160: komiz
161: ljocco
162: zsolesz
163: Zozor
164: Baxizoli
165: sernyovac
166: Flex
167: tschikosch
168: Motoman
169: Peti19
170: cossyc
171: tiano
172: Boldiati
173: Sas76
174: b_sanyi
175: masu
176: porszivo
177: sonnenschein
178: egra
179: korospeter
180: viktorov
181: univerzal
182: Aramitz
183: balibacsika
184: reklawyks
185: petiboys2
186: Dzsordzs
187: Stonetomb
188: Pepasd
189: jano952
190: nagynandor91
191: csabacity
192: bvkviky
193: Traklaci
194: atesz3
195: bagalas
196: emzeperiksz
197: lesbat
198: adamside
199: majormate84
200: Zolika90
201: Fokuszpok
202: Gomez86
203: hadogabi
204: ikim2025
205: g-csaba
206: veghbalint
207: kalric
208: morguru
209: anagyattila71
210: Misu55
211: erkidaniel
212: szvicsa
213: szani69
214: pikachu
215: Bukta1975
216: sandorakos
217: frizzi79
218: kenet001
219: kortisz
220: _NiZ_
221: puschkin
222: szil
223: zolterek
224: eduba
225: solol8809
226: _Petya_
227: toanla
228: Murphy86
229: bandoz
230: proferry
231: Mikiász
232: atibaba
233: tjanos
234: Yankee
235: szabom
236: Freemanowe
237: Car-ak
238: fittipaldi
239: tamasbobak
240: thomas01
241: Chrysthyan
242: TMT
243: lac
244: davez
245: Apika76
246: Sanya
247: lacyka0727
248: krissi09
249: vollti
250: Tarata
251: Ronn
252: Henrik1
253: pnarpi
254: ferencvoros
255: usaka
256: Totigyerek
257: gladics
258: znagy
259: gonger
260: Dorel1
261: balazs0717
262: flint78
263: sasa82
264: zotyesz67
265: Juva
266: atomizer
267: FOKIO
268: jeriko
269: joca62
270: mozola
271: zosza
272: manoo
273: gedikart
274: pukkandur
275: oxyff2
276: Bubuapu
277: gorogfeca90
278: _Allen
279: tiertobrian
280: paff
281: VULKÁN
282: msasa01
283: isti215
284: sopet
285: margital
286: david_p
287: vami
288: doczens
289: amuba
290: bereznaypapa
291: Laci17
292: Albint
293: suzuki125
294: Remo
295: vargafgyor
296: birog
297: Yasib
298: paulakeener
299: pjonas
300: janeska75
301: ema
302: tomix
303: Hasek
304: songo
305: Csubi
306: zaho
307: sylraw
308: szucsatti
309: dada
310: marksz1
311: jackass
312: vanor
313: ClassicLook
314: vargakaroly67
315: Thomas10100
316: fibor
317: hamja
318: szkorhetz
319: Tibro65
320: Lincz
321: iGabesz
322: jocc67
323: horiisign
324: shanti
325: Nandee
326: gyuszipapi
327: ferikriszti
328: santuzzo
329: Sparrow
330: elenium
331: Jani44
332: lajtoszoltan
333: 1mjanosz
334: orginc
335: dzsovi
336: Kavegep
337: szupergo
338: kozelkam
339: attila_kg
340: Gatya
341: joe79
342: totht93
343: bull84
344: szabojozsefhose
345: kiru
346: gflori
347: magasztos
348: benarivo
349: karancsg
350: ctimi
351: KovacsG
352: verbi
353: LesterBurnham
354: Ilpadre
355: Jockero
356: hz_tibor
357: hervai
358: szabi001
359: chris75
360: Danee
361: NAGYAUTO
362: fuco
363: Dires
364: sziku69
365: balmesz001
366: merQree
367: voroskaroly82
