Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.06.20. 00:21:25 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zores
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 24012
Látogatók:
Vendégek: 1690
Tagok: 74
Összesen: 1764

Jelen lévő tagok:
01: ReFi
02: satirka
03: jomba79
04: Pfpetee
05: kolo
06: fiesta
07: attis
08: Peti77
09: attila64
10: lekimiklos
11: wexor
12: JuPe
13: edk
14: lj
15: pedro86
16: mugab
17: fefe1968
18: Shatterhand
19: ljocco
20: hohand
21: RS305
22: Helm
23: szalai88
24: detomaso
25: Bobyjack
26: kelly
27: majormate84
28: dragon
29: csabesz66
30: fhoksz
31: Motoman
32: theseus
33: Gábor02
34: szvicsa
35: Bagoly600
36: Bala
37: nokecmec1986
38: szergely1126
39: csipu
40: Focusdriver
41: Mergen
42: bendeguz
43: gyoeri
44: Vagyokabajnok
45: Kran72
46: pathfinder
47: Jancsi07
48: sulep
49: Almeida
50: kojomjo
51: frizzi79
52: atibaba
53: bobibob
54: JNorb
55: k44headphones
56: Traklaci
57: mogyi556
58: ikim2025
59: Carpy
60: balkor
61: Bubuapu
62: jozsua
63: hzoltan
64: Illesvik
65: kaltenberg
66: Morscherszenasigabe
67: erkidaniel
68: tamasbobak
69: papamaci88
70: fakocka
71: pzsoca
72: Rush77
73: zsoltikak
74: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Bosszantó meghibásodások
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 89, 90, 91  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

90 / 91 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Szuper33


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 13.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.02.25 12:00:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2671
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

daro írta:
Szuper33 írta:

És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.


Szervusz! Ezt az én autóm is produkálta már, a termosztátod minden bizonnyal megérett a cserére. Az indítási hibád hasonlít valamelyest az enyémre. Ha találok megoldást, azt is megírom!


Üdv! Csináltattam egy Nagy szervizt. System engine fault és a fent említett indítási hiba is megszűnt. Kapott körbe új fékeket komplett elől hátul, motortartó bakot, vízpumpa,benzinszűrő, olaj+olajszűrő,váltóolaj, gyertyák, szíjakat+ feszítőcsapágyat, meg egy holtpont jeladót.
Termosztát csere valahogy lemaradt. Majd még viszem vissza hogy pótolják ezt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  brigi412


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 25.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.25 13:32:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2672
 Hozzászólás témája: olajszivárgás motorremegés
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves Fórumozók

Nem értek az autókhoz, ezért szeretnék segítséget kérni kb mire számítsak a szervízben. az alábbi hibákat észleltem:

- turbó fém cső (üzemanyagcső talán, nem tudom mi a neve, a csatolt linken látszik melyik) tiszta olaj
- motor alapjáraton eléggé remeg, menet közben nem, és R, N P állásban is szép egyenletes (automata)

http://www.talkford.com/community/topic/219117-turbo-pipe-loose/

2007-es ford C-Max 1.6 TDCI - szakszervízben cserélték pár hónapja a motorolajat, váltóolajat, vezérműszíjat, és a műanyag turbócsovet is. Akkor is látszott már az olajszivárgás a fémcsövön, de most sokkal durvább, végig lefelé olajos, koszos.

köszönöm a tippeket tanácsokat.[/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.02.26 11:53:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2673
 Hozzászólás témája: Re: olajszivárgás motorremegés
Hozzászólás az előzmény idézésével

brigi412 írta:
Kedves Fórumozók

Nem értek az autókhoz, ezért szeretnék segítséget kérni kb mire számítsak a szervízben. az alábbi hibákat észleltem:

- turbó fém cső (üzemanyagcső talán, nem tudom mi a neve, a csatolt linken látszik melyik) tiszta olaj
- motor alapjáraton eléggé remeg, menet közben nem, és R, N P állásban is szép egyenletes (automata)

http://www.talkford.com/community/topic/219117-turbo-pipe-loose/

2007-es ford C-Max 1.6 TDCI - szakszervízben cserélték pár hónapja a motorolajat, váltóolajat, vezérműszíjat, és a műanyag turbócsovet is. Akkor is látszott már az olajszivárgás a fémcsövön, de most sokkal durvább, végig lefelé olajos, koszos.

köszönöm a tippeket tanácsokat.[/img]


Szia!
Az a turbonak az olajzo csőve,két db réz alátét tömitése van.Lehet,csak picit huzni kel a csavaron, ha ott ereszt és nem maga a cső repedt.Ezt már a multkor javitani kelett volna a szervizesnek.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 09:46:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2674
 Hozzászólás témája: Re: Systeme Engine fault.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szuper33 írta:
daro írta:
Szuper33 írta:

És még 1 kérdésem lenne.
Észrevettem hogy 20-30Km után a hőfokjelzőm nem éri el a 70fokot.
Segítséget előre is köszönöm.


