Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.06.20. 00:22:30 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: zores
Mai: 0
Tegnapi: 1
Összesen: 24012
Látogatók:
Vendégek: 1689
Tagok: 74
Összesen: 1763

Jelen lévő tagok:
01: ReFi
02: satirka
03: jomba79
04: Pfpetee
05: kolo
06: fiesta
07: attis
08: Peti77
09: attila64
10: lekimiklos
11: wexor
12: JuPe
13: edk
14: lj
15: pedro86
16: mugab
17: fefe1968
18: Shatterhand
19: ljocco
20: hohand
21: RS305
22: Helm
23: szalai88
24: detomaso
25: Bobyjack
26: kelly
27: majormate84
28: dragon
29: csabesz66
30: fhoksz
31: Motoman
32: theseus
33: Gábor02
34: szvicsa
35: Bagoly600
36: Bala
37: nokecmec1986
38: szergely1126
39: csipu
40: Focusdriver
41: Mergen
42: bendeguz
43: gyoeri
44: Vagyokabajnok
45: Kran72
46: pathfinder
47: Jancsi07
48: sulep
49: Almeida
50: kojomjo
51: frizzi79
52: atibaba
53: bobibob
54: JNorb
55: k44headphones
56: Traklaci
57: mogyi556
58: ikim2025
59: Carpy
60: balkor
61: Bubuapu
62: jozsua
63: hzoltan
64: Illesvik
65: kaltenberg
66: Morscherszenasigabe
67: erkidaniel
68: tamasbobak
69: papamaci88
70: fakocka
71: pzsoca
72: Rush77
73: zsoltikak
74: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Használt Focus 2 vásárlás
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Használt Focus 2 vásárlás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 277, 278, 279, 280  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

278 / 280 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Kavegep


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 29.
Hozzászólások: 25


HozzászólásElküldve: 2018.01.21 15:33:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8311
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok a 2 fóka közül ismerős valakinek valamelyik?

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_4_trend-12449818

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1_6_fresh_magyarorszagi_elso_tulajdonos-12299109

1,4 1es Focus cserélném

köszi mindenkinek
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 16:52:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8312
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Tavaly off-os autóra váltottam a TDCi-m. Viszont rájöttem, hogy nincs élet máshol, csak a Focus-ban!
2-es, ráncfelvarrás előtti Focust vennék, benzinest. Munkába járós napi 2x10 km használatra, időnként hosszabb szabadidős, látogatós utakra, ami 2X150-250km. A benzineseket egyáltalán nem ismerem, abban nincs tapasztalatom. Konstrukcióban, megbízhatóságban az 1.4 és 1.6 között különbség? Most lenne lehetőség egy magyarországi elsőgazdist fognom ~220e km-el, 1.4-es patika állapotban. Érdemes vele megbékélni, vagy hajszolni kell egy 1.6-ost inkább? Autópályán sosem voltam a határokat feszegető, elég egy 110-es tempó, de szeretném, ha ott még nem üvöltene és pörögne a motor (pl. Astra, Punto fílinget kössz nem). A kasznit ismerem, motoron valami kényes pont amire rá kell pillantani?
Tapasztalat? Köszönöm Nektek!
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 19:30:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8313
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
Sziasztok! Tavaly off-os autóra váltottam a TDCi-m. Viszont rájöttem, hogy nincs élet máshol, csak a Focus-ban!
2-es, ráncfelvarrás előtti Focust vennék, benzinest. Munkába járós napi 2x10 km használatra, időnként hosszabb szabadidős, látogatós utakra, ami 2X150-250km. A benzineseket egyáltalán nem ismerem, abban nincs tapasztalatom. Konstrukcióban, megbízhatóságban az 1.4 és 1.6 között különbség? Most lenne lehetőség egy magyarországi elsőgazdist fognom ~220e km-el, 1.4-es patika állapotban. Érdemes vele megbékélni, vagy hajszolni kell egy 1.6-ost inkább? Autópályán sosem voltam a határokat feszegető, elég egy 110-es tempó, de szeretném, ha ott még nem üvöltene és pörögne a motor (pl. Astra, Punto fílinget kössz nem). A kasznit ismerem, motoron valami kényes pont amire rá kell pillantani?
Tapasztalat? Köszönöm Nektek!


1.4 csak 80 ló.
Nyáron klímával pályán még az 1.6- tal is azt érzem, hogy, gyenge, óra szerint 130- nál 4000 körül forog
Ha tudsz választani inkább a 74kW-os benzinest keresd az 1.6- ok közül, bár ez a gyengébb, nincs vct probléma, és katalizátor is csak 1 van benne plusz lambda szonda is csak 2.
ti- vct 2 katalizátort + 4 lambda szondát kapott, addig ugye nincs is ebből baj ameddig jó.
Szervó szokott behalni, azt érdemes megnézni, szilentek is szakadnak ilyen idősen a futóműben amúgy egyszerű konstrukció a benzines.7-8 literrel eljárni vele.
A dízelek jobban fogyasztanak az biztos, de a benzines mellett nyugodtabban alszok. Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  PeterST


Offline
Csatlakozott:
2018. 01. 30.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.01.30 23:18:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8314
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szisztok,

