Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.20. 14:47:07 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: gabiorsi
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24244
Látogatók:
Vendégek: 180
Tagok: 8
Összesen: 188

Jelen lévő tagok:
01: adamka87
02: mzperxx
03: dragon
04: TRL
05: Heni87
06: foker
07: mr_smith
08: kleroo

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus III. rendelése
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 3-ról -> Ford Focus III. rendelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

66 / 70 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.02.26 18:09:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1951
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem vetem el még egyik megoldást sem (teljesen új, vagy használt szalonautó).

Ami fix, h 1,6-os bevált benzines lesz. Remélem még van időm, h megtaláljam a megfelelőt. Bár sztem még korán van inkább, talán 3-4 hónap még mire tényleg elkezdik olcsóbban kiszórni a megmaradt kocsikat.

Aztán lehet ráb...szok Laughing Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 08:34:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1952
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kértem árajánlatokat különböző Ford szalonokból.
Eddig egy válaszolt. Már nem lehet rendelni, csak a készleten lévőket szórják ki.
Nekem már csak kombis focusra küldött árajánlatot.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 11:06:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1953
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Kértem árajánlatokat különböző Ford szalonokból.
Eddig egy válaszolt. Már nem lehet rendelni, csak a készleten lévőket szórják ki.
Nekem már csak kombis focusra küldött árajánlatot.


szalonauto.hu oldalt nézegessed és amik ott vannak abból ami tetszik felhívod a kereskedést és ha megvan akkor lehet alkudni abból még. Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 15:45:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1954
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
beodokb írta:
Kértem árajánlatokat különböző Ford szalonokból.
Eddig egy válaszolt. Már nem lehet rendelni, csak a készleten lévőket szórják ki.
Nekem már csak kombis focusra küldött árajánlatot.


szalonauto.hu oldalt nézegessed és amik ott vannak abból ami tetszik felhívod a kereskedést és ha megvan akkor lehet alkudni abból még. Smile


Azt fogom megpróbálni Cool Cool
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 17:58:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1955
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
sulep írta:
beodokb írta:
Kértem árajánlatokat különböző Ford szalonokból.
Eddig egy válaszolt. Már nem lehet rendelni, csak a készleten lévőket szórják ki.
Nekem már csak kombis focusra küldött árajánlatot.


szalonauto.hu oldalt nézegessed és amik ott vannak abból ami tetszik felhívod a kereskedést és ha megvan akkor lehet alkudni abból még. Smile


Azt fogom megpróbálni Cool Cool


Van ahol most pl még téligumi szettet is kapnál az sem olyan kis összeg mondjuk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.02.28 22:14:58  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1956
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

[/quote]Van ahol most pl még téligumi szettet is kapnál az sem olyan kis összeg mondjuk.[/quote]

wowww..köszi Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ATTIS


Offline
Csatlakozott:
2003. 08. 28.
Hozzászólások: 1182


HozzászólásElküldve: 2018.03.01 18:06:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1957
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
szalonauto.hu oldalt nézegessed és amik ott vannak abból ami tetszik felhívod a kereskedést és ha megvan akkor lehet alkudni abból még. Smile

Mint pl. ez? https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ti-vct_technology_keszleten-12530289
Semmi extra-t nem hoz ez az oldal, és ezek sokszor nem szalonautók, hanem készletes járgányok, amik a hahu-n is fent vannak, de örüljünk ha hónapokkal korábban elmentek már.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.03.01 22:38:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1958
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ATTIS írta:
sulep írta:
szalonauto.hu oldalt nézegessed és amik ott vannak abból ami tetszik felhívod a kereskedést és ha megvan akkor lehet alkudni abból még. Smile

Mint pl. ez? https://www.szalonauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ti-vct_technology_keszleten-12530289
Semmi extra-t nem hoz ez az oldal, és ezek sokszor nem szalonautók, hanem készletes járgányok, amik a hahu-n is fent vannak, de örüljünk ha hónapokkal korábban elmentek már.


Nekem bejött mindhárom új focus vásárlásakor hogy a szalonautón megnéztem mi a felhozatal aztán ami szimpatikus volt azokra ráírtam hogy megvan-e ők pedig visszajeleztek, hogy igen vagy nem. Ha nem akkor általában hasonló áron ajánlottak egy másikat. Kiindulásnak nem rossz. Mi pl ha nem néztem volna itt körbe és csak az 50km-es környéken mentem volna el ford szalonba érdeklődni, akkor az egyik focusnál pl 200 ezer ft körüli összeggel kellett volna többet fizetni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.04 17:48:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1959
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
Nekem bejött mindhárom új focus vásárlásakor hogy a szalonautón megnéztem mi a felhozatal aztán ami szimpatikus volt azokra ráírtam hogy megvan-e ők pedig visszajeleztek, hogy igen vagy nem. Ha nem akkor általában hasonló áron ajánlottak egy másikat. Kiindulásnak nem rossz. Mi pl ha nem néztem volna itt körbe és csak az 50km-es környéken mentem volna el ford szalonba érdeklődni, akkor az egyik focusnál pl 200 ezer ft körüli összeggel kellett volna többet fizetni.


