Üdvözöl a(z) Magyar Ford Focus Klub
Címlap  ·  Saját beállítások  ·  Letöltések  ·  Fórum 2018.07.18. 12:34:39 

  Főmenü
 Hírek, cikkek :
 Címlap
 Régebbi cikkek, írások
 Keresés

 Tagok :
 Új tagoknak
 Klubtagoknak (zártkörű)
 Tagok listája
 Saját beállítások
 Üzenetek

 Közösség :
 Fórum
 Észrevétel küldése
 Hasznos linkek
 Fotóalbum
 Online bolt
 Apróhirdetés
 Letöltések
 Rendszámkereső
 Userbar generátor

 Adatok :
 Klubtérkép
 Top 10

  Hirdetés

  Felhasználók
Üdvözlet, Vendég
Felhasználónév
Jelszó
(Regisztráció)
Felhasználók:
Legutóbbi: runzice
Mai: 1
Tegnapi: 2
Összesen: 24089
Látogatók:
Vendégek: 22315
Tagok: 350
Összesen: 22665

Jelen lévő tagok:
01: Remo
02: Bobyjack
03: pityu
04: oxyff2
05: hervai
06: runzice
07: fuco
08: fiesta
09: zor19
10: fibri81
11: slyder81
12: attila64
13: Focusdriver
14: Kapeti
15: znagy
16: semetka
17: fexi
18: cezar7
19: Flex
20: szuszinho
21: szalai88
22: kleroo
23: dragon
24: Car-ak
25: edk
26: gaborka83
27: Aramitz
28: pukkandur
29: Rockerpali
30: satirka
31: sendrew
32: bala
33: sulep
34: pogf
35: nagynandor91
36: lantika
37: neopaszta
38: zsigusz
39: popprezoli
40: tata211
41: lekimiklos
42: Peti77
43: RS305
44: gustavsson
45: milan6
46: Pallaci
47: szcsab1
48: attis
49: fefe1968
50: sernyovac
51: Shatterhand
52: Yasib
53: kelly
54: zolterek
55: boszme
56: chris75
57: helm
58: ferencvoros
59: csabesz66
60: theseus
61: secret21
62: Vagyokabajnok
63: mike67
64: _Petya_
65: Szilva87
66: Bagoly600
67: vazso0622
68: Gabor02
69: Kakszilali
70: tamas_kulcsar_90
71: kimbala
72: Sniper85
73: Mézi
74: balazsasd
75: placi90
76: Maxbull
77: podpupi
78: balmesz001
79: sylraw
80: fiatnorbi
81: smelo
82: WarTecH
83: gerus
84: mszrdi
85: vanor
86: isti215
87: hape
88: reklawyks
89: sasa82
90: KTamas51
91: horiisign
92: JuPe
93: solol8809
94: Atala86
95: tiszaszipi
96: szelala
97: Chili7
98: masu
99: KAndor
100: mugab
101: janeska75
102: _Allen
103: Totigyerek
104: majormate84
105: Kavegep
106: farkasbalint1991
107: atibaba
108: saumur
109: bottod
110: czirjek2002
111: tiano
112: vespa50s
113: fecooka
114: dtiborsopron
115: eduba
116: mogyi556
117: Shavo33
118: danonhunter
119: pikachu
120: forestjr79
121: ikim2025
122: amuba
123: szmore
124: kilincs89
125: egyszeru
126: Juva
127: bossofbosses
128: Fagyis
129: kojomjo
130: jano952
131: bazsy_
132: nokecmec1986
133: vargaapa
134: gsandor
135: Airmans
136: Gatya
137: radvanyia
138: krekopeter
139: b_sanyi
140: Gabur36
141: voroskaroly82
142: hufiblog
143: aToS88
144: vilu56
145: groszzoltan
146: tamasbobak
147: gyoeri
148: sziko
149: csikszi
150: Almeida
151: SilverFox
152: oktato
153: SoRCeReR
154: Sanya12
155: robika6120
156: kuszka
157: Simgeri
158: zolbal
159: davez
160: Tekate
161: bodalaca
162: kisinter
163: blackohu
164: Gabtor
165: namito
166: winotto
167: Csirke
168: gabi77
169: _NiZ_
170: flint78
171: Laci665
172: Letsgo
173: gedikart
174: Geri62
175: traxdata
176: sadykowich
177: add256
178: Guriga72
179: zsonybrasco
180: sajtqkac
181: Klevi75
182: tiertobrian
183: proferry
184: thomas01
185: papap21
186: Riri01
187: krian333
188: zola
189: pfpetee
190: Thomas10100
191: sutyi
192: EuropaiFecske
193: Adamka87
194: Balázs
195: dzseno90
196: Illesvik
197: Charlie7709
198: markastor84
199: nagyas
200: vargakaroly67
201: MagicFly
202: LACKO13
203: zoosz
204: laci7up
205: raga85
206: dragos
207: molnisz
208: Mihajlov
209: Motoman
210: hooked
211: dhodmik
212: guldenius
213: hmilan
214: baf80
215: Siby
216: attilazsolts
217: yada
218: csoege
219: lj
220: detomaso
221: bodajoci
222: semil
223: Mikiász
224: zoni
225: jocc67
226: Calius
227: yoker
228: zozee
229: silboy
230: Koszom
231: beodokb
232: Karesz87
233: mayhem92
234: PollyApu
235: szvicsa
236: zumike
237: jezol
238: TRL
239: bendeguz
240: ljocco
241: szupergo
242: cufere
243: oriat
244: zotya76
245: paethee
246: tocsaba
247: frizzi79
248: sebi89
249: Blatty
250: ReFi
251: Traklaci
252: attila_kg
253: dmcgabi
254: Weis
255: ati84
256: Lobo76
257: cyberfly
258: Robosz78
259: FOKIO
260: Zsata
261: Lookee87
262: frogolcsi
263: JNorb
264: Zeller
265: fcstibi
266: givanyi
267: Zeus0521
268: knorbert92
269: balkor
270: Vice
271: szkorhetz
272: sikitomi
273: Csaba105
274: zsorro
275: jomba79
276: cezar9
277: karcsitata
278: sagem94
279: sassi
280: challengeri
281: palati
282: balazs0717
283: huszt81
284: Sopet
285: pathfinder
286: MykeeH
287: pedro86
288: cory19
289: Kofy
290: pjonas
291: doczens
292: kran72
293: lac
294: torogyuri
295: zsiguci
296: Fokuszpok
297: Darth_NewL
298: richard89
299: Szpityak
300: Danee
301: atomizer
302: bury47es
303: soldier84
304: acsaba
305: Mikusz7
306: lelcash
307: kombiwartburg
308: Ernie
309: pyka87
310: Mergen
311: janossur
312: Tom7777
313: alfapapa
314: jago1
315: Peeti55
316: komeiner
317: ClintBarton
318: hohand
319: mrmuscle
320: vargafgyor
321: gflori
322: kisati966
323: snowplow
324: eisento
325: Alientwo
326: hayzoli19
327: kolo
328: rvilike
329: Takker81
330: Radomer
331: wexor
332: fhoksz
333: szergely1126
334: csipu
335: bobibob
336: k44headphones
337: Carpy
338: Bubuapu
339: jozsua
340: hzoltan
341: kaltenberg
342: Morscherszenasigabe
343: erkidaniel
344: papamaci88
345: fakocka
346: pzsoca
347: Rush77
348: zsoltikak
349: karancsg

