Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.20. 14:21:35 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: gabiorsi
Mai: 1
Tegnapi: 4
Összesen: 24244
Látogatók:
Vendégek: 174
Tagok: 7
Összesen: 181

Jelen lévő tagok:
01: TRL
02: dragon
03: Heni87
04: foker
05: mr_smith
06: kleroo
07: sulep

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Gyújtógyertya
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Gyújtógyertya
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

23 / 24 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Mézi
Portálbuherátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 04. 25.
Hozzászólások: 6027

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.04.14 05:28:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 661
 Hozzászólás témája: Re: C-Max gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

hatragyi írta:
Jogos, a hézagot közben meg is találtam, de a meghúzási nyomatékot nem.

Az is benne van. A motorrészegységek meghúzási nyomatéka résznél.
_________________

FordEtis szerviztervezet | Ford Focus kezelési útmutatók
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hatragyi


Offline
Csatlakozott:
2014. 05. 20.
Hozzászólások: 347


HozzászólásElküldve: 2016.04.14 08:22:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 662
 Hozzászólás témája: Re: C-Max gyertya
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mézi írta:
hatragyi írta:
Jogos, a hézagot közben meg is találtam, de a meghúzási nyomatékot nem.

Az is benne van. A motorrészegységek meghúzási nyomatéka résznél.

És tényleg. Ezt úgy vágod, mintha tőled lehetne beszerezgetni ezeket az doksikat... Smile
_________________
Ford C-Max 1.6 VCT, 2007 (2007-2010)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  key


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 13.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2016.04.14 08:36:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 663
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.
Egyébként mennyire lényeges,hogy a megfelelő nyomatékban legyen meghúzva a gyertya?Mi van akkor ha nincs nyomaték kulcsom és csak úgy érzéssel húzom meg?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2016.04.14 16:33:50  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 664
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

key írta:
Sziasztok.
Egyébként mennyire lényeges,hogy a megfelelő nyomatékban legyen meghúzva a gyertya?Mi van akkor ha nincs nyomaték kulcsom és csak úgy érzéssel húzom meg?


Én még sose húztam meg gyertyát nyomaték kulcsal, és eddig még nem volt gond belőle.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  key


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 13.
Hozzászólások: 142


HozzászólásElküldve: 2016.04.15 05:42:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 665
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
key írta:
Sziasztok.
Egyébként mennyire lényeges,hogy a megfelelő nyomatékban legyen meghúzva a gyertya?Mi van akkor ha nincs nyomaték kulcsom és csak úgy érzéssel húzom meg?


Én még sose húztam meg gyertyát nyomaték kulcsal, és eddig még nem volt gond belőle.


Köszi,azt hiszem nyomaték kulcs nélkül fogom meghúzni....Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Toretto8921


Offline
Csatlakozott:
2016. 04. 17.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2016.04.17 21:16:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 666
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sportgyertyáról vélemény???
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Bala75


Offline
Csatlakozott:
2006. 05. 28.
Hozzászólások: 857

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2016.04.18 08:04:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 667
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Toretto8921 írta:
Sportgyertyáról vélemény???

Eléggé általános a kérdés. Milyen sportgyertya? Milyen anyagú, milyen hőértékű? Hol van a szikrahely? Hány ágon szikrázik? Önmagában egy sportgyertya nem fogja megváltani a világot.
_________________
Szerkesztés alatt...
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  somos94


Offline
Csatlakozott:
2015. 10. 17.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2017.03.01 15:31:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 668
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
1.4-es MK1-em van LPG-s. Beru gyertyáim voltak eddig, de nem nagyon váltak be, kb 15.000km van benne, de már egy ideje többet kajálgat, mint szokott és lomhul, néha ránt. Trafó, kábelek szintén 15.000 KMesek.
LPG miatt érdemesebb lehet LPG-s gyertyákat venni, esetleg a gyári FoMoCo-t beletenni 10%-al kissebb hézaggal? Vagy gyári platinum úgy ahogy van és kész?
Valaki próbálta az LPG-s gyertyákat 1.4-1.6-al?
Válaszokat előre is köszi Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Jancsi07


