Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.09.24. 23:33:28 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: andrasroosz3
Mai: 3
Tegnapi: 3
Összesen: 24254
Látogatók:
Vendégek: 339
Tagok: 2
Összesen: 341

Jelen lévő tagok:
01: Helm
02: dtiborsopron

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 93, 94, 95
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

95 / 95 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  Ata62


Offline
Csatlakozott:
2017. 03. 18.
Hozzászólások: 43


HozzászólásElküldve: 2018.03.04 12:54:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2821
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Ata62 írta:
Sziasztok!
2013-as 1,6 tdci.Ha Ha át akarom kapcsolni a belső-külső állásba a szellőzést,mindig indul a klíma is.Nálatok is ilyen,miért van igy?Lehet ezen változtatni,hogy ne inditsa klímát is?


Nálam nem kapcsolt, nincs belőve a Szélvédő max mellé? Vagy nincs csak szélvédőre állítva a befúvás?


Kösz az infót,majd ezeket (kiszűröm)kipróblom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.03.06 20:15:44  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2822
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv.

2011es 1.6TDCi normális, hogy ilyen időben nem megy fel a hőfok városi forgalomban? akár folyamatos 50-55kmh nál se. 114e KM Thx
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  mefo


Offline
Csatlakozott:
2014. 06. 02.
Hozzászólások: 50


HozzászólásElküldve: 2018.03.06 20:28:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2823
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Üdv.

2011es 1.6TDCi normális, hogy ilyen időben nem megy fel a hőfok városi forgalomban? akár folyamatos 50-55kmh nál se. 114e KM Thx


Sajnos az.Volt egy 2004 c max 1,6tci-im,most van egy 2013 1,6 tdci c maxom mindkettő ezt csinálja. Bár fűteni fűt de a mutató meg sem mozdul városban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 06:37:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2824
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

mefo írta:
Atala86 írta:
Üdv.

2011es 1.6TDCi normális, hogy ilyen időben nem megy fel a hőfok városi forgalomban? akár folyamatos 50-55kmh nál se. 114e KM Thx


Sajnos az.Volt egy 2004 c max 1,6tci-im,most van egy 2013 1,6 tdci c maxom mindkettő ezt csinálja. Bár fűteni fűt de a mutató meg sem mozdul városban.


Akkor ok. Igen, a kiegészítő (nem álló) fűtés teszi a dolgát.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 118


HozzászólásElküldve: 2018.03.07 18:25:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2825
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Atala86 írta:
Üdv.

2011es 1.6TDCi normális, hogy ilyen időben nem megy fel a hőfok városi forgalomban? akár folyamatos 50-55kmh nál se. 114e KM Thx


Igen normális ne keress hibát.Erről már többször volt szó itt a fórumon.Ha megnézed, 60 foktól indul a hőfokmérő, nálam -10 fokban kb 10 perc után már langyos levegő jön gondolom ilyenkor van már 40 fokos víz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.03.08 11:11:10  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2826
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
Atala86 írta:
Üdv.

2011es 1.6TDCi normális, hogy ilyen időben nem megy fel a hőfok városi forgalomban? akár folyamatos 50-55kmh nál se. 114e KM Thx


Igen normális ne keress hibát.Erről már többször volt szó itt a fórumon.Ha megnézed, 60 foktól indul a hőfokmérő, nálam -10 fokban kb 10 perc után már langyos levegő jön gondolom ilyenkor van már 40 fokos víz.


Igen sejtettem, h okés, csak inkább rákérdezek. pár hete van nálam és azért szeretném rendben tudni. Nekem 2-3 perc után jön meleg levegő a plusz fütés miatt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  fede94


Offline
Csatlakozott:
2015. 04. 15.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.04.13 20:41:35  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2827
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

1,6 VCt cmaxba milyen 5W30 as olajat ajánlotok? szerelő szerint a ford olaj nem a legjobb.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  hohand


Offline
Csatlakozott:
2007. 09. 18.
Hozzászólások: 967


HozzászólásElküldve: 2018.04.13 22:05:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2828
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
1,6 VCt cmaxba milyen 5W30 as olajat ajánlotok? szerelő szerint a ford olaj nem a legjobb.

A gyári Ford 5W30 tökéletes!
_________________
www.rfly.hu
Képek
Weboldal
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  kojomjo


Offline
Csatlakozott:
2011. 07. 20.
Hozzászólások: 125


HozzászólásElküldve: 2018.04.15 11:31:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2829
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
1,6 VCt cmaxba milyen 5W30 as olajat ajánlotok? szerelő szerint a ford olaj nem a legjobb.