Teljesen kezdőként állok autóvásárlás előtt és egy kettes focus lett a kiszemelt mert vezettem már és jó volt illetve amennyire tudom nem valami hatalmasok a fenntartási költségei.
Sokszor kis útra használnám < 5-10km, néha melóba menni(~25-25km), 1-3 hetente nagyobb táv (450km) és évente kb 3-4 alkalommal mégnagyobb út (1500km).
Benzines 1.6-ok között nézelődöm (kombi és c-max) 2006 körüliről. Amit kinéztünk most és tetszett(szerelővel egyeztetek az átnézésről de az eladó nem ellenkezett) az egy 1.6-os 101 lovas kombi Trend 2006-ból 175000 km-el. Külsőre jó állapotúnak tűnik, már amennyire én meg tudtam állapítani. Belsejében hibát nem találtam. Mivel nagy szórást látok így a kérdésem az lenne hogy mi ennek a reális ára? illetve jobb választás lenne e egy c-max hasonló felszereltséggel, vagy nincs sok különbség?

Esetleg tudtok megbízható eladót/kereskedőt?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  pathfinder


Offline
Csatlakozott:
2010. 02. 22.
Hozzászólások: 699


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 08:14:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8315
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
Sziasztok! Tavaly off-os autóra váltottam a TDCi-m. Viszont rájöttem, hogy nincs élet máshol, csak a Focus-ban!
2-es, ráncfelvarrás előtti Focust vennék, benzinest. Munkába járós napi 2x10 km használatra, időnként hosszabb szabadidős, látogatós utakra, ami 2X150-250km. A benzineseket egyáltalán nem ismerem, abban nincs tapasztalatom. Konstrukcióban, megbízhatóságban az 1.4 és 1.6 között különbség? Most lenne lehetőség egy magyarországi elsőgazdist fognom ~220e km-el, 1.4-es patika állapotban. Érdemes vele megbékélni, vagy hajszolni kell egy 1.6-ost inkább? Autópályán sosem voltam a határokat feszegető, elég egy 110-es tempó, de szeretném, ha ott még nem üvöltene és pörögne a motor (pl. Astra, Punto fílinget kössz nem). A kasznit ismerem, motoron valami kényes pont amire rá kell pillantani?
Tapasztalat? Köszönöm Nektek!

az 1.4 pont annyira fog pörögni/üvölteni, mint az 1.6
attól, hogy gyengébb az áttétel még ugyanaz...
/mk1-nél legalábbis így van, sőt a mk2 jól el@@@@ták, mert rövidebb az áttétel. mk1 3500/130 kmh - mk2 4000/130kmh/
de mk2 még nehezebb is meg nagyobb is mint az elődje Rolling Eyes
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 125


HozzászólásElküldve: 2018.01.31 10:41:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8316
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
fefe1968 írta:
Sziasztok! Tavaly off-os autóra váltottam a TDCi-m. Viszont rájöttem, hogy nincs élet máshol, csak a Focus-ban!
2-es, ráncfelvarrás előtti Focust vennék, benzinest. Munkába járós napi 2x10 km használatra, időnként hosszabb szabadidős, látogatós utakra, ami 2X150-250km. A benzineseket egyáltalán nem ismerem, abban nincs tapasztalatom. Konstrukcióban, megbízhatóságban az 1.4 és 1.6 között különbség? Most lenne lehetőség egy magyarországi elsőgazdist fognom ~220e km-el, 1.4-es patika állapotban. Érdemes vele megbékélni, vagy hajszolni kell egy 1.6-ost inkább? Autópályán sosem voltam a határokat feszegető, elég egy 110-es tempó, de szeretném, ha ott még nem üvöltene és pörögne a motor (pl. Astra, Punto fílinget kössz nem). A kasznit ismerem, motoron valami kényes pont amire rá kell pillantani?
Tapasztalat? Köszönöm Nektek!


1.4 csak 80 ló.
Nyáron klímával pályán még az 1.6- tal is azt érzem, hogy, gyenge, óra szerint 130- nál 4000 körül forog
Ha tudsz választani inkább a 74kW-os benzinest keresd az 1.6- ok közül, bár ez a gyengébb, nincs vct probléma, és katalizátor is csak 1 van benne plusz lambda szonda is csak 2.
ti- vct 2 katalizátort + 4 lambda szondát kapott, addig ugye nincs is ebből baj ameddig jó.
Szervó szokott behalni, azt érdemes megnézni, szilentek is szakadnak ilyen idősen a futóműben amúgy egyszerű konstrukció a benzines.7-8 literrel eljárni vele.
A dízelek jobban fogyasztanak az biztos, de a benzines mellett nyugodtabban alszok. Very Happy


Igen, pörögni azt tud de menni is.Ha katalizátort kell cserélni az gond de csak két henger használ egyet-egyet így nehezebb szétégetni, szerintem.Én nagyon megvagyok vele elégedve 200-ezernél jár de még csak a vezérlés cserénél csak a szíj volt cserélve.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 11:15:08  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8317
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focus2 vásárlás a terv, csakis 2.0 motorral, kombi kizárva. Erről a kettőről mi a véleményetek?

egyes kiszemelt

kettes kiszemelt

A 19-es felni magyar utakra túlzás, az azonnal cserés lenne.Very Happy

Nyilván látni kell, átvizsgáltatni, stb, de az érdekelne hogy van-e ismert típusbetegsége amit érdemes külön figyelni ha elmegyek megnézni.

