Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.12.16. 11:07:08 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balhmm
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 24433
Látogatók:
Vendégek: 337
Tagok: 6
Összesen: 343

Jelen lévő tagok:
01: peti77
02: attis
03: NomadND1
04: Lucifer
05: csabesz66
06: sasjoco

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - Ford Focus III. rendelése
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 3-ról -> Ford Focus III. rendelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 67, 68, 69, 70, 71  Következő
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

68 / 71 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  ZsoltV


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 31.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.04.12 17:41:39  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2011
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
beodokb írta:
Szétnéztem a forum témái között, de csak nagyon régi bejegyzéseket találtam.
Szerintetek melyik márkakereskedést érdemes megkeresni árajánlat kérés ügyében?

Kigyűjtöttem párat már:
-Petrányi
-Ivanics
-Solymár
-Hovány
-Szabó
-Auto Fort
-Halmai (Mohácson)
-FX autóház (Szekszárd, Pécs)

Van esetleg, akit érdemes kerülni, vagy éppen ellenkezőleg, akit ajánlanátok?

Köszi Very Happy


Ajánlás: Solymár M3, Újvári Ottó (nála vettük a kocsit)


Én tudom ajánlani a Hovány-t (Szegeden), de a debreceni Vagép-nél is jó tapasztalatom volt.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  inf


Offline
Csatlakozott:
2017. 11. 09.
Hozzászólások: 23


HozzászólásElküldve: 2018.04.14 13:19:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2012
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZsoltV írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Szétnéztem a forum témái között, de csak nagyon régi bejegyzéseket találtam.
Szerintetek melyik márkakereskedést érdemes megkeresni árajánlat kérés ügyében?

Kigyűjtöttem párat már:
-Petrányi
-Ivanics
-Solymár
-Hovány
-Szabó
-Auto Fort
-Halmai (Mohácson)
-FX autóház (Szekszárd, Pécs)

Van esetleg, akit érdemes kerülni, vagy éppen ellenkezőleg, akit ajánlanátok?

Köszi Very Happy


Ajánlás: Solymár M3, Újvári Ottó (nála vettük a kocsit)


Én tudom ajánlani a Hovány-t (Szegeden), de a debreceni Vagép-nél is jó tapasztalatom volt.


Nekünk nagyságrendekkel jobb ajánlatot adott a Petrányi (Üllői út) a Szabótól, Solymártól (M3) és Auto Fort-tól.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 07:12:26  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2013
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

inf írta:
ZsoltV írta:
GaborJ írta:


Ajánlás: Solymár M3, Újvári Ottó (nála vettük a kocsit)


Én tudom ajánlani a Hovány-t (Szegeden), de a debreceni Vagép-nél is jó tapasztalatom volt.


Nekünk nagyságrendekkel jobb ajánlatot adott a Petrányi (Üllői út) a Szabótól, Solymártól (M3) és Auto Fort-tól.


Köszi mindenkinek a segítséget és az infókat Exclamation Exclamation Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 19:52:21  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2014
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Valamelyikőtök látott már Iceberg Blue focust??


Kaptam egy sztem nagyon jó árajánlatot ford focus titaniumra:
-Business csomag
-Téli csomag II.
-Stílus csomag

4.900.000 Ft

De ez az iceberg szín?? Eddig csak katalógusban láttam, neten több színárnyalat is kijön erre a színre. Tartok tőle, h nagyon babkék, amitől írtózom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 312


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 20:44:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2015
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Valamelyikőtök látott már Iceberg Blue focust??


Kaptam egy sztem nagyon jó árajánlatot ford focus titaniumra:
-Business csomag
-Téli csomag II.
-Stílus csomag

4.900.000 Ft

De ez az iceberg szín?? Eddig csak katalógusban láttam, neten több színárnyalat is kijön erre a színre. Tartok tőle, h nagyon babkék, amitől írtózom.


Annó mi is néztük ezt a színt mert pont akkor jelent meg mikor rendeltük az autót, és megörültünk, hogy olyan kék mint a Focus II-nél ami kapható volt, de ez sajnos nem olyan. Nekem legalábbis nem igazán jött be élőben így másik szín mellett maradtunk. Amúgy 1.6 Ti-VCT-vel van ez az ár?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.17 05:40:03  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2016
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

sulep írta:
Annó mi is néztük ezt a színt mert pont akkor jelent meg mikor rendeltük az autót, és megörültünk, hogy olyan kék mint a Focus II-nél ami kapható volt, de ez sajnos nem olyan. Nekem legalábbis nem igazán jött be élőben így másik szín mellett maradtunk. Amúgy 1.6 Ti-VCT-vel van ez az ár?