fordfocus.hu :: Téma megtekintése - 1,8 TDCI villogo izzitó
 
  Control Panel
 
ProfilProfil   Üzeneteid olvasásához jelentkezz beÜzeneteid olvasásához jelentkezz be   BelépésBelépés Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   Felhasználó listaFelhasználó lista   CsoportokCsoportok 
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

FIGYELEM!
 
A fórumozók személyes adatait csak belépés után láthatod!
 
 

8 / 8 oldal
 Szerző
Üzenet Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1223


HozzászólásElküldve: 2015.11.25 14:58:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 211
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Shan írta:

Sziasztok!

Ugyan ez a nemindulás van nálam is, mint xtreme-nél. Teljesen rendszertelenül. Van, hogy naponta többször sem akar indulni, van, hogy 5 napig nincs vele gond. EGR ledugózva, nyomásszabályzó cserélve, porlasztók rendben. Ha indul, akkor tökéletesen megy. Ha várok vele, pl 1 órát, vagy van amikor egy estét, utána indul (vagy nem, de jellemzően igen). Most éppen (megint) szerelőnél van ezügyben, szerencsére bemutatta nála is a mutatványt (nemindulás). Miután otthagytam, következő nap be szerették volna tolni a műhelybe, de tettek egy próbát - indult... Hibakódok: P1211 (nyomás magas/alacsony), P0191 (Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance). Bármilyen ötletnek nagyon örülnék, mert már 2 hónapja kínlódunk vele.

üdv


P1211
- Faulty Injector Control Pressure Sensor
- Injector Control Pressure Sensor harness is open or shorted
- Injector Control Pressure Sensor circuit poor electrical connection

Vezetékek rendben vannak az injektorhoz? Injektor tömítése rendben? Ezek után jön a magasnyomású...ha az nem termel elég nyomást, lehet amiatt adja a 1211-est is.

http://autotechnika.hu/cikkek/2092,a-hangja-jo-volt.html
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.02.12 09:28:47  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 212
 Hozzászólás témája: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok srácok.

Elég sokat olvasgattam itt a fórumon ezzel az izzító villogással kapcsolatban.

Az én sztorim is hasonlóan kezdődött.
Megvettem a fókát, és hála istennek 4 porlasztó felújítással és a magasnyomású pumpa felújításával kezdtem BOSCH szervízben. A rendszerben találtak fémhulladékot is ami a magasnyomású pumpából ered, és azon belül is a csapágyból ami benne található. Kitisztították az üzemanyagrendszert, tartály csövek... Kaptam rá egy év garit is. Euróban irom az összeget(mivel nem Magyarországi vagyok) 700E. Tovább folytatódott a villogós folyamat, visszavittem a fent említett szervízbe és kicserélték a nyomásszabályzó szelepet, és még egy szenzort ami az elosztóban van(ahonnan indulnak a porlasztókba a fém csövek). Ez még 200Euróba fájt. Azóta is ezzel a gondal küszködök. Rail nyomást irja be hibának a gép és a nyomásszabályzó szelepet(vatta új van benne). ötödször vittem vissz a kocsit és nem tudnak már rá mit mondani a szakik. Az itt olvasottak alapján nem biztos hogy itt kell keresni a problémát. Olyan is előfordul mostanság hogy alapjáraton dolgozik az verda és jatszik az alapgázzal. Le - fel zúgatja magát. Van mikor felmegy 1500fordulatig és vissza leesik alapjáratra. Most a szaki akihez szoktam vinni a verdát a kuplung pedálnál van egy kapcsoló ami befolyásol valamit az üzemanyag adagolásnál mikor kuplungolok... de ez sem segitett.
Továbbá, mivel nem birok magammal elinditottam egy self tesztet az autón(KM számláló nullázása + kulcs be, rátekerem és indul a teszt). Ott mikor lapoztam akkor az E001 kódnáál villog hogy FAIL.
Utánaolvastam neten ezen az oldalon http://www.autocodes.com/p06b8_ford.html és irja hogy ez is tudja villogtatni az izzítót.
Ugyanis olyan jelei is vannak az autónak hogy vezetés közben az első fényszórók elhalványulnak egy pillanatra és a műszerfal is utána minden visszaáll a normál helyzetre és ez elég sűrűn előfordul. Valami megrántja az áramot... Nemtudok rájönni hogy mi lehet az. A szerelő nem akar vele foglalkozni mert az nem befolyásolja a problémát.

