Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.12.16. 11:06:26 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: balhmm
Mai: 0
Tegnapi: 2
Összesen: 24433
Látogatók:
Vendégek: 341
Tagok: 5
Összesen: 346

Jelen lévő tagok:
01: attis
02: NomadND1
03: Lucifer
04: csabesz66
05: sasjoco

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

8 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2015.11.25 14:58:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shan írta:

Sziasztok!

Ugyan ez a nemindulás van nálam is, mint xtreme-nél. Teljesen rendszertelenül. Van, hogy naponta többször sem akar indulni, van, hogy 5 napig nincs vele gond. EGR ledugózva, nyomásszabályzó cserélve, porlasztók rendben. Ha indul, akkor tökéletesen megy. Ha várok vele, pl 1 órát, vagy van amikor egy estét, utána indul (vagy nem, de jellemzően igen). Most éppen (megint) szerelőnél van ezügyben, szerencsére bemutatta nála is a mutatványt (nemindulás). Miután otthagytam, következő nap be szerették volna tolni a műhelybe, de tettek egy próbát - indult... Hibakódok: P1211 (nyomás magas/alacsony), P0191 (Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance). Bármilyen ötletnek nagyon örülnék, mert már 2 hónapja kínlódunk vele.

üdv


P1211
- Faulty Injector Control Pressure Sensor
- Injector Control Pressure Sensor harness is open or shorted
- Injector Control Pressure Sensor circuit poor electrical connection

Vezetékek rendben vannak az injektorhoz? Injektor tömítése rendben? Ezek után jön a magasnyomású...ha az nem termel elég nyomást, lehet amiatt adja a 1211-est is.

http://autotechnika.hu/cikkek/2092,a-hangja-jo-volt.html
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.02.12 09:28:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 212
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok srácok.

Elég sokat olvasgattam itt a fórumon ezzel az izzító villogással kapcsolatban.

Az én sztorim is hasonlóan kezdődött.
Megvettem a fókát, és hála istennek 4 porlasztó felújítással és a magasnyomású pumpa felújításával kezdtem BOSCH szervízben. A rendszerben találtak fémhulladékot is ami a magasnyomású pumpából ered, és azon belül is a csapágyból ami benne található. Kitisztították az üzemanyagrendszert, tartály csövek... Kaptam rá egy év garit is. Euróban irom az összeget(mivel nem Magyarországi vagyok) 700E. Tovább folytatódott a villogós folyamat, visszavittem a fent említett szervízbe és kicserélték a nyomásszabályzó szelepet, és még egy szenzort ami az elosztóban van(ahonnan indulnak a porlasztókba a fém csövek). Ez még 200Euróba fájt. Azóta is ezzel a gondal küszködök. Rail nyomást irja be hibának a gép és a nyomásszabályzó szelepet(vatta új van benne). ötödször vittem vissz a kocsit és nem tudnak már rá mit mondani a szakik. Az itt olvasottak alapján nem biztos hogy itt kell keresni a problémát. Olyan is előfordul mostanság hogy alapjáraton dolgozik az verda és jatszik az alapgázzal. Le - fel zúgatja magát. Van mikor felmegy 1500fordulatig és vissza leesik alapjáratra. Most a szaki akihez szoktam vinni a verdát a kuplung pedálnál van egy kapcsoló ami befolyásol valamit az üzemanyag adagolásnál mikor kuplungolok... de ez sem segitett.
Továbbá, mivel nem birok magammal elinditottam egy self tesztet az autón(KM számláló nullázása + kulcs be, rátekerem és indul a teszt). Ott mikor lapoztam akkor az E001 kódnáál villog hogy FAIL.
Utánaolvastam neten ezen az oldalon http://www.autocodes.com/p06b8_ford.html és irja hogy ez is tudja villogtatni az izzítót.
Ugyanis olyan jelei is vannak az autónak hogy vezetés közben az első fényszórók elhalványulnak egy pillanatra és a műszerfal is utána minden visszaáll a normál helyzetre és ez elég sűrűn előfordul. Valami megrántja az áramot... Nemtudok rájönni hogy mi lehet az. A szerelő nem akar vele foglalkozni mert az nem befolyásolja a problémát.

Nagyon szivesen fogadok minden hozzászólást, tanácsot, bármit.

Köszönöm előre is!

Üdv. Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2016.02.15 13:04:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 213
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tyű...egy autóvillamossági szerelő kell neked.

Ami megrántja a fényszórókat is, az az első szélvédő fűtés, és az izzítás. Együtt meg pláne.