Igen, 1.6ra vonatkozik, 125LE. Én is attól tartok,h nagyon babakék ez a szín a valóságban Crying or Very sad
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sulep


Offline
Csatlakozott:
2010. 04. 21.
Hozzászólások: 312


HozzászólásElküldve: 2018.04.17 08:25:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2017
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
sulep írta:
Annó mi is néztük ezt a színt mert pont akkor jelent meg mikor rendeltük az autót, és megörültünk, hogy olyan kék mint a Focus II-nél ami kapható volt, de ez sajnos nem olyan. Nekem legalábbis nem igazán jött be élőben így másik szín mellett maradtunk. Amúgy 1.6 Ti-VCT-vel van ez az ár?


Igen, 1.6ra vonatkozik, 125LE. Én is attól tartok,h nagyon babakék ez a szín a valóságban Crying or Very sad


Írtam privátban
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 05:54:56  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2018
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

CÉLEGYENESBEN!!

Kaptam két nagyon jó ajánlatot focusra és nem tudok dönteni.

1. Titanium felszereltség
+Téli csomag II. (füthető kormány,szélvédő)
+Business csomag (navigáció)
+Stílus csomag ( sötétített ablakok)
+1.6 benzines 125LE
szín: ICEBERG BLUE

2. Titanium felszereltség
+Téli csomag II. (füthető kormány,szélvédő)
+Business csomag (navigáció)
+Stílus csomag ( sötétített ablakok)
+1.5 ecoboost 150LE
szín: MAGNETIC

Árban egyforma a kéttő, 4.9 millió

Az egyiknél a szín,amit nem hiszem,h megszoknék, másiknál az ecoboost,amitől kicsit tartok.


nem tudom,nem tudom
Question Question Question Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 161


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 06:42:22  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2019
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
CÉLEGYENESBEN!!

Kaptam két nagyon jó ajánlatot focusra és nem tudok dönteni.

1. Titanium felszereltség
+Téli csomag II. (füthető kormány,szélvédő)
+Business csomag (navigáció)
+Stílus csomag ( sötétített ablakok)
+1.6 benzines 125LE
szín: ICEBERG BLUE

2. Titanium felszereltség
+Téli csomag II. (füthető kormány,szélvédő)
+Business csomag (navigáció)
+Stílus csomag ( sötétített ablakok)
+1.5 ecoboost 150LE
szín: MAGNETIC

Árban egyforma a kéttő, 4.9 millió

Az egyiknél a szín,amit nem hiszem,h megszoknék, másiknál az ecoboost,amitől kicsit tartok.


nem tudom,nem tudom
Question Question Question Question


Ha felszereltségben minden ugyanaz:
- és nem gond, ha letérdel valami a turbosnál (nem biztos, de nagyobb esélye van)
- vagy 4-5 év múlva le tudod cserélni, mielőtt jönnek a "kiadások"
- és nem csak városban jársz rövid távokat (mi például 2km leállít, 5km leállít, aztán du. visszafelé ugyanez...ezt nem igazán szereti a turbos autó), akkor nyilván az Ecoboost.

És a Magnetic nagyon szép, sokkal-sokkal szebb, mint az Iceberg....az sem mindegy, milyen színú autót nézegetsz 5-8-10 évig.

...azért én utána kérdeznék, nem-e elírás és 1.0 Ecoboost-ról van szó.
Csak azért, mert az 1.0 Ecoboost +200eFt, 1.5 Ecoboost már kb. +570eFt az 1.6 TI-VCT-hez képest. Ennyit nem biztos, hogy be akar nyelni a kereskedő...Anno én kaptam olyan ajánlatot, hogy sem a motor, sem a szín nem passzolt.Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 08:16:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2020
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:


Ha felszereltségben minden ugyanaz:
- és nem gond, ha letérdel valami a turbosnál (nem biztos, de nagyobb esélye van)
- vagy 4-5 év múlva le tudod cserélni, mielőtt jönnek a "kiadások"
- és nem csak városban jársz rövid távokat (mi például 2km leállít, 5km leállít, aztán du. visszafelé ugyanez...ezt nem igazán szereti a turbos autó), akkor nyilván az Ecoboost.