Nagyon szivesen fogadok minden hozzászólást, tanácsot, bármit.

Köszönöm előre is!

Üdv. Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1223


HozzászólásElküldve: 2016.02.15 13:04:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 213
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Tyű...egy autóvillamossági szerelő kell neked.

Ami megrántja a fényszórókat is, az az első szélvédő fűtés, és az izzítás. Együtt meg pláne.

A villogó izzító valamilyen értékhatár feletti káros anyag kibocsájtást jelez. Az Euro besorolások miatt kellett beépíteni.
A szerelők felkódolták az injektorokat?

Hibakódot ki kellene ütni.

Alapjáratot a töltésvezérlő rendszer is módosíthat, elektromos terhelés arányában. Mennyit mutat a töltés, ha rámérsz alapjáraton és mennyit fényszórókkal?

Izzítógyertyáid hogy vannak?



Csuma írta:
Sziasztok srácok.

Elég sokat olvasgattam itt a fórumon ezzel az izzító villogással kapcsolatban.

Az én sztorim is hasonlóan kezdődött.
Megvettem a fókát, és hála istennek 4 porlasztó felújítással és a magasnyomású pumpa felújításával kezdtem BOSCH szervízben. A rendszerben találtak fémhulladékot is ami a magasnyomású pumpából ered, és azon belül is a csapágyból ami benne található. Kitisztították az üzemanyagrendszert, tartály csövek... Kaptam rá egy év garit is. Euróban irom az összeget(mivel nem Magyarországi vagyok) 700E. Tovább folytatódott a villogós folyamat, visszavittem a fent említett szervízbe és kicserélték a nyomásszabályzó szelepet, és még egy szenzort ami az elosztóban van(ahonnan indulnak a porlasztókba a fém csövek). Ez még 200Euróba fájt. Azóta is ezzel a gondal küszködök. Rail nyomást irja be hibának a gép és a nyomásszabályzó szelepet(vatta új van benne). ötödször vittem vissz a kocsit és nem tudnak már rá mit mondani a szakik. Az itt olvasottak alapján nem biztos hogy itt kell keresni a problémát. Olyan is előfordul mostanság hogy alapjáraton dolgozik az verda és jatszik az alapgázzal. Le - fel zúgatja magát. Van mikor felmegy 1500fordulatig és vissza leesik alapjáratra. Most a szaki akihez szoktam vinni a verdát a kuplung pedálnál van egy kapcsoló ami befolyásol valamit az üzemanyag adagolásnál mikor kuplungolok... de ez sem segitett.
Továbbá, mivel nem birok magammal elinditottam egy self tesztet az autón(KM számláló nullázása + kulcs be, rátekerem és indul a teszt). Ott mikor lapoztam akkor az E001 kódnáál villog hogy FAIL.
Utánaolvastam neten ezen az oldalon http://www.autocodes.com/p06b8_ford.html és irja hogy ez is tudja villogtatni az izzítót.
Ugyanis olyan jelei is vannak az autónak hogy vezetés közben az első fényszórók elhalványulnak egy pillanatra és a műszerfal is utána minden visszaáll a normál helyzetre és ez elég sűrűn előfordul. Valami megrántja az áramot... Nemtudok rájönni hogy mi lehet az. A szerelő nem akar vele foglalkozni mert az nem befolyásolja a problémát.

Nagyon szivesen fogadok minden hozzászólást, tanácsot, bármit.

Köszönöm előre is!

Üdv. Gábor

_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.02.15 14:39:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 214
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Mikor megvettem a verdát kb fél éve akkor legelőször ami tönkrement az áramgenerátor volt. 100E volt a komplett javítás. Diódasor égett szét benne. Pár hete rádugtuk diagnosztikára mikor épp játszott a járgány az alapjárattal, és a töltést néztük meg ugyan azért hülyéskedik-e? a kompi azt mutatta hogy terheléssel és terhelés nélkül is 14,4 V-tal töltött. Terhelés alatt: fényszórók, venti 4es fokozaton ment + klíma is be volt neki kapcsolva, hátsó ablakmelegítő. És így is 14.4-el töltött. Nos mikor a megnéztük hogy a szivattyú alapgázon hány bár nyomással produkál ott volt mit látni.
Alapjáraton azt mondták a szakik hogy 200bár alá nem eshet a nyomás. Ahogy adod neki a gázt úgy nő a nyomás is. Az én pumpám alapjáraton 130 és 300 bár között variál. Mikor 130 bár alá esik akkor megáll az autó. rögtön hirtelen paff.