368: maxibacsi
369: Shavo33
370: Tata211
371: vargajcs
372: zoli280
373: slyder81
374: szekmik
375: huszt81
376: dmcgabi
377: mogyi556
378: Peti77
379: add256
380: pogf
381: levip79
382: tfalcon96
383: zkakuszi
384: Willow
385: placi90
386: vonzas
387: fdsag
388: milan6
389: morteinxx
390: flakee
391: rohipapa
392: cezar9
393: lacko63
394: soma71
395: iln999
396: farkasbalint1991
397: chrisotto
398: joo13
399: moldvantal
400: sajtqkac
401: szjocib
402: seif
403: bicell
404: nokecmec1986
405: klaci711
406: Chili7
407: PollyApu
408: runzice
409: cezar7
410: Rockerpali
411: sendrew
412: zsigusz
413: popprezoli
414: lekimiklos
415: boszme
416: Szilva87
417: balazsasd
418: podpupi
419: fiatnorbi
420: mszrdi
421: szelala
422: mugab
423: saumur
424: bottod
425: czirjek2002
426: vespa50s
427: fecooka
428: forestjr79
429: szmore
430: kilincs89
431: egyszeru
432: Fagyis
433: kojomjo
434: bazsy_
435: vargaapa
436: gsandor
437: Airmans
438: radvanyia
439: krekopeter
440: Gabur36
441: hufiblog
442: aToS88
443: vilu56
444: groszzoltan
445: sziko
446: SilverFox
447: oktato
448: Sanya12
449: robika6120
450: kuszka
451: zolbal
452: Tekate
453: bodalaca
454: kisinter
455: blackohu
456: winotto
457: gabi77
458: Laci665
459: Letsgo
460: Geri62
461: traxdata
462: sadykowich
463: zsonybrasco
464: papap21
465: Riri01
466: krian333
467: zola
468: EuropaiFecske
469: dzseno90
470: Illesvik
471: Charlie7709
472: markastor84
473: nagyas
474: LACKO13
475: zoosz
476: laci7up
477: raga85
478: dragos
479: molnisz
480: Mihajlov
481: hooked
482: dhodmik
483: guldenius
484: hmilan
485: baf80
486: Siby
487: yada
488: csoege
489: bodajoci
490: semil
491: Calius
492: yoker
493: zozee
494: Koszom
495: beodokb
496: Karesz87
497: mayhem92
498: cufere
499: oriat
500: zotya76
501: paethee
502: tocsaba
503: sebi89
504: Blatty
505: ReFi
506: Weis
507: cyberfly
508: Robosz78
509: Zsata
510: Lookee87
511: JNorb
512: Zeller
513: fcstibi
514: givanyi
515: Zeus0521
516: knorbert92
517: balkor
518: Vice
519: sikitomi
520: Csaba105
521: zsorro
522: jomba79
523: karcsitata
524: sagem94
525: sassi
526: challengeri
527: palati
528: MykeeH
529: pedro86
530: cory19
531: Kofy
532: kran72
533: torogyuri
534: zsiguci
535: Darth_NewL
536: richard89
537: Szpityak
538: bury47es
539: soldier84
540: acsaba
541: Mikusz7
542: lelcash
543: kombiwartburg
544: Ernie
545: pyka87
546: janossur
547: Tom7777
548: alfapapa
549: jago1
550: Peeti55
551: komeiner
552: ClintBarton
553: hohand
554: mrmuscle
555: kisati966
556: snowplow
557: eisento
558: kolo
559: rvilike
560: Takker81
561: Radomer
562: wexor
563: szergely1126
564: csipu
565: bobibob
566: k44headphones
567: Carpy
568: hzoltan
569: Morscherszenasigabe
570: papamaci88
571: fakocka
572: pzsoca
573: Rush77
574: zsoltikak