üdv,
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 180


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 13:29:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8318
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A 2-sel kezdeném. Megkíméltebbnek tűnik és magasabb felszereltségű, mégha mindegyiket sportnak írják. Mindkettőnél vezérléscserének lennie kellett, és az 1-nél nemsokára kuplung csere is kell. Ellenőrizni kell az összes szilentet és a hátsó csapágyakat.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 14:11:34  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8319
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mergen írta:
A 2-sel kezdeném. Megkíméltebbnek tűnik és magasabb felszereltségű, mégha mindegyiket sportnak írják. Mindkettőnél vezérléscserének lennie kellett, és az 1-nél nemsokára kuplung csere is kell. Ellenőrizni kell az összes szilentet és a hátsó csapágyakat.


Nekem is az a szimpatikusabb. De egyébként ugyanott van mind2. Vezérlés? Ez nem az a Duratec motor ami a Mondeoban is van? Mert ha igen, az láncos.

Állapotfelmérésre elvinném, amiben benne van a futómű átvizsgálása, de itt olyan átnézendő dolgokra gondoltam, amit én is meg tudok nézni csak simán az autó mellett állva is.Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Mergen


Offline
Csatlakozott:
2013. 03. 04.
Hozzászólások: 180


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 15:56:51  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8320
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ebben nem vagyok biztos. Lehet, láncos.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 906


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 20:53:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8321
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem 1.8 láncos, szerintem a 2.0 is. Ha nincs hangja nem kell bántani.



Zolibacsi írta:
Mergen írta:
A 2-sel kezdeném. Megkíméltebbnek tűnik és magasabb felszereltségű, mégha mindegyiket sportnak írják. Mindkettőnél vezérléscserének lennie kellett, és az 1-nél nemsokára kuplung csere is kell. Ellenőrizni kell az összes szilentet és a hátsó csapágyakat.


Nekem is az a szimpatikusabb. De egyébként ugyanott van mind2. Vezérlés? Ez nem az a Duratec motor ami a Mondeoban is van? Mert ha igen, az láncos.

Állapotfelmérésre elvinném, amiben benne van a futómű átvizsgálása, de itt olyan átnézendő dolgokra gondoltam, amit én is meg tudok nézni csak simán az autó mellett állva is.Very Happy
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2018.02.07 23:26:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8322
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

kelly írta:
Nekem 1.8 láncos, szerintem a 2.0 is. Ha nincs hangja nem kell bántani.



Zolibacsi írta:
Mergen írta:
A 2-sel kezdeném. Megkíméltebbnek tűnik és magasabb felszereltségű, mégha mindegyiket sportnak írják. Mindkettőnél vezérléscserének lennie kellett, és az 1-nél nemsokára kuplung csere is kell. Ellenőrizni kell az összes szilentet és a hátsó csapágyakat.


Nekem is az a szimpatikusabb. De egyébként ugyanott van mind2. Vezérlés? Ez nem az a Duratec motor ami a Mondeoban is van? Mert ha igen, az láncos.

Állapotfelmérésre elvinném, amiben benne van a futómű átvizsgálása, de itt olyan átnézendő dolgokra gondoltam, amit én is meg tudok nézni csak simán az autó mellett állva is.Very Happy


És egyéb típusbetegség amit meg tudok nézni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 906


HozzászólásElküldve: 2018.02.08 20:37:12  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8323
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem semmi problémám nincs a motorral.


Zolibacsi írta:
kelly írta:
Nekem 1.8 láncos, szerintem a 2.0 is. Ha nincs hangja nem kell bántani.



Zolibacsi írta:
Mergen írta:
A 2-sel kezdeném. Megkíméltebbnek tűnik és magasabb felszereltségű, mégha mindegyiket sportnak írják. Mindkettőnél vezérléscserének lennie kellett, és az 1-nél nemsokára kuplung csere is kell. Ellenőrizni kell az összes szilentet és a hátsó csapágyakat.


Nekem is az a szimpatikusabb. De egyébként ugyanott van mind2. Vezérlés? Ez nem az a Duratec motor ami a Mondeoban is van? Mert ha igen, az láncos.

Állapotfelmérésre elvinném, amiben benne van a futómű átvizsgálása, de itt olyan átnézendő dolgokra gondoltam, amit én is meg tudok nézni csak simán az autó mellett állva is.Very Happy


És egyéb típusbetegség amit meg tudok nézni?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 827

Fogyasztás:


HozzászólásElküldve: 2018.02.09 13:44:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8324
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Zolibacsi írta:
Mergen írta:
A 2-sel kezdeném. Megkíméltebbnek tűnik és magasabb felszereltségű, mégha mindegyiket sportnak írják. Mindkettőnél vezérléscserének lennie kellett, és az 1-nél nemsokára kuplung csere is kell. Ellenőrizni kell az összes szilentet és a hátsó csapágyakat.


Nekem is az a szimpatikusabb. De egyébként ugyanott van mind2. Vezérlés? Ez nem az a Duratec motor ami a Mondeoban is van? Mert ha igen, az láncos.