A villogó izzító valamilyen értékhatár feletti káros anyag kibocsájtást jelez. Az Euro besorolások miatt kellett beépíteni.
A szerelők felkódolták az injektorokat?

Hibakódot ki kellene ütni.

Alapjáratot a töltésvezérlő rendszer is módosíthat, elektromos terhelés arányában. Mennyit mutat a töltés, ha rámérsz alapjáraton és mennyit fényszórókkal?

Izzítógyertyáid hogy vannak?



Csuma írta:
Sziasztok srácok.

Elég sokat olvasgattam itt a fórumon ezzel az izzító villogással kapcsolatban.

Az én sztorim is hasonlóan kezdődött.
Megvettem a fókát, és hála istennek 4 porlasztó felújítással és a magasnyomású pumpa felújításával kezdtem BOSCH szervízben. A rendszerben találtak fémhulladékot is ami a magasnyomású pumpából ered, és azon belül is a csapágyból ami benne található. Kitisztították az üzemanyagrendszert, tartály csövek... Kaptam rá egy év garit is. Euróban irom az összeget(mivel nem Magyarországi vagyok) 700E. Tovább folytatódott a villogós folyamat, visszavittem a fent említett szervízbe és kicserélték a nyomásszabályzó szelepet, és még egy szenzort ami az elosztóban van(ahonnan indulnak a porlasztókba a fém csövek). Ez még 200Euróba fájt. Azóta is ezzel a gondal küszködök. Rail nyomást irja be hibának a gép és a nyomásszabályzó szelepet(vatta új van benne). ötödször vittem vissz a kocsit és nem tudnak már rá mit mondani a szakik. Az itt olvasottak alapján nem biztos hogy itt kell keresni a problémát. Olyan is előfordul mostanság hogy alapjáraton dolgozik az verda és jatszik az alapgázzal. Le - fel zúgatja magát. Van mikor felmegy 1500fordulatig és vissza leesik alapjáratra. Most a szaki akihez szoktam vinni a verdát a kuplung pedálnál van egy kapcsoló ami befolyásol valamit az üzemanyag adagolásnál mikor kuplungolok... de ez sem segitett.
Továbbá, mivel nem birok magammal elinditottam egy self tesztet az autón(KM számláló nullázása + kulcs be, rátekerem és indul a teszt). Ott mikor lapoztam akkor az E001 kódnáál villog hogy FAIL.
Utánaolvastam neten ezen az oldalon http://www.autocodes.com/p06b8_ford.html és irja hogy ez is tudja villogtatni az izzítót.
Ugyanis olyan jelei is vannak az autónak hogy vezetés közben az első fényszórók elhalványulnak egy pillanatra és a műszerfal is utána minden visszaáll a normál helyzetre és ez elég sűrűn előfordul. Valami megrántja az áramot... Nemtudok rájönni hogy mi lehet az. A szerelő nem akar vele foglalkozni mert az nem befolyásolja a problémát.

Nagyon szivesen fogadok minden hozzászólást, tanácsot, bármit.

Köszönöm előre is!

Üdv. Gábor

_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.02.15 14:39:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 214
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikor megvettem a verdát kb fél éve akkor legelőször ami tönkrement az áramgenerátor volt. 100E volt a komplett javítás. Diódasor égett szét benne. Pár hete rádugtuk diagnosztikára mikor épp játszott a járgány az alapjárattal, és a töltést néztük meg ugyan azért hülyéskedik-e? a kompi azt mutatta hogy terheléssel és terhelés nélkül is 14,4 V-tal töltött. Terhelés alatt: fényszórók, venti 4es fokozaton ment + klíma is be volt neki kapcsolva, hátsó ablakmelegítő. És így is 14.4-el töltött. Nos mikor a megnéztük hogy a szivattyú alapgázon hány bár nyomással produkál ott volt mit látni.
Alapjáraton azt mondták a szakik hogy 200bár alá nem eshet a nyomás. Ahogy adod neki a gázt úgy nő a nyomás is. Az én pumpám alapjáraton 130 és 300 bár között variál. Mikor 130 bár alá esik akkor megáll az autó. rögtön hirtelen paff.

Szerintem felkódolták az injektorokat, másképp az injektorokat dobná be a gép hibának... én ezt feltételezem.
Izzítógyertyákat nem cseréltem még mióta megvan a kocsi. Pénteken vettem bele új BOSCH izzítókat.
Az izzítógyertya produkálhat menet közbeni villogást?
Most télen mikor keményebb fagyok voltak reggelente -10, -13 fok akkor bizony volt mikor 5x rámelegítettem és akkor is másodikra indult be a verda. Ebből következtetek arra hogy cserére szorul... Viszont elég eldugott helyen vannak és sajnos szerszámom sincs hozzá hogy kicseréljem. Igy megvárja a szerelőt hogy kicserélje valamelyik nap.