Szervusz! Ezt az én autóm is produkálta már, a termosztátod minden bizonnyal megérett a cserére. Az indítási hibád hasonlít valamelyest az enyémre. Ha találok megoldást, azt is megírom!


Üdv! Csináltattam egy Nagy szervizt. System engine fault és a fent említett indítási hiba is megszűnt. Kapott körbe új fékeket komplett elől hátul, motortartó bakot, vízpumpa,benzinszűrő, olaj+olajszűrő,váltóolaj, gyertyák, szíjakat+ feszítőcsapágyat, meg egy holtpont jeladót.
Termosztát csere valahogy lemaradt. Majd még viszem vissza hogy pótolják ezt.


Hello! Örülök, hogy jobban van az autód! Tegnap az enyémet is helyrerakták végre, bár nálam az "Engine systems fault" más okból keletkezett: mint kiderült, el volt kormolódva a pillangószelep, és alaphelyzetbe engedve időnként emiatt betapadt. Ezt a vezérlés persze rögtön hibajelzéssel honorálta. Egy tisztítás megszüntette a problémát. Smile Mindenesetre úgy látszik, 150 ezren túl érdemes az ilyesmire is figyelni...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  daro


Offline
Csatlakozott:
2016. 08. 24.
Hozzászólások: 6


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 10:02:33  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2675
 Hozzászólás témája: Re: "engine systems fault" és "speed limited mode" hibaüzenet, lefulladás
Hozzászólás az előzmény idézésével

peti77 írta:
daro írta:
Kedves Fórumozók!

2006-os 1.6Ti-VCT C-Maxomnál már több mint egy éve rendszeresen előfordul, hogy téli időszakban, hogy ha elveszem a gázt, és hagyom alapjáratra esni a fordulatot, akkor spontán "engine systems fault" vagy "speed limited mode" hibaüzenetet kapok. Ilyenkor a motor alapjáraton marad, a gázpedál szinte megszűnik, így kereszteződésekben elindulásnál - ha nem veszem észre ezt időben - jól le is fullad az autó. Ha leveszem a gyújtást, majd újra indítom az autót, a hibának nyoma sincs, megy tovább normálisan egészen addig, amíg nem jut eszébe megint egy ilyen spontán meglepetés. Van valaki köztetek, aki tapasztalt már hasonlót, és esetleg tudja a megoldást? A környékbeli szerelők sajnos csak vakarják a fejüket, nem találják a hiba okát. A computer meg mindenféle fals hibakódokat tárol le ilyenkor, az sem segít rajtuk.
Köszi a hozzászólásokat!

Daro


www.essmotor.hu
Hívd őket nyugodtan! Wink


Nagyon köszönöm a tippet, aranyat ért! Meglátogattam őket, és félórán belül rendben volt az autóm. Remek kis csapatnak tűnnek. Az elmondásom alapján a szaki már sejtette, hogy mi a gond, és ez be is igazolódott. Mindössze a fojtószelepet kellett kitakarítani. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kvp


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 01.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.03.03 18:02:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2676
 Hozzászólás témája: Re: C MAX nem indul...
Hozzászólás az előzmény idézésével

kvp írta:
Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket szeretném kérni , adott egy 2006 os 1.8 Benzin QQDB motorkódos C-Max.

1 éve üzemelt hibamentesen , második olajcsere után elkezdett feketén ill kéken füstölni, és erősen hamikázta is befelé (azelőtt alig fogyasztotta, ugyanaz az olaj ment bele és az olajcsere periódus is csak 10e km ) ezek mellett az autó egy pöccintésre indult!
Felújítás mellett döntöttünk , kapott jó minőségű gyűrűsort , és teljes hengerfej munkát profi gépműhelyben !
Motortömb és váltó a karosszériában maradt...(fúrni nem kellett)

eddig minden OK!