Én korábbi hozzászólásomban már írtam arról,hogy milyen tapasztalatom volt néhány olaj fajtával. Most nem írok márkát mert itt mindig a Ford olajat a legjobb meg a legolcsóbb is. Ha akarod olvasd el.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsandi


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 31.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.06.05 08:32:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2830
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Lehet, hogy rossz topikhoz írom a kérdésemet, ezért elnézést. Embarassed
Két hete cseréltük le a C-Max-unkat egy fiatalabb Grand C-Max-ra.
Az indítása kulcsnélküli. Indításnál sípol egyet, majd a kijelzőn megjelenik a key battery low replace soon figyelmeztetés.
Vettünk új elemet, ki is cseréltük, de a figyelmeztetés ugyanúgy megmaradt. Erre van valakinek ötlete, hogy miért figyelmeztet még mindig?
A másik kérdésem: a baloldali visszapillantó tükör nem hajlik be az autó lezárásakor. Ez motorhiba, vagy esetleg más is lehet, ami költséghatékonyabb? Very Happy
Aztán, a hátsó ajtók (tolóajtó) nyikorognak. Főleg meleg időben. A reggeli indulásnál még nem, de munkából hazafelé jövet, amikor már felmelegszik az idő, borzasztó zavaró. Olyan, mintha nem lenne rendesen behúzva, pedig be van.
Előre is köszönök minden segítséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 07:20:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2831
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

fede94 írta:
1,6 VCt cmaxba milyen 5W30 as olajat ajánlotok? szerelő szerint a ford olaj nem a legjobb.


A szerelőnek mindig az az olaj jó amit ő árul. Azon van haszon. Nyugodtan vedd meg a gyári Ford olajat, de ha beleültették a bogarat a füledbe akkor pedig válassz az elérhető alternatívákból. A WSS-M2C913-C Ford specifikáció legyen feltüntetve a címkén, mivel ez az előírás ehhez a motorhoz.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Shatterhand


Offline
Csatlakozott:
2012. 01. 14.
Hozzászólások: 118


HozzászólásElküldve: 2018.06.06 17:38:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2832
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

szucsandi írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy rossz topikhoz írom a kérdésemet, ezért elnézést. Embarassed
Két hete cseréltük le a C-Max-unkat egy fiatalabb Grand C-Max-ra.
Az indítása kulcsnélküli. Indításnál sípol egyet, majd a kijelzőn megjelenik a key battery low replace soon figyelmeztetés.
Vettünk új elemet, ki is cseréltük, de a figyelmeztetés ugyanúgy megmaradt. Erre van valakinek ötlete, hogy miért figyelmeztet még mindig?
A másik kérdésem: a baloldali visszapillantó tükör nem hajlik be az autó lezárásakor. Ez motorhiba, vagy esetleg más is lehet, ami költséghatékonyabb? Very Happy
Aztán, a hátsó ajtók (tolóajtó) nyikorognak. Főleg meleg időben. A reggeli indulásnál még nem, de munkából hazafelé jövet, amikor már felmelegszik az idő, borzasztó zavaró. Olyan, mintha nem lenne rendesen behúzva, pedig be van.
Előre is köszönök minden segítséget.


Szia,ilyen autóm van nekem is.Itt a fórumon volt már szó a " key battery low replace soon " kijelzésről, az egyik fórumtárs szerint majd egy idő után eltűnik csak ki kell várni.Vagy OBD-s kütyüvel ki lehet törölni.
A tükörnél akkor valami hiba van így nehéz megmondani hogy mi ,az ajtók nálam is nyikorognak , nem találtam megoldást rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  misu


Offline
Csatlakozott:
2015. 07. 13.
Hozzászólások: 102


HozzászólásElküldve: 2018.06.07 07:00:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2833
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shatterhand írta:
szucsandi írta:

Aztán, a hátsó ajtók (tolóajtó) nyikorognak. Főleg meleg időben. A reggeli indulásnál még nem, de munkából hazafelé jövet, amikor már felmelegszik az idő, borzasztó zavaró. Olyan, mintha nem lenne rendesen behúzva, pedig be van.
Előre is köszönök minden segítséget.


az ajtók nálam is nyikorognak , nem találtam megoldást rá.