Várom válaszod.
Köszi. Üdv.

tiano írta:
Tyű...egy autóvillamossági szerelő kell neked.

Ami megrántja a fényszórókat is, az az első szélvédő fűtés, és az izzítás. Együtt meg pláne.

A villogó izzító valamilyen értékhatár feletti káros anyag kibocsájtást jelez. Az Euro besorolások miatt kellett beépíteni.
A szerelők felkódolták az injektorokat?

Hibakódot ki kellene ütni.

Alapjáratot a töltésvezérlő rendszer is módosíthat, elektromos terhelés arányában. Mennyit mutat a töltés, ha rámérsz alapjáraton és mennyit fényszórókkal?

Izzítógyertyáid hogy vannak?



Csuma írta:
Sziasztok srácok.

Elég sokat olvasgattam itt a fórumon ezzel az izzító villogással kapcsolatban.

Az én sztorim is hasonlóan kezdődött.
Megvettem a fókát, és hála istennek 4 porlasztó felújítással és a magasnyomású pumpa felújításával kezdtem BOSCH szervízben. A rendszerben találtak fémhulladékot is ami a magasnyomású pumpából ered, és azon belül is a csapágyból ami benne található. Kitisztították az üzemanyagrendszert, tartály csövek... Kaptam rá egy év garit is. Euróban irom az összeget(mivel nem Magyarországi vagyok) 700E. Tovább folytatódott a villogós folyamat, visszavittem a fent említett szervízbe és kicserélték a nyomásszabályzó szelepet, és még egy szenzort ami az elosztóban van(ahonnan indulnak a porlasztókba a fém csövek). Ez még 200Euróba fájt. Azóta is ezzel a gondal küszködök. Rail nyomást irja be hibának a gép és a nyomásszabályzó szelepet(vatta új van benne). ötödször vittem vissz a kocsit és nem tudnak már rá mit mondani a szakik. Az itt olvasottak alapján nem biztos hogy itt kell keresni a problémát. Olyan is előfordul mostanság hogy alapjáraton dolgozik az verda és jatszik az alapgázzal. Le - fel zúgatja magát. Van mikor felmegy 1500fordulatig és vissza leesik alapjáratra. Most a szaki akihez szoktam vinni a verdát a kuplung pedálnál van egy kapcsoló ami befolyásol valamit az üzemanyag adagolásnál mikor kuplungolok... de ez sem segitett.
Továbbá, mivel nem birok magammal elinditottam egy self tesztet az autón(KM számláló nullázása + kulcs be, rátekerem és indul a teszt). Ott mikor lapoztam akkor az E001 kódnáál villog hogy FAIL.
Utánaolvastam neten ezen az oldalon http://www.autocodes.com/p06b8_ford.html és irja hogy ez is tudja villogtatni az izzítót.
Ugyanis olyan jelei is vannak az autónak hogy vezetés közben az első fényszórók elhalványulnak egy pillanatra és a műszerfal is utána minden visszaáll a normál helyzetre és ez elég sűrűn előfordul. Valami megrántja az áramot... Nemtudok rájönni hogy mi lehet az. A szerelő nem akar vele foglalkozni mert az nem befolyásolja a problémát.

Nagyon szivesen fogadok minden hozzászólást, tanácsot, bármit.

Köszönöm előre is!

Üdv. Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2016.02.22 12:25:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 215
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

A generátoron én is túl vagyok. A lényeg, hogy a töltésed rendben van.
A kódolatlant nem dobja be hibának ha jól emlékszem. De vegyük azt, hogy felkódolták.
A nyomás 250 +-50 bar közt kell legyen az internet szerint. Ha fel tud menni 300-ig is, akkor nincs baj a szivattyúval, valamelyik érzékelő/beavatkozó lesz a hibás. De szerintem izzítókat cseréltesd első körben, aztán kiderül hogyan viselkedik.
Így cseréltem: http://mytdci.blogspot.hu/2011/11/izzitogyertyak-csereje.html