Szerintem felkódolták az injektorokat, másképp az injektorokat dobná be a gép hibának... én ezt feltételezem.
Izzítógyertyákat nem cseréltem még mióta megvan a kocsi. Pénteken vettem bele új BOSCH izzítókat.
Az izzítógyertya produkálhat menet közbeni villogást?
Most télen mikor keményebb fagyok voltak reggelente -10, -13 fok akkor bizony volt mikor 5x rámelegítettem és akkor is másodikra indult be a verda. Ebből következtetek arra hogy cserére szorul... Viszont elég eldugott helyen vannak és sajnos szerszámom sincs hozzá hogy kicseréljem. Igy megvárja a szerelőt hogy kicserélje valamelyik nap.

Várom válaszod.
Köszi. Üdv.

tiano írta:
Tyű...egy autóvillamossági szerelő kell neked.

Ami megrántja a fényszórókat is, az az első szélvédő fűtés, és az izzítás. Együtt meg pláne.

A villogó izzító valamilyen értékhatár feletti káros anyag kibocsájtást jelez. Az Euro besorolások miatt kellett beépíteni.
A szerelők felkódolták az injektorokat?

Hibakódot ki kellene ütni.

Alapjáratot a töltésvezérlő rendszer is módosíthat, elektromos terhelés arányában. Mennyit mutat a töltés, ha rámérsz alapjáraton és mennyit fényszórókkal?

Izzítógyertyáid hogy vannak?



Csuma írta:
Sziasztok srácok.

Elég sokat olvasgattam itt a fórumon ezzel az izzító villogással kapcsolatban.

Az én sztorim is hasonlóan kezdődött.
Megvettem a fókát, és hála istennek 4 porlasztó felújítással és a magasnyomású pumpa felújításával kezdtem BOSCH szervízben. A rendszerben találtak fémhulladékot is ami a magasnyomású pumpából ered, és azon belül is a csapágyból ami benne található. Kitisztították az üzemanyagrendszert, tartály csövek... Kaptam rá egy év garit is. Euróban irom az összeget(mivel nem Magyarországi vagyok) 700E. Tovább folytatódott a villogós folyamat, visszavittem a fent említett szervízbe és kicserélték a nyomásszabályzó szelepet, és még egy szenzort ami az elosztóban van(ahonnan indulnak a porlasztókba a fém csövek). Ez még 200Euróba fájt. Azóta is ezzel a gondal küszködök. Rail nyomást irja be hibának a gép és a nyomásszabályzó szelepet(vatta új van benne). ötödször vittem vissz a kocsit és nem tudnak már rá mit mondani a szakik. Az itt olvasottak alapján nem biztos hogy itt kell keresni a problémát. Olyan is előfordul mostanság hogy alapjáraton dolgozik az verda és jatszik az alapgázzal. Le - fel zúgatja magát. Van mikor felmegy 1500fordulatig és vissza leesik alapjáratra. Most a szaki akihez szoktam vinni a verdát a kuplung pedálnál van egy kapcsoló ami befolyásol valamit az üzemanyag adagolásnál mikor kuplungolok... de ez sem segitett.
Továbbá, mivel nem birok magammal elinditottam egy self tesztet az autón(KM számláló nullázása + kulcs be, rátekerem és indul a teszt). Ott mikor lapoztam akkor az E001 kódnáál villog hogy FAIL.
Utánaolvastam neten ezen az oldalon http://www.autocodes.com/p06b8_ford.html és irja hogy ez is tudja villogtatni az izzítót.
Ugyanis olyan jelei is vannak az autónak hogy vezetés közben az első fényszórók elhalványulnak egy pillanatra és a műszerfal is utána minden visszaáll a normál helyzetre és ez elég sűrűn előfordul. Valami megrántja az áramot... Nemtudok rájönni hogy mi lehet az. A szerelő nem akar vele foglalkozni mert az nem befolyásolja a problémát.

Nagyon szivesen fogadok minden hozzászólást, tanácsot, bármit.

Köszönöm előre is!

Üdv. Gábor
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1223


HozzászólásElküldve: 2016.02.22 12:25:30  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 215
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

A generátoron én is túl vagyok. A lényeg, hogy a töltésed rendben van.
A kódolatlant nem dobja be hibának ha jól emlékszem. De vegyük azt, hogy felkódolták.
A nyomás 250 +-50 bar közt kell legyen az internet szerint. Ha fel tud menni 300-ig is, akkor nincs baj a szivattyúval, valamelyik érzékelő/beavatkozó lesz a hibás. De szerintem izzítókat cseréltesd első körben, aztán kiderül hogyan viselkedik.
Így cseréltem: http://mytdci.blogspot.hu/2011/11/izzitogyertyak-csereje.html


Csuma írta:
Mikor megvettem a verdát kb fél éve akkor legelőször ami tönkrement az áramgenerátor volt. 100E volt a komplett javítás. Diódasor égett szét benne. Pár hete rádugtuk diagnosztikára mikor épp játszott a járgány az alapjárattal, és a töltést néztük meg ugyan azért hülyéskedik-e? a kompi azt mutatta hogy terheléssel és terhelés nélkül is 14,4 V-tal töltött. Terhelés alatt: fényszórók, venti 4es fokozaton ment + klíma is be volt neki kapcsolva, hátsó ablakmelegítő. És így is 14.4-el töltött. Nos mikor a megnéztük hogy a szivattyú alapgázon hány bár nyomással produkál ott volt mit látni.
Alapjáraton azt mondták a szakik hogy 200bár alá nem eshet a nyomás. Ahogy adod neki a gázt úgy nő a nyomás is. Az én pumpám alapjáraton 130 és 300 bár között variál. Mikor 130 bár alá esik akkor megáll az autó. rögtön hirtelen paff.