Már én is nézegetem az szalonauto.hu-t és találtam is pár focust Smile
Amik ott szerepelnek árak, bár nem rosszak,de kicsit sokallom. Szerintetek ebből még lehet alkudni 1-200 ezret Question
Akkor tökéletes lenne már Laughing Laughing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 20:28:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1960
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
sulep írta:
Nekem bejött mindhárom új focus vásárlásakor hogy a szalonautón megnéztem mi a felhozatal aztán ami szimpatikus volt azokra ráírtam hogy megvan-e ők pedig visszajeleztek, hogy igen vagy nem. Ha nem akkor általában hasonló áron ajánlottak egy másikat. Kiindulásnak nem rossz. Mi pl ha nem néztem volna itt körbe és csak az 50km-es környéken mentem volna el ford szalonba érdeklődni, akkor az egyik focusnál pl 200 ezer ft körüli összeggel kellett volna többet fizetni.


Már én is nézegetem az szalonauto.hu-t és találtam is pár focust Smile
Amik ott szerepelnek árak, bár nem rosszak,de kicsit sokallom. Szerintetek ebből még lehet alkudni 1-200 ezret Question
Akkor tökéletes lenne már Laughing Laughing


Mi tavaly október végén rendeltük (Technology kombi 1.6 TiVct motorral), decemberben gyártódott le és december 29-én át is tudtuk venni. Ajánlatkérésnél 23,5%-ot értünk el kedvezménykényt.
Csomagok amelyekkel rendeltük, és amelyeket a mai napig hasznosnak tartok:
Design, parkoló II, családi, téli csomag.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 21


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 20:31:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1961
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ja és készpénzes vásárlás volt
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 09:49:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1962
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

inf írta:
ja és készpénzes vásárlás volt


Az teljesen jó ár Very Happy . Én is kaptam árajánlatot új focusra. Gyakorlatilag egyből 1.2 milliós engedményt adnak, ami azért nem rossz, ha van rá igény és nem tilos, akkor felteszem szívesen, h milyen kivitelre milyen összeget számoltak és mennyi lett a vége.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 09:56:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1963
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lenne egy kérdésem F3-as tulajokhoz, de nem találtam olyan topikot, amiben válaszra leltem volna.

Nagyon sok tesztben riogatnak azzal, h mennyire kicsi az anyósülés és hátsó ülések mérete, mert kicsi a lábtér, meg kényelmetlen az egész, leszámítva a vezetőülést.
Ennek egyik oka gondolom az anyósülés felé eltolt középső konzol lehet.

Ez mennyire igaz tapasztalatotok szerint Question

Esetleg akikkel utaztatok, vagy vittetek hosszab útra, ők mint mondanak Question

Köszi.
Ha esetleg vhol kitárgyalták már ezt, akkor bocsi Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 10:10:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1964
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Lenne egy kérdésem F3-as tulajokhoz, de nem találtam olyan topikot, amiben válaszra leltem volna.

Nagyon sok tesztben riogatnak azzal, h mennyire kicsi az anyósülés és hátsó ülések mérete, mert kicsi a lábtér, meg kényelmetlen az egész, leszámítva a vezetőülést.
Ennek egyik oka gondolom az anyósülés felé eltolt középső konzol lehet.

Ez mennyire igaz tapasztalatotok szerint Question

Esetleg akikkel utaztatok, vagy vittetek hosszab útra, ők mint mondanak Question

Köszi.
Ha esetleg vhol kitárgyalták már ezt, akkor bocsi Rolling Eyes


Amikor először láttam a Focus Mk3-t, akkor kivülről tényleg szűknek nézett ki.
Amikor vettük az Mk3.5-t (Titanium Kombi) és beültem, az volt az érzésem, hogy minden a helyén van és kényelmes. Ez az érzés azóta sem változott. Nekem nagyon bejön, hogy a körbe vagy építve és minden a helyén van.
Ülések: a Titaniumnál szerintem kifejezetten jók az ülések (nekünk legalábbis). Ültem Audi A4-ben...ott sem volt kényelmesebb, sőt. Az Mk3 Econetic verziónál tényleg keményebbek az ülések. Technology: hát azok azért nem az igaziak.
Hely: hátul ülve is el lehet férni. Méret 180cm/80kg átlagos testalkat. Ismerős 100kg-al és magasabb, szélesebb...neki már kicsi.

Szerintem a leírások és vélemények alapján nem fogsz tudni dönteni. Bele kell ülni és ha tetszik, kényelmes, akkor elégedett leszel. Én csak kiváncsiságból tévedtem be a kereskedésbe, de aztán szinte "beleragadtam" egy Titaniumba...végül összekonfiguráltunk egyet és megvettük.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 12:03:53  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1965
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
beodokb írta:
Lenne egy kérdésem F3-as tulajokhoz, de nem találtam olyan topikot, amiben válaszra leltem volna.

Nagyon sok tesztben riogatnak azzal, h mennyire kicsi az anyósülés és hátsó ülések mérete, mert kicsi a lábtér, meg kényelmetlen az egész, leszámítva a vezetőülést.
Ennek egyik oka gondolom az anyósülés felé eltolt középső konzol lehet.