Állapotfelmérésre elvinném, amiben benne van a futómű átvizsgálása, de itt olyan átnézendő dolgokra gondoltam, amit én is meg tudok nézni csak simán az autó mellett állva is.Very Happy


1.8,meg 2.0 az läncos.
Amit magadnak is meg tudsz nezni,az a särvedök alja a küszöb elött szeret rozsdäsodni. Kb ennyi ami tipikusan elöfordulo hiba.
_________________
Albumom

Utolagos extra
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  barca99


Offline
Csatlakozott:
2005. 07. 12.
Hozzászólások: 55


HozzászólásElküldve: 2018.02.10 16:21:42  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8325
 Hozzászólás témája: Eladó 2009-es fóka
Hozzászólás az előzmény idézésével

Használt 2009-es fóka eladó

Megválok szeretett autómtól! Jószívvel ajánlom figyelmetekbe!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  zolo92


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 21.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.02.21 10:44:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8326
 Hozzászólás témája: ford focus mk2 1.6 tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Új vagyok minden téren, mind a weboldalon mint a Fordosok körében, ugyanis a közvetlen közelemben sem volt példa Diesel Fordra nem hogy nekem.
Azonban úgy adódott hogy Németországból, nagyon jó áron, megbízható forrásból hozzá jutottam egy Ford Focus mk2 1.6 tdci-hez, ami 2007es évjárat, kombi kivitel és G8DB1W motorkóddal van ellátva, ebből következtetek arra hogy a 110 lóerős válozat.
Tudni vélem még az autóról hogy jó állapotban van kívül - belül, nem korrodált sehol, van benne ESP, Sony fejegység.
Igen, sajnos látatlanban veszem az autót! De leinformált autóról van szó, vezetett szerviz könyvel.
Azt is tudjuk hogy az elmúlt fél évben volt benne egy turbó csere, klíma csere illetve a DPF szűrő csere.
Az autóban leinformáltan, 220 ezer kilóméter van.
Sajnos ennyi amit tudok az autóról.
A kérdésem a következő lenne... tudom, nagyon sok minden előfordulhat egy ilyen autón, és az első az hogy vezérlést cserélünk rajta, és megnézem a fékbetétek állapotát, de ezen kívül van e olyan dolog aminek az ellenőrzésére, vagy hibalehetőségére felhívnátok a figyelmet?
Nagyon szépen köszönöm a válaszotokat előre is!
Szép napot nektek!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  nagyas


Offline
Csatlakozott:
2017. 02. 09.
Hozzászólások: 42


HozzászólásElküldve: 2018.02.21 23:55:25  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8327
 Hozzászólás témája: Re: ford focus mk2 1.6 tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

zolo92 írta:
Sziasztok!
Új vagyok minden téren, mind a weboldalon mint a Fordosok körében, ugyanis a közvetlen közelemben sem volt példa Diesel Fordra nem hogy nekem.
Azonban úgy adódott hogy Németországból, nagyon jó áron, megbízható forrásból hozzá jutottam egy Ford Focus mk2 1.6 tdci-hez, ami 2007es évjárat, kombi kivitel és G8DB1W motorkóddal van ellátva, ebből következtetek arra hogy a 110 lóerős válozat.
Tudni vélem még az autóról hogy jó állapotban van kívül - belül, nem korrodált sehol, van benne ESP, Sony fejegység.
Igen, sajnos látatlanban veszem az autót! De leinformált autóról van szó, vezetett szerviz könyvel.
Azt is tudjuk hogy az elmúlt fél évben volt benne egy turbó csere, klíma csere illetve a DPF szűrő csere.
Az autóban leinformáltan, 220 ezer kilóméter van.
Sajnos ennyi amit tudok az autóról.
A kérdésem a következő lenne... tudom, nagyon sok minden előfordulhat egy ilyen autón, és az első az hogy vezérlést cserélünk rajta, és megnézem a fékbetétek állapotát, de ezen kívül van e olyan dolog aminek az ellenőrzésére, vagy hibalehetőségére felhívnátok a figyelmet?
Nagyon szépen köszönöm a válaszotokat előre is!
Szép napot nektek!


Elvileg a vezérlést is mostanában kellett benne cserélni (10 év / 200.000 km). Ha megbízható helyről szervizkönyvvel veszed (és abban szerepel), akkor nem biztos, hogy szükséges egyből cserélni. Persze a biztonság kedvéért lehet, nem egy nagy összeg (35.000Ft+munkadíj). Én tavaly vettem egy 1.6 TDCi C-Max-ot és ez volt az első szerviz: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, váltóolaj, fékfolyadék, féktisztítás, hátsó fékbetétek, fékszabályozás, hosszbordás szíj, klímatisztítás, akkumulátor ellenőrzés, izzítógyertyák ellenőrzése, futómű ellenőrzés, fékvizsgálat, EOBD.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Zolibacsi


Offline
Csatlakozott:
2012. 03. 11.
Hozzászólások: 56


HozzászólásElküldve: 2018.02.24 13:38:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8328
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

a series 32, illetve a series 40 mit takar? (2 kocsi, alvázszám alapján ezt adta meg egy oldal)