Offline
Csatlakozott:
2017. 06. 18.
Hozzászólások: 10


HozzászólásElküldve: 2017.07.23 19:44:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 669
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Gyertya csere előtt állok. Mindenképpen NGK-ban gondolkodok. A gyártó oldalán az 1.6-os motorhoz a TR5A-10 szerepel ajánlottként, upgrade-ként az LTR5IX-11. Az utóbbi iridiumos és kb. kétszer annyiba kerül mint a sima.
Van valakinek tapasztalata ezzel a két típussal?

Köszönöm előre is!

Jancsi
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lacko13


Offline
Csatlakozott:
2011. 10. 30.
Hozzászólások: 846


HozzászólásElküldve: 2017.07.24 05:49:09  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 670
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

somos94 írta:
Sziasztok!
1.4-es MK1-em van LPG-s. Beru gyertyáim voltak eddig, de nem nagyon váltak be, kb 15.000km van benne, de már egy ideje többet kajálgat, mint szokott és lomhul, néha ránt. Trafó, kábelek szintén 15.000 KMesek.
LPG miatt érdemesebb lehet LPG-s gyertyákat venni, esetleg a gyári FoMoCo-t beletenni 10%-al kissebb hézaggal? Vagy gyári platinum úgy ahogy van és kész?
Valaki próbálta az LPG-s gyertyákat 1.4-1.6-al?
Válaszokat előre is köszi Smile


Nekeü a beru titán van, lassan 80ekm mentem vele! 100at bír lassan cserés de beru lesz a következő is!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Lala
Területi képviselő
Moderátor

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 11. 11.
Hozzászólások: 16069

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2017.07.27 06:03:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 671
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

somos94 írta:
Sziasztok!
1.4-es MK1-em van LPG-s. Beru gyertyáim voltak eddig, de nem nagyon váltak be, kb 15.000km van benne, de már egy ideje többet kajálgat, mint szokott és lomhul, néha ránt. Trafó, kábelek szintén 15.000 KMesek.
LPG miatt érdemesebb lehet LPG-s gyertyákat venni, esetleg a gyári FoMoCo-t beletenni 10%-al kissebb hézaggal? Vagy gyári platinum úgy ahogy van és kész?
Valaki próbálta az LPG-s gyertyákat 1.4-1.6-al?
Válaszokat előre is köszi Smile
Lehet nem is a gyertyával van a baj, hanem, hogy a Fordokhoz a hengerfej és a szelepek kialakítása miatt a gázt nem ajánlják. Idővel tönkreteszi a szelepeket. Lehet ez a bajod nem a gyújtás.
_________________
Lala Lala Fókája

Nyáron: Hankook Kinergy Eco K425 195/65R15
Télen: Hankook W440 IceBear 195/65R15
Klubkártyás partnercégek Kezelési útmutató 2004-2007 Kezelési útmutató 2008-2011
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zsigusz


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 06.
Hozzászólások: 139


HozzászólásElküldve: 2017.07.29 08:17:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 672
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Lala írta:
somos94 írta:
Sziasztok!
1.4-es MK1-em van LPG-s. Beru gyertyáim voltak eddig, de nem nagyon váltak be, kb 15.000km van benne, de már egy ideje többet kajálgat, mint szokott és lomhul, néha ránt. Trafó, kábelek szintén 15.000 KMesek.
LPG miatt érdemesebb lehet LPG-s gyertyákat venni, esetleg a gyári FoMoCo-t beletenni 10%-al kissebb hézaggal? Vagy gyári platinum úgy ahogy van és kész?
Valaki próbálta az LPG-s gyertyákat 1.4-1.6-al?
Válaszokat előre is köszi Smile
Lehet nem is a gyertyával van a baj, hanem, hogy a Fordokhoz a hengerfej és a szelepek kialakítása miatt a gázt nem ajánlják. Idővel tönkreteszi a szelepeket. Lehet ez a bajod nem a gyújtás.