összerakás után nem indult be az autó és természetes azóta sem! (14 hete)

- át lett nézve a vezérlés (alul csavar kicsavar be a gyári szerszám és a vez tengelyeknél is ugyanígy)
- benzin van 4 bar nyomás
- kompresszió szinte gyári értéken
- GYÁRI Ford hibakód kiolvasóra rátéve és az elektronika (jeladók stb) hibátlannak olvasva
- Fojtószelep újra tanítva
- minden csatlakozó a helyén
- szikra van
- gyertyák újak (próbáltuk más gyertyával is)
- fecskendővel nyomtam üzemanyagot a hengerekbe de semmi csak néha halk durranás

Egy ismerős azt mondta hogy szerinte nem jó helyen adja le a szikrát (alsó holtpont) ezt hogy tudnám ellenőrizni?

már 3 szerelő nézte és nem találtak semmit Embarassed

Segítséget előre is köszönöm

Viktor


Üdv!

meglett a hiba!

szívócső nyomás szabályzó Very Happy

mindez 4 hónap után!! (-650e Ft ....részleges motorfelújítással)

Shocked
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagyas


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 09.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2018.03.04 00:58:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2677
 Hozzászólás témája: Re: C MAX nem indul...
Hozzászólás az előzmény idézésével

kvp írta:
kvp írta:
Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket szeretném kérni , adott egy 2006 os 1.8 Benzin QQDB motorkódos C-Max.

1 éve üzemelt hibamentesen , második olajcsere után elkezdett feketén ill kéken füstölni, és erősen hamikázta is befelé (azelőtt alig fogyasztotta, ugyanaz az olaj ment bele és az olajcsere periódus is csak 10e km ) ezek mellett az autó egy pöccintésre indult!
Felújítás mellett döntöttünk , kapott jó minőségű gyűrűsort , és teljes hengerfej munkát profi gépműhelyben !
Motortömb és váltó a karosszériában maradt...(fúrni nem kellett)

eddig minden OK!

összerakás után nem indult be az autó és természetes azóta sem! (14 hete)

- át lett nézve a vezérlés (alul csavar kicsavar be a gyári szerszám és a vez tengelyeknél is ugyanígy)
- benzin van 4 bar nyomás
- kompresszió szinte gyári értéken
- GYÁRI Ford hibakód kiolvasóra rátéve és az elektronika (jeladók stb) hibátlannak olvasva
- Fojtószelep újra tanítva
- minden csatlakozó a helyén
- szikra van
- gyertyák újak (próbáltuk más gyertyával is)
- fecskendővel nyomtam üzemanyagot a hengerekbe de semmi csak néha halk durranás

Egy ismerős azt mondta hogy szerinte nem jó helyen adja le a szikrát (alsó holtpont) ezt hogy tudnám ellenőrizni?

már 3 szerelő nézte és nem találtak semmit Embarassed

Segítséget előre is köszönöm

Viktor


Üdv!

meglett a hiba!

szívócső nyomás szabályzó Very Happy

mindez 4 hónap után!! (-650e Ft ....részleges motorfelújítással)

Shocked


Akkor a motorfelújításra nem is lett volna szükség?
650.000 Ft?! Shocked És még azt mondják, hogy a dízelek javítása drága...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mobius01


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 20.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.03.10 12:58:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2678
 Hozzászólás témája: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 12:45:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2679
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

mobius01 írta:
Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!


Hali!
Több mint valószínű elfröcsent a ventimotor előtét ellenállása.Vagy a motor csatija lett kontaktos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 12:46:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2680
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

mobius01 írta:
Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!


Hali!
Több mint valószínű elfröcsent a ventimotor előtét ellenállása.Vagy a motor csatija lett kontaktos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 34


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 12:46:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2681
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésprobléma
Hozzászólás az előzmény idézésével

mobius01 írta:
Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan problémám, hogy egyszer csak menet közben elment a fűtésem. Olyan hangot hallottam, mintha két vezeték összeért volna, vagy zárlatos és utána nemsokára a sofőr oldalon kis füst jött ki műanyag szaggal együtt.

Van valami ötlet?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget és további szép napot!


Hali!
Több mint valószínű elfröcsent a ventimotor előtét ellenállása.Vagy a motor csatija lett kontaktos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 347


HozzászólásElküldve: 2018.03.17 17:31:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2682
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bagoly600 írta:

A problémát a becsípődésgátló okozza, valamiért rossz helyzetet tud.