Ez mennyire igaz tapasztalatotok szerint Question

Esetleg akikkel utaztatok, vagy vittetek hosszab útra, ők mint mondanak Question

Köszi.
Ha esetleg vhol kitárgyalták már ezt, akkor bocsi Rolling Eyes


Amikor először láttam a Focus Mk3-t, akkor kivülről tényleg szűknek nézett ki.
Amikor vettük az Mk3.5-t (Titanium Kombi) és beültem, az volt az érzésem, hogy minden a helyén van és kényelmes. Ez az érzés azóta sem változott. Nekem nagyon bejön, hogy a körbe vagy építve és minden a helyén van.
Ülések: a Titaniumnál szerintem kifejezetten jók az ülések (nekünk legalábbis). Ültem Audi A4-ben...ott sem volt kényelmesebb, sőt. Az Mk3 Econetic verziónál tényleg keményebbek az ülések. Technology: hát azok azért nem az igaziak.
Hely: hátul ülve is el lehet férni. Méret 180cm/80kg átlagos testalkat. Ismerős 100kg-al és magasabb, szélesebb...neki már kicsi.

Szerintem a leírások és vélemények alapján nem fogsz tudni dönteni. Bele kell ülni és ha tetszik, kényelmes, akkor elégedett leszel. Én csak kiváncsiságból tévedtem be a kereskedésbe, de aztán szinte "beleragadtam" egy Titaniumba...végül összekonfiguráltunk egyet és megvettük.


Nekem az ülésekkel a tapasztalatom az, igaz Én termetesebb alkat vagyok, hogy jól tartanak az ülések, mintha lenne oldala, van oldaltartás. A hátsó lábtér az valóban nem túl fényűző, főleg mikor az 185 magasságommal beülök előre akkor mögöttem nem szoktam örülni. Hosszú úton elöl kényelmes az autó. Igaz nem egy kategória, de van egy Meriva B autónk is a focusból átülve abba olyan mintha egy nagy teremben lennék, mindenhol tér, hely, pedig rövidebb autó mint a focus, de mivel magasabban ülsz így kevesebb helyet vesz el a lábad. Nemhiába ha 5 személy akkor valami egyterű, minden más kevésbé kenyelmes.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 12:30:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1966
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Lenne egy kérdésem F3-as tulajokhoz, de nem találtam olyan topikot, amiben válaszra leltem volna.

Nagyon sok tesztben riogatnak azzal, h mennyire kicsi az anyósülés és hátsó ülések mérete, mert kicsi a lábtér, meg kényelmetlen az egész, leszámítva a vezetőülést.
Ennek egyik oka gondolom az anyósülés felé eltolt középső konzol lehet.

Ez mennyire igaz tapasztalatotok szerint Question

Esetleg akikkel utaztatok, vagy vittetek hosszab útra, ők mint mondanak Question

Köszi.
Ha esetleg vhol kitárgyalták már ezt, akkor bocsi Rolling Eyes


Amikor először láttam a Focus Mk3-t, akkor kivülről tényleg szűknek nézett ki.
Amikor vettük az Mk3.5-t (Titanium Kombi) és beültem, az volt az érzésem, hogy minden a helyén van és kényelmes. Ez az érzés azóta sem változott. Nekem nagyon bejön, hogy a körbe vagy építve és minden a helyén van.
Ülések: a Titaniumnál szerintem kifejezetten jók az ülések (nekünk legalábbis). Ültem Audi A4-ben...ott sem volt kényelmesebb, sőt. Az Mk3 Econetic verziónál tényleg keményebbek az ülések. Technology: hát azok azért nem az igaziak.
Hely: hátul ülve is el lehet férni. Méret 180cm/80kg átlagos testalkat. Ismerős 100kg-al és magasabb, szélesebb...neki már kicsi.

Szerintem a leírások és vélemények alapján nem fogsz tudni dönteni. Bele kell ülni és ha tetszik, kényelmes, akkor elégedett leszel. Én csak kiváncsiságból tévedtem be a kereskedésbe, de aztán szinte "beleragadtam" egy Titaniumba...végül összekonfiguráltunk egyet és megvettük.


Nekem az ülésekkel a tapasztalatom az, igaz Én termetesebb alkat vagyok, hogy jól tartanak az ülések, mintha lenne oldala, van oldaltartás. A hátsó lábtér az valóban nem túl fényűző, főleg mikor az 185 magasságommal beülök előre akkor mögöttem nem szoktam örülni. Hosszú úton elöl kényelmes az autó. Igaz nem egy kategória, de van egy Meriva B autónk is a focusból átülve abba olyan mintha egy nagy teremben lennék, mindenhol tér, hely, pedig rövidebb autó mint a focus, de mivel magasabban ülsz így kevesebb helyet vesz el a lábad. Nemhiába ha 5 személy akkor valami egyterű, minden más kevésbé kenyelmes.