Én is arra tippelek amit Lala mond. Én ezért nem rakatom bele a gázt, mert 20e-ként eléggé tanácsos a szelephézag ellenőrzés és állítás, ami elviszi a gázon megspórolt pénzt Sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3831


HozzászólásElküldve: 2017.08.24 12:14:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 673
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ma 187500-nál volt időm kicserélni a gyertyákat.....
Tapasztalat: előző gyertya gyári FoMoCo.... Bosch emblémás.... ezen meg sem lepődök ez már jóideje így van.....
Amit kiszedtem belőle az HR8MEV volt, ami belekerült az HR7MEV....

További sajnálatos tapasztalat: az első 3 hengerben minden ok. gyertya elektródok szép tiszták.... 4. henger az elektródok tiszták, a belógó rész sem koszosabb, kormosabb, mint a többi, de a menet és a kúpos rész alatt olajos... nem koszos, hanem szép tiszta motorolajos volt.... a gyertya kilógó része meg megint olyan mintha új lenne.....
Na mehet az ötletelés honnan kap olajat.... így 15 évesen általában a szelepszár szimering szokott elöregedni. Én ezt gyanítom.
Igaz éves szinten most az autó 6-8 ezret fut második autóként, amivel a feleség jár, főleg rövid úton, iskola kör..... tudom ez teszi a legrosszabbat a motornak.... Olajat látható mértékben még nem eszi, két olajcsere között nem igazán kellett még rátöltenem.....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)


Legutóbb simgeri szerkesztette (2017.08.24 12:45:38), összesen 1 alkalommal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.08.24 12:27:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 674
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:
Ma 187500-nál volt időm kicserélni a gyertyákat.....
Tapasztalat: előző gyertya gyári FoMoCo.... Bosch emblémás.... ezen meg sem lepődök ez már jóideje így van.....
Amit kiszedtem belőle az HR7MEV volt, ami belekerült az HR8MEV....

További sajnálatos tapasztalat: az első 3 hengerben minden ok. gyertya elektródok szép tiszták.... 4. henger az elektródok tiszták, a belógó rész sem koszosabb, kormosabb, mint a többi, de a menet és a kúpos rész alatt olajos... nem koszos, hanem szép tiszta motorolajos volt.... a gyertya kilógó része meg megint olyan mintha új lenne.....
Na mehet az ötletelés honnan kap olajat.... így 15 évesen általában a szelepszár szimering szokott elöregedni. Én ezt gyanítom.
Igaz éves szinten most az autó 6-8 ezret fut második autóként, amivel a feleség jár, főleg rövid úton, iskola kör..... tudom ez teszi a legrosszabbat a motornak.... Olajat látható mértékben még nem eszi, két olajcsere között nem igazán kellett még rátöltenem.....


Nem lehet, hogy a szelepdeknitől folyt le az olaj a gyertyához?
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3831


HozzászólásElküldve: 2017.08.24 12:31:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 675
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attesz27 írta:
simgeri írta:
Ma 187500-nál volt időm kicserélni a gyertyákat.....
Tapasztalat: előző gyertya gyári FoMoCo.... Bosch emblémás.... ezen meg sem lepődök ez már jóideje így van.....
Amit kiszedtem belőle az HR8MEV volt, ami belekerült az HR7MEV....

További sajnálatos tapasztalat: az első 3 hengerben minden ok. gyertya elektródok szép tiszták.... 4. henger az elektródok tiszták, a belógó rész sem koszosabb, kormosabb, mint a többi, de a menet és a kúpos rész alatt olajos... nem koszos, hanem szép tiszta motorolajos volt.... a gyertya kilógó része meg megint olyan mintha új lenne.....
Na mehet az ötletelés honnan kap olajat.... így 15 évesen általában a szelepszár szimering szokott elöregedni. Én ezt gyanítom.
Igaz éves szinten most az autó 6-8 ezret fut második autóként, amivel a feleség jár, főleg rövid úton, iskola kör..... tudom ez teszi a legrosszabbat a motornak.... Olajat látható mértékben még nem eszi, két olajcsere között nem igazán kellett még rátöltenem.....