üdv,
Zoli
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.03.01 18:21:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8329
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha valakinek van eladó mk2 ferdehátú, akkor ne tartsa magában! Előny, ha 1,6-os Ghia.
Kérdés: az automata váltós mennyire megbízható konstrukció? Lehet szeretni, vagy felejtős?
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.03.01 18:26:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8330
 Hozzászólás témája: Re: ford focus mk2 1.6 tdci
Hozzászólás az előzmény idézésével

[quote="nagyas"]
zolo92 írta:
Sziasztok!
Új vagyok minden téren, mind a weboldalon mint a Fordosok körében, ugyanis a közvetlen közelemben sem volt példa Diesel Fordra nem hogy nekem.
Azonban úgy adódott hogy Németországból, nagyon jó áron, megbízható forrásból hozzá jutottam egy Ford Focus mk2 1.6 tdci-hez, ami 2007es évjárat, kombi kivitel és G8DB1W motorkóddal van ellátva, ebből következtetek arra hogy a 110 lóerős válozat.
Tudni vélem még az autóról hogy jó állapotban van kívül - belül, nem korrodált sehol, van benne ESP, Sony fejegység.
Igen, sajnos látatlanban veszem az autót! De leinformált autóról van szó, vezetett szerviz könyvel.
Azt is tudjuk hogy az elmúlt fél évben volt benne egy turbó csere, klíma csere illetve a DPF szűrő csere.
Az autóban leinformáltan, 220 ezer kilóméter van.
Sajnos ennyi amit tudok az autóról.
A kérdésem a következő lenne... tudom, nagyon sok minden előfordulhat egy ilyen autón, és az első az hogy vezérlést cserélünk rajta, és megnézem a fékbetétek állapotát, de ezen kívül van e olyan dolog aminek az ellenőrzésére, vagy hibalehetőségére felhívnátok a figyelmet?
Nagyon szépen köszönöm a válaszotokat előre is!
Szép napot nektek!


A vezérléscserére kell figyelni, ami km és évek alapján most esedékes. Olajcsere 10 ezrenként, azon kívül semmi gondod nem lesz vele! Jó minőségű üzemanyagot megérdemli, tőlem kapott még Spuri adalékot is. Nagyon szerettem, semmi gondom nem volt vele, de rövid utak miatt most benzinesre vadászok.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.03.01 22:04:15  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8331
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
Ha valakinek van eladó mk2 ferdehátú, akkor ne tartsa magában! Előny, ha 1,6-os Ghia.
Kérdés: az automata váltós mennyire megbízható konstrukció? Lehet szeretni, vagy felejtős?


Az automata váltó szinte mind tönkremegy, javítani nem lehet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  web@pó


Offline
Csatlakozott:
2004. 04. 12.
Hozzászólások: 1064


HozzászólásElküldve: 2018.03.03 19:08:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8332
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
Az automata váltó szinte mind tönkremegy, javítani nem lehet.


Cáfolatként, igaz mk1, de 15 éve hibátlanul teszi a dolgát.
_________________
Mk1 automata
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takker81


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 08.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 17:24:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8333
 Hozzászólás témája: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni. A dízelről elég hamar lebeszéltem magam (pedig alapvetően dízeles vagyok), viszont se gyengét se sokat fogyasztót nem szeretnék, ezért alapvetően 100 vagy 116 lovas 1.6-osban gondolkodom. A végső limit 1.3 millió átírással, de ez már nagyon-nagyon a vége, inkább 1.1-1.2 környéke az, amit megnyugtatóan ki tudnék köhögni.

Főleg a 2-esnek a ráncfelvarrott műszerfalas változatától felfelé keresek, nyilván km és felszereltség figyelembevételével.

Volt egy nagyon jó amiről ma csúsztam le, ezért ők maradtak:

Nagyon szép, ez a legújabb de gyanúsan olcsó. Nepper elmondása szerint épp lengőkart cserélnek rajta majd műszaki, de állandóan hívogatják:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_collection-12689991

Ezt meg is néztem kipróbáltam, alapvetően jó de kicsit sokallom a kilométert. A kereskedő korrekt volt nagyon, tegnap írt, hogy hívogatják miatta, mi lesz (ottjártamkor még hitelfelvétel előtt voltam, még most se tudom, h megkapom-e)

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_trend_plus_kombi_nagyszerviz_utan-12690876

Ez se rossz, bele is férne, de kicsit sérült, nem tudom miből állna meg a javítás:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_trend-12637945


Ezek a magyarországiak. Mivel 800 méterre lakom az osztrák határtól, kintieket is nézegettem, és találtam is egyet ami nagyon tetszik és közelebb van, mint Pest.

Ti-VCT, a jóember (magánszemély, és nem Ahmed) azt mondta, hogy a fékek cserések (tárcsa+betét+pofa), ez a kisebbik gond. A nagyobbik az, hogy notlauf / sparmodus (ez ilyen vészüzemmód) - ban van az autó: jár a motor, de vánszorog. Azt állítja, hogy a vezérműtengely-jeladó miatt, de azt nem hiszem, mert akkor ő is kicserélte volna. Ebben az esetben mi lehet a létező legrosszabb / legköltségesebb megfejtés?
Lejárt a műszaki, gondolom olyan baja van ami a kinti munkadíjakkal neki már nem fért bele. Viszont kis cigánykodással 950 ezerből a nevemen lenne.
https://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=8462797

Aztán van még egy patika 2.0-ás, de ez még alkuval is 1.5-ben állna meg mire a nevemen lenne:
https://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=8440035

Szerintetek melyikkel lenne a legérdemesebb foglalkozni?