Nekem az Astra H Caravan volt az előző, ami szellősebb volt, mint a Focus....viszont az ülések bűn rosszak voltak (Enjoy felszereltség, 0 oldaltartás). Valószinüleg a másfajta testalkat miatt a Technology-nál a comboldaltartást nem éreztem. A Titanium esetén olyan érzésem van, hogy bele vagyok ragasztva az ülésbe (jó értelembe véve). Azt hiszem magasabb az oldala a combnál. Más is írta, hogy nagyobb test esetén szűk a Titanium ülés, a Technology meg pont passzol. Ki kell próbálni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 14:07:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1967
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
sulep írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Lenne egy kérdésem F3-as tulajokhoz, de nem találtam olyan topikot, amiben válaszra leltem volna.

Nagyon sok tesztben riogatnak azzal, h mennyire kicsi az anyósülés és hátsó ülések mérete, mert kicsi a lábtér, meg kényelmetlen az egész, leszámítva a vezetőülést.
Ennek egyik oka gondolom az anyósülés felé eltolt középső konzol lehet.

Ez mennyire igaz tapasztalatotok szerint Question

Esetleg akikkel utaztatok, vagy vittetek hosszab útra, ők mint mondanak Question

Köszi.
Ha esetleg vhol kitárgyalták már ezt, akkor bocsi Rolling Eyes


Amikor először láttam a Focus Mk3-t, akkor kivülről tényleg szűknek nézett ki.
Amikor vettük az Mk3.5-t (Titanium Kombi) és beültem, az volt az érzésem, hogy minden a helyén van és kényelmes. Ez az érzés azóta sem változott. Nekem nagyon bejön, hogy a körbe vagy építve és minden a helyén van.
Ülések: a Titaniumnál szerintem kifejezetten jók az ülések (nekünk legalábbis). Ültem Audi A4-ben...ott sem volt kényelmesebb, sőt. Az Mk3 Econetic verziónál tényleg keményebbek az ülések. Technology: hát azok azért nem az igaziak.
Hely: hátul ülve is el lehet férni. Méret 180cm/80kg átlagos testalkat. Ismerős 100kg-al és magasabb, szélesebb...neki már kicsi.

Szerintem a leírások és vélemények alapján nem fogsz tudni dönteni. Bele kell ülni és ha tetszik, kényelmes, akkor elégedett leszel. Én csak kiváncsiságból tévedtem be a kereskedésbe, de aztán szinte "beleragadtam" egy Titaniumba...végül összekonfiguráltunk egyet és megvettük.


Nekem az ülésekkel a tapasztalatom az, igaz Én termetesebb alkat vagyok, hogy jól tartanak az ülések, mintha lenne oldala, van oldaltartás. A hátsó lábtér az valóban nem túl fényűző, főleg mikor az 185 magasságommal beülök előre akkor mögöttem nem szoktam örülni. Hosszú úton elöl kényelmes az autó. Igaz nem egy kategória, de van egy Meriva B autónk is a focusból átülve abba olyan mintha egy nagy teremben lennék, mindenhol tér, hely, pedig rövidebb autó mint a focus, de mivel magasabban ülsz így kevesebb helyet vesz el a lábad. Nemhiába ha 5 személy akkor valami egyterű, minden más kevésbé kenyelmes.


Nekem az Astra H Caravan volt az előző, ami szellősebb volt, mint a Focus....viszont az ülések bűn rosszak voltak (Enjoy felszereltség, 0 oldaltartás). Valószinüleg a másfajta testalkat miatt a Technology-nál a comboldaltartást nem éreztem. A Titanium esetén olyan érzésem van, hogy bele vagyok ragasztva az ülésbe (jó értelembe véve). Azt hiszem magasabb az oldala a combnál. Más is írta, hogy nagyobb test esetén szűk a Titanium ülés, a Technology meg pont passzol. Ki kell próbálni.


Nagyon köszönöm mindannyiótok válaszát és észrevételeit Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.12 21:14:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1968
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kicsit lapozgatva a katalógust meglepődtem,h az 1,6 sima benzinesnek van a legkisebb nyomatéka, persze a nyomaték nem minden és a 125 LE az nem kevés, de meglepett.
Ma volt szerencsém vezetni az egyik rokonom "2,5-es" 1,6 tdci-s focusát, hát azt hittem beleolvadok az ülésbe Twisted Evil ..hatalmas élmény volt Very Happy Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.12 21:45:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1969
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Kicsit lapozgatva a katalógust meglepődtem,h az 1,6 sima benzinesnek van a legkisebb nyomatéka, persze a nyomaték nem minden és a 125 LE az nem kevés, de meglepett.
Ma volt szerencsém vezetni az egyik rokonom "2,5-es" 1,6 tdci-s focusát, hát azt hittem beleolvadok az ülésbe Twisted Evil ..hatalmas élmény volt Very Happy Very Happy