És a Magnetic nagyon szép, sokkal-sokkal szebb, mint az Iceberg....az sem mindegy, milyen színú autót nézegetsz 5-8-10 évig.

...azért én utána kérdeznék, nem-e elírás és 1.0 Ecoboost-ról van szó.
Csak azért, mert az 1.0 Ecoboost +200eFt, 1.5 Ecoboost már kb. +570eFt az 1.6 TI-VCT-hez képest. Ennyit nem biztos, hogy be akar nyelni a kereskedő...Anno én kaptam olyan ajánlatot, hogy sem a motor, sem a szín nem passzolt.Smile[/quote]

Elsőre én is 2x megnéztam,h jól látom-e, aztán fel is hívtam és tényleg 1.5 ecoboost. Azért ennyi szerinte, mert az utolsó gyártás alatt lévő sorozat és "szabadulni" szeretnének tőle.

Vegyesen használom, napi min 30 km, de van, h 100-120 km-t is megyek vele.
Neccesebb, mint a sima benzines. De a terv, h 100.000 km elérése előtt eladom.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 161


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 08:48:48  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2021
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
GaborJ írta:


Ha felszereltségben minden ugyanaz:
- és nem gond, ha letérdel valami a turbosnál (nem biztos, de nagyobb esélye van)
- vagy 4-5 év múlva le tudod cserélni, mielőtt jönnek a "kiadások"
- és nem csak városban jársz rövid távokat (mi például 2km leállít, 5km leállít, aztán du. visszafelé ugyanez...ezt nem igazán szereti a turbos autó), akkor nyilván az Ecoboost.

És a Magnetic nagyon szép, sokkal-sokkal szebb, mint az Iceberg....az sem mindegy, milyen színú autót nézegetsz 5-8-10 évig.

...azért én utána kérdeznék, nem-e elírás és 1.0 Ecoboost-ról van szó.
Csak azért, mert az 1.0 Ecoboost +200eFt, 1.5 Ecoboost már kb. +570eFt az 1.6 TI-VCT-hez képest. Ennyit nem biztos, hogy be akar nyelni a kereskedő...Anno én kaptam olyan ajánlatot, hogy sem a motor, sem a szín nem passzolt.Smile


Elsőre én is 2x megnéztam,h jól látom-e, aztán fel is hívtam és tényleg 1.5 ecoboost. Azért ennyi szerinte, mert az utolsó gyártás alatt lévő sorozat és "szabadulni" szeretnének tőle.

Vegyesen használom, napi min 30 km, de van, h 100-120 km-t is megyek vele.
Neccesebb, mint a sima benzines. De a terv, h 100.000 km elérése előtt eladom.


Nálunk nagyon nem ilyen a felhasználói profil + ha nem tudok cserélni 5 éves korában, akkor sokkal nagyobb rizikó...ezért választottuk a Ti-VCT-t.

Ilyen feltételek esetén nem nagyon gondolkoznék (annak ellenére, hogy elégedett vagyok vele)...és venném az EcoBoost-os verziót.Smile
Egy kérdés, hogy eladásnál tudja az ember érvényesíteni az EcoBoost felárát? Valószinüleg nem igazán, mert használtan nagyobb rizikó a turbos motor...de te már megnyerted vásárláskor, tehát ha annyiért adod el, mint egy 1.6 Ti-VCT-t, akkor sem jársz rosszul.

Még egy utolsó kérdés: nem bemutató autó volt esetleg? Azokkal szerintem az a rizikó, hogy beül az ügyfél és egyből kinyomja a szemét (télen/nyáron)...mivel tudni szeretné mit tud a motor...jogosan, csak ezt egyik motor sem szereti.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 10:17:20  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2022
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
beodokb írta:
GaborJ írta:


Ha felszereltségben minden ugyanaz:
- és nem gond, ha letérdel valami a turbosnál (nem biztos, de nagyobb esélye van)
- vagy 4-5 év múlva le tudod cserélni, mielőtt jönnek a "kiadások"
- és nem csak városban jársz rövid távokat (mi például 2km leállít, 5km leállít, aztán du. visszafelé ugyanez...ezt nem igazán szereti a turbos autó), akkor nyilván az Ecoboost.

És a Magnetic nagyon szép, sokkal-sokkal szebb, mint az Iceberg....az sem mindegy, milyen színú autót nézegetsz 5-8-10 évig.