Köszi!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 18:07:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8334
 Hozzászólás témája: Re: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Takker81 írta:
Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni...

Köszi!

Hát, én csak figyelek Smile! Az első gyanúsan olcsónak tűnik. Én már 2-3 hónapja keresek szintén benzines 2-es fókát, de 1,3 milla alatt gyakorlatilag nincs ami egyben volna és gurulna. A ráncfelvarrott 1,7m-tól indul. Igaz, ferdehátút keresek, abból jóval kevesebb van. A km engem nem nagyon érdekelne. Ha jó állapotban van, akkor mindegy a futás. Szerintem. Végignyálaztam a használtautó több száz hirdetését, megnéztem már vagy 20-30 verdát, de csalódás mind. Minden rommá kopva (kapcsolók, kormány, könyöklő), rozsdásodik az ajtó alja, kerékjárati ívek, ülés rögzítő csavarok (WTF). A sima 1,6-.ossal szerintem nem sok gond lehet. Az erősebbiktől kicsit tartok, ott azt hiszem katalizátorból és lambda szondából 2x annyi van, mint a másikban. Az pénztemető, ha valami nem OK vele.
Azzal meg számolj, hogy egyből vezérléscsere is kell jellemzően, ha megveszed és itthon valamiért a föld alól is kerítenek egy vacak gumi szettet rá, tehát az is cserés lesz. Sérülttel nem foglalkoznék, ha csak nem tudom megcsinálni magamnak. A vételár pontosan annyival kevesebb csak jellemzően, amennyibe a javítás majd kerülni fog.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 20:52:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8335
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

web@pó írta:
flint78 írta:
Az automata váltó szinte mind tönkremegy, javítani nem lehet.


Cáfolatként, igaz mk1, de 15 éve hibátlanul teszi a dolgát.


De az nem is cvt váltó Smile azok a javíthatatlanok ha jól tudom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  flint78


Offline
Csatlakozott:
2009. 11. 28.
Hozzászólások: 491


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 21:12:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8336
 Hozzászólás témája: Re: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

fefe1968 írta:
Takker81 írta:
Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni...

Köszi!

Hát, én csak figyelek Smile! Az első gyanúsan olcsónak tűnik. Én már 2-3 hónapja keresek szintén benzines 2-es fókát, de 1,3 milla alatt gyakorlatilag nincs ami egyben volna és gurulna. A ráncfelvarrott 1,7m-tól indul. Igaz, ferdehátút keresek, abból jóval kevesebb van. A km engem nem nagyon érdekelne. Ha jó állapotban van, akkor mindegy a futás. Szerintem. Végignyálaztam a használtautó több száz hirdetését, megnéztem már vagy 20-30 verdát, de csalódás mind. Minden rommá kopva (kapcsolók, kormány, könyöklő), rozsdásodik az ajtó alja, kerékjárati ívek, ülés rögzítő csavarok (WTF). A sima 1,6-.ossal szerintem nem sok gond lehet. Az erősebbiktől kicsit tartok, ott azt hiszem katalizátorból és lambda szondából 2x annyi van, mint a másikban. Az pénztemető, ha valami nem OK vele.
Azzal meg számolj, hogy egyből vezérléscsere is kell jellemzően, ha megveszed és itthon valamiért a föld alól is kerítenek egy vacak gumi szettet rá, tehát az is cserés lesz. Sérülttel nem foglalkoznék, ha csak nem tudom megcsinálni magamnak. A vételár pontosan annyival kevesebb csak jellemzően, amennyibe a javítás majd kerülni fog.


Enyém 2007-es 4 évesen vettem.
A kormányon bal oldalon már körben megkopott a bör, a kezem gyakran krémezem, lehet emiatt.
Most van a kocsiban 135ezer.Szóval emiatt kár kizárni a lehetséges példányok közül amelyik ilyen.
Sárvédőívek is rozsdásodnak hátul, pedig ősszel lekezeltem korant-tal és fújtam rá rücsis alvázvédőt.
Ülésrögzítő csavarok nálam is rozsdásodnak......

Ezek ellenére, ha eladnám, nem hiszem, hogy rossz vétel lenne.De nem eladó Very Happy
Az biztos, jól meg kell nézni mit vesz az ember, itt a linkeltek között is látható P-rendszámos is szemmel láthatóan eladásra lett összegányolva.
Lóg a lökhárító, húzott az ajtó meg a hátsó sárvédőív, bal első sárvédő is gyönyörűen le van fényezve....Gondolom egy párszáz eurós töröttből lett ez kihozva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fefe1968

Érvényes: 2019.05.20.

Offline
Csatlakozott:
2010. 01. 12.
Hozzászólások: 356


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 21:24:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8337
 Hozzászólás témája: Re: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

flint78 írta:
fefe1968 írta:
Takker81 írta:
Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni...

Köszi!