Csuma írta:
Mikor megvettem a verdát kb fél éve akkor legelőször ami tönkrement az áramgenerátor volt. 100E volt a komplett javítás. Diódasor égett szét benne. Pár hete rádugtuk diagnosztikára mikor épp játszott a járgány az alapjárattal, és a töltést néztük meg ugyan azért hülyéskedik-e? a kompi azt mutatta hogy terheléssel és terhelés nélkül is 14,4 V-tal töltött. Terhelés alatt: fényszórók, venti 4es fokozaton ment + klíma is be volt neki kapcsolva, hátsó ablakmelegítő. És így is 14.4-el töltött. Nos mikor a megnéztük hogy a szivattyú alapgázon hány bár nyomással produkál ott volt mit látni.
Alapjáraton azt mondták a szakik hogy 200bár alá nem eshet a nyomás. Ahogy adod neki a gázt úgy nő a nyomás is. Az én pumpám alapjáraton 130 és 300 bár között variál. Mikor 130 bár alá esik akkor megáll az autó. rögtön hirtelen paff.

Szerintem felkódolták az injektorokat, másképp az injektorokat dobná be a gép hibának... én ezt feltételezem.
Izzítógyertyákat nem cseréltem még mióta megvan a kocsi. Pénteken vettem bele új BOSCH izzítókat.
Az izzítógyertya produkálhat menet közbeni villogást?
Most télen mikor keményebb fagyok voltak reggelente -10, -13 fok akkor bizony volt mikor 5x rámelegítettem és akkor is másodikra indult be a verda. Ebből következtetek arra hogy cserére szorul... Viszont elég eldugott helyen vannak és sajnos szerszámom sincs hozzá hogy kicseréljem. Igy megvárja a szerelőt hogy kicserélje valamelyik nap.

Várom válaszod.
Köszi. Üdv.

_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.02.22 13:37:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 216
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tippet!
A héten a gép mindenféleképp menni fog a szakihoz, és akkor mondom neki hogy cserélje ki az izzítókat (hálistennek már a csomagtartóban van.) Smile Mikor megvolt a csere jelentkezem a helyzettel.
Most 5 napja hajtom a verdát, de még nem jelentkezett a villogás. Nekem ez kimondottan érdekes, hogy amikor nem villog akkor miért jó, és amikor villog akkor miért nem jó... mert ha valami nem jó akkor azt máskor sem jó. Smile Lehet hogy valamelyik szenzor a bűnös... De melyik? És miért a szivattyúra dobja a hibát? Sok érdekes kérdésem van. Very Happy Very Happy Very Happy

Üdvözlet: Gábor



A generátoron én is túl vagyok. A lényeg, hogy a töltésed rendben van.
A kódolatlant nem dobja be hibának ha jól emlékszem. De vegyük azt, hogy felkódolták.
A nyomás 250 +-50 bar közt kell legyen az internet szerint. Ha fel tud menni 300-ig is, akkor nincs baj a szivattyúval, valamelyik érzékelő/beavatkozó lesz a hibás. De szerintem izzítókat cseréltesd első körben, aztán kiderül hogyan viselkedik.
Így cseréltem: http://mytdci.blogspot.hu/2011/11/izzitogyertyak-csereje.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  geekay


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 28.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.03.09 20:24:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 217
 Hozzászólás témája: Villogo izzitto
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szep estet!2002es 85kWos 1,8tdci fokammal en is tul vagyok a villogo izzitos probleman.Komplett uzemanagy rendszer tisztitas,uj delphi szuro,mahasnyomasu pumpa kontroll es mind a 4 porlaszto felujitasaval lett vege.A porlasztok diesel specialistanal voltak felujitva.Be lettek szerelve,be lettek irva az uj kodok,ezutan a vezerlo hagyta torolni a kopogas hibat/p2337/ami addig torolhetetlen volt.Most az a helyzet hogy a motor inditas utan csak 2 hengeren megy,hibakodot nem ir a szamitogep es nem tudunk rajonni mi a baj.Nem talalkozott valaki ilyen problemaval?Help!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  geekay


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 28.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.03.09 20:24:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 218
 Hozzászólás témája: Villogo izzitto
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szep estet!2002es 85kWos 1,8tdci fokammal en is tul vagyok a villogo izzitos probleman.Komplett uzemanagy rendszer tisztitas,uj delphi szuro,mahasnyomasu pumpa kontroll es mind a 4 porlaszto felujitasaval lett vege.A porlasztok diesel specialistanal voltak felujitva.Be lettek szerelve,be lettek irva az uj kodok,ezutan a vezerlo hagyta torolni a kopogas hibat/p2337/ami addig torolhetetlen volt.Most az a helyzet hogy a motor inditas utan csak 2 hengeren megy,hibakodot nem ir a szamitogep es nem tudunk rajonni mi a baj.Nem talalkozott valaki ilyen problemaval?Help!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2016.03.12 12:52:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 219
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csuma írta:
Köszi a tippet!
A héten a gép mindenféleképp menni fog a szakihoz, és akkor mondom neki hogy cserélje ki az izzítókat (hálistennek már a csomagtartóban van.) Smile Mikor megvolt a csere jelentkezem a helyzettel.
Most 5 napja hajtom a verdát, de még nem jelentkezett a villogás. Nekem ez kimondottan érdekes, hogy amikor nem villog akkor miért jó, és amikor villog akkor miért nem jó... mert ha valami nem jó akkor azt máskor sem jó. Smile Lehet hogy valamelyik szenzor a bűnös... De melyik? És miért a szivattyúra dobja a hibát? Sok érdekes kérdésem van. Very Happy Very Happy Very Happy