Az ajtónyikorgást nekem ezzel sikerült redukálni.
Sonax gumiápoló stift
Most is nyikorog néha, de már csak nagyobb úthibáknál. Mielőtt használtam, lemostam a gumikédereket autósamponos vízzel.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  szucsandi


Offline
Csatlakozott:
2015. 03. 31.
Hozzászólások: 18


HozzászólásElküldve: 2018.06.23 19:36:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2834
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm a segítséget.
Lenne még egy probléma, ami tegnap jelentkezett.
TOLATÓRADAR: hátramenetbe történő kapcsolásnál sípol, 2-3x villog a lámpa, kikapcsol, és ennyi. Az automata parkolás segítő sem műxik. Mondjuk, azt nem is használtam, de tolatásnál, beállásnál a radar segítség volt. Mi lehet a baj?




Shatterhand írta:
szucsandi írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy rossz topikhoz írom a kérdésemet, ezért elnézést. Embarassed
Két hete cseréltük le a C-Max-unkat egy fiatalabb Grand C-Max-ra.
Az indítása kulcsnélküli. Indításnál sípol egyet, majd a kijelzőn megjelenik a key battery low replace soon figyelmeztetés.
Vettünk új elemet, ki is cseréltük, de a figyelmeztetés ugyanúgy megmaradt. Erre van valakinek ötlete, hogy miért figyelmeztet még mindig?
A másik kérdésem: a baloldali visszapillantó tükör nem hajlik be az autó lezárásakor. Ez motorhiba, vagy esetleg más is lehet, ami költséghatékonyabb? Very Happy
Aztán, a hátsó ajtók (tolóajtó) nyikorognak. Főleg meleg időben. A reggeli indulásnál még nem, de munkából hazafelé jövet, amikor már felmelegszik az idő, borzasztó zavaró. Olyan, mintha nem lenne rendesen behúzva, pedig be van.
Előre is köszönök minden segítséget.


Szia,ilyen autóm van nekem is.Itt a fórumon volt már szó a " key battery low replace soon " kijelzésről, az egyik fórumtárs szerint majd egy idő után eltűnik csak ki kell várni.Vagy OBD-s kütyüvel ki lehet törölni.
A tükörnél akkor valami hiba van így nehéz megmondani hogy mi ,az ajtók nálam is nyikorognak , nem találtam megoldást rá.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Atala86


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 15.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.06.28 14:07:38  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2835
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha a key battery nem tűnik el akkor akkusarut le egy 1-2 percre. Nekem csak így tünt el.
Tolatóradar meg lehet, hogy valamelyik szenzor megadta magát és ezért csinálja.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  gabiorsi


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 20.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2018.09.21 20:51:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2836
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

expa írta:
Shatterhand írta:
misu írta:
Sziasztok,

Új vagyok itt. Nemrég vettem egy 2011-es C-Max-ot. A fórumot olvasva láttam, hogy esetleg lehetséges megoldás a DRL funkció kikapcsolására ami miatt kvázi állandóan világít a tompított fény.
Sajnos nem találtam meg azt a hozzászólást ahol ezt cáfolják vagy megerősítik. A helyi Ford szerviz is csak széttárta a kezét, bár Br. 8800Ft-ért esetleg megnézték volna... Esetleg valakinek van erről bővebb információja?


Hello

Azért tértem vissza erre a témára,mert sikerült kikapcsolni az állandó tompítottat.Ahogy azt Bagoly, és Bala75 is írta ,a központi konfigban rejlik a megoldás kulcsa:
A Focccus programmal csináltam (mert az ELMConfig valamiért mindig hibát írt ki),úgy,hogy a "central config" 16-os DRL sorban "always headlights"-ot "without DRL standard lights"-ra állítottam./Persze kell egy ELM327 kütyü is.../

Üdv.


Tudnál nekem segíteni a tompított fény kikapcsolásában? Nekem is ugyan olyan autóm van mint neked Smile Köszönöm előre is!


Hello, nekem is sikerült a leírásod alapján kikapcsolni. A problémám az, hogy miután beírta a kocsiba a lámpa kapcsolást, azóta a defektjelző hibát jelez és a légzsákot is kitette a műszerfalra. Van ötleted, miért van ez?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  carmaxos


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.22 17:41:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2837
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
új tulajként lenne pár kérdésem a tapasztaltaktól.
A belső hangulatvilágítás csak piros tud lenni?
Az adaptív fényszóró nem működik menet közben, bár indításkor látom hogy "táncolgat" a fénycsóva?
Az "automatic power off" ki van pipálva a menüben mégsem áll le soha a motor automatikusan?