Hát, én csak figyelek Smile! Az első gyanúsan olcsónak tűnik. Én már 2-3 hónapja keresek szintén benzines 2-es fókát, de 1,3 milla alatt gyakorlatilag nincs ami egyben volna és gurulna. A ráncfelvarrott 1,7m-tól indul. Igaz, ferdehátút keresek, abból jóval kevesebb van. A km engem nem nagyon érdekelne. Ha jó állapotban van, akkor mindegy a futás. Szerintem. Végignyálaztam a használtautó több száz hirdetését, megnéztem már vagy 20-30 verdát, de csalódás mind. Minden rommá kopva (kapcsolók, kormány, könyöklő), rozsdásodik az ajtó alja, kerékjárati ívek, ülés rögzítő csavarok (WTF). A sima 1,6-.ossal szerintem nem sok gond lehet. Az erősebbiktől kicsit tartok, ott azt hiszem katalizátorból és lambda szondából 2x annyi van, mint a másikban. Az pénztemető, ha valami nem OK vele.
Azzal meg számolj, hogy egyből vezérléscsere is kell jellemzően, ha megveszed és itthon valamiért a föld alól is kerítenek egy vacak gumi szettet rá, tehát az is cserés lesz. Sérülttel nem foglalkoznék, ha csak nem tudom megcsinálni magamnak. A vételár pontosan annyival kevesebb csak jellemzően, amennyibe a javítás majd kerülni fog.

Enyém 2007-es 4 évesen vettem.
A kormányon bal oldalon már körben megkopott a bör, a kezem gyakran krémezem, lehet emiatt.
Most van a kocsiban 135ezer.Szóval emiatt kár kizárni a lehetséges példányok közül amelyik ilyen.
Sárvédőívek is rozsdásodnak hátul, pedig ősszel lekezeltem korant-tal és fújtam rá rücsis alvázvédőt.
Ülésrögzítő csavarok nálam is rozsdásodnak......

Ezek ellenére, ha eladnám, nem hiszem, hogy rossz vétel lenne.De nem eladó Very Happy
Az biztos, jól meg kell nézni mit vesz az ember, itt a linkeltek között is látható P-rendszámos is szemmel láthatóan eladásra lett összegányolva.
Lóg a lökhárító, húzott az ajtó meg a hátsó sárvédőív, bal első sárvédő is gyönyörűen le van fényezve....Gondolom egy párszáz eurós töröttből lett ez kihozva.

Értékes infó, köszönöm! Nekem dízelem volt és szintén 2007-es, ami három évesen került hozzám. Azt eladtam és most benzinest keresek kifejezetten rövid utakra. Igen, lehet túlszűrök, de én ilyen vagyok és nagyon vigyázok mindenemre. 170e km-el adtam el az enyém, egy rozsdás elszíneződés, de még egy pörsenés sem volt rajta sehol. Gyakorlatilag szalonállapot, sehol semmi hiba, a bőrkormány is újszerű volt. Mindig le volt ápolva, törölgetve, levédve.
_________________
FOCUS II. Trend 1.6

A galériám: Klikk ide!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takker81


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 08.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.03.13 22:11:29  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8338
 Hozzászólás témája: Re: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Jé, a lökhárítót észre se vettem. Na, már megérte feltenni a kérdést Smile


flint78 írta:
fefe1968 írta:
Takker81 írta:
Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni...

Köszi!

Hát, én csak figyelek Smile! Az első gyanúsan olcsónak tűnik. Én már 2-3 hónapja keresek szintén benzines 2-es fókát, de 1,3 milla alatt gyakorlatilag nincs ami egyben volna és gurulna. A ráncfelvarrott 1,7m-tól indul. Igaz, ferdehátút keresek, abból jóval kevesebb van. A km engem nem nagyon érdekelne. Ha jó állapotban van, akkor mindegy a futás. Szerintem. Végignyálaztam a használtautó több száz hirdetését, megnéztem már vagy 20-30 verdát, de csalódás mind. Minden rommá kopva (kapcsolók, kormány, könyöklő), rozsdásodik az ajtó alja, kerékjárati ívek, ülés rögzítő csavarok (WTF). A sima 1,6-.ossal szerintem nem sok gond lehet. Az erősebbiktől kicsit tartok, ott azt hiszem katalizátorból és lambda szondából 2x annyi van, mint a másikban. Az pénztemető, ha valami nem OK vele.
Azzal meg számolj, hogy egyből vezérléscsere is kell jellemzően, ha megveszed és itthon valamiért a föld alól is kerítenek egy vacak gumi szettet rá, tehát az is cserés lesz. Sérülttel nem foglalkoznék, ha csak nem tudom megcsinálni magamnak. A vételár pontosan annyival kevesebb csak jellemzően, amennyibe a javítás majd kerülni fog.


Enyém 2007-es 4 évesen vettem.
A kormányon bal oldalon már körben megkopott a bör, a kezem gyakran krémezem, lehet emiatt.
Most van a kocsiban 135ezer.Szóval emiatt kár kizárni a lehetséges példányok közül amelyik ilyen.
Sárvédőívek is rozsdásodnak hátul, pedig ősszel lekezeltem korant-tal és fújtam rá rücsis alvázvédőt.
Ülésrögzítő csavarok nálam is rozsdásodnak......

