Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.02.17. 22:45:10 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: grabber
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 23752
Látogatók:
Vendégek: 281
Tagok: 9
Összesen: 290

Jelen lévő tagok:
01: etruszk
02: ZsoltV
03: grabber
04: kolakomp
05: ati1980
06: fhoksz
07: barthez
08: Almeida
09: Bagoly600

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 87, 88, 89
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

89 / 89 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2732


HozzászólásElküldve: 2018.01.02 11:35:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2641
 Hozzászólás témája: Re: C MAX nem indul...
Hozzászólás az előzmény idézésével

Megpróbáltam utánaolvasni, hogy mi lehet a baj.
Előljáróban: én nem vagyok autószerelő, csak van egy angol nyelvű szerviz CD-m és sok autószerelős műsort láttam a VOX TV-ben. Smile

Köztük sok olyan esetet, ahol szétszedés/összerakás után nem induló motort javítottak meg. Az egyik gyakori hiba, hogy egyes autóknál vannak felcserélhető ELEKTROMOS CSATLAKOZÓK, és ezeket fordítva rakják vissza. Nem tudom, hogy a Te autódnál van-e ilyen, de érdemes egy kicsit körülnézni.

Az biztos, mert a szerviz cd is említi, hogy a szívórendszer vezérlő szelepeinél két vákuum csövet fel lehet cserélni. Ezek a szelepek egy tömbben a hengerfejen a váltó felöli oldalon vannak.

Gyujtás: látom a rajzokon, hogy egyedi trafók vannak és a kábelezés miatt nem lehet a gyujtássorrendet felcserélni. Írtad, hogy ellenőrizted a gyujtást. Kivetted a gyetrtyákat és indítózás közben nézted a szikrákat? Még a régi autos korokból ismert, hogy nem elég ha szabad levegőn átugrik a szikra a gyertyaelektródák között. Legalább 7 mm-es szikra kell, ahhoz tartozik a megfelelő feszültség.
A szerviz cd azt írja, hogy ha nincs vezérműtengelyszenzor jel, akkor a kompjuter egyszerre szikráztatja az összes gyertyát. Indítózás közben a kiszerelt gyertyákon ezt láni lehetne. Bár ehhez kellene, hogy tartozzon hibajel.
Egyébként kipufogó ütemi gyujtás csak úgy lenne elképzelhető, ha a vezérműtengely jeladó tárcsáját rossz pozícióban rakták vissza. De nem tudom, hogy ez fizikailag lehetséges-e.
Alsó holtponti gyujtás meg akkor, ha a főtengely jeladó rossz időpontban adná a jelet. De ezt nem tudom elképzelni.
Esetleg még a kopogásszenzorok tolhatják el a gyujtási időpontot, de nem tudom, hogy ez elég lehet-e arra, hogy ne induljon a motor.

Üzemanyagellátás: Úgy látom a rajzokból, hogy ez a motor szokásosan szívócsőbefecskendezéses. Egy nagyon jó teszt, amit gyakran alkalmaznak a VOX TV-s autószerelők, hogy kiveszik az összes befecskendezőszelepet és visszarakják őket a megforgatott közös benzinellátócsöre, hogy ne a motorba porlasszanak. Akkor indítózás közben jól látni, hogy egymás után szép kúpban porlasztanak. (Valami papírt, vagy rongyot kell alájuk tenni, hogy ne fröcsköljék össze a motort. TŰZVESZÉLY!)

Ha indítózás közben van szikra is, meg ütemes befecskendezés is, akkor nem hiszem, hogy baj lehetne a kompjuterrel.

Levegőellátás: biztos próbáltad kis gázzal is indítani. Ha bele tudsz nézni a felszerelt pillangószelepbe, kis tükörrel ellenőrizni kellene, hogy nyit-e a gázadásra a szelep.

Amatőrként ennyi jutott eszembe. Majd írd meg, hogy ebből mennyit tudtál megvalósítani és mi lett az eredmény. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rilll


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.03 21:52:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2642
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne nem e találkozott valaki hasonló problémával?
Kanyarodáskor hallom hogy valahol előttem folyik a víz, egyik oldalról a másikra. És nem tudom hol van az a víz.
Ablak törlök le műanyag ki, gondoltam valahol ott lehet bent a víz, de ott nem találtam. Valakinek hasonló, vagy ötlet?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2732


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 09:47:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2643
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

rilll írta:
...
Kanyarodáskor hallom hogy valahol előttem folyik a víz, egyik oldalról a másikra. És nem tudom hol van az a víz....