Üdvözlet: Gábor



A generátoron én is túl vagyok. A lényeg, hogy a töltésed rendben van.
A kódolatlant nem dobja be hibának ha jól emlékszem. De vegyük azt, hogy felkódolták.
A nyomás 250 +-50 bar közt kell legyen az internet szerint. Ha fel tud menni 300-ig is, akkor nincs baj a szivattyúval, valamelyik érzékelő/beavatkozó lesz a hibás. De szerintem izzítókat cseréltesd első körben, aztán kiderül hogyan viselkedik.
Így cseréltem: http://mytdci.blogspot.hu/2011/11/izzitogyertyak-csereje.html


Üdv

1, Ezen információk alapján lehet sima dugulás is a rendszerben, például jellemző az alacsony nyumású rendszer(primer kör)és a magasnyomású rendszer(szekunder kör) között elhelyezett szűrő dugulása.
2, Valahol levegő szorult a szekunder kör rendszerébe (légzsákra gondolok ami ugye összenyomható és így nem tudja a nyomást állandó értéken tartani)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.03.15 12:47:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 220
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Igertem hogy beszamolok a tortentekrol, fejlemenyekrol.

Visszatert a szakitol a verda, lebontottak a kocsi elejet, atvizsgaltak a kabelokat, midnent rendben talaltak. Izzitogyertyak is ki lettek cserelve, a problemam tovabba sem szunt meg. Kitoroljuk a hibakat, mikor ismet villog a sarga visszajelzo akkor beirja a RAIL nyomast es a nyomasszabalyzo szelepet hibanak. Most ha radugjuk kompira, akkor a szivattyu annyira magas nyomast produkal hogy megfullad a motor a szaki szerint...
Nagyon ki vagyok mar idegileg. Sad

Nos, valamelyik nap csinaltattam az autoval SELFTEST-et es nekem ott az E001 (NVRAM revision number, ezt talaltam neten, ez a hibakod megnevezese) kodnal azt irja hogy FAIL.
Esetleg valaki el tudna magyarazni hogy az mit jelent? Vagy mire utal az a kod?

Koszi sracok!

Udvozlet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  machinasoft


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.05.01 15:18:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 221
 Hozzászólás témája: 1.8tdci 2800 2900 fordulatnál leál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!tanácsot szeretnék kérni hát ha valakinek volt hasonló problémája és tud segíteni!?2002es 1.8tdci 85kW115ló porlasztó csúcsok 10 e km el ezelőtt cserélve komplett vezérlés cserélve 2tömegű plusz kuplung szerkezet cserélve friss olaj szűrők stb stb...turbó hála az istennek jo kb.600 e ft szerviz van benne ..a jelenség a következeő hidegen is és üzemi hőfokon is kb. 2800 2900as fordulaton ránt eggyett kigyullad az izzitás jelző villog,majd megáll az autó szószerint kulcsot ujra elforditom minden megszünik az auto megy normálissan. De ha kihuzatom ismét 2800 2900 fordulaton ismétlődik az egész..a porlasztokat megnézettem kb 2 hete mert elfelejtette az autó az IMA kódokat ujra programozták ahol közölték hogy a porlasztóknak semmi baja nincs..a turbó jól mükszik füst nincs semmi se fekete se fehér..hidegen annyira enyhén szaggat hogy analikus észre sem venné csak már a sok hiba miatt nekem már minden feltünik...nos várom hogy szerintetek mi bánat lehet ennek az átoknak a baja..?!?ja és köszi előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.05.05 08:15:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 222
 Hozzászólás témája: Re: 1.8tdci 2800 2900 fordulatnál leál
Hozzászólás az előzmény idézésével