...azért én utána kérdeznék, nem-e elírás és 1.0 Ecoboost-ról van szó.
Csak azért, mert az 1.0 Ecoboost +200eFt, 1.5 Ecoboost már kb. +570eFt az 1.6 TI-VCT-hez képest. Ennyit nem biztos, hogy be akar nyelni a kereskedő...Anno én kaptam olyan ajánlatot, hogy sem a motor, sem a szín nem passzolt.Smile


Elsőre én is 2x megnéztam,h jól látom-e, aztán fel is hívtam és tényleg 1.5 ecoboost. Azért ennyi szerinte, mert az utolsó gyártás alatt lévő sorozat és "szabadulni" szeretnének tőle.

Vegyesen használom, napi min 30 km, de van, h 100-120 km-t is megyek vele.
Neccesebb, mint a sima benzines. De a terv, h 100.000 km elérése előtt eladom.


Nálunk nagyon nem ilyen a felhasználói profil + ha nem tudok cserélni 5 éves korában, akkor sokkal nagyobb rizikó...ezért választottuk a Ti-VCT-t.

Ilyen feltételek esetén nem nagyon gondolkoznék (annak ellenére, hogy elégedett vagyok vele)...és venném az EcoBoost-os verziót.Smile
Egy kérdés, hogy eladásnál tudja az ember érvényesíteni az EcoBoost felárát? Valószinüleg nem igazán, mert használtan nagyobb rizikó a turbos motor...de te már megnyerted vásárláskor, tehát ha annyiért adod el, mint egy 1.6 Ti-VCT-t, akkor sem jársz rosszul.

Még egy utolsó kérdés: nem bemutató autó volt esetleg? Azokkal szerintem az a rizikó, hogy beül az ügyfél és egyből kinyomja a szemét (télen/nyáron)...mivel tudni szeretné mit tud a motor...jogosan, csak ezt egyik motor sem szereti.


A kocsi még gyártás alatt van, elvileg május végén érkezik.
Elküldte a kereskedő az eurotax számát,az alapján leellenőriztetem,h minden úgy van-e,ahogy leírta.
Remelem nem lesz gond. Ha vmi gond lenne a motorral az a 2+3 év gari alatt kijön,de persze akkor is macerás a szervizbe cipelés.
Ugyanakkor ennyi elektonikai cuccnál lehet nem is a motorral lesz a bajom,hanem a radarokkal vagy a kijelzővel..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 161


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 10:46:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2023
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
GaborJ írta:


Ha felszereltségben minden ugyanaz:
- és nem gond, ha letérdel valami a turbosnál (nem biztos, de nagyobb esélye van)
- vagy 4-5 év múlva le tudod cserélni, mielőtt jönnek a "kiadások"
- és nem csak városban jársz rövid távokat (mi például 2km leállít, 5km leállít, aztán du. visszafelé ugyanez...ezt nem igazán szereti a turbos autó), akkor nyilván az Ecoboost.

És a Magnetic nagyon szép, sokkal-sokkal szebb, mint az Iceberg....az sem mindegy, milyen színú autót nézegetsz 5-8-10 évig.

...azért én utána kérdeznék, nem-e elírás és 1.0 Ecoboost-ról van szó.
Csak azért, mert az 1.0 Ecoboost +200eFt, 1.5 Ecoboost már kb. +570eFt az 1.6 TI-VCT-hez képest. Ennyit nem biztos, hogy be akar nyelni a kereskedő...Anno én kaptam olyan ajánlatot, hogy sem a motor, sem a szín nem passzolt.Smile


Elsőre én is 2x megnéztam,h jól látom-e, aztán fel is hívtam és tényleg 1.5 ecoboost. Azért ennyi szerinte, mert az utolsó gyártás alatt lévő sorozat és "szabadulni" szeretnének tőle.

Vegyesen használom, napi min 30 km, de van, h 100-120 km-t is megyek vele.
Neccesebb, mint a sima benzines. De a terv, h 100.000 km elérése előtt eladom.


Nálunk nagyon nem ilyen a felhasználói profil + ha nem tudok cserélni 5 éves korában, akkor sokkal nagyobb rizikó...ezért választottuk a Ti-VCT-t.

Ilyen feltételek esetén nem nagyon gondolkoznék (annak ellenére, hogy elégedett vagyok vele)...és venném az EcoBoost-os verziót.Smile
Egy kérdés, hogy eladásnál tudja az ember érvényesíteni az EcoBoost felárát? Valószinüleg nem igazán, mert használtan nagyobb rizikó a turbos motor...de te már megnyerted vásárláskor, tehát ha annyiért adod el, mint egy 1.6 Ti-VCT-t, akkor sem jársz rosszul.