Szerintem felkódolták az injektorokat, másképp az injektorokat dobná be a gép hibának... én ezt feltételezem.
Izzítógyertyákat nem cseréltem még mióta megvan a kocsi. Pénteken vettem bele új BOSCH izzítókat.
Az izzítógyertya produkálhat menet közbeni villogást?
Most télen mikor keményebb fagyok voltak reggelente -10, -13 fok akkor bizony volt mikor 5x rámelegítettem és akkor is másodikra indult be a verda. Ebből következtetek arra hogy cserére szorul... Viszont elég eldugott helyen vannak és sajnos szerszámom sincs hozzá hogy kicseréljem. Igy megvárja a szerelőt hogy kicserélje valamelyik nap.

Várom válaszod.
Köszi. Üdv.

_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.02.22 13:37:01  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 216
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszi a tippet!
A héten a gép mindenféleképp menni fog a szakihoz, és akkor mondom neki hogy cserélje ki az izzítókat (hálistennek már a csomagtartóban van.) Smile Mikor megvolt a csere jelentkezem a helyzettel.
Most 5 napja hajtom a verdát, de még nem jelentkezett a villogás. Nekem ez kimondottan érdekes, hogy amikor nem villog akkor miért jó, és amikor villog akkor miért nem jó... mert ha valami nem jó akkor azt máskor sem jó. Smile Lehet hogy valamelyik szenzor a bűnös... De melyik? És miért a szivattyúra dobja a hibát? Sok érdekes kérdésem van. Very Happy Very Happy Very Happy

Üdvözlet: Gábor



A generátoron én is túl vagyok. A lényeg, hogy a töltésed rendben van.
A kódolatlant nem dobja be hibának ha jól emlékszem. De vegyük azt, hogy felkódolták.
A nyomás 250 +-50 bar közt kell legyen az internet szerint. Ha fel tud menni 300-ig is, akkor nincs baj a szivattyúval, valamelyik érzékelő/beavatkozó lesz a hibás. De szerintem izzítókat cseréltesd első körben, aztán kiderül hogyan viselkedik.
Így cseréltem: http://mytdci.blogspot.hu/2011/11/izzitogyertyak-csereje.html
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  geekay


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 28.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.03.09 20:24:27  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 217
 Hozzászólás témája: Villogo izzitto
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szep estet!2002es 85kWos 1,8tdci fokammal en is tul vagyok a villogo izzitos probleman.Komplett uzemanagy rendszer tisztitas,uj delphi szuro,mahasnyomasu pumpa kontroll es mind a 4 porlaszto felujitasaval lett vege.A porlasztok diesel specialistanal voltak felujitva.Be lettek szerelve,be lettek irva az uj kodok,ezutan a vezerlo hagyta torolni a kopogas hibat/p2337/ami addig torolhetetlen volt.Most az a helyzet hogy a motor inditas utan csak 2 hengeren megy,hibakodot nem ir a szamitogep es nem tudunk rajonni mi a baj.Nem talalkozott valaki ilyen problemaval?Help!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  geekay


Offline
Csatlakozott:
2015. 05. 28.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.03.09 20:24:45  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 218
 Hozzászólás témája: Villogo izzitto
Hozzászólás az előzmény idézésével

Szep estet!2002es 85kWos 1,8tdci fokammal en is tul vagyok a villogo izzitos probleman.Komplett uzemanagy rendszer tisztitas,uj delphi szuro,mahasnyomasu pumpa kontroll es mind a 4 porlaszto felujitasaval lett vege.A porlasztok diesel specialistanal voltak felujitva.Be lettek szerelve,be lettek irva az uj kodok,ezutan a vezerlo hagyta torolni a kopogas hibat/p2337/ami addig torolhetetlen volt.Most az a helyzet hogy a motor inditas utan csak 2 hengeren megy,hibakodot nem ir a szamitogep es nem tudunk rajonni mi a baj.Nem talalkozott valaki ilyen problemaval?Help!
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Boszme


Offline
Csatlakozott:
2016. 01. 01.
Hozzászólások: 93


HozzászólásElküldve: 2016.03.12 12:52:11  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 219
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Csuma írta:
Köszi a tippet!
A héten a gép mindenféleképp menni fog a szakihoz, és akkor mondom neki hogy cserélje ki az izzítókat (hálistennek már a csomagtartóban van.) Smile Mikor megvolt a csere jelentkezem a helyzettel.
Most 5 napja hajtom a verdát, de még nem jelentkezett a villogás. Nekem ez kimondottan érdekes, hogy amikor nem villog akkor miért jó, és amikor villog akkor miért nem jó... mert ha valami nem jó akkor azt máskor sem jó. Smile Lehet hogy valamelyik szenzor a bűnös... De melyik? És miért a szivattyúra dobja a hibát? Sok érdekes kérdésem van. Very Happy Very Happy Very Happy