A megoldáshoz kell 2 ember. Ráadott gyújtás mellett az egyik személy elindítja az adott ablak automatikus mozgását, a másik pedig leveszi az akkusarut az ablak mozgása közben. Így törlődik az adott ablakemelő vezérlőegység memóriája.
Akkusaru vissza és lehet betanítani a véghelyzetet újra.


Így pár év távlatából is köszi az infót, most hasznos volt.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT, 2007 (2007-2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.01 16:29:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2683
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, a mai napon megpróbáltam kicserélni a hátsó utastér világítás izzóját mert nem világított.
Szépen szétszedtem összeraktam majd onnantól fogva már semelyik utastér világítás nem működik, csomagtartóban és a kesztyűtartóban sem,
Biztosítékokat megnéztem nem találtam hibásat,
2008-as c-max
segítsetek mi lehet a gond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.04.01 17:36:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2684
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zocsa


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 18.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2018.04.02 14:09:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2685
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bandi87 írta:
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, a mai napon megpróbáltam kicserélni a hátsó utastér világítás izzóját mert nem világított.
Szépen szétszedtem összeraktam majd onnantól fogva már semelyik utastér világítás nem működik, csomagtartóban és a kesztyűtartóban sem,
Biztosítékokat megnéztem nem találtam hibásat,
2008-as c-max
segítsetek mi lehet a gond.


Szia,
Én az antennatalp cseréjekor vágtam haza a belső világítást.
Az alábbi képen a 104 a biztosítéka, ezt is megnézted?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 114


HozzászólásElküldve: 2018.04.02 18:44:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2686
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Nekem nagyon hasonló hibánál azt tanácsolta a szerelő,hogy: minimum 4.-esben pörgessem fel 3000-es fordulatig aztán lépjek le a gázról és hagyjam magától visszalassulni (4.-esben hagyva,semmi fék) kb. 1000-ig.Ezt 3x 4x ismételjem meg (persze erre alkalmas helyen).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 14:11:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2687
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

zocsa írta:
Bandi87 írta:
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, a mai napon megpróbáltam kicserélni a hátsó utastér világítás izzóját mert nem világított.
Szépen szétszedtem összeraktam majd onnantól fogva már semelyik utastér világítás nem működik, csomagtartóban és a kesztyűtartóban sem,
Biztosítékokat megnéztem nem találtam hibásat,
2008-as c-max
segítsetek mi lehet a gond.


Szia,
Én az antennatalp cseréjekor vágtam haza a belső világítást.
Az alábbi képen a 104 a biztosítéka, ezt is megnézted?


Szia
Meglett a ludas biztosíték, csak én hülye nem vettem ki és a szakadásmérő jónak mutatta Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.03 14:15:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2688
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Szia,

A rángatás ismerős nekem két hete csinálta kb 5-6 szor aztán semmi. tegnap 2-szer aztán semmi ma reggel meg a részecskeszűrő tömődött el. ígymost a szervízben van, ha vissza kapom megírom mi volt a baja hátha választ kapok a rángatásra. 1 hónapja volt teljes vezérlés olaj és szűrők cseréje.
2008 1.6 TDCI Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 16


HozzászólásElküldve: 2018.04.06 16:12:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2689
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Nekem nagyon hasonló hibánál azt tanácsolta a szerelő,hogy: minimum 4.-esben pörgessem fel 3000-es fordulatig aztán lépjek le a gázról és hagyjam magától visszalassulni (4.-esben hagyva,semmi fék) kb. 1000-ig.Ezt 3x 4x ismételjem meg (persze erre alkalmas helyen).


Javított a helyzeten? Én 3asba 3500 mentem vele egy 3-4 kmet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 114


HozzászólásElküldve: 2018.04.07 17:38:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2690
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Hi,

Kicsit kezdek tartani a kocsitól. Már lassan félek elmenni vele bárhova is.
Indult annó P1264es hibával amit Sw-el "javítottak", azóta nem dadog meg semmi. kb 1000km-t mentem vele és ma Engine Mal hiba sárga könyvel dobott és kikapcsolta az ESP meg a hill startot. Újraindít és ok. Menet közben produkál berángást random(eddig 3-4 alkalom volt, ebből 2 volt eléggé feltünő) , mintha egy pillanatra leállna a motor, de csak egyet ránt be.

Volt benne cserélve olaj, szűrő, levegő, pollen, gázolajszűrő. Pénteken mentem vele 5-6 kmt 3500ös fordulaton 3asba.

Tárolt hibakód elvileg nincs mert nem írja azóta a hibát.