Még egy utolsó kérdés: nem bemutató autó volt esetleg? Azokkal szerintem az a rizikó, hogy beül az ügyfél és egyből kinyomja a szemét (télen/nyáron)...mivel tudni szeretné mit tud a motor...jogosan, csak ezt egyik motor sem szereti.


A kocsi még gyártás alatt van, elvileg május végén érkezik.
Elküldte a kereskedő az eurotax számát,az alapján leellenőriztetem,h minden úgy van-e,ahogy leírta.
Remelem nem lesz gond. Ha vmi gond lenne a motorral az a 2+3 év gari alatt kijön,de persze akkor is macerás a szervizbe cipelés.
Ugyanakkor ennyi elektonikai cuccnál lehet nem is a motorral lesz a bajom,hanem a radarokkal vagy a kijelzővel..


Akkor minden sínen van.Smile
Szerintem 5 év alatt normális használat mellett nem nagyon lesz gond a motorral (különben nem lenne 5 év gari), majd a következő
tulajnál (8-10 év éves korában) jöhetnek ki a gondok.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  silboy


Offline
Csatlakozott:
2005. 06. 04.
Hozzászólások: 1206


HozzászólásElküldve: 2018.04.18 18:29:52  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2024
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
CÉLEGYENESBEN!!

Kaptam két nagyon jó ajánlatot focusra és nem tudok dönteni.

1. Titanium felszereltség
+Téli csomag II. (füthető kormány,szélvédő)
+Business csomag (navigáció)
+Stílus csomag ( sötétített ablakok)
+1.6 benzines 125LE
szín: ICEBERG BLUE

2. Titanium felszereltség
+Téli csomag II. (füthető kormány,szélvédő)
+Business csomag (navigáció)
+Stílus csomag ( sötétített ablakok)
+1.5 ecoboost 150LE
szín: MAGNETIC

Árban egyforma a kéttő, 4.9 millió

Az egyiknél a szín,amit nem hiszem,h megszoknék, másiknál az ecoboost,amitől kicsit tartok.


nem tudom,nem tudom
Question Question Question Question


Az elsőt nem tudom, de a második nagyon jó ár. Én 5 hónapja vettem át az enyémet ami hasonló csak kombi karosszériával és picit több, nem jelentős extrával 600-al többért. Válaszd a turbóst, nagyon jól megy, én mielőtt megrendeltem kipróbáltam a 125 LE szívót, hát nem győzött meg. Az ez előtti Focusom ami 1.6 100LE volt is ment annyira.
_________________
Focus Trend 2005-2010

Focus Ghia 2012-2017

Focus Titanium 2017
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.19 05:46:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2025
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Én is arra hajlok,amit ti mondtok,h ennyiért megéri a turbósat vanni.

Egy dolog lepett meg,h ha ford credit finanszírozással veszem a kocsit,akkor bármekkora önrész esetén is a kocsi törzskönyve szerint a bank lesz a tulaj, én pedig csak üzmeben tartó. Majd amikor kifizetem a lizing összeget,akkor kerül a kocsi a nevemre,vagyis van átírás költség,amihez ha hozzávesszük a kamatokat,akkor már nem éri meg annyira a ford credites megoldás.

Valakinek van ezzel tapasztalata?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 161


HozzászólásElküldve: 2018.04.19 07:38:43  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2026
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Én is arra hajlok,amit ti mondtok,h ennyiért megéri a turbósat vanni.

Egy dolog lepett meg,h ha ford credit finanszírozással veszem a kocsit,akkor bármekkora önrész esetén is a kocsi törzskönyve szerint a bank lesz a tulaj, én pedig csak üzmeben tartó. Majd amikor kifizetem a lizing összeget,akkor kerül a kocsi a nevemre,vagyis van átírás költség,amihez ha hozzávesszük a kamatokat,akkor már nem éri meg annyira a ford credites megoldás.

Valakinek van ezzel tapasztalata?


Addig nem a tied az autó, amig ki nem fizeted (még ha az önrész pl.: 80%-os).