Üdvözlet: Gábor



A generátoron én is túl vagyok. A lényeg, hogy a töltésed rendben van.
A kódolatlant nem dobja be hibának ha jól emlékszem. De vegyük azt, hogy felkódolták.
A nyomás 250 +-50 bar közt kell legyen az internet szerint. Ha fel tud menni 300-ig is, akkor nincs baj a szivattyúval, valamelyik érzékelő/beavatkozó lesz a hibás. De szerintem izzítókat cseréltesd első körben, aztán kiderül hogyan viselkedik.
Így cseréltem: http://mytdci.blogspot.hu/2011/11/izzitogyertyak-csereje.html


Üdv

1, Ezen információk alapján lehet sima dugulás is a rendszerben, például jellemző az alacsony nyumású rendszer(primer kör)és a magasnyomású rendszer(szekunder kör) között elhelyezett szűrő dugulása.
2, Valahol levegő szorult a szekunder kör rendszerébe (légzsákra gondolok ami ugye összenyomható és így nem tudja a nyomást állandó értéken tartani)
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.03.15 12:47:18  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 220
 Hozzászólás témája: Re: Ford Focus 1.8 TDCI
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,

Igertem hogy beszamolok a tortentekrol, fejlemenyekrol.

Visszatert a szakitol a verda, lebontottak a kocsi elejet, atvizsgaltak a kabelokat, midnent rendben talaltak. Izzitogyertyak is ki lettek cserelve, a problemam tovabba sem szunt meg. Kitoroljuk a hibakat, mikor ismet villog a sarga visszajelzo akkor beirja a RAIL nyomast es a nyomasszabalyzo szelepet hibanak. Most ha radugjuk kompira, akkor a szivattyu annyira magas nyomast produkal hogy megfullad a motor a szaki szerint...
Nagyon ki vagyok mar idegileg. Sad

Nos, valamelyik nap csinaltattam az autoval SELFTEST-et es nekem ott az E001 (NVRAM revision number, ezt talaltam neten, ez a hibakod megnevezese) kodnal azt irja hogy FAIL.
Esetleg valaki el tudna magyarazni hogy az mit jelent? Vagy mire utal az a kod?

Koszi sracok!

Udvozlet.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  machinasoft


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.05.01 15:18:36  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 221
 Hozzászólás témája: 1.8tdci 2800 2900 fordulatnál leál
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv mindenkinek!tanácsot szeretnék kérni hát ha valakinek volt hasonló problémája és tud segíteni!?2002es 1.8tdci 85kW115ló porlasztó csúcsok 10 e km el ezelőtt cserélve komplett vezérlés cserélve 2tömegű plusz kuplung szerkezet cserélve friss olaj szűrők stb stb...turbó hála az istennek jo kb.600 e ft szerviz van benne ..a jelenség a következeő hidegen is és üzemi hőfokon is kb. 2800 2900as fordulaton ránt eggyett kigyullad az izzitás jelző villog,majd megáll az autó szószerint kulcsot ujra elforditom minden megszünik az auto megy normálissan. De ha kihuzatom ismét 2800 2900 fordulaton ismétlődik az egész..a porlasztokat megnézettem kb 2 hete mert elfelejtette az autó az IMA kódokat ujra programozták ahol közölték hogy a porlasztóknak semmi baja nincs..a turbó jól mükszik füst nincs semmi se fekete se fehér..hidegen annyira enyhén szaggat hogy analikus észre sem venné csak már a sok hiba miatt nekem már minden feltünik...nos várom hogy szerintetek mi bánat lehet ennek az átoknak a baja..?!?ja és köszi előre is
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Csuma


Offline
Csatlakozott:
2016. 02. 12.
Hozzászólások: 5


HozzászólásElküldve: 2016.05.05 08:15:54  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 222
 Hozzászólás témája: Re: 1.8tdci 2800 2900 fordulatnál leál
Hozzászólás az előzmény idézésével

machinasoft írta:
Üdv mindenkinek!tanácsot szeretnék kérni hát ha valakinek volt hasonló problémája és tud segíteni!?2002es 1.8tdci 85kW115ló porlasztó csúcsok 10 e km el ezelőtt cserélve komplett vezérlés cserélve 2tömegű plusz kuplung szerkezet cserélve friss olaj szűrők stb stb...turbó hála az istennek jo kb.600 e ft szerviz van benne ..a jelenség a következeő hidegen is és üzemi hőfokon is kb. 2800 2900as fordulaton ránt eggyett kigyullad az izzitás jelző villog,majd megáll az autó szószerint kulcsot ujra elforditom minden megszünik az auto megy normálissan. De ha kihuzatom ismét 2800 2900 fordulaton ismétlődik az egész..a porlasztokat megnézettem kb 2 hete mert elfelejtette az autó az IMA kódokat ujra programozták ahol közölték hogy a porlasztóknak semmi baja nincs..a turbó jól mükszik füst nincs semmi se fekete se fehér..hidegen annyira enyhén szaggat hogy analikus észre sem venné csak már a sok hiba miatt nekem már minden feltünik...nos várom hogy szerintetek mi bánat lehet ennek az átoknak a baja..?!?ja és köszi előre is