Az ajtókban.

Egy darab puha dróttal, vagy falevélnyéllel ki kell tisztítani a kiömlőréseket.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  rilll


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.01.04 19:52:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2644
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
rilll írta:
...
Kanyarodáskor hallom hogy valahol előttem folyik a víz, egyik oldalról a másikra. És nem tudom hol van az a víz....


Az ajtókban.

Egy darab puha dróttal, vagy falevélnyéllel ki kell tisztítani a kiömlőréseket.


Köszi megnézem!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  jan76


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 08.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.01.08 19:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2645
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Egy C-max 1.6 benzin Trendről van szó. Mostanában vettem észre, hogy nem működik a figyelmeztető hang ha bármely ajtó egy kattanásra van csak bezárva. A műszerfalon pedig ki írja, hogy melyik van nyitva plusz a piros lámpa is figyelmeztet rá menet közben. A "sipoló" pedig jó mert az övre is és a világítás bekapcsolva maradtra is visít. Nem tudom, hogy esetleg valamelyik bizti ment volna ki, ha egyáltalán van neki. Egyébként más elektromos hibát nem vetem észre

Köszönöm válaszotokat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kmdavid


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 29.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.29 14:40:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2646
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv
Nem tudom hogy off vagy sem de nagyon kéne a segítség.
Van egy 2007es cmaxom amihez kaptam egy mezei és egy bicska kulcsot.
Vettem egy második bicska kulcsot le is lett másolva megtanitottam neki a távirányító részét is viszont az immobilizerrel gondban vagyok.

Van valami mód arra hogy megtanitsam az autónak az új kulcsot vagy mindenképpen ki kell csengessem a 8 ezret amiért felprogramozzák a chipet? Előre is köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 11:17:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2647
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kmdavid írta:
Üdv
Nem tudom hogy off vagy sem de nagyon kéne a segítség.
Van egy 2007es cmaxom amihez kaptam egy mezei és egy bicska kulcsot.
Vettem egy második bicska kulcsot le is lett másolva megtanitottam neki a távirányító részét is viszont az immobilizerrel gondban vagyok.

Van valami mód arra hogy megtanitsam az autónak az új kulcsot vagy mindenképpen ki kell csengessem a 8 ezret amiért felprogramozzák a chipet? Előre is köszönöm!


1; Kiveszed a mezei kulcsbol a transzpondert vagy a bicska kulcsbol,es beteszed az uj kulcsba.
2; Kifizeted a 8000-et.
3; Bätor vagy,es megcsinälod magadnak. Ehhez van ez a leiräs. Nemetül van,de minden egyes lepes dokumentälva van kepekkel,igy nagyon egyszerü. En az utobbival kicsereltem a KM orämat. Ertelemszerüen neked csak a programozäs reszet kellene megcsinälni ami kb 15-20 perc.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Eperjesi76


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 21.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 13:28:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2648
 Hozzászólás témája: Izzító gyertya cser
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Szeretnék kis segítséget kérni.
Ford Focus C-Max 2.0 tdci 2005.
Izzítógyertya csere lenne esedékes.
Lokációval és csere folyamatával kapcsolatban lenne szükségem információkra.
Köszönettel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolvarga


Offline
Csatlakozott:
2011. 11. 29.
Hozzászólások: 33


HozzászólásElküldve: 2018.02.02 19:01:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2649
 Hozzászólás témája: Gyujtas problema, Focus C Max 1.6 vct benzin
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Van egy hűséges 2005ös 1.6vct benzines cmaxom. Jo regen hasznalom es eddig nem is volt vele kokoly gond. Most viszont a gyujtas, vagy valami mas rakoncatlankodik. Elobb csak ingadozott az alapjarat, aztan elore menet kozben egyenletes gazadas mellett meg megtorpan az auto. Ami nagyon furcsa, hogy tolatas kozben le akar fulladni a kocsi. Mar annyi ero sincs benne, hogy a kocsifeljaron feltolassak. Korabban volt benne egy utolagosan beszerelt inditasgatlo, de ezt a szerelo most kiiktatta, mivel arra gyanakodott, hogy az okozza a problemat. Azonban ez sem oldotta meg a dolgot. Csinaltak rajta motordiagnosztikat, de az annyit jelzett, hogy elegtelen a gyujtas. Azt mondjuk hozzateszem, hogy gyujtaselosztot eddig mar 2x kellett rajta cserelni.

Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Koszi!
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  MikikEnz


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 05.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.06 16:29:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2650
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a sebváltógombról hogyan tudom eltávolítani azt a műanyagot. köszönöm Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  halkan


Offline
Csatlakozott:
2010. 08. 05.
Hozzászólások: 86


HozzászólásElküldve: 2018.02.12 10:28:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2651
 Hozzászólás témája: világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem hiszem hogy egyedi a problémám (C-max) ! A rendszámtábla világításom folyamatosan elrohad-tönkre megy, mivel nyitott a lámpatest hátul és belül az izzót tartó kettő kis lemez elrohad.
Van olyan rendszám világítás aminek a hátsó oldala zárt és jók a furat méretek?
_________________
Aki másnak vermet ás, az nem magának ássa.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 09:37:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2652
 Hozzászólás témája: Re: világítás
Hozzászólás az előzmény idézésével

halkan írta:
Nem hiszem hogy egyedi a problémám (C-max) ! A rendszámtábla világításom folyamatosan elrohad-tönkre megy, mivel nyitott a lámpatest hátul és belül az izzót tartó kettő kis lemez elrohad.
Van olyan rendszám világítás aminek a hátsó oldala zárt és jók a furat méretek?


Csereld ki ledesre.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 11:24:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2653
 Hozzászólás témája: "engine systems fault" és "speed limited mode" hibaüzenet, lefulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók!

2006-os 1.6Ti-VCT C-Maxomnál már több mint egy éve rendszeresen előfordul, hogy téli időszakban, hogy ha elveszem a gázt, és hagyom alapjáratra esni a fordulatot, akkor spontán "engine systems fault" vagy "speed limited mode" hibaüzenetet kapok. Ilyenkor a motor alapjáraton marad, a gázpedál szinte megszűnik, így kereszteződésekben elindulásnál - ha nem veszem észre ezt időben - jól le is fullad az autó. Ha leveszem a gyújtást, majd újra indítom az autót, a hibának nyoma sincs, megy tovább normálisan egészen addig, amíg nem jut eszébe megint egy ilyen spontán meglepetés. Van valaki köztetek, aki tapasztalt már hasonlót, és esetleg tudja a megoldást? A környékbeli szerelők sajnos csak vakarják a fejüket, nem találják a hiba okát. A computer meg mindenféle fals hibakódokat tárol le ilyenkor, az sem segít rajtuk.
Köszi a hozzászólásokat!

Daro
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  peti77
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2006. 01. 22.
Hozzászólások: 4098

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 14:42:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2654
 Hozzászólás témája: Re: "engine systems fault" és "speed limited mode" hibaüzenet, lefulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

daro írta:
Kedves Fórumozók!

2006-os 1.6Ti-VCT C-Maxomnál már több mint egy éve rendszeresen előfordul, hogy téli időszakban, hogy ha elveszem a gázt, és hagyom alapjáratra esni a fordulatot, akkor spontán "engine systems fault" vagy "speed limited mode" hibaüzenetet kapok. Ilyenkor a motor alapjáraton marad, a gázpedál szinte megszűnik, így kereszteződésekben elindulásnál - ha nem veszem észre ezt időben - jól le is fullad az autó. Ha leveszem a gyújtást, majd újra indítom az autót, a hibának nyoma sincs, megy tovább normálisan egészen addig, amíg nem jut eszébe megint egy ilyen spontán meglepetés. Van valaki köztetek, aki tapasztalt már hasonlót, és esetleg tudja a megoldást? A környékbeli szerelők sajnos csak vakarják a fejüket, nem találják a hiba okát. A computer meg mindenféle fals hibakódokat tárol le ilyenkor, az sem segít rajtuk.
Köszi a hozzászólásokat!

Daro


www.essmotor.hu
Hívd őket nyugodtan! Wink
_________________
Nem narancssárga,de ST Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2732


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 14:46:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2655
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

MikikEnz írta:
sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy a sebváltógombról hogyan tudom eltávolítani azt a műanyagot. köszönöm Smile


Szia!