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 88, 89, 90, 91  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

89 / 91 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2819


HozzászólásElküldve: 2018.01.02 11:35:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2641
 Hozzászólás témája: Re: C MAX nem indul...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megpróbáltam utánaolvasni, hogy mi lehet a baj.
Előljáróban: én nem vagyok autószerelő, csak van egy angol nyelvű szerviz CD-m és sok autószerelős műsort láttam a VOX TV-ben. Smile

Köztük sok olyan esetet, ahol szétszedés/összerakás után nem induló motort javítottak meg. Az egyik gyakori hiba, hogy egyes autóknál vannak felcserélhető ELEKTROMOS CSATLAKOZÓK, és ezeket fordítva rakják vissza. Nem tudom, hogy a Te autódnál van-e ilyen, de érdemes egy kicsit körülnézni.

Az biztos, mert a szerviz cd is említi, hogy a szívórendszer vezérlő szelepeinél két vákuum csövet fel lehet cserélni. Ezek a szelepek egy tömbben a hengerfejen a váltó felöli oldalon vannak.

Gyujtás: látom a rajzokon, hogy egyedi trafók vannak és a kábelezés miatt nem lehet a gyujtássorrendet felcserélni. Írtad, hogy ellenőrizted a gyujtást. Kivetted a gyetrtyákat és indítózás közben nézted a szikrákat? Még a régi autos korokból ismert, hogy nem elég ha szabad levegőn átugrik a szikra a gyertyaelektródák között. Legalább 7 mm-es szikra kell, ahhoz tartozik a megfelelő feszültség.
A szerviz cd azt írja, hogy ha nincs vezérműtengelyszenzor jel, akkor a kompjuter egyszerre szikráztatja az összes gyertyát. Indítózás közben a kiszerelt gyertyákon ezt láni lehetne. Bár ehhez kellene, hogy tartozzon hibajel.
Egyébként kipufogó ütemi gyujtás csak úgy lenne elképzelhető, ha a vezérműtengely jeladó tárcsáját rossz pozícióban rakták vissza. De nem tudom, hogy ez fizikailag lehetséges-e.
Alsó holtponti gyujtás meg akkor, ha a főtengely jeladó rossz időpontban adná a jelet. De ezt nem tudom elképzelni.
Esetleg még a kopogásszenzorok tolhatják el a gyujtási időpontot, de nem tudom, hogy ez elég lehet-e arra, hogy ne induljon a motor.

Üzemanyagellátás: Úgy látom a rajzokból, hogy ez a motor szokásosan szívócsőbefecskendezéses. Egy nagyon jó teszt, amit gyakran alkalmaznak a VOX TV-s autószerelők, hogy kiveszik az összes befecskendezőszelepet és visszarakják őket a megforgatott közös benzinellátócsöre, hogy ne a motorba porlasszanak. Akkor indítózás közben jól látni, hogy egymás után szép kúpban porlasztanak. (Valami papírt, vagy rongyot kell alájuk tenni, hogy ne fröcsköljék össze a motort. TŰZVESZÉLY!)

Ha indítózás közben van szikra is, meg ütemes befecskendezés is, akkor nem hiszem, hogy baj lehetne a kompjuterrel.

Levegőellátás: biztos próbáltad kis gázzal is indítani. Ha bele tudsz nézni a felszerelt pillangószelepbe, kis tükörrel ellenőrizni kellene, hogy nyit-e a gázadásra a szelep.

Amatőrként ennyi jutott eszembe. Majd írd meg, hogy ebből mennyit tudtál megvalósítani és mi lett az eredmény. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rilll


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.03 21:52:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2642
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne nem e találkozott valaki hasonló problémával?
Kanyarodáskor hallom hogy valahol előttem folyik a víz, egyik oldalról a másikra. És nem tudom hol van az a víz.
Ablak törlök le műanyag ki, gondoltam valahol ott lehet bent a víz, de ott nem találtam. Valakinek hasonló, vagy ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2819


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 09:47:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2643
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rilll írta:
...
Kanyarodáskor hallom hogy valahol előttem folyik a víz, egyik oldalról a másikra. És nem tudom hol van az a víz....


Az ajtókban.

Egy darab puha dróttal, vagy falevélnyéllel ki kell tisztítani a kiömlőréseket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rilll


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 19:52:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2644
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
rilll írta:
...
Kanyarodáskor hallom hogy valahol előttem folyik a víz, egyik oldalról a másikra. És nem tudom hol van az a víz....