2016-ban úgy vettem fel zártvégű lizinget, hogy lehetett előtörleszteni (2 részletet fizettem, aztán előtörlesztettem). Ezért még kaptam 254eFt kedvezményt, amiből az előtörlesztéssel és egyéb költségekkel kb. 190eFt-ot realizáltam. Ha végigfizetem, akkor maradt volna talán 50-60eFt nyereség. A lényeg, hogy az előtörlesztés megy-e. Ha igen, akkor érdemes felvenni.

A lizinghez kell regisztráció (jegyző), kb. 5eFt, a Merkantil bank-nál az előtörlesztés költsége kb. 6eFt, a törzskönyv a nevedre kb. 6eFt.
Ja és azt is tudni érdemes, ha lizingeled az autót, akkor teljes casco a követelmény. Az Allianz-os márkacasco a legolcsóbb. Ha egyébként nem akarnál teljes casco-t, akkor ez is plusz kiadás.
Nekem ennyiért megéri a teljes casco, habár már nem is lizinges az autó.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.19 08:01:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2027
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:


Addig nem a tied az autó, amig ki nem fizeted (még ha az önrész pl.: 80%-os).

2016-ban úgy vettem fel zártvégű lizinget, hogy lehetett előtörleszteni (2 részletet fizettem, aztán előtörlesztettem). Ezért még kaptam 254eFt kedvezményt, amiből az előtörlesztéssel és egyéb költségekkel kb. 190eFt-ot realizáltam. Ha végigfizetem, akkor maradt volna talán 50-60eFt nyereség. A lényeg, hogy az előtörlesztés megy-e. Ha igen, akkor érdemes felvenni.

A lizinghez kell regisztráció (jegyző), kb. 5eFt, a Merkantil bank-nál az előtörlesztés költsége kb. 6eFt, a törzskönyv a nevedre kb. 6eFt.
Ja és azt is tudni érdemes, ha lizingeled az autót, akkor teljes casco a követelmény. Az Allianz-os márkacasco a legolcsóbb. Ha egyébként nem akarnál teljes casco-t, akkor ez is plusz kiadás.
Nekem ennyiért megéri a teljes casco, habár már nem is lizinges az autó.


Köszi a segítséget!!
Azt hittem, h nagyobb az átírási költség, de ha tényleg lehet előtörleszteni, és nem egetverő az átírás, akkor tényleg nagyobb nyereség realizálható, mintha megvárnám a két évet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.22 08:29:00  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2028
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Végre sikerült megrendeli a kiszemelt 1.5 ecoboost. 150 LE-s focust.

Sok mindent olvastam már a motorral, indítással, leállítással kapcsolatban, arról is, hogy az első olajcserét érdemes 5.000 km környékén megejteni, de a bejáratásról és vezetésről lenne pár kérdésem. Tisztában vagyok vele, hogy nagyobb odafigyelést igényel a turbós motor, de ha az ember odafigyel, akkor meghálálja.

Eddig csak dizel és sima benzines kocsikat vezettem.

Az tudom, h a leállítás előtt érdemes járatni a motort ~1 percig, hogy ne a forró olaj "ragadjon" a turbóban, hanem kicsit elvigye a hőt és visszahűtse a turbót.

Indításnál ugyanúgy érdemes várni mielőtt elindul az ember ( ~1 perc kb itt is), h a kenés mindenhol beinduljon.

Eddig nincs is gond szerintem, úgy érzem, de ilyen motornál fokozottan fontos kéréds, hogy indulás után mikor lehet tényleg használni (90-100as tempó, vagy autópálya) Ilyenkor az olajnak is elég melegnek kell lennie a megfelelő működéshez. De erről nem kapok visszajelzést a kocsitól. Illetve milyen fordulat az optimális neki, bár gondolom a BC úgyis jelez, h mikor váltsak fel.

A másik kérdés a bejáratás. Az autó új lesz, így vigyázni kell, hogy ne hajtsa túl az ember, de ez hogyan működik ennél a turbós motornál és főleg meddig?

Köszönöm a segítéséget.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Attila64
Területi képviselő

Érvényes: 2018.12.31.