Azt ne várd el egy szívó benzinestől, amit egy tdci tud.Smile
Amit a katalógusban látsz, a max. teljesítmény és max. nyomaték...amelyek nem egyszerre lépnek fel...ezt mutatja a Nyomaték-Fordulatszám és a Teljesítmény-Fordulatszám görbe...amit persze a gyártók nem adnak meg.
És hogy bonyolódjon a dolog a nyomaték felépülésének az időbeni lefutása (azaz gázreakció) dönti el, hogy egy autót gyorsnak érezzük-e. Emiatt az EURO6-os szívó motorok lomhának érződnek.
A teljesítménynek alapvetően nem sok értelme van, mert mindenhol a nyomaték számít (aztán beszorozva megkapjuk a teljesítményt). A 125LE-s tdci erősebbnek érződik a 125LE-s ecoboostnál és sokkal erősebbnek érződik a 125LE-s szívónál, mert alul bődületes nyomatéka van és gázadásra ugrik az autó...aztán magasabb fordulatszámon már hulla a diesel (görbe).
A turbo benzinesnek alul nagyobb a nyomatéka, mint a szívó benzinesnek (ha már felépült a turbo nyomás...különben csak egy 1L-es szívó motor) és magasabb fordulaton még mindig él...
Ilyen szempontból a szívó a leggyengébb, mert alul nincs nagy nyomatéka és max. nyomaték is kisebb, mint az 1.0 eco 125LE-nek...de azt hiszem a szívónak tart ki a nyomatéka a legmagasabb fordulatig (habár ott már nem igazán használja senki a gépet).
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.12 22:04:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1970
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
beodokb írta:
Kicsit lapozgatva a katalógust meglepődtem,h az 1,6 sima benzinesnek van a legkisebb nyomatéka, persze a nyomaték nem minden és a 125 LE az nem kevés, de meglepett.
Ma volt szerencsém vezetni az egyik rokonom "2,5-es" 1,6 tdci-s focusát, hát azt hittem beleolvadok az ülésbe Twisted Evil ..hatalmas élmény volt Very Happy Very Happy


Azt ne várd el egy szívó benzinestől, amit egy tdci tud.Smile
Amit a katalógusban látsz, a max. teljesítmény és max. nyomaték...amelyek nem egyszerre lépnek fel...ezt mutatja a Nyomaték-Fordulatszám és a Teljesítmény-Fordulatszám görbe...amit persze a gyártók nem adnak meg.
És hogy bonyolódjon a dolog a nyomaték felépülésének az időbeni lefutása (azaz gázreakció) dönti el, hogy egy autót gyorsnak érezzük-e. Emiatt az EURO6-os szívó motorok lomhának érződnek.
A teljesítménynek alapvetően nem sok értelme van, mert mindenhol a nyomaték számít (aztán beszorozva megkapjuk a teljesítményt). A 125LE-s tdci erősebbnek érződik a 125LE-s ecoboostnál és sokkal erősebbnek érződik a 125LE-s szívónál, mert alul bődületes nyomatéka van és gázadásra ugrik az autó...aztán magasabb fordulatszámon már hulla a diesel (görbe).
A turbo benzinesnek alul nagyobb a nyomatéka, mint a szívó benzinesnek (ha már felépült a turbo nyomás...különben csak egy 1L-es szívó motor) és magasabb fordulaton még mindig él...
Ilyen szempontból a szívó a leggyengébb, mert alul nincs nagy nyomatéka és max. nyomaték is kisebb, mint az 1.0 eco 125LE-nek...de azt hiszem a szívónak tart ki a nyomatéka a legmagasabb fordulatig (habár ott már nem igazán használja senki a gépet).


Hát kíváncsi leszek, mert jövő héten megyek tesztvezetésre egy 1,6-os szívó benzinessel.
Ha meggyőző lesz a teljesítménye és az ereje, akkor valószínüleg maradok ezen a vonalon.

Kíváncsi lennék, h van-re olyan közetetek, aki megbánta az szívó benzinest... Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.12 22:19:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1971
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Kicsit lapozgatva a katalógust meglepődtem,h az 1,6 sima benzinesnek van a legkisebb nyomatéka, persze a nyomaték nem minden és a 125 LE az nem kevés, de meglepett.
Ma volt szerencsém vezetni az egyik rokonom "2,5-es" 1,6 tdci-s focusát, hát azt hittem beleolvadok az ülésbe Twisted Evil ..hatalmas élmény volt Very Happy Very Happy


Azt ne várd el egy szívó benzinestől, amit egy tdci tud.Smile
Amit a katalógusban látsz, a max. teljesítmény és max. nyomaték...amelyek nem egyszerre lépnek fel...ezt mutatja a Nyomaték-Fordulatszám és a Teljesítmény-Fordulatszám görbe...amit persze a gyártók nem adnak meg.
És hogy bonyolódjon a dolog a nyomaték felépülésének az időbeni lefutása (azaz gázreakció) dönti el, hogy egy autót gyorsnak érezzük-e. Emiatt az EURO6-os szívó motorok lomhának érződnek.
A teljesítménynek alapvetően nem sok értelme van, mert mindenhol a nyomaték számít (aztán beszorozva megkapjuk a teljesítményt). A 125LE-s tdci erősebbnek érződik a 125LE-s ecoboostnál és sokkal erősebbnek érződik a 125LE-s szívónál, mert alul bődületes nyomatéka van és gázadásra ugrik az autó...aztán magasabb fordulatszámon már hulla a diesel (görbe).
A turbo benzinesnek alul nagyobb a nyomatéka, mint a szívó benzinesnek (ha már felépült a turbo nyomás...különben csak egy 1L-es szívó motor) és magasabb fordulaton még mindig él...
Ilyen szempontból a szívó a leggyengébb, mert alul nincs nagy nyomatéka és max. nyomaték is kisebb, mint az 1.0 eco 125LE-nek...de azt hiszem a szívónak tart ki a nyomatéka a legmagasabb fordulatig (habár ott már nem igazán használja senki a gépet).