Az ajtókban.

Egy darab puha dróttal, vagy falevélnyéllel ki kell tisztítani a kiömlőréseket.


Köszi megnézem!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jan76


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.01.08 19:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2645
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy C-max 1.6 benzin Trendről van szó. Mostanában vettem észre, hogy nem működik a figyelmeztető hang ha bármely ajtó egy kattanásra van csak bezárva. A műszerfalon pedig ki írja, hogy melyik van nyitva plusz a piros lámpa is figyelmeztet rá menet közben. A "sipoló" pedig jó mert az övre is és a világítás bekapcsolva maradtra is visít. Nem tudom, hogy esetleg valamelyik bizti ment volna ki, ha egyáltalán van neki. Egyébként más elektromos hibát nem vetem észre

Köszönöm válaszotokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kmdavid


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 29.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.29 14:40:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2646
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv
Nem tudom hogy off vagy sem de nagyon kéne a segítség.
Van egy 2007es cmaxom amihez kaptam egy mezei és egy bicska kulcsot.
Vettem egy második bicska kulcsot le is lett másolva megtanitottam neki a távirányító részét is viszont az immobilizerrel gondban vagyok.

Van valami mód arra hogy megtanitsam az autónak az új kulcsot vagy mindenképpen ki kell csengessem a 8 ezret amiért felprogramozzák a chipet? Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 11:17:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2647
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kmdavid írta:
Üdv
Nem tudom hogy off vagy sem de nagyon kéne a segítség.
Van egy 2007es cmaxom amihez kaptam egy mezei és egy bicska kulcsot.
Vettem egy második bicska kulcsot le is lett másolva megtanitottam neki a távirányító részét is viszont az immobilizerrel gondban vagyok.

Van valami mód arra hogy megtanitsam az autónak az új kulcsot vagy mindenképpen ki kell csengessem a 8 ezret amiért felprogramozzák a chipet? Előre is köszönöm!


1; Kiveszed a mezei kulcsbol a transzpondert vagy a bicska kulcsbol,es beteszed az uj kulcsba.
2; Kifizeted a 8000-et.
3; Bätor vagy,es megcsinälod magadnak. Ehhez van ez a leiräs. Nemetül van,de minden egyes lepes dokumentälva van kepekkel,igy nagyon egyszerü. En az utobbival kicsereltem a KM orämat. Ertelemszerüen neked csak a programozäs reszet kellene megcsinälni ami kb 15-20 perc.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Eperjesi76


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 21.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 13:28:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2648
 Hozzászólás témája: Izzító gyertya cser
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Szeretnék kis segítséget kérni.
Ford Focus C-Max 2.0 tdci 2005.
Izzítógyertya csere lenne esedékes.
Lokációval és csere folyamatával kapcsolatban lenne szükségem információkra.
Köszönettel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolvarga


Offline
Csatlakozott:
2011. 11. 29.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.02 19:01:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2649
 Hozzászólás témája: Gyujtas problema, Focus C Max 1.6 vct benzin
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy hűséges 2005ös 1.6vct benzines cmaxom. Jo regen hasznalom es eddig nem is volt vele kokoly gond. Most viszont a gyujtas, vagy valami mas rakoncatlankodik. Elobb csak ingadozott az alapjarat, aztan elore menet kozben egyenletes gazadas mellett meg megtorpan az auto. Ami nagyon furcsa, hogy tolatas kozben le akar fulladni a kocsi. Mar annyi ero sincs benne, hogy a kocsifeljaron feltolassak. Korabban volt benne egy utolagosan beszerelt inditasgatlo, de ezt a szerelo most kiiktatta, mivel arra gyanakodott, hogy az okozza a problemat. Azonban ez sem oldotta meg a dolgot. Csinaltak rajta motordiagnosztikat, de az annyit jelzett, hogy elegtelen a gyujtas. Azt mondjuk hozzateszem, hogy gyujtaselosztot eddig mar 2x kellett rajta cserelni.

Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Koszi!
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MikikEnz


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 05.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 16:29:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2650
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a sebváltógombról hogyan tudom eltávolítani azt a műanyagot. köszönöm Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 10:28:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2651
 Hozzászólás témája: világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem hiszem hogy egyedi a problémám (C-max) ! A rendszámtábla világításom folyamatosan elrohad-tönkre megy, mivel nyitott a lámpatest hátul és belül az izzót tartó kettő kis lemez elrohad.
Van olyan rendszám világítás aminek a hátsó oldala zárt és jók a furat méretek?
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 09:37:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2652
 Hozzászólás témája: Re: világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

halkan írta:
Nem hiszem hogy egyedi a problémám (C-max) ! A rendszámtábla világításom folyamatosan elrohad-tönkre megy, mivel nyitott a lámpatest hátul és belül az izzót tartó kettő kis lemez elrohad.
Van olyan rendszám világítás aminek a hátsó oldala zárt és jók a furat méretek?


Csereld ki ledesre.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 11:24:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2653
 Hozzászólás témája: "engine systems fault" és "speed limited mode" hibaüzenet, lefulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók!

2006-os 1.6Ti-VCT C-Maxomnál már több mint egy éve rendszeresen előfordul, hogy téli időszakban, hogy ha elveszem a gázt, és hagyom alapjáratra esni a fordulatot, akkor spontán "engine systems fault" vagy "speed limited mode" hibaüzenetet kapok. Ilyenkor a motor alapjáraton marad, a gázpedál szinte megszűnik, így kereszteződésekben elindulásnál - ha nem veszem észre ezt időben - jól le is fullad az autó. Ha leveszem a gyújtást, majd újra indítom az autót, a hibának nyoma sincs, megy tovább normálisan egészen addig, amíg nem jut eszébe megint egy ilyen spontán meglepetés. Van valaki köztetek, aki tapasztalt már hasonlót, és esetleg tudja a megoldást? A környékbeli szerelők sajnos csak vakarják a fejüket, nem találják a hiba okát. A computer meg mindenféle fals hibakódokat tárol le ilyenkor, az sem segít rajtuk.
Köszi a hozzászólásokat!

Daro
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4105

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 14:42:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2654
 Hozzászólás témája: Re: "engine systems fault" és "speed limited mode" hibaüzenet, lefulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

daro írta:
Kedves Fórumozók!

2006-os 1.6Ti-VCT C-Maxomnál már több mint egy éve rendszeresen előfordul, hogy téli időszakban, hogy ha elveszem a gázt, és hagyom alapjáratra esni a fordulatot, akkor spontán "engine systems fault" vagy "speed limited mode" hibaüzenetet kapok. Ilyenkor a motor alapjáraton marad, a gázpedál szinte megszűnik, így kereszteződésekben elindulásnál - ha nem veszem észre ezt időben - jól le is fullad az autó. Ha leveszem a gyújtást, majd újra indítom az autót, a hibának nyoma sincs, megy tovább normálisan egészen addig, amíg nem jut eszébe megint egy ilyen spontán meglepetés. Van valaki köztetek, aki tapasztalt már hasonlót, és esetleg tudja a megoldást? A környékbeli szerelők sajnos csak vakarják a fejüket, nem találják a hiba okát. A computer meg mindenféle fals hibakódokat tárol le ilyenkor, az sem segít rajtuk.
Köszi a hozzászólásokat!

Daro


www.essmotor.hu
Hívd őket nyugodtan! Wink
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2819


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 14:46:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2655
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MikikEnz írta:
sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a sebváltógombról hogyan tudom eltávolítani azt a műanyagot. köszönöm Smile


Szia!

Légyszives, töröld ki a szerkesztés gombbal ezt az óriási méretű képet a hozzászólásodból és tegyél be helyette egy normális méretűt. Pl. max. 1000*800-asat.