Nem lehet, hogy a szelepdeknitől folyt le az olaj a gyertyához?

Megmondom őszintén nem néztem be a nyíláson. hogy körülötte olajps-e.... de a gyertya hengerfejből kiálló része patika tiszta volt... kb. 2 évet futott..... majd ha lesz időm ránézek, bevilágítok és megnézem....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3831


HozzászólásElküldve: 2017.08.24 22:40:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 676
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:
Attesz27 írta:
simgeri írta:
Ma 187500-nál volt időm kicserélni a gyertyákat.....
Tapasztalat: előző gyertya gyári FoMoCo.... Bosch emblémás.... ezen meg sem lepődök ez már jóideje így van.....
Amit kiszedtem belőle az HR8MEV volt, ami belekerült az HR7MEV....

További sajnálatos tapasztalat: az első 3 hengerben minden ok. gyertya elektródok szép tiszták.... 4. henger az elektródok tiszták, a belógó rész sem koszosabb, kormosabb, mint a többi, de a menet és a kúpos rész alatt olajos... nem koszos, hanem szép tiszta motorolajos volt.... a gyertya kilógó része meg megint olyan mintha új lenne.....
Na mehet az ötletelés honnan kap olajat.... így 15 évesen általában a szelepszár szimering szokott elöregedni. Én ezt gyanítom.
Igaz éves szinten most az autó 6-8 ezret fut második autóként, amivel a feleség jár, főleg rövid úton, iskola kör..... tudom ez teszi a legrosszabbat a motornak.... Olajat látható mértékben még nem eszi, két olajcsere között nem igazán kellett még rátöltenem.....


Nem lehet, hogy a szelepdeknitől folyt le az olaj a gyertyához?

Megmondom őszintén nem néztem be a nyíláson. hogy körülötte olajps-e.... de a gyertya hengerfejből kiálló része patika tiszta volt... kb. 2 évet futott..... majd ha lesz időm ránézek, bevilágítok és megnézem....

Ami még most egy félnapos használat után feétűnt,,, megszűnt alacsonyabb fordulatokon való húzatásnál az enyhe motorcsörgés...és alúlról is jobban húz..... Úgy látszik kellet már a gyertyacsere.....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attesz27


Offline
Csatlakozott:
2014. 02. 23.
Hozzászólások: 339


HozzászólásElküldve: 2017.08.25 07:30:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 677
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:
simgeri írta:
Attesz27 írta:
simgeri írta:
Ma 187500-nál volt időm kicserélni a gyertyákat.....
Tapasztalat: előző gyertya gyári FoMoCo.... Bosch emblémás.... ezen meg sem lepődök ez már jóideje így van.....
Amit kiszedtem belőle az HR8MEV volt, ami belekerült az HR7MEV....

További sajnálatos tapasztalat: az első 3 hengerben minden ok. gyertya elektródok szép tiszták.... 4. henger az elektródok tiszták, a belógó rész sem koszosabb, kormosabb, mint a többi, de a menet és a kúpos rész alatt olajos... nem koszos, hanem szép tiszta motorolajos volt.... a gyertya kilógó része meg megint olyan mintha új lenne.....
Na mehet az ötletelés honnan kap olajat.... így 15 évesen általában a szelepszár szimering szokott elöregedni. Én ezt gyanítom.
Igaz éves szinten most az autó 6-8 ezret fut második autóként, amivel a feleség jár, főleg rövid úton, iskola kör..... tudom ez teszi a legrosszabbat a motornak.... Olajat látható mértékben még nem eszi, két olajcsere között nem igazán kellett még rátöltenem.....


Nem lehet, hogy a szelepdeknitől folyt le az olaj a gyertyához?