Szerbusz. Smile Udv a klubban. Smile
En lassan egy eve jatszom ezt amit te most leirtal. Az enyem porlasztofelujitason esett at es a magasnyomasu szivattyut is fel kellett ujitanom. Nekem ez sem segitett. Tovabbra is fenall a problema. Egy honapja a kocsim a kornyek leglobb szerelojenel van. Ok tesztelik, es alaktijak at az uzemanyagrendszerem...
Milyen hibakodokat kapsz mikro villogtatja az izzitasjelzot?
Nalam mindig van RAIL nyomas hiba, es a nyomasszabalyzo szelep ami a szivattyuban talalhato.
Arra jottek ra a szakik, hogy nekem a rendszerem belevegosodik egy ido utan. kb 3-4 nap kell neki. Hogy honnan kap levegot az a legnagyobb kerdes. Ugy csinaljak ezt hogy atlatszo csovekre kicsereltek a csovezetekeket. Az anyos ules elott van 2 darab 2 literes muanyag flakon, az egyik az uzemanyagtartaly a masik pedig a visszatero ag. A bemeno ag, ami megy a magasnyomasu szivattyuba a naftraszuron keresztul ott nincs levegosodes. Viszont a visszatero agon ott megjelennek pici levegobuborekok es ezt mikor a szivattyu beszedi es benyomja a porlasztoknak akkor puff. megall a moci. Gyarilag a visszatero ag az az uzemanyagszurobe van visszavezetve, hogy a szivattyu meleg uzemanyagot toljon be a motorba. Ha ez az uzemanyag levegos, ami visszajon, akkor itt az utolsokat nyomja a porlaszto. Es az a vacak hogy utana is mukodni fog a porlaszto, csak nem ugy ahogy kellene neki... Ujraindit, es megy tovabb a verda. Viszont ez a meregdraga porlasztokat hazavagja mint a szart... Lehet vinni ismet felujitasra. prostituált bonyolult rendszer ez a Delphi. Es hala istennek ugy is van kitalalva hogy ne nagyon lehessen javitani. Nagyon preciz minden. Ameddig nincs baja addig jajj de jo... es addig tenyleg jo... Mikor beszarik... Akkor irgalmatlan sok penz... es szerintem soha nem is lesz rendes...
Ha az enyemet a mesterek osszerakjak, azaz hajthatova teszik, rogton megy a haztol valamilyen formaban. Lehet hogy a bontoba ha nem tudjak megoldani a gondot. Most epp nekem 8 porlasztobol csinalnak 4et...
Rengeteg penzembe kerult. Nemtudom mennyit kell meg kiplehelnem most a mestereknek ezert a szenvedesert...
Minel messzebb tole... Az en velemenyem.
Viszont neked nehez dontes, mivel sokat belenyomtal most a verdaba...annyit amennyit er..
Eloszor hibakodot kellene kiolvastatni lehetoleg akinek van ORIGINAL FORD diagnisztikaja, mert az univerzalissal nem fogtok sokat megtudni sajnos... Fordos sokkal pontosabban megmondja a hibakat mint pl nalam. Az univerzalis diagnosztika a fent emlitett hibakodokat dobalta ki mindig, mig a fordos a porlasztokat irta ki. Uzemanyagszuro sem mindegy hogy milyet teszel a kocsira. Legjobb ha delphi szurot veszel... 50euro korul van.
Magyarul minden osszefugg mindennel. Es ha valami nem popec akkor kotoszkodik a verda.

Kicsit sokat irtam. Sok sikert kivanok a meglodasban.

Udv. Csuma
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  machinasoft


Offline
Csatlakozott:
2016. 05. 01.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.05.08 15:57:28  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 223
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Üdv! Nos nekem folyamatossan ha gépre kötik akkor a főtengely jeladót dobja hibának kb. 2óra hosszat méregették különböző teszteket futtattak rajta...most meg vettem szombaton a jeladót hát ha megjavul(6200ft)ha nem javul meg akkor igy marad és nem fogom sajnálni hogy belökjem az árokba és megtapossam majd felgyujtsam,utánna hivok egy tűzoltot majd elektromos hibára utalva kivonatom végleg a forgalombol és inkább ne legyen kocsim de mégegyszer ilyen átkot a házhoz soha..se ford se francia se fiat3f szabály..
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  ssssi


Offline
Csatlakozott:
2016. 06. 17.
Hozzászólások: 2


HozzászólásElküldve: 2016.10.11 09:08:16  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 224
 Hozzászólás témája: EGR kiiktatása
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!
Segítséget kérek, 2004, 1,8 TDCI 115 LE, fog dobni hibakódot, ha az egr-t kiiktatom?
Köszönöm.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1223


HozzászólásElküldve: 2016.10.12 08:08:31  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 225
 Hozzászólás témája: Re: EGR kiiktatása
Hozzászólás az előzmény idézésével

ssssi írta:
Sziasztok!
Segítséget kérek, 2004, 1,8 TDCI 115 LE, fog dobni hibakódot, ha az egr-t kiiktatom?
Köszönöm.


Hogyan érted a kiiktatást? Van rajta csatlakozó? Akkor igen. Enyém 2003-as, azon még nem volt, az nem szól.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  tiano


Offline
Csatlakozott:
2007. 04. 05.
Hozzászólások: 1223


HozzászólásElküldve: 2016.10.12 12:19:40  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 226
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

machinasoft írta:
Üdv! Nos nekem folyamatossan ha gépre kötik akkor a főtengely jeladót dobja hibának kb. 2óra hosszat méregették különböző teszteket futtattak rajta...most meg vettem szombaton a jeladót hát ha megjavul(6200ft)ha nem javul meg akkor igy marad és nem fogom sajnálni hogy belökjem az árokba és megtapossam majd felgyujtsam,utánna hivok egy tűzoltot majd elektromos hibára utalva kivonatom végleg a forgalombol és inkább ne legyen kocsim de mégegyszer ilyen átkot a házhoz soha..se ford se francia se fiat3f szabály..