Légyszives, töröld ki a szerkesztés gombbal ezt az óriási méretű képet a hozzászólásodból és tegyél be helyette egy normális méretűt. Pl. max. 1000*800-asat.

Thx.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szuper33


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 17:04:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2656
 Hozzászólás témája: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy C-max(2004) 1.8benzin (125Le) vasat.
A problémám indításkor(néha) Syteme Engine fault üzenettel indul(na). Ha el is indul a fordulatszámmérő nem mozdul meg. Autó leállít, újra gyújtás és indul rendesen. Mi lehet a probélma?
Másik jelenség indítanám az autót, de csak teker. leállít újraindtás és indul is.
És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.02.13 22:14:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2657
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szuper33 írta:

És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.


Szervusz! Ezt az én autóm is produkálta már, a termosztátod minden bizonnyal megérett a cserére. Az indítási hibád hasonlít valamelyest az enyémre. Ha találok megoldást, azt is megírom!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Szuper33


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 13.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.02.14 14:48:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2658
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tippet, szerintem már esedékes egy akkumlátor csere is.
Szervizbe meg remélem el tudok jutni jövő héten.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 4


HozzászólásElküldve: 2018.02.14 16:06:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2659
 Hozzászólás témája: Re: Gyujtas problema, Focus C Max 1.6 vct benzin
Hozzászólás az előzmény idézésével

zolvarga írta:
Sziasztok!

Van egy hűséges 2005ös 1.6vct benzines cmaxom. Jo regen hasznalom es eddig nem is volt vele kokoly gond. Most viszont a gyujtas, vagy valami mas rakoncatlankodik. Elobb csak ingadozott az alapjarat, aztan elore menet kozben egyenletes gazadas mellett meg megtorpan az auto. Ami nagyon furcsa, hogy tolatas kozben le akar fulladni a kocsi. Mar annyi ero sincs benne, hogy a kocsifeljaron feltolassak. Korabban volt benne egy utolagosan beszerelt inditasgatlo, de ezt a szerelo most kiiktatta, mivel arra gyanakodott, hogy az okozza a problemat. Azonban ez sem oldotta meg a dolgot. Csinaltak rajta motordiagnosztikat, de az annyit jelzett, hogy elegtelen a gyujtas. Azt mondjuk hozzateszem, hogy gyujtaselosztot eddig mar 2x kellett rajta cserelni.

Esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Megkoszonnem a hozzaszolasokat!

Koszi!
Zoli


Hello! Ezt a hibát az én szintén 1.6 VCT-m is csinálta, egyre nagyobb torpanásokkal. A gyújtótrafót kellett cserélni, meg persze vele a gyertyakábeleket, azok is öregszenek. Az ellenállásuk idővel megnő, és képesek kinyírni a trafót. A trafó pedig ezekben az autókban nem hal meg azonnal, így először ezt a jelenséget produkálja. Ha megoldható, próbáltass bele egy újat.
A másik gyanús versenyző az alapjárati motor, ami esetleg megszorul néha, és nem megfelelő a keverék, ami persze nem gyullad be rendesen.
A harmadik tipp: az előző autómnál ilyen rángatásos, erőtlen üzemet az okozott, hogy a pillangószelep helyzetét adó potenciométeren elrepedt a kábel. Így aztán a gázpedállal nem volt szinkronban a befecskendezés. Sok kínlódás után jöttem rá, de egy forrasztással helyreállt a rend. Ez utóbbi a C-Maxnál már nem hiszem, hogy jellemző, mert itt már nincs gázbowden, ha jól tudom.
Sikeres javítást!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 20:12:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2660
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 20:23:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2661
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 20:35:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2662
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.


ÉS az mit takar? mitől lehet? Azért kérdezem h ne tudják rámsózni h én voltam.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 775

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 21:23:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2663
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
lantika írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.


ÉS az mit takar? mitől lehet? Azért kérdezem h ne tudják rámsózni h én voltam.