Offline
Csatlakozott:
2005. 12. 30.
Hozzászólások: 23929


HozzászólásElküldve: 2018.04.22 10:31:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2029
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Ha elérte a hűtővíz az üzemmeleg állapotot, akkor már mehetsz vele nyugodtan. az első pár ezer km lefutásáig kímélősebben hajtsad, de azért a 110-130 km-es sebesség nem okozhat gondot neki.
Az víz, és az olaj szintjét folyamatosan figyeld, mert sajnos előfordulhatnak meglepetések.
Leállítás esetén egy beparkolásnyi idő elegendő a motornak, ha autópályáról állsz ki tankolni, akkor 2-3 percet is járathatod, előtte - ha van rá mód - akkor üresben gurítsd ki a gépet, bőven van ideje visszahűlni neki.
A váltásjelző minden esetben hamarabb jelzi a feljebb kapcsolást.
_________________
Peace and Love! (J.Lennon)



Ha matrica igényed van, akkor keress bátran!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.23 10:12:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2030
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila64 írta:
Ha elérte a hűtővíz az üzemmeleg állapotot, akkor már mehetsz vele nyugodtan. az első pár ezer km lefutásáig kímélősebben hajtsad, de azért a 110-130 km-es sebesség nem okozhat gondot neki.
Az víz, és az olaj szintjét folyamatosan figyeld, mert sajnos előfordulhatnak meglepetések.
Leállítás esetén egy beparkolásnyi idő elegendő a motornak, ha autópályáról állsz ki tankolni, akkor 2-3 percet is járathatod, előtte - ha van rá mód - akkor üresben gurítsd ki a gépet, bőven van ideje visszahűlni neki.
A váltásjelző minden esetben hamarabb jelzi a feljebb kapcsolást.


Köszi a tanácsokat! Azt gondoltam, h az olajnak több idő kell, h elérje az optimális hőfokot, de akkor annyira sok nem.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.23 11:10:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2031
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Hülye kérdés gondolom, de létezik olyan, h alvázszám, vagy motorszám alapján rá tudok keresni a kocsira, h milyen fázisban van a gyártás vagy, h egyáltalán tényleg gyártás alatt van-e még a kocsi és nem a kereskedő mondja csak rá Question Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 161


HozzászólásElküldve: 2018.04.23 11:25:05  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2032
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Hülye kérdés gondolom, de létezik olyan, h alvázszám, vagy motorszám alapján rá tudok keresni a kocsira, h milyen fázisban van a gyártás vagy, h egyáltalán tényleg gyártás alatt van-e még a kocsi és nem a kereskedő mondja csak rá Question Question


Nem tudom, csak gondolom: ilyen belső infókat nem fogsz megkapni...kénytelen vagy arra hagyatkozni, amit a kereskedő mond.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.23 11:29:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2033
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

GaborJ írta:
beodokb írta:
Hülye kérdés gondolom, de létezik olyan, h alvázszám, vagy motorszám alapján rá tudok keresni a kocsira, h milyen fázisban van a gyártás vagy, h egyáltalán tényleg gyártás alatt van-e még a kocsi és nem a kereskedő mondja csak rá Question Question


Nem tudom, csak gondolom: ilyen belső infókat nem fogsz megkapni...kénytelen vagy arra hagyatkozni, amit a kereskedő mond.


Rendben, csak eszembe jutott, hátha fejlett ennyire a rendszer Smile

Köszi Exclamation
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GaborJ


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 31.
Hozzászólások: 161


HozzászólásElküldve: 2018.04.23 12:28:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2034
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
GaborJ írta:
beodokb írta:
Hülye kérdés gondolom, de létezik olyan, h alvázszám, vagy motorszám alapján rá tudok keresni a kocsira, h milyen fázisban van a gyártás vagy, h egyáltalán tényleg gyártás alatt van-e még a kocsi és nem a kereskedő mondja csak rá Question Question


Nem tudom, csak gondolom: ilyen belső infókat nem fogsz megkapni...kénytelen vagy arra hagyatkozni, amit a kereskedő mond.


Rendben, csak eszembe jutott, hátha fejlett ennyire a rendszer Smile

Köszi Exclamation


Nincs mit. Szerintem technikailag lehetséges volna, de ezek nyilván nem nyilvános infók. A kereskedőknek van csak rálátásuk.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZsoltV


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 31.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.04.23 15:52:24  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2035
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

A kereskedő meg tudja mondani, h nagyjából h áll a dolog. Pontos dátumot tudnak adni, mikor lesz legyártva. Amikor kész, látja az alvázszámot is, amit ha beregisztrálsz ETIS-be, akkor látod, h ténylegesen mikor lett legyártva, és mi került a technikába. Nekem gyakran küldött képernyőmentést a rendszerből, amiben a belső rendelési számtól kezdve minden info ott volt.