Thx.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szuper33


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 17:04:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2656
 Hozzászólás témája: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy C-max(2004) 1.8benzin (125Le) vasat.
A problémám indításkor(néha) Syteme Engine fault üzenettel indul(na). Ha el is indul a fordulatszámmérő nem mozdul meg. Autó leállít, újra gyújtás és indul rendesen. Mi lehet a probélma?
Másik jelenség indítanám az autót, de csak teker. leállít újraindtás és indul is.
És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 22:14:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2657
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szuper33 írta:

És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.


Szervusz! Ezt az én autóm is produkálta már, a termosztátod minden bizonnyal megérett a cserére. Az indítási hibád hasonlít valamelyest az enyémre. Ha találok megoldást, azt is megírom!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szuper33


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.02.14 14:48:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2658
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tippet, szerintem már esedékes egy akkumlátor csere is.
Szervizbe meg remélem el tudok jutni jövő héten.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.14 16:06:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2659
 Hozzászólás témája: Re: Gyujtas problema, Focus C Max 1.6 vct benzin
Hozzászólás az előzmény idézésével

zolvarga írta:
Sziasztok!

Van egy hűséges 2005ös 1.6vct benzines cmaxom. Jo regen hasznalom es eddig nem is volt vele kokoly gond. Most viszont a gyujtas, vagy valami mas rakoncatlankodik. Elobb csak ingadozott az alapjarat, aztan elore menet kozben egyenletes gazadas mellett meg megtorpan az auto. Ami nagyon furcsa, hogy tolatas kozben le akar fulladni a kocsi. Mar annyi ero sincs benne, hogy a kocsifeljaron feltolassak. Korabban volt benne egy utolagosan beszerelt inditasgatlo, de ezt a szerelo most kiiktatta, mivel arra gyanakodott, hogy az okozza a problemat. Azonban ez sem oldotta meg a dolgot. Csinaltak rajta motordiagnosztikat, de az annyit jelzett, hogy elegtelen a gyujtas. Azt mondjuk hozzateszem, hogy gyujtaselosztot eddig mar 2x kellett rajta cserelni.

Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Koszi!
Zoli


Hello! Ezt a hibát az én szintén 1.6 VCT-m is csinálta, egyre nagyobb torpanásokkal. A gyújtótrafót kellett cserélni, meg persze vele a gyertyakábeleket, azok is öregszenek. Az ellenállásuk idővel megnő, és képesek kinyírni a trafót. A trafó pedig ezekben az autókban nem hal meg azonnal, így először ezt a jelenséget produkálja. Ha megoldható, próbáltass bele egy újat.
A másik gyanús versenyző az alapjárati motor, ami esetleg megszorul néha, és nem megfelelő a keverék, ami persze nem gyullad be rendesen.
A harmadik tipp: az előző autómnál ilyen rángatásos, erőtlen üzemet az okozott, hogy a pillangószelep helyzetét adó potenciométeren elrepedt a kábel. Így aztán a gázpedállal nem volt szinkronban a befecskendezés. Sok kínlódás után jöttem rá, de egy forrasztással helyreállt a rend. Ez utóbbi a C-Maxnál már nem hiszem, hogy jellemző, mert itt már nincs gázbowden, ha jól tudom.
Sikeres javítást!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 20:12:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2660
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 20:23:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2661
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 20:35:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2662
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.


ÉS az mit takar? mitől lehet? Azért kérdezem h ne tudják rámsózni h én voltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 845

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 21:23:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2663
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
lantika írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.


ÉS az mit takar? mitől lehet? Azért kérdezem h ne tudják rámsózni h én voltam.


Valami elromlott. Kb ez a leg pontosabb väasz amit adhatok mivel több oka is lehet. Porlaszto nem jo,vagy a befecskendezes vezerlese ami megint csak lehet zärlat miatt is. Szoval igy saccra 1200 km tävolsägbol nem tudok tutit mondani. A hibakod viszont 4ik henger befecskendezes hiba.
"P1264 Zylinder #4 Einspritzdüse Spannungsversorgung Kurzschluß" elvileg valami miatt a befecskendezö zärlatos.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 21:55:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2664
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Atala86 írta:
lantika írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.