Valami elromlott. Kb ez a leg pontosabb väasz amit adhatok mivel több oka is lehet. Porlaszto nem jo,vagy a befecskendezes vezerlese ami megint csak lehet zärlat miatt is. Szoval igy saccra 1200 km tävolsägbol nem tudok tutit mondani. A hibakod viszont 4ik henger befecskendezes hiba.
"P1264 Zylinder #4 Einspritzdüse Spannungsversorgung Kurzschluß" elvileg valami miatt a befecskendezö zärlatos.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.02.15 21:55:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2664
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
Atala86 írta:
lantika írta:
Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


4ik henger befecskendezes hiba.


ÉS az mit takar? mitől lehet? Azért kérdezem h ne tudják rámsózni h én voltam.


Valami elromlott. Kb ez a leg pontosabb väasz amit adhatok mivel több oka is lehet. Porlaszto nem jo,vagy a befecskendezes vezerlese ami megint csak lehet zärlat miatt is. Szoval igy saccra 1200 km tävolsägbol nem tudok tutit mondani. A hibakod viszont 4ik henger befecskendezes hiba.
"P1264 Zylinder #4 Einspritzdüse Spannungsversorgung Kurzschluß" elvileg valami miatt a befecskendezö zärlatos.


Persze, így írásban a legnehezebb. Csak nem akarom azt h azt mondják én voltam. Nagyon szépen kösznöm! Így messziről is! Very Happy
Ha lesz hír jelzek, holnap tudok beszélni a kereskedéssel. Még annyit se mentem mint ahonnan írsz. Very Happy
Köszönöm!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 107


HozzászólásElküldve: 2018.02.16 19:23:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2665
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hali.

Ma hazafele a pályán 130 környékén gyorsítás közben dobott egy ilyet: Deflaction detect. Motor beremeg, kocsi gyengül, menetstabilizátor kikapcsol, Lejöttem, félreálltam leállít, újraindít és megy, persze hiába próbáltam leokézni mindig megmaradt. Elmentem gumishoz, kerékcsere (most vettem a kocsit). Próbakör kb 4 km után erősebb gyorsításkor megint felvillan minden plusz Engine malfunction és 2000 letílt, motor beremeg gyorsításra, menetstab ki, hill start ki. OBD kiolvasva P1264et dobott. Azóta dadog a motor, de alapjárat stabil, mindha 3 henger lenne. Ez mi a szösz?
Persze viszem vissza az eladóhoz amint elérem, mert este ugye senki.
Kaptam olyan tippet h légtömegmérő?

Köszi.

1.6 TDCI 113e km 2011es.


Nekem ugyanez a hibajelenség és hibakód volt,a Ford szervízben (Váci u.) azt mondta a szerelő,hogy csere előtt újrarakja a komplett szoftvert.Nem nagyon hittem benne de azóta oké.Ja és az új szoft. óta működik az automata világítás. (1.6 TDCI 2011 88e.km.)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PPJL


Offline
Csatlakozott:
2008. 11. 22.
Hozzászólások: 28


HozzászólásElküldve: 2018.02.17 00:28:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2666
 Hozzászólás témája: Szervokormány hibajelzés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdvözlet Urak!
2.0 TDCi (?) motoros C-Max (10 éves) nincs mindennap használva, néhány napja indulás után erős balrahúzást éreztem, kiálltam a forgalomból, körbenéztem , gumik okék, továbbmentem városi forgalomban, kerestem egy aránylag vízszintes utat, , ott is félrehúzást éreztem, de ahogy haladtam, elterelődött a figyelmem - forgalom - aztán csak arra lettem figyelmes, hogy nem érzem a félrehúzást, azóta nem ismétlődött meg, DE tegnap reggel indult , ahogy kell, de hibajelzés "power steering malfunction", motor kikapcs, újraindít, közben szervízkönyvben keresés, hogy mi a fene ez, írja, hogy szervokormány probléma. Kikapcsolás, tanakodás, na, menjünk a szervízbe - a kormány rendben működött, hangja nem volt, kijelzés megszünt, aztán mentem a dolgomra, többet akkor nem jött elő a jelzés, félre serm húzott. Mivel elektromos a szervó, nincs mit nézegetnem, mit tegyek - holnap próbálok majd megint menni a dolgaimra, ha akkor nem jön elő, oké, de mi okozhat ilyen hibajelzést, "házilag" lehet-e, kell-e valamit is csinálni. Köszönöm, ha reagáltok!!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 87, 88, 89
Ugrás:   

89 / 89 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.47 másodperc