machinasoft írta:
Üdv mindenkinek!tanácsot szeretnék kérni hát ha valakinek volt hasonló problémája és tud segíteni!?2002es 1.8tdci 85kW115ló porlasztó csúcsok 10 e km el ezelőtt cserélve komplett vezérlés cserélve 2tömegű plusz kuplung szerkezet cserélve friss olaj szűrők stb stb...turbó hála az istennek jo kb.600 e ft szerviz van benne ..a jelenség a következeő hidegen is és üzemi hőfokon is kb. 2800 2900as fordulaton ránt eggyett kigyullad az izzitás jelző villog,majd megáll az autó szószerint kulcsot ujra elforditom minden megszünik az auto megy normálissan. De ha kihuzatom ismét 2800 2900 fordulaton ismétlődik az egész..a porlasztokat megnézettem kb 2 hete mert elfelejtette az autó az IMA kódokat ujra programozták ahol közölték hogy a porlasztóknak semmi baja nincs..a turbó jól mükszik füst nincs semmi se fekete se fehér..hidegen annyira enyhén szaggat hogy analikus észre sem venné csak már a sok hiba miatt nekem már minden feltünik...nos várom hogy szerintetek mi bánat lehet ennek az átoknak a baja..?!?ja és köszi előre is



Szerbusz. Smile Udv a klubban. Smile
En lassan egy eve jatszom ezt amit te most leirtal. Az enyem porlasztofelujitason esett at es a magasnyomasu szivattyut is fel kellett ujitanom. Nekem ez sem segitett. Tovabbra is fenall a problema. Egy honapja a kocsim a kornyek leglobb szerelojenel van. Ok tesztelik, es alaktijak at az uzemanyagrendszerem...
Milyen hibakodokat kapsz mikro villogtatja az izzitasjelzot?
Nalam mindig van RAIL nyomas hiba, es a nyomasszabalyzo szelep ami a szivattyuban talalhato.
Arra jottek ra a szakik, hogy nekem a rendszerem belevegosodik egy ido utan. kb 3-4 nap kell neki. Hogy honnan kap levegot az a legnagyobb kerdes. Ugy csinaljak ezt hogy atlatszo csovekre kicsereltek a csovezetekeket. Az anyos ules elott van 2 darab 2 literes muanyag flakon, az egyik az uzemanyagtartaly a masik pedig a visszatero ag. A bemeno ag, ami megy a magasnyomasu szivattyuba a naftraszuron keresztul ott nincs levegosodes. Viszont a visszatero agon ott megjelennek pici levegobuborekok es ezt mikor a szivattyu beszedi es benyomja a porlasztoknak akkor puff. megall a moci. Gyarilag a visszatero ag az az uzemanyagszurobe van visszavezetve, hogy a szivattyu meleg uzemanyagot toljon be a motorba. Ha ez az uzemanyag levegos, ami visszajon, akkor itt az utolsokat nyomja a porlaszto. Es az a vacak hogy utana is mukodni fog a porlaszto, csak nem ugy ahogy kellene neki... Ujraindit, es megy tovabb a verda. Viszont ez a meregdraga porlasztokat hazavagja mint a szart... Lehet vinni ismet felujitasra. prostituált bonyolult rendszer ez a Delphi. Es hala istennek ugy is van kitalalva hogy ne nagyon lehessen javitani. Nagyon preciz minden. Ameddig nincs baja addig jajj de jo... es addig tenyleg jo... Mikor beszarik... Akkor irgalmatlan sok penz... es szerintem soha nem is lesz rendes...
Ha az enyemet a mesterek osszerakjak, azaz hajthatova teszik, rogton megy a haztol valamilyen formaban. Lehet hogy a bontoba ha nem tudjak megoldani a gondot. Most epp nekem 8 porlasztobol csinalnak 4et...
Rengeteg penzembe kerult. Nemtudom mennyit kell meg kiplehelnem most a mestereknek ezert a szenvedesert...
Minel messzebb tole... Az en velemenyem.
Viszont neked nehez dontes, mivel sokat belenyomtal most a verdaba...annyit amennyit er..
Eloszor hibakodot kellene kiolvastatni lehetoleg akinek van ORIGINAL FORD diagnisztikaja, mert az univerzalissal nem fogtok sokat megtudni sajnos... Fordos sokkal pontosabban megmondja a hibakat mint pl nalam. Az univerzalis diagnosztika a fent emlitett hibakodokat dobalta ki mindig, mig a fordos a porlasztokat irta ki. Uzemanyagszuro sem mindegy hogy milyet teszel a kocsira. Legjobb ha delphi szurot veszel... 50euro korul van.
Magyarul minden osszefugg mindennel. Es ha valami nem popec akkor kotoszkodik a verda.