Hát kíváncsi leszek, mert jövő héten megyek tesztvezetésre egy 1,6-os szívó benzinessel.
Ha meggyőző lesz a teljesítménye és az ereje, akkor valószínüleg maradok ezen a vonalon.

Kíváncsi lennék, h van-re olyan közetetek, aki megbánta az szívó benzinest... Rolling Eyes


Dizelt sose akartam, az ecoboost-t rizikósabbnak tartom, mivel komplikáltabb motor.
Ha tudtam volna előre, hogy 5-6 év múlva újra bele tudok ugrani egy új autóba (azaz nem nekem kell az érzékenyebb turbos autót javíttatni) és még ráadásként leginkább nem városban használnánk rövid távokra, akkor talán ecoboost-ot vettem volna. A nagyobb nyomaték és szélesebb nyomatékgörbe azért jól hangzik.
Ami egy kicsit szokatlan volt: az EURO6...a gázreakció késleltetett, amit megszokást igényel. Ha az ember rászánja az időt a motor kiismerésére (azaz hogyan programozták), akkor szerintem bőven élhető autó. Nekem még nem volt problémám az elmúlt lassan 2 évben az autó teljesítményével...igaz nem is akarok pl.: "gyorsulási versenyeken" résztvenni a zöld lámpánál.Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.03.12 22:40:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1972
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Kicsit lapozgatva a katalógust meglepődtem,h az 1,6 sima benzinesnek van a legkisebb nyomatéka, persze a nyomaték nem minden és a 125 LE az nem kevés, de meglepett.
Ma volt szerencsém vezetni az egyik rokonom "2,5-es" 1,6 tdci-s focusát, hát azt hittem beleolvadok az ülésbe Twisted Evil ..hatalmas élmény volt Very Happy Very Happy


Azt ne várd el egy szívó benzinestől, amit egy tdci tud.Smile
Amit a katalógusban látsz, a max. teljesítmény és max. nyomaték...amelyek nem egyszerre lépnek fel...ezt mutatja a Nyomaték-Fordulatszám és a Teljesítmény-Fordulatszám görbe...amit persze a gyártók nem adnak meg.
És hogy bonyolódjon a dolog a nyomaték felépülésének az időbeni lefutása (azaz gázreakció) dönti el, hogy egy autót gyorsnak érezzük-e. Emiatt az EURO6-os szívó motorok lomhának érződnek.
A teljesítménynek alapvetően nem sok értelme van, mert mindenhol a nyomaték számít (aztán beszorozva megkapjuk a teljesítményt). A 125LE-s tdci erősebbnek érződik a 125LE-s ecoboostnál és sokkal erősebbnek érződik a 125LE-s szívónál, mert alul bődületes nyomatéka van és gázadásra ugrik az autó...aztán magasabb fordulatszámon már hulla a diesel (görbe).
A turbo benzinesnek alul nagyobb a nyomatéka, mint a szívó benzinesnek (ha már felépült a turbo nyomás...különben csak egy 1L-es szívó motor) és magasabb fordulaton még mindig él...
Ilyen szempontból a szívó a leggyengébb, mert alul nincs nagy nyomatéka és max. nyomaték is kisebb, mint az 1.0 eco 125LE-nek...de azt hiszem a szívónak tart ki a nyomatéka a legmagasabb fordulatig (habár ott már nem igazán használja senki a gépet).


Hát kíváncsi leszek, mert jövő héten megyek tesztvezetésre egy 1,6-os szívó benzinessel.
Ha meggyőző lesz a teljesítménye és az ereje, akkor valószínüleg maradok ezen a vonalon.

Kíváncsi lennék, h van-re olyan közetetek, aki megbánta az szívó benzinest... Rolling Eyes


Nekünk volt 2014-es EURO5-ös 1.0 125le-s focus, meg most EURO 6-os szintén 1.0 125le-s és érezni különbséget, kevésbé ugrik mint a régebbi környezetvédelmi besorolású. Van mellette egy 2015-ös 1.6-os 125le-s szívó benzines is ami szintés EURO5-ös így annyira nem vészesen lomha. Szerintem élhető azzal a motorral is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  semetka


Offline
Csatlakozott:
2007. 10. 11.
Hozzászólások: 180


HozzászólásElküldve: 2018.03.12 23:43:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1973
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valószínű akkor az 1.5 ecoboost is ezért érződik gyengébbnek mint az 1.6 ecoboost
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 08:38:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1974
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
beodokb írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Kicsit lapozgatva a katalógust meglepődtem,h az 1,6 sima benzinesnek van a legkisebb nyomatéka, persze a nyomaték nem minden és a 125 LE az nem kevés, de meglepett.
Ma volt szerencsém vezetni az egyik rokonom "2,5-es" 1,6 tdci-s focusát, hát azt hittem beleolvadok az ülésbe Twisted Evil ..hatalmas élmény volt Very Happy Very Happy