Megmondom őszintén nem néztem be a nyíláson. hogy körülötte olajps-e.... de a gyertya hengerfejből kiálló része patika tiszta volt... kb. 2 évet futott..... majd ha lesz időm ránézek, bevilágítok és megnézem....

Ami még most egy félnapos használat után feétűnt,,, megszűnt alacsonyabb fordulatokon való húzatásnál az enyhe motorcsörgés...és alúlról is jobban húz..... Úgy látszik kellet már a gyertyacsere.....

Mert ha jól tudom, akkor a HR7MEV gyertya úgymond "hidegebb", több hőt vezet el az égéstérből, a 8-assal szembe.
_________________
ford focus 1.6 16v
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zoltanbagi


Offline
Csatlakozott:
2016. 12. 13.
Hozzászólások: 27


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 17:46:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 678
 Hozzászólás témája: Gyertya színe
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Tegnap cseréltem gyertyákat Bosch HR7MEV-re.
Nálam ez az első csere, kb 20e km után. Egyik gyertya elég "lerakódásos" volt, kép alapján van tippetek, mi lehet ennek az oka? Szimplán csak csereérett lenne, vagy valami egyéb hiba lehet?
Csere előtt kb 10km-t mentem városban, az elmúlt ~7-800km szintén városban került bele.
Köszönöm,
Z.

Kép
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.03.27 20:35:59  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 679
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Mire utal szerintetek a következő szürkés gyertya elszíneződés?

Köszönöm előre is!

Kép:
https://drive.google.com/file/d/1d6duoQgT2VfJmZG9R0x7cBQAzjdo7Q92/view?usp=sharing
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2836


HozzászólásElküldve: 2018.03.27 21:17:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 680
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balkor írta:
Sziasztok!

Mire utal szerintetek a következő szürkés gyertya elszíneződés?

Köszönöm előre is!

Kép:
https://drive.google.com/file/d/1d6duoQgT2VfJmZG9R0x7cBQAzjdo7Q92/view?usp=sharing


Szia!

Én ezt olyan szürkésfehérnek látom, ami túl magas hőmérséklet miatt szokott lenni.
Megfelel az előírásnak a gyertya hőértéke?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.03.27 21:39:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 681
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
balkor írta:
Sziasztok!

Mire utal szerintetek a következő szürkés gyertya elszíneződés?

Köszönöm előre is!

Kép:
https://drive.google.com/file/d/1d6duoQgT2VfJmZG9R0x7cBQAzjdo7Q92/view?usp=sharing


Szia!

Én ezt olyan szürkésfehérnek látom, ami túl magas hőmérséklet miatt szokott lenni.
Megfelel az előírásnak a gyertya hőértéke?


DENSO TV16TT gyertya van a képen, ezt cseréltem gyári Ford Motorcraft 4M5J 12405 AA gyertyákra. Nem tudom sajnos megítélni, hogy megfelelő hőrétéke volt-e, elvileg passzolt a típusba.

A kormos lerakódás a peremen utalhat még valamire?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2836


HozzászólásElküldve: 2018.03.29 12:49:17  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 682
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balkor írta:


DENSO TV16TT gyertya van a képen, ezt cseréltem gyári Ford Motorcraft 4M5J 12405 AA gyertyákra. Nem tudom sajnos megítélni, hogy megfelelő hőrétéke volt-e, elvileg passzolt a típusba.

A kormos lerakódás a peremen utalhat még valamire?


A korom a peremen szerintem normális. Ott jó hőkontaktusban van a menet a blokkal. Az a rész nem tud annyira felmelegedni, hogy meggátolja a lerakódást.

Ha gondolod, 1-2000 ezer km után megnézheted az új gyertyát. Az őzbarna szín felel meg a jó hőmérsékletnek. Előtte normál menetet kell menni, ahol bőven eléri az üzemi hőmérsékletet mert hosszabb alapjárat után becsapósan fekete lehet a szín.
Persze meg lehet várni, amíg kihül a motor, nem kell melegen szerelni.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.03.31 15:48:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 683
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
balkor írta:


DENSO TV16TT gyertya van a képen, ezt cseréltem gyári Ford Motorcraft 4M5J 12405 AA gyertyákra. Nem tudom sajnos megítélni, hogy megfelelő hőrétéke volt-e, elvileg passzolt a típusba.