Közben megérkezett a mi szekerünk is Smile

[/img]
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 05:46:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2036
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZsoltV írta:
A kereskedő meg tudja mondani, h nagyjából h áll a dolog. Pontos dátumot tudnak adni, mikor lesz legyártva. Amikor kész, látja az alvázszámot is, amit ha beregisztrálsz ETIS-be, akkor látod, h ténylegesen mikor lett legyártva, és mi került a technikába. Nekem gyakran küldött képernyőmentést a rendszerből, amiben a belső rendelési számtól kezdve minden info ott volt.

Közben megérkezett a mi szekerünk is Smile


Köszi a segítséget.Már látok róla némi infót a rendszerben. kereskedő szerint júni 10re itt van

WOOOOWWW!

Nagyon jól néz ki!
4 ajtós,titánium?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ZsoltV


Offline
Csatlakozott:
2017. 12. 31.
Hozzászólások: 12


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 06:04:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2037
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Igen Smile
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 13:53:06  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2038
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

beodokb írta:
Attila64 írta:
Ha elérte a hűtővíz az üzemmeleg állapotot, akkor már mehetsz vele nyugodtan. az első pár ezer km lefutásáig kímélősebben hajtsad, de azért a 110-130 km-es sebesség nem okozhat gondot neki.
Az víz, és az olaj szintjét folyamatosan figyeld, mert sajnos előfordulhatnak meglepetések.
Leállítás esetén egy beparkolásnyi idő elegendő a motornak, ha autópályáról állsz ki tankolni, akkor 2-3 percet is járathatod, előtte - ha van rá mód - akkor üresben gurítsd ki a gépet, bőven van ideje visszahűlni neki.
A váltásjelző minden esetben hamarabb jelzi a feljebb kapcsolást.


Köszi a tanácsokat! Azt gondoltam, h az olajnak több idő kell, h elérje az optimális hőfokot, de akkor annyira sok nem.


Ha a BC korábban jelzi a felváltást,akkor az emiatti alacsonyabb fordulatszám nem káros a turbora? Sok helyen olvasom,h ne használjuk alacsony fordulaton a turbos motort,mert az nem tesz jót neki.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  subagab


Offline
Csatlakozott:
2009. 03. 11.
Hozzászólások: 9


HozzászólásElküldve: 2018.04.24 21:19:02  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2039
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

ZsoltV írta:
A kereskedő meg tudja mondani, h nagyjából h áll a dolog. Pontos dátumot tudnak adni, mikor lesz legyártva. Amikor kész, látja az alvázszámot is, amit ha beregisztrálsz ETIS-be, akkor látod, h ténylegesen mikor lett legyártva, és mi került a technikába. Nekem gyakran küldött képernyőmentést a rendszerből, amiben a belső rendelési számtól kezdve minden info ott volt.

Közben megérkezett a mi szekerünk is Smile

[/img]


Szia!

Szívből gratulálok az új autóhoz!!! Gyönyörű szép! Misi Primacy3 gumik... tökéletes!!
Én pénteken megyek átvenni az autót, remélem fedett helyen volt a tegnapi viharban/jégesőben... nyilván ha egyetlen horpadást meglátok rajta, nem veszem át, csak az a necces hogy ki van már fizetve, forgalmi ki van állítva, stb...
De bízom benne hogy nem lesz gond!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  beodokb


Offline
Csatlakozott:
2018. 02. 24.
Hozzászólások: 61


HozzászólásElküldve: 2018.04.26 14:26:55  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 2040
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

subagab írta:

Szia!

Szívből gratulálok az új autóhoz!!! Gyönyörű szép! Misi Primacy3 gumik... tökéletes!!
Én pénteken megyek átvenni az autót, remélem fedett helyen volt a tegnapi viharban/jégesőben... nyilván ha egyetlen horpadást meglátok rajta, nem veszem át, csak az a necces hogy ki van már fizetve, forgalmi ki van állítva, stb...
De bízom benne hogy nem lesz gond!


Nekem úgy van a szerződésben, h amikor hívnak, h itt a kocsi, akkor 10 napod van átvenni, addig az övég a felelősség és csak utána a tied. Ha a 11. napon elviszi egy tornádó, akkor a te bajod, de elvileg előtte az övék a felelősség.

Remélem nem lett baja. Kérhetünk majd képet Question
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Mindent a Ford Focus 3-ról -> Ford Focus III. rendelése
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3 ... 67, 68, 69, 70, 71  Következő
Ugrás:   

68 / 71 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.49 másodperc