Azt ne várd el egy szívó benzinestől, amit egy tdci tud.Smile
Amit a katalógusban látsz, a max. teljesítmény és max. nyomaték...amelyek nem egyszerre lépnek fel...ezt mutatja a Nyomaték-Fordulatszám és a Teljesítmény-Fordulatszám görbe...amit persze a gyártók nem adnak meg.
És hogy bonyolódjon a dolog a nyomaték felépülésének az időbeni lefutása (azaz gázreakció) dönti el, hogy egy autót gyorsnak érezzük-e. Emiatt az EURO6-os szívó motorok lomhának érződnek.
A teljesítménynek alapvetően nem sok értelme van, mert mindenhol a nyomaték számít (aztán beszorozva megkapjuk a teljesítményt). A 125LE-s tdci erősebbnek érződik a 125LE-s ecoboostnál és sokkal erősebbnek érződik a 125LE-s szívónál, mert alul bődületes nyomatéka van és gázadásra ugrik az autó...aztán magasabb fordulatszámon már hulla a diesel (görbe).
A turbo benzinesnek alul nagyobb a nyomatéka, mint a szívó benzinesnek (ha már felépült a turbo nyomás...különben csak egy 1L-es szívó motor) és magasabb fordulaton még mindig él...
Ilyen szempontból a szívó a leggyengébb, mert alul nincs nagy nyomatéka és max. nyomaték is kisebb, mint az 1.0 eco 125LE-nek...de azt hiszem a szívónak tart ki a nyomatéka a legmagasabb fordulatig (habár ott már nem igazán használja senki a gépet).


Hát kíváncsi leszek, mert jövő héten megyek tesztvezetésre egy 1,6-os szívó benzinessel.
Ha meggyőző lesz a teljesítménye és az ereje, akkor valószínüleg maradok ezen a vonalon.

Kíváncsi lennék, h van-re olyan közetetek, aki megbánta az szívó benzinest... Rolling Eyes


Nekünk volt 2014-es EURO5-ös 1.0 125le-s focus, meg most EURO 6-os szintén 1.0 125le-s és érezni különbséget, kevésbé ugrik mint a régebbi környezetvédelmi besorolású. Van mellette egy 2015-ös 1.6-os 125le-s szívó benzines is ami szintés EURO5-ös így annyira nem vészesen lomha. Szerintem élhető azzal a motorral is.


Olvastam is egy cikket, hogy a 180LE-s ecoboost-ot tesztelték. A teljesítmény, nyomaték rendben volt, de érzésre csak 150LE volt...nyilván a gázreakció miatt.
1-2 érdekesség a szívóhoz:
- úgy indul mint egy diesel, azaz nekem 1-esben induláskor nagyon jól indul, még sosem fulladtam le vele...ez tart kb. 20km/h-ig, aztán visszaáll szívó motoros verzióra
- ha az ember előre tervezi a gyorsítást, akkor egy minimális gázpedál lenyomásra az autó kb. 0.5-1mp után reagál és onnan viszont dinamikusan megy. A fordulatszám alig változik (talán 1500-ról 1600-ra), tehát nem indok a gyorsabb reakcióra (azaz nem meredek a nyomatékgörbe). Szerintem inkább úgy van programozva, hogy észrevegye az egyenletes haladást és amikor lenyomod gázpedált akkor vált egy kis késéssel, mindezt az EURO6 miatt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 14:28:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1975
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:

Olvastam is egy cikket, hogy a 180LE-s ecoboost-ot tesztelték. A teljesítmény, nyomaték rendben volt, de érzésre csak 150LE volt...nyilván a gázreakció miatt.
1-2 érdekesség a szívóhoz:
- úgy indul mint egy diesel, azaz nekem 1-esben induláskor nagyon jól indul, még sosem fulladtam le vele...ez tart kb. 20km/h-ig, aztán visszaáll szívó motoros verzióra
- ha az ember előre tervezi a gyorsítást, akkor egy minimális gázpedál lenyomásra az autó kb. 0.5-1mp után reagál és onnan viszont dinamikusan megy. A fordulatszám alig változik (talán 1500-ról 1600-ra), tehát nem indok a gyorsabb reakcióra (azaz nem meredek a nyomatékgörbe). Szerintem inkább úgy van programozva, hogy észrevegye az egyenletes haladást és amikor lenyomod gázpedált akkor vált egy kis késéssel, mindezt az EURO6 miatt.


Ezt én is olvastam,h nem érződik annyinak. Véleményem szerint,aki kisebb motorról és teljesítményről lép feljebb, annak ez gázreakció fel sem tűnik annyira.