2011 1.6 TDCI Titán 115e km


Nekem nagyon hasonló hibánál azt tanácsolta a szerelő,hogy: minimum 4.-esben pörgessem fel 3000-es fordulatig aztán lépjek le a gázról és hagyjam magától visszalassulni (4.-esben hagyva,semmi fék) kb. 1000-ig.Ezt 3x 4x ismételjem meg (persze erre alkalmas helyen).


Javított a helyzeten? Én 3asba 3500 mentem vele egy 3-4 kmet.


Aztr csináltam amit leírtam,hogy javított-e azt nem tudom de azóta jó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.13 22:09:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2691
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sernyovac


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 24.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 07:22:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2692
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 12:45:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2693
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sernyovac írta:
fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.


köszi a megerősítést. kiveszem a pollenszűrőt. utána mit kell csinálni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sernyovac


Offline
Csatlakozott:
2008. 03. 24.
Hozzászólások: 117


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 16:45:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2694
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
sernyovac írta:
fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.


köszi a megerősítést. kiveszem a pollenszűrőt. utána mit kell csinálni?


A pollenszűrő helyére befújni az adapterrel a habot. Én az adaptert rá szoktam rakni szigetelő szalaggal egy hurkapálca szerűségre és úgy helyezem be, fentről kezdem lefelé mozgatva a pálcát, 20 perc múlva még egyszer telenyomom, 0,5 óra várakozás után szárítás pollenszűrő bele gázpedál vissza és kész.
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT - 2008
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.15 21:44:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2695
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sernyovac írta:
fede94 írta:
sernyovac írta:
fede94 írta:
tudna valaki segíteni, hogy Focus Cmaxban a klíma hőcserélője elérhető-e a gázpedál felől a pollenszűrő kivétele után? Klímát akarom pucolni habbal. elvileg ott kell lennie ha jól tudom. Köszi.


Igen.


köszi a megerősítést. kiveszem a pollenszűrőt. utána mit kell csinálni?


A pollenszűrő helyére befújni az adapterrel a habot. Én az adaptert rá szoktam rakni szigetelő szalaggal egy hurkapálca szerűségre és úgy helyezem be, fentről kezdem lefelé mozgatva a pálcát, 20 perc múlva még egyszer telenyomom, 0,5 óra várakozás után szárítás pollenszűrő bele gázpedál vissza és kész.


értem, köszönöm.
nekem nem habos hanem spray de gondolom az mindegy.
szárítás alatt azt érted, hogy járatom a ventillátort belső keringetésen?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pumpa30


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 16.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 15:04:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2696
 Hozzászólás témája: Szervó hiba
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A problémám a következő:

Adott egy Ford Focus C-Max, 1.8 benzin 120Le. Amikor hideg/párás/esős idő van, akkor a kormányt középállásból nehezebb elfordítani balra és jobbra, konkrétan olyan érzés mintha késne a szervó hatás. Ha átfordítom egy ponton ott megérkezik a szervó és mivel addig erősen kellett a kormányra erőhatást gyakorolni, sokszor "túlkanyarodik" az ember mivel a szervó segítségével elrántom a kormányt. A másik jelenség, hogy ha hidegben a kormányt egyenesbe állítom és másnap el akarok indulni, akkor nehéz eltekerni a kormányt, viszont ha nem középen hagyom, hanem kicsit elfordítva akkor minden rendben.
Mi lehet a probléma?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  varajti22


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 02.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.04.19 16:55:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2697
 Hozzászólás témája: Megtorpanás
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

(ford c-max 2.0 TDCI 136LE 2009)
Tudnátok-e tanácsot adni vagy esetleg találkozott-e valaki hasonló hibával:
Körülbelül 1000 km-ként (független, hogy gyorsítok vagy egyenletesen haladok) elveszi a gázt az autó és alapjárat alá csökken (lassan) a fordulatszám,majd lefullad ha megpróbálok gázt adni. Próbáltam kivenni üresbe, majd sebességbe tenni,de úgysem adott gázt. De ha újraindítom, akkor minden jó lesz és 1000 km-ig nem jelentkezik a hiba.
Amikor "megtorpan" a következő hibát írja be: c1956.
Előre is köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  emmedem


Offline
Csatlakozott:
2013. 09. 25.
Hozzászólások: 77


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 20:40:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2698
 Hozzászólás témája: katalizátor, hőguta
Hozzászólás az előzmény idézésével

-
Sziasztok!