Kicsit sokat irtam. Sok sikert kivanok a meglodasban.

Udv. Csuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  machinasoft


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.05.08 15:57:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 223
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! Nos nekem folyamatossan ha gépre kötik akkor a főtengely jeladót dobja hibának kb. 2óra hosszat méregették különböző teszteket futtattak rajta...most meg vettem szombaton a jeladót hát ha megjavul(6200ft)ha nem javul meg akkor igy marad és nem fogom sajnálni hogy belökjem az árokba és megtapossam majd felgyujtsam,utánna hivok egy tűzoltot majd elektromos hibára utalva kivonatom végleg a forgalombol és inkább ne legyen kocsim de mégegyszer ilyen átkot a házhoz soha..se ford se francia se fiat3f szabály..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ssssi


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 17.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.10.11 09:08:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 224
 Hozzászólás témája: EGR kiiktatása
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segítséget kérek, 2004, 1,8 TDCI 115 LE, fog dobni hibakódot, ha az egr-t kiiktatom?
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2016.10.12 08:08:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 225
 Hozzászólás témája: Re: EGR kiiktatása
Hozzászólás az előzmény idézésével

ssssi írta:
Sziasztok!
Segítséget kérek, 2004, 1,8 TDCI 115 LE, fog dobni hibakódot, ha az egr-t kiiktatom?
Köszönöm.


Hogyan érted a kiiktatást? Van rajta csatlakozó? Akkor igen. Enyém 2003-as, azon még nem volt, az nem szól.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1225


HozzászólásElküldve: 2016.10.12 12:19:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 226
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

machinasoft írta:
Üdv! Nos nekem folyamatossan ha gépre kötik akkor a főtengely jeladót dobja hibának kb. 2óra hosszat méregették különböző teszteket futtattak rajta...most meg vettem szombaton a jeladót hát ha megjavul(6200ft)ha nem javul meg akkor igy marad és nem fogom sajnálni hogy belökjem az árokba és megtapossam majd felgyujtsam,utánna hivok egy tűzoltot majd elektromos hibára utalva kivonatom végleg a forgalombol és inkább ne legyen kocsim de mégegyszer ilyen átkot a házhoz soha..se ford se francia se fiat3f szabály..


Szia!

Olvastam a kezdeti panaszod. Porlasztócsúcsot nem cserélnek csak magában. Ha azt valamiért cserélni kellett, akkor azt valami elrontotta. A valami pedig ott van az autódban még mindig és lehet ezeket a csúcsokat ismét elrontotta. Nézzék már meg, hogy van-e fémreszelék a szűrődben!
Tudod ez Delphi, és gyári javítás van rá. Injektor, nagynyomású szivattyú, és rail csövek ki, felújított ugyanez vissza, plusz rendszer átmosás. Erre és csak erre vállal a Ford garanciát. Nekem 155 ezernél jött elő. Most 238 ezer van benne, eddig nincs probléma.
A bajt az okozza, hogy a szűrőcserét/vízleeresztést elhanyagolják. Kondenzálódott víz keletkezik a gázolajtartályban ugyanis, alacsony gázolajszintnél. Minél többet használják alacsony gázolajszinttel, annál több. Mert nincs benne gázolaj visszahűtő a tankhoz menő ágon. A szűrő alján van egy kis leeresztő. A vizet itt lehet leengedni. Ezt 30 ezrenként kell. Hogy miért nem írják le az autó használati utasításába? Mert nem normális dolog az biztos. A víz nem keni a szivattyút, ezért fémreszelék keletkezik az üzemanyagban. Ezt egyenesen nyomja a szivattyú az injektorokba. El van szabva az egész.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GERY4379


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2016.11.24 22:32:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 227
 Hozzászólás témája: 1,8 tdci nem Focus hanem Connect 90 pacis.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
A gondom nekem is hasonlo mint az elottem elitetteknek. Villogo izzito visszajelzo.
Namost az autoval most voltam otthon Magyarorszagon (londonbol) hazauton 2x max 3 szor hegymenetnel ha alacsonyra esett a fordulat es nem valtottam vissza kidobta a hibat. Ujraindit es ment , ha a fordulatot nem hagyom visszaengedni es 4-ben 3000 korul tartottam kicsit fustolt , tenyleg nem nagyon de nem alt meg. Alapvetoen a kocsi 2 sebessegben vagy 3 sebessegben a gazpedalt letaposva kormol valoban. hibakod a szokasos mint a mondeomban volt P1211 es P0251. A mondeoval megjartam szepen a csucsok miatt de ez maskepp viselkedik. Nem csorren be, nem ingadozik a motorjaras, ameddig nem eroltetem alacsony fokozaton nem dobja a hibat. Szurok stb. 7000 km kent cserelve jo minosegure. Foleg Delphi.
Feher fustot soha nem dob inkabb kormol. Vissza is jottem vele Londonba , 2x csinalta. Nagyon jo szakit nem ismerek itt sajna ezert kerdezem a velemenyetek. 1 eve volt benne porlasztocsucs cserelve kb. London belteruleten hasznalom foleg kis sebesseggel, sok dugoba kerulve. evjarat 2004 vge HCPA motorkod. Ha van egy kis tampont valakinek szivesen hallgatom meg, tudom mibe es mennyibe kerulnek a tdci-k de itt van boven hozza alkatresz csak el kell indulnom vele valamerre . Very Happy