Más: Szomorúan olvastam, h a spotify megszűntette a Ford SYNC integrációt Confused

https://support.spotify.com/us/listen_everywhere/in_the_car/ford/
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 308


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 22:22:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1976
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Előkerestem itthon mindkét focus 3-as katalógusát és megnéztem az 5 ajtós EURO5-EURO6 adatokat az 1.6 szívó és az 1.0 esetében:

1.6 125 le EURO5-ös:

0-100: 10,9
50-100: 13,7

1.6 125 le EURO6-os:

0-100: 10,9
50-100: 15

1.0 125 le EURO5-ös:

0-100: 11,3
50-100: 10,8

1.0 125 le EURO6-os:

0-100: 11
50-100: 11,8

Nem is gyorsulásban inkább a menet közbeni rugalmasságban lett lustább az autó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.15 08:20:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1977
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
Előkerestem itthon mindkét focus 3-as katalógusát és megnéztem az 5 ajtós EURO5-EURO6 adatokat az 1.6 szívó és az 1.0 esetében:

1.6 125 le EURO5-ös:

0-100: 10,9
50-100: 13,7

1.6 125 le EURO6-os:

0-100: 10,9
50-100: 15

Nem is gyorsulásban inkább a menet közbeni rugalmasságban lett lustább az autó.


Elhiszem,h a cél a kevesebb káros anyag kibocsátás, de nem hinném,h az a megfelelő mód,h ennek felejárója a lassulás is. Nem sok a különbség,de az az 1,7 mp az majdnem 30-35 méter utat is jelent pluszban,ami előzésnél nagyon sok..Nyilván,ha az ember kitapasztalja a motort,akkor ezt belekalkulálja,de akkor is. Néztem pl.: a mazda3-ast,ott a 14:1-hez aránnyal oldják,meg,h kevesebb legyen a káros anyag kibocsátás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.15 10:20:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1978
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
sulep írta:
Előkerestem itthon mindkét focus 3-as katalógusát és megnéztem az 5 ajtós EURO5-EURO6 adatokat az 1.6 szívó és az 1.0 esetében:

1.6 125 le EURO5-ös:

0-100: 10,9
50-100: 13,7

1.6 125 le EURO6-os:

0-100: 10,9
50-100: 15

Nem is gyorsulásban inkább a menet közbeni rugalmasságban lett lustább az autó.


Elhiszem,h a cél a kevesebb káros anyag kibocsátás, de nem hinném,h az a megfelelő mód,h ennek felejárója a lassulás is. Nem sok a különbség,de az az 1,7 mp az majdnem 30-35 méter utat is jelent pluszban,ami előzésnél nagyon sok..Nyilván,ha az ember kitapasztalja a motort,akkor ezt belekalkulálja,de akkor is. Néztem pl.: a mazda3-ast,ott a 14:1-hez aránnyal oldják,meg,h kevesebb legyen a káros anyag kibocsátás.


Szerintem ez a legolcsóbb megoldás a szívó motor esetén az egész rendszer áttervezése nélkül, hogy az EURO6-ot be tudják tartani.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 156


HozzászólásElküldve: 2018.03.15 10:25:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1979
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
Előkerestem itthon mindkét focus 3-as katalógusát és megnéztem az 5 ajtós EURO5-EURO6 adatokat az 1.6 szívó és az 1.0 esetében:

1.6 125 le EURO5-ös:

0-100: 10,9
50-100: 13,7

1.6 125 le EURO6-os:

0-100: 10,9
50-100: 15

1.0 125 le EURO5-ös:

0-100: 11,3
50-100: 10,8

1.0 125 le EURO6-os:

0-100: 11
50-100: 11,8

Nem is gyorsulásban inkább a menet közbeni rugalmasságban lett lustább az autó.


A 2 teszt szerintem a következőt mutatja:
0-100: alapból padlógáz és ott megy a szívó is, a turbosnak hiába nagyobb a nyomatéka, az egy időveszteség amig a turbonyomás felépül....ezért a szívó nyer a kisebb nyomaték ellenére.
50-100: 5-ös fokozatban visszaváltás nélkül, itt van turbonyomás és látszik a széles tartomány rendelkezésre álló 170Nm, mig a szívó csúcsnyomatéka 159Nm, ami 3000 környékén jön elő (azt hiszem)...ezért itt veszít a szívó.
Az EURO5 és EURO6 közötti eltérés meg a legolcsóbb megoldás..."csak" program paraméter átállítás...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 60


HozzászólásElküldve: 2018.03.15 18:27:57  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 1980
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:


A 2 teszt szerintem a következőt mutatja:
0-100: alapból padlógáz és ott megy a szívó is, a turbosnak hiába nagyobb a nyomatéka, az egy időveszteség amig a turbonyomás felépül....ezért a szívó nyer a kisebb nyomaték ellenére.
50-100: 5-ös fokozatban visszaváltás nélkül, itt van turbonyomás és látszik a széles tartomány rendelkezésre álló 170Nm, mig a szívó csúcsnyomatéka 159Nm, ami 3000 környékén jön elő (azt hiszem)...ezért itt veszít a szívó.
Az EURO5 és EURO6 közötti eltérés meg a legolcsóbb megoldás..."csak" program paraméter átállítás...


Elképzelhető, hogy így van, sőt logikusnak is tűnik, amit írsz. Hamarosan alkalmam lesz tesztelni az 1,6os gyorsulását a gyakorlatban is.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 3-ról -> Ford Focus III. rendelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Következő
Ugrás:   

66 / 70 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.46 másodperc