Ezek ellenére, ha eladnám, nem hiszem, hogy rossz vétel lenne.De nem eladó Very Happy
Az biztos, jól meg kell nézni mit vesz az ember, itt a linkeltek között is látható P-rendszámos is szemmel láthatóan eladásra lett összegányolva.
Lóg a lökhárító, húzott az ajtó meg a hátsó sárvédőív, bal első sárvédő is gyönyörűen le van fényezve....Gondolom egy párszáz eurós töröttből lett ez kihozva.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Takker81


Offline
Csatlakozott:
2018. 03. 08.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 00:49:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8339
 Hozzászólás témája: Re: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

Most jut eszembe, az elsőnél rákérdeztem a vezérléscserére (friss szervízzel hirdeti, gondoltam hátha), erre aszongya: "dehá' az láncos!" Namost egyrészt tudtommal szíjas az, másrészt meg ha jól tudom a láncost (vagy benne valamit) is cserélni kell bizonyos km után...

fefe1968 írta:
Takker81 írta:
Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni...

Köszi!

Hát, én csak figyelek Smile! Az első gyanúsan olcsónak tűnik. Én már 2-3 hónapja keresek szintén benzines 2-es fókát, de 1,3 milla alatt gyakorlatilag nincs ami egyben volna és gurulna. A ráncfelvarrott 1,7m-tól indul. Igaz, ferdehátút keresek, abból jóval kevesebb van. A km engem nem nagyon érdekelne. Ha jó állapotban van, akkor mindegy a futás. Szerintem. Végignyálaztam a használtautó több száz hirdetését, megnéztem már vagy 20-30 verdát, de csalódás mind. Minden rommá kopva (kapcsolók, kormány, könyöklő), rozsdásodik az ajtó alja, kerékjárati ívek, ülés rögzítő csavarok (WTF). A sima 1,6-.ossal szerintem nem sok gond lehet. Az erősebbiktől kicsit tartok, ott azt hiszem katalizátorból és lambda szondából 2x annyi van, mint a másikban. Az pénztemető, ha valami nem OK vele.
Azzal meg számolj, hogy egyből vezérléscsere is kell jellemzően, ha megveszed és itthon valamiért a föld alól is kerítenek egy vacak gumi szettet rá, tehát az is cserés lesz. Sérülttel nem foglalkoznék, ha csak nem tudom megcsinálni magamnak. A vételár pontosan annyival kevesebb csak jellemzően, amennyibe a javítás majd kerülni fog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kelly


Offline
Csatlakozott:
2012. 12. 20.
Hozzászólások: 906


HozzászólásElküldve: 2018.03.14 20:28:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 8340
 Hozzászólás témája: Re: Melyiket szeressem
Hozzászólás az előzmény idézésével

1.8, 2.0 láncos, csak a segéd szíjakat kell cserélni 10év/200000km után. Az ülés rögzítő nálam is rozsdás volt. Típusbetegség!? Ki vettem az üléseket és le fújtam. Jürgen elég vékonyan festette, kb 5 mikron van rajta, de nyilván csak esztétikai hiba. A bőr kormány nálam is kopott kicsit, igaz 190000 km van benne. De ilyenekért kocsit ott hagyni biztos nem hagynék......



Takker81 írta:
Most jut eszembe, az elsőnél rákérdeztem a vezérléscserére (friss szervízzel hirdeti, gondoltam hátha), erre aszongya: "dehá' az láncos!" Namost egyrészt tudtommal szíjas az, másrészt meg ha jól tudom a láncost (vagy benne valamit) is cserélni kell bizonyos km után...

fefe1968 írta:
Takker81 írta:
Sziasztok,

Focus kombit szeretnék venni...

Köszi!

Hát, én csak figyelek Smile! Az első gyanúsan olcsónak tűnik. Én már 2-3 hónapja keresek szintén benzines 2-es fókát, de 1,3 milla alatt gyakorlatilag nincs ami egyben volna és gurulna. A ráncfelvarrott 1,7m-tól indul. Igaz, ferdehátút keresek, abból jóval kevesebb van. A km engem nem nagyon érdekelne. Ha jó állapotban van, akkor mindegy a futás. Szerintem. Végignyálaztam a használtautó több száz hirdetését, megnéztem már vagy 20-30 verdát, de csalódás mind. Minden rommá kopva (kapcsolók, kormány, könyöklő), rozsdásodik az ajtó alja, kerékjárati ívek, ülés rögzítő csavarok (WTF). A sima 1,6-.ossal szerintem nem sok gond lehet. Az erősebbiktől kicsit tartok, ott azt hiszem katalizátorból és lambda szondából 2x annyi van, mint a másikban. Az pénztemető, ha valami nem OK vele.
Azzal meg számolj, hogy egyből vezérléscsere is kell jellemzően, ha megveszed és itthon valamiért a föld alól is kerítenek egy vacak gumi szettet rá, tehát az is cserés lesz. Sérülttel nem foglalkoznék, ha csak nem tudom megcsinálni magamnak. A vételár pontosan annyival kevesebb csak jellemzően, amennyibe a javítás majd kerülni fog.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 2-ről -> Használt Focus 2 vásárlás
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 277, 278, 279, 280  Következő
Ugrás:   

278 / 280 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.61 másodperc