ÉS az mit takar? mitől lehet? Azért kérdezem h ne tudják rámsózni h én voltam.


Valami elromlott. Kb ez a leg pontosabb väasz amit adhatok mivel több oka is lehet. Porlaszto nem jo,vagy a befecskendezes vezerlese ami megint csak lehet zärlat miatt is. Szoval igy saccra 1200 km tävolsägbol nem tudok tutit mondani. A hibakod viszont 4ik henger befecskendezes hiba.
"P1264 Zylinder #4 Einspritzdüse Spannungsversorgung Kurzschluß" elvileg valami miatt a befecskendezö zärlatos.


Persze, így írásban a legnehezebb. Csak nem akarom azt h azt mondják én voltam. Nagyon szépen kösznöm! Így messziről is! Very Happy
Ha lesz hír jelzek, holnap tudok beszélni a kereskedéssel. Még annyit se mentem mint ahonnan írsz. Very Happy
Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 116


HozzászólásElküldve: 2018.02.16 19:23:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2665
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 00:28:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2666
 Hozzászólás témája: Szervokormány hibajelzés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet Urak!
2.0 TDCi (?) motoros C-Max (10 éves) nincs mindennap használva, néhány napja indulás után erős balrahúzást éreztem, kiálltam a forgalomból, körbenéztem , gumik okék, továbbmentem városi forgalomban, kerestem egy aránylag vízszintes utat, , ott is félrehúzást éreztem, de ahogy haladtam, elterelődött a figyelmem - forgalom - aztán csak arra lettem figyelmes, hogy nem érzem a félrehúzást, azóta nem ismétlődött meg, DE tegnap reggel indult , ahogy kell, de hibajelzés "power steering malfunction", motor kikapcs, újraindít, közben szervízkönyvben keresés, hogy mi a fene ez, írja, hogy szervokormány probléma. Kikapcsolás, tanakodás, na, menjünk a szervízbe - a kormány rendben működött, hangja nem volt, kijelzés megszünt, aztán mentem a dolgomra, többet akkor nem jött elő a jelzés, félre serm húzott. Mivel elektromos a szervó, nincs mit nézegetnem, mit tegyek - holnap próbálok majd megint menni a dolgaimra, ha akkor nem jön elő, oké, de mi okozhat ilyen hibajelzést, "házilag" lehet-e, kell-e valamit is csinálni. Köszönöm, ha reagáltok!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  afiser


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.18 09:24:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2667
 Hozzászólás témája: Esp hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv...A minap jelentkezzett a probléma. ESP malfunction, leszabályozza a motor müködését és nem bírom gyújtani.Ford c max , 2007 80 kw/109hp.
Kiolvasva a híbát U 2023. Hiba kitürülve ,megint random megjelenik. Ilyenkor nincs más aksi sarut levenni, vársz 10-15 percig.Ha szerencsém van eljutok hazáig.Nagyon bosszantó.Nem tudom mit tegyek.....
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.18 15:24:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2668
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Hali. Holnap reggel viszem és kiderül. Milyen csere előtt volt SW?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 116


HozzászólásElküldve: 2018.02.18 17:00:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2669
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Hali. Holnap reggel viszem és kiderül. Milyen csere előtt volt SW?


4.henger befecskendező hiba.A befecskendező cserét úsztam meg a szoft. cserével.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.02.19 15:49:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2670
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)


Hali. Holnap reggel viszem és kiderül. Milyen csere előtt volt SW?


4.henger befecskendező hiba.A befecskendező cserét úsztam meg a szoft. cserével.


Nálam is SW volt. Mértek vmi értékeket és az 1-4 henger jó volt a 2-3 mutatott eltérést de határon belül. Azt mondta lehet h csak ki kell pörgetni. Azóta kicsit remegősebb lett :S. De lehet még csak állítgat magának. Meg persze most kattog is vmi, sztem kellemetlenül rakták vissza a burkolatot. Majd hazafele tesztelem még. remélem nem nyúltam ennyire bele.... Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 88, 89, 90, 91  Következő
Ugrás:   

89 / 91 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.78 másodperc