A kormos lerakódás a peremen utalhat még valamire?


A korom a peremen szerintem normális. Ott jó hőkontaktusban van a menet a blokkal. Az a rész nem tud annyira felmelegedni, hogy meggátolja a lerakódást.

Ha gondolod, 1-2000 ezer km után megnézheted az új gyertyát. Az őzbarna szín felel meg a jó hőmérsékletnek. Előtte normál menetet kell menni, ahol bőven eléri az üzemi hőmérsékletet mert hosszabb alapjárat után becsapósan fekete lehet a szín.
Persze meg lehet várni, amíg kihül a motor, nem kell melegen szerelni.


Köszönöm. Majd ellenőrzöm. Egyébként sajnos az új gertyával sem indul könnyebben az autó, pedig ebben reménykedtem, 5-6ot simán forgat az önindító, mire beröffen.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Dorien


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 19.
Hozzászólások: 40


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 20:58:04  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 684
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balkor írta:

Köszönöm. Majd ellenőrzöm. Egyébként sajnos az új gertyával sem indul könnyebben az autó, pedig ebben reménykedtem, 5-6ot simán forgat az önindító, mire beröffen.


Trafó és kábel csere kéne, akkor valószínűleg jó lesz.
_________________
2003 Focus Mk1 facelift kombi 1.4 benzin
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fiesta


Offline
Csatlakozott:
2004. 01. 28.
Hozzászólások: 2836


HozzászólásElküldve: 2018.04.25 13:42:19  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 685
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Dorien írta:
balkor írta:

Köszönöm. Majd ellenőrzöm. Egyébként sajnos az új gertyával sem indul könnyebben az autó, pedig ebben reménykedtem, 5-6ot simán forgat az önindító, mire beröffen.


Trafó és kábel csere kéne, akkor valószínűleg jó lesz.


Vagy nem. Cool

Ha a trafóval vagy a kábellelel lenne baj, azt így kell ellenőrizni:

Négyesben hagyni kell alapjáratig lassulni az autót.
Tartósan fél/háromnegyed gázt kell adni.
Ha az autó komótosan, de rángatás nélkül gyorsul, akkor nincs áthúzás a gyújtásrendszerben.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 721


HozzászólásElküldve: 2018.04.26 13:58:41  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 686
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Dorien írta:
balkor írta:

Köszönöm. Majd ellenőrzöm. Egyébként sajnos az új gertyával sem indul könnyebben az autó, pedig ebben reménykedtem, 5-6ot simán forgat az önindító, mire beröffen.


Trafó és kábel csere kéne, akkor valószínűleg jó lesz.


Vagy nem. Cool

Ha a trafóval vagy a kábellelel lenne baj, azt így kell ellenőrizni:

Négyesben hagyni kell alapjáratig lassulni az autót.
Tartósan fél/háromnegyed gázt kell adni.
Ha az autó komótosan, de rángatás nélkül gyorsul, akkor nincs áthúzás a gyújtásrendszerben.

ha megcsinálom a javasolt tesztet akkor valami berezonál...jobb elől
fárad a motortartó?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.04.27 18:09:13  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 687
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fiesta írta:
Dorien írta:
balkor írta:

Köszönöm. Majd ellenőrzöm. Egyébként sajnos az új gertyával sem indul könnyebben az autó, pedig ebben reménykedtem, 5-6ot simán forgat az önindító, mire beröffen.


Trafó és kábel csere kéne, akkor valószínűleg jó lesz.