Szia!

Olvastam a kezdeti panaszod. Porlasztócsúcsot nem cserélnek csak magában. Ha azt valamiért cserélni kellett, akkor azt valami elrontotta. A valami pedig ott van az autódban még mindig és lehet ezeket a csúcsokat ismét elrontotta. Nézzék már meg, hogy van-e fémreszelék a szűrődben!
Tudod ez Delphi, és gyári javítás van rá. Injektor, nagynyomású szivattyú, és rail csövek ki, felújított ugyanez vissza, plusz rendszer átmosás. Erre és csak erre vállal a Ford garanciát. Nekem 155 ezernél jött elő. Most 238 ezer van benne, eddig nincs probléma.
A bajt az okozza, hogy a szűrőcserét/vízleeresztést elhanyagolják. Kondenzálódott víz keletkezik a gázolajtartályban ugyanis, alacsony gázolajszintnél. Minél többet használják alacsony gázolajszinttel, annál több. Mert nincs benne gázolaj visszahűtő a tankhoz menő ágon. A szűrő alján van egy kis leeresztő. A vizet itt lehet leengedni. Ezt 30 ezrenként kell. Hogy miért nem írják le az autó használati utasításába? Mert nem normális dolog az biztos. A víz nem keni a szivattyút, ezért fémreszelék keletkezik az üzemanyagban. Ezt egyenesen nyomja a szivattyú az injektorokba. El van szabva az egész.
_________________

1.8 TDCi 74kW 2003 Turnier Ghia
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  GERY4379


Offline
Csatlakozott:
2016. 11. 24.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2016.11.24 22:32:46  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 227
 Hozzászólás témája: 1,8 tdci nem Focus hanem Connect 90 pacis.
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok,
A gondom nekem is hasonlo mint az elottem elitetteknek. Villogo izzito visszajelzo.
Namost az autoval most voltam otthon Magyarorszagon (londonbol) hazauton 2x max 3 szor hegymenetnel ha alacsonyra esett a fordulat es nem valtottam vissza kidobta a hibat. Ujraindit es ment , ha a fordulatot nem hagyom visszaengedni es 4-ben 3000 korul tartottam kicsit fustolt , tenyleg nem nagyon de nem alt meg. Alapvetoen a kocsi 2 sebessegben vagy 3 sebessegben a gazpedalt letaposva kormol valoban. hibakod a szokasos mint a mondeomban volt P1211 es P0251. A mondeoval megjartam szepen a csucsok miatt de ez maskepp viselkedik. Nem csorren be, nem ingadozik a motorjaras, ameddig nem eroltetem alacsony fokozaton nem dobja a hibat. Szurok stb. 7000 km kent cserelve jo minosegure. Foleg Delphi.
Feher fustot soha nem dob inkabb kormol. Vissza is jottem vele Londonba , 2x csinalta. Nagyon jo szakit nem ismerek itt sajna ezert kerdezem a velemenyetek. 1 eve volt benne porlasztocsucs cserelve kb. London belteruleten hasznalom foleg kis sebesseggel, sok dugoba kerulve. evjarat 2004 vge HCPA motorkod. Ha van egy kis tampont valakinek szivesen hallgatom meg, tudom mibe es mennyibe kerulnek a tdci-k de itt van boven hozza alkatresz csak el kell indulnom vele valamerre . Very Happy

ja es a hibakodokat engedi torolni, de visszajon termeszetesen ha megall Smile

elore is koszi mindenkinek ha tud segiteni
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dartrobert


Offline
Csatlakozott:
2017. 07. 27.
Hozzászólások: 1


HozzászólásElküldve: 2017.07.27 16:01:49  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 228
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok sajna én is találkoztam a villogó lámpával nekem a hibakód olvasásnál a nyomástartó szelepre mutatott a probléma kicserélték de ugyan az a baja most a szerelőm a porlasztókra gyanakszik mert kettő a mérésnél eltérő értékeket mutat de nem tudom mi lehet a baj nálam a lámpa csak akkor villan ki ha a fordulat 2000 alá esik ha felette van semmi gond vele meg az alapjárat ingadozik mintha egy henger nem menne esetleg valakinek valami tippje nincs e.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  sziku69


Offline
Csatlakozott:
2018. 04. 12.
Hozzászólások: 8


HozzászólásElküldve: 2018.04.16 10:57:14  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 229
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nagyon kihalt ez a topik.
Nekem még nincs villogó lámpám, és nem is nagyon szeretnék. Inkább megelőzném a bajt.
Hallottam az apró fémforgácsról, ami kenés hiányában lejön a magasnyomású szivattyúról.
Valamint hallottam a mágneses trükkről, amit a tankba helyezve, valamint az üanyag szűrő alá tesznek.
Használt már valaki hasonló megoldást?
Ha igen, mennyire lehet hatásos?
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  dimitriy


Offline
Csatlakozott:
2016. 03. 13.
Hozzászólások: 17


HozzászólásElküldve: 2018.05.05 16:08:37  
 Hozzászólás sorszáma a témában: 230
 Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével

Nem a tankban keletkezik a fémforgács, hanem a magasnyomású szivattyúban ledarálódik a csapágy. A mágnes csak parsztvakítás.
 
  Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
   
     
  Vissza az elejére
Hozzászólások megtekintése elölről:   
 
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához
Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések -> 1,8 TDCI villogo izzitó
Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Ugrás:   

8 / 8 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Forums ©

Oldalkészítés: 0.36 másodperc