Előre is köszi a válaszokat!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23773


HozzászólásElküldve: 2018.09.22 17:57:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2838
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

carmaxos írta:
Sziasztok!
új tulajként lenne pár kérdésem a tapasztaltaktól.
A belső hangulatvilágítás csak piros tud lenni?
Az adaptív fényszóró nem működik menet közben, bár indításkor látom hogy "táncolgat" a fénycsóva?
Az "automatic power off" ki van pipálva a menüben mégsem áll le soha a motor automatikusan?

Előre is köszi a válaszokat!


A hangulatvilágítás színe, és fényereje állítható.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  carmaxos


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.22 18:07:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2839
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
carmaxos írta:
Sziasztok!
új tulajként lenne pár kérdésem a tapasztaltaktól.
A belső hangulatvilágítás csak piros tud lenni?
Az adaptív fényszóró nem működik menet közben, bár indításkor látom hogy "táncolgat" a fénycsóva?
Az "automatic power off" ki van pipálva a menüben mégsem áll le soha a motor automatikusan?

Előre is köszi a válaszokat!


A hangulatvilágítás színe, és fényereje állítható.

Az a baj hogy nem találom sehol az állítási lehetőséget, csak a kikapcsolást, sőt régebbi focusok szine megváltozik pirosról kékre ha nyitva az ajtó állítólag.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  lantika


Offline
Csatlakozott:
2011. 12. 20.
Hozzászólások: 854


HozzászólásElküldve: 2018.09.23 20:30:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2840
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

carmaxos írta:
Sziasztok!
új tulajként lenne pár kérdésem a tapasztaltaktól.
A belső hangulatvilágítás csak piros tud lenni?
Az adaptív fényszóró nem működik menet közben, bár indításkor látom hogy "táncolgat" a fénycsóva?
Az "automatic power off" ki van pipálva a menüben mégsem áll le soha a motor automatikusan?

Előre is köszi a válaszokat!


A belsö hangulatvilägitäst nekem a sync kezelöfelületen lehet ällitani.
Adaptiv fenyszoro alatt ha a ledesre gondolsz akkor azt a bal oldali kormänygombokkal tudod aktivälni,jol el van dugva. Ajänlom a hasznälati utmutatot.
Az automatic power off meg majd eletre kel. Lehet DPF-et regeneräl ezert nem äll le. Nekem is össze vissza szokott leällni S-maxban.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  carmaxos


Offline
Csatlakozott:
2018. 09. 22.
Hozzászólások: 3


HozzászólásElküldve: 2018.09.24 12:16:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2841
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

lantika írta:
carmaxos írta:
Sziasztok!
új tulajként lenne pár kérdésem a tapasztaltaktól.
A belső hangulatvilágítás csak piros tud lenni?
Az adaptív fényszóró nem működik menet közben, bár indításkor látom hogy "táncolgat" a fénycsóva?
Az "automatic power off" ki van pipálva a menüben mégsem áll le soha a motor automatikusan?

Előre is köszi a válaszokat!


A belsö hangulatvilägitäst nekem a sync kezelöfelületen lehet ällitani.
Adaptiv fenyszoro alatt ha a ledesre gondolsz akkor azt a bal oldali kormänygombokkal tudod aktivälni,jol el van dugva. Ajänlom a hasznälati utmutatot.
Az automatic power off meg majd eletre kel. Lehet DPF-et regeneräl ezert nem äll le. Nekem is össze vissza szokott leällni S-maxban.

A sync-be nekem nincs pedig 3.0 -ra frissítettem már, a menübe pedig csak kikapcsolni lehet.
Az adaptív xenon probléma, már megoldódni látszik, állítólag ha a menüben kikapcsolom az automata távolsági fényt, akkor a kanyar funkció is kikapcsolódik.
Az "autómata power off" meg nem a start stop, hanem valami más, ami amikor ő ugy gondolja elkezd vissza számolni 30-tól és ha nem történik semmi leállítja a motort, amit újra indítani ugy tudsz mint amikor először beindítod a motort.
Amúgy nem tud valaki egy ennél aktívabb c-max forumot esetleg?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a C-Maxról -> Új C-Max tulajdonosok hülye kérdései
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 93, 94, 95
Ugrás:   

95 / 95 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.66 másodperc