Valaki vállalná BP-en, Pest megyében, hogy a szabályzó szonda helyén mér nekem egy torlónyomást?
P0420 és P0400 alkalmanként jön, megy. Kocsi gyenge nagy melegben. Hőmérők, jeladók rendben, jók. Olaj a szívósorban. Nemrég gyűrűzött, mégis magas kartergáz. Szelepfedéltömítéseken gyakran átnyomja az olajat. Gondolom lent is, mivel olaj van a szívósorban.

Sok-sok alkatrész lett már cserélve a 4 év alatt... Sok drága elmélet dőlt már meg.... Sad

Kalalizátor hatásfok hiba. A limit körül ugrál, de van, hogy a kifejezetten jó tartományban mozog az érték. Valamelyik károsanyag kibocsátása magas. Már nem emlékszem, melyik.

Most pl. ok, de volt már 0.654 és 0.134 egy hónapon belül.
MID: $21
TID: $80
Value: 0.477 :1
Limit: 0.000 :1
Limit: 0.598 :1

korrekciók rendben.

Jövő szerdán átnézik a kipuffot, szívóóoldalt, hátha falsot szív, stb....


Sajnos senki nem vállalja a híres diagnosztákon kívül a torlónyomás mérést, de náluk nincs időpont....
Esetleg belekukkantani egy száloptikával? Lehet össze van égve az egész. Nekem van lidl-ös, de törtem már be gyertyát a hf-be, azóta nem igen nyúlok semmihez.

4 éves probléma, már nagyon a határon vagyok................. Sad

köszönöm szépen!
_________________
Ha gazdag leszek, műhelyt veszek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bandi87


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 18.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2018.04.26 17:21:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2699
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
Segítséget kérnék, mert már teljesen tanácstalan vagyok.

Van egy 2008-as 1,6-os disel c-maxom amit már 3 hete nem is tudtam használni mivel jelenleg is a szervízben van.

A probléma ott kezdődött hogy nem akart regenerálni a részecskeszűrő és állandóan eldugult.
Ford szervízben gépre csatlakoztatva kipucolták. majd 200 km után elkezdett rángatni az autó.
a műszerfalon semmi hibajelzés csak rángatott főként, ha egyenletes tempóval haladtam.
A szervízben azt mondták hogy ismét a szűrő. Most kiszerelték és fizikálisan is kipucolták de az autó a műhelyt sem tudja elhagyni mert rángat az autó.
A szervíztől azt az infót kaptam, hogy a héten így vagy úgy visszaadják, mert nem találják a hiba okát.

A szezorok, érzékelők elmondásuk szerint jók, a szűrő ki lett pucolva.

Teljes vezerlés csere volt 1500 km-el korábban.
Akkor valami levegő csövet is cseréltek mert ki volt repedve.


Azt nem tudom, ha a hivatalos ford szervízben nem találják a baját akkor hová tudom elvinni?
Esetleg,ha a vezértlést nem jól rakták helyre az tud ilyen hibát generálni?

Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.04.27 14:00:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2700
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Bandi87 írta:
Sziasztok,
Segítséget kérnék, mert már teljesen tanácstalan vagyok.

Van egy 2008-as 1,6-os disel c-maxom amit már 3 hete nem is tudtam használni mivel jelenleg is a szervízben van.

A probléma ott kezdődött hogy nem akart regenerálni a részecskeszűrő és állandóan eldugult.
Ford szervízben gépre csatlakoztatva kipucolták. majd 200 km után elkezdett rángatni az autó.
a műszerfalon semmi hibajelzés csak rángatott főként, ha egyenletes tempóval haladtam.
A szervízben azt mondták hogy ismét a szűrő. Most kiszerelték és fizikálisan is kipucolták de az autó a műhelyt sem tudja elhagyni mert rángat az autó.
A szervíztől azt az infót kaptam, hogy a héten így vagy úgy visszaadják, mert nem találják a hiba okát.

A szezorok, érzékelők elmondásuk szerint jók, a szűrő ki lett pucolva.

Teljes vezerlés csere volt 1500 km-el korábban.
Akkor valami levegő csövet is cseréltek mert ki volt repedve.


Azt nem tudom, ha a hivatalos ford szervízben nem találják a baját akkor hová tudom elvinni?
Esetleg,ha a vezértlést nem jól rakták helyre az tud ilyen hibát generálni?

Köszönöm.


https://www.essmotor.hu/
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> C-Max meghibásodások, szervízelési kérdések -> Bosszantó meghibásodások
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 89, 90, 91  Következő
Ugrás:   

90 / 91 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.48 másodperc