ja es a hibakodokat engedi torolni, de visszajon termeszetesen ha megall Smile

elore is koszi mindenkinek ha tud segiteni
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dartrobert


Offline
Csatlakozott:
2017. 07. 27.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.07.27 16:01:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 228
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok sajna én is találkoztam a villogó lámpával nekem a hibakód olvasásnál a nyomástartó szelepre mutatott a probléma kicserélték de ugyan az a baja most a szerelőm a porlasztókra gyanakszik mert kettő a mérésnél eltérő értékeket mutat de nem tudom mi lehet a baj nálam a lámpa csak akkor villan ki ha a fordulat 2000 alá esik ha felette van semmi gond vele meg az alapjárat ingadozik mintha egy henger nem menne esetleg valakinek valami tippje nincs e.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziku69


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 12.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 10:57:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 229
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nagyon kihalt ez a topik.
Nekem még nincs villogó lámpám, és nem is nagyon szeretnék. Inkább megelőzném a bajt.
Hallottam az apró fémforgácsról, ami kenés hiányában lejön a magasnyomású szivattyúról.
Valamint hallottam a mágneses trükkről, amit a tankba helyezve, valamint az üanyag szűrő alá tesznek.
Használt már valaki hasonló megoldást?
Ha igen, mennyire lehet hatásos?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dimitriy


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.05.05 16:08:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 230
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem a tankban keletkezik a fémforgács, hanem a magasnyomású szivattyúban ledarálódik a csapágy. A mágnes csak parsztvakítás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  xtreme


Offline
Csatlakozott:
2012. 09. 19.
Hozzászólások: 70


HozzászólásElküldve: 2018.10.11 07:23:32  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 231
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Felébresztem a topikot. Nagyon csend van. Mindenki eladta a tdci-t? Very Happy

Szóval:

Egy autópályás "száguldozás" (140-150kmh) után A kihajtónál enyhe dombon megjelent a hibakód lámpa. (izzítás)
Semmi sem történt, az autó ment tovább az adott fordulaton. Aztán pár perc után elkezdett rángatni, köhögni, mint amikor benzinesnél kimarad a gyújtás. Félreálltam, hogy benézzek a géptető alá. Semmi különös, feltűnő dolgot nem láttam. El is indult (melegen) újra az első kulcs fordításra. Viszont pár száz méter után, ugyanúgy rángatott köhögött, és továbbra is villog a kontroll lámpa. Gondoltam nem kínzom tovább, és otthagytam a plázánál. Este amikor érte mentem, hogy elhúzom, megpróbáltam beindítani (hidegen), ami sikerült is, de csak hosszas indítózás után, félig lenyomott gázpedállal. Úgy indult mint a repülőgép, amikor hallod, hogy elkapná de még mégsem, azaz fel kellett húzni. Okádta az elégetlen gázolajat, szép lila színe volt, és elég nagy füstje. De haza tudtam menni vele. Igaz csak egy bizonyos fordulaton. Alatta, felette, rángat, köhög. Alapjárat van, nem áll le és abban a tartományban nem is köhög-szaggat. Ahogy elindulok vele, igen, viszont akkor meg már nem füstöl.
Itt a második szomszéd CR dolgokat javít. Ott is hagytam, meg is nézte. A gép azt írja, hogy 1es henger kopogás érték felett. Ennek ellenére azt mondja, hogy nem porlasztós szerinte, mert lehúzkodta a porlasztókról a csatikat és semmi nem változott járó motornál. Arra célozgatott, hogy EGR megragadt, vagy átugrott a vezérlés. Utóbbi még talán, de az EGR nekem le van vakolva, az nem maradhatott nyitva. Smile Járt már valaki így?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

8 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.21 másodperc