Vagy nem. Cool

Ha a trafóval vagy a kábellelel lenne baj, azt így kell ellenőrizni:

Négyesben hagyni kell alapjáratig lassulni az autót.
Tartósan fél/háromnegyed gázt kell adni.
Ha az autó komótosan, de rángatás nélkül gyorsul, akkor nincs áthúzás a gyújtásrendszerben.


Most látom, hogy még él a téma. Köszi a tippet, legutóbbi tapasztalatom az volt, hogy alacsony fordulatnál nagyobb gázra egy picit torpanva indult meg, de már 2-es fokozatban is, egyébként semmi gond nincs az autóval, ez is véletlenül tűnt fel, mert olyan volt a forgalmi helyzet. Rettenetes egyébként ahogy hidegen beindul, mintha nem minden henger járna, de a következő indítás mindig sima. Lehet akkor egy trafócserével kezdem. Úgy látom a gyári 19ezer ft, beru 14 ezer. Egyéb márkával van tapasztalata valakinek?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  simgeri


Offline
Csatlakozott:
2004. 02. 26.
Hozzászólások: 3831


HozzászólásElküldve: 2018.04.29 16:28:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 688
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

balkor írta:
fiesta írta:
Dorien írta:
balkor írta:

Köszönöm. Majd ellenőrzöm. Egyébként sajnos az új gertyával sem indul könnyebben az autó, pedig ebben reménykedtem, 5-6ot simán forgat az önindító, mire beröffen.


Trafó és kábel csere kéne, akkor valószínűleg jó lesz.


Vagy nem. Cool

Ha a trafóval vagy a kábellelel lenne baj, azt így kell ellenőrizni:

Négyesben hagyni kell alapjáratig lassulni az autót.
Tartósan fél/háromnegyed gázt kell adni.
Ha az autó komótosan, de rángatás nélkül gyorsul, akkor nincs áthúzás a gyújtásrendszerben.


Most látom, hogy még él a téma. Köszi a tippet, legutóbbi tapasztalatom az volt, hogy alacsony fordulatnál nagyobb gázra egy picit torpanva indult meg, de már 2-es fokozatban is, egyébként semmi gond nincs az autóval, ez is véletlenül tűnt fel, mert olyan volt a forgalmi helyzet. Rettenetes egyébként ahogy hidegen beindul, mintha nem minden henger járna, de a következő indítás mindig sima. Lehet akkor egy trafócserével kezdem. Úgy látom a gyári 19ezer ft, beru 14 ezer. Egyéb márkával van tapasztalata valakinek?

Cserélj trafót!!!
Nekem az első 6 évben rendszertelenül csinálta havonta kb. 1x az indításoknál a 3 hengert, leállít indít minden ok..... 100 ezernél trafóhiba sárga lámpa ég..... trafócsere...... az elmúlt 10 évben egyszer sem csinálta újra.... tehát trafó volt.....
_________________
Üdv. SimgeriNekem is jár Foka Móka(Ford Focus 1,6 Comfort Safety 2003)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.04.29 17:38:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 689
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

simgeri írta:

Cserélj trafót!!!
Nekem az első 6 évben rendszertelenül csinálta havonta kb. 1x az indításoknál a 3 hengert, leállít indít minden ok..... 100 ezernél trafóhiba sárga lámpa ég..... trafócsere...... az elmúlt 10 évben egyszer sem csinálta újra.... tehát trafó volt.....


Te milyen márkájú trafót tettél bele? Nem tudom, hogy pl. egy Bremi mennyire lehet silány.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  balkor


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 11.
Hozzászólások: 26


HozzászólásElküldve: 2018.05.09 20:58:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 690
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Kimértem a gyertyakábeleket, a két rövidebb 4 kOhm, a két hosszabb 7 kOhm körüli értéket ad, a trafó mindkét oldalon 22kOhm körül értéket ad. Ez mutat valamit? Nekem okénak tűnnek az értékek. Apró torpanások miatt lehet elég csak trafót cserélni, kábeleket nem?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focusról -> Gyújtógyertya
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Következő
Ugrás:   

23 / 24 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.31 másodperc